Jeesus ITSE valitsi apostoliksi Paavalin (13.7.2026)

Anonyymi-ap

Jeesus ITSE valitsi apostoliksi Paavalin (13.7.2026)

Tämä on sanoin eri todistein oleva fakta-asia UT.ssa-

S24 Raamattukeskustelu

Palstalla on näkynyt aivan megalomaaninen ja järjetön väittäminen Paavalia vastaan. Vastoin kaikkia faktoja, joita UT:n sisältö todistaa.

No, ei ihme? Paavali oli ”valittu ase” kuten Jeesus ilmoitti. Apt 9:15-16.

Jeesus EI VALINNUT Mattiasta apostoliksi,
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19464513/jeesus-ei-valinnut-mattiasta-apostoliksi-(11-7-2026)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19463357/paavali-jeesuksen-12--apostoli---eika-se-fakta-kumoudu----

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19464202/paavalin-parjaajien-valheopit-apostoleista---(11-7-2026)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19464604/mattiaan-valinta-apostoliksi--torkea-loukkaus-herraa-kohtaan---(11-7-2026)

Raamattupalstalle kuuluvaa asiaa, tekstiä (13.7.2027)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19466405/raamattupalstalle-kuuluvaa-asiaa-tekstia-(13-7-2027)

44

148

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin irvokasta valhetta ja Sanan vääristelyä on.
      Mutta? Kun valehtelu on tuon lajin tasoa, se tekee sen palvleuksen ettei KUKAAN ota enää todesta...

• Anonyymi00002

Totta ja Raamatun mukaista. Kiitos!

• Anonyymi00025

Aloitus on Sanan mukaista.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00025 kirjoitti:

kyllä on.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Täysin selvää

• Anonyymi00003

Jeesuksella ja Paavalilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut mitään Jeesuksen opetuksia.

Paavali oli uskonnollinen eksyttäjä, Roomaanvallan palkkamurhaaja.

• Anonyymi00005

Kirottua valhetta kirjoitat saat palkan valheistasi.

• Anonyymi00007

Totuus näkyy kirpaisevan muuatta paavalistia.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Totuus näkyy kirpaisevan muuatta paavalistia.

Ut:n totuus Jeesuksen kutsumasta ja valitsemasta apostolista Paavalista ei jätä rauhaan saatanan sitomia vastustajia.
        Ei tarvitse olle mikään paavalisti kun puolustaa Raamatun Sanan totuuksia. Yhtä lailla Jeesusta ja Jumalaa ja ristin työtä.

• Anonyymi00004

Jeesus varoitti oikeita 12 apostoleitaan hänen taivaaseen menon jälkeen ilmestyvistä vääristä jeesuksista, damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista julistajista, jotka ovat Juutalaisten uskon kimpussa sitä hävittämässä.

Matt.24:24
      "Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin."

• Anonyymi00006

Ei se jatkuva Jeesustelu sitä tarkoita, että oikea Jeesus siinä on mukana ollenkaan. Vaikka siellä tapahtuu ihmeitä ja tunnustekoja ja kaikki tapahtuu Jeesuksen nimessä ja veressä hokemalla.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra! emmekö me sinun nimes kautta ennustaneet, ja sinun nimelläs ajaneet ulos perkeleitä, ja ole sinun nimes kautta monta väkevää työtä tehneet?
        23 Ja silloin minä tunnustan, en minä teitä ikänä tuntenut: menkäät pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei se jatkuva Jeesustelu sitä tarkoita, että oikea Jeesus siinä on mukana ollenkaan. Vaikka siellä tapahtuu ihmeitä ja tunnustekoja ja kaikki tapahtuu Jeesuksen nimessä ja veressä hokemalla.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra! emmekö me sinun nimes kautta ennustaneet, ja sinun nimelläs ajaneet ulos perkeleitä, ja ole sinun nimes kautta monta väkevää työtä tehneet?
        23 Ja silloin minä tunnustan, en minä teitä ikänä tuntenut: menkäät pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.

Ja edelleen se "nimeen tekeminen" alkaa Paavalin kasteella Apostolien tekojen 19 luvusta vuonna 53. Mikä kumoaa koko Jeesuksen ylösnousemustarinan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja edelleen se "nimeen tekeminen" alkaa Paavalin kasteella Apostolien tekojen 19 luvusta vuonna 53. Mikä kumoaa koko Jeesuksen ylösnousemustarinan.

Raamattu on tarkasti tehty niin, että joka palapelin palanen sopii yhteen.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Matt.7

Ja tuli pilvi, joka peitti heidät varjoonsa, ja pilvestä kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani; kuulkaa häntä".

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ja tuli pilvi, joka peitti heidät varjoonsa, ja pilvestä kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani; kuulkaa häntä".

Kiitos Jumalalle!

• Anonyymi00009

Paavalin vihaajat ja valheiden kirjoittata ovat niitä eksyttäjiä.

• Anonyymi00012

Totta, kiitos laittamistasi viitteistä Raamattuun, jotka todistivat tämän!

• Anonyymi00013

Paholainen etsii uhreja

• Anonyymi00014

Eihän Raamatussa missään sanota että viha ja herjaaminen ovat oikeaa uskoa.

Vaikea sellaista sieltä esittää mitä siellä ei ole.

Ja vielä Paavalin herjaaminen.

Ei sellaista typeryyttä edes ole osattu ottaa huomioon. Kirjoitusten kierroon vääntäminen Paavalin osalta siellä on kuten kaikki tiedämme ilman että siitä järjestetään Raamatun kopiointikilpailua, mutta mitään ideaa Paavalin herjaamiseen sieltä ei oikeasti saa kuin tosi kierolla mielellä.

• Anonyymi00015

Olenkin miettinyt, että miten kiero mieli on Luojajumalalla ollut, kun Jeesuksen kylväjävertauksen mukaan antoi vihollisen kylvää elonpeltoon rikkavilja, joka poltetaan Paavalin opilla tulessa elävältä papin siunaamana.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olenkin miettinyt, että miten kiero mieli on Luojajumalalla ollut, kun Jeesuksen kylväjävertauksen mukaan antoi vihollisen kylvää elonpeltoon rikkavilja, joka poltetaan Paavalin opilla tulessa elävältä papin siunaamana.

Raamatun filosofinen tulkinta ansaitsisi uskoa syvemmän perehtymisen ja metafyysisen tulkinnan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Raamatun filosofinen tulkinta ansaitsisi uskoa syvemmän perehtymisen ja metafyysisen tulkinnan.

Olin syvästi huolissani, kun raamattukäräjien alkajaisiksi vuonna 2019 Päivi Räsänen uumoili, että raamattu kirjana tultaisiin kieltämään.

Se että ihmiset eivät - kaikessa yksinkertaisuudessaan - ymmärrä tarinan hyvän ja pahan kogiikkaa, ei missään nimessä anna oikeutusta koko tarinan tuhoamiseen.

• Anonyymi00018

Ei Raamattua tulla kieltämään.

Aikaisemmin oli Suomellakin sellainen kielto ettei aseita mitä täällä tehdään anneta sotaa käyviin maihin. Sinänsä hassu kielto ettei aseita viedä juuri sinne missä niitä tarvitaan ja käytetään siihen mihin ne tarkoitettu. Tappamiseen.

Nyt ei kukaan enää mieti moisia, vaan lasketaan kyynisesti miten paljon on kuolleita ja laskelmoidaan millaiset aseet toimivat.

• Anonyymi00019

Jeesus valitsi ITSE Paavalin, ei siihen tarvittu ihmisten taholta mitään valintakomiteaa: Piatari % kumppanit. Apt 1.15-26

• Anonyymi00020

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin heidät tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin heidät tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Niin Teuvo. Paavali kertoo tuossa teoistaan ENNEN uskoontuloaan.
        Hän sai syntinsä anteeksi.
        Milloin sinä aiot pyytää OMIA SYNTEJÄSI ANTEEKSI?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niin Teuvo. Paavali kertoo tuossa teoistaan ENNEN uskoontuloaan.
        Hän sai syntinsä anteeksi.
        Milloin sinä aiot pyytää OMIA SYNTEJÄSI ANTEEKSI?

Murhamiehillä on huono ennuste.

Ilm. 22:15

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Murhamiehillä on huono ennuste.

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus minun VALHEENI kautta kunniallisemmaksi tulis, hänen ylistykseksensä, minkätahden pitäis vielä sitte minä niinkuin syntinen tuomittaman?

Pelkästään Paavalin oppien varaan ei kannata autuuttaan rakentaa.

• Anonyymi00036

Jep

• Anonyymi00024

Takaisin ylös

• Anonyymi00026
      • Anonyymi00029

Lopeta Jumalan /HerranJeesuksen ja Luukaksen syyyttäminen valehtelijaksi.

Jumalan sana Raamattu on totuus.

Juudaksen tilalle valitaan Mattias
        Apt.1
        15 Eräänä päivänä, kun opetuslapsia oli koolla noin satakaksikymmentä, Pietari nousi puhumaan.
        16 Hän sanoi: "Veljet! Sen kirjoitusten sanan oli käytävä toteen, jonka Pyhä Henki Daavidin suulla oli ennalta Juudaksesta lausunut -- tuosta miehestä, joka ryhtyi oppaaksi Jeesuksen vangitsijoille. [Ps. 41:10, 55:14; Mark. 14:21 | Luuk. 22:47]
        17 Hän kuului meidän joukkoomme ja oli saanut osalleen palvelutehtävän niin kuin mekin.
        18 Petoksensa palkalla hän hankki itselleen kappaleen maata, mutta sitten hän syöksyi päistikkaa alas, niin että hänen vatsansa halkesi ja sisälmykset pursuivat ulos." [Matt. 27:3-5; Luuk. 22:5]
        19 -- Tämä tuli yleisesti tiedoksi Jerusalemissa, ja niin se paikka sai heidän kielellään nimen Hakeldama, Veripelto. [Matt. 27:6-10]
        20 "Jo Psalmien kirjassa sanotaan: 'Jääköön hänen asuinsijansa autioksi, älköön siinä kukaan asuko', ja: 'Ottakoon toinen hänen kaitsijantehtävänsä.' [Ps. 69:26, 109:8]
        21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
        22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
        23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
        24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
        25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
        26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.

• Anonyymi00030

Tiedoksi myös totuuden etsijälle, kun tekstit pitenevät, se on merkki ahdistuksesta . Uskojat kertovat uudestisyntymällä Pyhällä hengellä saavansa demonit kimppuunsa. Johtuu siitä.

• Anonyymi00031

Tämä on Raamatun tekstin tuntien varsin luonnollista, koska Paavalin sanoin Galatalaiskirje 3:13 Kristus on KIROUKSEKSI kirottu uhri, jonka nämä syövät ehtoollisella kannibalistisella ihmissyöntiriitillä.

Paavali 1.Korinttolaiskirjeessään, kun antaa ehtoollissanat, kertoessaan Jeesuksen kavallettun luku 11:23 alkaen, varoittaakin tästä, että voi tulla vikapääksi Herran ruumiiseen ja vereen.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tämä on Raamatun tekstin tuntien varsin luonnollista, koska Paavalin sanoin Galatalaiskirje 3:13 Kristus on KIROUKSEKSI kirottu uhri, jonka nämä syövät ehtoollisella kannibalistisella ihmissyöntiriitillä.

Paavali 1.Korinttolaiskirjeessään, kun antaa ehtoollissanat, kertoessaan Jeesuksen kavallettun luku 11:23 alkaen, varoittaakin tästä, että voi tulla vikapääksi Herran ruumiiseen ja vereen.

Paavali kirosi Kristuksen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Paavali kirosi Kristuksen.

Paavali oli murhahommissa kun Jeesus asetti kasteen ja ehtoollisen sakramentin.

Paavali pelotteli ihmisiä kehumalla murhahommiaan.

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Paavali oli murhahommissa kun Jeesus asetti kasteen ja ehtoollisen sakramentin.

Paavali pelotteli ihmisiä kehumalla murhahommiaan.

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Murhamies ei ole kelvollinen mihinkään apostolin virkaan. Ei edes maalliseen virkaan.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Murhamies ei ole kelvollinen mihinkään apostolin virkaan. Ei edes maalliseen virkaan.

Paavalin kaltaisten murhamiesten kanssa ei kannata liittoutua.

Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekiät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi00038

Saatana iskee kaikella valheen voimalla vääristelemällä

• Anonyymi00042

Totuus silti kestää.

• Anonyymi00044

Jumala kirosi Sauluksen, joka esiintyi väärällä nimellä Paavali lähettämällä tähän Saatanan enkelin, joka viimeisteli tekonsa Roomassa, paha äkkikuolema, mihin ei liittynyt mitään armoa.

• Anonyymi00045

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Paavali ei pitänyt valehtelemista pahana ollenkaan, saatikka syntinä, jos sen tarkoitusperät ovat hyvät.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      138
      897
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      657
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      588
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      573
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      530
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      488
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      486
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      462
    Aihe