Laaja luottamus

Anonyymi-ap

Jos yhdistyksen kokouksessa on itsensä lisäksi paikalla kolme muuta virallista jäsentä, saa yhdistyksen luottamuksen neljällä äänellä.

Onneksi Pinokkio on fiktiivinen hahmo, muutoin joutuisi parin auton tuulilasiin tekemään reiät, jotta saisi nenän mukaan kyytiin.

12

543

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tälleen perustetaan Oy;tkin. Ei mene omat maat ja mannut jos sattuu kuivalihavellin keittola menemään nurin

• Anonyymi00002

Eli näin ei mene oma luottamus, jos sattuu itse perseilemään?

Pelkosenniemelle ei tartte tilata Höpö-Masaa vierailulle, täällä on jo.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eli näin ei mene oma luottamus, jos sattuu itse perseilemään?

Pelkosenniemelle ei tartte tilata Höpö-Masaa vierailulle, täällä on jo.

Ei! Jos perseilee oman luottamuksensa, näin voi saada uutta luottamusta ja perseillä lisää!

• Anonyymi00004

Hevosen kuivalihavelli yhdistys.Onko sellainen jo olemassa vai perustetaanko juurikin sellainen ja hyvin pian? Kellä on tästä fakta tietoa??

• Anonyymi00005

Kunnanhallituksessa pärjää 3 äänellä jos puheenjohtajan kanssa samoissa aatoksissa. Siinäpä sitä laajaa demokratiaa.

• Anonyymi00006

Kunnanhallitukseen pääsy vaatii vähintään 7 ääntä, valtuustossa. Hallitukseen pääsyssä oikeasti joku taso.

Kepuun taas pääsee häiriköimään, riitelemään, keljuilemaan, melskaamaan ja puoluetta tuhoamaan, parin jäsenmaksun maksaneen jäsenen avulla.
      Toisaalta, jos ei muualle enää huolita, eikä kepuunkaan muualla pääse, niin täältähän se parin äänen voimin mentävä häiriköimään

• Anonyymi00007

Onkohan hevosen kuivalihavelliä missään ? Odotan vesi kielien päällä!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onkohan hevosen kuivalihavelliä missään ? Odotan vesi kielien päällä!

Kielien? Onko useampi kielenpää, kuin käärmeellä?
        Kyllä me sinut käärme tunnetaan.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kielien? Onko useampi kielenpää, kuin käärmeellä?
        Kyllä me sinut käärme tunnetaan.

Onhan niitä kieliä,kieli kieli, kurkunkieli ja alahalkeaman kieli

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onhan niitä kieliä,kieli kieli, kurkunkieli ja alahalkeaman kieli

Rääväsuisen kepuehdokkaan kärmeenkieli.
        Soutajan laidalta, kärmespesästä katsottu, rääväsuisen kepumuikkelin kans mallia.
        Hyvin luikerreltiin parin vanhan kepumuikkelin iholle, eivät älynneet itse kun kusetettiin huolella. Oli kova, tosi kova, pissiä silmään kaikki tietävää.
        Mitään se voi, ku leuka vinossa, naama mutrulla kulkea. Tuntuu paremmalta kun kuivana kakkoseen jyrskäyttäminen.Tekeepä hyvää, loppuu viisastelu. Röyh.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Rääväsuisen kepuehdokkaan kärmeenkieli.
        Soutajan laidalta, kärmespesästä katsottu, rääväsuisen kepumuikkelin kans mallia.
        Hyvin luikerreltiin parin vanhan kepumuikkelin iholle, eivät älynneet itse kun kusetettiin huolella. Oli kova, tosi kova, pissiä silmään kaikki tietävää.
        Mitään se voi, ku leuka vinossa, naama mutrulla kulkea. Tuntuu paremmalta kun kuivana kakkoseen jyrskäyttäminen.Tekeepä hyvää, loppuu viisastelu. Röyh.

Ihan huolella vitahuttaa, meni hyvät haaveunet ja märjät pikkarit hukkaan.

• Anonyymi00012

Nyt kasvaa tatti kankaalla ja poromiehet tykkää. Ja porot . Saadaanko ennemmin poro vai hevos kuivalihavelliä? Kairalapäiviä kaivataan kovin ja velliä tekisi mieli. Älkää olko ilkeitä nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      82
      1008
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      547
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe