Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku hajuvesi tunkee sieraimiin 3-4 metrin etäisyydeltä, mutta kyllä tuo mummoutumisen hälytyshaju tunkee sieraimiin jo 8-10 metrin etäisyydeltä.
Onko luoja ollut oikeamielinen, vai onko se ollut julma?
AV
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
232
1556
Vastaukset 232
- Anonyymi00001
Että jaksatte näitä naisvihakommentteja suoltaa täällä päivät pitkät.
- Anonyymi00031
Ai lemotus on naisvihaa?
- Anonyymi00087
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ai lemotus on naisvihaa?
Vanha viina tuo tuo myös miehille sen etovan hajun. Ei se ole vain naisen oikeus. Sivusta.
- Anonyymi00002
Vanhoissa ihmisissä on tunnistettava tuoksu, ihan sukupuolesta riippumatta. Se on muuten ihan tieteellisesti tunnistettu asia. En osaa sitä oikein kuvailla sitä tuoksua. Tai no eihän se mikään miellyttävä tuoksu ole. Se on sellainen vähän makea, jotenkin "vahamainen" ja se korostuu voimakkaasti jos hygienia on vähänkin heikompi. Joidenkin vanhempien ihmisten koko asunnossa on se ominaistuoksu ja voimakkaana se on rehellisesti sanoen melko etova haju.
- Anonyymi00024
Tökstöksnöö kirjoitti:
Se on kyllä totta, ihon rasvat eltaantuu ja se haju on just eltaantuvan rasvan haju.
Mä pesin tossa joku aika sitten ison kasan porukoideni vaatteita, joissa toi haju oli oikein muhinut ja mun piti pestä ne pariin kertaan ja tuuletella ja lisäillä pyykkietikkaa, että mä sain sen hajun pois. Pisti jo yököttäämään, kun se tuli kaikesta läpi se haju.
- Anonyymi00026
Tökstöksnöö kirjoitti:
Se on kyllä totta, ihon rasvat eltaantuu ja se haju on just eltaantuvan rasvan haju.
Tuntuu, että vainhat ihmiset ei enää silleen samalla tavalla hikoa, ei vaikka he tekis jotain hiostavaakin. Se ei ole hien haju, joka vaatteisiin tulee, vaan just se "vanhuksen haju". Eikä tämä ole mikään haukku tai moite, sillä eihän sille kukaan mitään voi.
- Anonyymi00028
Varmaan joillakin sekin, mutta siitä en puhu. Se on tosiaan ihan tieteellisestikin tunnistettu vanhan ihmisen haju.
""Vanhan ihmisen haju" on todellinen, tieteellisesti tutkittu ilmiö. Sille on ominaista hieman tunkkainen ja rasvainen tuoksu, jonka aiheuttaa ihon erittämä kemiallinen yhdiste nimeltään 2-nonenaali. Tätä yhdistettä alkaa muodostua ihmisen iholle noin 40 ikävuoden jälkeen, ja sen määrä lisääntyy tasaisesti vanhetessa."
"Tuoksu ei johdu huonosta hygieniasta tai sairaudesta, vaan ihon luonnollisesta vanhenemisprosessista:
Rasvahappojen hapettuminen: Iän myötä ihon kyky tuottaa antioksidantteja heikkenee. Tämän seurauksena ihon erittämät omega-7-rasvahapot (tali) hapettuvat joutuessaan kosketuksiin ilman kanssa
Aldehydin muodostuminen: Hapettumisreaktiossa syntyy 2-nonenaali-nimistä aldehydiä. Se on rasvaliukoinen yhdiste, mikä tekee sen poistamisesta tavallisella vedellä ja saippualla haastavaa
Solujen hidastuminen: Solujen aineenvaihdunta hidastuu, ja iho tuottaa enemmän kuollutta solukkoa, mikä luo hyvän kasvualustan hajuja synnyttäville bakteereille."
"Koska kyseessä on rasvaliukoinen yhdiste, tavallinen suihku ei välttämättä riitä. Hajua voi kuitenkin hillitä seuraavilla tavoilla:
Kohdennettu pesu: Suihkussa kannattaa kiinnittää erityistä huomiota niskaan ja korvientauksiin, joissa on eniten talirauhasia.
