No voi sun perk...

Palsta tosiaankin on korjaantumaan päin.. ainakin osittain.

Siis mulla ollut vellikellossa kaksi viestiä ikuisuuden roikkumassa, nyt sain ne pois.
Vanha ominaisuus "merkitse kaikki luetuksi" on palannut ja uutena tullut päivitä lista.

Aivan mahtavaa!

Toisekseen huomasin, että "uusi" kyltti on palannut viesteihin ilmoittamaan uudesta viestistä.

Positiivisia huomioita. Onkohan palsta korjaantumaan päin?

13

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Voi tämä olisi positiivinen muutos! Olen roikkunut nyt iäisyyden anona kun en ole nähnyt riittävän hyvää syytä rekkautua uudelleen.

      Kadotan viestejä aina välillä ja sitten jää vastaamatta, kun en vain löydä ketjua uudelleen. Vellikello auttaisi tässä ongelmassa mukavasti.

      Aletheias

      • En tiedä toimiiko vellikello vielä kuten pitäisi, toivon niin.

        Varmaan vuoden päivät ollut vellikellossa noi pari viestiä ja nyt pääsin niistä eroon.

        Parannuksia siis tapahtuu. Hitaasti mutta varmasti.


      • Anonyymi00002
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En tiedä toimiiko vellikello vielä kuten pitäisi, toivon niin.

        Varmaan vuoden päivät ollut vellikellossa noi pari viestiä ja nyt pääsin niistä eroon.

        Parannuksia siis tapahtuu. Hitaasti mutta varmasti.

        Saisi tapahtua nopeammin 😁 Tällainen hätähousu kuin minä ei jaksaisi odotella turhan kauan.

        Aletheias


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Saisi tapahtua nopeammin 😁 Tällainen hätähousu kuin minä ei jaksaisi odotella turhan kauan.

        Aletheias

        Kannattaa alkaa miettimään uutta nicciä, kirjautuminen on taas kannattavaa. Viestihistoriakin palasi.


    • Ilmoitan olevani hämmentynyt kehnouden lievästä vähenemisestä.

      Ilmoitan myös, että muutama päivä sitten, kun siivosimme pihaa, niin metsän laitaan ilmaantui kettuemo ja kolme pentua. Emo tarkkaili mitä teemme ja pennut peuhasivat ympärillä. Täällä on myös pari rusakkoa ihan samoilla kulmilla, mutta näköjään eivät kiinnosta kettua (myyriä lienee riittävästi).

      • Ketut ovat veikeitä otuksia. Sulla riittää noita luontokappaleita ja niiden aiheuttamaa pöhinää.

        Mutta Buddy, parannus se on pienikin parannus. Suunta on ainakin oikea.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ketut ovat veikeitä otuksia. Sulla riittää noita luontokappaleita ja niiden aiheuttamaa pöhinää.

        Mutta Buddy, parannus se on pienikin parannus. Suunta on ainakin oikea.

        Täällä on myös liian kesy mustarastas ja sitä joutuu varomaan pihahommissa.
        Se on sitä mieltä, että kun täällä tehdään jotain, niin saalis on varma ja pomppii niin lähellä, että pitää varoa miten liikkuu.


      • Noista pennuista tuli mieleen. Kun ajelin jokunen päivä sitte kirstulassa. Niin tien yli meni joku lintu vesilintu. Tuli kiire väistää kun en ylikään halunnu ajaa. Niin emo ja vain yksi poikanen perässä. Kun yleensä niitä menee jono. Että mihin muut poikaset joutuneet, kettuko vieny?


    • Olen tosi kiitollinen vihjeestä. Sain vihdoinkin vellikellosta poistettua 2 roikkuvaa viestiä, jotka ovat ärsyttäneet jo pitkään.

      Kiitos sinulle! 😊🌺

    • Todellakin. Ihanaa, kun saa kaikki vttuilut viimein poistettua. Jasun haliruttaus olis kyllä saanut jäädä. 😁

    • Minulla oli vellikellossa 21 viestiä ja nyt sain sen tyhjennettyä. Kiitos! :)

    • Hei!!!

      Viestihisoria on palannut rekattujen käyttöön. Eli tää paska alkaa oikeasti korjaantumaan.

      Vellikellon alta löytyy näytä luetut ja siellä pääsee hyppäämään viestiin. Ihan kuin vanhaan hyvään aikaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      532
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      505
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe