Millaiset luonteenpiirteet

Anonyymi-ap

Miehessä on ehdottomasti turn off?

71

350

Vastaukset 71

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä aloitan epäjohdonmukaisuus, päämäärättömyys, aloitekyvyttömyys, huono itsetunto

• Anonyymi00002

Jatkan perässä vedettävä jahkailija.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Onneksi ette maininneet narsistisuutta ja misogyniaa. Ne teitä naisia tuntuvat kovasti miellyttävän.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Toisten haukkuminen, rakkaansa nälviminen ja aggressiivisuus. Inhon päihteitä ja niistä puhuminen. Kaikenlainen henkisen ja fyysisen väkivallan uhan alla eläminen tai uhatuksi kokeminen myös sanallisesti. Joo ei kiitos kierrän selllaiset miehet kaukaa. Onneks on kivojakin miehiä vielä olemassa<3

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Pahan ilmapiirin levittäjät, pahoja

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Liian naisellinen, vain mekko puuttuu. Toki voi heillä olla mekkokin ja sekös haittaa vielä enempi.

• Anonyymi00006

Pyörittää useita naisia samanaikaisesti

• Turn off:

- ghostaaminen
      - itsekkyys
      - määrätiedottomuus
      - hedonismi
      - jääräpäisyys
      - lipevyys

Turn on:

- johdonmukaisuus
      - jämäkkyys
      - suoruus
      - empaattisuus
      - tunneälykkyys
      - temperamenttisuus

• Anonyymi00011

Voisin allekirjoittaa nämä täysin samat.

• Anonyymi00007

Jotkut kiltit on ihania, jos hyvä itsetunto. Ai, että jos siihen päälle söpöt silmät ja muutenkin komea<3

• Anonyymi00008

Tähän vielä jatkan jos miehen huumori on muutakin kuin puhkikulutettua, semmonen on ihan best. Osaa nauraa itselleen ja myös naisen huumorintajun hyväksyy.

• En sanoisi että juuri jokin tietty asia miehessä olisi turn off. Jokainen ihminen on kokonaisuus, eikä yksi osanen.

• Anonyymi00013

Hyvin sanottu.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Hyvin sanottu.

Kukaan ei ole täydellinen ja jokaisella on vikansa. Ihmisessä se kokonaisuus joko viehättää tai sit ei. Palaset joko loksahtaa tai jättää loksahtamatta, mutta sellainen ääriajattelu ja tyypittäminen ei oikeastaan ole minun henkilökohtainen juttuni.

Haluan ottaa ihmisen vastaan sellaisenaan kuin hän on. Ei minulla ole tarvetta määritellä ihmisiä piirteidensä vuoksi turnoffeiksi ennalta. Haluan kohdata ihmisen ensin ja sit tiedän onko meistä minkäänlaiseen ihmissuhteeseen.
        Ja tämähän pätee molempiin sukupuoliin.

Varsinkaan luonnetta en haluaisi keneltäkään arvostella.
        En ehkä pidä joidenkin asenteista, mutta sehän on ihan eri asia kuin ihmisen luonne. Jokainen on ervokas ja tärkeä sellaisenaan kuin on, oli sitten mies tai nainen. En sukupuolita ihmisiä ja koen kovin puusilmäiseksi koko ajattelun turnoffeista.

Olen ehkä neutraali siksi, kun en ole "haku" päällä, enkä koe tarvetta raakata ihmisiä sen takia. Mielestäni jokainen saa olla ihan omanlaisensa.

• Anonyymi00010

Mielummin valovoimainen, kuin alakuloinen valittaja. Jatkuva valitus, mikä sen luontoaan pois työntävämpi luonne

• Anonyymi00012

Inhoan myös sitä jos ei ole yhtään spontaani, eikä ole minkäänlaista heittäytymiskykyä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Inhoan myös sitä jos ei ole yhtään spontaani, eikä ole minkäänlaista heittäytymiskykyä

Inhoan myös sitä jos miehelllä on huono itsetunto ja häntä tulee koko ajan kehua tai vakuutella, että rakastan. Mustasukkaisuuus perseestä, jos ei usko että ei ole muita.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Inhoan myös sitä jos miehelllä on huono itsetunto ja häntä tulee koko ajan kehua tai vakuutella, että rakastan. Mustasukkaisuuus perseestä, jos ei usko että ei ole muita.

