Olen epäonnistunut! En ole aviossa

Olen epäonnistunut! En ole aviossa. Ei ole lapsiakaan. Ei edes kunnon työpaikkaa. Ei kehtaa enää liikkua. En pääse ikinä sinkkuudesta ja häpeästä eroon. Ei ihme, etten saa ristiäisiin kutsua tai häihin!
14134
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Miksi he kutsuisi? Olen pilannut kaikkien maineen, kun en ole päässyt avioon ja eikä ole lapsia!

Äänestä
  • Osta pyörä ja polje sitä, ehkä se turruttaa turhan aktiivisuutesi naisia kohtaan? Saisit kuitenkin vain harmia naisista.

Äänestä

Älä nyt hulluja puhu, ei parisuhde ja lapset ole saavutus. Se on se, mitä yhteiskunta haluaa. Kaikki ei halua edes sitä ja uskaltavat myöntää sen. Jos opit pitämään itsestäsi ja löydät jutun mitä tykkäät tehdä, se on saavutus. Älä morkkaa itseäsi. Kaikki on hyvin, sinun pitää vain nähdä se.

3Äänestä
  • Joopa joo. Perheelliset eivät edes halua olla hyvän päivän tuttuja joita voi ulkona moikata ja jutella kuulumisia

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Joopa joo. Perheelliset eivät edes halua olla hyvän päivän tuttuja joita voi ulkona moikata ja jutella kuulumisia

No mitä sitten? Haluatko itse olla heidän kaveri oikeasti vai haetko vain hyväksyntää koska luulet, että niin pitää tehdä. Etsit seuraa vääristä ihmisistä.

2Äänestä

Saiko ap sinkulta torjunnan?

Äänestä

Naapurin tyttö poltti tupakkaa ja ihmetteli, miksei saanut kutsua häihin, ukkokin oli todella outo koskaan puhunut mitään.

Äänestä

Avioliitto tai lapset ei minulle ainakaan ole mikään onnistumisen mittari. Kumpaakaan en ole koskaan tavoitellut. Sekin on ikävää, jos onnistumisen kokemus elämässä on kiinnittynyt työhön.

5Äänestä

Hienoa itsesäälissä rypemistä auttaa sua miten

Äänestä
  • No mutta positiivista palstaäijän pakinassa on nyt kuitenkin se, ettei tällä kertaa esitä esim 3-12 lapsen perheenäitiä

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

No mutta positiivista palstaäijän pakinassa on nyt kuitenkin se, ettei tällä kertaa esitä esim 3-12 lapsen perheenäitiä

Muistatte varmaan hahmon valtakunta jonka skeeman ikeeseen kaksikin eri leiriä tuli osoittamaan, että ullakolla vinkka käy

Äänestä

No nykyää ne työt on toisenlaisia. Ennen mentiin vaan Sotkalle töihin ja oltiin eläkkeelle asti. Mutta Sotka on lopetettu, eikä oo enää siitä alkunsa saanutta huonekaluketjuakaan. Mulla on tähän liittyen kirja tulossa tai oikeestaa triangeli. Kertoo tätä lapsi juttua myös, koulua sun muuta ja pariutumistakin jos pääsen siitä mitenkä selvyyteen. En vaan ymmärrä miten se voi toimia, kun siinä loppujen lopuks on kuitenki aina kaks ihmistä ja kaks mieltä.

Äänestä

Lopeta toi lässytys.

Äänestä

Mitä hyötyä on avioliitosta ja perheestä jos itse menee kadotukseen, aviopuoliso menee kadotukseen ja lapset menevät kadotukseen? Sinun pitää uskoa Raamatun Jumalaan kirjaimellisesti. Jeesus on tärkeintä ihmiselle. Ilman häntä kaikki päättyy kuolemaan jonka jälkeen on vain maksu synneistä jäljellä. Ihminen suorittaa maksun menemällä kadotukseen jos ei ole uskovaiseksi tullut eläessään.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olen epäonnistunut! En ole aviossa. Ei ole lapsiakaan. Ei edes kunnon työpaikkaa. Ei kehtaa enää liikkua. En pääse ikinä sinkkuudesta ja häpeästä eroon. Ei ihme, etten saa ristiäisiin kutsua tai häihin!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu