Ihanimmat palstalaiset

Anonyymi-ap

kautta aikojen äänestys!

161

1124

Vastaukset 161

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No v ä l i s tietysti 🥹

• Anonyymi00002

On kyllä jotenkin tosi charmanttinen mies. 😁

• Anonyymi00038

Tykkäsin paljonkin siitä aiemmin. 😢

• Itse tatuoitukaluinen penetraattori Bicky Royal mies on aika ihana 🥰 Samaten se hondis kenen kanssa Bicky pyörii rallipiireissä, aika söpö nuori mies 😉

• Anonyymi00004

Tuhotyötään sinkutmarkkinoilla aina heikkoon kohtaan heiveröt.

• Anonyymi00005

Nää on niin vitun kovia että joutui Suomen rikkaimmista perheistä palkkaa aseenkantajat erikoisjoukkoihin.

• Anonyymi00006

Noille mämmeille skannerit kouraan ja syynätään mitä pirtelöissä on. Pöljää touhua koko kansan silmille.

• Anonyymi00007

Milk Shake every day. Joku homogeeni näillä on kaikilla.

• Anonyymi00008

Grave Digger valmiiksi ja riviin.

• Anonyymi00017

Ooks poju koskaan miettiny, että pelaisit ihan vaan vaikka videopelejä?

• Anonyymi00009

Tämä nyt on ihan itsestään selvää. En tiedä, voittaako äänestystä, mutta minulle ihanin on ihan ylivoimainen. Ja sinä tiedät sen.

• Palstapirkko, vai oliko se sittenkin palstapekka...

Kautta aikojen ihanin palstalainen on tietysti Pujottelija. Olen tosin puolueellinen, sillä onhan hän oma rakkaani. ❤️

• Kiitoksia vaan kultaseni
        Luonnollisesti olet valintani ihanimmaksi

I LOVE YOU

• Anonyymi00011

Ihanin on Mikkojuhan. 🙏

Toiseksi ihanin olen minä, Hornusofian Dosentti, Yxäri.

🦄

• Laitoitko hälle meiliä?

• Anonyymi00016
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Laitoitko hälle meiliä?

En uskaltanut. 😬

🦄

• Anonyymi00019

Samaa mieltä. Mikkojuhan oli ihana.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

En uskaltanut. 😬

🦄

Mikkojuhan on herttaisimpia ihmisiä jonka olen tavannut. Laita itsellesi sellainen yksärimeiliosoite ilman tunnisteita ja siitä sitten meilin välityksellä kutsu Mikkojuhanille takaisin palstalle.

• Anonyymi00012

No niitä on monta... lopettaneitakin.

Mutta jotenkin kaipaan lihavihatipuista. Voisin linkata uusimman Mokoma-biisin hälle, jos ilmiintyis. 😁

• Anonyymi00013

Tässähän alkaa ihan nostalgiseksi...

Trollikka (mikä energia!) ja Wuu (incellit kuohitseva huumorintaju) saisivat palata.

xLiner

• Anonyymi00015

Samaa mieltä...

Mutta samalla mä mietin sitäkin, että tää mesta jumittaa ihmisiä.

Lokeroittaa ja määrittelee...

Ja voi yrittää vaihtaa nikkiä, voi tehdä irl muutoksia, mutta porukka vaan pitää kiinni siitä mitä on joskus ollut....

Ei tänne kannata kirjoittaa enää, jos muuttuu...kuitenkin jotain tunnistavuutta jää. Ja äkkiä luisut siihen samaan...

Voit lähteä palstalta, mutta pslsra ei sinusta...

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Samaa mieltä...

Ja voi yrittää vaihtaa nikkiä, voi tehdä irl muutoksia, mutta porukka vaan pitää kiinni siitä mitä on joskus ollut....

Ei tänne kannata kirjoittaa enää, jos muuttuu...kuitenkin jotain tunnistavuutta jää. Ja äkkiä luisut siihen samaan...

Kokeilkaa näin ollen hyvät ihmiset vaikka exorsismia. Sinä etenkin, palstaäijä. T

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Samaa mieltä...

Ainakin pidemmät tauot täältä tekee paitsi olemukselle myös mielenterveydelle hyvää. Keskittyy elämään ruudun ulkopuolella ruudun takaisen elämän sijaan.

Siinä voi itsekin kehittyä ja muuttua siedettävempään suuntaan. Alleviivaan sanan voi.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Samaa mieltä...

Eihän tuo eroa oikeasta elämästä mitenkään. Ainahan menneisyys seuraa mukana. Olet nyt aikaisempien valintojesi tuotos.

Sellaista "olen nyt uusi mies/nainen" ei ole olemassakaan. Vai uskotko oikeasti että ihmiset unohtavat? Minä en usko.

xLiner

• Anonyymi00029
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ainakin pidemmät tauot täältä tekee paitsi olemukselle myös mielenterveydelle hyvää. Keskittyy elämään ruudun ulkopuolella ruudun takaisen elämän sijaan.

Siinä voi itsekin kehittyä ja muuttua siedettävempään suuntaan. Alleviivaan sanan voi.

Erikoinen näkemys tuo. En ole koskaan ajatellut että palstailu olisi jotenkin pahaksi minulle. Itse kun voi päättää mitä lukee ja mitä kirjoittelee. Eikä täällä hengailu nyt juurikaan aikaa vie. Välillä on oikein kiinnostavia aiheita ja hyviä kirjoituksia.

xLiner

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Erikoinen näkemys tuo. En ole koskaan ajatellut että palstailu olisi jotenkin pahaksi minulle. Itse kun voi päättää mitä lukee ja mitä kirjoittelee. Eikä täällä hengailu nyt juurikaan aikaa vie. Välillä on oikein kiinnostavia aiheita ja hyviä kirjoituksia.

xLiner

On vai? Olen seuraillut ihmisten käytöstä pitkään ja omaani myös. Joillekin nämä kasvottomat virtuaali kuviot on pahasta, liika on liikaa. Kaikkiin ei vaikuta samoin. Silloin kai ihan sama. 🫡

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Eihän tuo eroa oikeasta elämästä mitenkään. Ainahan menneisyys seuraa mukana. Olet nyt aikaisempien valintojesi tuotos.

Sellaista "olen nyt uusi mies/nainen" ei ole olemassakaan. Vai uskotko oikeasti että ihmiset unohtavat? Minä en usko.

xLiner

No voi olla?

Itse otan kyllä toisten muuttumisen vastaan, olipa se hyvää tai ei.

Ja kun miettii sanontaa: "sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee", niin siinä on sisällä mahdoton kipu... tikulla silmään... se kipu tulenee siitä, että toinen on ehkä kehitttynyt ja on kateutta tai jonkinlaista alemmuuskompleksia, mikä sattuu, että on muistutettava historiasta.

Eipä sille mitään tietenkään voi, että jotkut on idiootteja, mutta esimerkiksi wuppiksen ja trollikan, sekä monen muun poistuminen vaikka siksi, että tulee jatkuvasti sellaista tahallista jonninjoutavaa p.skaa niskaan, tuntuu sivustakin turhauttavalta. Kummankin juttuja oli ilo lukea...

Toisaalta sellaisien juttuja, mitä ei tykännyt lukea, saattoi skipata...mutta nyt jää paljon hyvää väliin... se sucks...

• Anonyymi00035
        Tökstöksnöö kirjoitti:

On vai? Olen seuraillut ihmisten käytöstä pitkään ja omaani myös. Joillekin nämä kasvottomat virtuaali kuviot on pahasta, liika on liikaa. Kaikkiin ei vaikuta samoin. Silloin kai ihan sama. 🫡

Haa, palstapsykoosit ☝️
        Totta. Ei tää kaikille sovi. Mutta en olisi ihan saletti etteikö heillä olisi ollut jo ennestään asiat heikolla tolalla ja itsesäätelyssä ongelmia. Jos imee itseensä kaiken negan, niin varmasti on kurjaa.

Tässä kun nopsasti mietin, niin pahimmat pettyneet ovat niitä jotka ovat avanneet koko elämänsä palstalla ja ovat tunnistettavissa oikeassa elämässä.

xLiner

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

No voi olla?

Itse otan kyllä toisten muuttumisen vastaan, olipa se hyvää tai ei.

Ja kun miettii sanontaa: "sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee", niin siinä on sisällä mahdoton kipu... tikulla silmään... se kipu tulenee siitä, että toinen on ehkä kehitttynyt ja on kateutta tai jonkinlaista alemmuuskompleksia, mikä sattuu, että on muistutettava historiasta.

Eipä sille mitään tietenkään voi, että jotkut on idiootteja, mutta esimerkiksi wuppiksen ja trollikan, sekä monen muun poistuminen vaikka siksi, että tulee jatkuvasti sellaista tahallista jonninjoutavaa p.skaa niskaan, tuntuu sivustakin turhauttavalta. Kummankin juttuja oli ilo lukea...

Toisaalta sellaisien juttuja, mitä ei tykännyt lukea, saattoi skipata...mutta nyt jää paljon hyvää väliin... se sucks...

Kehittynyt?

Minusta sinä olet nykyään aika katkera ja masentuneen oloinen. Kaikki aloituksesi ovat jotain valitusta tai kännisoittolistaa. Tai sitten en ole huomannut muunlaisia.

En minä tuota pahalla sano. Mutta jos vaikka itse huomaisit ja saisit ajatuksen tehdä asialle jotain.

xLiner

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Haa, palstapsykoosit ☝️
        Totta. Ei tää kaikille sovi. Mutta en olisi ihan saletti etteikö heillä olisi ollut jo ennestään asiat heikolla tolalla ja itsesäätelyssä ongelmia. Jos imee itseensä kaiken negan, niin varmasti on kurjaa.

Tässä kun nopsasti mietin, niin pahimmat pettyneet ovat niitä jotka ovat avanneet koko elämänsä palstalla ja ovat tunnistettavissa oikeassa elämässä.

xLiner

Juu tuntuu vaan moni ongelma pahenevan seurassa missä kaikki jää pelkän kirjoitetun tekstin varaan. On niin äärettömän helppoa vetää johtopäätöksiä väärään suuntaan, kun jos mukaan tulisi aito kasvoilla ja kehoilla läsnäolo.

Täällä myös ihmisvitutus tulee entistä pahemmaksi, jos sitä oli jo irl. Täällä näkee ne vittumaisimmat puolet ihmisistä selkeemmin, kun ilman naamaa voi syljeä mitä sattuu muiden silmille. Saamatta edes turpaansa huonosta käytöksestä.

Siis mä ainakin kaipaan jotain muuta kuin vittumaisia ihmisiä elämääni ja keskustelemaan asioista.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu tuntuu vaan moni ongelma pahenevan seurassa missä kaikki jää pelkän kirjoitetun tekstin varaan. On niin äärettömän helppoa vetää johtopäätöksiä väärään suuntaan, kun jos mukaan tulisi aito kasvoilla ja kehoilla läsnäolo.

Täällä myös ihmisvitutus tulee entistä pahemmaksi, jos sitä oli jo irl. Täällä näkee ne vittumaisimmat puolet ihmisistä selkeemmin, kun ilman naamaa voi syljeä mitä sattuu muiden silmille. Saamatta edes turpaansa huonosta käytöksestä.

Siis mä ainakin kaipaan jotain muuta kuin vittumaisia ihmisiä elämääni ja keskustelemaan asioista.

Mä en välttämättä mene psykoosiin, mä vaan kovetun ja kovettuminen taas vaikeuttaa empatian mukana oloa. Silloin tajuan nostaa jatkossa kytkintä, kun sille alkaa tuntua että kaikki negatiivinen vaan alleviivaantuu ihmiskäsityksessäni muiden juttuja lukiessa.

Silloin otan luovan irl oman soacen käyttöön. Irtaannun mielekkäisiin juttuihin, sillä ihmisiä en voi muuttaa mutta voin pysyä kaukana niistä. Silloin kun en enää siedä niitä.

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Kehittynyt?

Minusta sinä olet nykyään aika katkera ja masentuneen oloinen. Kaikki aloituksesi ovat jotain valitusta tai kännisoittolistaa. Tai sitten en ole huomannut muunlaisia.

En minä tuota pahalla sano. Mutta jos vaikka itse huomaisit ja saisit ajatuksen tehdä asialle jotain.

xLiner

Täällä nousee herkästi pintaan nuo fiilikset. Silloin se get lost of here on paikallaan.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kehittynyt?

xLiner

En ole ainoa.

Jotkut ihmiset aistii p.skan ilmapiirin täällä. Sun on ehkä vaikea sitä käsittää.

Ja pa.ka ilmapiiri vaikuttaa siihen fiilikseen, millä kirjoittelee.

Kännissä sitä tulee kirjoitettua ja päästettyä sitä ulospäin, mutta selvinpäin ei edes huvita lukea kaikkea juttua, mitä täällä on.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00044 kirjoitti:

En ole ainoa.

Jotkut ihmiset aistii p.skan ilmapiirin täällä. Sun on ehkä vaikea sitä käsittää.

Ja pa.ka ilmapiiri vaikuttaa siihen fiilikseen, millä kirjoittelee.

Kännissä sitä tulee kirjoitettua ja päästettyä sitä ulospäin, mutta selvinpäin ei edes huvita lukea kaikkea juttua, mitä täällä on.

Aistin teidän pskan fiiliksenne, en sitä mistä te sen imette.

Josta voinen vetää johtopäätöksen, että juuri mun kirjoitukseni osuvat teissä johonkin pahaan paikkaan. Harmillista. Mulla ei ole ihmeemmin miellyttämisen tarvetta ja höpöttelen täällä muutenkin pääosin itsekseni omia ajatuksiani. Muistutan omineeni palstamulkun tittelin jo vuosia sitten.

xLiner

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Aistin teidän pskan fiiliksenne, en sitä mistä te sen imette.

Josta voinen vetää johtopäätöksen, että juuri mun kirjoitukseni osuvat teissä johonkin pahaan paikkaan. Harmillista. Mulla ei ole ihmeemmin miellyttämisen tarvetta ja höpöttelen täällä muutenkin pääosin itsekseni omia ajatuksiani. Muistutan omineeni palstamulkun tittelin jo vuosia sitten.

xLiner

No sä oot vaan sellainen kuin oot. Et tunne samoja fiiliksiä. Ei siinä mitään.

Oot rehellinen kuitenkin.

Enpä haluis itsekään välittää jostain tunteista, fiilingeistä pa.kaakaan, mut kun ei voi olla välittämättä.

Kai tää itselläkin on sellaista, kun kissalla, joka tietää, ettei pääse puusta alas, mut joku hitto vaan vie kiipeemään sinne puuhun silti...

Mut joo... tälläinen mesta ei tee mulle hyvää. Pitäis jättää vaan taakse ja keksii muuta. Ja luulen, että aika moni on tehnytkin niin. Ei ehkä ihan samoista syistä, mutta ei tää mesta tee ihmisille hyvää...

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Enpä haluis itsekään välittää jostain tunteista, fiilingeistä pa.kaakaan, mut kun ei voi olla välittämättä.

Kai tää itselläkin on sellaista, kun kissalla, joka tietää, ettei pääse puusta alas, mut joku hitto vaan vie kiipeemään sinne puuhun silti...

Mut joo... tälläinen mesta ei tee mulle hyvää. Pitäis jättää vaan taakse ja keksii muuta. Ja luulen, että aika moni on tehnytkin niin. Ei ehkä ihan samoista syistä, mutta ei tää mesta tee ihmisille hyvää...

Mulle tulee teidän negaporukasta mieleen incellit. Hekin vahvistavat ikäviä fiiliksiään toisilla ja syyttävät siitä muita. Kuinka hyvää se sitten tekee, niin... Niin.

Tuo on myös esimerkkitapaus työpaikoilta huonosta työilmapiiristä. Tietty porukka jankkaa omaa pahaa oloaan, käyttäytyy omasta mielestään oikeutetusti huonosti ja fiilis leviää. Sitten kun aletaan purkamaan mikä oikeasti mättää, niin porukasta saattaa löytyä muutama myrkyttäjä jotka myrkyttävät muutkin. Vahvistavat toisiaan.

Ohjeeksi annetaan, ettei saa puhua pahaa toisista selän takana. Vaikka kuulee juorun, ei saa levittää sitä. Ei saa kertoa juorun kohteelle. Ei saa lähteä yllykkeeseen mukaan.

Nyt _te_ myrkytätte palstaa.

xLiner

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Tämä ei ole oikea paikka hakea hyväksyntää.

Vähän sama kuin lähtisi rautatieasemalle huutelemaan asioitaan vieraille ihmisille. Ja sitten on pettynyt kun kaikki eivät ole kaulailemassa ja tunnustamassa rakkauttaan. Aika harva taitaa toimia noin siellä rautatieasemalla noilla odotuksilla.

Mutta netissä sitten kuitenkin toimivat.

xLiner

• Anonyymi00079
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Mulle tulee teidän negaporukasta mieleen incellit. Hekin vahvistavat ikäviä fiiliksiään toisilla ja syyttävät siitä muita. Kuinka hyvää se sitten tekee, niin... Niin.

Tuo on myös esimerkkitapaus työpaikoilta huonosta työilmapiiristä. Tietty porukka jankkaa omaa pahaa oloaan, käyttäytyy omasta mielestään oikeutetusti huonosti ja fiilis leviää. Sitten kun aletaan purkamaan mikä oikeasti mättää, niin porukasta saattaa löytyä muutama myrkyttäjä jotka myrkyttävät muutkin. Vahvistavat toisiaan.

Ohjeeksi annetaan, ettei saa puhua pahaa toisista selän takana. Vaikka kuulee juorun, ei saa levittää sitä. Ei saa kertoa juorun kohteelle. Ei saa lähteä yllykkeeseen mukaan.

Nyt _te_ myrkytätte palstaa.

xLiner

Okei... No sitä suuremmalla syyllä kannattanee poistua, jos vielä myrkyttää palstan. 🤔

Mua itseäni ei haittaile vaikka joku nälvii ja tekee vaikka sun mitä. Mutta jonninjoutava kiusaaminrn ja toisten päälle hyökkiminen vaan vituttaa seurata sivusta.

Ja se on usein määrätietoista ja jatkuvaa.

Mutta totta... ei mun pidä siitä välittää. Mun tarttee vaan laskee plussat ja miinukset, sekä tehdä päätös ja pitäytyä siinä.

Hyvä kun valaisit. Thänks. 🙂

• Anonyymi00084
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Okei... No sitä suuremmalla syyllä kannattanee poistua, jos vielä myrkyttää palstan. 🤔

Mua itseäni ei haittaile vaikka joku nälvii ja tekee vaikka sun mitä. Mutta jonninjoutava kiusaaminrn ja toisten päälle hyökkiminen vaan vituttaa seurata sivusta.

Ja se on usein määrätietoista ja jatkuvaa.

Mutta totta... ei mun pidä siitä välittää. Mun tarttee vaan laskee plussat ja miinukset, sekä tehdä päätös ja pitäytyä siinä.

Hyvä kun valaisit. Thänks. 🙂

"Okei... No sitä suuremmalla syyllä kannattanee poistua, jos vielä myrkyttää palstan."

Jos näet sen ratkaisuna asiaan, se on varmasti sulle silloin se paras ratkaisu juuri sinulle. Oletan ettet nyt yritä uhriutua kuitenkaan.

Toisten puolesta mielensäpahoittaminen on vähän tyhmää. Muistatko vielä entisen Dissen viisaan ohjeen tunnevastuusta?

"Ei saa lähteä yllykkeeseen mukaan" kirjoitin ylempänä. Se on suorastaan jumalallinen viisaus. Mikä ihmeen tarve voi olla että täytyy saada hyväksyntää joltain täysin tuntemattomalta?

Jos joku tärähtänyt huutelee rautatieasemalla ohikulkijoille huo💥raa, niin jäätkö siihen vänkäämään etten ole? Kertomaan elämäntarinaasi perusteluna? Juna menee, mutta pitää saada kilipää ymmärtämään että juuri sinä olet hyvä tyyppi? Rankaisemaan sitä höynää? Mä en vaan käsitä miten joidenkin suhteellisuudentaju ei toimi netissä yhtään.

Sekin on vanha palstaviisaus, ettei tää paikka sovi kaikille. Mikään paikka ei ole kaikille tasapuolisesti hyvä, kun ollaan niin erilaisia.

xLiner

• Anonyymi00088
        Anonyymi00084 kirjoitti:

"Okei... No sitä suuremmalla syyllä kannattanee poistua, jos vielä myrkyttää palstan."

Jos näet sen ratkaisuna asiaan, se on varmasti sulle silloin se paras ratkaisu juuri sinulle. Oletan ettet nyt yritä uhriutua kuitenkaan.

Toisten puolesta mielensäpahoittaminen on vähän tyhmää. Muistatko vielä entisen Dissen viisaan ohjeen tunnevastuusta?

"Ei saa lähteä yllykkeeseen mukaan" kirjoitin ylempänä. Se on suorastaan jumalallinen viisaus. Mikä ihmeen tarve voi olla että täytyy saada hyväksyntää joltain täysin tuntemattomalta?

Jos joku tärähtänyt huutelee rautatieasemalla ohikulkijoille huo💥raa, niin jäätkö siihen vänkäämään etten ole? Kertomaan elämäntarinaasi perusteluna? Juna menee, mutta pitää saada kilipää ymmärtämään että juuri sinä olet hyvä tyyppi? Rankaisemaan sitä höynää? Mä en vaan käsitä miten joidenkin suhteellisuudentaju ei toimi netissä yhtään.

Sekin on vanha palstaviisaus, ettei tää paikka sovi kaikille. Mikään paikka ei ole kaikille tasapuolisesti hyvä, kun ollaan niin erilaisia.

xLiner

Vastaan nyt vielä tähän.

En omasta mielestäni selitä mitään itsestä. En kerää kehuja. Mutta koin paljon, että tyyppejä pitäis saada heräämään omiin aivopieruihinsa ja ties mitä. Mutta tajuan kyllä, että se on turhaa. Ja varsinkaan siitä ei pidä ottaa itseensä, jos jotkut vaan haluaa takoa päätänsä seinään.

Hyvällä saa tehtyä pahaakin. Tiedän.

Mutta sen tiedän itsestäni, että se on joko tai.. jos jatkan täällä, jatkan samaa. Ja se on taas sitä pään takomista seinään.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Tämä ei ole oikea paikka hakea hyväksyntää.

Vähän sama kuin lähtisi rautatieasemalle huutelemaan asioitaan vieraille ihmisille. Ja sitten on pettynyt kun kaikki eivät ole kaulailemassa ja tunnustamassa rakkauttaan. Aika harva taitaa toimia noin siellä rautatieasemalla noilla odotuksilla.

Mutta netissä sitten kuitenkin toimivat.

xLiner

Sivusta, itse koen, että jos on kokenut saaneensa huonoa kohtelua, kokenut pettymyksiä, vastoinkäymisiä väärin ymmärrysten vuoksi, tämä on paras paikka pahan mielen purkamiseen.

Ehkä voi löytää myös sitä ymmärtämistäkin täältä? Pahan suopia ihmisiä kohdanneena, olen vahvasti tätä mieltä. Uhriutuminen ja toisten mustamaalaamiset ovat niin tätä päivää monille. Prinsessa- ajattelu voi olla tämän kaiken pahan synnyttäjä?

Prinsessaksi muuttuminen, jolla herkkä hipiä, ei kestä itsekritiikkiä, kokee, että kaikki paha on aina muiden aiheuttamaa. Prinsessa on vastuuton, joka kokee, että hänellä on vain oikeuksia ilman vastuita. Säälimätön ja raukka kärjistäjä asioille.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Sivusta, itse koen, että jos on kokenut saaneensa huonoa kohtelua, kokenut pettymyksiä, vastoinkäymisiä väärin ymmärrysten vuoksi, tämä on paras paikka pahan mielen purkamiseen.

Ehkä voi löytää myös sitä ymmärtämistäkin täältä? Pahan suopia ihmisiä kohdanneena, olen vahvasti tätä mieltä. Uhriutuminen ja toisten mustamaalaamiset ovat niin tätä päivää monille. Prinsessa- ajattelu voi olla tämän kaiken pahan synnyttäjä?

Prinsessaksi muuttuminen, jolla herkkä hipiä, ei kestä itsekritiikkiä, kokee, että kaikki paha on aina muiden aiheuttamaa. Prinsessa on vastuuton, joka kokee, että hänellä on vain oikeuksia ilman vastuita. Säälimätön ja raukka kärjistäjä asioille.

Tarkennan/ lisään vielä, että toki on hyviä ja huonoja prinsessoja, mut kaikenlainen ylireakoiminen/ valhheet tarkoittaa yleensä sitä, että sellaisen kanssa asioista sopiminen on harvemmin edes mahdollista reilulla tavalla. Voivat väittää haluavansa sopia asioita, mut totuus voi olla kaikkea muuta?

• Anonyymi00093
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Vastaan nyt vielä tähän.

En omasta mielestäni selitä mitään itsestä. En kerää kehuja. Mutta koin paljon, että tyyppejä pitäis saada heräämään omiin aivopieruihinsa ja ties mitä. Mutta tajuan kyllä, että se on turhaa. Ja varsinkaan siitä ei pidä ottaa itseensä, jos jotkut vaan haluaa takoa päätänsä seinään.

Hyvällä saa tehtyä pahaakin. Tiedän.

Mutta sen tiedän itsestäni, että se on joko tai.. jos jatkan täällä, jatkan samaa. Ja se on taas sitä pään takomista seinään.

Yritän tässä selittää, että jokainen on omalla tavallaan hyvä tyyppi. Antaa trollien tai eri mieltä olevien olla. Älkää vastatko niille, jos on vaarana saada huonoja fiiliksiä. Älkää jääkö vänkäämään, jollei se ole kivaa.

Tyypit ei tajua yhtään sen enempää omia aivopierujaan vaikka vänkäisit niiden kanssa kuinka. Mulla on vielä ihan hyvä fiilis tässä vängätessä, mutta turhaahan tämäkin on 😁...

Ei ollut tarkoitus syyttää hyväksynnän hakemisesta, mutta en vaan ymmärrä mikä muu idea siinä taustalla on jos kuitenkin touhu päättyy aina pahaan mieleen. Kun sen voi estää ihan vaan ohittamalla kommentin.

Edelleenkin tässä ilmoittelen, että mulle saa tulla perseilemään! Lähden juttuun mukaan jos sattuu kiinnostamaan. Olen hermostunut täällä oikeasti vain kerran ja kohde oli silloin Harmis. Aihetta en kerto, mutta en minä siihenkään toista kertaa enää lankea 😄

xLiner

• Ootteks te Dissen unohtanu kokonaan?

• Anonyymi00022

No kyllä sinäkin olet fiksuimmasta päästä.

• Ei Disukka ole unohtunut mihinkään. Hänhän on itse ihanuus. Vaikeaa minun vain tunnistaa, kun pyörii anona palstalla.

• Dissellä on ollut ilmeisen hyvä kesä viestittelyn perusteella, niin ehkä sitten syksymmällä ehtii joskus palstallekin turisemaankin. Mukava äijä se on.

• Mä olen näissä kehuissa niin huono, että en nimeä ketään. Sillä kun ei ole mitään merkitystä kuitenkaan, kaikki kohdataan ihmisinä ei ihanteina tai ihastuksina.

• Anonyymi00021

Ettekö tiedä, mitä naftaliini on?
      Vilma

• Anonyymi00023

Pete pnj Saimaalta jäänyt mieleen. Siitä on ikuisuus. Mitähän mahtaa kuulua...

• Anonyymi00024

Onhan täällä ihania palstalaisia montakin, pidän kovasti monen persoonasta, mutta ääneni menee silti Randen kissalle 😻 Hänet lasketaan palstalaiseksi minun tulkintatavallani 🤗

Aletheias

• Näytin kommenttisi Eemelille ja se totesi, että kissa kiitoksella elää, anna juustoa. Ja kinkkua, koska kuitenkin olen palstan ihanin. Että kiitosta taas vaan, jääkaappi tyhjeni... 🤣

• Anonyymi00026
        randombypasser kirjoitti:

Näytin kommenttisi Eemelille ja se totesi, että kissa kiitoksella elää, anna juustoa. Ja kinkkua, koska kuitenkin olen palstan ihanin. Että kiitosta taas vaan, jääkaappi tyhjeni... 🤣

Ole hyvä vaan 😇 Hienoa, että siellä on arvojärjestys kunnossa ja tiedät tehtäväsi Eemelin palvelijana 😅

Seuraavaksi sitten rapsutuksia ❤️ Siis kissalle 🙃

Aletheias

• Eemeli on kyllä ihana, vaikka en yleisesti ottaen kissoista pidäkään. Randea ja Eemeliä on huisia seurata kun niillä on niin erikoinen suhde.

Viimeksi kun olivat luonani, Eemeli jopa antoi Randen nukkua aamulla. Yleensä se maukuminen ja vuoropuhelu alkaa heillä jo aamuyöstä. Ovat jännä pari. Mies ja kissa.

• Anonyymi00027
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Eemeli on kyllä ihana, vaikka en yleisesti ottaen kissoista pidäkään. Randea ja Eemeliä on huisia seurata kun niillä on niin erikoinen suhde.

Viimeksi kun olivat luonani, Eemeli jopa antoi Randen nukkua aamulla. Yleensä se maukuminen ja vuoropuhelu alkaa heillä jo aamuyöstä. Ovat jännä pari. Mies ja kissa.

Mies ja kissa on vähän sellainen heikko kohtani 😄

Eemeli kuulostaa valloittavalla persoonalta 😻 Kissoilla on kyky valloittaa usein jopa niidenkin sydämet, jotka eivät kissoista niin välitä. Ne kun osaavat vedellä oikeista naruista 😊

Aletheias

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Mies ja kissa on vähän sellainen heikko kohtani 😄

Eemeli kuulostaa valloittavalla persoonalta 😻 Kissoilla on kyky valloittaa usein jopa niidenkin sydämet, jotka eivät kissoista niin välitä. Ne kun osaavat vedellä oikeista naruista 😊

Aletheias

Mä jotenkin tiedän tietämättä oikeasti, että sä rakastuisit Randeen jos näkisit sen Eemelin kanssa. Ne on sellaisia velikultia molemmat.

• Anonyymi00030
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mä jotenkin tiedän tietämättä oikeasti, että sä rakastuisit Randeen jos näkisit sen Eemelin kanssa. Ne on sellaisia velikultia molemmat.

Voit hyvinkin olla oikeassa 😄 Mies ja kissa on vaarallinen yhdistelmä 🥰

Aletheias

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Ole hyvä vaan 😇 Hienoa, että siellä on arvojärjestys kunnossa ja tiedät tehtäväsi Eemelin palvelijana 😅

Seuraavaksi sitten rapsutuksia ❤️ Siis kissalle 🙃

Aletheias

No meillä on taas menossa jokailtainen väittely siitä, onko ruokakupissa ruokaa vai ei, jos hiukan pohja näkyy jostain kohden... Mutta sen jälkeen on sitten jokailtaisen rapsuttelun aika. Rutiinit ovat kuulemma turvallisia ja hyödyllisiä...

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ai stana... Jos jatkatte tätä keskusteluanne, niin viimeistään syyskuussa mulle tulee viranomaisilta ilmoitus, että arvoisa Rande, teidät on juuri vihitty avioon ja asutte nykyisin Satakunnassa, joten voisitteko nyt häipyä Suvelasta jne. 😂

• Anonyymi00031

No meillä on taas menossa jokailtainen väittely siitä, onko ruokakupissa ruokaa vai ei, jos hiukan pohja näkyy jostain kohden... Mutta sen jälkeen on sitten jokailtaisen rapsuttelun aika. Rutiinit ovat kuulemma turvallisia ja hyödyllisiä...

No tuollaiset iltarapsuttelut on ehdottomasti turvallisia ja hyödyllisiä 🥰 Ja toivottavasti kissa voitti väittelyn ruoasta, pohja ei saa olla näkyvissä! ☝️

Kuulitko siitä tutkimuksesta, jossa todettiin, että kissat ymmärtää paljon enemmän, kuin yleisesti ajatellaan, mutta ne vain päättää olla välittämättä? Mieti, joku oikeasti on tuhlannut resursseja tuollaisen tutkimiseen, minkä joka ikinen kissanomistaja tietää 😅

Aletheias

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Voit hyvinkin olla oikeassa 😄 Mies ja kissa on vaarallinen yhdistelmä 🥰

Aletheias

Oikeasti mun ja Eemelin suhde on vähän kuin Samae Koskisen biisissä... "Sä oot vanha läski mulkku, mut niin oon minäkin..."

Jos Eemeliltä kysyy, niin se on varmsti sitä mieltä, että joo, Rande on aika kpää, mutta aina välillä ihan kiva. Ja sama pätee toisinpäinkin 😂

• Anonyymi00031 kirjoitti:

No tuollaiset iltarapsuttelut on ehdottomasti turvallisia ja hyödyllisiä 🥰 Ja toivottavasti kissa voitti väittelyn ruoasta, pohja ei saa olla näkyvissä! ☝️

Kuulitko siitä tutkimuksesta, jossa todettiin, että kissat ymmärtää paljon enemmän, kuin yleisesti ajatellaan, mutta ne vain päättää olla välittämättä? Mieti, joku oikeasti on tuhlannut resursseja tuollaisen tutkimiseen, minkä joka ikinen kissanomistaja tietää 😅

Aletheias

Väittelyn lopputulosta voi kutsua kummankin voitoksi. Ensin väittelin vastaan niin pitkään, että kupissa oli enää oikeasti vähän ruokaa jäljellä, jolloin herra E tulee istumaan parin metrin päähän tuijottamaan, vain hiljaa tuijottamaan. Ja mä annan periksi, mutta toisaalta saavutin myös tavoitteeni. Kompromissi? Win-win? No ainakaan kukaan ei hävinnyt 😂

Juu, olen lukenut sen tutkimuksen koosteen ja kyllähän se nauratti. Liiankin usein tulee huomattua, että toi karvainen jääräpää tietää aivan hyvin missä mennään ja mitä on tulossa, mutta se vaan ei vaivaudu tekemään siitä mitään numeroa, vaan se vain mielenkiinnolla seuraa kuin tarina soljuu kohti vääjäämätöntä punch linea 😂

• Anonyymi00033

Väittelyn lopputulosta voi kutsua kummankin voitoksi. Ensin väittelin vastaan niin pitkään, että kupissa oli enää oikeasti vähän ruokaa jäljellä, jolloin herra E tulee istumaan parin metrin päähän tuijottamaan, vain hiljaa tuijottamaan. Ja mä annan periksi, mutta toisaalta saavutin myös tavoitteeni. Kompromissi? Win-win? No ainakaan kukaan ei hävinnyt 😂

Juu, olen lukenut sen tutkimuksen koosteen ja kyllähän se nauratti. Liiankin usein tulee huomattua, että toi karvainen jääräpää tietää aivan hyvin missä mennään ja mitä on tulossa, mutta se vaan ei vaivaudu tekemään siitä mitään numeroa, vaan se vain mielenkiinnolla seuraa kuin tarina soljuu kohti vääjäämätöntä punch linea 😂

Sä voit vakuutella itsellesi, että tasapeli tuli, mutta me kaikki tiedetään, kuka todellinen voittaja oli 😂 Mikään ei ole niin tehokas kuun kissan tuijotus. Mitä muuta siinä ihminen voi kuin antaa periksi? 😻

Juu kissanomistajat kyllä tunnistaa tuon omista kissoistaan vallan hyvin 😁 Kissa kyllä tietää, mutta koska kissat 99%:sti on jääräpäitä, eivät he välttämättä lotkauta korvaansakaan koko asialle 😄 Ihania otuksia! ❤️

Niin ja minähän jo aikoinaan esitin kirjallisen kosinnan, johon liittyi vahvasti avioehto kissojen yhteishuoltajuudesta 😂 Että se on vaan tänne Satakuntaan muuttoa vaille valmis 😄

Aletheias

• randombypasser kirjoitti:

Oikeasti mun ja Eemelin suhde on vähän kuin Samae Koskisen biisissä... "Sä oot vanha läski mulkku, mut niin oon minäkin..."

Jos Eemeliltä kysyy, niin se on varmsti sitä mieltä, että joo, Rande on aika kpää, mutta aina välillä ihan kiva. Ja sama pätee toisinpäinkin 😂

No nyt osu minunkin nauruhermoon. 😂

• Tökstöksnöö kirjoitti:

No nyt osu minunkin nauruhermoon. 😂

Meillä on Eemelin kansa ehkä hiukan omituinen suhde, kuten Pirpanakin tuolla edellä hiukan viittasi, vaikka itse en sitä näekään. Vanhoja poikia viiksekkätiä, mies sekä katti kumpikin on... Tai ei mulla kyllä ole viiksiä, ei vaan pysty.

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Sä voit vakuutella itsellesi, että tasapeli tuli, mutta me kaikki tiedetään, kuka todellinen voittaja oli 😂 Mikään ei ole niin tehokas kuun kissan tuijotus. Mitä muuta siinä ihminen voi kuin antaa periksi? 😻

Juu kissanomistajat kyllä tunnistaa tuon omista kissoistaan vallan hyvin 😁 Kissa kyllä tietää, mutta koska kissat 99%:sti on jääräpäitä, eivät he välttämättä lotkauta korvaansakaan koko asialle 😄 Ihania otuksia! ❤️

Niin ja minähän jo aikoinaan esitin kirjallisen kosinnan, johon liittyi vahvasti avioehto kissojen yhteishuoltajuudesta 😂 Että se on vaan tänne Satakuntaan muuttoa vaille valmis 😄

Aletheias

Tää on sarjaa small victories eli jos saan väiteltyä kissan kanssa niin pitkään, että se syö edes osan siitä mitä kupin laidoilla on, kun keskeltä jo pohja paistaa (= kuppi on tyhjä), niin mä pidän sitä voittona ja voin laittaa lisää ruokaa 😂

Tänään oli taas hyvä esimerkki siitä, että toi vanha karvainen paskiainen on hyvin kartalla hommista, vaikkei muka pitäis. Piti siis lähteä mökille ja aamusta touhusin asioita aivan kuten minä tahansa työaamuna. Jossain kohtaa katti oli pakittanut itselleen omituiseen paikkaan lötköttämään ja tuijotteli sieltä epäluuloisena. Se oli arvannut, että kohta ollaan kopassa ja autossa, yök. Kun se sitten oli arvannut, niin lopetin sumutuksen ja aloin pakkaamaan 😂

AI saateri, niinhän tuo taisi tosiaan olla... Ja jänistin 😁
        Mutta siitä tulis kaunis liitto. Mä olisin polvillani kissan edessä ja koska olet noin metrin mua pidempi, niin sun pitäis olla polvillaan mun edessä, jotta edes suutelionti olisi mahdollista. Hupaisa perhe, kaikki kontillaan 😂

Se on hyvä, jos kissat on noin helppo saada syömään. Mun pienokainen ei usein syö, ellei ruuan päälle laita kermatippaa :( Tosin nyt viimeaikoina on uponnut ruoka heti ja ilman kermaa, liekö kesän vaikutusta.

• Anonyymi00066

Tää on sarjaa small victories eli jos saan väiteltyä kissan kanssa niin pitkään, että se syö edes osan siitä mitä kupin laidoilla on, kun keskeltä jo pohja paistaa (= kuppi on tyhjä), niin mä pidän sitä voittona ja voin laittaa lisää ruokaa 😂

Tänään oli taas hyvä esimerkki siitä, että toi vanha karvainen paskiainen on hyvin kartalla hommista, vaikkei muka pitäis. Piti siis lähteä mökille ja aamusta touhusin asioita aivan kuten minä tahansa työaamuna. Jossain kohtaa katti oli pakittanut itselleen omituiseen paikkaan lötköttämään ja tuijotteli sieltä epäluuloisena. Se oli arvannut, että kohta ollaan kopassa ja autossa, yök. Kun se sitten oli arvannut, niin lopetin sumutuksen ja aloin pakkaamaan 😂

AI saateri, niinhän tuo taisi tosiaan olla... Ja jänistin 😁
        Mutta siitä tulis kaunis liitto. Mä olisin polvillani kissan edessä ja koska olet noin metrin mua pidempi, niin sun pitäis olla polvillaan mun edessä, jotta edes suutelionti olisi mahdollista. Hupaisa perhe, kaikki kontillaan 😂

Susta on kehkeytynyt kunnon kissaisä 😂

Kissat tietää ennen ihmistä, että nyt olisi lähtö jonnekin. Se on uskomatonta, miten ne vaistoaa lähdön hetken ja hakeutuu jobbbein kodin viimeisimpään nurkkaan, josta niitä sitten maanitelllaam herkkujen ja uhkailujen kera 😁

Ehdottomasti olisi kaunis liitto, vaikka polvet kovilla olisikin 😂

Aletheias

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Se on hyvä, jos kissat on noin helppo saada syömään. Mun pienokainen ei usein syö, ellei ruuan päälle laita kermatippaa :( Tosin nyt viimeaikoina on uponnut ruoka heti ja ilman kermaa, liekö kesän vaikutusta.

No toi on kolli, se syö kyllä, kun paras kokki eli nälkä on hoitanut kattauksen. Mutta osaa se sitten venkoillakin, useimmiten juuri siten, että jos jossain vähän näkyy kupista pohjaa, tullaan helevetin suureen ääneen huutamaan että kuppi on tyhjä. Ja kun kupille näyttää vähän lusikkaa, niin ai, tää olikin täynnä njam njam njam. Toinen vastaava on se, että kun on tunti sitten laittanut ruokaa kuppiin ja herra onkin vain nuolaissut päältä, niin tunnin päästä se on muka ihan paskaa. Ja välillä syödään vain just niin kauan, kun minä seison vieressä katsomassa sitä ruokailua. Jos poistun, niin kölvi laahkaa perässä maukumaan ja jatkaa syömistä kun tulen katsomaan sitä. Parasta mitä tiedänon katsoa kissan ruokailua... Vaatii pitkää pinnaa ja kovempaa kuria tuo jätkä.

Sulla on sitten melkoinen hienohelma kaverina 😁 Kesä ja lämpö aina muuttaa ruokailua jotenkin, mutta miten, on joka vuosi uusi yllätys, olen huomannut 🙄

• Anonyymi00066 kirjoitti:

Susta on kehkeytynyt kunnon kissaisä 😂

Kissat tietää ennen ihmistä, että nyt olisi lähtö jonnekin. Se on uskomatonta, miten ne vaistoaa lähdön hetken ja hakeutuu jobbbein kodin viimeisimpään nurkkaan, josta niitä sitten maanitelllaam herkkujen ja uhkailujen kera 😁

Ehdottomasti olisi kaunis liitto, vaikka polvet kovilla olisikin 😂

Aletheias

No kissan kanssa on vähän sama kuin lapsen kanssa, aina pitää olla säätämässä ja härväämässä ja sitten koittaa vielä muistaa olla antamatta liikaa periksi joka käänteessä. No sama kyllä pätee naisiinkin 🤣

Onneks toi äijänkäppyrä ei viitsi enää nykyisin vaivautua kauhean suureellisiin piilottelu/pakenemis manöövereihin. Ei se nuorempanakaan pahasti, mutta sen verran, että alkoi välillä ketuttamaan kun on sellaisia kalusteita, että ihmisen kokoinen ei pääse joka koloon perässä.

Katos pitää ostaa vaan vaan kunnon polvisuojat kaikille, niin onni kukoistaa ilman kipuja 😁

• Anonyymi00025

Ensin muistatko m e i t ä?
      Sitten kuka m e i s t ä on ihanin?
      Tipulan kasvatteja ja persuja?

• Anonyymi00037

Kateus on paha tauti.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kateus on paha tauti.

Ai. Kateus. Sori, mistä?

• Emmää nyt oikein tiedä kuka olis ihanin, mutta hyviä tyyppejä on kyllä paljon täällä riekkunut ja osa riekkuu vieläkin.

• Sinäkin kuulut niihin ihaniin. Ainakin minun elämässäni. Palsta tuntuu toimivan taas, josko sinäkin palaisit sulttaanikunnastasi tähän valtakuntaan..

Sinäkin kuulut niihin ihaniin. Ainakin minun elämässäni. Palsta tuntuu toimivan taas, josko sinäkin palaisit sulttaanikunnastasi tähän valtakuntaan..

En tiiä auttaako palstan pieni pintaremppa paluuseen, kun on kuitenkin kesä ja kadut pullollaan kaunista katseltavaa 😁

En tiiä auttaako palstan pieni pintaremppa paluuseen, kun on kuitenkin kesä ja kadut pullollaan kaunista katseltavaa 😁

Saamari sun kanssas bro!
        Kadut tulvii vedestä ja ihmiset pukeutuvat sadetakkeihin ja piilottelevat sateenvarjojen suojissa..

Palstalla sulle on kuitenkin tarjolla monenlaista seuraa. On monta fania ja yksi siskokin jotka kaipaavat sinua.

Saamari sun kanssas bro!
        Kadut tulvii vedestä ja ihmiset pukeutuvat sadetakkeihin ja piilottelevat sateenvarjojen suojissa..

Palstalla sulle on kuitenkin tarjolla monenlaista seuraa. On monta fania ja yksi siskokin jotka kaipaavat sinua.

No nyt on vähän sadellut, mutta kovasti nuo neitokaiset kaupungilla koitti vältellä peittäviä asusteita 😂

Nimenomaan monenlaista seuraa, osa toivottavaa ja sitten... ne muut 😁

No nyt on vähän sadellut, mutta kovasti nuo neitokaiset kaupungilla koitti vältellä peittäviä asusteita 😂

Nimenomaan monenlaista seuraa, osa toivottavaa ja sitten... ne muut 😁

En jaksa väitellä kanssasi aiheesta, kun tiedän sen aivan turhaksi. Teet kuten lystäät. Ihan kuten minäkin. Sinnuu on turhaa komennella, siinä ollaan samanlaisia.

En jaksa väitellä kanssasi aiheesta, kun tiedän sen aivan turhaksi. Teet kuten lystäät. Ihan kuten minäkin. Sinnuu on turhaa komennella, siinä ollaan samanlaisia.

Näinhän me tosiaan ollaan samanlaisia, siinäkin. Ja katos, ilman komenteluakin olen täällä.

TÄNÄÄN LAVALLA LIVENÄ.... RANDE!

Ainakin hetken, juuri tänään 🤣

Näinhän me tosiaan ollaan samanlaisia, siinäkin. Ja katos, ilman komenteluakin olen täällä.

TÄNÄÄN LAVALLA LIVENÄ.... RANDE!

Ainakin hetken, juuri tänään 🤣

(Nousee seisomaan ja tekee aaltoliikettä valtavassa fanilaumassa)

One and only!

(Nousee seisomaan ja tekee aaltoliikettä valtavassa fanilaumassa)

One and only!

Uuuh, pitää alkaa vetää Travoltan tanssiliikkeitä HETI!

Uuuh, pitää alkaa vetää Travoltan tanssiliikkeitä HETI!

Eikun vaan lanteet letkeiksi.. 😂

Eikun vaan lanteet letkeiksi.. 😂

Ja sitten Mummotunneliin 😂

Ja sitten Mummotunneliin 😂

Hitto! Meidän tosiaankin pitää lähtä sillain aikuisten oikeasti joku kerta Mummikseen letkeyttämään lanteita. Viimeksi oli ihan järkyttävän hauskaa, vaikka olikin "tyttöjen" ilta.

Sä sait niillä lanneliikkeilläsi huomiota aikaiseksi.

Hitto! Meidän tosiaankin pitää lähtä sillain aikuisten oikeasti joku kerta Mummikseen letkeyttämään lanteita. Viimeksi oli ihan järkyttävän hauskaa, vaikka olikin "tyttöjen" ilta.

Sä sait niillä lanneliikkeilläsi huomiota aikaiseksi.

Jep, se oli varsin hauska ilta kaikkiaan 🥳

Siitä sitten kattelemaan Mummiksen keikkatarjontaa:
        https://www.raflaamo.fi/fi/ravintola/helsinki/mummotunneli/sivu/kesan-2026-keikat

Sillon viimeksi kun siellä oltiin, niin siellä oli kaksi esiintyjää, ensin joku toinen ja loppuillan veteli tanssiorkesteri Groove President, joka näemmä on tuolla vieläkin toisinaan veivaamassa.

Jep, se oli varsin hauska ilta kaikkiaan 🥳

Siitä sitten kattelemaan Mummiksen keikkatarjontaa:
        https://www.raflaamo.fi/fi/ravintola/helsinki/mummotunneli/sivu/kesan-2026-keikat

Sillon viimeksi kun siellä oltiin, niin siellä oli kaksi esiintyjää, ensin joku toinen ja loppuillan veteli tanssiorkesteri Groove President, joka näemmä on tuolla vieläkin toisinaan veivaamassa.

En muista muuta kuin että soittivat Abbaa. Systeri on ihan hulluna Abban perään.

Mun kesän keikkakalenteri on jo täynnä. Kävin viime viikonlopulla keikalla, sun kanssa on festarit tuloillaan elokuun alussa, käyn vähän savossa pyörähtämässä ja etelähelsiinkiinkin matka vie kans. Kesäteatteria pujiksen kanssa ja syssymmällä matka Puolaan, eli mummis jäänee kuitenkin tältä kesältä mun budjettiriihen ulkopuolelle. Valitettavasti.

Ehkäpä pikkujouluaikaan voisi ajatella lanteiden letkeytystä.. sun kanssa on kiva tanssia ku oot sen veran bailuhenkinen .. niin, kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni kun oot...

Nyt on pakko ottaa aa-aa. Väsyttää ihan hitosti.

En muista muuta kuin että soittivat Abbaa. Systeri on ihan hulluna Abban perään.

Mun kesän keikkakalenteri on jo täynnä. Kävin viime viikonlopulla keikalla, sun kanssa on festarit tuloillaan elokuun alussa, käyn vähän savossa pyörähtämässä ja etelähelsiinkiinkin matka vie kans. Kesäteatteria pujiksen kanssa ja syssymmällä matka Puolaan, eli mummis jäänee kuitenkin tältä kesältä mun budjettiriihen ulkopuolelle. Valitettavasti.

Ehkäpä pikkujouluaikaan voisi ajatella lanteiden letkeytystä.. sun kanssa on kiva tanssia ku oot sen veran bailuhenkinen .. niin, kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni kun oot...

Nyt on pakko ottaa aa-aa. Väsyttää ihan hitosti.

Hyvä että on ohjelmaa! Kyllä noita biletyksiä ehtii, pikkujoulut on hyvä idea sen suhteen.

Hyvät yöt sisko!

Hyvä että on ohjelmaa! Kyllä noita biletyksiä ehtii, pikkujoulut on hyvä idea sen suhteen.

Hyvät yöt sisko!

Lähetän rutistuksen ja pienen kevyen suukon poskellesi. Hyvää yötä broidiseni.

• Anonyymi00034

Oliko joskus vuosia sitten syvällinen mies?🙂

Tai joku joka muka lauloi kuorossa?🙂

Nyhverö?

Monenlaiset feikit on olleet hupina silloin kun kävin useammin.

• Anonyymi00040

Omakehu täällä haisee. Savolaista?

• Anonyymi00041

Kuka johtaa?

• Jasu on kautta aikojen ihanin palstalainen! Onko joku samaa mieltä?

• Jasu yrittää olla olematta ihana ihminen, jotta karsii kaikki teeskentelijät ympäriltään. Suuttujat suuttuu, kun heidän roolit ei tehoa, ei vakuuta, eikä vaikuta.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Jasu yrittää olla olematta ihana ihminen, jotta karsii kaikki teeskentelijät ympäriltään. Suuttujat suuttuu, kun heidän roolit ei tehoa, ei vakuuta, eikä vaikuta.

Niin ja en ole samaa mieltä ihanimmasta.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Niin ja en ole samaa mieltä ihanimmasta.

No töksäyttele välillä kritiikin kanssa vähäsen, omin luvin ja yllyttämättä. Kyllä ne positiiviset mielikuvat siitä karisee.
        Kumma juttu ettei joku päkä ole jo tarrannut mitenkään ja saanut heittämään viisaria punaiselle...kai ne ovat sitten oppineetkin jotain...ehkä 🤔

• Ex-Lukka kirjoitti:

No töksäyttele välillä kritiikin kanssa vähäsen, omin luvin ja yllyttämättä. Kyllä ne positiiviset mielikuvat siitä karisee.
        Kumma juttu ettei joku päkä ole jo tarrannut mitenkään ja saanut heittämään viisaria punaiselle...kai ne ovat sitten oppineetkin jotain...ehkä 🤔

Silläpä sillä tökstöksnöö. 😉

En tiedä miten monelta menee ohi, mutta joku on sentäs tajunnut. 😅

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Jasu yrittää olla olematta ihana ihminen, jotta karsii kaikki teeskentelijät ympäriltään. Suuttujat suuttuu, kun heidän roolit ei tehoa, ei vakuuta, eikä vaikuta.

Ehkä se ei ole niinkään nykyajan Jasu, joka on muuttunut hivenen, vaan vuosien takainen Jasu. Vuosikymmenen vaihteen Jasu oli ehkä ihanampi. Nykyinen Jasu on suorempi sanoissaan.

• Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Ehkä se ei ole niinkään nykyajan Jasu, joka on muuttunut hivenen, vaan vuosien takainen Jasu. Vuosikymmenen vaihteen Jasu oli ehkä ihanampi. Nykyinen Jasu on suorempi sanoissaan.

Minusta ihminen on ihana vasta sitten, kun ei esitä muitten mieliksi. Kaikki muu on ihanuuden teeskentelyä. Ja jos ihminen hyväksytään vasta, kun on hauska, aina kiva, aina myötämielinen niin pidän sitä falskina tykkäämisenä. Tykätään ihmisestä vain kun sillä on jotain kivaa annettavaa, muuten olkoon missä lystää.

En tykkää näistä perseennuolenta ketjuistakaan sen takia, milloin kukakin on ihana kun on onnistunut olemaan hupiukko tai aina kiva. Ei ihmisyys ole oikeasti yhtä hymyä ja muitten ilahduttamista.

Välillä tuntuu, että muuten ei kelpaa jollei ole marrinaama ja hupiukko tai akka. Silloin kelpaaminen on teatraalista, ei aitoa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Minusta ihminen on ihana vasta sitten, kun ei esitä muitten mieliksi. Kaikki muu on ihanuuden teeskentelyä. Ja jos ihminen hyväksytään vasta, kun on hauska, aina kiva, aina myötämielinen niin pidän sitä falskina tykkäämisenä. Tykätään ihmisestä vain kun sillä on jotain kivaa annettavaa, muuten olkoon missä lystää.

En tykkää näistä perseennuolenta ketjuistakaan sen takia, milloin kukakin on ihana kun on onnistunut olemaan hupiukko tai aina kiva. Ei ihmisyys ole oikeasti yhtä hymyä ja muitten ilahduttamista.

Välillä tuntuu, että muuten ei kelpaa jollei ole marrinaama ja hupiukko tai akka. Silloin kelpaaminen on teatraalista, ei aitoa.

Voisihan sitä sanoa suoraankin, että tykkään susta x, silloin kun sulla on mulle jotain annettavaa. Tuntuu monien tykkäämiset perustuvan tuohon.

Enkä nyt sinua tässä tarkoita, vaan yleisesti ihmisten touhuja seuraavana. Itse ajattelen, että mielummin on sitten tykkänään tykkäämättä kun aina jotain vailla. Ehdoilla tai ei tykätä. Siitä kun ei mitään vahinkoa tule, jos ne tykkääjät jää pois.

• Anonyymi00062
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Voisihan sitä sanoa suoraankin, että tykkään susta x, silloin kun sulla on mulle jotain annettavaa. Tuntuu monien tykkäämiset perustuvan tuohon.

Enkä nyt sinua tässä tarkoita, vaan yleisesti ihmisten touhuja seuraavana. Itse ajattelen, että mielummin on sitten tykkänään tykkäämättä kun aina jotain vailla. Ehdoilla tai ei tykätä. Siitä kun ei mitään vahinkoa tule, jos ne tykkääjät jää pois.

Se on juurikin näin. Olen alkanut kuuntelemaan aivan toisenlaista musiikkia.positiivisia kappaleita. Tälläisia ihmisiä kaipaan elämääni ja sellainen tahdon olla itsekkin. DARCHA, rakasta mua. Tempozah, kesäyön katse. Ja myös hupipuliukon, kuka sytytti tähden tän. Vaikka en hae parisuhdetta, niin kaipaan tällaista tunnetta. Jos parisuhde vielä elämääni tulee, niin yhtään vähempään en tyydy. Niin kaunista!😊🤷‍♀️

• Anonyymi00063
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Tökstöksnöö: "Voisihan sitä sanoa suoraankin, että tykkään susta x, silloin kun sulla on mulle jotain annettavaa. Tuntuu monien tykkäämiset perustuvan tuohon."

Ei tuo tuohon taida sinun suhteesi perustua. Tykkääminen alkanut silloin vuonna 2016 ja säilynyt tähän päivään. Aidosta sinusta on tykätty pitkään. Kansasi on melkein aina ollut kiva kirjoitella.

Toinen suosikkini oli yhteen aikaan Disse - valitettavasti hän lopetti.

Hyvää heinäkuista lämmintä päivää sinne.

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Tökstöksnöö: "Voisihan sitä sanoa suoraankin, että tykkään susta x, silloin kun sulla on mulle jotain annettavaa. Tuntuu monien tykkäämiset perustuvan tuohon."

Ei tuo tuohon taida sinun suhteesi perustua. Tykkääminen alkanut silloin vuonna 2016 ja säilynyt tähän päivään. Aidosta sinusta on tykätty pitkään. Kansasi on melkein aina ollut kiva kirjoitella.

Toinen suosikkini oli yhteen aikaan Disse - valitettavasti hän lopetti.

Hyvää heinäkuista lämmintä päivää sinne.

Tuo edellä oleva lipsahti anonyyminä vahingossa. Varmaan Tökstöksnöö tunnistit tyylistä.

Hyvät heinäkuut vielä kerran!

• Anonyymi00062 kirjoitti:

Se on juurikin näin. Olen alkanut kuuntelemaan aivan toisenlaista musiikkia.positiivisia kappaleita. Tälläisia ihmisiä kaipaan elämääni ja sellainen tahdon olla itsekkin. DARCHA, rakasta mua. Tempozah, kesäyön katse. Ja myös hupipuliukon, kuka sytytti tähden tän. Vaikka en hae parisuhdetta, niin kaipaan tällaista tunnetta. Jos parisuhde vielä elämääni tulee, niin yhtään vähempään en tyydy. Niin kaunista!😊🤷‍♀️

Minä taas olen todennut, että olen mielummin ikuisesti yksin, kun teeskentelijöiden remmissä. Ei oma seura koskaan harmita eikä aiheuta yksinäisyyttä. Se on teeskentelijöitten seura mikä aiheuttaa harmitusta ja yksinäisyyden tunnetta. Miksi haaskata aikaa sellaiseen, kun säästää energiansa itselleen tai ihmisille, jotka on sen arvoisia, aitoja, rehellisiä ja hyväksyy sut kokonaisuutena eikä rysinat pullasta tyylillä.

Kannattaakin kohdistaa katse ja aikansa asioihin mistä tulee aidosti iloiseksi.🙂👍

Tuo edellä oleva lipsahti anonyyminä vahingossa. Varmaan Tökstöksnöö tunnistit tyylistä.

Hyvät heinäkuut vielä kerran!

Juu, en kuten sanoinkin juuri sinulle tarkoittanut. Vaan yleisesti olen löytänyt sen kipupisteeni mikä mua ärsyttää ihmisissä. Kaikenlainen esittäminen ja edukseen liehakoiminen. Selkään taputteluja ja kujeilu.

Ikään kuin millään muulla ei olisi väliä kuin suosiolla. Tykätyksi tulemisella hinnalla millä hyvänsä. Ei ihmi ettei ihmisille riitä enää mikään. Päätöntä menoa, en halua olla mukana.

Kyllä mä näen selkeästi ihmiset jotka tykkää minusta minun takia, ei omien motiiviensa. 👍

Kiitos, sinulle myös. Kuuma on kuukausi.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, en kuten sanoinkin juuri sinulle tarkoittanut. Vaan yleisesti olen löytänyt sen kipupisteeni mikä mua ärsyttää ihmisissä. Kaikenlainen esittäminen ja edukseen liehakoiminen. Selkään taputteluja ja kujeilu.

Ikään kuin millään muulla ei olisi väliä kuin suosiolla. Tykätyksi tulemisella hinnalla millä hyvänsä. Ei ihmi ettei ihmisille riitä enää mikään. Päätöntä menoa, en halua olla mukana.

Kyllä mä näen selkeästi ihmiset jotka tykkää minusta minun takia, ei omien motiiviensa. 👍

Ei tästä hirveän pitkää aikaa ole, kun jouduin sanomaan yhdelle ihmiselle, etten ole tyyppiä joja kehuilla näyttää tykkäämistään. Vaan pysymällä vierellä silloinkin kun ei ole mitään kehuttavaa.

Että jos ei kelpaa, sitten on oltava kelpaamatta. En ala vääntämään väkisin jotain sosiaalipelejä saadakseni luottamuksen. Joko luottaa tai on luottamatta ei muuta mitään mun elämässä.

• Anonyymi00068
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Näin. Olen niin kyllästynyt olemaan sitä ja tätä.vääntäytymään monille mutkille että muut saisi minusta egon tuomaa samaistumisen turvaa itselleen. Mininun pitäisi miellyttää että minut hyväksyttäisiin . Ja kattia kanssa. Siinähän jäävät kaipailemaan. Olen lyönyt ovia säppiin urakalla ja nyt on helppo hengitää.🤷‍♀️

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Tökstöksnöö: "Kyllä mä näen selkeästi ihmiset jotka tykkää minusta minun takia, ei omien motiiviensa. 👍Kiitos, sinulle myös. Kuuma on kuukausi."

Joo minän olen pitänyt sinusta jyrsijöiden kanssa tai ilman. Esitystyyli on vaihdellut vuosien saatossa.

Joo ulkona on lähemmäs 30 astetta. Huomenna on myös lämmintä. Toivottavasti ei ole siellä liikaa.

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Näin. Olen niin kyllästynyt olemaan sitä ja tätä.vääntäytymään monille mutkille että muut saisi minusta egon tuomaa samaistumisen turvaa itselleen. Mininun pitäisi miellyttää että minut hyväksyttäisiin . Ja kattia kanssa. Siinähän jäävät kaipailemaan. Olen lyönyt ovia säppiin urakalla ja nyt on helppo hengitää.🤷‍♀️

Sitä helposti huomaa siinä, kun alkaa vetämään rajoja eikä tanssikkaan enää muiden pillin mukaan, että aika moni katoaa elämästä, suuttuu, alkaa epäileväksi ja osoittaa mieltään. Koska ennen olit niin helppo "hölmö", joka keskittyi miellyttämään muita omalla kustannuksellaan. Lopulta sulle ei muuta annetakkaan kuin narrin takki ja tanssi tanssi loputtomasti.

Se on tervettä väsyä ja kyllästyä olemaan arvokas vain silloin kun on hyödyllinen muille. Vielä terveempää on karsia ne ihmiset elämästä pois jotka pitävät sinusta ja sinua vain hyödykkeenään ja hupinaan.

Olo on paljon parempi nyt, eikö? 🙂

Tökstöksnöö: "Kyllä mä näen selkeästi ihmiset jotka tykkää minusta minun takia, ei omien motiiviensa. 👍Kiitos, sinulle myös. Kuuma on kuukausi."

Joo minän olen pitänyt sinusta jyrsijöiden kanssa tai ilman. Esitystyyli on vaihdellut vuosien saatossa.

Joo ulkona on lähemmäs 30 astetta. Huomenna on myös lämmintä. Toivottavasti ei ole siellä liikaa.

Mä olen ain ollut ihmisanturi ja aistinut ympäristöni ihmisten vibat. Se on uuvuttavaa, mutta antoisaakin. Se myös voi heijastua minun käytökseeni.

Mitä enemmän esittäjiä ja muottiin tunkijoita sen varauksellisemmaksi muutun. Hankalemmaksi.

Seurassa missä voin olla vapautunut minä ei ole mitään salaista tai muotittavaa, siksi viihdyn eläinten kanssa erinomaisesti. Kukaan ei kikkaile, aseta mitään trikkejä toisilleen, kaikki vaan on naturaalisti aistiensa mukaan vapautuneita tai valveutuneita. Yleensä vallitsee valtavasti tunteita lajien yli ja lajien kohdatessa odottamatta mitään muuta aito kohtaaminen.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä olen ain ollut ihmisanturi ja aistinut ympäristöni ihmisten vibat. Se on uuvuttavaa, mutta antoisaakin. Se myös voi heijastua minun käytökseeni.

Mitä enemmän esittäjiä ja muottiin tunkijoita sen varauksellisemmaksi muutun. Hankalemmaksi.

Seurassa missä voin olla vapautunut minä ei ole mitään salaista tai muotittavaa, siksi viihdyn eläinten kanssa erinomaisesti. Kukaan ei kikkaile, aseta mitään trikkejä toisilleen, kaikki vaan on naturaalisti aistiensa mukaan vapautuneita tai valveutuneita. Yleensä vallitsee valtavasti tunteita lajien yli ja lajien kohdatessa odottamatta mitään muuta aito kohtaaminen.

Tökstöksnöö: "Mä olen ain ollut ihmisanturi ja aistinut ympäristöni ihmisten vibat. Se on uuvuttavaa, mutta antoisaakin. Se myös voi heijastua minun käytökseeni.

Seurassa missä voin olla vapautunut minä ei ole mitään salaista tai muotittavaa, siksi viihdyn eläinten kanssa erinomaisesti. Kukaan ei kikkaile, aseta mitään trikkejä toisilleen, kaikki vaan on naturaalisti aistiensa mukaan vapautuneita tai valveutuneita. Yleensä vallitsee valtavasti tunteita lajien yli ja lajien kohdatessa odottamatta mitään muuta aito kohtaaminen."

Eläimet taitavat elää vaistojen varassa, mutta ihmisiä ohjaa jonkunlainen järki?

Hyvää lauantaita, sillä itse taidan lopetella tämän päivän osalta ja alkaa katsomaan naisten Wimbledon tennisfinaalia. Törmätään huomenna?

• Anonyymi00070
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sitä helposti huomaa siinä, kun alkaa vetämään rajoja eikä tanssikkaan enää muiden pillin mukaan, että aika moni katoaa elämästä, suuttuu, alkaa epäileväksi ja osoittaa mieltään. Koska ennen olit niin helppo "hölmö", joka keskittyi miellyttämään muita omalla kustannuksellaan. Lopulta sulle ei muuta annetakkaan kuin narrin takki ja tanssi tanssi loputtomasti.

Se on tervettä väsyä ja kyllästyä olemaan arvokas vain silloin kun on hyödyllinen muille. Vielä terveempää on karsia ne ihmiset elämästä pois jotka pitävät sinusta ja sinua vain hyödykkeenään ja hupinaan.

Olo on paljon parempi nyt, eikö? 🙂

On joo. Mutta minä miellytin siksi etten tahtonut muille pahaa. Olin liian kiltti ja otin siitä takkiini. En sitä kadu sillä näen ettei kiltteys minusta heikkoa tehnyt vaan sitä ymmärtämättömistä. Kiltti olen edelleenkin mutta nyt osaan laittaa rajat ja erotan jyvät akanoista.🤷‍♀️

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei tästä hirveän pitkää aikaa ole, kun jouduin sanomaan yhdelle ihmiselle, etten ole tyyppiä joja kehuilla näyttää tykkäämistään. Vaan pysymällä vierellä silloinkin kun ei ole mitään kehuttavaa.

Että jos ei kelpaa, sitten on oltava kelpaamatta. En ala vääntämään väkisin jotain sosiaalipelejä saadakseni luottamuksen. Joko luottaa tai on luottamatta ei muuta mitään mun elämässä.

Juuri näin, "Vaan pysymällä vierellä silloinkin kun ei ole mitään kehuttavaa." tähän nuoleskeleva ja liehittelevä kommentti 😁

• Anonyymi00072
        Anonyymi00070 kirjoitti:

On joo. Mutta minä miellytin siksi etten tahtonut muille pahaa. Olin liian kiltti ja otin siitä takkiini. En sitä kadu sillä näen ettei kiltteys minusta heikkoa tehnyt vaan sitä ymmärtämättömistä. Kiltti olen edelleenkin mutta nyt osaan laittaa rajat ja erotan jyvät akanoista.🤷‍♀️

Ja eläimet on juurikin sitä täydellistä pyyteetöntä rakkautta. Eläimet luottaa, ja jos meissä on vähääkään sydäntä, me pyrimme olemaan, ja olemme, sen luottamuksen arvoisia. 🤷‍♀️

Tökstöksnöö: "Mä olen ain ollut ihmisanturi ja aistinut ympäristöni ihmisten vibat. Se on uuvuttavaa, mutta antoisaakin. Se myös voi heijastua minun käytökseeni.

Seurassa missä voin olla vapautunut minä ei ole mitään salaista tai muotittavaa, siksi viihdyn eläinten kanssa erinomaisesti. Kukaan ei kikkaile, aseta mitään trikkejä toisilleen, kaikki vaan on naturaalisti aistiensa mukaan vapautuneita tai valveutuneita. Yleensä vallitsee valtavasti tunteita lajien yli ja lajien kohdatessa odottamatta mitään muuta aito kohtaaminen."

Eläimet taitavat elää vaistojen varassa, mutta ihmisiä ohjaa jonkunlainen järki?

Hyvää lauantaita, sillä itse taidan lopetella tämän päivän osalta ja alkaa katsomaan naisten Wimbledon tennisfinaalia. Törmätään huomenna?

Eläimet elää vaistojen varassa pitkäti, mutta niin elän minäkin ja se on osa sitä mun järkeäni myös. Luotan vaistoihini enemmän, kuin sanottuun sanaan. Se on kaiketi ollut eräänlainen edellytys selvitä maailmassa missä on hiukan yliherkkä tunnistamaan tilanteita ja fiiliksiä sanojen ohi.

Silloin kun on ihminen kuten minä kyllästyy lopulta kaikkeen paskapuheeseen, kun nään sen läpi, ei auta mikään sanoilla kikkailu tai manipulointi. Eikä sille voi itse mitään, että omaa sellaisen anturin. Mutta se saa kaiken hölynpölyn ihan eri valoon, kun ihmisillä jotka sokaistuu sanoista.
        Tai yrittää sanoilla lyödä käännyttääkseen uskomaan omaan vahvuuteensa, kun heikkoudet kuulta läpi kuin perse meshkankaasta.

Töykeyteni tulee totaali kyllästymisestä diipadaapa ihmisiin.

Huominen on avoin.

• Anonyymi00070 kirjoitti:

Sama syy. Ja ajattelin joskus naivisti, kun olen itse reilu ja kiltti, ei muillakaan ole syytä olla muuta. En satuta, miksi mua satutettaisi. Vaan se on pahin moka mitä voi tehdä. Olettaa että hyvään vastataan hyvällä. Vain oikeasti hyvä ihminen vastaakin automaattisesti hyvällä, koska ei pelaa mitään pelejä. Ja arvosta hyvää muissakin.

• Anonyymi00072 kirjoitti:

Ja eläimet on juurikin sitä täydellistä pyyteetöntä rakkautta. Eläimet luottaa, ja jos meissä on vähääkään sydäntä, me pyrimme olemaan, ja olemme, sen luottamuksen arvoisia. 🤷‍♀️

Juu ja elöimet tosiaan oppii luottamaan, aremmatkin kun kohtelet kunnioittaen ja annat aikaa. Ansaitset luittamuksen, sitten moni toteaa tapetaan se eläin kun se on noin vaikea eikä tee mitä käsken.

Sori vaan heille, kun eläimelläkin on syynsä pelätä ja tahtonsa olla menemättä tilanteeseen mikä ei herätä luottamusta tai saa kauhunvaltaan. Ne eläimet on minusta juuri niitä älykkäitä, mitä moni pitää vaikeina ja ei kelpaa edes lemmikiksi. Mulle kelpaa, ne on älykkäitä ja vaati älyä kohdatakin oikein, kunnioittaen.

Ne matelevat eläimet on käskyherkkiä, miellyttää ihmistä, lauman lampaita ei ne itsepäisemmät. Ne vaatii enemmän mutta antaakin enemmän särmällään.

• Ex-Lukka kirjoitti:

Juuri näin, "Vaan pysymällä vierellä silloinkin kun ei ole mitään kehuttavaa." tähän nuoleskeleva ja liehittelevä kommentti 😁

Niin, se on vaan tosiasia. Mä pidän oikeeta tykkäämistä arvossa ja se sisältää kohteen hyväksymisen silloinkin kun ei ole kehuttavaa, mutta eihän meissä kessään ole jatkuvasti. Ja toisaalta se ihminen joka on tärkeä ja hyvä, se on sitä joka jamassa.

Jos kelpaa vaan kun pyyhkii hyvin, ei tarvi kelvata silloinkaan.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Niin, se on vaan tosiasia. Mä pidän oikeeta tykkäämistä arvossa ja se sisältää kohteen hyväksymisen silloinkin kun ei ole kehuttavaa, mutta eihän meissä kessään ole jatkuvasti. Ja toisaalta se ihminen joka on tärkeä ja hyvä, se on sitä joka jamassa.

Jos kelpaa vaan kun pyyhkii hyvin, ei tarvi kelvata silloinkaan.

Ja Lukkasen persoonaa en koe mielistelijän persoonana, kohtelias, seurallinen, huomioiva, toiselle hyvänmielen tuominen pienin positiivisin sanoin ja elein on hyvä asia ja rehellinen samaa mieltä oleminen on rehellistä. Ei mielistelyä. Eli ei nyt osunnu. 😂

Vaan en ole sun nähnyt heittäytyvän ulos itsestäsi, jotta olisit suosittu tai pidetty. Silleen jämy jätkä. 👍

• Ex-Lukka kirjoitti:

Sä et kilpaile huomiosta ja vähennä itsees tai pienennä muita ollakses olemassa ja se on semmonen homma miks mä pidän sinusta, yhtään mielistelemättä.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Sä et kilpaile huomiosta ja vähennä itsees tai pienennä muita ollakses olemassa ja se on semmonen homma miks mä pidän sinusta, yhtään mielistelemättä.

Kiitän, partahan ei pahoille kasva :)

Sun kohdalla olen aina välillä ihmetellyt miten väärin osa porukasta välillä tajuaa juttusi. Selkeitä kuin pläkki ja palikat pinossa aina oikealla tavalla ja silti jostain joku...vahva persoona ilmeisesti ärsyttää 🙄.

No aika usein täällä sählätään se vuoksi ettei muodosteta kokonaiskuvaa ennenkuin tarrataan yksityiskohtiin vaan tehdään päinvastoin ja silloinhan mennään usein metsään niin että heilahtaa...

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu ja elöimet tosiaan oppii luottamaan, aremmatkin kun kohtelet kunnioittaen ja annat aikaa. Ansaitset luittamuksen, sitten moni toteaa tapetaan se eläin kun se on noin vaikea eikä tee mitä käsken.

Sori vaan heille, kun eläimelläkin on syynsä pelätä ja tahtonsa olla menemättä tilanteeseen mikä ei herätä luottamusta tai saa kauhunvaltaan. Ne eläimet on minusta juuri niitä älykkäitä, mitä moni pitää vaikeina ja ei kelpaa edes lemmikiksi. Mulle kelpaa, ne on älykkäitä ja vaati älyä kohdatakin oikein, kunnioittaen.

Ne matelevat eläimet on käskyherkkiä, miellyttää ihmistä, lauman lampaita ei ne itsepäisemmät. Ne vaatii enemmän mutta antaakin enemmän särmällään.

Hyvää sunnuntaita eläinten kanssa Jasu. Itse meinasin mennä tänään elokuviin, mutta katsonkin taas eilisen illan tapaan tennistä. Vaiana-elokuva kiinnosti, mutta katsoin trailerin, minkä takia kiinnostus lopahti. Se on sama kuin Disneyn piirrettynä.

Montako eläintä sinulla on?

• Ex-Lukka kirjoitti:

Kiitän, partahan ei pahoille kasva :)

Sun kohdalla olen aina välillä ihmetellyt miten väärin osa porukasta välillä tajuaa juttusi. Selkeitä kuin pläkki ja palikat pinossa aina oikealla tavalla ja silti jostain joku...vahva persoona ilmeisesti ärsyttää 🙄.

No aika usein täällä sählätään se vuoksi ettei muodosteta kokonaiskuvaa ennenkuin tarrataan yksityiskohtiin vaan tehdään päinvastoin ja silloinhan mennään usein metsään niin että heilahtaa...

Ja jos se ei muuten parta kasva, niin se photoshopataan. 😅

Se voi tuntua ehdottomalta ja joustamattomalta, jos ottaa sen vahvan mielipiteen niin, ettei näe siinä perusteltua syytä, vain sen sanopa nyt ilkeesti tai töykeesti. Se on ihmisessä itsessä sekin miten kunkin puheet tulkitsee ehdottomuuksina tai joustamattomina.

