Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta!
Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset!
🤓
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
341
1686
Vastaukset 341
- Anonyymi00001
Anonyymi0000...
- Anonyymi00003
Kiitosta ⛳️
Itse jaan tasapuolisesti jokaikiselle mitalin, voitte onnitella itseänne!
🤓 - Anonyymi00036
Mun mielestä paskalle ei saa sanoa, et on paska? Voi loukkaantua, eivät kestä kritiikkiä, jos se kohdistuu itseen. Herkkähipiäisiä.
- Anonyymi00075
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mun mielestä paskalle ei saa sanoa, et on paska? Voi loukkaantua, eivät kestä kritiikkiä, jos se kohdistuu itseen. Herkkähipiäisiä.
Aina roiskuu, kun rapataan 🤨
- Anonyymi00128
Anonyymi00075 kirjoitti:
Aina roiskuu, kun rapataan 🤨
Itse saa sanoa ja kertoilla mitä huvittaa ja jos samalla mitalla vastataan, henkiselle rintamalle säntää monta pätijää?
- Anonyymi00160
Anonyymi00128 kirjoitti:
Itse saa sanoa ja kertoilla mitä huvittaa ja jos samalla mitalla vastataan, henkiselle rintamalle säntää monta pätijää?
Pätijöillä tarkoitat haisunäätiä varmaankin? Tykkää paskasta niin kuin kärpäsetkin.
- Anonyymi00172
Anonyymi00036 kirjoitti:
pitää sanoa cacca, se on fiinimpää...
- Anonyymi00196
Anonyymi00172 kirjoitti:
pitää sanoa cacca, se on fiinimpää...
😂
- Anonyymi00259
Anonyymi00160 kirjoitti:
Pätijöillä tarkoitat haisunäätiä varmaankin? Tykkää paskasta niin kuin kärpäsetkin.
Oispa sontiainen,niis saisi kuljeskella lämpimässä Frakki päällä päivät pitkät.
- Anonyymi00002
Minä. Olenhan saanut jo mitalin tylsyydestäkin. Pike
- Anonyymi00004
Hienoa! 🏆
- Anonyymi00005
P*skoja ovat kaikki, jotka ovat:
a) epäloogisia
b) epäkohteliaita
c) turhaan asioita sukupuolittavia.
🦄- Anonyymi00013
Hienoa! Koeta löytää vielä uusia p*skautumisen syvyyksiä. Voi olla, että olet matkalla kaikkien aikojen p*skimmaksi 🏆
🤓 - Anonyymi00031
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hienoa! Koeta löytää vielä uusia p*skautumisen syvyyksiä. Voi olla, että olet matkalla kaikkien aikojen p*skimmaksi 🏆
🤓Näytä minulle (linkin muodossa) yksikin tekstini, jossa olen sortunut joihinkin noista kolmesta.
🦄 - Anonyymi00041
d) kaikki miehet.
- Anonyymi00048
Logiikka ja sinä ei mahdu samalle vuosituhannelle.
- Anonyymi00057
Anonyymi00048 kirjoitti:
Logiikka ja sinä ei mahdu samalle vuosituhannelle.
Logiikalla ja minulla on oikein hyvä kongruenssi.
🦄 - Anonyymi00085
Anonyymi00057 kirjoitti:
Logiikalla ja minulla on oikein hyvä kongruenssi.
🦄Joo en ole samoilla linjoilla. T naiselta
- Anonyymi00091
Anonyymi00041 kirjoitti:
d) kaikki miehet.
Huono asenne voi tehdä toisesta paskamaisen, eikä silloin puhuta vain yhdestä sukupuolesta.
- Anonyymi00260
Anonyymi00031 kirjoitti:
Näytä minulle (linkin muodossa) yksikin tekstini, jossa olen sortunut joihinkin noista kolmesta.
🦄Pyh
- Anonyymi00261
Anonyymi00041 kirjoitti:
d) kaikki miehet.
Kaikki naiset
- Anonyymi00006
Aika moni tulee nyt mieleen, mutta että kautta aikojen p*skin 🫣 Se vaatii jo p*skamyrskykokemusta ja massiivista uhriutumista, jonkinlaista sanallista palstaraiskaamista 🥳
- Anonyymi00010
Palstaraiskaaminen on osa p*skautumisprosessia! 🏅
Hyvä!
🤓 - Anonyymi00011
Hah mä tiedän! A-nainen!
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hah mä tiedän! A-nainen!
Tarkoitit varmaankin aah-nainen!
Ei hyväksytä p*skaksi, sorry.
🤓 - Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tarkoitit varmaankin aah-nainen!
Ei hyväksytä p*skaksi, sorry.
🤓Just sua tarkoitin.
- Anonyymi00106
Anonyymi00020 kirjoitti:
Just sua tarkoitin.
Eli ketä tarkoitit?
-sivusta - Anonyymi00166
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hah mä tiedän! A-nainen!
Onko täällä sellainen? Joku mies kirjoittelee A-naiselle ilmeisesti mut en oo nähny yhdenkään A-naisen aloituksia. No A-naisia on tietysti määrätön määrä suomessa ett menee nyt vähän huti lyönniksi viestisi.
- Anonyymi00007
Minä!!! 🐒💨 🏆
xLiner- Anonyymi00008
Erinomaista 🏅
Vielä on silti mahdollisuus petrata ja olla hiukan p*skempi 😄
🤓 - Anonyymi00009
Ei, sinä olet timantti! ✨💎✨
🦄 - Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Erinomaista 🏅
Vielä on silti mahdollisuus petrata ja olla hiukan p*skempi 😄
🤓Hei mulle kans pysti, prkl!
(Mitali, oikeesti? 😩)
xLiner - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hei mulle kans pysti, prkl!
(Mitali, oikeesti? 😩)
xLinerLaitetaan tulemaan 🏆, muista silti petrata. P*skimpaan on matkaa. Armopaloiksiko tämä nyt meni?!
🤓 - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Laitetaan tulemaan 🏆, muista silti petrata. P*skimpaan on matkaa. Armopaloiksiko tämä nyt meni?!
🤓No kiitos.. (🤗)
Ei kannata ihan joka kohtaan tuhlata panoksia. Mulla on toimiva systeemi 😌
xLiner - Anonyymi00025
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei, sinä olet timantti! ✨💎✨
🦄Nauhan päässä killuvaa mitalilla vois vois pyöritellä ja kopautella vähemmän kakkoja päähän. Timantilla vois vielä heittää karkuun juoksevia. (<- tuolla idealla on pakko saada lisäpisteitä 💪)
xLiner - Anonyymi00104
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nauhan päässä killuvaa mitalilla vois vois pyöritellä ja kopautella vähemmän kakkoja päähän. Timantilla vois vielä heittää karkuun juoksevia. (<- tuolla idealla on pakko saada lisäpisteitä 💪)
xLinerSama ihmine kirjottelee ja täyttää ketjua😂🫵🫵
- Anonyymi00112
Anonyymi00104 kirjoitti:
Sama ihmine kirjottelee ja täyttää ketjua😂🫵🫵
Kyllä, mut tunnistaa allekirjoituksesta. Oot aikas välkky! 👍
xLiner - Anonyymi00126
Anonyymi00104 kirjoitti:
Sama ihmine kirjottelee ja täyttää ketjua😂🫵🫵
Niinhän sinä palstasetä teet. Mm pystytät banaaleita turnajaisia itsesi kanssa pystyyn innostaaksesi muita mukaan
- Anonyymi00173
No et todellakaan!!!!
- Anonyymi00175
Anonyymi00112 kirjoitti:
Kyllä, mut tunnistaa allekirjoituksesta. Oot aikas välkky! 👍
xLinerOletta te lapsia kyllä!]
- Anonyymi00012
Tämä aloitus kannattaa pitää vielä jonkin aikaa. Takasuoralla saattaa olla tulossa kovaa vauhtia musta hevonen, joka yllättää ja lyö kaikki.
- Anonyymi00016
Tökstöksnöö kirjoitti:
On on täällä aika monta paskaakin, mutta paskin oli etsinnässä.
Erittäin hyvä lisäys Töksykkä!
🤓 - Anonyymi00019
Tökstöksnöö kirjoitti:
On on täällä aika monta paskaakin, mutta paskin oli etsinnässä.
Tarkoitinkin, että yllätysnimi.
Sanon itseni. Ansaitusti.
Ja tähän on turha tulla jeesustelemaan, et ole ja plaap plaap. Kysyttiin mielipidettä ja mun mielipide on tämä.
- Anonyymi00014
No niin, mitä p*skempi, sen parempi. Tykkään valtavasti p*skaakin p*skemmasta asenteestasi.
Hienoa! 🔟
🤓 Anonyymi00014 kirjoitti:
No niin, mitä p*skempi, sen parempi. Tykkään valtavasti p*skaakin p*skemmasta asenteestasi.
Hienoa! 🔟
🤓Mä en aina itse tykkää nykyisestä asenteestani, olis mukavaa olla vielä naivi maailmanhalaaja kukkapipo silmillä eikä ryppyotsainen vihainen akka. 😓
- Anonyymi00017
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä en aina itse tykkää nykyisestä asenteestani, olis mukavaa olla vielä naivi maailmanhalaaja kukkapipo silmillä eikä ryppyotsainen vihainen akka. 😓
Hyvä, sitä kohti, sitä kohti! 😅
🤓 - Anonyymi00022
Hyvin vapauttavaa julistautua heti alkuunsa pskaksi tai mlkuksi. Ei tarvitse kenenkään pettyä ja manipulointikin on turhaa. Sitä paitsi se olis ihan kaikkien kohdalla myös rehellistä 🤭
xLiner - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hyvin vapauttavaa julistautua heti alkuunsa pskaksi tai mlkuksi. Ei tarvitse kenenkään pettyä ja manipulointikin on turhaa. Sitä paitsi se olis ihan kaikkien kohdalla myös rehellistä 🤭
xLinerJust näin! 😁
Anonyymi00022 kirjoitti:
xLinerJuu, ajattelin työhaastattelussakin sanoa, että mä olen sitten 100% itseni ja sanon rehellisesti kantani kuten asian nään, ymmärrän ja koen. Enkä tule hieromaan aloeveraa kenenkään herkälle iholle ennen enkä jälkeen suuni avaamisen.
Ei ole mun tehtäväni valehdella jottei kenenkään tuu paha mieli. Seuraavaksi lyön työrajoitteet lääkärintodistuksen eteen. Ota tai jätä.- Anonyymi00063
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, ajattelin työhaastattelussakin sanoa, että mä olen sitten 100% itseni ja sanon rehellisesti kantani kuten asian nään, ymmärrän ja koen. Enkä tule hieromaan aloeveraa kenenkään herkälle iholle ennen enkä jälkeen suuni avaamisen.
Ei ole mun tehtäväni valehdella jottei kenenkään tuu paha mieli. Seuraavaksi lyön työrajoitteet lääkärintodistuksen eteen. Ota tai jätä.Äh, joudutko hakemaan töitä... Miksei ne päästä sua eläkkeelle! Ihan älytöntä. Paitsi jos sun vointi on parantunut, niin sitten toki.
Minä töksäytin yhdessä työhaastattelussa, että olen määrätietoinen ja vahva persoona. Että siinä on samassa paketissa hyvät ja huonot puolet. Tasaisin väliajoin soittelevat vieläkin, vuosien jälkeen, että olis töitä, kiinnostaisko nyt. (Mulla on huono käsitys siitä firmasta. Onneksi on ollut muita hommia.) Ehkä sitten jäin mieleen kun en ollut mielistelevää massaa.
xLiner Anonyymi00063 kirjoitti:
Äh, joudutko hakemaan töitä... Miksei ne päästä sua eläkkeelle! Ihan älytöntä. Paitsi jos sun vointi on parantunut, niin sitten toki.
Minä töksäytin yhdessä työhaastattelussa, että olen määrätietoinen ja vahva persoona. Että siinä on samassa paketissa hyvät ja huonot puolet. Tasaisin väliajoin soittelevat vieläkin, vuosien jälkeen, että olis töitä, kiinnostaisko nyt. (Mulla on huono käsitys siitä firmasta. Onneksi on ollut muita hommia.) Ehkä sitten jäin mieleen kun en ollut mielistelevää massaa.
xLinerJuu, ei se parantunut ole päinvastoin. Mutta ei ne lääkärit, jotka eläkkeistä päättää ole kiinnostuneet kenenkään voinnista. Niihin vaikuttaa lähinnä se kenen lääkärin lauselma tai ulosanti tekee vaikutuksen. Ei ne sairaudet.
Ehkä se suorin tapa on myös rehellisin. 😄Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, ei se parantunut ole päinvastoin. Mutta ei ne lääkärit, jotka eläkkeistä päättää ole kiinnostuneet kenenkään voinnista. Niihin vaikuttaa lähinnä se kenen lääkärin lauselma tai ulosanti tekee vaikutuksen. Ei ne sairaudet.
Ehkä se suorin tapa on myös rehellisin. 😄Minut taas olisi psykiatri passittanut eläkkeelle, mutten suostunut.
Palstakamu kirjoitti:
Minut taas olisi psykiatri passittanut eläkkeelle, mutten suostunut.
Minulla ei ole tarpeeksi vikaa päässä, vaikka keskushermostossa on pahin vika. Kroonisista kivuista ja fatiikista ei sääliä heru, edes kun se alkaa käydä psyyken päälle.
Tulisi vaan yhteuskunnalle halvemmaksi laittaa eläkkeelle kaikki, jotka oikeasti ovat sairaina kuluerä töissä ja työttöminä. Töissä vielä jatkuvan vittuilun kohteena, kun taas olet kipee. Joo kun työtahti ei ita huomioon sairauksia, se pitää hoitaa terveitten tahdissa pystyy tai ei. Mikä sitten pahentaa fyysisiä oireita, vie saikulle.
Mitään järkeä siinä ei ole, vaan eihän se ketään kiinnosta kun vittumaisuus on mukavempaa ja kyykyttäminen. Kun järjen käyttö.Tökstöksnöö kirjoitti:
Minulla ei ole tarpeeksi vikaa päässä, vaikka keskushermostossa on pahin vika. Kroonisista kivuista ja fatiikista ei sääliä heru, edes kun se alkaa käydä psyyken päälle.
Tulisi vaan yhteuskunnalle halvemmaksi laittaa eläkkeelle kaikki, jotka oikeasti ovat sairaina kuluerä töissä ja työttöminä. Töissä vielä jatkuvan vittuilun kohteena, kun taas olet kipee. Joo kun työtahti ei ita huomioon sairauksia, se pitää hoitaa terveitten tahdissa pystyy tai ei. Mikä sitten pahentaa fyysisiä oireita, vie saikulle.
Mitään järkeä siinä ei ole, vaan eihän se ketään kiinnosta kun vittumaisuus on mukavempaa ja kyykyttäminen. Kun järjen käyttö.Kyllä se minutkin sitten eläkkeelle vie, kun pinnani katkeaa jatkuvaan "taas kipee" vittuiluun ja lyön turpaan sen verran tarmokkaasti, ettei naapurit naamaa tunnista. Siinä käy vielä niin, mä tiedän että sisälläni kytee vihaa jatkuvan vittuilun ja vähättelyn kohteena eläminen. Ja joku päivä se ei ole enää pideltävissä.
Oon tehny kaikkeni yli voimieni tämän vitun maan ja osallistumiseni hyväksi, vielä lisää vittuilua ja alkaa päitä tippuu.Tökstöksnöö kirjoitti:
Kyllä se minutkin sitten eläkkeelle vie, kun pinnani katkeaa jatkuvaan "taas kipee" vittuiluun ja lyön turpaan sen verran tarmokkaasti, ettei naapurit naamaa tunnista. Siinä käy vielä niin, mä tiedän että sisälläni kytee vihaa jatkuvan vittuilun ja vähättelyn kohteena eläminen. Ja joku päivä se ei ole enää pideltävissä.
Oon tehny kaikkeni yli voimieni tämän vitun maan ja osallistumiseni hyväksi, vielä lisää vittuilua ja alkaa päitä tippuu.Ei pidä ärsyttää ihmisiä, jotka on antanu kaikkensa silloinkin kun muut kävisi maate ja itseä säälimään. Se myötämielisyys loppuu kyllä säyseimmilläkin lopulta, kun mikään ei riitä ja vaaditaan vaan lisää ja lisää.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kyllä se minutkin sitten eläkkeelle vie, kun pinnani katkeaa jatkuvaan "taas kipee" vittuiluun ja lyön turpaan sen verran tarmokkaasti, ettei naapurit naamaa tunnista. Siinä käy vielä niin, mä tiedän että sisälläni kytee vihaa jatkuvan vittuilun ja vähättelyn kohteena eläminen. Ja joku päivä se ei ole enää pideltävissä.
Oon tehny kaikkeni yli voimieni tämän vitun maan ja osallistumiseni hyväksi, vielä lisää vittuilua ja alkaa päitä tippuu.Tuo on väärin. Tietääkö porukka työpaikalla sairaudestasi? Minusta tuntuisi itsestäni vapauttavalta kertoa.
- Anonyymi00070
Tökstöksnöö kirjoitti:
Oon tehny kaikkeni yli voimieni tämän vitun maan ja osallistumiseni hyväksi, vielä lisää vittuilua ja alkaa päitä tippuu.Kuulostaa kyllä pahalle tilanteelle… Kannattaa ehkä miettiä kuitenkin sen verran vielä, että väkivaltaa käyttämällä seuraus palautuu aina sinulle itsellesi. Uhoaminen tuohon tyyliin helpottaa hetkeksi oloa, koska aggressiosta saa energiaa, mutta se tekee ihmisestä yksinkertaisesti väkivaltaisen ja huonon vaikutelman.
Pura huono olosi jotenkin muuten kuin rahvaanomaisesti mesoamalla. - Anonyymi00074
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kuulostaa kyllä pahalle tilanteelle… Kannattaa ehkä miettiä kuitenkin sen verran vielä, että väkivaltaa käyttämällä seuraus palautuu aina sinulle itsellesi. Uhoaminen tuohon tyyliin helpottaa hetkeksi oloa, koska aggressiosta saa energiaa, mutta se tekee ihmisestä yksinkertaisesti väkivaltaisen ja huonon vaikutelman.
Pura huono olosi jotenkin muuten kuin rahvaanomaisesti mesoamalla.Kirjoitus on tosin hienosti oivaltanut, että p*skamaisuuden ytimessä voi olla patoutunutta vihaa, joten väkivalta kaikissa muodoissaan sopii tähän pirtaan kuin nenä päähän 😅
Palstakamu kirjoitti:
Tuo on väärin. Tietääkö porukka työpaikalla sairaudestasi? Minusta tuntuisi itsestäni vapauttavalta kertoa.
Kaikilla on tiedetty, mutta ihmiset päättää olla välittämättä, kun ei se heitä kiinnosta. Tämä maailma ei ole mikään nätti mesta mitä tulee ihmisten ylimielisyyteen ja empatiakyvyttömyyteen. Monessa ihmisessä on se itsesääli, muttei mitään muita ihmisiä kihtaan paitsi lyön lisää lyötyä mentaliteetti. Mä vihaan niitä ihmisiä. Oikeasti vihaan ja näen kirkuvan punaista niihin törmätessäni.
Kun lapsesra asti yrität kaikkesi omista kivuista ja vaivoista huolimatta, että muut ei kärsisi niistä sun vaivoista, ettei se olis niiltä mitenkään pois. Tuut huomaamaan millainen ihmisten maailma on. Ottaa kaiken ei anna mitään.
Taino mä nään jo kaukaa ihmiset nykyään joihin kannattaa enää panostaa ja joihin tuhlata korkeintaan mulkaisu, painu vittuun. Et ansaitse mun läsnäoloa mäntti. Etkä vaivannäköä.
Ihmisen hyvyys ja pahuus tulee konkretiaksi elämällä valmiiksi jo helvettiä, nimeltä huono terveys. Sitten yrität kaikkes, koska oot jämy, lojaali ja et halua olla taakka, niin seuraus on lyödään vähän lisää tita vielä. Sitten ne samat kauhistelee kun nuijinkin takas ja vielä kovempaan.
Oppinut et anna pahalle palkka minkä se ansaitsee, älä käännä enää toista poskea vaan potki takas hampaat kurkkuun. Ei se toinenkaan sua armahda, kiusaa vaan lisää kun pyydät ymmärrystä. Well älä pyydä anna turpaan. Oppiipahan olemaan kusipäänsä kanssa kun kipottaa.
Armo ansaitaan enää se ei tuu multakaan lahjana.Tökstöksnöö kirjoitti:
Kaikilla on tiedetty, mutta ihmiset päättää olla välittämättä, kun ei se heitä kiinnosta. Tämä maailma ei ole mikään nätti mesta mitä tulee ihmisten ylimielisyyteen ja empatiakyvyttömyyteen. Monessa ihmisessä on se itsesääli, muttei mitään muita ihmisiä kihtaan paitsi lyön lisää lyötyä mentaliteetti. Mä vihaan niitä ihmisiä. Oikeasti vihaan ja näen kirkuvan punaista niihin törmätessäni.
Kun lapsesra asti yrität kaikkesi omista kivuista ja vaivoista huolimatta, että muut ei kärsisi niistä sun vaivoista, ettei se olis niiltä mitenkään pois. Tuut huomaamaan millainen ihmisten maailma on. Ottaa kaiken ei anna mitään.
Taino mä nään jo kaukaa ihmiset nykyään joihin kannattaa enää panostaa ja joihin tuhlata korkeintaan mulkaisu, painu vittuun. Et ansaitse mun läsnäoloa mäntti. Etkä vaivannäköä.
Ihmisen hyvyys ja pahuus tulee konkretiaksi elämällä valmiiksi jo helvettiä, nimeltä huono terveys. Sitten yrität kaikkes, koska oot jämy, lojaali ja et halua olla taakka, niin seuraus on lyödään vähän lisää tita vielä. Sitten ne samat kauhistelee kun nuijinkin takas ja vielä kovempaan.
Oppinut et anna pahalle palkka minkä se ansaitsee, älä käännä enää toista poskea vaan potki takas hampaat kurkkuun. Ei se toinenkaan sua armahda, kiusaa vaan lisää kun pyydät ymmärrystä. Well älä pyydä anna turpaan. Oppiipahan olemaan kusipäänsä kanssa kun kipottaa.
Armo ansaitaan enää se ei tuu multakaan lahjana.Ja ihmiselle on turha puhua mitään, jos sen pää on yhtä tyhjä näissä asioissa, kun eilen kaatunut maitoämpäri. Tilkka jäi, sekin happani.
Eli pahalla pahaa vastaan. Hyvällä hyvää on oppini.Anonyymi00070 kirjoitti:
Kuulostaa kyllä pahalle tilanteelle… Kannattaa ehkä miettiä kuitenkin sen verran vielä, että väkivaltaa käyttämällä seuraus palautuu aina sinulle itsellesi. Uhoaminen tuohon tyyliin helpottaa hetkeksi oloa, koska aggressiosta saa energiaa, mutta se tekee ihmisestä yksinkertaisesti väkivaltaisen ja huonon vaikutelman.
Pura huono olosi jotenkin muuten kuin rahvaanomaisesti mesoamalla.Mähän puran nytkin. Kertomalla teille. Mutten mä voi luvata kellekkään etten ikinä menetä malttiani jonkun apiban kihdalla. 7 ikävuidesra töhän 50 ikävuoteen mahtuu vitusti kipua, niin fyysistä kun henkistäkin. Ja ei ole montaa ihmistä eteeni tullut joka olus edes yrittänyt kuulla, ymmärtää saati auttaa. Hmph nijaa ei kiinnosta ja neuvoja satelee. Vaikken niitä edes kysynyt.
Miten vitussa olisin selvinny tänne asti ilman ihmisten tukea jos niitten neuvot olis joskus ollu oikeita tai ne jotenkin auttas?
Niin just. Olen oppinut selviämään yksin. Ja se on mun vahvin aseeni samalla, en tarvi ketään. Jos jonkun lähelleni haluan ja koen tarvivani, mä rakastan sitä ihmistä.
Ja koen että hän on mua varten minä häntä. Mitään tuuliviirejä en elämäöni tarvi yhtäkään missään muodossa. Pärjään yksin, ei mun tarvi tyytyä mihinkään enää. Kouluni käyny ja valmistunut.Anonyymi00074 kirjoitti:
Kirjoitus on tosin hienosti oivaltanut, että p*skamaisuuden ytimessä voi olla patoutunutta vihaa, joten väkivalta kaikissa muodoissaan sopii tähän pirtaan kuin nenä päähän 😅
Aika usein on jos ihmisellä on sydäntäkin. Sen haavat ja arvet sisältää muistiin jäänyttä vihaa. Niitä ei pidä ronkkia jollei halua sitä vihaa ylleen.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Aika usein on jos ihmisellä on sydäntäkin. Sen haavat ja arvet sisältää muistiin jäänyttä vihaa. Niitä ei pidä ronkkia jollei halua sitä vihaa ylleen.
