Se tunne miehen mielessä..

Anonyymi-ap

Kun tajuaa tulleensa vedätetyksi. Vanha tuttu tarina. Lämmin kesäinen lauantai-ilta. Tunnelmallinen ravintolan terassi. Kylmä huurteinen olut. Kuuma eksoottinen kaunotar. Sinne meni kesälomarahat..

27

277

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kurkusta alas.

Kuka käski lähteä dokaanaan?

• Anonyymi00002

Hanki lompakko, niin pysyy rahat tallessa.

• Voi ei, tuo on niin pska tilanne. Yks hyvä nyrkkisääntö on ja se on, et jos jokin asia on liian hyvää ollakseen totta, niin se yleensä on.

Ne huijarit on nykyään niin taitavia, että fiksukin voi mennä lankaan.

Oppirahat on nyt maksettu, mutta onhan se vttumaista, kun aina löytyy jokin asia, joka syö sitä omaa uskoa hyvyyteen. Tarloitan tapahtumia elämässä.

Sitten mukavastakin ihmisestä voi pikkuhiljaa kuoritua ilkeä tyyppi. Enkä nyt tarkoita sinua, vaan sanon yleisesti.

Jaksamista siihen vtutukseen ennen kaikkea. 🙏

• Anonyymi00003

Aivan. Millainen kapakki oli kyseessä oliko sellainen kliseinen samettisisustus ja leditarraa liimattuna seinille? Sutkia menoa ei se ”kanata” ei et pärjää

• Anonyymi00004

Mikä tää ”huurteinen olut” juuttu on?

Olut haisee pahalle, se maistuu pahalle, ja näyttää pissalle.

• Anonyymi00005

Ja skumpasta tulee jäätävä närästys jos litrakaupalla litkii vaikka siitä maksettais, silti

• Anonyymi00006

Että sellainen Kalle Tappinen siellä sitten.

"Oi caramba, tanssi samba!".

• Anonyymi00007

Ne sanoi lähde terasille... https://keskustelu.suomi24.fi/t/19463576/kannattaa-todellakin-kayda-terassilla

Pyydät AV:lta nyt rahat takaisin, että korvaa aiheuttamansa vahingon.

• Anonyymi00008

Juu joillekin neidoile sellaiset itseriittoisuuteen suggeroidut pätkät on yks hiukopala Vaa

• Anonyymi00010

Vähän liiankin...

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vähän liiankin...

Älä nyt nousee pissi päähän, mutta kiitti

• Anonyymi00009

Kyllä tämä nyt kaipaisi tarkempaa selvittämistä, jotta me kaikki muutkin oppisimme jotai tästä tilanteesta. Haksahdit siis antamaan kaunottarelle satoja euroja miksi? miten?

• Anonyymi00011

Kerran yks nuori latinonainen sai mut ostamaan sille juoman. Mut se oli vaan yks ☝️. Se oli luonnonkaunis ja muodokas. Selitti jotain että sillä oli päällä allerginen reaktio. Siirsi käteni sen sydämen seudulle eli rinnan alueelle kun halusi että tuntisin hänen allergisen pulssinsa. Mut hei, oli se "lääppiminen" silti yhen juoman arvoista 😅. Kalja/lonkku tai sidukka se muistaakseni oli. Ehkä se allerginen reaktio oli osa sen plääniä pummata multa ilmainen juoma.

Samassa baarissa yks toinen naisennahka puristi varoittamatta p*rsettäni. Menin lukkoon. En mä siitä pidä että niin tehdään vailla ennakkovaroitusta. Kii-maisimmat naiset ei osaa puhua vaan käyvät heti käsiksi. Kummallisia ovat. -💊-.

• Anonyymi00012

Ois pitänyt laatia suostumussopimukset ja viedä käräjille se muhun kohdistunut puristelu. Massit vaan mulle kun ei muutakaan heru 🤷‍♂️. Siihen maailman aikaan maailmassa oli vielä tolkkua eikä suostumussopimuksista puhuttu. -💊-.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ois pitänyt laatia suostumussopimukset ja viedä käräjille se muhun kohdistunut puristelu. Massit vaan mulle kun ei muutakaan heru 🤷‍♂️. Siihen maailman aikaan maailmassa oli vielä tolkkua eikä suostumussopimuksista puhuttu. -💊-.

Taidat tarvita pippuri- tai chilisumutetta kiihkeimpien varalle!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Taidat tarvita pippuri- tai chilisumutetta kiihkeimpien varalle!

Mut en mä haluu :). Niitä kohtaamisia tapahtuu liian harvoin enkä ole traumatisoitunut niistä. Pitäs vaan mennä niihin baareihin kuten viinamiehellä on tapana sanoa. Kännistä ihmistä on helpompi manipuloida kuin selväpäistä 😉. -💊-.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jos pitäis valita joku asianajajakseni tai neuvonantajakseni koskien suostumussopimuksia niin voisin turvautua T. Haaraan. Se oli niin vakuuttava niissä sen kukkakeskusteluissa. Onkohan jo vapaalla jalalla 🐾 vai vieläkö Suomen oikeuslaitoksen inkvisition uhrina? Netistä oli poistettu sen radiohaastattelu missä se soitti Radio Rockille tai vastaavalle mielipolilta käsin. Omien sanojensa mukaan pakkolääkittiin. -💊-.

• Anonyymi00016

Sori. Kerro meille naisille, millainen sen ennakkovaroituksen pitää olla?
        En ole miestä, mut minua on. Se ilme voi olla, että silmät lautasina: oho, iiiiik ei aaah.
        Vilma

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En ole miestä, mut minua on. Se ilme voi olla, että silmät lautasina: oho, iiiiik ei aaah.
        Vilma

No ennakkovaroitushan voi olla vaikka kysymys, että "anteeksi, mutta saanko puristaa sinua pepusta?" Ja toimii sitten vastauksen pohjalta. Tällöin ihminen tietää, mitä odottaa ja joko on antanut suostumuksen tai ei ole antanut suostumusta peppunsa puristeluun.

Onneksi nykyään edes yleisellä tasolla tuomitaan tällainen toiminta. Toista se oli joskus aikoinaan, kun peppuja puristettiin ihan surutta aivan kuin ne olisivat jotain julkista omaisuutta.

Aletheias

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vilma

En oo varma oliko se sama mutta saattoi olla. Hieman katseiden vaihtoa ja kemian tunsi välillämme. Puristus tapahtui sen jälkeen. Tosiaan, en oo varma oliko se sama naikkonen mutta varmaan oli. Me miehet ollaan mölliköitä eli pelkkä elekieli on hataralla pohjalla tapahtuvaa vuorovaikutusta minkä pohjalta nainen voi suunnata mieheen "atakin". Lisäksi oon jokseenkin erityispiirteinen mikä vahvistaa teoriaani entisestään. Olen hyypiö. Creep. Ykkösleffan voisin kattoa täsä lähiaikoina koska viime kerrasta on ties kuinka kauan. -💊-.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No ennakkovaroitushan voi olla vaikka kysymys, että "anteeksi, mutta saanko puristaa sinua pepusta?" Ja toimii sitten vastauksen pohjalta. Tällöin ihminen tietää, mitä odottaa ja joko on antanut suostumuksen tai ei ole antanut suostumusta peppunsa puristeluun.

Onneksi nykyään edes yleisellä tasolla tuomitaan tällainen toiminta. Toista se oli joskus aikoinaan, kun peppuja puristettiin ihan surutta aivan kuin ne olisivat jotain julkista omaisuutta.

Aletheias

Mitenkähän ohjeesi toimii tosielämässä tuolla metsästysalueilla?
        Suositteletko?
        Vilma

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En oo varma oliko se sama mutta saattoi olla. Hieman katseiden vaihtoa ja kemian tunsi välillämme. Puristus tapahtui sen jälkeen. Tosiaan, en oo varma oliko se sama naikkonen mutta varmaan oli. Me miehet ollaan mölliköitä eli pelkkä elekieli on hataralla pohjalla tapahtuvaa vuorovaikutusta minkä pohjalta nainen voi suunnata mieheen "atakin". Lisäksi oon jokseenkin erityispiirteinen mikä vahvistaa teoriaani entisestään. Olen hyypiö. Creep. Ykkösleffan voisin kattoa täsä lähiaikoina koska viime kerrasta on ties kuinka kauan. -💊-.

Hei. Tuo on hyvä. Et oke varma oliko puristelija sama nainen.
        Missä ihmeessä oot ollut alttiina...
        Vilma

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mitenkähän ohjeesi toimii tosielämässä tuolla metsästysalueilla?
        Suositteletko?
        Vilma

Suosittelen, ettei kukaan purista kenenkään peppua luvatta ikinä missään. Kumppanin peppua voi hellästi kosketella, mutta toki sillekin täytyy olla suostumus (ja ei, joka kerta ei tarvitse kysyä lupaa jos se on ns yleinen tapa suhteessa). Intohimoisimmat pepun koskettelut säästäisin silti yksityisiin hetkiin.

Aletheias

• Miten ihmisillä on vara laittaa satoja euroja yhteen baarikeikkaan? Siellä on muutenkin ihan hemmetin tylsää.

• Anonyymi00024

Ehkä se on illan myötä ryöpsähtänyt hallitsemattomaksi.
        Ei ole ollut köyhä ei kippee.
        Vilma

• Anonyymi00018

Nostoo

• Anonyymi00025

Rumamies yrittää aina ostaa naisia rahalla ja naisia ei hävetä imuttaa köyhältä mieheltä viimeisiä kolikoitakaan, kun rahat loppuu, rumamiehelle ei sanota edes heippa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      655
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      513
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      501
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68