Kuka nostaa joitain ikiaikaisia ketjuja

Anonyymi-ap

Onko joku saanut lämpöhalvauksen tai joskus aloittanut 'erinomaisen' ketjun?
Pitäisi olla jokin rajoitus. 10 - 15 v. Tänään nuo ovat jo muumioita?
Vilma

14

95

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mielestäni ketjut saisivat arkistoitua vaikka viiden vuoden päästä ketjun aloittamisesta. Ei mitään järkeä nostaa esiin ketjuja, jotka on aloitettu vaikkapa 24 vuotta sitten. Miksi sellainen pitäisi edelleen olla netissä yhtään kenenkään kommentoitavana? Pois vaan kaikki vanhat keskustelut.

Aletheias

• Anonyymi00002

jos on päässyt juuri vankilasta niin vanhat jutut vielä mielessä.... 34-vuoden linnatuomion takaa

• Anonyymi00003

Ylläpito perkaa? Tuo ilmiö toistuu kesäisin ja joulun tienoolla.

- Sheena

• Juuri näin, pääosin ylläpito tai jokin käyttämänsä algoritmi.
        Se selviää pitkälti siitä, että usein jos joku menneisyyden muumioketju on noussut ekaksi nanosekunti sitten, mutta ketjussa ei ole yhtään alle 10 vuotiasta kommenttia, niin kukaan ei saa nostokommenttiaan poistatettua niin nopeasti, ergo ylläpito kaivoi haudan auki, luoja ties miksi.

• Anonyymi00011
        randombypasser kirjoitti:

Juuri näin, pääosin ylläpito tai jokin käyttämänsä algoritmi.
        Se selviää pitkälti siitä, että usein jos joku menneisyyden muumioketju on noussut ekaksi nanosekunti sitten, mutta ketjussa ei ole yhtään alle 10 vuotiasta kommenttia, niin kukaan ei saa nostokommenttiaan poistatettua niin nopeasti, ergo ylläpito kaivoi haudan auki, luoja ties miksi.

• Anonyymi00004

Tää se on vähän jännä juttu, että ikivanhatkin aloitukset tuodaan esille, mutta auta armias, kun yritän joitakin omia aloituksia tai esmes sellaisia, joista haluaisin lukea uudelleen, eivätkä ne ole mitenkään niin vanhoja, niin niitäpä ei sit löydykään enää. Toki isosta osasta mulla on tarvittavat tiedot, mutta tosiaan pelkällä hakemisella niitä ei löydy. Nekin aivan alussa olleet - siis muutaman vuoden takaa - kiusaamisketjut, joita on sadoittain ja minuun liittyviä, niin ei taatusti löydä hakemalla. Pike

• Anonyymi00005

Mielestäni sen voisi tallentaa itselleen johonkin ja voihan samasta aiheesta tehdä uuden aloituksen, jos siinä on jokin tärkrä juttu. Ajat muuttuvat ja ihmisten ajatuksetkin muuttuvat.
        Vilma

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mielestäni sen voisi tallentaa itselleen johonkin ja voihan samasta aiheesta tehdä uuden aloituksen, jos siinä on jokin tärkrä juttu. Ajat muuttuvat ja ihmisten ajatuksetkin muuttuvat.
        Vilma

Nooh etenkin ne kiusaamisiin liittyvät ovat sellaisia, ettei niistä halua tehdä uudelleen itse aloituksia. Niihin liittyen minulla onkin useita yksityiskohtia, joita ei ole näkynyt enää ollenkaan samalla tavalla kuin mitä silloin.

Kiusaamis- ja solvaamisjuttuja täällä on jo muutenkin, niin eipä niitä vanhoja tarvitse tuoda.

Ovatpahan kuitenkin mukana tulevissa taistoissa. Pike

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nooh etenkin ne kiusaamisiin liittyvät ovat sellaisia, ettei niistä halua tehdä uudelleen itse aloituksia. Niihin liittyen minulla onkin useita yksityiskohtia, joita ei ole näkynyt enää ollenkaan samalla tavalla kuin mitä silloin.

Kiusaamis- ja solvaamisjuttuja täällä on jo muutenkin, niin eipä niitä vanhoja tarvitse tuoda.

Ovatpahan kuitenkin mukana tulevissa taistoissa. Pike

Tulevissa taistoissa. Miksi ihmeessä tulet tänne taistelemaan, ja pilaamaan koko paikan? Miksi olette tulleet Ikävä -puolelta tänne?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tulevissa taistoissa. Miksi ihmeessä tulet tänne taistelemaan, ja pilaamaan koko paikan? Miksi olette tulleet Ikävä -puolelta tänne?

Minäkö se täällä taistelen? En tarkoittanut täällä taistelua. Minäkö se pilaan koko paikan? Ja vielä: pitäisi pysyä vain ja ainoastaan yhdessä osiossa, miksi?

Syytät väärää puuta. Pike

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pike. Ootko taistolainen?
        Minä en.
        Eri mieltä voi ja saa olla asioista. Se kestetään, mutta kiusaaminen ajavietteenä on dorkaa.
        Vilma

• Anonyymi00007 kirjoitti:

00007: "Tulevissa taistoissa. Miksi ihmeessä tulet tänne taistelemaan, ja pilaamaan koko paikan?"

Marinoidu saastaisessa ja löyhkäävässä liemessäsi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pike. Ootko taistolainen?
        Minä en.
        Eri mieltä voi ja saa olla asioista. Se kestetään, mutta kiusaaminen ajavietteenä on dorkaa.
        Vilma

Taistelen, kun on sen aika. Se ei tapahdu palstalla. Ja. Taistelen muidenkin kuin vain itseni puolesta ja takia.

En luokittele itseäni mihinkään. Aina ollut se, joka on rauhan puolella ollut. Aina ollut se, joka puolustanut heitä, jotka eivät siihen itse kykene.

Kiusaamista oon kaikki nämä vuodet ottanut täällä vastaan. Keskustellut niin hyvässä kuin pahassa, ollut eri mieltä silloin, kun olen ollut.

Suojellut useita henkilöitä tähänkin päivään saakka ja vielä jonkin aikaa eteenpäinkin.

Joo, en sanoisi itseäni mitenkään riidanhaluiseksi. Jos sitä olisin, olisi jo tapahtunut monenlaista. Pike

• Anonyymi00012

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      141
      947
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      677
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      124
      599
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      598
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      64
      551
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      514
    9. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      26
      490
    Aihe