Lapselliset miehet EI KIITOS

• Anonyymi00014

Valehtelu tulee ensimmäiseks mieleen.

• Anonyymi00020

Joo jos kumppanillekin sitä tekee

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Joo jos kumppanillekin sitä tekee

No en ole valehdellut miehelleni vaan hän on minulle.

• Anonyymi00018

Ne miehet jotkai ei pysty eroamaan, jos nainen sitä haluaa. Alkaa kiusanteko

• Anonyymi00019

Kovuus, empatiakyvyttömyys, itsekeskeinen, tunteettomuus... Mitä näitä nyt on.

• Anonyymi00021

Mt- ongelmat, narsisimi, juu ei

• Anonyymi00024

Jos on luonnnetta kehittää riippuvuuksia esim. Päihteet ja rahapeliongelmat

• Anonyymi00025

Jos miehellä ei ole itsetuntoa hyväksyä omaa naistaan!!

• Anonyymi00026

Jos mies ei tee ikinä aloitetta mihinkään,epämiehekkyys, vallankäyttö ja kiusaaminen turn off. Joskus sais olla herrasmies

• Anonyymi00027

Rahalla leuhkiminen oli sitä tai ei

• Anonyymi00028

Sellaiset miehet jotka alkaa haukkuu exäänsä ko ensimmäisillä treffeillä. Ja jotenkin muutenkin exän haukkuminen katkerasta syistä on jotenkin luobtaqantyönrävä. Ettei pääse ihmissuhteista kunnolla irrottautuu henkisesti, kun sen aika on

• Anonyymi00029

Mies joka ei puhu. Pahinta jos ei osaa puhua mitään tunteistaan tai hyvin vähän

• Anonyymi00042

Olen usealta naiselta kuullut tuon saman. Ja lähes yhtä monta kertaa, kun mies on alkanutkin puhua tunteistaan, naiset ovat kokeneet miehen tunneilmaisun tai aiheet kovin vaikeiksi jopa sietämättömäksi tai "vääräksi". Toivoessaan mieheltä puhetta, naiset toivovat ainoastaan itselleen mieluista puhetta eikä sitä mitä mies oikeasti haluaa sanoa eivätkä kykene vastaanottamaan varsinkaan tapaa, jolla mies puhuu. Puhumattakaan siitä, että monet miehet ilmaisevat esimerkiksi surun vihalla.

Kun toivoo mieheltä puhetta, kannattaa miettiä tarkemmin mitä sillä tarkoittaa ja itseasiassa myös miten itse reagoi miehen puheeseen, onko kanttia kuunnella ja riittävätkö omat rahkeet kunnon haastaviin keskusteluihin .

Olennainen.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Olen usealta naiselta kuullut tuon saman. Ja lähes yhtä monta kertaa, kun mies on alkanutkin puhua tunteistaan, naiset ovat kokeneet miehen tunneilmaisun tai aiheet kovin vaikeiksi jopa sietämättömäksi tai "vääräksi". Toivoessaan mieheltä puhetta, naiset toivovat ainoastaan itselleen mieluista puhetta eikä sitä mitä mies oikeasti haluaa sanoa eivätkä kykene vastaanottamaan varsinkaan tapaa, jolla mies puhuu. Puhumattakaan siitä, että monet miehet ilmaisevat esimerkiksi surun vihalla.

Kun toivoo mieheltä puhetta, kannattaa miettiä tarkemmin mitä sillä tarkoittaa ja itseasiassa myös miten itse reagoi miehen puheeseen, onko kanttia kuunnella ja riittävätkö omat rahkeet kunnon haastaviin keskusteluihin .

Olennainen.

Jotkut miehet eivät puhu vaikka olisivat kemistejä

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Jotkut miehet eivät puhu vaikka olisivat kemistejä

Luulis matemaatikolta älliä löytyvän, muttei vältämättä puhu mitään

• Anonyymi00030

Jos ei ymmärrä, että nainen ei halua lasta tai enempää niitä. Epäilee motiiveja.

• Anonyymi00031

Jos ei suostu käyttää k or. Tsua aluksi

• Anonyymi00032

Juuri tästä samasta kysyttiin, mutta vastataan uudelleen.

Kiinnostus sammuu välittömästi, jos mies on väkivaltainen, päihderiippuvainen, rikollismielinen, epäluotettava, petturi, huumorintajuton, laiska.. onhan näitä.

Aletheias

• Anonyymi00034

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻jatka samaa rataa

• Anonyymi00033

Ei varsinaisesti mikään. Turn off miehet tajuavat karsiutua kuin itsestään.

• Anonyymi00035

Tuuttaa kaiket päivät nettikeskusteluihin jotain, varsinkin jos sitä ihtiään, joo ei

• Anonyymi00036

Naisviha saa kiertämään tyypin kaukaa

• Anonyymi00061

Samaa mieltä myös tällainen alitajuinen överipuolueellisuus esim asioissa joista ei tiedä hevon humppaa silmää räpäyttämättä saman sukupuolen ”hyväksi” kuin elämä jatkuisi jonain naurettavan tytöt vastaan pojat- koulun pihan jatkumona

• Anonyymi00037

Kieroilee ja manipuloi tunneasioilla

• Anonyymi00038

Jos mies ei halua tukea naista hänen unelmissaan

• Anonyymi00039

Mustasukkainen, kateellinen

• Anonyymi00040

Epävakaa käytös käytännön asioita suunniteltaessa, sekä ylipäätään epävakaa tunne-elämä

• Anonyymi00041

Yhteistyökyvytön, määräilevä, vanhanaikainen auktoriteetti

• Anonyymi00043

Matala ÄO

• Anonyymi00044

Uskonnollisuus ei kiinnosta

• Anonyymi00045

Liian liberaali tai liian konservatiivinen ajattelutapa

• Anonyymi00048

Pinnallisuus, liiallinen ulkonäkökeskeisyys

• Anonyymi00049

Jos yrittää jatkuvasti nolata naisen julkisesti

• Anonyymi00050

Äkkipikaisuus, huutaminen, karttakeppityyppi

• Anonyymi00051

Onko tullut jo kiinnostus salaliittoteorioihin ja netissä niistä vouhkaaminen? 😬

• Anonyymi00054

Hv.

• Anonyymi00052

Ehkä se on tietynlainen tyhmyys/yksinkertaisuus miehessä. Sellainen, jossa mies esiintyy ylimielisenä, joustamattomana ja kehuskelee typerillä asioilla. Näissä tilanteissa alkaa itse miettiä nopeaa ulospääsyä, ettei häntä tarvitsisi kuulla eikä nähdä.

Tähän kytkeytyen sellaiset rikollisen taustan omaavat miehet, jotka kehuskelevat tunnekylmyydellä ja raakuudella. Näissä tilanteissa alkaa tuntea vastenmielisyyden ohella myös tervettä pelkoa, koska jos henkilö on tarpeeksi tyhmä ja tunnekylmä, on siinä oikeasti aineksia todella ikäviin asioihin. Onneksi näihin törmää todella harvoin.

-Thinksy

• Anonyymi00053

Jos tuntuu, että alkaa seurustelee miehen kanssa vain omasta epätoivostaan. Luonne täytyy olla aika mätä silloin miehellä

• Anonyymi00055

Jos ei tykkää puhua terveellisistä elämäntavoista tai pyrkiä niihin, tsempata naista niissä

• Tässä se olikin, sellainen seula useimmilla vastaajilla, ettei liene miestä, joka sen läpäisisi. Vaan ei hätää, jostakin kummallisesta syystä on syntynyt kuitenkin rakkaudellisia parisuhteita.

Turn off tarkoittaa ehdotonta kieltoa, mutta useimmat siskot eivät toimikaan, kuten sanovat vaan joustavat. Vastaavasti miehet joustavat siskoja koskevista turn offeista.

• Anonyymi00059

On paljonkin miehiä, jotka läpäisisivät ainakin minun seulani. En pyydä mieheltä kummoisiakaan ominaisuuksia. Jo tuttavapiiristäni löytyy useita miehiä, jotka ominaisuuksiensa puolesta läpäisisivät seulani, joten mistään taruolennosta ei ole kyse.

