Miten on, kumpi herättää enemmän eroottista tuntemuksia sinussa?
Se kun peset saunakaverisi selän, vai se kun saunakaveri pesee sinun selän?
Nämä siis olettamuksella, että saunot ihmisen kanssa josta olet sillä tavalla kiinnostunut, tai ainakin joskus ollut.
-keinovaginamies-
Selän pesu saunassa
13
110
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Molemmat herättää ajatuksena eroottisia tutuntemuksia. Onneksi sitä voi pestä vuorotellen, niin ei ole pakko valita 🤗
Aletheias- Anonyymi00002UUSI
Totta kumpikin tuntuu hyvältä
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Totta kumpikin tuntuu hyvältä
Mutta kyllä sitä haluaisi tuottaa nautintoa naiselle
- Anonyymi00004UUSI
Tein äsken käytännön kokeen, ei siis teoriaa.
Kummasti muorin selän hively tuntui paljon paremmalta kuin se vastapalvelus.
Totean jälleen, että olen siis ehdottomasti antaja.
-keinovaginamies- - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta kyllä sitä haluaisi tuottaa nautintoa naiselle
Toki, mutta nainenkin haluaa todennäköisesti tuottaa nautintoa miehelle, joten hyvä se on vuorotella.
Aletheias - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tein äsken käytännön kokeen, ei siis teoriaa.
Kummasti muorin selän hively tuntui paljon paremmalta kuin se vastapalvelus.
Totean jälleen, että olen siis ehdottomasti antaja.
-keinovaginamies-Kokemukseni mukaan monelle miehelle tuntuu nautinnon antaminen olevan mieluisampaa kuin nautinnon saaminen. Se tuntuu sytyttävän miehen eri tavalla kuin pelkkä nautinnon vastaanottaminen.
Olisipa täälläkin joku, kenen kanssa voisin tehdä käytännön kokeita 😁
Aletheias - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toki, mutta nainenkin haluaa todennäköisesti tuottaa nautintoa miehelle, joten hyvä se on vuorotella.
AletheiasVoi sentään! Alan etsiä 70v miestä!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kokemukseni mukaan monelle miehelle tuntuu nautinnon antaminen olevan mieluisampaa kuin nautinnon saaminen. Se tuntuu sytyttävän miehen eri tavalla kuin pelkkä nautinnon vastaanottaminen.
Olisipa täälläkin joku, kenen kanssa voisin tehdä käytännön kokeita 😁
AletheiasNo, ei nyt innostuta kuitenkaan liikaa.
Luulen että kokemus oli hyvinkin yksipuolinen :) Eikä johtanut muuhun kuin palsta-avaukseen.
Ollaan jo totutuista rutiineissa. Muori katsoo sängyssä sarjoja ja minä selaan nettiä/youtubea.
-keinovaginamies- - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No, ei nyt innostuta kuitenkaan liikaa.
Luulen että kokemus oli hyvinkin yksipuolinen :) Eikä johtanut muuhun kuin palsta-avaukseen.
Ollaan jo totutuista rutiineissa. Muori katsoo sängyssä sarjoja ja minä selaan nettiä/youtubea.
-keinovaginamies-Minulle kun selänpesun saaminen tai antaminen ei ole ollut aikoihin totuttu rutiini, niin ajatukset ehti lähteä jo aikamoiselle laukalle. Pelkkä ajatus siitä, että miehen kädet vaeltaa pitkin selkää, pesusienen kanssa tai ilman.. löytää tiensä etupuolelle..
No niin, nyt lopetan tähän, kun en osaa pitää ajatuksiani kasassa 🫣
Aletheias - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minulle kun selänpesun saaminen tai antaminen ei ole ollut aikoihin totuttu rutiini, niin ajatukset ehti lähteä jo aikamoiselle laukalle. Pelkkä ajatus siitä, että miehen kädet vaeltaa pitkin selkää, pesusienen kanssa tai ilman.. löytää tiensä etupuolelle..
No niin, nyt lopetan tähän, kun en osaa pitää ajatuksiani kasassa 🫣
Aletheias😁
Olishan se hienoa, jos elämässä olisi oikeasti erotiikkaa, eikä vain omien korvien välissä :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
😁
Olishan se hienoa, jos elämässä olisi oikeasti erotiikkaa, eikä vain omien korvien välissä :))
-keinovaginamies-Voi todellakin olisi.. Vaikka siellä korvien välissä olisi miten kiihkeää, mielikuvituksellista ja tyydyttävää erotiikkaa, ei se silti koskaan korvaa toisen ihmisen kosketusta.
Tietenkin tälle asialle voisi itsekin tehdä jotain. Ei kai kukaan osaa oveni taakse tulla tiedustelemaan selänpesijän paikkaa, jollen tänne ketään kutsu 😄
Aletheias
Varmaankin edellinen kun en muista että kukaan olisi koskaan pessyt selkääni. Se ei varmaan ole niin likainen. Sen sijaan naisten pakarat ja tissit usein ovat, joten ne on syytä pestä huolella.
- Anonyymi00012UUSI
selän peseminen yksin saunassa... joku huvittava saunajuttu... joskus ryypiskelimme vähän White Lightnin.. mieleen livahti: lämmitetäämpä muuten sauna, no niimpä teimme sitten... no ei mitään ihan hauska saunailta oli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141582Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641569- 1311202
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1241110- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala405608- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525