Jos ajattelee prosentuaalista todennäköisyyttä niin kuinka suurella todennäköisyydellä juuri tältä sinkkupalstalta anonyymi kirjoittelija löytää vielä tälle viikonlopulle elinikäisen puolison?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Onko palstan ulkopuolella elämää?
En usko siihen. - Anonyymi00002
Tälle viikonlopulle voi tehdä todella tiukkaa. Eikä kaikki parisuhdetta etsivätkään haluaisi sellaisesta nyt justiinsa heti.
- Anonyymi00003
Hyvällä todennäköisyydellä verrattuna siihen että jostakin muualta.
Todennäkoisyys on alle promillen (‰) eli prosentin (%) kymmenesosan eli alle tuhannesosan, siis käytännössä ei juuri ole mahdollista.
Mahdollisuus paranee, jos liikkuu siellä, missä sisaretkin.- Anonyymi00005
Entä jos ei ole sisaruksia?
- Anonyymi00004
Tulin paikalloseen ja täällä prosenttuaalinen mahdollisuus on luokkaa 0,00001 % joten tuski tällä sinkkupalstalla ainakaan huonompi on
Matikka on helppoa, erottelee vaan muuttujat ja niiden arvon.
-juuri tältä sinkkupalstalta = 0
-anonyymi kirjoittelija = 0
-vielä tälle viikonlopulle = voimakkaasti negatiivinen
-elinikäisen puolison = äärettömän negatiivinen
Noista laskettuna todennäköisyys on suunnilleen sama, kuin kuinka suurella todennäköisyydellä juuri tällä sinkkupalstalla aikaa viettävä anonyymi voittaa lotossa 7 oikein tänä lauantaina eli helvetin pieni, mutta ei mahdoton.- Anonyymi00007
Älä? Oonko siis viettänyt kymmenen täysin turhaa vuotta täällä uskoen onnen löytyvän juuri täältä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä? Oonko siis viettänyt kymmenen täysin turhaa vuotta täällä uskoen onnen löytyvän juuri täältä?
Kyllä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä.
Satoja tuhansia täysin turhia millimetrejä tekstiä, turhaan valvottuja öitä odottaen randomin vastausta...ja nyt sö sanot noin?
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eihän tossa muuttujien erottelussa negatiivisia arvoja saaneet kuin kiire ja tavoite elinikäisestä puolisosta, muilta osin tilanne oli neutraali.
Eli jos asetat tavoitteeksi puolison löytämisen kiireettömästi, niin todennäköisyys on ihan kohtuullinen, kuten olisi IRL tuhannen päissään jossain tanssijuottolassakin. Tai no ehkä tanssijuottolassa todennäköisyys on isompi, koska vastakkainen osapuolikin saattaa olla tuhannen päissään eikä jaksa laskeskella todareita.- Anonyymi00010
randombypasser kirjoitti:
Eihän tossa muuttujien erottelussa negatiivisia arvoja saaneet kuin kiire ja tavoite elinikäisestä puolisosta, muilta osin tilanne oli neutraali.
Eli jos asetat tavoitteeksi puolison löytämisen kiireettömästi, niin todennäköisyys on ihan kohtuullinen, kuten olisi IRL tuhannen päissään jossain tanssijuottolassakin. Tai no ehkä tanssijuottolassa todennäköisyys on isompi, koska vastakkainen osapuolikin saattaa olla tuhannen päissään eikä jaksa laskeskella todareita.Eli nyt toinen osallistuja sanookin, että tämä on maratoni, eikä mikään pikajuoksu. Ikään kuin joku käärmeen kesytys, jossa palkitaan vain sinnikkäimmät? Aika on taikaa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mennäänpä nyt hieman taaksepäin.
Sunhan pitää ensin määritellä, mitä onni on.
Sitten sun pitää tehdä vertailevaa tutkimusta, onko sun onni samanlaista.
Että jotta vahvasti epäilen ja pidän epätodennäköisenä josko täältä.
Niiden, jotka tämän palstan avulla ovat pariutuneet ja löytäneet auton ja sulosoinnut, pitäisi ilmoittautua ja kertoa tarinansa.
Tuolla ulkomaailmassakin voi häärätä.
Eihän maailman tarvitse olla omistan kokoinen.
Vilma Anonyymi00010 kirjoitti:
Eli nyt toinen osallistuja sanookin, että tämä on maratoni, eikä mikään pikajuoksu. Ikään kuin joku käärmeen kesytys, jossa palkitaan vain sinnikkäimmät? Aika on taikaa?
En sanoisi maratoni, vaan vain että kiire pois. Hätäilemällä tunnetusti ei tule kuin kus... No vähmmän mukavia lapsia.
Kyllähän täältä hyvinkin voi seuraa löytää, lyhyemmäksi tai pidemmäksi aikaa, mutta hätäileminen luultavasti ei ainakaan auta asiaa. Maltti on valttia, mutta kun kala on koukussa, ei auta vetkutella.
- Anonyymi00012
50. Onnistuu tai ei.
- Anonyymi00013
Ei mitään...
https://youtu.be/nFTRwD85AQ4?is=KSZJ47TvwsT1yKD5
Parempi sanoa näin...🙄 Tärkein ja tuntemattomin muuttuja olet sinä itse. Ilman tuon tuntemista arvio on erittäin epävarma.
Minun matikkapäällä ei kannata laskelmia tehdä. Oikeastaan mua ei edes kiinnosta, en silleen mieti muiden elämää, kuka saa ja kuka ei mitäkin, mutta olen iloinen kyllä kun luen jonkun löytäneen rakkauden. Eihän siitä voi pahoillaankaan olla.
Prosentuaalinen mahdottomuus. Ei oo shäänssejä.
Itse olen saanut kunnian tutustua huikeisiin tyyppeihin, mutta kuten sanottu, niin kiire pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491083
- 109967
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52691Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34669- 65591
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5571- 62543
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää44533Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23531- 59518