Kertoo ehkä enemmän kuulijasta, kun kertojasta sekin suhtautuminen. Hirveää myrkkyä, kun joku lyhyesti töksäyttää eikä kiemurra ja luikerra, sivulauseissa jokaista yksilöä erikseen voidellen aloe veralla.

Mä yleensä toivon omaa aivotyötä purra sanomiseni nieltävään kokoon. En jaksa pilkkoa ja syöttää kaikkien kurkkukokojen ja hienompi kurkkuisten mukaan muussaten. Toisen puolesta kuullun jäsentely on raskasta.

Sitten tuumaan menköön metsään, jos yksi ymmärsi muut voi jatkaa miettimistä tai unohtaa. Eipä väliä. 👍

Hyvää sunnuntaita eläinten kanssa Jasu. Itse meinasin mennä tänään elokuviin, mutta katsonkin taas eilisen illan tapaan tennistä. Vaiana-elokuva kiinnosti, mutta katsoin trailerin, minkä takia kiinnostus lopahti. Se on sama kuin Disneyn piirrettynä.

Montako eläintä sinulla on?

En ole pysynyt laskuissa perässä. Kuoleekin aika usein ikääntyviä ja sairastavia. Moni on mulle tullessa jo iäkäs, eläkeläinen. Odotettavissa on siis lyhyeksi jäävä yhteinen taival.

Enemmistö on kodinvaihtajia ja rescueita. Koska ollakseen rakas ja ihana ei tarvitse olla poikanen/pentu.

Menen ulos heilumaan. Vi ses.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

En ole pysynyt laskuissa perässä. Kuoleekin aika usein ikääntyviä ja sairastavia. Moni on mulle tullessa jo iäkäs, eläkeläinen. Odotettavissa on siis lyhyeksi jäävä yhteinen taival.

Enemmistö on kodinvaihtajia ja rescueita. Koska ollakseen rakas ja ihana ei tarvitse olla poikanen/pentu.

Toivottavasti oli hyvät heilumiset ulkona. Kiitos selvennyksestä eläinten suhteen. Täällä on mennyt 29 rikki, joten kiva oli kaksi kertaa syödä kaupungilla jäätelöä - ensiksi päärynää ja sitten suklaajäätelöä.

Nähdään!

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Tökstöksnöö: "Menen ulos heilumaan. Vi ses."

Mitä heiluit ulkona? Itse kävinkin Vaiana elokuvissa. Se oli englanninkielinen versio ja hyvä. Suosittelen noin 10-vuotiaille lapsillesi, Jasu. Nyt katson tennistä. Vi ses - kuten sinä sanoit - nähdään!

• Anonyymi00043

Tuossahan on muutama niin itseensä esiintuovaa ja itseensä ihastuneita.
      Kotkotkot.

• Anonyymi00045

Varmaankin viinamies

• Anonyymi00051

....nuokkuu aatoksissaan pellon aidalla

• Anonyymi00053

Äänestän nimimerkkiä gek-ko
      Kakkossijalla lillis

• Anonyymi00056

Mulle ihan fiktiivinen lauma.
        Vilma

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Vilma

Tämä oli kautta aikain äänestys. Minun kautta-ajat alkoi jo yli 20 v. sitten. Vilma on uusi tulokas.

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Vilma

Gek-ko oli miehen logiikan puolella ja kuoli 11 vuotta sitten.
        (olimme kihloissa)

• Anonyymi00059

Kautta aikojen? Jospa nyt alkuun vaan tästä hetkestä. Scrg tietysti, tasaista tahtia ja hyvää tuulta. Int-jiin artikkelit. Tabletti-mies miten milloinkin sattuu. Uutena tulokkaana thinksy. Erityismaininta🌹-miehelle. Uskomatonta lukea täältä mitä hän ajattelee, mikäli hän todella sen ikäinen kuin ilmoittaa. X-Lineri tietysti, ajatukset jotka lähinnä vastaavat omiani. Kaikki musan linkittäjät. Yksi anomuumi täysin varmasti.

• Anonyymi00061

Hyi. Ihan kuin jokin hivutusporukka.
        En haluaisi olla samassa työpaikassa kuin eräät täällä.
        Muutama kaakatus lauma on ollut ja minusta äärettömän vastenmielistä ja jotenkin hmmm. yksinkertaisten puuhaa.
        Vilma

• Anonyymi00064
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Hyi. Ihan kuin jokin hivutusporukka.
        En haluaisi olla samassa työpaikassa kuin eräät täällä.
        Muutama kaakatus lauma on ollut ja minusta äärettömän vastenmielistä ja jotenkin hmmm. yksinkertaisten puuhaa.
        Vilma

Okei, ei hivutusporukka kuulosta minustakaan synonyymille ihanalle. Mutta hei, kerrot vain kestä jotain kivaa ajattelet edes välillä. Sinulla on välillä hyvää kritiikkiä ja väliillä vähän toisenlaistakin, mutta ei ainakaan näyttelemistä kenenkään pitämisistä.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Okei, ei hivutusporukka kuulosta minustakaan synonyymille ihanalle. Mutta hei, kerrot vain kestä jotain kivaa ajattelet edes välillä. Sinulla on välillä hyvää kritiikkiä ja väliillä vähän toisenlaistakin, mutta ei ainakaan näyttelemistä kenenkään pitämisistä.

Ai. Pitäisi antaa lausunto?
        Mies 65 on asiallinen ja hauskakin. Jero P mukavia juttuja kertoo työelämästään ja opiskelustaan. Tökstöksiä siedän.
        Näistä naisista oli rottanaisella ajateltavia ajatuksia.
        Sheenalla kypsiä mietteitä.
        Vilma
        En mainitsemieni henkilöiden kanssa ole aina samaa mieltä. Normaalia.
        Eikä minua tarvitse myötäillä.
        Parempi kun kirjoittaa kuten ajattelee.

• Anonyymi00067

En tunne ketään palstalaista.

• Anonyymi00069

Lapseni, palstatotuus on, että kaikki mitä näet ja luet, on sinun tutut :)

• Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Lapseni, palstatotuus on, että kaikki mitä näet ja luet, on sinun tutut :)

Noin pelkistettynä joo. Mitkä erottuvat.
        Vilma
        En tykkää tästä.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Vilma
        En tykkää tästä.

Wilmavilma. Älä oon noin nenä nyttyrällä😄 kädet puuskassa,en tykkää😄 mä ainaki tykkään susta, oot sellanen änkkäkänkkä😄🤷‍♀️

• Anonyymi00071 kirjoitti:

Vilma
        En tykkää tästä.

Ei tästä tarvitse vaivautua tykkäämään tai hehkuttamaankaan, ohitse vain jos ei miellytä. Itse teen noin joka neljäs päivä päätöksen että vattuun täältä 😝

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Wilmavilma. Älä oon noin nenä nyttyrällä😄 kädet puuskassa,en tykkää😄 mä ainaki tykkään susta, oot sellanen änkkäkänkkä😄🤷‍♀️

Tulee mieleen sellanen jalkaa lattiaan polkeva peppi pitkätossu. Ihanaa että olet😄🤷‍♀️

• Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Tulee mieleen sellanen jalkaa lattiaan polkeva peppi pitkätossu. Ihanaa että olet😄🤷‍♀️

Täten ihanin palstalainen on meidän rakas vilma!💋🤷‍♀️

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Täten ihanin palstalainen on meidän rakas vilma!💋🤷‍♀️

Enkä oo yhtään ihana. On vain muristava välillä.
        Mutta samoin, yrittäkää sietää.
        Yritän myös.
        Vilma

• Anonyymi00082
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ei tästä tarvitse vaivautua tykkäämään tai hehkuttamaankaan, ohitse vain jos ei miellytä. Itse teen noin joka neljäs päivä päätöksen että vattuun täältä 😝

Äläs nyt. Osaat jalon luovimisen taidon :)

• Anonyymi00082 kirjoitti:

Äläs nyt. Osaat jalon luovimisen taidon :)

Aika usein tuntuu kyllä että mun paatissani ei ole kuin yksi airo ja soudan ympyrää...pohjatulppakin taitaa vähän falskata 😄

• Anonyymi00073

Tosi monet ovat ihania ❤️

• Anonyymi00076

Mun mielestäni sellainen nimerkki Sivustaseuraaja oli aika mukava persoona, joka kirjoitteli täällä joskus vuonna 1999-2000! Ei ole sen koomin näkynyt

• Anonyymi00080

No sehän on tietenkin Kympin Nainen.

Tai jos nykyisistä pitää valita, niin olisiko Pikku-Pirpana.

• Anonyymi00086

Ihanko itseäs?

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Ihanko itseäs?

Ah, mene sinä, autoerootikko, rakastamaan itseäsi.

• Anonyymi00086 kirjoitti:

Ihanko itseäs?

Jaah, mä olen kyllä vannoutunut rekku, enkä kirjoita anona. Mutta kivaahan se on tietää jos joku tykkää.. yleisesti en kyllä vällää tykkäävätkö vaiko ei.

• Anonyymi00083

Te olette kaikki miehenlogiikkalaisia ja teillä ei ole äänestysoikeutta kuten laittomilla meksikolaisille USA:n vaaleissa.

• Anonyymi00085

Suomessa asuvalla amerihmisellä on monivalintavaali. Mielenkiintoinen.
        Vilma

• Tulee vaan mieleen...

Tämä on siitä kummallinen paikka, että tällainenkin hyväntahtoinen aloitus revitään ja r*iskataan.

Tänne ei vaan kannata laittaa mitään hyvää, jos ei ole valmis siihen, että homma menee päälaelleen ja asia rikotaan kappaleiksi.

Mua ei lohduta yhtään tämä "asiat asioina" -lässytys.

Ihminen joko on toiselle mlkku tai ei ole. Turha siinä on muuta yrittää selittää ja oikeuttaa omaa huonoa käytöstään.

• Anonyymi00091

Tämä on ollut tosi vanhanaikainen aloitus ja paljon kiusaamiseen käytetty. Herätti itsessänikin ensin negatiivisia ajatuksia.

En uskonut että millään hyvällä tehty, tai vähän naivi ja lapsellinen aloitus. Parhaimmillaan ehkä kujeileva.

Entä kun joku unohtuu, vaikka muut mainitsee. Sanojaan ei saa takaisin, eikä selittely vakuuta ketään.

• Anonyymi00092

Eihän aloitus mikään hyväntahtoinen ollut.
        Minä kiva, me kivat, mikä toistuu aika ajoin pakkomielteisesti.
        Vilma

• Anonyymi00094
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Vilma

Totta, että aloitusta voi käyttää kiusaamiseen. Jollakin jos on sellainen pakkomielle, niin miten sitä ketään muuksi muuttasi. Arvelisin, että töksnöks saanut näistä eniten tarpeekseen. On se vaan niin ihana. Ainakin valovoimainen niin tahtoessaan, mutta nyt tahtoo olla töksnöks. Ei voi moittia.

• Anonyymi00092 kirjoitti:

Vilma

Hyväntahtoisuus riippuu aina katsontakannasta ja siitä kuinka pessimistinen lukija on kyseessä tai mikä on kulloinenkin mielentila.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 210
      2298
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      101
      1651
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1093
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      111
      1005
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      71
      892
    6. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      55
      768
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      737
    8. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      702
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      31
      679
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      644
    Aihe