Montako kertaa elämäsi aikana

Anonyymi-ap

Olet rakastunut?

77

499

Vastaukset 77

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehdottomasti 0

• Anonyymi00002

En oo laskenut niin monesti, joskus kaks kertaa vuodessakik kahteen eri tyyppiin

• Anonyymi00013

Taidat sekoittaa ihastumisen rakastumiseen, tai johonkin muuhun tunteeseen.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Taidat sekoittaa ihastumisen rakastumiseen, tai johonkin muuhun tunteeseen.

Taas setämies käy trolliäijälle viisastelemaan kun kuvittelee sitä naiseksi jota voi mikromanageerata foorumin kautta🥱

• Anonyymi00003

Kerran, tai ehkä kahdesti.

• Anonyymi00005

Hakauisin kokea

• Anonyymi00006

Joka viikko, riippuu kuinka iso qulli

• Anonyymi00007

Iso gulli tuntuu parhaalle 🤤

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Iso gulli tuntuu parhaalle 🤤

No, vain hänen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No, vain hänen.

Ei vaan nuoren miehen iso 23cm ja paksu

• Anonyymi00016

Tuo mitään rakkautta ole nähnytkään..

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei vaan nuoren miehen iso 23cm ja paksu

Ei nyt liioitella missään suhteessa...

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No voi menikö palstaäijän teksti taas pimahtaneen ihon alle? T naiselta

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Siksipä kannattanee luottaa siihen vuorovaikutukseen mitä kokee rakkaansa kanssa oikeassa elämässä. Ei internettiin..

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niinpä rupeleista hönöille kirjoittava äijä ei ole ensinkään niin tuore enää ja muut mittasuhteetkaan tuskin pitää paikkansa. Ymmärrät varmaan jo pikkuhiljaa mitä tarkoitan

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se on ihan totta ikävä kyllä pojat se on semmonen verkon painike

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Siksipä kannattanee luottaa siihen vuorovaikutukseen mitä kokee rakkaansa kanssa oikeassa elämässä. Ei internettiin..

Mistä tun rakkaasta sinä tulit minimatador trollidialogin keskelle taas solkkaamaan? Moro

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mistä tun rakkaasta sinä tulit minimatador trollidialogin keskelle taas solkkaamaan? Moro

Onpa yllätys että palstaäijän rupelin pyörittelystä alkanut ”älykäs” keskustelu johti minimatadorin ajatukset taas tähän kulahtaneeseen tiedottamiseen. Että minä vihaan tätäkin tyyppiä niin

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Joku pölvästi stalkkeri taas koittaa esiintyä muina ihmisinä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Joku pölvästi stalkkeri taas koittaa esiintyä muina ihmisinä.

Niin eli tuo miesten siittimistä kirjoittava setämies esiintyy naisena jälkeenjääneille.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Onpa yllätys että palstaäijän rupelin pyörittelystä alkanut ”älykäs” keskustelu johti minimatadorin ajatukset taas tähän kulahtaneeseen tiedottamiseen. Että minä vihaan tätäkin tyyppiä niin

Rakkaasi rakkaallesi ota yhteyttä rakkaaseesi, ei vttu anna olla jo

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Rakkaasi rakkaallesi ota yhteyttä rakkaaseesi, ei vttu anna olla jo

Oon niin kyllästynyt tämän ”rakkauden lähettilään” misogyynisen avautumisen ja trolliäijän kanssa teutaroinnin seuraamiseen menneinä kesinä ollut maanista menoa nätisti puhuttelua hienostuneesti gubelle avautuen ota yhteyttä äläkä täällä ulise jne. Narsistinen ja psy koottinen ääliö joka yrittää lompsia toisten yli fantasioidensa kautta. Boycott 4eVVer

• Anonyymi00035
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minimatador on aika hyvä kuomaseni, joskaan en äijäsi, vieläkään...

• Anonyymi00049
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No voi menikö palstaäijän teksti taas pimahtaneen ihon alle? T naiselta

Uli uli. Vuh vuh. Pelle...

• Anonyymi00050
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Suakin vihaa KAIKKI!

• Anonyymi00061
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Suakin vihaa KAIKKI!

Joko adressi on postissa?

• Anonyymi00008

Tuhansia kertoja

• Anonyymi00009

Yhden kerran, joka meneillään. Eka oli enemmänkin järki ja tykkäämissuhde.

• Anonyymi00037

Miten tykkääminen eroaa rakastumisesta?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Miten tykkääminen eroaa rakastumisesta?

Aika rajusti, kun rakastumisen kokee kunnolla.

