Palsta tosiaankin on korjaantumaan päin.. ainakin osittain.
Siis mulla ollut vellikellossa kaksi viestiä ikuisuuden roikkumassa, nyt sain ne pois.
Vanha ominaisuus "merkitse kaikki luetuksi" on palannut ja uutena tullut päivitä lista.
Aivan mahtavaa!
Toisekseen huomasin, että "uusi" kyltti on palannut viesteihin ilmoittamaan uudesta viestistä.
Positiivisia huomioita. Onkohan palsta korjaantumaan päin?
No voi sun perk...
13
129
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi tämä olisi positiivinen muutos! Olen roikkunut nyt iäisyyden anona kun en ole nähnyt riittävän hyvää syytä rekkautua uudelleen.
Kadotan viestejä aina välillä ja sitten jää vastaamatta, kun en vain löydä ketjua uudelleen. Vellikello auttaisi tässä ongelmassa mukavasti.
AletheiasEn tiedä toimiiko vellikello vielä kuten pitäisi, toivon niin.
Varmaan vuoden päivät ollut vellikellossa noi pari viestiä ja nyt pääsin niistä eroon.
Parannuksia siis tapahtuu. Hitaasti mutta varmasti.- Anonyymi00002
Pikku-pirpana kirjoitti:
En tiedä toimiiko vellikello vielä kuten pitäisi, toivon niin.
Varmaan vuoden päivät ollut vellikellossa noi pari viestiä ja nyt pääsin niistä eroon.
Parannuksia siis tapahtuu. Hitaasti mutta varmasti.Saisi tapahtua nopeammin 😁 Tällainen hätähousu kuin minä ei jaksaisi odotella turhan kauan.
Aletheias Anonyymi00002 kirjoitti:
Saisi tapahtua nopeammin 😁 Tällainen hätähousu kuin minä ei jaksaisi odotella turhan kauan.
AletheiasKannattaa alkaa miettimään uutta nicciä, kirjautuminen on taas kannattavaa. Viestihistoriakin palasi.
Ilmoitan olevani hämmentynyt kehnouden lievästä vähenemisestä.
Ilmoitan myös, että muutama päivä sitten, kun siivosimme pihaa, niin metsän laitaan ilmaantui kettuemo ja kolme pentua. Emo tarkkaili mitä teemme ja pennut peuhasivat ympärillä. Täällä on myös pari rusakkoa ihan samoilla kulmilla, mutta näköjään eivät kiinnosta kettua (myyriä lienee riittävästi).Ketut ovat veikeitä otuksia. Sulla riittää noita luontokappaleita ja niiden aiheuttamaa pöhinää.
Mutta Buddy, parannus se on pienikin parannus. Suunta on ainakin oikea.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ketut ovat veikeitä otuksia. Sulla riittää noita luontokappaleita ja niiden aiheuttamaa pöhinää.
Mutta Buddy, parannus se on pienikin parannus. Suunta on ainakin oikea.Täällä on myös liian kesy mustarastas ja sitä joutuu varomaan pihahommissa.
Se on sitä mieltä, että kun täällä tehdään jotain, niin saalis on varma ja pomppii niin lähellä, että pitää varoa miten liikkuu.Noista pennuista tuli mieleen. Kun ajelin jokunen päivä sitte kirstulassa. Niin tien yli meni joku lintu vesilintu. Tuli kiire väistää kun en ylikään halunnu ajaa. Niin emo ja vain yksi poikanen perässä. Kun yleensä niitä menee jono. Että mihin muut poikaset joutuneet, kettuko vieny?
Olen tosi kiitollinen vihjeestä. Sain vihdoinkin vellikellosta poistettua 2 roikkuvaa viestiä, jotka ovat ärsyttäneet jo pitkään.
Kiitos sinulle! 😊🌺Kas kummaa, sai jopa poistetusta ketjusta jääneen survivalistin poistumaan vellikellosta, tosiaankin.
Tämä elvytys ei kyllä yksin riitä, tekohengitystä
https://www.youtube.com/watch?v=qNxtgAnxeZwTodellakin. Ihanaa, kun saa kaikki vttuilut viimein poistettua. Jasun haliruttaus olis kyllä saanut jäädä. 😁
Minulla oli vellikellossa 21 viestiä ja nyt sain sen tyhjennettyä. Kiitos! :)
Hei!!!
Viestihisoria on palannut rekattujen käyttöön. Eli tää paska alkaa oikeasti korjaantumaan.
Vellikellon alta löytyy näytä luetut ja siellä pääsee hyppäämään viestiin. Ihan kuin vanhaan hyvään aikaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711579
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 551042
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 61674
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533651- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78578