Aletheias

• Anonyymi00059 kirjoitti:

On paljonkin miehiä, jotka läpäisisivät ainakin minun seulani. En pyydä mieheltä kummoisiakaan ominaisuuksia. Jo tuttavapiiristäni löytyy useita miehiä, jotka ominaisuuksiensa puolesta läpäisisivät seulani, joten mistään taruolennosta ei ole kyse.

Aletheias

Aletheias, puhut silkkaa asiaa, mutta jos tehtäisiin kokonaisarvio täällä esitettyjen vaatimusten perusteella, tilanne olisi kamaloittava.

Ei ole epäilystä, että olet erittäin tasapuolinen.

• Anonyymi00063
        rennosti.m kirjoitti:

Aletheias, puhut silkkaa asiaa, mutta jos tehtäisiin kokonaisarvio täällä esitettyjen vaatimusten perusteella, tilanne olisi kamaloittava.

Ei ole epäilystä, että olet erittäin tasapuolinen.

Kyllä, jos kaikki täällä luetellut ominaisuudet laitettaisiin yhteen, niin voisihan se aika tiukka vaatimuslista olla.

Itse ajattelen niin, että on tiettyjä ominaisuuksia, joita en voisi kumppanissa hyväksyä. Tällaisia olisi esim väkivaltaisuus tai epäluotettavuus. Jos kumppanilla olisi tuollaisia ominaisuuksia, niin suhteella ei olisi mahdollisuuksia onnistua.

Muuten voin viehättyä monentyyppisestä miehestä eikä minulla ole mitään yhtä sapluunaa, johon miehen täytyy mahtua. Oleellista on hyvä sydän, perufiksuus ja henkinen yhteys kanssani.

Aletheias

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Kyllä, jos kaikki täällä luetellut ominaisuudet laitettaisiin yhteen, niin voisihan se aika tiukka vaatimuslista olla.

Itse ajattelen niin, että on tiettyjä ominaisuuksia, joita en voisi kumppanissa hyväksyä. Tällaisia olisi esim väkivaltaisuus tai epäluotettavuus. Jos kumppanilla olisi tuollaisia ominaisuuksia, niin suhteella ei olisi mahdollisuuksia onnistua.

Muuten voin viehättyä monentyyppisestä miehestä eikä minulla ole mitään yhtä sapluunaa, johon miehen täytyy mahtua. Oleellista on hyvä sydän, perufiksuus ja henkinen yhteys kanssani.

Aletheias

Väkivaltaisuus tulee olla kaissa liitoissa turn off, koska se varmasti uusiutuu. Kerrasta poikki.

• Anonyymi00056

Yksinäisyys, kokemattomuus, kaverittomuus, ujous, arkuus, hiljaisuus.

• Anonyymi00057

Yksinäisyys, kokemattomuus ja kaverittomuus eivät ainakaan ole luonteenpiirteitä, hiljaisuuskin on ulkoinen käyttäytymisen piirre, ei luonteen

• Anonyymi00058

Turn me baby,
      write it trun.

• Anonyymi00060

Epäluotettavuus ja väkivaltaisuus taitavat olla ne pahimmat ominaisuudet.
      Olin valehtelevan ihmisen kanssa kolme vuotta ja siinä oli 80 prosenttia liikaa. Mutta kun suhteessa oli paljon hyvää, mm. matkustelua ja innostavia tapahtumia ja harrastuksia, oli vaikea lähteä. Arki oli kivaa. Siinä mietin toisaalta että valehdelkoon, otan suhteesta hyvät jyvät, mutta kyllä se hermoille kävi. Lopetin.

• Anonyymi00062

Mm lapsenomainen usko palstaäijän vammaisiin performaatioihin naisena esiintyen on indikaatio mm siitä, että ymmärrys suhteessa naisiin ei ole ihan priimaa

• Anonyymi00064

Naisellisuus.

• Anonyymi00065

….

• Anonyymi00066

Diiii m

• Anonyymi00067

Diiiii h

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      810
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe