Näin kaukaa pahan onnettomuuden. Kaikki muutkin näkivät. Kukaan ei tehnyt mitään. Kaikki katsoivat ja sitten vain jatkoivat matkaa. Yritin sanoa ihmisille, että tulkaa nyt auttamaan, mutta kukaan ei pysähtynyt.
Soitin 112 ja siellä hyvä ettei kirottu minulle. Sanoin että jos tämä ihminen kuolee tähän, niin se on sitten sinun vastuullasi. Sain vastaukseksi, että kai hän voi jonkun lähettää, mutta kyytiin sitä ihmistä ei ainakaan oteta. Pian paikalle kurvasi ambulanssi ja ystävällinen henkilökunta nappasi kiireesti loukkaantuneen matkaansa.
Miten tällainen on mahdollista? Olen aivan ymmälläni. En ole tiennyt että keskiverto ihmisiin kätkeytyy näin paljon pahuutta. Täydellinen välinpitämättömyys toisen hengestä.
Pettynyt ihmisyyteen
48
312
Vastaukset 48
- Anonyymi00001
Onpa järkyttävää, miten hätänumerossakin noin puhuttiin? Onneksi olit paikalla ja laittoivat ambulanssin matkaan.
- Anonyymi00002
Virkakoneistossa on paljon tunteettomia robotteja. "Noudatan vain ohjeita". Arvaa kuinka monta kertaa olen tuon kuullut?
- Anonyymi00003
Voi ja voi.
Olen soittanut 112, kun muut kiitävät ohi.
Vilma - Anonyymi00004
And that's how we got into this mess. Hiljainen hyväksyntä. Lampaat eivät ota oikeutta omiin käsiinsä vaikka se olisi heidän omaksi parhaakseen. Vapaussodat.
- Anonyymi00007
"In the land of the blind, the one-eyed man is king". Siinäpä se. Vanhempien ja koululaitosten pitäisi opettaa ihmisille kuinka tämä todellisuus ja yhteiskunnat oikeasti toimivat. Sähkömagneettisuus, ritualistisuus ja todellisuuden tietoinen vääristäminen. Minne katseet kääntyvät? Seuraava askel syyllisten nimeämisen jälkeen olisi kysyä miksi? Sen jälkeen kysyä mitä me voimme itse tehdä vapautuaksemme. Mikä skenaario olisi pienin paha?
Näyttää siltä että v*renvuodatus on joka tapauksessa väistämätön tosiasia, jotta asiat voitaisiin vihdoin muuttaa kohti parempaa suuntaa. Puheet hyvän ja pahan välillä eivät johda mihinkään. Se on vain lohduton, ikuinen labyrintti vaille mitään konkreettista ratkaisua. Toiminnan tulee olla organisoitua ja laajamittaista jotta hyvyys onnistuu voittamaan pahuuden. Oikeusteitse se ei tule kuuna päivänä onnistumaan koska järjestelmä sen sisältämine sektoreineen on suunniteltu ja luotu aiemmin mainitun vääristyneen kaltaiseksi. Some of us are already fed up with all this sh*t. Tämä on avannut väylän näkemään asioita kristallinkirkkaasti ja analyyttisemmin kuin koskaan aikaisemmin. - Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
"In the land of the blind, the one-eyed man is king". Siinäpä se. Vanhempien ja koululaitosten pitäisi opettaa ihmisille kuinka tämä todellisuus ja yhteiskunnat oikeasti toimivat. Sähkömagneettisuus, ritualistisuus ja todellisuuden tietoinen vääristäminen. Minne katseet kääntyvät? Seuraava askel syyllisten nimeämisen jälkeen olisi kysyä miksi? Sen jälkeen kysyä mitä me voimme itse tehdä vapautuaksemme. Mikä skenaario olisi pienin paha?
Näyttää siltä että v*renvuodatus on joka tapauksessa väistämätön tosiasia, jotta asiat voitaisiin vihdoin muuttaa kohti parempaa suuntaa. Puheet hyvän ja pahan välillä eivät johda mihinkään. Se on vain lohduton, ikuinen labyrintti vaille mitään konkreettista ratkaisua. Toiminnan tulee olla organisoitua ja laajamittaista jotta hyvyys onnistuu voittamaan pahuuden. Oikeusteitse se ei tule kuuna päivänä onnistumaan koska järjestelmä sen sisältämine sektoreineen on suunniteltu ja luotu aiemmin mainitun vääristyneen kaltaiseksi. Some of us are already fed up with all this sh*t. Tämä on avannut väylän näkemään asioita kristallinkirkkaasti ja analyyttisemmin kuin koskaan aikaisemmin.Kaikelta tuollaisella verenvuodatukselta olisi vältytty, jos ihmiset eivät olisi suostuneet vapauksiensa antamiseen pois.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikelta tuollaisella verenvuodatukselta olisi vältytty, jos ihmiset eivät olisi suostuneet vapauksiensa antamiseen pois.
Kyllä. Ihmisten olisi pitänyt itse asettaa rajat hulluudelle ja sen puskemiselle. Meitä on manipuloitu ja kontrolloitu pelolla jo kauan, vuosisatoja.
Meno on ollut kiihtyvää ajan saatossa mikä on auttanut avaamaan silmiä miten yhteiskuntaa hallitaan. Syynä voi olla vihollistemme ahneus tai pelko siitä että ne menettävät huojuvan korttitalonsa. Korttitalo tulee luhistumaan ennemmin tai myöhemmin. Vallankumousten päivät lähenevät hetki hetkeltä.
Mitä nurkkaan ahdistettu eläin tekee? Taistelee takaisin. Ihminen on eläin. Miten siinä vaiheessa käy kun tietyn pisteen ylittävä kynnys ylittyy? Eli silloin kun riittävän moni ihminen on nurkkaan ahdistettu ja jotka kokevat ettei ole enää mitään menetettävää, alkavat vallankumoukset.
Jopa yhteiskuntien saattaminen vallankumousasteelle saakka saattaa olla osa suurta agendaa. Kaaos, pahuus ja rahan nettoaminen niiden avulla, ihmisten kärsimysten kautta.
Miksikä luulet, että yhä enemmän on meitä jotka ei ihmisistä tykkää? Koska liian monia välinpitämättömiä sydämettömiä paskoja näkee matkallaan, jotka pyörii vain oman napansa ja perseensä ympärillä teeskennellen kauhean hyvää ihmistä.
- Anonyymi00006
No. Voi olla, että sinäkin kahlaat joskus katuojassa. Mitens sitten.
Kylmä ylimielisyys on rumaa, epämiehekästä.
Vilma Anonyymi00006 kirjoitti:
No. Voi olla, että sinäkin kahlaat joskus katuojassa. Mitens sitten.
Kylmä ylimielisyys on rumaa, epämiehekästä.
VilmaPuhutaan nyt ihan eri asioista.
- Anonyymi00019
Tökstöksnöö kirjoitti:
Puhutaan nyt ihan eri asioista.
Eikä puhuta.
Hyvän tekeminen on vaikeampaa, paljon vaikeampaa kuin pahan.
Vilma Anonyymi00019 kirjoitti:
Eikä puhuta.
Hyvän tekeminen on vaikeampaa, paljon vaikeampaa kuin pahan.
VilmaNo ymmärsit tekstini ainakin väärin. Käänsit sen päinvastoin kun miten tarkoitin.
"Voi olla, että sinäkin kahlaat joskus katuojassa. Mitens sitten.
Kylmä ylimielisyys on rumaa, epämiehekästä."
- Anonyymi00005
Puhut asiaa. Nykymaailma on niin minäminää ja vieraantunut omasta itsestään. Kaikki pinnallinen merkitsee ja sielutietoisuus on tasolla nolla. Empatia ja lähimmäisenrakkaus on tuntematon käsite. Ohi kuljetaan kun on itsekäs kiire, muttakun omalle kohdalle osuu ihmetellään kun kukaan ei kuule. Häpeän olla homo sapiens. Tyhmä, itsekäs ,sydämmetön, sielutiedoton 'ihminen'.🤷♀️
- Anonyymi00013
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tämä juuri, tämä.
Taitaa sussakin jotain mun kommentit herättää.. 😉😘
🤷♀️ Anonyymi00013 kirjoitti:
Taitaa sussakin jotain mun kommentit herättää.. 😉😘
🤷♀️No ainakin katselet elämää vähän syväluotaavemmin kuin moni muu, kommentista olettaen ja päätellen.
Helposti itsekkyys lisää itsekkyyttä, röyhkeys röyhkeyttä, välinpitämättömyys välinpitämättömyyttä ellei ole tarkkana mitä ihmisyyttä edustaa ja haluaa edustaa.
Sydämetön vaan ei pysty valitsemaan, vaikka yrittäisikin. Teot puhuu puolestaan, vaikka suu olisi liimattu kiinni ja usein olisi vaan hyvä, jos olisikin liimattu. Vähemmän paskaa tulisi suun kautta ulos.- Anonyymi00017
Tökstöksnöö kirjoitti:
No ainakin katselet elämää vähän syväluotaavemmin kuin moni muu, kommentista olettaen ja päätellen.
Helposti itsekkyys lisää itsekkyyttä, röyhkeys röyhkeyttä, välinpitämättömyys välinpitämättömyyttä ellei ole tarkkana mitä ihmisyyttä edustaa ja haluaa edustaa.
Sydämetön vaan ei pysty valitsemaan, vaikka yrittäisikin. Teot puhuu puolestaan, vaikka suu olisi liimattu kiinni ja usein olisi vaan hyvä, jos olisikin liimattu. Vähemmän paskaa tulisi suun kautta ulos.Kirjoitat niin kauniisti ja samalla niin miehekkäästi... ottaisin tuollaisen miehen hetkeäkään miettimättä.. 🥰😘😘
🤷♀️ Anonyymi00017 kirjoitti:
Kirjoitat niin kauniisti ja samalla niin miehekkäästi... ottaisin tuollaisen miehen hetkeäkään miettimättä.. 🥰😘😘
🤷♀️Se on sieluni mikä puhuu, ei kehoni. 🙂
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kirjoitat niin kauniisti ja samalla niin miehekkäästi... ottaisin tuollaisen miehen hetkeäkään miettimättä.. 🥰😘😘
🤷♀️Karmea nuolija oot. Yök.
Vilma - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Karmea nuolija oot. Yök.
VilmaHahhah taas nämä viime kommentit on joku laittanut puolestani, mutta ihan kivasti on laittanut ja kivasti niihin on vastattu että voin kyllä omia ne omakseni. Joku kommentoi täällä minun käyttämällä hymiöllä näköjään. 😄🤷♀️
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hahhah taas nämä viime kommentit on joku laittanut puolestani, mutta ihan kivasti on laittanut ja kivasti niihin on vastattu että voin kyllä omia ne omakseni. Joku kommentoi täällä minun käyttämällä hymiöllä näköjään. 😄🤷♀️
Aha. Minäkin teen jotain itseltäni salaa. Saatan syödä suklaata s a l a a.
Vilma
- Anonyymi00008
En ole itse törmännyt noin räikeään välinpitämättömyyteen, mutta paljonhan tuosta puhutaan, että ihmiset eivät enää pysähdy auttamaan. Korkeintaan kuvataan, mikä on usein todella törkeä teko tilanne huomioiden.
Itse pysähdyn aina, jos näen jonkun olevan avun tarpeessa. Olen auttanut esim vanhemman naisen ylös, kun hän kaatui pyörällä ja tarkistanut päihtyneen tilanteen. Tuollainen kuuluu ihan kansalaisvelvollisuuksiin.
Kaikkea ei aina havaitse, joskus sitä voi esim autolla ajaa ohi huomaamatta mitä kävelytiellä tapahtuu, mutta aina jos globaali jotain, tilisi tarkistaa, voiko olla jotenkin avuksi tilanteessa.
Todella ikävä tapaus ja ehkä eniten pöyristyttää hätäkeskuksen asenne. Onneksi kuitenkin puutuit tilanteeseen, se oli hienosti tehty.
Aletheias- Anonyymi00009
Juuri näin. Suorastaan liikutuin kun edelläkulkenut nainen pysähtyi juttelemaan kakat housuun laskeneen alkoholistin kanssa. Itse autoin taannoin samassa tilassa olevaa. Koskaan ei ole niin kiire etteikö ehtisi kysäistä, onko kaikkihyvin tai voinko jotenkin auttaa.🤷♀️
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juuri näin. Suorastaan liikutuin kun edelläkulkenut nainen pysähtyi juttelemaan kakat housuun laskeneen alkoholistin kanssa. Itse autoin taannoin samassa tilassa olevaa. Koskaan ei ole niin kiire etteikö ehtisi kysäistä, onko kaikkihyvin tai voinko jotenkin auttaa.🤷♀️
Juuri tuo. Siihen ei kauaa mene, kun varmistaa, onko kaikki hyvin. Ja jollei itse osaa auttaa, niin vähintään voi soittaa hätänumeroon, jos tilanne on sen verran vakava.
Aletheias
- Anonyymi00010
Ainoa tapa säilyä selväjärkisenä ja ihmisyyteen uskovana on se, että toimii itse aina omantuntonsa mukaan oikein.
Nykymaailmassa ei kannata liikaa seurata mitä muut tekee.
-keinovaginamies-- Anonyymi00028
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tämä ja oppia erottelemaan jyvät akanoista. Ihan kaikkiin ei kannata uskoa.
Minä en olekaan sellainen joka uskoisi kaiken, osaan ajatella omilla aivoilla! Ja siksi viihdyn hyvin yksin!
- Anonyymi00032
Arpajaiset näemmä osuneet kohdalle. Lähti poistoon.
Kirjoitin olevani samaa mieltä.
Jatkuva itsensä toisiin punnitseminen on tuhon kierre.
xLiner
- Anonyymi00011
Tervetuloa todellisuuteen. Tuo oli herätys.
Tämä on todellinen maailma, ne todelliset ihmiset.
Ehkä nyt jätät ne ihmisten kauniit puheet omaan arvoonsa, ja katsot vain mitä ne tekee, kuinka ne toimii. Puheet on puheita, on niin helppoa sanoa välittävänsä kaikista.
Minä olen elänyt useita kymmeniä vuosia tässä todellisessa maailmassa, enkä välitä muista, en ikinä auttaisi ketään näistä ihmisistä. - Anonyymi00014
112 henkilöt arvioivat puhelimessa tilanteen vakavuuden ja toimivat sen mukaan.
Todennäköisesti tilanteessa uhrilla ei ollut hengenvaaraa. Päivystäjän kuitenkin pitäisi olla asiallinen.
Olen itse soitellut hätänumeroon silloin tällöin eri asioissa, nähnyt onnettomuuksiakin ja ollut myös tilanteita, joissa jopa useampikin henkilö ovat ehtineet ensin. Aina on oltu heti tilanteen tasalla.
Paljon riippuu myös siitä kaupungista/kaupunginosasta ja hetkestä, jolloin tapahtuu. Jos ambulanssi on vapaana lähimain, se voi tulla paikalle pienemmästikin syystä melkein heti ja jopa viedä loukkaantuneen sairaalaan. Mikäli kaikki ambulanssit ovat ajossa, joutuu niitä pahastikin loukkaantunut/sairaskohtauksen saanut odottelemaan huomattavasti pidempään.- Anonyymi00015
Sori, en välitä, ei ole minun ongelma. Ne jotka siitä palkan saavat tehkööt työnsä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sori, en välitä, ei ole minun ongelma. Ne jotka siitä palkan saavat tehkööt työnsä.
Mikä ei ole sinun ongelma?
Jos tarkoitat sitä, ettei ambulanssia ole aina vapaana, se saattaa olla sinunkin ongelmasi. Ehdit kuolla tai loukkaantua entistä pahemmin saadessasi odottaa ambulanssia, joka on lähetetty ei-kiireelliseen kohteeseen tai joku häiriköi 112 tilatessaan pizzaa, tai joku uhkailee 50. kertaa tekevänsä itsemurhan.
Hätäkeskuslaitos vastaanottaa noin 1 600 turhaa ja hätäkeskukselle kuulumatonta puhelua joka ikinen päivä. Nämä virheelliset tai häiritsevät yhteydenotot muodostavat merkittävän osan kaikista päivittäisistä puheluista, joita tulee keskimäärin noin 7 300 – 7 600 vuorokaudessa. - Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikä ei ole sinun ongelma?
Jos tarkoitat sitä, ettei ambulanssia ole aina vapaana, se saattaa olla sinunkin ongelmasi. Ehdit kuolla tai loukkaantua entistä pahemmin saadessasi odottaa ambulanssia, joka on lähetetty ei-kiireelliseen kohteeseen tai joku häiriköi 112 tilatessaan pizzaa, tai joku uhkailee 50. kertaa tekevänsä itsemurhan.
Hätäkeskuslaitos vastaanottaa noin 1 600 turhaa ja hätäkeskukselle kuulumatonta puhelua joka ikinen päivä. Nämä virheelliset tai häiritsevät yhteydenotot muodostavat merkittävän osan kaikista päivittäisistä puheluista, joita tulee keskimäärin noin 7 300 – 7 600 vuorokaudessa.Kuten sanoin, ei ole minun ongelma. En mene ambulanssiin tai sairaalaan, jätän ne ihan sinun käyttöösi.
- Anonyymi00030
No tässä oli kyllä ihan tosi kyseessä. Sain vastaukseksi, että kyllä se kohta alkaa paremmin hengittämään, kun vähän lepää. Mutta sitten meinasi mennä elottomaksi.
- Anonyymi00025
Oliko ihan onnettomuus onnettomuus, vaiko oman elämänsä kallu siellä järjesti aktiviittetia muille omalla toiminnallaan vaikka kiipeämällä voimalinjaan. Kun tietyt epäsosiaaliset ryhmät kuvittevat että muut ovat olemassa palvellakseen heitä, niin kanssa ihmisille tulee väistämättä lopulta uupumus, ettei enää jaksa välittää.
Jenkeissäkin enemmistö kärsii jo blackfatiguesta, ettei jakseta välittää rasismi huutelusta. Poliisien kehokameroiden piti paljastaa rakenteellinen rasisimi, ja kuinka ollakaan paljastui, että poliisit ovat pääsääntöisesti aina oikeassa. Pidätetyt vähemmistörikolliset ovat sietämättömän röyhkeitä ja tulevat poliisin päälle. Propagandalla vain pyrittiin siirtämään valta rikollisille.
Kyse on usein vain näkökulmasta. Tässäkin poliisi yrittää auttaa uhria, ja vajaamieliset ihmiset eivät anna poliisin tehdä työtään. Mutta totta kai tämäkin on kamalaa natsifasismirasimia, vai onko?
https://www.youtube.com/watch?v=90VmJM0V3AQ- Anonyymi00027
Minäkin olen viime aikoina katsellut poliisivideoita usasta, ja en ole rasisti mutta.... On vaikea välttyä siltä että alkaa ajattelemaan tietystä ihmisryhmästä tietyllä tavalla, en todelakaan missään nimessä haluaisi ajatella niin, mutta en pysty välttämään niitä ajatuksia mitenkään kun katson näitä videoita.
https://www.youtube.com/watch?v=jCuush29e1g - Anonyymi00029
Tässä taas uusi video, tosi harva ihminen toimii tuolla tavoin pidätystilanteessa, ei vaikuta mitenkään siihen ettei joutuisi kuitenkin lopuksi häkkiin.
https://www.youtube.com/watch?v=lIsV9SR-ilw
Jaa, että nykyään ghostataan avun tarvitsijatkin. Ihmisistä on tullut välinpitömättömiä ja epäempaattisia. Surullista.
- Anonyymi00031
Ottaisin huomioon, että muut ovat ehkä kokeneet tapahtuman erilailla kuin sinä. Tätä tukee myös häken suhtautuminen asiaan. Ei se ole pahuutta. Ovat ehkä katsoneet että sinä olet siinä jo auttamassa, se riittää. Eivät ole ymmärtäneet _sun_ tarvinneen tukea siinä hetkessä.
Aikoinaan huomasin pulin nukkumasta -20°C:ssa parkkihallissa. Soitin häkeen ja käskivät, hyvä ettei potkia, mutta ravistella tyyppiä kovasti. Ei reaktiota. Lupasivat lähettää maijan. Ihmiset vaan kävelivät ohi. Kaverikin siinä jo hermostui, että lähdetään menemään kun oli aika kylmä. Mutta siitä se alkoholisti sitten yhtäkkiä vartin päästä ampaisi ylös kuin ei mitään ja lähti reippaasti matkoihinsa. Maija myöhästyi pari minuuttia.
xLiner- Anonyymi00034
Tuossakin on vaaransa. Suomessa on tapahtunut, että kun sammunutta ravistellaan hereille, tämä iskeekin puukolla kaulaan.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tuossakin on vaaransa. Suomessa on tapahtunut, että kun sammunutta ravistellaan hereille, tämä iskeekin puukolla kaulaan.
Kun googlaa niin näitähän löytyy pilvin pimein, ja näitä pitäisi kaikkien olla paapomassa.
https://www.tehylehti.fi/fi/uutinen/humalainen-potilas-yritti-lyoda-ensihoitajaa-paahan-karajaoikeus-maarasi-maksamaan-korvauksia
https://yle.fi/a/3-12647485 - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Joo, muistan hyvin miten yritin olla varautunut äkkinäiseen väkivaltaan.
Jälkikäteen mietin, että olisin voinut kieltäytyä koskemasta. Juuri tuohon vaaraan vedoten (ja äänettömästi tyypin hygieniatasoon vedoten).
xLiner - Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kun googlaa niin näitähän löytyy pilvin pimein, ja näitä pitäisi kaikkien olla paapomassa.
https://www.tehylehti.fi/fi/uutinen/humalainen-potilas-yritti-lyoda-ensihoitajaa-paahan-karajaoikeus-maarasi-maksamaan-korvauksia
https://yle.fi/a/3-12647485Sprugu maksaa ne korvaukset pullonkorkkeina suoraan käteen.
- Anonyymi00039
Pultsarit joskus vajoaa sellaiseen koomaan, ja näyttää ihan kuolleelta, sitten sydän käynnistyy ja spurgu poppaa ylös ja lähtee riehumaan. Pakkastakin varmasti kestävät, niillä kun virtaa Sinolia suonissa.
Mä olen tiennyt tuon jo lapsesta asti. Mun tilanne ei ollut lainkaan noin paha, satuin vain ollessamme yläasteella laskettelukeskuksessa hissillä ylös rinteelle mentyä lentämään jalat ristiin ja kierroksille keskenään, siis silleen jotenkin vinoon, eikä niitä pystynyt omin avuin oikaisemaan kun sukset olivat jalassa. Yritin huutaa pitkän aikaa apua, ei kukaan reagoinut, vaikka siitä nousi hissillä kokoajan ylös porukkaa. Kun oli mennyt riittävän kauan aikaa, kaksi tyttöä meidän koulusta tuli lopulta auttamaan. Kun kerroin niille huutaneeni eikä kukaan reagoinut, nekin vain tokaisivat: "Sellaisia ihmiset on!" En tiedä vaikuttiko asiaan puuttumattomuuteen, että suurin osa niistä nousijoista oli varmaankin juuri meidän yläasteen porukkaa.
Eikä tää koske vain Suomea. Heti sen jälkeen kun olin kokenut tosi pahan tunnepuolen pettymyksen, oltiin kaverin kanssa keskustassa Pariisissa. Mä kompastuin Seinen rannalla johonkin ja kaaduin rähmälleni maahan. Ihmisten (tosin vissiin jotain nuoria ne olivat, eivät kai täysin aikuisia vielä) reaktio oli räkäinen, kovaääninen nauru.- Anonyymi00037
Noniin, tuossa sitä todellisuutta teille. Tuollaista se vaan on. Niitä ihmisiä jotka haluavat auttaa muita on vähän, ehkä muutama prosentti ihmisistä, alle 10% varmasti. Muut eivät vaan välitä, tai ovat jopa pahantahtoisia, tyytyväisiä siitä että joku makaa loukkaantuneena maassa.
Itse kuulun niihin jotka ei vaan välitä.
- Anonyymi00040
Ja jonain päivänä on itse sen tapaturman uhri
ja huomaa miten ihmiset pakenee paikalta. - Anonyymi00041
Jos haluat kokea alentavaa kohtelua
sairaana, mene Hyvinkään sairaalaan.
Et ole ikinä kohdannut sellaista kauhua.
- noro, salmonella - ei haittaa….lääkäri nauraa ja KÄSKEE kotiin. Ethän sä tarvitse mitään. Sä et ole edes ihminen.
- selkärangan rajut pitkittyneet kivut.
”sä vaan luulet, laitetaanko rauhottavia…no ota”.
- hyönteisen pistos naamassa. Raju turvotus.
Päällekäyvä HULLUKSI EPÄILY. NE ANTAA RAUHOTTAVIA
KUN allerginen shokki alkaa.
Asiakas näyttää outoa pistoskohtaa ohimolla,
kukaan henkilökunnasta ei tunnista.
Kourallinen rauhottavia …”onks sulla auto….aja kotiin.
Puhelinlääkäri tunnisti pelkästä kuvailusta
mahdollisen pistäneen hyönteisen. Aiheuttaa toisille rajun reaktion. Usea pistosjälki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110553- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 57509
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34478Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää125472Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445