Olen epäonnistunut! En ole aviossa

Anonyymi-ap

Olen epäonnistunut! En ole aviossa. Ei ole lapsiakaan. Ei edes kunnon työpaikkaa. Ei kehtaa enää liikkua. En pääse ikinä sinkkuudesta ja häpeästä eroon. Ei ihme, etten saa ristiäisiin kutsua tai häihin!

14

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi he kutsuisi? Olen pilannut kaikkien maineen, kun en ole päässyt avioon ja eikä ole lapsia!

• Anonyymi00013

Osta pyörä ja polje sitä, ehkä se turruttaa turhan aktiivisuutesi naisia kohtaan? Saisit kuitenkin vain harmia naisista.

• Anonyymi00002

Älä nyt hulluja puhu, ei parisuhde ja lapset ole saavutus. Se on se, mitä yhteiskunta haluaa. Kaikki ei halua edes sitä ja uskaltavat myöntää sen. Jos opit pitämään itsestäsi ja löydät jutun mitä tykkäät tehdä, se on saavutus. Älä morkkaa itseäsi. Kaikki on hyvin, sinun pitää vain nähdä se.

• Anonyymi00003

Joopa joo. Perheelliset eivät edes halua olla hyvän päivän tuttuja joita voi ulkona moikata ja jutella kuulumisia

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Joopa joo. Perheelliset eivät edes halua olla hyvän päivän tuttuja joita voi ulkona moikata ja jutella kuulumisia

No mitä sitten? Haluatko itse olla heidän kaveri oikeasti vai haetko vain hyväksyntää koska luulet, että niin pitää tehdä. Etsit seuraa vääristä ihmisistä.

• Anonyymi00005

Saiko ap sinkulta torjunnan?

• Anonyymi00007

Naapurin tyttö poltti tupakkaa ja ihmetteli, miksei saanut kutsua häihin, ukkokin oli todella outo koskaan puhunut mitään.

• Anonyymi00008

Avioliitto tai lapset ei minulle ainakaan ole mikään onnistumisen mittari. Kumpaakaan en ole koskaan tavoitellut. Sekin on ikävää, jos onnistumisen kokemus elämässä on kiinnittynyt työhön.

• Anonyymi00009

Hienoa itsesäälissä rypemistä auttaa sua miten

• Anonyymi00010

No mutta positiivista palstaäijän pakinassa on nyt kuitenkin se, ettei tällä kertaa esitä esim 3-12 lapsen perheenäitiä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No mutta positiivista palstaäijän pakinassa on nyt kuitenkin se, ettei tällä kertaa esitä esim 3-12 lapsen perheenäitiä

Muistatte varmaan hahmon valtakunta jonka skeeman ikeeseen kaksikin eri leiriä tuli osoittamaan, että ullakolla vinkka käy

• No nykyää ne työt on toisenlaisia. Ennen mentiin vaan Sotkalle töihin ja oltiin eläkkeelle asti. Mutta Sotka on lopetettu, eikä oo enää siitä alkunsa saanutta huonekaluketjuakaan. Mulla on tähän liittyen kirja tulossa tai oikeestaa triangeli. Kertoo tätä lapsi juttua myös, koulua sun muuta ja pariutumistakin jos pääsen siitä mitenkä selvyyteen. En vaan ymmärrä miten se voi toimia, kun siinä loppujen lopuks on kuitenki aina kaks ihmistä ja kaks mieltä.

• Anonyymi00012

Lopeta toi lässytys.

• Anonyymi00014

Mitä hyötyä on avioliitosta ja perheestä jos itse menee kadotukseen, aviopuoliso menee kadotukseen ja lapset menevät kadotukseen? Sinun pitää uskoa Raamatun Jumalaan kirjaimellisesti. Jeesus on tärkeintä ihmiselle. Ilman häntä kaikki päättyy kuolemaan jonka jälkeen on vain maksu synneistä jäljellä. Ihminen suorittaa maksun menemällä kadotukseen jos ei ole uskovaiseksi tullut eläessään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe