Ihanne olisi hillittty, elegantti ja ajattoman näköinen brunetti, jolla klassisen kauniit kasvot. Ei minua kiinnosta nämä "rennot, isotissiset, urheilulliset, ulospäinsuuntautuneet, nauravat blondit", joista aina joku jossain veuhkaa. Jätän ne suosiollisesti teille muille. Tuollaiset naiset ovat maskuliinsempia kuin hiljaiset brunetit. On aina ollut niin, että yin-energia on hiljaista ja sisäänpäinkääntyvää. Siksi en pidä noista naisista, ovat liian päällekäyviä ja maanläheisiä. Mutta on oikeastaan vaan hyvä juttu, ettei ole myöskään mitään kilpailua, kun te juoksette niiden blondien perässä.
Vastaukset 20
- Anonyymi00002
Katselin eilen aika hämmentävää
fiktiivistä tv sarjaa ja siinä
oli komeita vaaleita miehiä.
Miksi elokuvissa ja sarjoissa ei ole ennen ollut
komeita vaaleita ja punatukkaisia miehiä?
Elokuvamaailma jämähti tummiin miehiin
ei ole enää- Anonyymi00009
Mua viehättää myös blondit miehet.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mua ei viehätä, olin vaan yllättynyt
että on olemassa vaalaita komeita miehiä.
Harvoin näkee, jos ollenkaan. Anonyymi00009 kirjoitti:
No hiuksilla ei niin väliä, mutta parhaat silmät ovat väriltään jäänsiniset <3
- Anonyymi00003
Mä oon yleensä tykännyt tummatukkaisista miehistä. Mut viikolla näin niin komean blondin miehen et oksat pois.
- Anonyymi00004
Miksi punatukkaiset eivät ole aiemmin
olleet rohkeasti punatukkaisia?
Kauniita! - Anonyymi00005
Helpointa kun jokainen ihminen vetää itsensä kuliksi :). Laserilla saa kuulemma karvat katoamaan pysyvästi. Mä tykkäsin poikana blondeista ja teininä sekä nuorella aikuisiällä bruneteista. Blondit kiinnostavat taas mutten osaa sanoa meneekö ne brunettien edelle. Riippuu monesta muustakin tekijästä kuin vain hiuksista. Entä aasialainen blondi? Mulla on vähän niinku fe-tissi sellaisesta. Ehkä siks kun niillä on luonnostaan aina mustat hiukset.
Mitä tähän nyt sanoisi? Vaihtelu virkistää, siksi myös petetään 😅. Hiuksista, r*dusta ja ih0nväristä huolimatta kaikki menee kunhan vastapuoli vain miellyttää silmää. Futis-A.I.-yli-sexyt naiskatsojat youtubessa. Voin pistää linkin. Eipä löytynyt tällä kertaa youtubesta mutta löysin saman shortsin ig:stä. https://www.instagram.com/reel/DZZ4s10JrhB/ . Skotlanti, Japani, Ghana <---> "Korkkaisitko" 😗😉? -💊-. - Anonyymi00007
Pitää paikkansa. Samoin tummaihoiset naiset ovat paljon kauniinpia kuin vaaleaihoiset. Sekä seksikkäämpiä. Ja älykkäämpiä. Ja parempia kaikessa.
- Anonyymi00008
Joo, ja kaikki mustat osaa laulaa ja juosta.
Johtuuko tämäkin kommentti taas siitä iänikuisesta "suomalaiset naiset ovat maailman paskimpia" -asenteesta?
Makuja on monia, iän myötä olen oppinut tykkäämään kaikista muista väreistä, paitsi shokkiväreistä, siniset, vihreät, keltaiset yms. epäluonnollisimmat.
- Anonyymi00011
Ryyppyfrendini sanoi kerran että ne ovat varoitusvärejä eli ei kannata lähestyä. Viittasi ilmeisesti siihen mikäli he-teromies lähestyisi räikeätukkaista naista. Mut kyllä mulle punapäät kelepaa ☝️. -💊-.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ryyppyfrendini sanoi kerran että ne ovat varoitusvärejä eli ei kannata lähestyä. Viittasi ilmeisesti siihen mikäli he-teromies lähestyisi räikeätukkaista naista. Mut kyllä mulle punapäät kelepaa ☝️. -💊-.
Ne on varmaan värien ystäville mieluisat noi shokkivärit ja hienojakin näkee. Sateenkaaren väreissäkin. Ohut, lyhyt hius harvemmin vaan säväyttää kirjavana. Ja harvalla suomalaisella on niin paksut runsaat hiukset mitä kuvien ulkomaalaisilla hiusmalleilla.
Itelläni on oma väri ollut jo vuosia, välillä vaalenee ja tummenee, muttei purkkiväreillä. Voisi tietysti koittaa joskus jotain raitoja, muttei oikein huvita hiusten kanssa veivaaminen.
Aito punainen hius onkin upea.
- Anonyymi00010
Jostain syystä, ihmiselle sopii
hyvin usein
parhaiten sen oma väri ja
antaa oman hiuslaadun
olla ja rehottaa. Niin.
Puhutaanko nyt luonnollisesta vai värjätystä hiuksesta? Purkistahan noita saa ja voi vaihtaa mielensä mukaan.
Hiusväri ei määritä ihmisen tunneälyä. Sitä joko on tai ei ole. Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla kaapia.- Anonyymi00012
Minusta valkoiset on parhaita. Ei ole liian kuumia ja ovat helppoja käsitellä. Mustat taas on liian urheilullisia ja meneviä, epäkäytännöllisiä jos haluaa perheen. Autot siis. Maksakaa te itsenne kipeäksi mustasta autosta, valkoiset on parhaita.
- Anonyymi00013
Vaaleahiuksinen nainen voi myös olla ihan eri tyyppiä kuin tuollainen urheilullinen ulospäinsuuntautunut blondi. Esim. Grace Kelly oli tuollainen vaalea klassinen kaunotar. Ihmiset tietämättän yhdistää hiustenväriin luonteenominaisuuksia, ja se on todella ennakkoluuloista ja tyhmää. Oikeasti millä tahamsa hiustenvärillä varustettu nainen voi olla ihan minkälainen vaan. Tarkkailkaapa, näette varmasti paljon vaaleita naisia jotka ovat vakavia eivätkä yhtään iloisia eikä sporttisia. Näette myös tummia iloisia urheilullisia naisia. Katsokaa ihmiset ympärillenne, katsokaa.
On ihan hassua puhua 'varoitusväreistä'.
Aikoinaan 50-luvulla, kun tansseissa oli vain miesten haku, kenenkään täysjärkisen siskon mieleenkään ei tullut päätyä pilkatuksi seinäruusuksi. Siksi tytöt tulivat paikoin ilman pikkupöksyjä voidakseen sitten sivumpana kiittää tanssittajaa nostamalla hamettaan.
Eräin paikoin jouduttiin vielä pitemmälle. Siskot värjäsivat sievät vittukarvansa hohtovärillä - juuri niin, 'varoitusväreillä' - jotta erityisesti jäisivät harvojen poikien mieleen kiitellessään tanssittamisesta. Sukkahousuja ei vielä ollut, joten kaunein oli todella paljaana.
Nykypolvien on mahdoton eläytyä tuohon aikaan. Tansseja oli 10-kertaisesti nykyiseen verrattuna (!), oli miesten haku ja tytöt halusivat nimenomaan naimisiin.
Tanssit olivat ehdottomasti yleisin paikka luoda avioliittoon johtavat suhteet, nykyisin työ- ja opiskelupaikka. Ujostelijat putosivat jo kättelyssä, joten tiesivät olla tulematta tansseihin seinäruusuiksi.Nojoo... Mä synnyin brunettina, kasvoin lapsena brunettina, mutta olin siihen aikaan vielä aina hypervilkas, äänekäs ja "syntynyt liikkumaan" ja kroppa olisi kestänyt aika paljonkin erilaista säännöllistä kuntoilua. Nyt aikuisena, hiukset blondeiksi muuttuneina (en ole värjännyt, otin ainoastaan blondit raidat ja sen jälkeen alkoivat hiukset muutenkin muuttua blondeiksi), olen paljon hillitympi, hiljaisempi ja vetäytyvämpi, tosin vetäytyminen on onneksi kohta aika lailla ohitse, mutta peruskäytös pysyy hyvin hillittynä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721116
- 651080
- 61862
- 93837
- 43697
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois237694- 50608
- 68602
- 40580
- 21574