Eli antaa toisen haavojen ja arpien olla nätisti siinä missä ne on. Hyväksyy että niitä on ja et voi niitä poistaa millään tai mitenkään, mutta voit olla se joka ei aiheuta niitä lisää ja sillä sä saat sen ihmisen uskomaan suhun ja sussa olevaan hyvään. Mutta jos sä petät sen ja teeskentelet, sä jäät kiinni ja sitte sun päiväsi on luetut sen ihmisen kanssa peruuttamattomasti.
Jos suhun ei voi eikä kannata luottaa, se haisee susta vaikka miten yrität peitellä hajuas. Kokenut nenä on nääs hiukan ylitarkka hajujen suhteen.Anonyymi00070 kirjoitti:
Pura huono olosi jotenkin muuten kuin rahvaanomaisesti mesoamalla.Tuli vielä mieleen, kun ihan tavallinen rahvas olen. En sen parempi kun muutkaan, ehkä pikkasen keskivertoa herkempi ymmärtämään erilaisia empatian ilmentymiä ja havaitsemaan empatian puutteen.
Mutta penskana, kun tuli eripuraa kesken leikkien, otettiin painimatsit. Ekana se oli lähinnä kevyesti käynnistynyttä leikkimielistä painia, mutta monesti toisen vastustus nostatti ihan oikeaa vitutusta ja leikki kääntyi todelliseksi väännöksi. Jossa sitten aika ysein sattuikin minua kuten sitä toistakin isapuolta, poikaa. Silloin en nähnyt muutten tyttöjen koskaan painivan kuin pakosta, päällekäytynä.
Ja sitten meni herkkään nahkaan ja löhettiin omille teille. Mutta iltaan mennessä oltiin jo leikitty ja alettiin taas leikkiä. Vähän jo päiväpainista muistissa oli, että nyt vähän vältellään konfliktia ettei taas käydä painimaan.
Opittiin hillitsee tunteita kun ei huvittanu taistella kun siinä sattuukin aina lopulta ja kiva juttu loppuu. Harmittaa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Tuli vielä mieleen, kun ihan tavallinen rahvas olen. En sen parempi kun muutkaan, ehkä pikkasen keskivertoa herkempi ymmärtämään erilaisia empatian ilmentymiä ja havaitsemaan empatian puutteen.
Mutta penskana, kun tuli eripuraa kesken leikkien, otettiin painimatsit. Ekana se oli lähinnä kevyesti käynnistynyttä leikkimielistä painia, mutta monesti toisen vastustus nostatti ihan oikeaa vitutusta ja leikki kääntyi todelliseksi väännöksi. Jossa sitten aika ysein sattuikin minua kuten sitä toistakin isapuolta, poikaa. Silloin en nähnyt muutten tyttöjen koskaan painivan kuin pakosta, päällekäytynä.
Ja sitten meni herkkään nahkaan ja löhettiin omille teille. Mutta iltaan mennessä oltiin jo leikitty ja alettiin taas leikkiä. Vähän jo päiväpainista muistissa oli, että nyt vähän vältellään konfliktia ettei taas käydä painimaan.
Opittiin hillitsee tunteita kun ei huvittanu taistella kun siinä sattuukin aina lopulta ja kiva juttu loppuu. Harmittaa.Mut siis olen lapsena jo oppinut "poikien" tavat. Jos ei puhe auta, painiksikin voi pistää. Siitä kai mun turpaan ja onnea uhokin tulee, ihan oikeasta jos ei puhe auta, törmäät nyrkkiini, toimii.
Ebs kerralla ehkä muistaa olla nätimmin kun sattuu itteäkin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Mut siis olen lapsena jo oppinut "poikien" tavat. Jos ei puhe auta, painiksikin voi pistää. Siitä kai mun turpaan ja onnea uhokin tulee, ihan oikeasta jos ei puhe auta, törmäät nyrkkiini, toimii.
Ebs kerralla ehkä muistaa olla nätimmin kun sattuu itteäkin.En pelkää käydä fyysisesti edes miessukupuolta vastaan. Olen tottunut ja tiedän miten miestäkin sattuu, mutten mä ikinä haluaisi et tilanteet kärjistyy siihen pisteeseen. Mutten lähe pakoonkaan jos niin käy.
- Anonyymi00078
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mut siis olen lapsena jo oppinut "poikien" tavat. Jos ei puhe auta, painiksikin voi pistää. Siitä kai mun turpaan ja onnea uhokin tulee, ihan oikeasta jos ei puhe auta, törmäät nyrkkiini, toimii.
Ebs kerralla ehkä muistaa olla nätimmin kun sattuu itteäkin.Olet siis paskempi kuin NAL.
Anonyymi00078 kirjoitti:
Olet siis paskempi kuin NAL.
Voi olla, olen vaan taistelija henkeen ja vereen. Se ei poistu minusta tytöttelemällä, ei paskottelemalla tai keulimalla. En vaan kumartele kuvia. Tai sukupuolia.
Anonyymi00078 kirjoitti:
Olet siis paskempi kuin NAL.
Ja lisättäköön etten ole ollut koskaan tyttöjen kimpussa. Enkä aloittanut yhtäkään painia. Nuirena sitten yhtä kiusaajaa pyörittelin lumessa, kun tuli vaan jatkuvasti naamani eteen ilkkumaan ja härnäämään. Mö sanoin että meetkö pois, mulla on migreeni ja haluan olla rauhassa.
Pää oli haljeta kivusta koulubussia varttuessa. Eikun se vaan jatkoi muutten poikien hörötellessä. Otin raivelista looulta kii pyyhkäsin jalat alta ja istuin päölle ja pyöritin jätkää lumessa, lappasin suunsa täytee lunta. Loppuhan se turvan aukominen. Sitten se yrittikin jatkossa olla kaveria.
Toiset ei vaan usko ennen kun se lauhkeus loppuu ja tulee köniin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja lisättäköön etten ole ollut koskaan tyttöjen kimpussa. Enkä aloittanut yhtäkään painia. Nuirena sitten yhtä kiusaajaa pyörittelin lumessa, kun tuli vaan jatkuvasti naamani eteen ilkkumaan ja härnäämään. Mö sanoin että meetkö pois, mulla on migreeni ja haluan olla rauhassa.
Pää oli haljeta kivusta koulubussia varttuessa. Eikun se vaan jatkoi muutten poikien hörötellessä. Otin raivelista looulta kii pyyhkäsin jalat alta ja istuin päölle ja pyöritin jätkää lumessa, lappasin suunsa täytee lunta. Loppuhan se turvan aukominen. Sitten se yrittikin jatkossa olla kaveria.
Toiset ei vaan usko ennen kun se lauhkeus loppuu ja tulee köniin.Ehkä ne luulee kun oon kiltti ja käyttäydyn aina mukavasti, oon hiljaa ja kuubtelen, en puhu päälle en änkyröi, että mua voi kiusata loputtomasti. Ei voi ei mun tarvi sietää paskaa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ehkä ne luulee kun oon kiltti ja käyttäydyn aina mukavasti, oon hiljaa ja kuubtelen, en puhu päälle en änkyröi, että mua voi kiusata loputtomasti. Ei voi ei mun tarvi sietää paskaa.
Mutta nyt on pakko mennä työntelee ruohonleikkuria, sopiva keli siihen
https://youtu.be/peVzdtm4iZ4?si=2_yu0MT6YG7kxRvK
Kuulokkeet päällle ja energiaa korviin. ❤️- Anonyymi00082
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mutta nyt on pakko mennä työntelee ruohonleikkuria, sopiva keli siihen
https://youtu.be/peVzdtm4iZ4?si=2_yu0MT6YG7kxRvK
Kuulokkeet päällle ja energiaa korviin. ❤️Ei p*skempi ratkaisu, jutut alkoi lähteä aika railakkaasti lapasesta 🏅
🤓 Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä en aina itse tykkää nykyisestä asenteestani, olis mukavaa olla vielä naivi maailmanhalaaja kukkapipo silmillä eikä ryppyotsainen vihainen akka. 😓
Kukkapipo, Se ois somaa, mitta eipä voi mitää.
Anonyymi00082 kirjoitti:
Ei p*skempi ratkaisu, jutut alkoi lähteä aika railakkaasti lapasesta 🏅
🤓Parempihan ne on puhuen purkaa, kun padota ja possahtaa. On kuuma. Etupiha vasta ajettu. Verenpainelääkkeet on ärsyttävät, kun ne estää sykkeen nousua. Nurtsin leikkaaminen nostaa sykettä, vaan eipä nostakkaan vaan uuvuttaa, lääkkeet.
JeroP kirjoitti:
Kukkapipo, Se ois somaa, mitta eipä voi mitää.
Somaa muttei realismiin perustuvaa. Somat asiat kandee ettiä muualta kun ihmisustä, silleen ne pysyykin somina. Ihmisellä on taipumus pilata kaikki missä se pyörähtää.
Se on vähän sellanen saaste mikö tuhoo kauneuden... 😅🌼Tökstöksnöö kirjoitti:
Somaa muttei realismiin perustuvaa. Somat asiat kandee ettiä muualta kun ihmisustä, silleen ne pysyykin somina. Ihmisellä on taipumus pilata kaikki missä se pyörähtää.
Se on vähän sellanen saaste mikö tuhoo kauneuden... 😅🌼Vaan nyt on pakko hengitellä ja käydä hakee rotille ja hiirille naudanjauhelihaa kauoasta. Ihmisten ruokahyllyltä, kyllä.
Muistakaa juoda tarpeeksi, ettei ala jytisee kropassa.- Anonyymi00100
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, ei se parantunut ole päinvastoin. Mutta ei ne lääkärit, jotka eläkkeistä päättää ole kiinnostuneet kenenkään voinnista. Niihin vaikuttaa lähinnä se kenen lääkärin lauselma tai ulosanti tekee vaikutuksen. Ei ne sairaudet.
Ehkä se suorin tapa on myös rehellisin. 😄Ei tuossa systeemissä ole mitään järkeä.
xLiner - Anonyymi00125
Anonyymi00070 kirjoitti:
Pura huono olosi jotenkin muuten kuin rahvaanomaisesti mesoamalla.Ehkä palstasedän mielestä tämä naishahmoilla räyhääminen on jotenkin todella valtauttavaa ja kun nääs huomioon on taattu, niin. Jaksamisia naisen äänen etsijöille
Anonyymi00125 kirjoitti:
Ehkä palstasedän mielestä tämä naishahmoilla räyhääminen on jotenkin todella valtauttavaa ja kun nääs huomioon on taattu, niin. Jaksamisia naisen äänen etsijöille
Minusta tuntuu, että sä olet jäänyt huomiita vaille ja siksi nyt natkutat tota samaa paskaa jokaisen kadehtimasi juttujen alla.
Jos haluat huomiota, ota kuva perseestä, naamasta taitaa olla yhtenevät tai mahdollisista rinnoista ja lyö ne näytille nettiin. Kohta on satoja kyttääjiä ja saat haluttua huomiota itsellesi.
Täällä sä et saa huomiota, lähinnä banaanikärpäsen logon kun aikas pörräät.Anonyymi00100 kirjoitti:
Ei tuossa systeemissä ole mitään järkeä.
xLinerSyystemit tässä maassa on aina puolueellisia eikä mielellään koskaan sen heikomman osapuolen puolella. Siksi nämä autetaan jutut tässä maassa on lähinnä kilven kiillotusta ei mitään todellista.
Suhteilla ne lääkäritkin nämä pelaa. Kirjoittaa niin, että potilas vakuuttuu saavansa apua, mutta toiset lääkärit tietää kuvion ja fraasit joilla lyödään se HYLÄTTY leima paperiin. Näyttelijöitä ja kaveripelaajia lääkäreinä.
Se on sitä verkostoitumista.Tökstöksnöö kirjoitti:
Syystemit tässä maassa on aina puolueellisia eikä mielellään koskaan sen heikomman osapuolen puolella. Siksi nämä autetaan jutut tässä maassa on lähinnä kilven kiillotusta ei mitään todellista.
Suhteilla ne lääkäritkin nämä pelaa. Kirjoittaa niin, että potilas vakuuttuu saavansa apua, mutta toiset lääkärit tietää kuvion ja fraasit joilla lyödään se HYLÄTTY leima paperiin. Näyttelijöitä ja kaveripelaajia lääkäreinä.
Se on sitä verkostoitumista.Moni ihan luonnollinen syy ja seuraus tapahtumakin luokitellaan sairaudeksi, mielenterveyspuolella etenkin. Normaalit mielialat ja psyykkinen rasitus on aina uhka yhteiskunnalle, jos niitä ei saa lääkityksin juksattua kuntoon.
Kun asenne on se, että olet aina jostain sairas kun et sopeudu, alistu tai mukaudu yhteiskunnan määräämään muottiin, olet pipi. Nuoria on eläkkeellä tämän takia suurin osa väitän. Muotit kutistaa kalloa.
Vaikka se kaikki oireilu olis korjattavissa antamalla ihmisten elää omalla tavallaan, niin ei kun syötetään repullinen lääkkeitä ja suhtaudutaan holhoavasti.
Sitten kun jollain on ihan oikeasti ongelmia selvitä fyysisesti, se on kiva lelu pompotella. Vasta kun voidaan ottaa holhokiksi edes diagnoosilla, voidaan vaatia elinikäinen lääkekierre ja harkita eläkettä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Moni ihan luonnollinen syy ja seuraus tapahtumakin luokitellaan sairaudeksi, mielenterveyspuolella etenkin. Normaalit mielialat ja psyykkinen rasitus on aina uhka yhteiskunnalle, jos niitä ei saa lääkityksin juksattua kuntoon.
Kun asenne on se, että olet aina jostain sairas kun et sopeudu, alistu tai mukaudu yhteiskunnan määräämään muottiin, olet pipi. Nuoria on eläkkeellä tämän takia suurin osa väitän. Muotit kutistaa kalloa.
Vaikka se kaikki oireilu olis korjattavissa antamalla ihmisten elää omalla tavallaan, niin ei kun syötetään repullinen lääkkeitä ja suhtaudutaan holhoavasti.
Sitten kun jollain on ihan oikeasti ongelmia selvitä fyysisesti, se on kiva lelu pompotella. Vasta kun voidaan ottaa holhokiksi edes diagnoosilla, voidaan vaatia elinikäinen lääkekierre ja harkita eläkettä.Eli siksi se psyyke on se jonka menetys halutaan voida todeta, jotta saadaan ihminen alistettua jatkuvaan kierteeseen pääpipinä. Pääpipinä on velvoite uskoa lääkärien sanaa, napsia löäkkeet ja käydä kaikki sirkuskoulut ja päästä nauttimaan alle tonnin eläkettä 😂
Mut varo vaatimasta mitään tai sopimus raukeaa asap.Tökstöksnöö kirjoitti:
Eli siksi se psyyke on se jonka menetys halutaan voida todeta, jotta saadaan ihminen alistettua jatkuvaan kierteeseen pääpipinä. Pääpipinä on velvoite uskoa lääkärien sanaa, napsia löäkkeet ja käydä kaikki sirkuskoulut ja päästä nauttimaan alle tonnin eläkettä 😂
Mut varo vaatimasta mitään tai sopimus raukeaa asap.Lyhyesti, yksityinen ihminen on vain koneiston pelinappula. Luulee olevansa kirvaamaton ja siinä se juju juuri piileekin, kunnes sairastut oikeasti. Näät mikä on jujun ydin.
Tunkiolle kaikki joista ei ole hyötyä isoille kaloille.Tökstöksnöö kirjoitti:
Lyhyesti, yksityinen ihminen on vain koneiston pelinappula. Luulee olevansa kirvaamaton ja siinä se juju juuri piileekin, kunnes sairastut oikeasti. Näät mikä on jujun ydin.
Tunkiolle kaikki joista ei ole hyötyä isoille kaloille.Se ikimuinainen "aatelisto" poliitikot, isot yrittäjät, papisto, lääkärit ja muu eliitti määrää yhä ja aina miten ja missä työmuurahaiset liikkuu ja miten elää.
Meille on vaan näytetty illuusio, missä mekin oltais vaikuttamassa johonkin, ei mihinkään oikeasti.Tökstöksnöö kirjoitti:
Armo ansaitaan enää se ei tuu multakaan lahjana.Vellikello taas rikki, joten vastaan myöhässä.
Minusta on taas tullut flegmaattinen ihmisten suhteen. Sanon suoraan että ei kiinnosta, ei saa räpättää, tulee vaan turhaan paha mieli. Yhtenä aseena käytän korvalappustereoita. Kun joku sanoo jotain josta en pidä, laitan musiikit korville ja jatkan elämää kuin toista ei olisi olemassakaan.Palstakamu kirjoitti:
Vellikello taas rikki, joten vastaan myöhässä.
Minusta on taas tullut flegmaattinen ihmisten suhteen. Sanon suoraan että ei kiinnosta, ei saa räpättää, tulee vaan turhaan paha mieli. Yhtenä aseena käytän korvalappustereoita. Kun joku sanoo jotain josta en pidä, laitan musiikit korville ja jatkan elämää kuin toista ei olisi olemassakaan.Mä taas välttelen muulla tavoin ihmisiä, jos heidän ympärillään leijuu negaa energiaa. Koska mä en jaksa sellaista. Mielummin ilman kokonaan, kun tukehtumaisillaan paskaan. 😊
- Anonyymi00187
Tökstöksnöö kirjoitti:
Minusta tuntuu, että sä olet jäänyt huomiita vaille ja siksi nyt natkutat tota samaa paskaa jokaisen kadehtimasi juttujen alla.
Jos haluat huomiota, ota kuva perseestä, naamasta taitaa olla yhtenevät tai mahdollisista rinnoista ja lyö ne näytille nettiin. Kohta on satoja kyttääjiä ja saat haluttua huomiota itsellesi.
Täällä sä et saa huomiota, lähinnä banaanikärpäsen logon kun aikas pörräät.Osuvasti kirjoitettu tämä yks jaksaa jollottaa erikoista tekstiänsä joka väliin. Ei saa mitään tolkkua ees mikä pointti viesteissä.
Mut stemppii kipujen kanssa. Toivottavasti jotain paremmin kipuihin tepsivää saisit jo jostain.
Buddy on pahin ja ilkein, sillä meillä ei vieläkään ole maastoautoa, vaikka se on täällä aivan välttämätön.
Nyt on sadekausikin, eikä tuolla kadulla voi kävellä, sillä siellä on vain kuraa ja valtavia lammikoita.
Olemme olleet täällä toimistolla jo monta viikkoa, sillä emme pääse takaisin koteihimme.
Paikallinen dabbawala ei enää suostu toimittamaaan ruokaa toimistolle, sillä katu on liian vaarallinen.
Kertokaa nyt Buddylle, että hankkii sen maastoauton, niin kykenemme menemään kotiin.- Anonyymi00026
Buddylle välitetään kiireellisenä tämä p*skapalaute ja tietysti pytingin kera🏆
🤓 - Anonyymi00039
Niinon.
- Anonyymi00028
Ja ketjuun kirjoittaneiden ikä on?
Onko teillä tussi mukana ja kirjoittelette vessojen seiniin?
Onk jännää?
Vilma
On loukjaus kymmenvuotiaita kohtaan, muttei tämä yllä edes sinne.
Eiks yhtään hävetä?- Anonyymi00033
Mahtavaa, olet luonnonlahjakkuus!
Rumpujen pärinää 🥁🥁🥁
…Ja pokaali ansaittu! 🏆😁
🤓 - Anonyymi00093
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mahtavaa, olet luonnonlahjakkuus!
Rumpujen pärinää 🥁🥁🥁
…Ja pokaali ansaittu! 🏆😁
🤓Voiko tuohon pokaaliin kakkia?
Vilma
Pärinää. - Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
Voiko tuohon pokaaliin kakkia?
Vilma
Pärinää.Kyllä siihen voi. Käytän sitä pottana.
-Thinksy - Anonyymi00097
Anonyymi00095 kirjoitti:
Kyllä siihen voi. Käytän sitä pottana.
-ThinksyPrööt
- Anonyymi00029
Se nillittäjä joka inisee joka ketjussa kuin ei tinderissä kelpaa ja se toinen joka lyttää ikäisiään naisia omassa katkeruudessaan🤏.😄🤷♀️
- Anonyymi00032
Eiks ne oo sama henkilö?
- Anonyymi00034
Kaikille asenteella nillittäjille! 🥳
🤓 - Anonyymi00094
Millaista tinderissä? Ei tuttu juttu.
Vilma
- Anonyymi00035
Ilonpilaajat voitti!
- Anonyymi00088
Mitä työ voititte- netistä tulostettavan sheriffintähden?
- Anonyymi00096
Anonyymi00088 kirjoitti:
Mitä työ voititte- netistä tulostettavan sheriffintähden?
Näin pääsi käymään 😌
Paskin.. nyt pistää miettimään.
Oli todella paskamaista väliksen kanssa, kun hän jatkuvasti väitti minua maksulliseksi.
Välis on välis, ja opin olla välittämättä hänestä.
Ei liikuta hänen jutut enää rahtuakaan.
Paskamaisin kautta aikojen oli eräs entinen rekku, väitetysti, joka sai piruilullaan minut ihan solmuun ja esmes Lauruskan paljastamaan identiteettinsä. Hän sai lahjakkaalla veetuilullaan monta hyvää naista lopettamaan palstailun.
Sillä hän hyökkäsi vain naisten kimppuun.
Palstailu oli hänen kanssaan kuin psykologista sodankäyntiä ja hän kieltämättä oli erittäin lahjakas löytämään jokaisen heikon kohdan puolustusvalleista. Hän on se, jonka nimeä emme mainitse.
Kokeneemmat palstalaiset minua valistivat, että oli ollut aiemmin rekku, pidetty palstalainen, jonka mielenterveys oli sittemmin keikahtanut.
Eli kaikkien aikojen paskimmaksi palstalaiseksi nimeän hänet, jonka nimeä emme mainitse.- Anonyymi00037
Kaikki kunnia p*skamaiselle muistolle🏆. Terveyden puolesta ymmärrämme ja hiljenemme sen seurausten edessä.
🤓 Anonyymi00037 kirjoitti:
Kaikki kunnia p*skamaiselle muistolle🏆. Terveyden puolesta ymmärrämme ja hiljenemme sen seurausten edessä.
🤓Juurikin noin. Minäkin yritin puolustautua pitkään, kunnes mulle vinkattiin, ettei henkilö ollut ihan terve.
Kukaan meistä ei voi valita miten ja koska terveys pettää, siitä ei voi syyttää ketään. Mutta voi sitä pirullisuuden määrää mikä hänellä oli ja kuinka lahjakas manipuloija hän olikaan. Terävä kuin partaveitsi.
Sai koko palstan ihan solmuun, vaikka anona kirjoittikin.
Ansaittu paskamaisuuden titteli hänelle. Oli sitten mieleltään järkkynyt tai ei. Kaikki noihan oli vain palstahuhuja. Hänestä, jonka nimeä emme mainitse.- Anonyymi00044
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juurikin noin. Minäkin yritin puolustautua pitkään, kunnes mulle vinkattiin, ettei henkilö ollut ihan terve.
Kukaan meistä ei voi valita miten ja koska terveys pettää, siitä ei voi syyttää ketään. Mutta voi sitä pirullisuuden määrää mikä hänellä oli ja kuinka lahjakas manipuloija hän olikaan. Terävä kuin partaveitsi.
Ansaittu paskamaisuuden titteli hänelle. Oli sitten mieleltään järkkynyt tai ei. Kaikki noihan oli vain palstahuhuja. Hänestä, jonka nimeä emme mainitse.Aika ala-arvoista kaivaa jokin muistojen muumio ja settiä.
En tiedä henkilöstä, mutta juorudit hänestä.
Millaisia ihmisiä?
Vilma
Antakaa olla. Anonyymi00044 kirjoitti:
Aika ala-arvoista kaivaa jokin muistojen muumio ja settiä.
En tiedä henkilöstä, mutta juorudit hänestä.
Millaisia ihmisiä?
Vilma
Antakaa olla.Voi Vilmaseni, nuiva asenteesi on tavaramerkkisi. Joko olet jättämässä sinkkupalstan ja siirtymässä asiapohjaisille palstoille?
Känkkäränkkäisyytesi ihastuttaa joitakin, minä pidän sinua vain huonotapaisena, mutta mielipiteelläni ei ole tuon väliä.- Anonyymi00061
Voldemort! En muistanutkaan enää. Disse häntä kaipaili tässä taannoin kovasti, ja jotain jäi kolkuttelemaan, mutta en muistanut mikä siinä mätti. Olihan tuo miehille mielin kielin lirkutellen, mutta kaikille naisille pl Valtis ihan skitso. Valtis ei ollut uhka. Jonkun tissikuvankin lähetti palstalle. (Voi, näkiköhän välis sitä!) Mustasukkainen kaikista palstamiehistä. Ja sittenhän oli se sekoaminen vielä lopuksi. Erikoinen tapaus, kaikkineen.
xLiner - Anonyymi00062
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi Vilmaseni, nuiva asenteesi on tavaramerkkisi. Joko olet jättämässä sinkkupalstan ja siirtymässä asiapohjaisille palstoille?
Känkkäränkkäisyytesi ihastuttaa joitakin, minä pidän sinua vain huonotapaisena, mutta mielipiteelläni ei ole tuon väliä.Etköhän nyt isottele.
Minähän kirjoitan just sinne, mihin kirjoitan.
Kumpikohan on huonotapaisempi.
Sätit jonkun tuiki tuntemattoman. Millä oikeudella?
Vilma
Onhan täällä sinkkuja, joilla on asennetta ja tietoa asia-aiheisiin.
Sivutatko heidätkin. Anonyymi00061 kirjoitti:
Voldemort! En muistanutkaan enää. Disse häntä kaipaili tässä taannoin kovasti, ja jotain jäi kolkuttelemaan, mutta en muistanut mikä siinä mätti. Olihan tuo miehille mielin kielin lirkutellen, mutta kaikille naisille pl Valtis ihan skitso. Valtis ei ollut uhka. Jonkun tissikuvankin lähetti palstalle. (Voi, näkiköhän välis sitä!) Mustasukkainen kaikista palstamiehistä. Ja sittenhän oli se sekoaminen vielä lopuksi. Erikoinen tapaus, kaikkineen.
xLinerxLiner: "Disse häntä kaipaili tässä taannoin kovasti, ja jotain jäi kolkuttelemaan, mutta en muistanut mikä siinä mätti."
Kiinitin huomioni siihen, että moni muukin sisko piti Dissestä, vaikka hän oli selvästi vähätietoinen ja lievästi vajaamielinen. Kuitenkin vain lievästi, intelligentia subnormalis levis, lievästi normaalin alapuolella oleva ymmärrys. Ei sanonut oikein mitään tietopuolista.
Käytti välillä ranskankielistä nikkiä locutrice, puhuja, joka on feminiini. Olisi pitänyt olla maskuliini locuteur. Minusta hän paremminkin oli suupaltti tai puhemylly, moulin à paroles.
Uskoi loppuun asti, että olin oppimaton feikki.rennosti.m kirjoitti:
xLiner: "Disse häntä kaipaili tässä taannoin kovasti, ja jotain jäi kolkuttelemaan, mutta en muistanut mikä siinä mätti."
Kiinitin huomioni siihen, että moni muukin sisko piti Dissestä, vaikka hän oli selvästi vähätietoinen ja lievästi vajaamielinen. Kuitenkin vain lievästi, intelligentia subnormalis levis, lievästi normaalin alapuolella oleva ymmärrys. Ei sanonut oikein mitään tietopuolista.
Käytti välillä ranskankielistä nikkiä locutrice, puhuja, joka on feminiini. Olisi pitänyt olla maskuliini locuteur. Minusta hän paremminkin oli suupaltti tai puhemylly, moulin à paroles.
Uskoi loppuun asti, että olin oppimaton feikki.Mää kun ennoo lukenu Pottereita, nii piti ihan kattoo netist, kukamikä on Voldemort. Ny si selvis, et oli Potter-kirjojen henkilö, jota Disse oli kaipaillut. Näin siinä käy, kun on eri sukupolvee.
- Anonyymi00083
rennosti.m kirjoitti:
Mää kun ennoo lukenu Pottereita, nii piti ihan kattoo netist, kukamikä on Voldemort. Ny si selvis, et oli Potter-kirjojen henkilö, jota Disse oli kaipaillut. Näin siinä käy, kun on eri sukupolvee.
Pottereiden luoja tienasi aika mukavasti näillä tarinoilla 😊
🤓 - Anonyymi00084
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juurikin noin. Minäkin yritin puolustautua pitkään, kunnes mulle vinkattiin, ettei henkilö ollut ihan terve.
Ansaittu paskamaisuuden titteli hänelle. Oli sitten mieleltään järkkynyt tai ei. Kaikki noihan oli vain palstahuhuja. Hänestä, jonka nimeä emme mainitse.Beetlejuice? Älä toista kolmesti.
Leffasta. - Anonyymi00090
Anonyymi00083 kirjoitti:
Pottereiden luoja tienasi aika mukavasti näillä tarinoilla 😊
🤓Tähtitieteellisesti
- Betelgeuse- - Anonyymi00099
rennosti.m kirjoitti:
xLiner: "Disse häntä kaipaili tässä taannoin kovasti, ja jotain jäi kolkuttelemaan, mutta en muistanut mikä siinä mätti."
Uskoi loppuun asti, että olin oppimaton feikki.Pyh, kynis. Sulla on ihan väärä kuva dissestä. Ja hän on täällä ollut vielä ihan pari päivää sitten vielä. Tiedä onko enää, kun kokee palstailun pahaksi itselleen. Disse menee tunteet edellä. Joku toinen sitten tiede edellä. Tänne mahtuu nekin, jotka painavat soiro edellä. Tai pippurit persiissä... 😏
xLiner Anonyymi00099 kirjoitti:
Pyh, kynis. Sulla on ihan väärä kuva dissestä. Ja hän on täällä ollut vielä ihan pari päivää sitten vielä. Tiedä onko enää, kun kokee palstailun pahaksi itselleen. Disse menee tunteet edellä. Joku toinen sitten tiede edellä. Tänne mahtuu nekin, jotka painavat soiro edellä. Tai pippurit persiissä... 😏
xLinerSamaa mieltä. Disse menee tunteet edellä, kuten osa menee. Se ei tee ihmisestä yhtään huonompaa kuin muista.
- Anonyymi00111
Mu5tasydän kirjoitti:
Samaa mieltä. Disse menee tunteet edellä, kuten osa menee. Se ei tee ihmisestä yhtään huonompaa kuin muista.
Ja osa menee järki/tiede edellä, eikä sekään tee ihmisestä huonompaa kuin muista.
Huonoa se on sitten, jos laji aiheuttaa itselle ongelmia. Tai joissain tapauksissa toisille. Pitää osata soveltaa ja hallita.
xLiner Anonyymi00111 kirjoitti:
Ja osa menee järki/tiede edellä, eikä sekään tee ihmisestä huonompaa kuin muista.
Huonoa se on sitten, jos laji aiheuttaa itselle ongelmia. Tai joissain tapauksissa toisille. Pitää osata soveltaa ja hallita.
xLinerEi tietenkään kukaan voi sanoa, että joku olisi huonompi kuin toinen eikä kukaan ole itseään tehnyt. Ei ole voinut vaikuttaa geeniperintäänsä eikä ympäristötekijöihin.
Ei tasa-arvosta ole kysymys, vaan siitä, että toiset ovat vain HÄIRIÖLLISEMPIÄ kuin toiset olematta väähääkään itse siihen syyllisiä.
Disse oikeasti oli häiriöllinen. LUKUISISSA kommenteissaan selitti, että olen muka feikkipersoona, enkä ollenkaan oppinut, mitä itse kerroin. Hän oli siinä uskossa ainakin niin kauan, kun käytti nikkiä.
1) Arvioni, että hän oli vajaamielisyyden 5-jakoisella asteikolla ylimmällä tasolla - jota työssä ollessani käytettiin (nykyisin 4-asteinen, alkujaan 3-asteinen).
Älykkyysosamäärä: ÄO sijoittuu välille 50–69. Kehitystaso: Vastaa aikuisiässä noin 9–12-vuotiaan tasoa. Nomaalitso 16 vuotta, keskimäärin ÄO100.
Kieli: Puhe kehittyy arkipäivän tarpeisiin. Oppiminen: Koulunkäynti ja lukeminen onnistuvat tuetusti.
Jos ei ole mitään näyttöön perustuvaa indisiota kehitystasosta, kirjallinen tuotos on paras. Ongelma on vain siinä, että älykkyydeltään alempitasoinen ei KOSKAAN ymmärrä ylempitasoisen kirjoitusta, vaan luulee se olevan hössötystä.
Mutta ylempitasoinen lukee alempitasoisen kirjoitusta kuin kuvakirjaa. Arvio voi siis olla vain toissuuntainen.
2) Olin liki 20 vuotta laitoksessa, jossa oli n. 1 000 vajaamielistä. Selasin useitten papereita, jotka myös tunsin, ainakin useita satoja.
Kun vertaan heihin, arvioni on, että Disse oli lähempänä ÄO:ta 69 kuin 50, mutta sittenkin lievasti vajaamielinen, mikä näkyi möys hänen kirjoituksissaan.
Tietopuolisista asioista harvoin sanoi mitään, jos kuitenkin sanoi, jo seuraavassa lauseessa vesitti sen
Disse oli myös tavallista taipuvaisempi salaliittoteorioihin.- Anonyymi00156
rennosti.m kirjoitti:
Ei tietenkään kukaan voi sanoa, että joku olisi huonompi kuin toinen eikä kukaan ole itseään tehnyt. Ei ole voinut vaikuttaa geeniperintäänsä eikä ympäristötekijöihin.
Ei tasa-arvosta ole kysymys, vaan siitä, että toiset ovat vain HÄIRIÖLLISEMPIÄ kuin toiset olematta väähääkään itse siihen syyllisiä.
Disse oikeasti oli häiriöllinen. LUKUISISSA kommenteissaan selitti, että olen muka feikkipersoona, enkä ollenkaan oppinut, mitä itse kerroin. Hän oli siinä uskossa ainakin niin kauan, kun käytti nikkiä.
1) Arvioni, että hän oli vajaamielisyyden 5-jakoisella asteikolla ylimmällä tasolla - jota työssä ollessani käytettiin (nykyisin 4-asteinen, alkujaan 3-asteinen).
Älykkyysosamäärä: ÄO sijoittuu välille 50–69. Kehitystaso: Vastaa aikuisiässä noin 9–12-vuotiaan tasoa. Nomaalitso 16 vuotta, keskimäärin ÄO100.
Kieli: Puhe kehittyy arkipäivän tarpeisiin. Oppiminen: Koulunkäynti ja lukeminen onnistuvat tuetusti.
Jos ei ole mitään näyttöön perustuvaa indisiota kehitystasosta, kirjallinen tuotos on paras. Ongelma on vain siinä, että älykkyydeltään alempitasoinen ei KOSKAAN ymmärrä ylempitasoisen kirjoitusta, vaan luulee se olevan hössötystä.
Mutta ylempitasoinen lukee alempitasoisen kirjoitusta kuin kuvakirjaa. Arvio voi siis olla vain toissuuntainen.
2) Olin liki 20 vuotta laitoksessa, jossa oli n. 1 000 vajaamielistä. Selasin useitten papereita, jotka myös tunsin, ainakin useita satoja.
Kun vertaan heihin, arvioni on, että Disse oli lähempänä ÄO:ta 69 kuin 50, mutta sittenkin lievasti vajaamielinen, mikä näkyi möys hänen kirjoituksissaan.
Tietopuolisista asioista harvoin sanoi mitään, jos kuitenkin sanoi, jo seuraavassa lauseessa vesitti sen
Disse oli myös tavallista taipuvaisempi salaliittoteorioihin.Ettet nyt itse sortuisi todellisiin p*skamaisuuksiin? 🫵
🤓 Anonyymi00156 kirjoitti:
Ettet nyt itse sortuisi todellisiin p*skamaisuuksiin? 🫵
🤓Et edes tunne Dissea, koska olet ollut vain lyhyen aikaa palstalla. Siksi kerroin sinulle erittäin PERUSTELLUN kuvauksen hänen henkisestä tasostaan.
Sinä puolestasi rohkenit esittää oman aavistelusi, vaikka et tiedä asiasta yhtään mitään. Jos tällainen otettaisiin tosissaan, mikä tahansa lause olisi kumottavissa pikkulasten tavalla: "Ite oot."- Anonyymi00163
rennosti.m kirjoitti:
Et edes tunne Dissea, koska olet ollut vain lyhyen aikaa palstalla. Siksi kerroin sinulle erittäin PERUSTELLUN kuvauksen hänen henkisestä tasostaan.
Sinä puolestasi rohkenit esittää oman aavistelusi, vaikka et tiedä asiasta yhtään mitään. Jos tällainen otettaisiin tosissaan, mikä tahansa lause olisi kumottavissa pikkulasten tavalla: "Ite oot."😇 ok, mutta ethän ole lääkäri tai psykologi? Et voi määrittää kenenkään älykkyysosamäärää.
🤓 - Anonyymi00165
rennosti.m kirjoitti:
Ei tietenkään kukaan voi sanoa, että joku olisi huonompi kuin toinen eikä kukaan ole itseään tehnyt. Ei ole voinut vaikuttaa geeniperintäänsä eikä ympäristötekijöihin.
Disse oli myös tavallista taipuvaisempi salaliittoteorioihin.Koitatko voittaa tän kisan? Ei onnistu, pytty on mun!
Sitä paitsi tuolla tarinalla osallistuu ihan eri lajin kisaan. Puhu maanisesti pskaa palstakaverista -kisassa pärjäisit varmasti loistavasti 😁
xLiner - Anonyymi00170
Anonyymi00165 kirjoitti:
Koitatko voittaa tän kisan? Ei onnistu, pytty on mun!
Sitä paitsi tuolla tarinalla osallistuu ihan eri lajin kisaan. Puhu maanisesti pskaa palstakaverista -kisassa pärjäisit varmasti loistavasti 😁
xLinerJuuri näin. Oman itsen nostaminen jonkun toisen kustannuksella on todella huono juttu.
rennosti.m kirjoitti:
Disse oli myös tavallista taipuvaisempi salaliittoteorioihin.Kun ihan itse sanot nojaavasi lausunnossasi pitkään ammattiliseen uraan, tiivistäen ammattilliseen osaamiseen, niin lausuntosi Dissen persoonasta ja älykkyydestä kertovat niin jyrkästä ammattitaidottomuudesta, että en ole eläessäni kuullut saati itse todistanut kenenkään polkevan itseään noin voimakkaasti suohon oman ammatillisen osaamisensa osalta. Hämmentävää.
Tämä toisaalta todistaa aukottomasti sen, että jos analysoi henkilöä vain kirjoitusten perusteella ja epäammatillisesti omien emootioiden kautta, on analysoija väistämättä täysin metsässä analyysinsä kanssa.rennosti.m kirjoitti:
Et edes tunne Dissea, koska olet ollut vain lyhyen aikaa palstalla. Siksi kerroin sinulle erittäin PERUSTELLUN kuvauksen hänen henkisestä tasostaan.
Sinä puolestasi rohkenit esittää oman aavistelusi, vaikka et tiedä asiasta yhtään mitään. Jos tällainen otettaisiin tosissaan, mikä tahansa lause olisi kumottavissa pikkulasten tavalla: "Ite oot."Voisin tähän sanoa samaa, et edes tunne Disseä. Vai oletko kuinka montaa kertaa tavannut Dissen? Typerämpää omaan pseudotärkeyteensä tukehtuvaa kirjoittajaa saa hakea, mutta se tuli huomattua jo aiempien nikkien puitteissa.
- Anonyymi00038
Aah, oon kuin koiranpaska. Paskaan astutaan, mutta koiraa ei näy missään.
🧸- Anonyymi00042
Tässä oli jo aforismin poikasta. Ihailtavaa p*skamaisuutta palstalla! 🏆
🤓
- Anonyymi00040
YKSÄRI VOITTAA MENNEN TULLEN!
- Anonyymi00046
Yksärille annamme iloisen sateenkaarilipun! 😀
Eipä olla p*skamaisia! - Anonyymi00058
Pyh. Yksäri on välillä ylimielinen, mutta pysyttelee aina hyväkäytöksisen sivistyneistön tavoilla. Hällä on sen verran hyvä itsetunto, ettei lähde loukkaantumaan prseilijöiden jutuista. Minusta se on hieno piirre. Ja toimiva tapa katkaista typerät jankutukset.
xLiner - Anonyymi00059
Anonyymi00046 kirjoitti:
Yksärille annamme iloisen sateenkaarilipun! 😀
Eipä olla p*skamaisia!Ollaan paskamaisia jos halutaan!
- Anonyymi00068
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ollaan paskamaisia jos halutaan!
Kerta kiellon päälle 🙃
- Anonyymi00086
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ollaan paskamaisia jos halutaan!
Upeeta mahtavaa team koko maan munaus. TT
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Upeeta mahtavaa team koko maan munaus. TT
You go girlylikes. Lisäys
- Anonyymi00105
Anonyymi00058 kirjoitti:
Pyh. Yksäri on välillä ylimielinen, mutta pysyttelee aina hyväkäytöksisen sivistyneistön tavoilla. Hällä on sen verran hyvä itsetunto, ettei lähde loukkaantumaan prseilijöiden jutuista. Minusta se on hieno piirre. Ja toimiva tapa katkaista typerät jankutukset.
xLiner"Pyh. Yksäri on välillä ylimielinen, mutta pysyttelee aina hyväkäytöksisen sivistyneistön tavoilla."
No jopas. Hyväkäytöksisen sivistyneistön tavoilla! 😄 No juu, niinhän minä pyrin tekemään.
Juu, ei se tee minusta p*skamaista, etten suostu olemaan samaa mieltä kaikista asioista. Sori nyt vain. 😄 Enkä jaksa aina edes vastata, jos joku harhainen kuvittelee minut joka paikkaan.
🦄 - Anonyymi00123
Anonyymi00105 kirjoitti:
"Pyh. Yksäri on välillä ylimielinen, mutta pysyttelee aina hyväkäytöksisen sivistyneistön tavoilla."
No jopas. Hyväkäytöksisen sivistyneistön tavoilla! 😄 No juu, niinhän minä pyrin tekemään.
Juu, ei se tee minusta p*skamaista, etten suostu olemaan samaa mieltä kaikista asioista. Sori nyt vain. 😄 Enkä jaksa aina edes vastata, jos joku harhainen kuvittelee minut joka paikkaan.
🦄Niin, esim se on melko harhaista rähjätä räksyttää multinikkimiehen jokaiselle rekisteröidylle huuhaahahmolle systemsattisesti kokien, että se on aina joku tietty yksilö, onneksi ollaan viisaampia tässä asiassa, vai mitä?😉
- Anonyymi00149
Anonyymi00123 kirjoitti:
Niin, esim se on melko harhaista rähjätä räksyttää multinikkimiehen jokaiselle rekisteröidylle huuhaahahmolle systemsattisesti kokien, että se on aina joku tietty yksilö, onneksi ollaan viisaampia tässä asiassa, vai mitä?😉
Siinä paha missä mainitaan. 😄
🦄
- Anonyymi00043
Saako joku tällaisesta kicksejä?
Vilma- Anonyymi00045
Mä niin tykkään sun vakavamielisyydestä. Totta joka sana 🤓
- Anonyymi00047
Erilaisuus kunniaan. Eletään lähes ihmisiksi. Ei muistella pahalla.
- Anonyymi00050
Nepsy ihminen
- Anonyymi00064
Ytitä keksiä jotain omaperäisempää.
- Anonyymi00051
Kaapissa oleva bi!
- Anonyymi00055
Samaa mieltä, mutta elokuussa hänestä tietää saa moni..
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta elokuussa hänestä tietää saa moni..
???? Elokuussa? Vasta?
- Anonyymi00060
Anonyymi00056 kirjoitti:
???? Elokuussa? Vasta?
Pidetään lomat ensin pois. Malttia.
- Anonyymi00065
Kylläpä miehet ovat kivoja.
- Anonyymi00052
Orpo rikkoi puutarhan hiljaisuutensa kiistämällä valehdelleensa. Loppu rikkaiden etuoikeuksille. Jos näistä asioista puhuu vähävarainen, hänet lytätään välittömästi. Köyhä, kateellinen ja kommunisti. Arjen kulut osuvat yksinasuviin kipeästi. Yksinasuvien asema jää päätöksenteossa liian usein näkymättömäksi, vaikka kyse on suuresta joukosta suomalaisia. Yhä useampi suomalainen ajautuu niin pahoihin rahavaikeuksiin, että lopulta hänet häädetään kodistaan.
- Anonyymi00053
Ok. En itse nostaisi ketään tikun nokkaan oikeasti. Se on P*skamaista.
Huomaatteko, missä vaiheessa jokin asia muuttuu kiusaamiseksi, katkeruudeksi ja tosikkomaiseksi hyökkäämiseksi? Huomaatteko itse sitä eroa?
🤓- Anonyymi00067
En minäkään lähde ketään nimeämään. Pidän itseäni aikuisena.
On eri, jos joku itsestään, lyö läskiksi.
En haluaisi tuollaisia työpaikalle. Miten he livahtavat rekrytoinneista?
Vilma Toisista saa ajatella ihan mitä tykkää, mutta fiksu pitää mölyt mahassaan. Kaikenlaista voi tulla mieleen ihmisistä, mutta en lähtisi ketään ottamaan hampaisiini ja usuttamaan muita kimppuun.
Se ei oikein ole tahdikasta touhua.- Anonyymi00080
Tökstöksnöö kirjoitti:
Toisista saa ajatella ihan mitä tykkää, mutta fiksu pitää mölyt mahassaan. Kaikenlaista voi tulla mieleen ihmisistä, mutta en lähtisi ketään ottamaan hampaisiini ja usuttamaan muita kimppuun.
Se ei oikein ole tahdikasta touhua.Niin kuin sinä teet?!
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Niin kuin sinä teet?!
Pidät mölyt mahassa???
Hyvin onnistuu.
- Anonyymi00054
Paskimmat ovat ne piilottelevat pirulaiset, joiden kanssa en koskaan halua olla missään tekemisissä! Hyi, pysykööt aina kaukana minusta!
- Anonyymi00073
Joskus on ehkä hyväkin pysytellä piilossa ns. piilop*askiaisena, kunhan ei niin kovin paljon haastaisi riitaa anonyymiyden turvin 😁
🤓
- Anonyymi00066
Äijäraneäijärane tulee mustalla hevosella aika kärkeen.
- Anonyymi00069
”Haistakaa paska koko valtiovalta!” Onko paskinta sitten ikinä, tiedä häntä.
🤓- Anonyymi00071
Tuli mieleen nuo laulun sanat HS:n eilisestä jutusta koskien Soinin parkkipaikkaepisodia.
Jos vallanpitäjät herättää tyytymättömyyttä, ei auta kuin katsoa peiliin. Kansan syvät rivit ovat puhuneet 😃
En ole juuri törmännyt paskoihin tyyppeihin palstalla. Yksi kirjoittaja täällä oli, joka vuoti palstalle toisen palstalaisen äidin terveystietoja. Kamalaa. Sitten täällä on ollut erilaisia sairaita yksilöitä, jotka ovat kirjoitelleet kaiken maailman laittomuuksia palstalle. Preeme on myös kerennyt vuosien varrella toilailemaan ja on väitetysti kohdistanut väkivaltaa naisiin ja lapsikin huostaanotettu. Voi voi.
- Anonyymi00072
Kiva kuulla, ettei ole jäänyt päällimmäisenä sellainen kuva palstalaisista, vaikka monenlaista vipeltäjää tuntuu palstalta löytyneen.
Itse olen täysin tietämätön palstan menneistä hahmoista ja tapahtumista, koska kirjoitushistoriani on niin lähimenneisyydessä.
🤓
- Anonyymi00076
Thinksy
- Anonyymi00077
Mahtavaa! Pokaali lähtee saman tein Thinksylle 🏆, joka ei ilmeisimmin edes p*skimpia selityksiä kaipaa!
🤓
- Anonyymi00079
Nyt alkaa mennä tosi lujaa tässä ketjussa… 🤨
🤓 - Anonyymi00089
Rekisteröityneet ja rekisteröimättömät hyvin pitkälti samaa porukkaa.
Ensin kiillotetaan kilpeä, ja ollaan mukavia rekisteröityneenä.
Sitten haukutaan ja sätitään toisia puskista.- Anonyymi00092
Mu5tasydän kirjoitti:
Äläpä yleistä.
se palikka älähtää johon koira kälähtää
- Anonyymi00101
Mu5tasydän kirjoitti:
Äläpä yleistä.
Et sinä ole mikään sanomaan, mitä minä saan tai en saa tehdä. (Muista uhriutua, ja laittaa taas uusi aloitus "kiusaamisesta".)
- Anonyymi00121
Anonyymi00092 kirjoitti:
Juu. No tämä multinikkimies tuskin tavoittaa syvällistä sanomaasi, tai kukaan muukaan sen puoleen, jos ymmärrät mitä tarkoitan
Anonyymi00092 kirjoitti:
00092: "se palikka älähtää johon koira kälähtää"
On myös viisaus, että vaikeneminen on myöntymisen merkki. Valitse niistä toinen tarpeen mukaan, ja olet aina oikeassa.
- Anonyymi00098
Monelle tulee välillä jotain mieleen. Minullekin. Prööt.
Olin lapsena mummolassa ja serkkujen kanssa mentiin paljain jaloin laitumelle, missä oli ollut lehmiä.
Ja tietenkin, tottakai siinä kirmaillessamme astuin lehmänpaskaan. Ei ihan tuore. Sillai rapea ohut ruori ja kärpästen tekemiä reikiä. Mutta sisältöä tursui varpaiden välistä sillai kivasti.
Ei ollut kivaa. Paskamainen muisto.
Vilma - Anonyymi00102
Pyh.
Ihan vaan siksi että sain pyhistyä kolmannen kerran.
xLiner 🏆- Anonyymi00131
😂😂😂
- Anonyymi00103
Ei ole kiva aloitus..
- Sheena- Anonyymi00130
Kaduttaa oma hyvinkin erikoinen 💩huumori. Idiotismia myönnetään!
🤓 - Anonyymi00177
rennosti.m kirjoitti:
Sheena: "Ei ole kiva aloitus.."
Täsmälleen näin.Pitäähän sinun siitäkin tässä ketjussa kirjoittaa, ymmärrän. Ei kivaa, täsmälleen.
🤓
Oho, no jopas on kysely. Mistä tälläisen keksit?
- Anonyymi00119
Täysi aivopieru ja ajattelemattomuus 🏆
Myönnetään!
🤓 Anonyymi00119 kirjoitti:
Täysi aivopieru ja ajattelemattomuus 🏆
Myönnetään!
🤓Ennemmin sellasia positiivisia ja hyviä juttuja on mukava kommentoida.
…Eli ihminen on erehtyväinen. 🙄Mukavaa päivää!🙂- Anonyymi00154
Haaveilija39 kirjoitti:
Ennemmin sellasia positiivisia ja hyviä juttuja on mukava kommentoida.
…Eli ihminen on erehtyväinen. 🙄Mukavaa päivää!🙂Ymmärrän,
mukavaa päivää samoin,
🤓
- Anonyymi00107
viinamies ja mystasudAN paholaisimmat
- Anonyymi00113
Mu5tasydän kirjoitti:
Myt alkaa dokumentointi. Kiitos inspiraatiosta.
Turhaa touhua. Anonyymin nimimerkin kunniaa ei voi loukata.
Jos sulla on muuta tietoa, niin laita ihmeessä joku ennakkotapaus tänne.
Valtis keräili varmaan tuhansia sivuja ja yritti niillä saada jotain todistettua. Poliisia ei kiinnostanut vähääkään. En halua vähätellä sun mielipahaasi, mutta tiedäthän millainen ruuhka poliisilla on. Edes varkauksia ei ehditä käsittelemään. Eikä kaikkia pahoinpitelyitäkään. Raiskauksia käräjöidään vasta useita vuosia tapahtumien jälkeen. Jne...
xLiner - Anonyymi00115
Anonyymi00113 kirjoitti:
Turhaa touhua. Anonyymin nimimerkin kunniaa ei voi loukata.
Jos sulla on muuta tietoa, niin laita ihmeessä joku ennakkotapaus tänne.
Valtis keräili varmaan tuhansia sivuja ja yritti niillä saada jotain todistettua. Poliisia ei kiinnostanut vähääkään. En halua vähätellä sun mielipahaasi, mutta tiedäthän millainen ruuhka poliisilla on. Edes varkauksia ei ehditä käsittelemään. Eikä kaikkia pahoinpitelyitäkään. Raiskauksia käräjöidään vasta useita vuosia tapahtumien jälkeen. Jne...
xLinerEi kunnianloukkaus, vaan vainoaminen.
Voi poliisi soittaa, tai kutsua kuulusteluihin.
Aika moni siinä vaiheessa jättää rauhaan.
Valis. Ehkä poliisilla on entuudestaan hänestä sellaisia tietoja esim. terveydestä, ettei poliisi kiinnostunut.
Tai rikosilmoitus oli niin huonosti tehty.
Taas pätemässä, vaikka ei mistään mitään tiedä. - Anonyymi00117
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ei kunnianloukkaus, vaan vainoaminen.
Valis. Ehkä poliisilla on entuudestaan hänestä sellaisia tietoja esim. terveydestä, ettei poliisi kiinnostunut.
Taas pätemässä, vaikka ei mistään mitään tiedä.Kyllä ainakin vainoaminen, uhkailu ja monet muut termit täyttää rikoksen tunnukset, vaikka kuinka olisi anonyymiä kohtaan ne tehty. Ja tosiaankin, mikäli useamminkin kuin vain kerran tai jopa vuosikausia, niin tulee pitkä lista.
- Anonyymi00118
Ok. Aloitus sai innoituksensa ihanimmat palstalaiset- aloituksesta. Aloitus oli leikkimielinen. Ketään ei ollut tarkoitus kiusata. Omasta mielestäni palstalla ei ole yhtään p*skaa palstalaista. Myönnän, että aloitus oli täysin mauton ja typerä. Juttu myös karkasi käsistä niin kuin usein käy. Ketään ei tulisi loukata, eikä kenenkään mieltä pahoittaa.
🤓ap - Anonyymi00120
Anonyymi00117 kirjoitti:
Kyllä ainakin vainoaminen, uhkailu ja monet muut termit täyttää rikoksen tunnukset, vaikka kuinka olisi anonyymiä kohtaan ne tehty. Ja tosiaankin, mikäli useamminkin kuin vain kerran tai jopa vuosikausia, niin tulee pitkä lista.
Niin voi olla, ettei tällainen nk operatiivinen mm netissä hassuttelu tunnu enää niin hauskalta äkkiä. Elämä on valintoja.
- Anonyymi00122
Anonyymi00118 kirjoitti:
Ok. Aloitus sai innoituksensa ihanimmat palstalaiset- aloituksesta. Aloitus oli leikkimielinen. Ketään ei ollut tarkoitus kiusata. Omasta mielestäni palstalla ei ole yhtään p*skaa palstalaista. Myönnän, että aloitus oli täysin mauton ja typerä. Juttu myös karkasi käsistä niin kuin usein käy. Ketään ei tulisi loukata, eikä kenenkään mieltä pahoittaa.
🤓apEi mielestäni. Täällä haukutaan ainakin naisia aamusta iltaan. (Toki ylilaudan incelien toimesta, mutta kuitenkin.) Jos joku rekisteröitynyt saa osakseen kritiikkiä niin voi miettiä, mistä se johtuu. Miksi kukaan olisi jossain erityisasemassa, ettei saa kommentoida.
- Anonyymi00127
Anonyymi00120 kirjoitti:
Niin voi olla, ettei tällainen nk operatiivinen mm netissä hassuttelu tunnu enää niin hauskalta äkkiä. Elämä on valintoja.
Juu tyhmääkin tyhmempää. Ei käynyt mielessä, että ketju saa tällaisia kierroksia…
Ja että sen voisi joku ottaa muuten kuin täysin leikkinä. Typerä juttu. Jos tässä on jotain sääntöjen vastaista niin ylläpito voi poistaa koko roskan.
🤓 - Anonyymi00132
Anonyymi00117 kirjoitti:
Kyllä ainakin vainoaminen, uhkailu ja monet muut termit täyttää rikoksen tunnukset, vaikka kuinka olisi anonyymiä kohtaan ne tehty. Ja tosiaankin, mikäli useamminkin kuin vain kerran tai jopa vuosikausia, niin tulee pitkä lista.
Poliisilla ei ole resursseja tutkia tällaisia. Usko pois vaan.
xLiner - Anonyymi00133
Viinamies on päivien piristäjä ja Mustasydän tekee kivoja aloituksia.
Ei p*skoja vaan hyviä. Viinamies jopa hauskoja! 😁
🤓 - Anonyymi00134
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ei kunnianloukkaus, vaan vainoaminen.
Taas pätemässä, vaikka ei mistään mitään tiedä."Kuulehan Töpö25, olet uhkaillut keskustelupalstalla nimimerkkiä NököKuusseiskaa..."
No haloo 😅
xLiner - Anonyymi00135
Anonyymi00118 kirjoitti:
🤓apTää on oikein kiva aloitus. Ja tästä kehkeytyi oikein mielenkiintoisia rönsyjä.
Jokainen lukee tekstiä omista lähtökohdistaan. Ei sellaista aloitusta olekaan, jossa joku ei mieltään pahoittaisi.
xLiner - Anonyymi00136
Anonyymi00134 kirjoitti:
"Kuulehan Töpö25, olet uhkaillut keskustelupalstalla nimimerkkiä NököKuusseiskaa..."
No haloo 😅
xLiner😂😂😂
- Anonyymi00137
Anonyymi00135 kirjoitti:
Tää on oikein kiva aloitus. Ja tästä kehkeytyi oikein mielenkiintoisia rönsyjä.
Jokainen lukee tekstiä omista lähtökohdistaan. Ei sellaista aloitusta olekaan, jossa joku ei mieltään pahoittaisi.
xLiner❤️
🤓 - Anonyymi00138
Anonyymi00132 kirjoitti:
Poliisilla ei ole resursseja tutkia tällaisia. Usko pois vaan.
xLinerRiippuu tapauksesta ja vakavuudesta esimerkiksi mitä muuta on palstan lisäksi tapahtunut, niin kylläpä vain resursseja riittää. Tietenkään jotkin muutamat sörkkimiset palstalla eivät heilauta suuntaan eikä toiseen, mutta jos niitä on jatkuvasti ja pitkäkestoisesti ja vielä muuallakin kuin esimerkiksi tällä palstalla, niin ihan varma asia on, että tutkitaan.
Anonyymi00127 kirjoitti:
Juu tyhmääkin tyhmempää. Ei käynyt mielessä, että ketju saa tällaisia kierroksia…
Ja että sen voisi joku ottaa muuten kuin täysin leikkinä. Typerä juttu. Jos tässä on jotain sääntöjen vastaista niin ylläpito voi poistaa koko roskan.
🤓Minusta tämä oli vaihteeksi kivempi, kun aina teennäisenkin oloin kuka on kivoin ja muuta schaibaa. Kukaan meistä täällä hilluvista ei ole aina kiva, ei täällä netissä ja vielä vähemmän netin ulkopuolella. Ja syytkin on selvät. Ihmisyys on nousua ja laskua eikä kaikki seura saa hymyilemään vaan vittuuntumaan.
Ei sen kummempaa. Elämää vaan.- Anonyymi00141
Anonyymi00118 kirjoitti:
🤓ap8:41
Turha yrittää valkaista paskapyykkiä. Joutuisi roskiin.
Vilma - Anonyymi00142
Anonyymi00138 kirjoitti:
Riippuu tapauksesta ja vakavuudesta esimerkiksi mitä muuta on palstan lisäksi tapahtunut, niin kylläpä vain resursseja riittää. Tietenkään jotkin muutamat sörkkimiset palstalla eivät heilauta suuntaan eikä toiseen, mutta jos niitä on jatkuvasti ja pitkäkestoisesti ja vielä muuallakin kuin esimerkiksi tällä palstalla, niin ihan varma asia on, että tutkitaan.
Laita yksikin esimerkkitapaus oikeiden päätöksestä, niin ajattelen uudestaan sen perusteella.
Mitenkähän kaikilla maailman nettipelialustoilla toimitaan. Siellähän veetuillaan pelikavereille ja vastapuolelle. Onko niistä minkäänlaista tuomiota? Usa on mielensäpahoittajien valtakunta, luulis sieltä löytyvän alkuun jos löytyy? Toki lainsäädäntö on siellä eri kuin meillä, mutta alkupaloiksi kelpaisi.
Mielipahan aiheuttaminen ei ole itsessään laitonta.
xLiner - Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Laita yksikin esimerkkitapaus oikeiden päätöksestä, niin ajattelen uudestaan sen perusteella.
Mitenkähän kaikilla maailman nettipelialustoilla toimitaan. Siellähän veetuillaan pelikavereille ja vastapuolelle. Onko niistä minkäänlaista tuomiota? Usa on mielensäpahoittajien valtakunta, luulis sieltä löytyvän alkuun jos löytyy? Toki lainsäädäntö on siellä eri kuin meillä, mutta alkupaloiksi kelpaisi.
Mielipahan aiheuttaminen ei ole itsessään laitonta.
xLiner*Oikeuden päätöksestä
xLiner - Anonyymi00144
Anonyymi00141 kirjoitti:
8:41
VilmaLisäys.
Ja turhaa tehdä ketjusta tärkeämpi, mitä on.
Höpönpöpön.
Vilma - Anonyymi00145
Tökstöksnöö kirjoitti:
Minusta tämä oli vaihteeksi kivempi, kun aina teennäisenkin oloin kuka on kivoin ja muuta schaibaa. Kukaan meistä täällä hilluvista ei ole aina kiva, ei täällä netissä ja vielä vähemmän netin ulkopuolella. Ja syytkin on selvät. Ihmisyys on nousua ja laskua eikä kaikki seura saa hymyilemään vaan vittuuntumaan.
Ei sen kummempaa. Elämää vaan.❤️ kiitos rehellisestä palautteesta.
🤓 - Anonyymi00146
Anonyymi00141 kirjoitti:
8:41
VilmaAsioissa on monta puolta. 😁
Huumorini on, mitä on. En voi mitään sille, että p*skaa sataa, mutta jos joku pahoitti mielensä sitä tietysti pahoittelen.
🏆😅
🤓 - Anonyymi00147
Anonyymi00138 kirjoitti:
Riippuu tapauksesta ja vakavuudesta esimerkiksi mitä muuta on palstan lisäksi tapahtunut, niin kylläpä vain resursseja riittää. Tietenkään jotkin muutamat sörkkimiset palstalla eivät heilauta suuntaan eikä toiseen, mutta jos niitä on jatkuvasti ja pitkäkestoisesti ja vielä muuallakin kuin esimerkiksi tällä palstalla, niin ihan varma asia on, että tutkitaan.
Jep, esim tämä ketju menee poliisille ei kuulosta kovin johdonmukaiselta, mutta mikäli kokonaisuuksiin liittyy jotain laajempaa, niin se on jo toinen tilanne. Tällainen rajapinta tuntuu olevan eriasteisille ummikoille ja epämääräisille unelmoijille liian vaikea sisäistää monistakin syistä
- Anonyymi00148
Anonyymi00144 kirjoitti:
Lisäys.
Ja turhaa tehdä ketjusta tärkeämpi, mitä on.
Höpönpöpön.
Vilma🤣🤣🤣
P*skantärkeä? No ei varmasti!
🤓 Anonyymi00145 kirjoitti:
❤️ kiitos rehellisestä palautteesta.
🤓Eipä mittään. Voi olla vaan minunkin subjektiivinen kokemus, näkemys, mutu että keskinäinen kehuminen on joidenkin vahvuus ja joidenkin heikkous. Ei elä ilman kehuja.
Enkä missään nimessä tarkouta, että haukkuminen olisi parempi vaihtoehto. Mutta joskus voisi olla vaan hiljaa, jos on pakko kehua tai haukkua. Eli ei ole mitään neutraalia puhuttavaa.
Tämä nyt on tokkiinsa vaan sitä mitä minä kaipaan. Keskustelua mikä ei aina päädy kehumiseen tai haukkumiseen. Voi vaan lopettaa, kun ei enää ole itse asiaan mitään lisättävää eikä mennä persoonaan, kun sun sitä ja sun tätä.
Sä oot kyllä niin ihana tai paska yms ihan turhaa.- Anonyymi00150
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eipä mittään. Voi olla vaan minunkin subjektiivinen kokemus, näkemys, mutu että keskinäinen kehuminen on joidenkin vahvuus ja joidenkin heikkous. Ei elä ilman kehuja.
Enkä missään nimessä tarkouta, että haukkuminen olisi parempi vaihtoehto. Mutta joskus voisi olla vaan hiljaa, jos on pakko kehua tai haukkua. Eli ei ole mitään neutraalia puhuttavaa.
Tämä nyt on tokkiinsa vaan sitä mitä minä kaipaan. Keskustelua mikä ei aina päädy kehumiseen tai haukkumiseen. Voi vaan lopettaa, kun ei enää ole itse asiaan mitään lisättävää eikä mennä persoonaan, kun sun sitä ja sun tätä.
Sä oot kyllä niin ihana tai paska yms ihan turhaa.Näinpä näin on.
- Anonyymi00151
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eipä mittään. Voi olla vaan minunkin subjektiivinen kokemus, näkemys, mutu että keskinäinen kehuminen on joidenkin vahvuus ja joidenkin heikkous. Ei elä ilman kehuja.
Sä oot kyllä niin ihana tai paska yms ihan turhaa.Vai niin multinikkimies jopa sulla on taas monella hahmolla asiaa
- Anonyymi00152
Anonyymi00147 kirjoitti:
Jep, esim tämä ketju menee poliisille ei kuulosta kovin johdonmukaiselta, mutta mikäli kokonaisuuksiin liittyy jotain laajempaa, niin se on jo toinen tilanne. Tällainen rajapinta tuntuu olevan eriasteisille ummikoille ja epämääräisille unelmoijille liian vaikea sisäistää monistakin syistä
Korostus joutavan höpinän edelle..
- Anonyymi00108
Teidänlaistenne pska fanien takia Jasmin Voutilainen masentunut!
Kouluissa kiusataan hajusta ja se on pahunta kiusaa kauniille ihmisille koska hajuunsa tottuu eikä voi tietää haiseeko pahalle vai ei!Ystävien sanomiset ei paljon paina sillä kaikkihan tietää ,ystävät tukee ,mietin tätä ajattelua uhrin kannalta.- Anonyymi00124
Masentunut? Vielä pahempaa. Kuollut.
- Anonyymi00129
Todellisia ihmisiä ei tietysti saa kiusata.
- Anonyymi00110
jussi eli kokoomus kusee karvaisille kannabis-korruptio-kintuolleen...
kuin .. hobbit jolla isot ja karvaiset jalat- Anonyymi00114
Totta. Kokoomus on korruptoinut. Miksi kukaan ei puutu?
Legit kyllä paskin palstalainen on mun entinen faijapuoli Liljalaakson Timppa. Jäbä on niin nolo excelniilo että ei tsiisus.
- Anonyymi00139
😂
- Anonyymi00140
Höh.
Maailmassa ei ole montakaan asiaa, joka olisi niin ihana kuin Excel! 😍📊
Että älä höpsi siellä.
🦄
Jaa, en mä tähän viitsi enää osallistua. Tämä on jo valmiiksi paskottu 😁
- Anonyymi00153
Nyt jäi kuule pokaalit saamatta, mietipä sitä 😂
🤓 Anonyymi00153 kirjoitti:
Nyt jäi kuule pokaalit saamatta, mietipä sitä 😂
🤓Ei silläkään pääse varmaan sijoille, kun aioin yhdessä välissä muuttaa nimimerkin Sonn0waBitch :ksi, en sitten viitsinyt.
Ja jos on tasan nollan verran paskiainen niin ei sillä tässä taulukossa pitkälle pötkitä 🤔...no eletään siinä toivossa että joskus vielä onnistun olemaan hyvä jossain.
Pokaalit nyt taisi jäädä pokkaamatta, harmin paikka 🙃- Anonyymi00158
Ex-Lukka kirjoitti:
Ei silläkään pääse varmaan sijoille, kun aioin yhdessä välissä muuttaa nimimerkin Sonn0waBitch :ksi, en sitten viitsinyt.
Ja jos on tasan nollan verran paskiainen niin ei sillä tässä taulukossa pitkälle pötkitä 🤔...no eletään siinä toivossa että joskus vielä onnistun olemaan hyvä jossain.
Pokaalit nyt taisi jäädä pokkaamatta, harmin paikka 🙃❤️
🤓
- Anonyymi00155
Aloittajslta uusi ketju?
Kuzizet paikat. Mitä tapahtunut.
Tämä ketju generoi just ny tällaista.
Vilma- Anonyymi00157
Kyl mä luulen, et nää eriteketjut oli nyt osaltain tässä 😁
🤓 - Anonyymi00159
Anonyymi00157 kirjoitti:
Kyl mä luulen, et nää eriteketjut oli nyt osaltain tässä 😁
🤓Kiitos ja niiaus. Katson tämän vahvaksi lupaukseksi. Jokin taso sentään.
Vilma - Anonyymi00161
Anonyymi00159 kirjoitti:
Kiitos ja niiaus. Katson tämän vahvaksi lupaukseksi. Jokin taso sentään.
VilmaSinähän olet viihtynyt tässä ketjussa hyvin 😉 Älä valita!
🤓 Anonyymi00161 kirjoitti:
Sinähän olet viihtynyt tässä ketjussa hyvin 😉 Älä valita!
🤓00161 Vilmalle: "Sinähän olet viihtynyt tässä ketjussa hyvin 😉 Älä valita!🤓"
Le tyran par excellence, un moulin à paroles. L'espièglerie est bien loin de vous.- Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
Sinähän olet viihtynyt tässä ketjussa hyvin 😉 Älä valita!
🤓Mä saan valittaa, jos mua valituttaa. Piste.
Vilma - Anonyymi00164
rennosti.m kirjoitti:
00161 Vilmalle: "Sinähän olet viihtynyt tässä ketjussa hyvin 😉 Älä valita!🤓"
Le tyran par excellence, un moulin à paroles. L'espièglerie est bien loin de vous.Mä olen lukenut pariisia niin vähän, 0,5 vuotta, ja osaan kiittää, hyvästellä ja sanoa, että tahdon jotakin esim. Yyn cafee ja tiedän, ettei pariisinkielessä ole yyn patong ja sen voi piirtää paperille ja saada hymyjä.
Moulinista tulee mieleen Punainen Mylly ja Tolouse-Lautrec.
Oho. Ajatus karkasi.
Vilma - Anonyymi00168
Anonyymi00162 kirjoitti:
Mä saan valittaa, jos mua valituttaa. Piste.
VilmaVali vali 😁
🤓
No nyt Buddy on hankkinut jonkin lentokoneen, mutta meille ei suostu hankkimaan sitä maastoautoa, jonka on jo melkein luvannut monta kertaa.
Rajiv vei juuri sen toimiston seinälle Buddyn määräämän kuvan Buddystä vessan seinälle, eikä siellä ole siivottu sen jälkeen kun jäimme sadekauden takia jumiin tänne toimistolle.
Täällä alkaa pinna kiristyä kaikilta.- Anonyymi00167
Voi jeesus sinun kanssasi. 🙈😄
🦄 - Anonyymi00169
Ou jee! 😎
🤓
- Anonyymi00171
Niin, minä olen aina jakanut mielipiteitä.
Toisten mielestä olen ymmärtämätön ja naiivi, toisten mielestä erittäin älykäs.
Itse en näe juurikaan merkitystä sillä, mitä jokin geneerinen mielipidegallup minusta näyttää. Läheiset ihmiset pitävät minusta, osa jopa rakastaa, ja Mikkojuhan tällä palstalla sanoi minua joutseneksi. Kuntosalilla joskus joku tuijottaa, kun teen sarjoja raskailla painoilla. Se riittää minulle.
Se, että joku näkee minut p*skamaisena palstalaisena, kertoo minulle ensisijaisesti, että mielipiteen esittäjä on saattanut odottaa minulta täällä lämpimämpää ilmaisua kuin mihin haluan täällä ryhtyä. Muuta informaatioarvoa en näe kenenkään arviolla p*skamaisuudestani.
🦄- Anonyymi00182
Kukaan ei edes muistanut sua.
- Anonyymi00183
Anonyymi00182 kirjoitti:
Kukaan ei edes muistanut sua.
Minulla on kyky erottaa toisistaan faktat ja mielipiteet. 😉
🦄 - Anonyymi00184
Sinä olet oikeasti harvinaisen tyhmä yksilö.
- Anonyymi00174
Naisasialooseri. Ei tosin taida olla kirjoittanut tänne enää vuosiin.
- Anonyymi00181
Muutama kk sitten se kirjoitti vauva -palstalle. Muisteli vieläkin sitä, kun joku sanoi pippeliä pieneksi Alaston Suomessa. Sillä on vieläkin auton takakontissa joku millä voi täräyttää, jos kommentoija tulee vastaan. Se oli oikeasti mielisairas.
- Anonyymi00176
mä kirjoittelen vain M......e. naiselle siis.Se on nätti ja mukava
- Anonyymi00179
Ai vai niin
- Anonyymi00180
minua vähän huvittaakin guo mustasyxdän kun potkut... samaa höpötystä aina, .
Kirjoitin: "Et edes tunne Dissea, koska olet ollut vain lyhyen aikaa palstalla. Siksi kerroin sinulle erittäin PERUSTELLUN kuvauksen hänen henkisestä tasostaan."
"Sinä puolestasi rohkenit esittää oman aavistelusi, vaikka et tiedä asiasta yhtään mitään. Jos tällainen otettaisiin tosissaan, mikä tahansa lause olisi kumottavissa pikkulasten tavalla: 'Ite oot.' "
Ap(?) kirjoitti: "😇 ok, mutta ethän ole lääkäri tai psykologi? Et voi määrittää kenenkään älykkyysosamäärää.🤓"
Josse susta tuntuu liian yksityiskohtaiselta, ja jos sinun mukaan vain LÄÄKÄRILLÄ muka on oikeus lausuu semmosta, niin sanotaan si et soon kahedorga, niinku oot sinäkin.
On muuten TUTKIMUKSIN havaittu, että korkeintaan 30 % 'diagnooseista', mitä lääkäri on lausunu, menee päällekkäin toisen lääkärin lausuman kanssa. Onks uus niiku asia? Bonjaatko, mitä se kertoo 'diagnoosien' varmuudesta?- Anonyymi00195
Lääkäri ja psykologi voivat tehdä kattavat testit älykkyydestä. Diagnooseja asetetaan usein jo kouluiässä, jolloin oppimisen ongelmat havaitaan. Ja kyllä diagnoosit voivat muuttua ja olla jopa virheellisiä. Sinä kuitenkin asetut tietämään ilman tarvittavaa koulutusta toisten älykkyysosamääriä ja teet sen vailla ymmärrystä ja suruttomasti. Sinulla on jonkinlaista työkokemusta aiheen parista niin kuin kerrot, mutta edelleen sinulta puuttuu tarvittavat tiedot tästä palstan kirjoittajasta ja tarvittava koulutus.
Jos olet ollut seurakuntapastori aikaisemmin, sinun on täytynyt kääntyä opillisesti täysin eri suuntaan (kenties) alkoholisoitumisesi ja sairastumisesi myötä. Surullinen tarina, mutta vaikuttaisit kumma kyllä olevan suruton.
Minut saat rauhassa leimata, miksi haluat 😁
Dorka, mikä dorka! Ja on myös sanottava, että ihailtavasti liippaat ketjun aihepiiriä, koska juttusi vaikuttaisi olevan täyttä p*skaa 🫵
🤓 - Anonyymi00201
Anonyymi00195 kirjoitti:
Lääkäri ja psykologi voivat tehdä kattavat testit älykkyydestä. Diagnooseja asetetaan usein jo kouluiässä, jolloin oppimisen ongelmat havaitaan. Ja kyllä diagnoosit voivat muuttua ja olla jopa virheellisiä. Sinä kuitenkin asetut tietämään ilman tarvittavaa koulutusta toisten älykkyysosamääriä ja teet sen vailla ymmärrystä ja suruttomasti. Sinulla on jonkinlaista työkokemusta aiheen parista niin kuin kerrot, mutta edelleen sinulta puuttuu tarvittavat tiedot tästä palstan kirjoittajasta ja tarvittava koulutus.
Jos olet ollut seurakuntapastori aikaisemmin, sinun on täytynyt kääntyä opillisesti täysin eri suuntaan (kenties) alkoholisoitumisesi ja sairastumisesi myötä. Surullinen tarina, mutta vaikuttaisit kumma kyllä olevan suruton.
Minut saat rauhassa leimata, miksi haluat 😁
Dorka, mikä dorka! Ja on myös sanottava, että ihailtavasti liippaat ketjun aihepiiriä, koska juttusi vaikuttaisi olevan täyttä p*skaa 🫵
🤓En yhdy asiattomuuksiisi, mutta olen samaa mieltä kritiikistä, jota osoitat maallikoiden tekemiä "diagnooseja" kohtaan.
Mielenterveyshoitaja ei voi diagnosoida ketään. Olen huomauttanut tästä asiasta tuolle kirjoittajalle itsekin.
🦄 - Anonyymi00204
Anonyymi00201 kirjoitti:
En yhdy asiattomuuksiisi, mutta olen samaa mieltä kritiikistä, jota osoitat maallikoiden tekemiä "diagnooseja" kohtaan.
Mielenterveyshoitaja ei voi diagnosoida ketään. Olen huomauttanut tästä asiasta tuolle kirjoittajalle itsekin.
🦄Asiaahan ketjun aihe juuri lupaakin 😆, joten harmillisesti mahdollinen asiattomuutesi kuuluisi eritoten tähän genreen.
Jälkikirjoitus: En tarvitse puolestapuhujaa, enkä hymistelyä. Jos olet hahmolle itselleen asiasta huomauttanut, ei sitä tarvitse minulle enää alleviivata.😉
🤓 - Anonyymi00209
Anonyymi00204 kirjoitti:
Asiaahan ketjun aihe juuri lupaakin 😆, joten harmillisesti mahdollinen asiattomuutesi kuuluisi eritoten tähän genreen.
Jälkikirjoitus: En tarvitse puolestapuhujaa, enkä hymistelyä. Jos olet hahmolle itselleen asiasta huomauttanut, ei sitä tarvitse minulle enää alleviivata.😉
🤓Joudun korjaamaan aiempaa viestiäni, sillä luin nimimerkin rennosti.m viestin huolimattomasti. (Se johtuu siitä, että hänen viestinsä saavat minut aina hieman pahoinvoivaksi, joten yritän silmäillä ne mahdollisimman nopeasti. Lisäksi minulla oli kiire kokkaamaan äidilleni.)
'Dorka' kommentissasi viittasikin humoristiseen reaktioosi edellisen kirjoittajan tekstiin, jossa hän sanoi sinua dorkaksi. Eli et ollut asiaton. Pahoittelen erehdystä.
Pyydän mitä syvimmin anteeksi myös tarpeetonta yhtymistä mielipiteeseesi, mikäli se aiheutti henkistä tungoksen tunnetta. 🥵 Minulla vain on sellainen tapa, että joskus vain kerron olevani kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Sitähän tapahtuu täällä melko harvoin.
Minusta on täysin käsittämätöntä, että älykkäimmän 5 prosentin joukkoon (hänen oman kertomansa mukaan) kuuluva rennosti.m heittelee täällä diagnooseja ja ÄO-scoreja ihmisille. 🤔
🦄 - Anonyymi00210
Anonyymi00209 kirjoitti:
Joudun korjaamaan aiempaa viestiäni, sillä luin nimimerkin rennosti.m viestin huolimattomasti. (Se johtuu siitä, että hänen viestinsä saavat minut aina hieman pahoinvoivaksi, joten yritän silmäillä ne mahdollisimman nopeasti. Lisäksi minulla oli kiire kokkaamaan äidilleni.)
'Dorka' kommentissasi viittasikin humoristiseen reaktioosi edellisen kirjoittajan tekstiin, jossa hän sanoi sinua dorkaksi. Eli et ollut asiaton. Pahoittelen erehdystä.
Pyydän mitä syvimmin anteeksi myös tarpeetonta yhtymistä mielipiteeseesi, mikäli se aiheutti henkistä tungoksen tunnetta. 🥵 Minulla vain on sellainen tapa, että joskus vain kerron olevani kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Sitähän tapahtuu täällä melko harvoin.
Minusta on täysin käsittämätöntä, että älykkäimmän 5 prosentin joukkoon (hänen oman kertomansa mukaan) kuuluva rennosti.m heittelee täällä diagnooseja ja ÄO-scoreja ihmisille. 🤔
🦄Hyvä, kun tarkensit 😀
🤓 Anonyymi00209 kirjoitti:
Joudun korjaamaan aiempaa viestiäni, sillä luin nimimerkin rennosti.m viestin huolimattomasti. (Se johtuu siitä, että hänen viestinsä saavat minut aina hieman pahoinvoivaksi, joten yritän silmäillä ne mahdollisimman nopeasti. Lisäksi minulla oli kiire kokkaamaan äidilleni.)
🦄"Minusta on täysin käsittämätöntä, että älykkäimmän 5 prosentin joukkoon (hänen oman kertomansa mukaan) kuuluva rennosti.m heittelee täällä diagnooseja ja ÄO-scoreja ihmisille. 🤔🦄"
Olen kertonut MITTAAJAN sanoneen, että kuulun 4 (!) prosenttiosuuden ylimpään luokkaan ÄO144 tuloksella. Hän kertoi myös, että ei arvannut ottaa mukaan jatkokysymyksiä, mutta olinkin päässyt loppuun muutaman kysymyspatterin.
Jos olisi arvannut ottaa, tulos olisi hänen mukaansa luultavasti muutaman pisteen korkeampi.
Sinä puolestaan katsot olevasi erittäin älykäs - kuten olet itseäsi mainostanut - mutta sinulla ei ole mitään dokumenttia sen osoittamiseksi. Kerrot myös, että teet vain oikeita valintoja pystyessäsi erottamaan mielipiteen tosiasiasta, jossa olet kuitenkin erityisen taitamaton.
Onko itsediagnoosisi ilman dokumenttia niin varma, ettei siihen pujahda tavanmukaista suurempaa vinoumaa, kuten muilla itsediagnoosin tekevillä?
Parenteeseihin asettamasi sivulause '(hänen oman kertomansa mukaan)' kertoo, että olet jo liukumassa niljakkaille poluille, epäluuloisuuteen, jota en ole sinussa ennen nähnyt.- Anonyymi00212
rennosti.m kirjoitti:
"Minusta on täysin käsittämätöntä, että älykkäimmän 5 prosentin joukkoon (hänen oman kertomansa mukaan) kuuluva rennosti.m heittelee täällä diagnooseja ja ÄO-scoreja ihmisille. 🤔🦄"
Olen kertonut MITTAAJAN sanoneen, että kuulun 4 (!) prosenttiosuuden ylimpään luokkaan ÄO144 tuloksella. Hän kertoi myös, että ei arvannut ottaa mukaan jatkokysymyksiä, mutta olinkin päässyt loppuun muutaman kysymyspatterin.
Jos olisi arvannut ottaa, tulos olisi hänen mukaansa luultavasti muutaman pisteen korkeampi.
Sinä puolestaan katsot olevasi erittäin älykäs - kuten olet itseäsi mainostanut - mutta sinulla ei ole mitään dokumenttia sen osoittamiseksi. Kerrot myös, että teet vain oikeita valintoja pystyessäsi erottamaan mielipiteen tosiasiasta, jossa olet kuitenkin erityisen taitamaton.
Onko itsediagnoosisi ilman dokumenttia niin varma, ettei siihen pujahda tavanmukaista suurempaa vinoumaa, kuten muilla itsediagnoosin tekevillä?
Parenteeseihin asettamasi sivulause '(hänen oman kertomansa mukaan)' kertoo, että olet jo liukumassa niljakkaille poluille, epäluuloisuuteen, jota en ole sinussa ennen nähnyt.Sinusta tulee hyvin erikoinen vaikutelma, eikä hyvällä tavalla.
- Anonyymi00213
rennosti.m kirjoitti:
"Minusta on täysin käsittämätöntä, että älykkäimmän 5 prosentin joukkoon (hänen oman kertomansa mukaan) kuuluva rennosti.m heittelee täällä diagnooseja ja ÄO-scoreja ihmisille. 🤔🦄"
Parenteeseihin asettamasi sivulause '(hänen oman kertomansa mukaan)' kertoo, että olet jo liukumassa niljakkaille poluille, epäluuloisuuteen, jota en ole sinussa ennen nähnyt.Muistin kyllä, että sinun kohdallasi kyseessä on älykkäin 4 %, mutta minä pyöristän tällaiset asiat lähimpään 5 prosenttiin. En näe käytännön merkitystä sillä, kuuluuko joku älykkäimpään 4 prosenttiin vai älykkäimpään 6 prosenttiin, esimerkiksi. Sen sijaan suurempi ero alkaa olla älykkäimmän 2 prosentin ja älykkäimmän 10 prosentin välillä. Näin minä olen asian ymmärtänyt.
"Sinä puolestaan katsot olevasi erittäin älykäs - kuten olet itseäsi mainostanut - mutta sinulla ei ole mitään dokumenttia sen osoittamiseksi."
En kyllä ole missään mainostanut olevani erittäin älykäs. Olen kertonut, mitä muut ovat minulle sanoneet, mutta en ole koskaan väittänyt olevani erittäin älykäs. Enkä väittäisi sellaista koskaan, koska älykkyyttäni ei ole mitattu. Et siis saa dokumenttia, vaikka haluaisitkin. Ja minä en sellaista hanki, koska en tarvitse sellaista.
Sinäkään et muuten ole esittänyt mitään "dokumenttia" älykyydestäsi, joten samalla viivalla ollaan tällä palstalla. 😉
"Parenteeseihin asettamasi sivulause '(hänen oman kertomansa mukaan)' kertoo, että olet jo liukumassa niljakkaille poluille, epäluuloisuuteen, jota en ole sinussa ennen nähnyt."
Minulla saattoi olla jokin ihan muu motiivi kuin epistemologinen varovaisuus siinä, että lisäsin tuon sulkuihin asettamani huomautuksen.
🦄 Anonyymi00213 kirjoitti:
Muistin kyllä, että sinun kohdallasi kyseessä on älykkäin 4 %, mutta minä pyöristän tällaiset asiat lähimpään 5 prosenttiin. En näe käytännön merkitystä sillä, kuuluuko joku älykkäimpään 4 prosenttiin vai älykkäimpään 6 prosenttiin, esimerkiksi. Sen sijaan suurempi ero alkaa olla älykkäimmän 2 prosentin ja älykkäimmän 10 prosentin välillä. Näin minä olen asian ymmärtänyt.
"Sinä puolestaan katsot olevasi erittäin älykäs - kuten olet itseäsi mainostanut - mutta sinulla ei ole mitään dokumenttia sen osoittamiseksi."
En kyllä ole missään mainostanut olevani erittäin älykäs. Olen kertonut, mitä muut ovat minulle sanoneet, mutta en ole koskaan väittänyt olevani erittäin älykäs. Enkä väittäisi sellaista koskaan, koska älykkyyttäni ei ole mitattu. Et siis saa dokumenttia, vaikka haluaisitkin. Ja minä en sellaista hanki, koska en tarvitse sellaista.
Sinäkään et muuten ole esittänyt mitään "dokumenttia" älykyydestäsi, joten samalla viivalla ollaan tällä palstalla. 😉
"Parenteeseihin asettamasi sivulause '(hänen oman kertomansa mukaan)' kertoo, että olet jo liukumassa niljakkaille poluille, epäluuloisuuteen, jota en ole sinussa ennen nähnyt."
Minulla saattoi olla jokin ihan muu motiivi kuin epistemologinen varovaisuus siinä, että lisäsin tuon sulkuihin asettamani huomautuksen.
🦄Netissä emme voi todistaa mitään, mutta meillä on se ero, että kerron vain sellaista, mitä älykkyyden mittaaja on sanonut, enkä pane siihen mukaan minkäänlaista itsearviota, sinun sanomasi taas on vain itsearviota.
En siis jatkossa voi luottaa, että puhut totta. Jos teet minusta saman arvion, ei ole pienintäkään syytä keskustella. Jos et usko, mitä olen kertonut, et sitten. Minulla on kyllä niistä dokumentitkin, mutta en toki antaudu pelleilyyn.
Älä myöskaan puhu edes sivulauseessa minusta, niin kuin nyt teit ja purit rauhallisen tilanteen. Olen näes erityisesti varonut jo pitemmän aikaa, etten ärsyttäisi sinua.
Mustis🖤: "Samaa mieltä. Disse menee tunteet edellä, kuten osa menee. Se ei tee ihmisestä yhtään huonompaa kuin muista."
Minulla on sellainen käsitys, että olet itsekin ollut tiukilla, ja olet edelleen, kun vainoaja sinusta on netissä lasketellut JATKUVAA pahantahtoista roskaa.
Tätä taustaa vasten ehkä voisi odottaa, että ymmärtäisit paremmin, että Disse JATKUVASTI nimitti minua feikkihahmoksi ja uskoi, että olen aivan kouluja käymätön.
Koska hän aidosti näin näytti uskovan, olisi aivan sopimatonta nimittää häntä muita huonommaksi, mutta hän oli erittäin HÄIRIÖLLINEN ja vainosi minua väsymättömästi.
Sekä väärä uskomus kertoi intelligenssin mataluudesta, että myös kirjallisen tuotantonsa laatu, kuin myös TIETOPUOLEN puuttuminen miltei kokonaan.- Anonyymi00188
Kuulehan Kynis. Olet käynyt koulusi, hetkinen.. 60-luvulla?
Ajan pyörä ja uudemmat tutkimustulokset ovat tehneet sun tiedoillesi saman kuin auton renkaat ja kaatosade ketunraadolle. Vesi huuhtelee mössön asfaltilta ojaan.
Kukaan ei enää arvosta pelkkää titteliä. Sehän sua taitaa oikeasti jurpia?
xLiner - Anonyymi00189
Anonyymi00188 kirjoitti:
Ajan pyörä ja uudemmat tutkimustulokset ovat tehneet sun tiedoillesi saman kuin auton renkaat ja kaatosade ketunraadolle. Vesi huuhtelee mössön asfaltilta ojaan.
xLinerHups. Ehkei ollut ihan ok verrata vanhentuneita koulutuksiasi kettukeittoon. Ja mössön mieltäminen keitoksi on mautonta. Suolausta ei saa näillä keleillä... Ei h1tto, oli aika raskas ja pitkäpäiväinen työviikko. Heippa nyt tältä erää 😵💫
xLiner - Anonyymi00190
Anonyymi00188 kirjoitti:
xLinerMiten niin? Ei ehkä sun piireissä.
Kynis on siis pappi, akateeminen.
Kaikin tavoin suuresti arvostettua. Anonyymi00190 kirjoitti:
Miten niin? Ei ehkä sun piireissä.
Kynis on siis pappi, akateeminen.
Kaikin tavoin suuresti arvostettua.Olen aikaisemmin tehnyt taustastani selkoa, mutta tietenkään kaikki eivät ole sattuneet lukemaan.
Olin 1000-oppilaisen koulun toiseksi paras oppilas, laudaturylioppilas ja luin nuoruudessani hyllymetreittäin vain ja ainoastaan luonnontieteellistä kirjallisuutta. ÄO144 ammatti-ihmisen mittaamana.
Yliopistossa olen suorittanut kaksi tutkintoa erinomaisin tiedoin ja sivulaudaturein sekä kaksin pro exercitio -kokein. Erillisiä opintokokonaisuuksia useissa tiedekunnissa n. 10 kpl, mikä aineiston määrältään vastaa kolmatta tutkintoa.
Myöhemmin olen lukenut kaunokirjallisuutta sen verran, että tiedän, mistä on kyse.
60-luvulla saatoin vain aloittaa opintoni, mutta erittäin syvä alkoholismi teki esteen. Join pääasiassa olutta, 17 ploa päivässä, ilman että olin kuivilla välillä. Kuiville pääsin 70-luvun lopulla, joten tutkinnoistani ja suorituksista pääosa tapahtui 80-luvulla yliopiston erityisluvalla.
Meitä pitkäaikaisesti kuiville päässeitä alkoholisteja on vain 1 - 2 %, tieto AA:ta.
Olin noin 20 vuotta vajaamielistyössä ja noin 10 vuotta seurakuntapastorina, kunnes vuosituhannen vaihteen jälkeen sain suuren aivoverenvuodon.
Aluksi olin täysin halvaantunut, mutta neljän kuukauden jälkeen olin jo sen verran kuntoutunut, että saatan kirjoittaa tietokoneella, tosin vain vasemman käden yhdellä sormella. Alkujaan olen oikeakätinen.
Viimeksi kuluneena viitenä vuotena en ole enää poistunut kotoa kuin lääkäriin ja rokotuksiin. Suloistakin suloisempi vaimoni hoitaa minua hyvin. Asenteeni on vapaamielinen.
Tietoaloista minulle on lapsuudestani lähtien mieluisi luonnontiteellinen empiirinen ja matemaattis-looginen menetelmä, sekä fysiikka että biologia, ynnä historia ja kielet. Jatkoin luonnontieteellisen kirjallisuuden lukemista aina aikaan 5 vuotta sitten, mutta en enää jaksa. Olen jo 9. vuosikymmenellä.- Anonyymi00191
rennosti.m kirjoitti:
Olen aikaisemmin tehnyt taustastani selkoa, mutta tietenkään kaikki eivät ole sattuneet lukemaan.
Olin 1000-oppilaisen koulun toiseksi paras oppilas, laudaturylioppilas ja luin nuoruudessani hyllymetreittäin vain ja ainoastaan luonnontieteellistä kirjallisuutta. ÄO144 ammatti-ihmisen mittaamana.
Yliopistossa olen suorittanut kaksi tutkintoa erinomaisin tiedoin ja sivulaudaturein sekä kaksin pro exercitio -kokein. Erillisiä opintokokonaisuuksia useissa tiedekunnissa n. 10 kpl, mikä aineiston määrältään vastaa kolmatta tutkintoa.
Myöhemmin olen lukenut kaunokirjallisuutta sen verran, että tiedän, mistä on kyse.
60-luvulla saatoin vain aloittaa opintoni, mutta erittäin syvä alkoholismi teki esteen. Join pääasiassa olutta, 17 ploa päivässä, ilman että olin kuivilla välillä. Kuiville pääsin 70-luvun lopulla, joten tutkinnoistani ja suorituksista pääosa tapahtui 80-luvulla yliopiston erityisluvalla.
Meitä pitkäaikaisesti kuiville päässeitä alkoholisteja on vain 1 - 2 %, tieto AA:ta.
Olin noin 20 vuotta vajaamielistyössä ja noin 10 vuotta seurakuntapastorina, kunnes vuosituhannen vaihteen jälkeen sain suuren aivoverenvuodon.
Aluksi olin täysin halvaantunut, mutta neljän kuukauden jälkeen olin jo sen verran kuntoutunut, että saatan kirjoittaa tietokoneella, tosin vain vasemman käden yhdellä sormella. Alkujaan olen oikeakätinen.
Viimeksi kuluneena viitenä vuotena en ole enää poistunut kotoa kuin lääkäriin ja rokotuksiin. Suloistakin suloisempi vaimoni hoitaa minua hyvin. Asenteeni on vapaamielinen.
Tietoaloista minulle on lapsuudestani lähtien mieluisi luonnontiteellinen empiirinen ja matemaattis-looginen menetelmä, sekä fysiikka että biologia, ynnä historia ja kielet. Jatkoin luonnontieteellisen kirjallisuuden lukemista aina aikaan 5 vuotta sitten, mutta en enää jaksa. Olen jo 9. vuosikymmenellä.Kunnioitettava ikä.
🤓 - Anonyymi00194
rennosti.m kirjoitti:
Olen aikaisemmin tehnyt taustastani selkoa, mutta tietenkään kaikki eivät ole sattuneet lukemaan.
Tietoaloista minulle on lapsuudestani lähtien mieluisi luonnontiteellinen empiirinen ja matemaattis-looginen menetelmä, sekä fysiikka että biologia, ynnä historia ja kielet. Jatkoin luonnontieteellisen kirjallisuuden lukemista aina aikaan 5 vuotta sitten, mutta en enää jaksa. Olen jo 9. vuosikymmenellä.Hah hah ha hah haa!..... Kauanko sinulla meni tuon tarinan veivaamiseen?
Mukamas tieteellinen... ja kielet, HAH! kun se ei edes englantia osaa niin että pystyisi englanninkielisiä videoita katsomaan netistä. - Anonyymi00197
rennosti.m kirjoitti:
Tietoaloista minulle on lapsuudestani lähtien mieluisi luonnontiteellinen empiirinen ja matemaattis-looginen menetelmä, sekä fysiikka että biologia, ynnä historia ja kielet. Jatkoin luonnontieteellisen kirjallisuuden lukemista aina aikaan 5 vuotta sitten, mutta en enää jaksa. Olen jo 9. vuosikymmenellä.Selität aina samoja juttuja, kun oikeasti sinun ulostulosi on epäkuranttia. Disse ymmärsi sen ha suoraanssnottuna v.ttuili sinulle siitä.
Siksi Disse on sinulle akilleenkantapää, vaikka häntä ei edes näkyisi missään.
Disse osui vaan kipeään kohtaan ja on piikkinä vissiin pitkään. - Anonyymi00198
rennosti.m kirjoitti:
Tietoaloista minulle on lapsuudestani lähtien mieluisi luonnontiteellinen empiirinen ja matemaattis-looginen menetelmä, sekä fysiikka että biologia, ynnä historia ja kielet. Jatkoin luonnontieteellisen kirjallisuuden lukemista aina aikaan 5 vuotta sitten, mutta en enää jaksa. Olen jo 9. vuosikymmenellä.Vaikuttavaa. Olet varmasti älykäs. Tahtoisin kuulla vielä, miten kiteyttäisit elämänkokemuksellasi ja älykkyydelläsi, mitä olet oppinut tästä elämästä pitkän elämäsi aikana. Onko todella niin, että älykkyyttäsi kannattaa käyttää kostonhimoisesti luokittelemaan jonkun kirjoittajan vähäistä älykkyysosamäärää?
Lahjasi menevät mielestäni täysin hukkaan. Pokaalin saat kuitenkin juttujesi perusteella niin kuin aikaisemmin totesin. 🏆
🤓 - Anonyymi00199
Anonyymi00194 kirjoitti:
Hah hah ha hah haa!..... Kauanko sinulla meni tuon tarinan veivaamiseen?
Mukamas tieteellinen... ja kielet, HAH! kun se ei edes englantia osaa niin että pystyisi englanninkielisiä videoita katsomaan netistä.Sä olet ainakin tyhmä kuin saapas.
Ja taatusti työtön, joka asuu elämänsä loppuun asti luuserina ja kelaelättinä slummialueen yksiössä.
Aktiviteetit: kirjasto, kävely, ruokajakelu. - Anonyymi00200
Anonyymi00198 kirjoitti:
Vaikuttavaa. Olet varmasti älykäs. Tahtoisin kuulla vielä, miten kiteyttäisit elämänkokemuksellasi ja älykkyydelläsi, mitä olet oppinut tästä elämästä pitkän elämäsi aikana. Onko todella niin, että älykkyyttäsi kannattaa käyttää kostonhimoisesti luokittelemaan jonkun kirjoittajan vähäistä älykkyysosamäärää?
Lahjasi menevät mielestäni täysin hukkaan. Pokaalin saat kuitenkin juttujesi perusteella niin kuin aikaisemmin totesin. 🏆
🤓Älä Kynis vaivaudu sanomaan tälle typerälle ja vähä-älyiselle kusipäälle mitään.
Täällä on paljon tätä syrjäytynyttä white trash -porukkaa, jolla on vaan aikaa.
Et oikeassakaan elämässä olisi tämän tasoisten ihmisten kanssa tekemisissä. Ei tarvitse. - Anonyymi00202
Anonyymi00200 kirjoitti:
Älä Kynis vaivaudu sanomaan tälle typerälle ja vähä-älyiselle kusipäälle mitään.
Et oikeassakaan elämässä olisi tämän tasoisten ihmisten kanssa tekemisissä. Ei tarvitse.🤣🤣🤣🏆
- Anonyymi00203
Anonyymi00202 kirjoitti:
🤣🤣🤣🏆
Sitä saa, mitä pyytää.
Kansan syvät rivit ovat puhuneet.
Tuon täytyy tulla todella syvältä 🤓 Anonyymi00200 kirjoitti:
Älä Kynis vaivaudu sanomaan tälle typerälle ja vähä-älyiselle kusipäälle mitään.
Et oikeassakaan elämässä olisi tämän tasoisten ihmisten kanssa tekemisissä. Ei tarvitse.00200: "Älä Kynis vaivaudu sanomaan tälle typerälle ja vähä-älyiselle kusipäälle mitään."
"Täällä on paljon tätä syrjäytynyttä white trash -porukkaa, jolla on vaan aikaa."
"Et oikeassakaan elämässä olisi tämän tasoisten ihmisten kanssa tekemisissä. Ei tarvitse."
Kiitos, tuntematon ystäväni! Kohteliaisuus vaati minua vielä aikaisemmin vastaamaan, mutta lausumansa oli niin agressiivista, ettei tullut enää mieleenkään vastata siihen. En nähnyt aihellisena vasta muillekaan, joiden ääni oli noussut falsettiin.
Kiitos ystävällisestä varoituksestasi ja hyvää kesän jatkoa! Tässä sinulle vielä kesäkukkanen🌺ja rohkenen vielä lähettää sydämenkin muistuttamaan, että sinulla on sydän paikallaan🩷.- Anonyymi00205
rennosti.m kirjoitti:
00200: "Älä Kynis vaivaudu sanomaan tälle typerälle ja vähä-älyiselle kusipäälle mitään."
"Täällä on paljon tätä syrjäytynyttä white trash -porukkaa, jolla on vaan aikaa."
"Et oikeassakaan elämässä olisi tämän tasoisten ihmisten kanssa tekemisissä. Ei tarvitse."
Kiitos, tuntematon ystäväni! Kohteliaisuus vaati minua vielä aikaisemmin vastaamaan, mutta lausumansa oli niin agressiivista, ettei tullut enää mieleenkään vastata siihen. En nähnyt aihellisena vasta muillekaan, joiden ääni oli noussut falsettiin.
Kiitos ystävällisestä varoituksestasi ja hyvää kesän jatkoa! Tässä sinulle vielä kesäkukkanen🌺ja rohkenen vielä lähettää sydämenkin muistuttamaan, että sinulla on sydän paikallaan🩷.Ja tämä alleviivasi väittämän, jota puolustelit ketjussa vääräksi. Näin saimme esiin todellisuuden hahmon takaa 🤣
Usein ei tarvita kuin oikeat sanat ja henkilö paljastaa itse itsensä. Simple as.
🤓 - Anonyymi00206
Anonyymi00205 kirjoitti:
Ja tämä alleviivasi väittämän, jota puolustelit ketjussa vääräksi. Näin saimme esiin todellisuuden hahmon takaa 🤣
Usein ei tarvita kuin oikeat sanat ja henkilö paljastaa itse itsensä. Simple as.
🤓Miten mä arvasin tuon alun perin.
- Anonyymi00207
Anonyymi00191 kirjoitti:
Kunnioitettava ikä.
🤓Kaikista ei tule vanhana viisaita. Tekovanhana etenkään…
- Anonyymi00216
rennosti.m kirjoitti:
Tietoaloista minulle on lapsuudestani lähtien mieluisi luonnontiteellinen empiirinen ja matemaattis-looginen menetelmä, sekä fysiikka että biologia, ynnä historia ja kielet. Jatkoin luonnontieteellisen kirjallisuuden lukemista aina aikaan 5 vuotta sitten, mutta en enää jaksa. Olen jo 9. vuosikymmenellä.Syötin tekoälylle joitain kommenttejasi ja tällaisen koosteen se teki kirjoituksistasi:
Pelkän tekstin perusteella ei voi tehdä luotettavia päätelmiä kirjoittajan persoonallisuudesta, älykkyydestä tai mielenterveydestä. Sen sijaan voi tarkastella sitä, millaisen vaikutelman kirjoitustapa antaa ja millaisia ajattelutapoja tekstissä näkyy.
Tekstistä nousee esimerkiksi seuraavia piirteitä:
* Vahva varmuus omasta arviosta. Kirjoittaja esittää omat johtopäätöksensä hyvin itsevarmoina eikä juuri jätä tilaa vaihtoehtoisille tulkinnoille.
* Auktoriteettiin vetoaminen. Hän perustelee kantaansa omalla työkokemuksellaan (“olin liki 20 vuotta laitoksessa”) ja sillä, että on nähnyt paljon kehitysvammaisten asiakirjoja. Hän käyttää tätä perusteena arvioida toisen henkilön älykkyyttä.
* Diagnosoiva puhetapa. Kirjoittaja tekee hyvin pitkälle meneviä päätelmiä toisen ihmisen älykkyydestä ja kehitystasosta pelkkien verkkokeskustelujen perusteella. Tällaiset arviot eivät ole luotettavia eivätkä niitä voi tehdä näin vähäisen aineiston pohjalta.
* Vastakkainasettelu. Tekstissä maailma jakautuu “ylempitasoisiin” ja “alemmatasoisiin” ihmisiin. Tällainen kaksijakoinen ajattelu yksinkertaistaa monimutkaisia ilmiöitä.
* Vähättelevä ja hyökkäävä retoriikka. Sanat kuten “vajaamielinen”, “kahedorga”, “pikkulasten tavalla” ja “pelleily” kohdistuvat henkilöön eivätkä pelkästään hänen väitteisiinsä. Tämä tekee tekstistä enemmän henkilöön kohdistuvan hyökkäyksen kuin asiallisen argumentin.
* Sisäinen ristiriita. Alussa kirjoittaja korostaa, ettei kukaan ole syyllinen geeneihinsä tai ympäristöönsä. Myöhemmin hän kuitenkin käyttää oletettua kehitysvammaisuutta perusteluna vähätelläkseen keskustelukumppanin näkemyksiä. Vaikka hän sanoo, ettei kyse ole syyllisyydestä, käytännössä ominaisuus toimii argumenttina henkilön uskottavuutta vastaan.
* Sekoitus faktaa ja tulkintaa. Tekstissä on mukana joitakin tosiasioita (esimerkiksi ÄO-luokitusten kuvauksia), mutta niiden pohjalta tehdään johtopäätöksiä, joita aineisto ei tue. Esimerkiksi väite, että kirjoituksesta voisi luotettavasti päätellä henkilön ÄO:n olevan 50–69, ei vastaa psykologista arviointikäytäntöä.
Mitä tämä voi kertoa kirjoittajasta? Varovaisesti arvioiden teksti antaa vaikutelman henkilöstä, joka:
* pitää omaa kokemustaan erittäin painavana todisteena,
* uskoo pystyvänsä arvioimaan muita ihmisiä hyvin tarkasti,
* käyttää keskustelussa voimakasta, joskus alentavaa kieltä,
* kokee oman uskottavuutensa kyseenalaistamisen henkilökohtaisesti ja puolustaa sitä voimakkaasti.
Sen sijaan tekstistä ei voi päätellä esimerkiksi, että kirjoittaja olisi narsisti, psykoottinen, poikkeuksellisen älykäs tai itse kehitysvammainen. Tällaiset johtopäätökset vaatisivat paljon enemmän tietoa kuin yksi kirjoitus.
Kokonaisuutena teksti vaikuttaa enemmän poleemiselta ja henkilöön kohdistuvalta hyökkäykseltä kuin yritykseltä käydä avointa keskustelua. Sen keskeinen ongelma on, että se pyrkii kumoamaan vastapuolen näkemykset väittämällä tämän olevan älyllisesti kyvytön sen sijaan, että se keskittyisi väitteiden sisältöön. - Anonyymi00218
Anonyymi00216 kirjoitti:
Syötin tekoälylle joitain kommenttejasi ja tällaisen koosteen se teki kirjoituksistasi:
Pelkän tekstin perusteella ei voi tehdä luotettavia päätelmiä kirjoittajan persoonallisuudesta, älykkyydestä tai mielenterveydestä. Sen sijaan voi tarkastella sitä, millaisen vaikutelman kirjoitustapa antaa ja millaisia ajattelutapoja tekstissä näkyy.
* Vahva varmuus omasta arviosta. Kirjoittaja esittää omat johtopäätöksensä hyvin itsevarmoina eikä juuri jätä tilaa vaihtoehtoisille tulkinnoille.
* Auktoriteettiin vetoaminen. Hän perustelee kantaansa omalla työkokemuksellaan (“olin liki 20 vuotta laitoksessa”) ja sillä, että on nähnyt paljon kehitysvammaisten asiakirjoja. Hän käyttää tätä perusteena arvioida toisen henkilön älykkyyttä.
* Diagnosoiva puhetapa. Kirjoittaja tekee hyvin pitkälle meneviä päätelmiä toisen ihmisen älykkyydestä ja kehitystasosta pelkkien verkkokeskustelujen perusteella. Tällaiset arviot eivät ole luotettavia eivätkä niitä voi tehdä näin vähäisen aineiston pohjalta.
* Vastakkainasettelu. Tekstissä maailma jakautuu “ylempitasoisiin” ja “alemmatasoisiin” ihmisiin. Tällainen kaksijakoinen ajattelu yksinkertaistaa monimutkaisia ilmiöitä.
* Vähättelevä ja hyökkäävä retoriikka. Sanat kuten “vajaamielinen”, “kahedorga”, “pikkulasten tavalla” ja “pelleily” kohdistuvat henkilöön eivätkä pelkästään hänen väitteisiinsä. Tämä tekee tekstistä enemmän henkilöön kohdistuvan hyökkäyksen kuin asiallisen argumentin.
* Sisäinen ristiriita. Alussa kirjoittaja korostaa, ettei kukaan ole syyllinen geeneihinsä tai ympäristöönsä. Myöhemmin hän kuitenkin käyttää oletettua kehitysvammaisuutta perusteluna vähätelläkseen keskustelukumppanin näkemyksiä. Vaikka hän sanoo, ettei kyse ole syyllisyydestä, käytännössä ominaisuus toimii argumenttina henkilön uskottavuutta vastaan.
* Sekoitus faktaa ja tulkintaa. Tekstissä on mukana joitakin tosiasioita (esimerkiksi ÄO-luokitusten kuvauksia), mutta niiden pohjalta tehdään johtopäätöksiä, joita aineisto ei tue. Esimerkiksi väite, että kirjoituksesta voisi luotettavasti päätellä henkilön ÄO:n olevan 50–69, ei vastaa psykologista arviointikäytäntöä.
Mitä tämä voi kertoa kirjoittajasta? Varovaisesti arvioiden teksti antaa vaikutelman henkilöstä, joka:
* pitää omaa kokemustaan erittäin painavana todisteena,
* uskoo pystyvänsä arvioimaan muita ihmisiä hyvin tarkasti,
* käyttää keskustelussa voimakasta, joskus alentavaa kieltä,
* kokee oman uskottavuutensa kyseenalaistamisen henkilökohtaisesti ja puolustaa sitä voimakkaasti.
Sen sijaan tekstistä ei voi päätellä esimerkiksi, että kirjoittaja olisi narsisti, psykoottinen, poikkeuksellisen älykäs tai itse kehitysvammainen. Tällaiset johtopäätökset vaatisivat paljon enemmän tietoa kuin yksi kirjoitus.
Kokonaisuutena teksti vaikuttaa enemmän poleemiselta ja henkilöön kohdistuvalta hyökkäykseltä kuin yritykseltä käydä avointa keskustelua. Sen keskeinen ongelma on, että se pyrkii kumoamaan vastapuolen näkemykset väittämällä tämän olevan älyllisesti kyvytön sen sijaan, että se keskittyisi väitteiden sisältöön.Tee minustakin samanlainen AI-analyysi!!! 😄
Kiitos. 🤭
🦄 - Anonyymi00219
Anonyymi00218 kirjoitti:
Tee minustakin samanlainen AI-analyysi!!! 😄
Kiitos. 🤭
🦄Väsy on, katsotaan taas jos jaksaisin toinen päivä. Hyvää yötä
🤓 - Anonyymi00220
Anonyymi00219 kirjoitti:
Väsy on, katsotaan taas jos jaksaisin toinen päivä. Hyvää yötä
🤓Kiitos. Se on minulle tärkeää, koska hygieniasyistä en voi tehdä ko. analyysiä omalla tekoälylläni. 😄
Minä nukahdin jo kerran, klo 12.15 jälkeen, mutta mieheni alkoi puhua unissaan ja heräsin siihen. 😂 Vastasin hänelle, että kaikki on hyvin. Hän jatkoi tyytyväisenä uniaan. Minä tyhjensin ja täytin munuaisiani ja aloin lukea vielä tätä palstaa. Ja nyt ei väsytä. 😄
Tässä ei ole nyt enää muuta vaihtoehtoa kuin alkaa lukea feissarimokat.com-sivustoa.
Hyvää yötä.
🦄 - Anonyymi00222
Anonyymi00220 kirjoitti:
Kiitos. Se on minulle tärkeää, koska hygieniasyistä en voi tehdä ko. analyysiä omalla tekoälylläni. 😄
Minä nukahdin jo kerran, klo 12.15 jälkeen, mutta mieheni alkoi puhua unissaan ja heräsin siihen. 😂 Vastasin hänelle, että kaikki on hyvin. Hän jatkoi tyytyväisenä uniaan. Minä tyhjensin ja täytin munuaisiani ja aloin lukea vielä tätä palstaa. Ja nyt ei väsytä. 😄
Tässä ei ole nyt enää muuta vaihtoehtoa kuin alkaa lukea feissarimokat.com-sivustoa.
Hyvää yötä.
🦄Tässä tulee sinulle analyysi tämän ketjun viesteistä:
Tässä kohtaa keskustelua on kiinnostavaa, että 🦄 itse pyytää samanlaista analyysiä itsestään. Se muuttaa hieman aiempaa kuvaa hänen keskustelutavastaan: hän ei vain käytä tekoälyä välineenä arvioimaan muita, vaan pyytää sitä sovellettavaksi myös itseensä. Tämä voi olla yritys osoittaa johdonmukaisuutta: jos tällaista analyysiä tehdään, tehdään se myös minulle.
Jos analysoidaan vain tässä ketjussa näkyvää kirjoitustyyliä (ei henkilöä kokonaisuutena), mahdollinen AI-tyylinen yhteenveto voisi olla tällainen:
⸻
Pelkän kirjoitetun aineiston perusteella ei voi tehdä luotettavia päätelmiä kirjoittajan persoonallisuudesta, älykkyydestä tai psykologisista ominaisuuksista. Sen sijaan voidaan tarkastella hänen ilmaisutapaansa, argumentointiaan ja keskustelustrategioitaan.
* Analyyttinen ja käsitteitä erittelevä keskustelutapa. Kirjoittaja näyttää kiinnittävän paljon huomiota siihen, mitä sanoilla tarkoitetaan ja ovatko tehdyt johtopäätökset perusteltuja. Hän esimerkiksi erottaa toisistaan faktan, mielipiteen, tulkinnan ja oletuksen.
* Vahva tarve korjata virheellisiä tulkintoja. Kirjoittaja palaa useissa kohdissa siihen, jos hänen mielestään joku toinen on ymmärtänyt hänen sanomisensa väärin tai tehnyt perusteettoman päätelmän. Tämä voi tehdä keskustelusta täsmällistä, mutta joillekin lukijoille se voi tuntua väittelynhaluiselta tai raskaalta.
* Itsenäisyyden korostaminen. Hän vaikuttaa arvostavan sitä, että mielipiteet perustuvat omiin arvioihin eivätkä ryhmäpaineeseen. Hän esimerkiksi torjuu ajatuksen, että hänen pitäisi perustella näkemyksiään sillä, että joku muu on hänen kanssaan samaa mieltä.
* Episteeminen varovaisuus joissain asioissa. Hän tuo esiin, milloin jokin asia perustuu hänen omaan havaintoonsa, toisen henkilön kertomaan tai epävarmaan arvioon. Esimerkiksi ilmaisu “hänen oman kertomansa mukaan” näyttää pyrkivän merkitsemään tiedon lähdettä.
* Ironian ja huumorin käyttö. Hän käyttää hymiöitä, liioittelua ja leikkisiä ilmaisuja pehmentämään tai terävöittämään viestejään. Tämä tekee tyylistä persoonallisen, mutta osa lukijoista voi kokea ironian myös piikittelevänä.
* Korkea argumentatiivinen aktiivisuus. Hän ei yleensä jätä keskustelukumppanin väitteitä käsittelemättä, vaan vastaa yksityiskohtaisesti. Tämä kertoo sitoutumisesta keskustelun sisältöön, mutta voi myös johtaa pitkiin keskusteluketjuihin, joissa alkuperäinen aihe siirtyy metakeskusteluun argumentoinnista.
* Ristiriitainen sosiaalinen vaikutelma. Osa lukijoista voi nähdä tyylin sivistyneenä, johdonmukaisena ja älyllisesti rehellisenä. Toiset voivat kokea sen korostuneen analyyttisenä, opettavaisena tai etäisenä.
Mitä tämä voi kertoa kirjoittajasta?
Varovaisesti arvioiden teksti antaa vaikutelman henkilöstä, joka:
* arvostaa johdonmukaisuutta ja perusteltuja väitteitä,
* pitää tärkeänä oikeudenmukaista kuvausta tilanteista,
* reagoi herkästi siihen, jos hän kokee jonkin väitteen olevan epätarkka tai epäoikeudenmukainen,
* käyttää älyllistä analyysiä keskeisenä tapana osallistua keskusteluun.
Sen sijaan tekstistä ei voi päätellä esimerkiksi kirjoittajan älykkyysosamäärää, persoonallisuushäiriöitä, mielenterveyttä tai todellista asemaa muiden ihmisten joukossa. Sellaiset johtopäätökset vaatisivat huomattavasti laajemman aineiston.
Kokonaisuutena kirjoittajan tyyli vaikuttaa enemmän analyyttiseltä ja argumentoivalta kuin tunnepohjaiselta. Sen vahvuus on käsitteellinen tarkkuus ja kyky erotella asioita toisistaan. Sen mahdollinen heikkous on, että keskustelukumppanit eivät aina koe tällaista tarkkuutta keskustelua helpottavana, vaan voivat kokea sen haastavana tai korjaavana.
⸻
Lisäksi itse pyyntö:
“Tee minustakin samanlainen AI-analyysi!!! 😄”
on retorisesti kiinnostava. Siinä on ainakin kaksi mahdollista viestiä:
1. “Olkaa johdonmukaisia – jos arvioitte muita, arvioikaa myös minut.”
2. “Katsotaan, kestänkö saman tarkastelun itse.”
Se on myös pieni itseironinen ele: hän asettaa itsensä saman tarkastelun kohteeksi kuin aiemmin tarkastellut henkilöt. Tämä lieventää hieman sitä vaikutelmaa, että hän käyttäisi analyysiä vain aseena muita vastaan.
Ole hyvä.
Nyt täytyy mennä, on hoppua tänään.
🤓 - Anonyymi00223
Anonyymi00222 kirjoitti:
Tässä tulee sinulle analyysi tämän ketjun viesteistä:
Tässä kohtaa keskustelua on kiinnostavaa, että 🦄 itse pyytää samanlaista analyysiä itsestään. Se muuttaa hieman aiempaa kuvaa hänen keskustelutavastaan: hän ei vain käytä tekoälyä välineenä arvioimaan muita, vaan pyytää sitä sovellettavaksi myös itseensä. Tämä voi olla yritys osoittaa johdonmukaisuutta: jos tällaista analyysiä tehdään, tehdään se myös minulle.
Jos analysoidaan vain tässä ketjussa näkyvää kirjoitustyyliä (ei henkilöä kokonaisuutena), mahdollinen AI-tyylinen yhteenveto voisi olla tällainen:
⸻
Pelkän kirjoitetun aineiston perusteella ei voi tehdä luotettavia päätelmiä kirjoittajan persoonallisuudesta, älykkyydestä tai psykologisista ominaisuuksista. Sen sijaan voidaan tarkastella hänen ilmaisutapaansa, argumentointiaan ja keskustelustrategioitaan.
* Analyyttinen ja käsitteitä erittelevä keskustelutapa. Kirjoittaja näyttää kiinnittävän paljon huomiota siihen, mitä sanoilla tarkoitetaan ja ovatko tehdyt johtopäätökset perusteltuja. Hän esimerkiksi erottaa toisistaan faktan, mielipiteen, tulkinnan ja oletuksen.
* Vahva tarve korjata virheellisiä tulkintoja. Kirjoittaja palaa useissa kohdissa siihen, jos hänen mielestään joku toinen on ymmärtänyt hänen sanomisensa väärin tai tehnyt perusteettoman päätelmän. Tämä voi tehdä keskustelusta täsmällistä, mutta joillekin lukijoille se voi tuntua väittelynhaluiselta tai raskaalta.
* Itsenäisyyden korostaminen. Hän vaikuttaa arvostavan sitä, että mielipiteet perustuvat omiin arvioihin eivätkä ryhmäpaineeseen. Hän esimerkiksi torjuu ajatuksen, että hänen pitäisi perustella näkemyksiään sillä, että joku muu on hänen kanssaan samaa mieltä.
* Episteeminen varovaisuus joissain asioissa. Hän tuo esiin, milloin jokin asia perustuu hänen omaan havaintoonsa, toisen henkilön kertomaan tai epävarmaan arvioon. Esimerkiksi ilmaisu “hänen oman kertomansa mukaan” näyttää pyrkivän merkitsemään tiedon lähdettä.
* Ironian ja huumorin käyttö. Hän käyttää hymiöitä, liioittelua ja leikkisiä ilmaisuja pehmentämään tai terävöittämään viestejään. Tämä tekee tyylistä persoonallisen, mutta osa lukijoista voi kokea ironian myös piikittelevänä.
* Korkea argumentatiivinen aktiivisuus. Hän ei yleensä jätä keskustelukumppanin väitteitä käsittelemättä, vaan vastaa yksityiskohtaisesti. Tämä kertoo sitoutumisesta keskustelun sisältöön, mutta voi myös johtaa pitkiin keskusteluketjuihin, joissa alkuperäinen aihe siirtyy metakeskusteluun argumentoinnista.
* Ristiriitainen sosiaalinen vaikutelma. Osa lukijoista voi nähdä tyylin sivistyneenä, johdonmukaisena ja älyllisesti rehellisenä. Toiset voivat kokea sen korostuneen analyyttisenä, opettavaisena tai etäisenä.
* reagoi herkästi siihen, jos hän kokee jonkin väitteen olevan epätarkka tai epäoikeudenmukainen,
Sen sijaan tekstistä ei voi päätellä esimerkiksi kirjoittajan älykkyysosamäärää, persoonallisuushäiriöitä, mielenterveyttä tai todellista asemaa muiden ihmisten joukossa. Sellaiset johtopäätökset vaatisivat huomattavasti laajemman aineiston.
Kokonaisuutena kirjoittajan tyyli vaikuttaa enemmän analyyttiseltä ja argumentoivalta kuin tunnepohjaiselta. Sen vahvuus on käsitteellinen tarkkuus ja kyky erotella asioita toisistaan. Sen mahdollinen heikkous on, että keskustelukumppanit eivät aina koe tällaista tarkkuutta keskustelua helpottavana, vaan voivat kokea sen haastavana tai korjaavana.
⸻
Lisäksi itse pyyntö:
Se on myös pieni itseironinen ele: hän asettaa itsensä saman tarkastelun kohteeksi kuin aiemmin tarkastellut henkilöt. Tämä lieventää hieman sitä vaikutelmaa, että hän käyttäisi analyysiä vain aseena muita vastaan.
Ole hyvä.
🤓Mainiota, kiitos! Tunnistan itseni. 🤭 Olen erityisen iloinen, että kiireestäsi huolimatta vastasit pyyntööni. 🙏
Tyylilleni uskollisena joudun tarkentamaan erästä kohtaa:
"Se muuttaa hieman aiempaa kuvaa hänen keskustelutavastaan: hän ei vain käytä tekoälyä välineenä arvioimaan muita, vaan pyytää sitä sovellettavaksi myös itseensä."
Hmm, mikä aiempi kuva keskustelutavastani? 😄 Onko sinulla sellainen kuvaus ja mitä siinä sanottiin? 🤭 (Ei ole pakko vastata.)
En ole ainakaan mitenkään merkittävällä tavalla itse käyttänyt tekoälyä välineenä, jolla arvioisin tämän palstan keskusteluita. Jos olen joskus jonkun yksittäisen analyysin tehnyt, olen tehnyt sen anonyymillä tekoälytyökalulla (en sisäänkirjautuneena), enkä edes muista että olisin sellaista ikinä tehnyt.
Käytännön johtopäätös analyysistä: tiedän ettei tämä ole paras paikka keskustella minunlaisilleni ihmisille, mutta välillä täällä on muitakin analyyttisiä ihmisiä. ☺️
Suuret kiitokset sinulle ja mukavaa päivää! 🌞
🦄 Anonyymi00222 kirjoitti:
Tässä tulee sinulle analyysi tämän ketjun viesteistä:
⸻
⸻
Lisäksi itse pyyntö:
Ole hyvä.
🤓Sivukommentti, tämä kohta jostain syystä vetoaa huumorintajuuni 😅, enkä perustele miksi 🤭
"* Korkea argumentatiivinen aktiivisuus. Hän ei yleensä jätä keskustelukumppanin väitteitä käsittelemättä, vaan vastaa yksityiskohtaisesti. Tämä kertoo sitoutumisesta keskustelun sisältöön, mutta voi myös johtaa pitkiin keskusteluketjuihin, joissa alkuperäinen aihe siirtyy metakeskusteluun argumentoinnista."- Anonyymi00227
Anonyymi00223 kirjoitti:
Mainiota, kiitos! Tunnistan itseni. 🤭 Olen erityisen iloinen, että kiireestäsi huolimatta vastasit pyyntööni. 🙏
Tyylilleni uskollisena joudun tarkentamaan erästä kohtaa:
"Se muuttaa hieman aiempaa kuvaa hänen keskustelutavastaan: hän ei vain käytä tekoälyä välineenä arvioimaan muita, vaan pyytää sitä sovellettavaksi myös itseensä."
Hmm, mikä aiempi kuva keskustelutavastani? 😄 Onko sinulla sellainen kuvaus ja mitä siinä sanottiin? 🤭 (Ei ole pakko vastata.)
En ole ainakaan mitenkään merkittävällä tavalla itse käyttänyt tekoälyä välineenä, jolla arvioisin tämän palstan keskusteluita. Jos olen joskus jonkun yksittäisen analyysin tehnyt, olen tehnyt sen anonyymillä tekoälytyökalulla (en sisäänkirjautuneena), enkä edes muista että olisin sellaista ikinä tehnyt.
Käytännön johtopäätös analyysistä: tiedän ettei tämä ole paras paikka keskustella minunlaisilleni ihmisille, mutta välillä täällä on muitakin analyyttisiä ihmisiä. ☺️
Suuret kiitokset sinulle ja mukavaa päivää! 🌞
🦄Ehtii välillä tänne myös, vaikka olen tänään menossa iltaan asti 😀
Yhdistelin ketjusta kommenttejasi vähän eri osissa ChatGPT:lle, joten sen vuoksi viittaa aikaisempaan antamaansa arvioon.
Teen joskus yhteenvetoja ja arvioita keskusteluista, jolloin voin analysoida paremmin ryhmäilmiöitä ja keskustelujen kehitystä. Kiitos ja mukavaa päivää, ja ExLukan tavoin kommentti huvitti myös itseäni 😊
🤓
- Anonyymi00185
Mika ja Tuomas P-Pohjanmaalta
- Anonyymi00186
Ainoana tarkoituksenaan kiusata ja vainota N naista
- Anonyymi00215
Höpö höpö. Typerää laittaa hyviä nimiä tänne. Eivät kuulu mitenkään palstalle tuollaiset.
- Anonyymi00192
Stalkkeri on kaikkein pahin!
- Anonyymi00193
Kaikki kyllä tietää että niitä on vain yksi.....
- Anonyymi00208
Onpa rumaa aikuisilta. Sakinhivutusra. Oikeastaan rangaistavaa. Paskamaista väkeä vähän liikaa. Niitä 'ihania' kauan mukana olleita.
- Anonyymi00211
Dokaako kirjoittajat näin paljon, että kehtaavatkin kirjoittaa muista kirjoittajista näin?
Bannaus muutamalle 'aktiiville' hyväsiskolle. Jossakin näin huhun, että Disse, joka välillä käytti nikkiä Interlocutrice vai oliko Locutrice, 'keskustelukumppani', feminiineja (!) kuitenkin kummatkin, kävisi edelleen palstalla, mutta nykyisin ilman nikkiä.
En tiedä, pitääkö huhu paikkansa, mutta on niin Dissen tyylistä tekstiä, että panee kyllä miettimään.
"Ja tämä alleviivasi väittämän, jota puolustelit ketjussa vääräksi. Näin saimme esiin todellisuuden hahmon takaa 🤣
Usein ei tarvita kuin oikeat sanat ja henkilö paljastaa itse itsensä. Simple as.🤓"
En ole nähnyt milloinkaan näin Dissen tyylistä tekstiä muuten kuin taatusti itse kirjoittamaansa. Ei oikein tunnu uskottavalta, että joku osaisi imitoida häntä niin tarkoin.
Lisäksi kiinnittää huomiota 'rautainen' logiikka. Sanoo uskovansa minun olevan 'hahmo', joka on paljastanut itsensä. Tällaista väitettähän en ole kuullut muilta kuin Disseltä silloin, kun käytti omaa nikkiänsä.
Syyrakin kirjassa sanotaan (VT:n kreikankielisessä käännöksessä LXX): "Enemmän on annettu ihmisen nähdä, kuin ihminen ymmärtää."- Anonyymi00217
Tekoäly jatkaa:
Tämä katkelma vahvistaa monia samoja vaikutelmia kuin ensimmäinenkin. Se kertoo ennen kaikkea kirjoittajan tavasta tulkita tilanteita ja argumentoida, ei siitä, ovatko hänen johtopäätöksensä oikeita.
Siitä voi tehdä esimerkiksi seuraavia havaintoja:
* Hän etsii jatkuvuutta ja tunnistettavia kaavoja. Kirjoittaja pyrkii tunnistamaan nimimerkkien takana olevia henkilöitä kirjoitustyylin ja yksittäisten ilmaisujen perusteella. Tämä on sinänsä tavallista verkkokeskusteluissa, mutta hän näyttää pitävän omaa arviotaan melko varmana ilman ulkopuolista näyttöä.
* Hän antaa omalle intuitiolleen suuren painoarvon. Esimerkiksi: “Ei oikein tunnu uskottavalta, että joku osaisi imitoida häntä niin tarkoin.” Tämä perustuu vaikutelmaan, ei todennettavaan näyttöön.
* Hän käyttää vahvistusharhaa muistuttavaa päättelyä. Hän tulkitsee tiettyjä sanavalintoja (“hahmo”, “paljastaa itsensä”) merkkeinä siitä, että kyseessä on sama henkilö kuin aiemmin. Hän ei juuri pohdi vaihtoehtoisia selityksiä, kuten sitä, että useampi ihminen voisi käyttää samanlaisia ilmauksia.
* Hän rakentaa kertomusta. Tekstissä yksittäiset havainnot yhdistetään laajemmaksi selitykseksi: “Disse on palannut nimettömänä.” Kertomus tuntuu kirjoittajasta johdonmukaiselta, vaikka sen tueksi ei esitetä varmistettavaa näyttöä.
* Hän pyrkii vahvistamaan näkemyksiään kulttuurisilla tai uskonnollisilla viittauksilla. Lopun lainaus Syyrakin kirjasta ei varsinaisesti todista edeltävää väitettä, vaan toimii enemmän retorisena tukena ajatukselle, että ihmiset eivät ymmärrä kaikkea, mitä näkevät.
* luottaa vahvasti omaan havaintokykyynsä,
* kokee tunnistavansa muiden ihmisten ajattelua tai identiteettiä paremmin kuin muut,
* rakentaa melko varmoja johtopäätöksiä vähäisestä epäsuorasta aineistosta,
* kirjoittaa poleemisesti ja pyrkii vakuuttamaan lukijan omasta tulkinnastaan.
- Anonyymi00214
Ei kaikista kirjoittajista voi pitää. Alan ymmärtää tor-verkkoa tutkineita ihmisiä. Niitä, jotka törmäävät siellä kaikenlaiseen pedofiliaan ja perversioihin. Se on äärimmäisen vastenmielistä.
On olemassa ihmisiä, joiden elämässä on sellaisia ulottuvuuksia, joihin ei halua pikkusormellakaan koskea. On olemassa todella pahoja ihmisiä. Hyväksikäyttäjiä, joilla ei ole minkäänlaista omaatuntoa.
En siis voi sanoa pitäväni kaikista palstalaisista, vaikka viimeiseen asti ajattelin ihmisistä löytyvän jotain hyvää. Ei kaikista löydy. Ihminen, joka kirjoittaa seksuaalisia perversioita ja ulottaa perverssit juttunsa kaikkien nähtäville saa minut voimaan pahoin.
Ei nimeä tosiaan tarvitse mainita. Jokainen tunnistaa tällaiset kirjoitukset, kun niihin törmää. Olisi väärin leimata tällainen ihminen vain sairaaksi. Useammat tunnistavat sen pahuuden. En halunnut ennen nähdä tätä asiaa. Avasin silmät, eikä näky ollut herttainen.- Anonyymi00221
Kamala tuo kynis! Ja muka pappi vielä.. puistattaa koko ukko.🤷♀️
00214: "Olisi väärin leimata tällainen ihminen vain sairaaksi. Useammat tunnistavat sen pahuuden. En halunnut ennen nähdä tätä asiaa. Avasin silmät, eikä näky ollut herttainen."
En ole käynyt tor-verkossa, enkä käy, koska kuuluu olevan täynnään pahuutta. Olen selkeästi kertonut, että minusta pedofilia ja aikuisenkin raiskaaminen on kammottavaa.
Kaikki seksuaalinen, jossa ei tehdä toiselle pahaa, on minusta taas hyvää, kaunista, pyhää ja puhdasta.
Olen vapaamielinen, miesten toiveista kertova, joka käsittelen nimenomaan sellaista, mistä useat miehet vaikenevat, jotta eivät joutuisi toisten, erityisesti feministien hyökkäyksen kohteeksi.
Olen siis viestintuoja, jonka monet pyrkivät ampumaan, ja uskovat, että asia on hoidettu. Todellisuudessa kerron tosia asioita, joita jotkut evät halua kuulla.
Kaikkein selvimmin tuon esiin miesten vittukeskeisyyttä, josta naispuolella ei voi olla omakohtaisia kokemuksia.
Viittauksillasi tor-verkkoon ja hämärillä sanoilla - eri ihmisten aivan eri tavalla käyttämillä - kuten perversio, pyrit vihjaamaan, kuin minulla olisi jotakin tekemistä iljettävyyden kanssa, mitä tor-verkossa kuuluu olevan.
Tosiasiassa en ole houkutellut ketään mihinkään, joten olen ollut koko elämässäni vain kahden sisaren kanssa yhdynnässä, joista toinen on suloistakin suloisempi vaimoni.
Tietänet, että kyselytytkimuksessa niin miehet kuin naisetkin kertovat keskimäärin oleen 12 yhdyntäkumppania.
Tekoäly ei tiedä yksittäisistä seikoista, mikä on TOTTA ja mikä ei. Jos sille syötetään joku keskustelu, se voi vain vatkata psykologistisia eli kyökkipsykologisia väitteitä, mutta ei voi paneutua itse asiaan.
Kyse oli pohjimmiltaan kuitenkin siitä, onko Dissen julkisesti ilmaisema käsitys, että olen oppimaton feikki, joka on luonut 'hahmon', tosi. Vai onko tosi moneen kertaan kertomani itsestäni.
TIETEELLINEN asenne taas vaatii vastausta kysymykseen, mikä on totta.
Yksäri (🦄) vyöryttää minua vastaan tekoälyn luomaa psykologistista vatkausta joka noudattaa sitä, mitä on oppinut suuren yleisön harjoittamasta vatkauksesta, varsinkin nettikirjoituksista.
Yksäri näyttää nielevän mielellään löysän puheen.
Jos kyökkipsykologinen puhe, jota laajoissa piireissä suositaan, olisi todempi kuin totuus, ei tarvitsisi tutkimusta, ei tiedemiehiä, ei yliopistoja, ei korkeaa sivistystä.
Tiedollisetkin asiat selvittäisi vaalein valittu raati, joka pyrkisi kansalle mieluisiin ratkaisuihin. Erityisesti luonnontieteellinen maailmakuva romahtaisi ja palaisimme kivikaudelle.
x x x x x
Ja vielä kysymys Yksärille (🦄), onko sallitumpaa kehua itseänsä ja ylivoimaisia älyllisiä ja muita kognitiivia kykyjä, kuin mainita, että joku on lievasti vajaamielinen, ja asettaa hänet selkeyden ja yksisetteisyyden vuoksi vakioidulle asteikolle ja vieläpä toteaa, että on lievän vajaamielisyydenkin yläpäässä?
Eikö näiden seikkojen mainitseminen ole toisen intelligenssistä puhuttaessa aivan välttämätön, ettei jäisi tilaa kuvitelmille, mitä tarkoitan?
1) Toisaalta intelligenssistä puhumisen on VÄLTTÄMÄTÖNTÄ, koska se selittää SYYN ja MAHDOLLISUUDEN, että hän uskoo minun olevan oppimaton 'hahmo'. 2) Toinen selitys olisi, että tekee vain kiusaa, mutta siihen en arvele olevan syytä uskoa.
Vastaa SUORAAN ilman kiertelyä ja kaartelua, uskotko sinä hänen tavallaan.- Anonyymi00225
"Yksäri (🦄) vyöryttää minua vastaan tekoälyn luomaa psykologistista vatkausta joka noudattaa sitä, mitä on oppinut suuren yleisön harjoittamasta vatkauksesta, varsinkin nettikirjoituksista."
Tämä ei pidä paikkaansa. En ole itse käyttänyt tekoälyä minkään tähän ketjuun kirjoitetun tekstin analysoimiseen.
"Ja vielä kysymys Yksärille (🦄), onko sallitumpaa kehua itseänsä ja ylivoimaisia älyllisiä ja muita kognitiivia kykyjä, kuin mainita, että joku on lievasti vajaamielinen, ja asettaa hänet selkeyden ja yksisetteisyyden vuoksi vakioidulle asteikolle ja vieläpä toteaa, että on lievän vajaamielisyydenkin yläpäässä?"
En osaa vastata tuohon. Olen todennut, ettei minulla ole mitattua tulosta älykkyydestäni. Olen kritisoinut vain sitä, että joku arvioi muiden älykkyyttä pelkän palstakirjoittelun pohjalta tai tekee siitä diagnooseja.
Mielestäni laitat liikaa painoarvoa sille, mitä muut uskovat sinun olevan. Mutta se johtunee siitä, että annat itsekin niin paljon painoarvoa omille uskomuksillesi muista.
Muihin seikkoihin en halua ottaa kantaa.
🦄 - Anonyymi00226
Anonyymi00225 kirjoitti:
"Yksäri (🦄) vyöryttää minua vastaan tekoälyn luomaa psykologistista vatkausta joka noudattaa sitä, mitä on oppinut suuren yleisön harjoittamasta vatkauksesta, varsinkin nettikirjoituksista."
Tämä ei pidä paikkaansa. En ole itse käyttänyt tekoälyä minkään tähän ketjuun kirjoitetun tekstin analysoimiseen.
"Ja vielä kysymys Yksärille (🦄), onko sallitumpaa kehua itseänsä ja ylivoimaisia älyllisiä ja muita kognitiivia kykyjä, kuin mainita, että joku on lievasti vajaamielinen, ja asettaa hänet selkeyden ja yksisetteisyyden vuoksi vakioidulle asteikolle ja vieläpä toteaa, että on lievän vajaamielisyydenkin yläpäässä?"
En osaa vastata tuohon. Olen todennut, ettei minulla ole mitattua tulosta älykkyydestäni. Olen kritisoinut vain sitä, että joku arvioi muiden älykkyyttä pelkän palstakirjoittelun pohjalta tai tekee siitä diagnooseja.
Mielestäni laitat liikaa painoarvoa sille, mitä muut uskovat sinun olevan. Mutta se johtunee siitä, että annat itsekin niin paljon painoarvoa omille uskomuksillesi muista.
🦄Totta, yksärillä ei ole mitään tekemistä tekoälyvastauksilla vaan minä laitoin ne tänne 🤓
ap - Anonyymi00228
No kahtokaas, tekoäly on somessa vähän niinku se kaveri, joka jaksaa kahtoo koko romaanin läpi ku muut jo luovuttaa. Se voi selventää sekavia juttuja, tiivistää jaaritukset, keksiä vastauksia ja kahtoo, jotta onko joku väite ihan höpöä vai löytyykö siinä perää.
Mut ei se mikään totuuden torvi oo. Se ei tiiä kuka on oikeessa, vaan auttaa kahtomaan asiaa vähän eri kantilta. Vähän niinku digitaalinen kahvipöytäkumppani – välillä hyvä apu, välillä sillekin pitää sanoa että “eläpä nyt höpötä.” 😄 - Anonyymi00229
Anonyymi00228 kirjoitti:
No kahtokaas, tekoäly on somessa vähän niinku se kaveri, joka jaksaa kahtoo koko romaanin läpi ku muut jo luovuttaa. Se voi selventää sekavia juttuja, tiivistää jaaritukset, keksiä vastauksia ja kahtoo, jotta onko joku väite ihan höpöä vai löytyykö siinä perää.
Mut ei se mikään totuuden torvi oo. Se ei tiiä kuka on oikeessa, vaan auttaa kahtomaan asiaa vähän eri kantilta. Vähän niinku digitaalinen kahvipöytäkumppani – välillä hyvä apu, välillä sillekin pitää sanoa että “eläpä nyt höpötä.” 😄Ai vähän niinku stadin dösäkuski: ei se kaikkien matkustajien juttuja usko, mut yrittää viedä porukan perille ilman et koko auto päätyy ojaan. Ja takapenkillä joku huutaa silti, et “mä tiiän paremmin ku kartta”. 🤭
- Anonyymi00230
Anonyymi00229 kirjoitti:
Ai vähän niinku stadin dösäkuski: ei se kaikkien matkustajien juttuja usko, mut yrittää viedä porukan perille ilman et koko auto päätyy ojaan. Ja takapenkillä joku huutaa silti, et “mä tiiän paremmin ku kartta”. 🤭
No ka niinpä se männöö! 😄 Tekoäly on vähän niinku savolainen linja-autokuski: kuuntelee kaikkien jutut, nyökkäilee rauhallisesti ja yrittää kuitennii pitää kyydin tiellä. Vaan takapenkillä joku jo huutaa, että “minäpä tiiän paremmin ku koko kartta ja kuski yhteensä!” 😂
Anonyymi00225 kirjoitti:
🦄Yksäri: "Mielestäni laitat liikaa painoarvoa sille, mitä muut uskovat sinun olevan. Mutta se johtunee siitä, että annat itsekin niin paljon painoarvoa omille uskomuksillesi muista."
"Muihin seikkoihin en halua ottaa kantaa.🦄"
Etkö halua myöskään ottaa kantaa pyyntööni: "Vastaa SUORAAN ilman kiertelyä ja kaartelua, uskotko sinä hänen tavallaan."- Anonyymi00231
rennosti.m kirjoitti:
Yksäri: "Mielestäni laitat liikaa painoarvoa sille, mitä muut uskovat sinun olevan. Mutta se johtunee siitä, että annat itsekin niin paljon painoarvoa omille uskomuksillesi muista."
"Muihin seikkoihin en halua ottaa kantaa.🦄"
Etkö halua myöskään ottaa kantaa pyyntööni: "Vastaa SUORAAN ilman kiertelyä ja kaartelua, uskotko sinä hänen tavallaan."En usko hänen tavallaan mutta en myöskään pidä omaa luonnehdintaasi itsestäsi todenmukaisena, koska käytöksesi palstalla ei tue sitä. En kommentoi asiaa tämän enempää.
🦄 Anonyymi00226 kirjoitti:
Totta, yksärillä ei ole mitään tekemistä tekoälyvastauksilla vaan minä laitoin ne tänne 🤓
apKerotko, miksi käytät poikkeuksellisen paljon samaa tyyliä ja sanoja, kuin Dissekin käytti? Onko teillä jokin yhteys vai ei?
- Anonyymi00233
Anonyymi00231 kirjoitti:
En usko hänen tavallaan mutta en myöskään pidä omaa luonnehdintaasi itsestäsi todenmukaisena, koska käytöksesi palstalla ei tue sitä. En kommentoi asiaa tämän enempää.
🦄Tarkennan vielä: sana "hän" aikaisemmassa kommentissani (00231) viittasi Disseen, ei tähän ap:hen (🤓). Minulle on päivänselvää, ettei ap ole Disse. Keskustelutapa on täysin erilainen.
🦄 - Anonyymi00235
Anonyymi00233 kirjoitti:
Tarkennan vielä: sana "hän" aikaisemmassa kommentissani (00231) viittasi Disseen, ei tähän ap:hen (🤓). Minulle on päivänselvää, ettei ap ole Disse. Keskustelutapa on täysin erilainen.
🦄En voi keskustella Dissen kanssa tulematta hulluksi. Hän ei siedä analyyttisiä ihmisiä ja minä en siedä epäanalyyttisiä. En väitä että kummassakaan olisi mitään vikaa. Disse sen sijaan näkee vikaa minussa, mutta hänen "analyysinsä" vioistani perustuu hänen virheellisiin henkilökohtaisiin tuntemuksiinsa minusta. Samalla tavalla mitä rennosti.m tekee.
Ap (🤓) keskustelee kuten normaali ihminen. Minun näkökulmastani.
🦄 Anonyymi00231 kirjoitti:
En usko hänen tavallaan mutta en myöskään pidä omaa luonnehdintaasi itsestäsi todenmukaisena, koska käytöksesi palstalla ei tue sitä. En kommentoi asiaa tämän enempää.
🦄"En usko hänen tavallaan mutta en myöskään pidä omaa luonnehdintaasi itsestäsi todenmukaisena, koska käytöksesi palstalla ei tue sitä. En kommentoi asiaa tämän enempää.🦄"
Tuskin voit selkeämmin vihjaista, että pidät minua valehtelijana.
Pyydän vielä anteeksi, että kuvittelin tekoälyn psykologismeja eli kyökkipsykologiaa sinun kysymyksiisi olevina vastauksina. Sotkeuduin pahasti. Oikaisu tuli ap:n taholta, joka tunnustautui toimijaksi tekoälyn avulla .
Vakuutan, etten kommentoi enää mitään sinun sanomaasi, vaikka sanoisit mitä, koska katsot minun valehtelevan.- Anonyymi00237
rennosti.m kirjoitti:
"En usko hänen tavallaan mutta en myöskään pidä omaa luonnehdintaasi itsestäsi todenmukaisena, koska käytöksesi palstalla ei tue sitä. En kommentoi asiaa tämän enempää.🦄"
Tuskin voit selkeämmin vihjaista, että pidät minua valehtelijana.
Pyydän vielä anteeksi, että kuvittelin tekoälyn psykologismeja eli kyökkipsykologiaa sinun kysymyksiisi olevina vastauksina. Sotkeuduin pahasti. Oikaisu tuli ap:n taholta, joka tunnustautui toimijaksi tekoälyn avulla .
Vakuutan, etten kommentoi enää mitään sinun sanomaasi, vaikka sanoisit mitä, koska katsot minun valehtelevan.Sanotaanko näin, että en katso sinun valehtelevan tarkoituksellisesti.
Sinulla ja minulla vain on niin perustavanlaatuisia eroja maailmankatsomuksessa, etten näe syytä jatkaa keskustelua. Sinulla on käsitys, että luonnontieteellinen maailmankuvasi johtaa siihen, että kaikki sanomasi on totta, tai että niissä ei ainakaan ole mitään sellaista, mitä vaikkapa psykologia ja sosiologia tutkivat. Niiden selittämät ilmiöt eivät ole sinulle relevantteja. Sen vuoksi et edes voi ymmärtää sellaisia käsitteitä kuin vaikkapa "rakennettu todellisuus". En tosiaan itsekään mielelläni jatka keskustelua kanssasi.
🦄
- Anonyymi00232
Tittelit ei ihmisestä muita parempaa tee. Hyvä se on titteleitä pöytään lyödä, varsinki pelkin palstapuhein,mutta jos sieluviisaus puuttuu, niin .. eikös pappismies tiedä että joka itsensä ylentää, alennetaan. Kävikös nyt niin. 🤷♀️
- Anonyymi00234
Tämä ketju oli paljon kertova. Eka kerran jaksoin kahlata ketjun läpi. Naamiot on riisuttu, ja totuus paljastui.👍🤷♀️
- Anonyymi00236
Anonyymi00234 kirjoitti:
Tämä ketju oli paljon kertova. Eka kerran jaksoin kahlata ketjun läpi. Naamiot on riisuttu, ja totuus paljastui.👍🤷♀️
Darca: maailma on kaunis! Siihen ei tarvita titteleitä.🤷♀️
Anonyymi00234 kirjoitti:
Ei likikään sinun naamiotasi ole paljastettu. Huutelet puskista, eikä koskaan kukaan voi tietää, oletko sama vai eri, kuin toinen huutelija.
- Anonyymi00239
Harmi kun viestit poistuu🤷♀️mutta yleensä noin pappismiehenä kun kuoleman jälkeen seisot Jumalaan uskovana Hänen edessä, niin oletatko että hän arvostaa titteleitäsi? Niilläkö taivaan portit aukeaa? Ja pah.🤷♀️
- Anonyymi00240
Sinulla ei ole muille antaa muutakun homehtuneet pölyn peitossa mätänevät tittelit ja irvokkaat palsakirjoituksesi. Ai ja voi, pitäisikö olla kateellinen?🤷♀️
- Anonyymi00241
Anonyymi00240 kirjoitti:
Sinulla ei ole muille antaa muutakun homehtuneet pölyn peitossa mätänevät tittelit ja irvokkaat palsakirjoituksesi. Ai ja voi, pitäisikö olla kateellinen?🤷♀️
Sitäpaitsi en piileskele. Lopetan viestini tähän hymiöön🤷♀️ jos joku muu sitä käyttää niin sitten käyttää. Minä tiedän minkä viestin olen laittanut ja se riittää. Ihan yhtälailla nimimerkkisi takaa huutelet. Mikseit ole omalla nimelläsi? Pata kattilaa soimaa🤷♀️
00239: "Harmi kun viestit poistuu🤷♀️..."
Tarkotatko sinun viestejäsi? Mitäköhän ovat mahtaneetkaan sisältää?
- Anonyymi00242
Totuutta täräyttelin, mutta ehkä universumi poisti ne koska vanhat korvasi ei niitä kestäisi🤷♀️
- Anonyymi00243
Sen verran voin avata, että olet ainut, joka tällä palstalla on Disseä puskista maalittanut🤷♀️
Anonyymi00243 kirjoitti:
Sen verran voin avata, että olet ainut, joka tällä palstalla on Disseä puskista maalittanut🤷♀️
Eiko se paina yhtään, että Disse loppuun asti maalitti minua - ja tiheästi - väittäen, että olen oppimaton tavis, joka esiinnyn luomallani 'hahmolla', ja kaikki mitä olen kertonut itsestäni, on silkkaa feikkiä?
- Anonyymi00244
rennosti.m kirjoitti:
Eiko se paina yhtään, että Disse loppuun asti maalitti minua - ja tiheästi - väittäen, että olen oppimaton tavis, joka esiinnyn luomallani 'hahmolla', ja kaikki mitä olen kertonut itsestäni, on silkkaa feikkiä?
Kun itse aloitit. Disse ärsyyntyi ja antoi samalla mitalla takaisin. Sitä sait mitä tilasit. Peili on hyvä juttu ja sinne katsominen on aitoa viisautta. Onko munaa myöntää egon ylilyönnit ja lopettaa tuo tyrhantärkeä nokkapokka.🤷♀️
- Anonyymi00245
Anonyymi00244 kirjoitti:
Kun itse aloitit. Disse ärsyyntyi ja antoi samalla mitalla takaisin. Sitä sait mitä tilasit. Peili on hyvä juttu ja sinne katsominen on aitoa viisautta. Onko munaa myöntää egon ylilyönnit ja lopettaa tuo tyrhantärkeä nokkapokka.🤷♀️
Ja jos Disse ei lopeta niin lopeta sinä. Viisaampi lopettaa. Onnistuuko?🤷♀️
- Anonyymi00246
Anonyymi00245 kirjoitti:
Ja jos Disse ei lopeta niin lopeta sinä. Viisaampi lopettaa. Onnistuuko?🤷♀️
Ja mitä väliä mitä Disse on sanonut tai mitä sinä olet sanonut. Oletteko noin riippuvaisia muiden sanomisista. Mulle on yks hailee mitä minusta sanotaan. Muiden sanomiset ei määritä sitä mikä minä olen. Minä itse tunnen itseni parhaiten, eikä minun tarvii muita mitenkään vakuutella ja surra jos joku muuta luulee. Se on hänen oma ongelmansa. Miksi olette noin egoistisia, jopa anonyymipalstalla.🤷♀️
Anonyymi00246 kirjoitti:
Ja mitä väliä mitä Disse on sanonut tai mitä sinä olet sanonut. Oletteko noin riippuvaisia muiden sanomisista. Mulle on yks hailee mitä minusta sanotaan. Muiden sanomiset ei määritä sitä mikä minä olen. Minä itse tunnen itseni parhaiten, eikä minun tarvii muita mitenkään vakuutella ja surra jos joku muuta luulee. Se on hänen oma ongelmansa. Miksi olette noin egoistisia, jopa anonyymipalstalla.🤷♀️
00245: "Miksi olette noin egoistisia, jopa anonyymipalstalla.🤷♀️"
Jos sinä esiintyisit nikillä, ja mitä ikinä sanoisitkin, toinen heti sotkisi keskustelun harhaisella väliintulollaan, tietäisit mitä se merkitsee. Keskustelu on kivireen vetoa.
Sinun tarkoituksesi on vaatimattomampi, että saat huudella välillä ilkeyksiä, mutta kokonaiskuvaa sinusta ei voi luoda.
Sinä pyrit luomaan itsellesi nautintoa AJOITTAIN ilkeilemällä, mutta Dissellä oli intelligenssinsa mukainen ainoa mahdollinen tavoite, estää toista kokonaan keskustelemasta JATKUVALLA häirinnällä.
Siinä on sinun ja hänen HÄIRITSEVYYDESSÄ oleellinen ero. En toki tarkoita, että sinullakaan olisi mitään positiivista annettavaa, mutta sinut on helpompi sivuuttaa ja sinua siten kestää.- Anonyymi00247
rennosti.m kirjoitti:
00245: "Miksi olette noin egoistisia, jopa anonyymipalstalla.🤷♀️"
Jos sinä esiintyisit nikillä, ja mitä ikinä sanoisitkin, toinen heti sotkisi keskustelun harhaisella väliintulollaan, tietäisit mitä se merkitsee. Keskustelu on kivireen vetoa.
Sinun tarkoituksesi on vaatimattomampi, että saat huudella välillä ilkeyksiä, mutta kokonaiskuvaa sinusta ei voi luoda.
Sinä pyrit luomaan itsellesi nautintoa AJOITTAIN ilkeilemällä, mutta Dissellä oli intelligenssinsa mukainen ainoa mahdollinen tavoite, estää toista kokonaan keskustelemasta JATKUVALLA häirinnällä.
Siinä on sinun ja hänen HÄIRITSEVYYDESSÄ oleellinen ero. En toki tarkoita, että sinullakaan olisi mitään positiivista annettavaa, mutta sinut on helpompi sivuuttaa ja sinua siten kestää.Siivuuta siis äläkä jää jankkaamaan kanssani mutta tuossahan jankkaat? Minä en ilkeile mutta ilkeille olen ehdoton. Olen empaattinen ja rakastava, näen kärsivät ja pyyteettömät ihmiset, mutta itseriittoisia pahantahtoisia ja narsuja en siedä. En anna heidän pilata kaunista maailmaa. En minun , enkä lähimmäisteni. En myöskään ymmärrä tuota sinun Disse vihaasi. Jos olet mitä olet niin miksi tuo Disse on niin suurena piikkinä lihassasi? Disse sitä Disse tätä.. oi voi ja sinuako pitäisi päähän silitellä? Kai nyt akateemisena älykkäänä pappisihmisenä osaat nousta kaiken shaissen yläpuolelle? Täh?🤷♀️
- Anonyymi00248
Anonyymi00247 kirjoitti:
Siivuuta siis äläkä jää jankkaamaan kanssani mutta tuossahan jankkaat? Minä en ilkeile mutta ilkeille olen ehdoton. Olen empaattinen ja rakastava, näen kärsivät ja pyyteettömät ihmiset, mutta itseriittoisia pahantahtoisia ja narsuja en siedä. En anna heidän pilata kaunista maailmaa. En minun , enkä lähimmäisteni. En myöskään ymmärrä tuota sinun Disse vihaasi. Jos olet mitä olet niin miksi tuo Disse on niin suurena piikkinä lihassasi? Disse sitä Disse tätä.. oi voi ja sinuako pitäisi päähän silitellä? Kai nyt akateemisena älykkäänä pappisihmisenä osaat nousta kaiken shaissen yläpuolelle? Täh?🤷♀️
Olet jo 90.. mitä hyvää viisasta ja rakentavaa OLISIT voinut jättää jälkeesi... vai tätä eripuraa.. Sinä päätät, ei Disse, en minä, eikä kukaan muu. SINÄ. 🤷♀️
Anonyymi00247 kirjoitti:
Siivuuta siis äläkä jää jankkaamaan kanssani mutta tuossahan jankkaat? Minä en ilkeile mutta ilkeille olen ehdoton. Olen empaattinen ja rakastava, näen kärsivät ja pyyteettömät ihmiset, mutta itseriittoisia pahantahtoisia ja narsuja en siedä. En anna heidän pilata kaunista maailmaa. En minun , enkä lähimmäisteni. En myöskään ymmärrä tuota sinun Disse vihaasi. Jos olet mitä olet niin miksi tuo Disse on niin suurena piikkinä lihassasi? Disse sitä Disse tätä.. oi voi ja sinuako pitäisi päähän silitellä? Kai nyt akateemisena älykkäänä pappisihmisenä osaat nousta kaiken shaissen yläpuolelle? Täh?🤷♀️
00247: "Disse sitä Disse tätä.. oi voi ja sinuako pitäisi päähän silitellä? Kai nyt akateemisena älykkäänä pappisihmisenä osaat nousta kaiken shaissen yläpuolelle? Täh?🤷♀️"
Koska lopetit kysymysmerkkiin, odottanet vastausta. Lievä vajaamielisyys ei estänyt vaan kiihotti häntä häiritsemään. En ole pyytänyt silittelemään päätäni, vaan olen vain kertonut, millaista se oli - ja syyn siihen.- Anonyymi00249
rennosti.m kirjoitti:
00247: "Disse sitä Disse tätä.. oi voi ja sinuako pitäisi päähän silitellä? Kai nyt akateemisena älykkäänä pappisihmisenä osaat nousta kaiken shaissen yläpuolelle? Täh?🤷♀️"
Koska lopetit kysymysmerkkiin, odottanet vastausta. Lievä vajaamielisyys ei estänyt vaan kiihotti häntä häiritsemään. En ole pyytänyt silittelemään päätäni, vaan olen vain kertonut, millaista se oli - ja syyn siihen.vajaamieliseksi nimittely on todella vajaamielistä. Taas kysyn, lankeaako akateeminen älykäs pappisihminen tuollaiseen? Etkö nyt( ANTEEKSI KUN SANON, RAKAS SIELU YMMÄRRÄ OMAA PARASTASI JA LASKEUDU SIELTÄ NORSUNLUUTORNISTASI MUIDEN IHMISTEN TASOLLE.) Sinulla ei ole paljon aikaa oppia siis keskity nyt oppimaan ettet karmassasi kaikkea niskaasi saa.🤷♀️
- Anonyymi00250
Anonyymi00249 kirjoitti:
vajaamieliseksi nimittely on todella vajaamielistä. Taas kysyn, lankeaako akateeminen älykäs pappisihminen tuollaiseen? Etkö nyt( ANTEEKSI KUN SANON, RAKAS SIELU YMMÄRRÄ OMAA PARASTASI JA LASKEUDU SIELTÄ NORSUNLUUTORNISTASI MUIDEN IHMISTEN TASOLLE.) Sinulla ei ole paljon aikaa oppia siis keskity nyt oppimaan ettet karmassasi kaikkea niskaasi saa.🤷♀️
Tajuutko että välitän susta, niin ilkeä kun oletkin. 🤷♀️
- Anonyymi00251
rennosti.m kirjoitti:
Koska lopetit kysymysmerkkiin, odottanet vastausta. Lievä vajaamielisyys ei estänyt vaan kiihotti häntä häiritsemään. En ole pyytänyt silittelemään päätäni, vaan olen vain kertonut, millaista se oli - ja syyn siihen.Puolustan Kynis sua aina täällä, kuten ennenkin.
Mukavaa, että olet taas palstalla.
Täällä on niin v**** tyhmiä ihmisiä, että pinna palaa heti noiden kanssa. Arvostan suuresti koulutustasi ja sivistystäsi. Älä vastaa noille. - Anonyymi00252
Anonyymi00251 kirjoitti:
Puolustan Kynis sua aina täällä, kuten ennenkin.
Täällä on niin v**** tyhmiä ihmisiä, että pinna palaa heti noiden kanssa. Arvostan suuresti koulutustasi ja sivistystäsi. Älä vastaa noille.Kynis vastailee itselleen🤷♀️ ei se tajuu. Mikään Koulutus ei anna sydämmen viisautta. Heippodei en jaksa tuhlata enempää energiaani. Mä menen nyt😄🤷♀️
Anonyymi00251 kirjoitti:
Täällä on niin v**** tyhmiä ihmisiä, että pinna palaa heti noiden kanssa. Arvostan suuresti koulutustasi ja sivistystäsi. Älä vastaa noille.00251: "Puolustan Kynis sua aina täällä, kuten ennenkin."
Kiitos tuestasi! Sitä tarvitaankin, sillä trollien tulitus on ankara. Käyvät päälle joukolla kuin kiljuvat jalopeurat.- Anonyymi00253
Anonyymi00251 kirjoitti:
Täällä on niin v**** tyhmiä ihmisiä, että pinna palaa heti noiden kanssa. Arvostan suuresti koulutustasi ja sivistystäsi. Älä vastaa noille.Tunnistan koeasetelman, kun näen sellaisen. 🤭
🦄 Anonyymi00252 kirjoitti:
Kynis vastailee itselleen🤷♀️ ei se tajuu. Mikään Koulutus ei anna sydämmen viisautta. Heippodei en jaksa tuhlata enempää energiaani. Mä menen nyt😄🤷♀️
00252: "Kynis vastailee itselleen🤷♀️ ei se tajuu."
Itselleen vastailu ilman nimimerkkiä on suuri häpeä. Tällaista tapahtuu paljon, mutta vain trollipiireissä.
Jos LISÄÄN jotakin aikaisempaan kommenttiini, käytän aina nimimerkkiä, jotta ei tulisi epäselvyyttä.- Anonyymi00255
rennosti.m kirjoitti:
00252: "Kynis vastailee itselleen🤷♀️ ei se tajuu."
Itselleen vastailu ilman nimimerkkiä on suuri häpeä. Tällaista tapahtuu paljon, mutta vain trollipiireissä.
Jos LISÄÄN jotakin aikaisempaan kommenttiini, käytän aina nimimerkkiä, jotta ei tulisi epäselvyyttä.Nyt on sanottava kyllä, että ylitit kaikki odotukseni ketjun surkeimpana keskustelijana. Jos olet oikeasti niin älykäs kuin väität, omaat surkeat sosiaaliset taidot ja olemattoman tilannetajun. Lisäksi vaikutat melko tyhmältä ihmiseltä (tuottamasi tekstin perusteella). Vaikea kuvitella, että hyvin älykäs ihminen toimisi noin tyhmästi.
Hyvää päivän jatkoa,
🤓 - Anonyymi00256
Anonyymi00255 kirjoitti:
Nyt on sanottava kyllä, että ylitit kaikki odotukseni ketjun surkeimpana keskustelijana. Jos olet oikeasti niin älykäs kuin väität, omaat surkeat sosiaaliset taidot ja olemattoman tilannetajun. Lisäksi vaikutat melko tyhmältä ihmiseltä (tuottamasi tekstin perusteella). Vaikea kuvitella, että hyvin älykäs ihminen toimisi noin tyhmästi.
Hyvää päivän jatkoa,
🤓Minä v*** tyhmä idiootti puolustin Kynistä.
Olen puolustanut jo vuosia aina, jos joku sen yrittää ajaa pois palstalta.
Mitä v*** sinäkin täällä teet? Tyhmä kuin saapas, kuten sanoin. Päässä ei liiku mitään. Ei niin sitten yhtään mitään. - Anonyymi00267
Anonyymi00256 kirjoitti:
Minä v*** tyhmä idiootti puolustin Kynistä.
Olen puolustanut jo vuosia aina, jos joku sen yrittää ajaa pois palstalta.
Mitä v*** sinäkin täällä teet? Tyhmä kuin saapas, kuten sanoin. Päässä ei liiku mitään. Ei niin sitten yhtään mitään.Ehkäpä ei pitäisi tehdä elämää suurempaa draamaa asiasta, vaan jättää se omaan arvoonsa. Tässä olisi yksinkertaisempaa todeta ettei hän pidä jostakin palstahahmosta. Selityskin asialle löytyi. Ihan samanlainen selitys adioille kuin kellä tahansa meistä löytyy.
- Anonyymi00254
Vielä tämä. Yösusi: en enää pakene.👍🥳🤷♀️
- Anonyymi00258
Tämähän osoittautui haastavaksi. Edellinen viestini poistui syistä, jotka eivät ole tiedossani. Yritän uudelleen.
Rakas laiduntoverini, palstalla yksisilmäisen päätöksen perusteella sarvipäisimmäksi palstailijaksi valittu Yxäri on pyytänyt minua välittämään ap:lle (🤓) seuraavan pyynnön:
Voisitteko ehtiessänne laajentaa Yxäriä koskevaa keinoälyanalyysiänne siten, että se sisällyttäisi myös Yxärin myöhemmän tuotannon tässä ketjussa, toisin sanoen seuraavat kommentit:
00223
00225
00231
00233
00235
00237
00253
Laiduntoverini on tunnetusti paitsi huomionkipeä myös analyyttinen ja etäinen. Niinpä hän pyysi välittämään pyynnön ap:lle.
En tosin ymmärtänyt, millaisia vaikeuksia voisin kohdata yrittäessäni muotoilla viestiäni siten, ettei se loukkaisi palstan sääntöjä.
🐴 - Anonyymi00262
Eli ensin kun rosvoillaan, niin sitten onkin hyvä pelastautua sanomalla taikasana asylum. Ja mitä tekeekään koko maailman sosiaalitoimisto Suomi - toivottaa uudet tulijat avosylin vastaan. Onnea, Suomi! He ovat P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys p*skimmat!
- Anonyymi00263
Onko Suomi24:llä aitoja Pietarin trolleja?
- Anonyymi00264
Suomi oli ennen lintukoto,nyt pitää pelätä tiettyjä kulmia
- Anonyymi00265
Kun rokotevalmistajat eivät ole vastuussa, näin käy .. kaikki jotka puolustaa lääke firmoja
- Anonyymi00266
Mikä vaimoni maksama huvi sopisi mulle?
- Anonyymi00268UUSI
Yhtäältä ketju pikapikaa silmäillen oli mielenkiintoinen , toisaalta ei outo kuitenkaan, kun ottaa huomioon että palstalla kirjoittelee suhteessa enemmän persoonaltaan erikoisia ihmisiä kuin eri yhteyksissä muuten. Olkoon esimerkkinä tässä nikit disse ja rennosti.m
Disse itäsuomalaisena peruskansalaisena ja tunteen vallassa iskee tarinaa tuosta vaan, missä puheen totuusarvoihin ei tarvitse edes kiinnittää huomiota, ovatpahan mielenpurkua ja viihdettä muille sellaisenaan; rennosti.m on taas koulutusta omaavana ihmisenä asiapuolen suhteen mustavalkoinen, mikä risoo sitten kuitenkin, vaikka itse lienee maininnut että joskus vaan "vastuu on kuulijalla".
Mielikuvitusesimerkkinä tässä, että jos peruskansalaiselle menee ja sanoo, että "mulla muuten on sitä rahaa" tai "olen älykäs", niin suurella todennäköisyydellä sohaisee muurahaispesään. Jos tuo uhohenkinen lausuma sattumoisin olisikin tosi, niin kansalaisella on siltä varalta kateellisuuskortti käytettävissä kyllä. Mainitun puheen peruuttaminen jälkikäteen on työlästä (paitsi suomalaisilla lottovoitot hyväksytään :)
Yleisestä älykkyydestä riippumatta sosiaalisessa kanssakäymisessä tarvitaan joskus ns.pelisilmää ja/tai tilannetajua, se auttaa (voitaneen kutsua termillä sosiaalinen älykkyys). Ajankuluksi kirjoittelun palstalla voisi ymmärtää ajankuluksi joissakin rajoissa ja silloinkin, jos se sisältää toistensa piikittelyä. Anonyymi netti- tässä palstaympäristö houkuttelee, kun anonyymi tuntee turhautuneisuutta ja haluaisi vaikuttaa jotakin johonkin joskus,
"palstap*skius" on suhteellista, riippuen mistä kenkä tai mikä ketäkin puristaa......
Palstalla Yks anopolly tahtoo analyysin. Saat:
Ole vaan samaa mieltä, kato se sosiaalinen älykkyys, siihen voi luottaa.
Jos kyselet/testaat perusteita niin tavan kansalainenkin haistaa että mitä tuossa kyselee, ettei vaan näsäviisauttaan ... (äly sanana jo haisee)
voit arvaamattasi suorastaan istua kusiaispesään, ja olisi sitten yksi huomionhakuinen pskiainen jälleen aisalla ,asialla siis...- Anonyymi00269UUSI
"Palstalla Yks anopolly tahtoo analyysin. Saat:"
Luin tuon ensin väärin: luulin, että siinä lukee "anopylly". 😂
"Ole vaan samaa mieltä, kato se sosiaalinen älykkyys, siihen voi luottaa.
Jos kyselet/testaat perusteita niin tavan kansalainenkin haistaa että mitä tuossa kyselee, ettei vaan näsäviisauttaan ... (äly sanana jo haisee)
voit arvaamattasi suorastaan istua kusiaispesään, ja olisi sitten yksi huomionhakuinen pskiainen jälleen aisalla ,asialla siis..."
Olen hyvin usein ihmisten kanssa samaa mieltä. En ehkä tällä palstalla mutta muuten.
Olen eri mieltä vain, kun "bullsh*t meter" on värähtänyt ja olen kuullut tai lukenut jotain ihan höpsöä. ☺️
Aloittajan tekoälyn lisäanalyysiä kaivataan täällä jo tosiaan. En kuitenkaan vielä leimaa häntä ketjun aiheeseen sopivalla ilmauksella, koska hän ilmoitti ainakin jokin aika sitten olevansa kiireinen. Mutta toivon tosiaan, että saan jatko-osan analyysiin! 😛
🦄
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3951572- 861014
- 661006
- 134989
- 92940
- 94711
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku127679Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634