Olis kyllä kannattanut tilata jo 2 vuotta sitten, mutta ONNEKSI EN TILANNUT, koska se OLIS LOUKANNUT FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA!
Tuossa joutessani kävelin ja katselin ikkunasta ulos sekä ajattelin ensin, että : Tämä on kyllä tyhmä laite.
Jatkoin kävelyä ja minä totesin, että : Tämähän on niin, kuin tehty minulle ADHD:lle.
Koska oli veljeni joka halusi ostaa minulle syntymäpäivä lahjaksi KÄVELYMATON ja HULA HULA VANTEEN niin minun naisen vaisto vahvasti ILMOITTAA, että KUNNIATON PASKA HOLO ON OLLUT IHAN ITTE MINUN OMANA LÄÄKÄRINÄ ASIALLA!
Kiitos vaan siitä, mutta EN OLIS KÄYNYT LÄÄKÄRISSÄ JOS TYÖVOIMATOIMISTO EI OLIS MÄÄRÄNNYT!
Oli kyllä hyvä ostos tuo kävelymatto.
Anonyymi-ap
3
60
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Meillä on ollut ainammattoja joiden päällä on kävelty.
- Anonyymi00002
On minullakin semmonen matto, mutta veljeni halusi ostaa toisenlaisen maton minulle.
Hän tuskin suostuu ostamaan koko kylälle näitä mattoja niin he olisivat edes pikkusen YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MINUN KANSSA.
Heille pitää ostaa myös HULA HULA VANTEET niin he voivat myös HULAILLA.
Ei se pelkkä kävelymatto ja sillä kävely riitä vaan pitää vielä HULAILLA sen lisäksi!
- Anonyymi00003
Velikin joutaisi käyttää kävelymattoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.129684Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678- 44659
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää163582Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l182546