• Anonyymi00010

en varmaan kertaakaan kunnolla on joidenkin Keijo-Kikkelijöien erikoisoikeus

• Anonyymi00011

Ootas miten se guben kiekaisu mistä voi kehitellä sentimentaalisia kertomuksia lapseni isän jälkeen tai isäni lapsen jälkeen en ole koskaan halunnut pitsalle

• Anonyymi00018

Oletko sä mielestäs normaali ja yhteiskunta kelponen vai tehdäänkö sinusta huoli ilmotus?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Oletko sä mielestäs normaali ja yhteiskunta kelponen vai tehdäänkö sinusta huoli ilmotus?

Tee pläskisarvinen vaikka kymmenen. Ootko muuten yllyttänyt muitakin kusemaan asiansa houkuttelemalla kirjoittaman psykedeelisiä huoli-ilmoituksia liitteenä anonyymin palstan kuvakaappaukset ja vieläpä omalla nimellä? Et tainnut ymmärtää tuota vitsiksi ykSiSarvinen kun et ole ollenkaan orientoitunut aikaan ja paikkaan. Jää sinä huutelemaan guben trollausten yhteyteen vaikka 112 sta tai M1 stä katatonisesti, ehkä joku soittaa sulle

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tee pläskisarvinen vaikka kymmenen. Ootko muuten yllyttänyt muitakin kusemaan asiansa houkuttelemalla kirjoittaman psykedeelisiä huoli-ilmoituksia liitteenä anonyymin palstan kuvakaappaukset ja vieläpä omalla nimellä? Et tainnut ymmärtää tuota vitsiksi ykSiSarvinen kun et ole ollenkaan orientoitunut aikaan ja paikkaan. Jää sinä huutelemaan guben trollausten yhteyteen vaikka 112 sta tai M1 stä katatonisesti, ehkä joku soittaa sulle

Ps minulla on syytä olettaa että sinut tavallaan tunnetaan myös viranomaispuolella eli olet runoillut tuonkin tahon suuntaan toistuvasti psykedeelisiä ilmoituksia, joissa on käskevä sävy kuin asiakas tilaisi räätälöityjä palveluita tilaaja-tuottajamallin mukaan esim ja sitten hänelle yksi pakkohoito kiitos, tee hyvin työhevonen länget kaulassa

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Niin eikö se toinen yhtä fanaattinen maalittaja menettänyt kaikessa hiljaisuudessa positionsa ”kiireiden” takia kun nous vähän valta ja omat käryt päähän. PJ se läyskyttää purkkaa netissä joko ois jotain muuta vastuullista johtamista

• Anonyymi00015

Tämän kerran, luulen niin. Jos rakkaus tuntuu tältä, en taida haluta sitä, koska tämä on kamalaa.

• Anonyymi00068

Siltä minustakin tuntui pitkään. Mutta kyllä tämä on lopulta hyvä tunne.

• Anonyymi00025

Kahesti kait niin on käyny.

• Kerron sitten, kun vastaat itse. Alkaa tympäseen nämä tietojen kalastelut, jotka eivät ole vastavuoroista keskustelua nähneetkään.

• Anonyymi00033

Tämä joskus hieman tympäisee, jos aloittaja vain kysyy jotain eikä keskustele millään tavalla takaisin. Joskus kysyin tästä ja muutamat vastasivat siihen, ettei heidän mielestään keskustelulle ole tarvetta, kun he vain haluavat nähdä vastaukset.

Tietenkin kaikilla on oikeus keskustella tai olla keskustelematta oman mielensä mukaan, mutta moni aloitus voisi saada paljon enemmän syvyyttä, jos aloittaja keskustelisi takaisin ja ehkä myös hieman avaisi omia ajatuksiaan sen osalta, miksi hän aloituksen teki.

Tietenkin meitä tänne mahtuu monenlaista keskustelijaa ja höpöttäjää 😊

Aletheias

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Tämä joskus hieman tympäisee, jos aloittaja vain kysyy jotain eikä keskustele millään tavalla takaisin. Joskus kysyin tästä ja muutamat vastasivat siihen, ettei heidän mielestään keskustelulle ole tarvetta, kun he vain haluavat nähdä vastaukset.

Tietenkin kaikilla on oikeus keskustella tai olla keskustelematta oman mielensä mukaan, mutta moni aloitus voisi saada paljon enemmän syvyyttä, jos aloittaja keskustelisi takaisin ja ehkä myös hieman avaisi omia ajatuksiaan sen osalta, miksi hän aloituksen teki.

