- koko todellisuuden voi nähdä ystävänään
- siskot ja veljet ovat pisinpiä ihmissuhteita ihmisillä
- filosofia on viisauden ystävyyttä tai viisauden rakastamista
- hienoa jos kumppani voi olla myös paras ystävä
- bff tarkoittaa parasta ystävää ikuisesti
- joillakin on paljon tuttuja mutta ei yhtään ystävää
- jotkut kokee yksinäisyyttä ryhmässä
- pitäisi olla edes yksi jolle voisi puhua avoimesti välillä
- eristäytyminen ei tee hyvää ihmiselle
- valeystävät häipyvät kun tulee vaikeuksia
- menestyksen iskiessä tulee myös valeystäviä
- on hyvä osata olla myös välillä yksikseen
- joskus ystävää kohtelee paremmin kuin itseään
- Suomessa on paljon vanhuksia jotka kaipaisivat tällä hetkellä ystävää
en käyttänyt tekoälyä.
mitä sinä ajattelet ystävyydestä?
..
heisielu
Ystävyyden filosofiaa
6
79
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Joku suomalainen huomasi Amerikassa ollessaan että siellä tietyissä piireissä ajatellaan aina
että miten tosta toisesta voisi hyötyä. - Anonyymi00002
Olisi hyvä nähdä ystäviä myös kasvotusten eikä pelkästään netin kautta.
- Anonyymi00003
Ken katsoo kauneuteen eikä hyvyyteen
Häneltä monta ystävyyttä jääkin pois Allekirjoitan: siskot ja veljet ovat pisinpiä ihmissuhteita ihmisillä
toki voi olla muitakin, pitkiä suhteita ystävien parissa, mutt pääsääntöisesti, sisarukset on niitä jotka tuntevat Sinut/Minut/meidät koko elämämme ajan.
Siksi siis ihmettelen niitä riitoja, joissa on osapuolina, esim, kuolinpesän osakkaat. Mikähän siihen johtaa että sukulaiset rupee riitelee - kun on kyse omaisuudesta?
Etenkin kun on kyse yhteisestä omaisuudesta!- Anonyymi00004
Onko teillä niin kun tapaa ystävän pitkästä aikaa niin jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin
niin kuin ei olisi koskaan ollutkaan taukoa? - Anonyymi00005
yksi kuudesta maailman ihmisestä kokee alinomaista yksinäisyyttä
WHO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531358- 84919
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44747Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40730Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus271672- 48553
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,179521" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied61516- 43509
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110497