Ohiossa pastori, joka sai julkisuutta vastustamalla tyttärensä koulun kirjamessuilla esillä ollutta bestselleriä, sarjakuvaromaania, jossa olisi homopussailua, paljastui itse varsinaiseksi hyypiöksi.
Pastori käytti seksuaalisesti hyväkseen 14 v. tyttöä, joka perheineen kävi pastorin seurakunnassa. Käytti siis asemaansa, auktoriteettiaan hyväksi.
Pastori tuomittiin 15 vuodeksi vankilaan. Hänen nimensä pysyy seksirikollisten listalla 25 vuotta.
Tällaisia tapauksia paljastuu jatkuvalla syötöllä. Uskovaiset, jotka suureen ääneen hyökkäävät sanan säilällä sateenkaariväkeä vastaan, (ja pahimmillaan syyttävät heitä ilman mitään perusteita jostain laittomasta), paljastuvat itse törkyrikollisiksi - tai kaappihomoiksi.
https://www.advocate.com/news/crime/homphobic-pastor-sentenced-assaulting-child
Homovastainen pastori paljastui hyypiöksi
9
55
Vastaukset 9
Ikävä kyllä näitä "mätämunia" on ihan jokaisessa ryhmässä.
- Anonyymi00001
Sinä olet palstan mätämuna. 😆
Ne mätämunat hakeutuvat tuollaisiin virkoihin saalistusmahdollisuuksien vuoksi. Itse en koskaan jåpäästäisi lasta lähellekään jumalien välityshenkilöitä.
he-ma kirjoitti:
Ne mätämunat hakeutuvat tuollaisiin virkoihin saalistusmahdollisuuksien vuoksi. Itse en koskaan jåpäästäisi lasta lähellekään jumalien välityshenkilöitä.
Onneksi ovat harvinaisia.
- Anonyymi00004
Mummomuori2 kirjoitti:
Onneksi ovat harvinaisia.
Katolisen kirkon puolella valitettavan yleisiä.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Sinä olet palstan mätämuna. 😆
Entä tuo saatanallinen pappi. josta tässä oli tarkoitus puhua? Tyypillinen uskovaista leikkivä perkele, kuten suuri osa äärilaidan "uskovaisista".
- Anonyymi00003
Uskonnollinen auktoriteetti antaa näille asemaansa väärinkäyttäville seksirikolliselle erinomaiset mahdollisuudet toimia.
Joku vuosi sitten tuli dokumentti Puolasta, jossa äiti syytti paikallista katolista pappia alaikäisen tyttärensä hyväksikäytöstä. Paikallisen poliisin nihkeydestä huolimatta äiti sai tapauksen etenemään oikeuteen ja pappi tuomittiin alaikäisen tytön raiskauksesta. Seurauksena oli, että raiskatun tytön äidistä tulli paikkakunnalla persona non grata, joka eristettiin täysin yhteisöstään, koska oli esittänyt törkeitä syytöksiä heidän rakasta pappiaan kohtaan. "Kristikansan" mielestä syyllinen oli tietysti papin "vietellyt" alaikäinen tyttö.”Uskonnollinen auktoriteetti antaa näille asemaansa väärinkäyttäville seksirikolliselle erinomaiset mahdollisuudet toimia.”
Tässä on pari kohtaa, jota voi tarkastella paremmin. Yksi tuo auktoriteetti asema. Kun tällainen ehdoton hierarkkinen organisaatio joko syntyy tai on olemassa, voi juuri sellainen persoona, joka nauttii tuosta auktoriteetti asemasta, sortua vääryyksiin.
Ei vain seksuaalisuuden suhteen vaan myös hengellisyyden suhteen. Karismaattisissa yhteisöissä usein on yksi tai kaksi henkilöä, jotka ovat auktoriteetti asemassa. Heitä ei siis uskalleta kyseenalaistaa oikein millään tasolla.
Sama juttu oli mm. eräälle tuttavalla, jonka mies petti ja lopulta jäi rysänpäältä kiinni. Kun vaimo halusi eroa, niin syytettynä olikin tämä vaimo! Mies oli arvostetussa asemassa omassa hengellisessä yhteisössään ja sai paljon ”myötätuntoa” siltä, kun vaimo sitten tosiaan lähti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398