Aletheias

Niin, no mulla on huonoja kokemuksia näistä kyselijöistä, niin en oikein perusta. 🙂

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Aletheias

Eikö kumpikaan pysty sanomaan määrää kun on niin paljon rakkauksia ja usean jo unohtanutkin eli miehiä tai rakkauksia on riittänyt ei kehtaa sanoakkaan lukumäärää

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Eikö kumpikaan pysty sanomaan määrää kun on niin paljon rakkauksia ja usean jo unohtanutkin eli miehiä tai rakkauksia on riittänyt ei kehtaa sanoakkaan lukumäärää

Lopetapa tuo pskanjauhaminen taas heti alkuunsa. Tuo on valetta ja mustamaalaamista. Kun minä kerroin liikaa asioitani ikävän puolella, niin mua vainottiin.

• Anonyymi00039
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin, no mulla on huonoja kokemuksia näistä kyselijöistä, niin en oikein perusta. 🙂

Minulla on aika neutraalit tuntemukset näitä kyselyitä kohtaan, mutta noin yleisesti ajattelen, että olisi usein antoisampaa, jos aloittaja itsekin osallistuisi keskusteluun pelkän kyselemisen sijaan.

Aletheias

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Minulla on aika neutraalit tuntemukset näitä kyselyitä kohtaan, mutta noin yleisesti ajattelen, että olisi usein antoisampaa, jos aloittaja itsekin osallistuisi keskusteluun pelkän kyselemisen sijaan.

Aletheias

Ehkäpä aloittaja osallistuu keskusteluun kun vastataan kysyttyyn kysymykseen mutta et ole vastannut aloittajan kysymykseen

• Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ei tässä mistään kehtaamisesta ole kyse. Minä olen ollut rakastunut pari kertaa, syvästi ihastunut joitain kertoja ja kevyempiä ihastuksia useampia.

Aletheias

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ei tässä mistään kehtaamisesta ole kyse. Minä olen ollut rakastunut pari kertaa, syvästi ihastunut joitain kertoja ja kevyempiä ihastuksia useampia.

Aletheias

Oliko useammat kevyet ihastumiset tinderi treffejä mut nyt täytyy käydä tupakilla ja tein nakkipataa outoa iso viitosnakit turposi no en tiedä millaista tuli ohjeessa sanottiin 350g nakkeja laitoin koko paketin eli 900g olis ehkä täytynyt pistää kaksi pussia ja vettä lisäsin kaksin tai kolmen kertaisen määrän 3 litran kattila tuli täyteen nakit turpos 10 kertaiseksi

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Oliko useammat kevyet ihastumiset tinderi treffejä mut nyt täytyy käydä tupakilla ja tein nakkipataa outoa iso viitosnakit turposi no en tiedä millaista tuli ohjeessa sanottiin 350g nakkeja laitoin koko paketin eli 900g olis ehkä täytynyt pistää kaksi pussia ja vettä lisäsin kaksin tai kolmen kertaisen määrän 3 litran kattila tuli täyteen nakit turpos 10 kertaiseksi

Ei ollut Tinder-treffejä, en ole Tinderissä.

Melkoinen satsi nakkikeittoa sulla siellä. Oletettavasti nakkien turpoaminen on lähinnä esteettinen ongelma, joten ei muuta kuin ääntä kohti vaan.

Aletheias

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Melkoinen satsi nakkikeittoa sulla siellä. Oletettavasti nakkien turpoaminen on lähinnä esteettinen ongelma, joten ei muuta kuin ääntä kohti vaan.

Aletheias

Nakkipataa ostin jalostajan nakkipata pussin olis ehkä täytynyt ostaa 2 pussia tai tehdä ohjeen mukaan nyt voi tulla miedompaa kuin piti ostin joku päivä jauhelihaa ja mietein italianpataa mut teinkin hernekeittoa tekis kyl italian tai meksikon tai espanian tai hawajian pataa mieli

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Aletheias

Oliskohan jo jäähtynyt

• Anonyymi00034

Montako lasta minulla on plus äitini tunnustettuja kaksi muista ei äidit ole ilmottanu

• Anonyymi00036

Vain yhden kerran. Katsotaan tuleeko vielä toista, kun en ole enää nuorikaan.

• Hmm, ihastunut muutaman kerran, rakastunut kahdesti. En ole herkkä kumpaakaan, ihastumaan enkä rakastumaan. Nään liian hyvin ihmisten lävitse todellisen ihmisen, teeskennelty ei uppoa.

• Rakastunut olen alvaria, niin usein, ettei mitenkään olisi voinut pitää lukua, mutta vain kerran se johti pian katkenneeseen romanssiin, ja toisella kertaa löysinkin maailman kaiken suloisemman Nuppusen.

• 🎵 ...yhden löysin, toisen menetin, on mulla tästä asti aikaa...🎵

• Anonyymi00047

Ai kamala mikä kysymys, vastaan yli 1000 kertaa.

AV

• Anonyymi00051

Meinaan vain että koko termi rakastumiselle tulisi kai määritellä uudelleen?
        Elämän aikana kun voi rakastaa niin monenlaisia asioita, ei vain puolisoitaan.

"Harala on löytänyt elämäänsä kuitenkin uuden sydänystävän. Hän viihtyy paljon pikajuoksija Emma Tainion seurassa.

Harala jakoi lauantaina Instagramin tarinoissa videon, jossa hän ja Tainio vetivät yhdessä lauluharjoituksia.

– Siis tämän takia rakastan meitä Emma Tainion kanssa. Me heittäydytään aina kaikkeen nii täysillä. Meissä on niin toisiamme täydentävä energia.

– Aina kun mulla on alakuloinen fiilis niin katselen meidän videoita ja tulee lämmin olo. On mieletöntä, että löytää ihmisiä elämään kenen kanssa voi olla niin kotoisa olo mitä meillä on toistemme kanssa, kirjoitti Harala".

AV

• Anonyymi00066

Miten tuo voi olla mahdollista??

• Anonyymi00052

Jokainen kokemus on erilainen, mutta tämä on ollut kyllä ehdottomasti vshvin, etenkin tälläisessa "tilanteessa".

• Anonyymi00053

Kuka dissen vei? :)

• Anonyymi00054

Mikä tilanne?

• Luultavasti nolla. Ehkä en osaa kokea sellaista, ehkä se vain ei ole tapahtunut.

• Anonyymi00071

Entä jos et vain ole tajunnut?

• Anonyymi00055

Suoraan sanottuna en tiedä. Ei pysty eikä ole edes halua erotella rakastumista vetovoimasta (psyykkinen+fyysinen), vai eroavatko ne edes toisistaan?

- Sheena

• Anonyymi00056

Voi kuule.

• Anonyymi00057

3-4 kertaa olen tainnut retkahtaa, yhden kerran täysin väärään ja mahdottomaan. Ei muuta kun selkäranka suoraksi ja arvokkaasti eteenpäin lankeamatta. Koville otti.

• Anonyymi00058

2 kertaa. Tämän toivoisin olevan se viimeinen, kunhan nyt nähdään, mies.

• Anonyymi00063

Erittäin urheiluhenkistä ja kannustettavaa, viimeisenäkin maaliin tullut voi olla voittaja 👍

• Anonyymi00064

Samoin kahdesti ja tämä viimeinen Sinä ravistat liikaakin... Muita en enää tarvitse jos vasemmalla puolelle kainalooni asetut... kultaseni

• Anonyymi00067

Se hetki tulee Kultaseni

• Anonyymi00059

Oikeasti en kertaakaan ja nyt hiekkaa valunut niin paljon tiimalasissa että aivan sama.
      Ihmiselle tulee elämässä se "kolaus" vain kerran sen sitä ei tule uudestaan.

• Anonyymi00062

Hyvä kysymys. Ja vaikea. Olen miettinyt asiaa paljon viime aikoina. Kolmannessa pitkässä parisuhteessa. Kaikkiin olen ajautunut!!!!

Ei siis ollut mitään elämää suurempia tunteita alussa. En ole koskaan kokenut "hullua rakkautta", jossa molemmat ovat yli kaiken rakastuneita.

Rakkaus on ollut hyvin harvinaista herkkua elämässäni. Varsinkin nuorena ihastuin helposti, mutta ei se siitä rakkaudeksi kehity.

Olen nykyisellekin kumppanille sanonut, että hän saa tehdä ihan mitä haluaa kunhan ei ole niin tyhmä, että jää kiinni. Ei kyllä yhtään kiinnosta. Itse en tälläistä vapautta tarvitse.

• Anonyymi00070

Entä jos jää kiinni? Sitten kuitenkin välität?

• Vaikea kysymys. Mutta aidosti, ehkä 3. Kahdesti myös ollut ihan pää pyörällä muuten vain, ekalla kertaa seksuaalisesti ja tokalla kertaa lähtemättömästä ihastuksesta.

• Anonyymi00065

Vain ja ainoastaan yhden kerran lasteni isään! En ole sen jälkeen ollut keneenkään rakastunut! Demiseksuaalina minun on todella, siis todella vaikeaa rakastua keneenkään! Ja nyt kun olen jo aika vanha, en enää koe mitään tarvetta rakastua keneenkään, enkä halua ketään elämääni sotkemaan! Siksi vain pelkkä ystävyyssuhde riittää minulle noin 70v miehen kanssa!

• Anonyymi00069

en varmaan ikinä, t impipoika 43

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      159
      1286
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      112
      1019
    3. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      35
      778
    4. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      53
      726
    5. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      8
      719
    6. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      70
      688
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      50
      662
    8. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      65
      621
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      23
      601
    10. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      67
      578
    Aihe