Oikeat pesutuotteet: Hyviä tuloksia saadaan käyttämällä rasvaa pilkkovia, hieman happamia puhdistustuotteita tai erityisiä vartalonkuorintoja.
Tekstiilien pesu: Vaatteet ja lakanat on hyvä pestä riittävän korkeassa lämpötilassa ja tuulettaa säännöllisesti." Anonyymi00024 kirjoitti:
Mä pesin tossa joku aika sitten ison kasan porukoideni vaatteita, joissa toi haju oli oikein muhinut ja mun piti pestä ne pariin kertaan ja tuuletella ja lisäillä pyykkietikkaa, että mä sain sen hajun pois. Pisti jo yököttäämään, kun se tuli kaikesta läpi se haju.
Juu, mulla on usein lahjoutettua petivaatetta eläimille ja pesen ne aina 90 asteessa vielä etikkahuuhtelun kera, ennen kun itan omille tai vielä eläinsuojelun eläimille. Niissä haistaa kyllä vaikka mitä.
Himetalosta, vanhuksen hajuun. Kalmanhajua ei vielä ole tullyt pyykeissä eteen, mutta senkin tunnistan heti. Kuoleva ihminen jo erittää sitä hajua eläessäänkin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, mulla on usein lahjoutettua petivaatetta eläimille ja pesen ne aina 90 asteessa vielä etikkahuuhtelun kera, ennen kun itan omille tai vielä eläinsuojelun eläimille. Niissä haistaa kyllä vaikka mitä.
Himetalosta, vanhuksen hajuun. Kalmanhajua ei vielä ole tullyt pyykeissä eteen, mutta senkin tunnistan heti. Kuoleva ihminen jo erittää sitä hajua eläessäänkin.Tulipa taas käsitutinasta kirjoitusvirheitä. Ja juu, ymmärrän mitä tarkoitetaan hajuilla olematta ilkeä. Tosiahan ne hajut on. 👍
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tulipa taas käsitutinasta kirjoitusvirheitä. Ja juu, ymmärrän mitä tarkoitetaan hajuilla olematta ilkeä. Tosiahan ne hajut on. 👍
Itseasiassa eläimustäkin haistaa, kun ne on kuolenassa. Se haju on tunnustettava, sillä olen ehtinyt monesti ottaa vain joitakin tunteja tai minuuttejakin ennen kuolevan eläimen syliini. Ja sen näkee silmistäkin kun mitään ei enää voi tehä, keho on alkanut menemään shut down pala palalta. Saattohoito. Kyllä me ihmiseläiminä nää tunnistetaan, toiset herkemmin vielä kun toiset.
- Anonyymi00034
Tökstöksnöö kirjoitti:
Itseasiassa eläimustäkin haistaa, kun ne on kuolenassa. Se haju on tunnustettava, sillä olen ehtinyt monesti ottaa vain joitakin tunteja tai minuuttejakin ennen kuolevan eläimen syliini. Ja sen näkee silmistäkin kun mitään ei enää voi tehä, keho on alkanut menemään shut down pala palalta. Saattohoito. Kyllä me ihmiseläiminä nää tunnistetaan, toiset herkemmin vielä kun toiset.
Tuo on ihan totta. Kyllä mä jo edesmenneestä koirastani tiesin, että nyt on aika. Ja juu, se on ihan tietynlainen haju.
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuntuu, että vainhat ihmiset ei enää silleen samalla tavalla hikoa, ei vaikka he tekis jotain hiostavaakin. Se ei ole hien haju, joka vaatteisiin tulee, vaan just se "vanhuksen haju". Eikä tämä ole mikään haukku tai moite, sillä eihän sille kukaan mitään voi.
Hiki ei muuten itsessään kovin kummoiselta haise. Paita voi olla yltä päältä hiessä eikä se vielä haise. Mutta on siinä sen verran bakteereja ja ihosoluja ja rasvaa, että bakteerit ajan kuluessa sitten saavat kosteudessa kunnon lisääntymisbileet. Vuorokaudeksi johonkin umohtunut hikipaita onkin sitten semmoinen pommi, että huononenäinenlin haistaa.
- Anonyymi00045
scrg kirjoitti:
Hiki ei muuten itsessään kovin kummoiselta haise. Paita voi olla yltä päältä hiessä eikä se vielä haise. Mutta on siinä sen verran bakteereja ja ihosoluja ja rasvaa, että bakteerit ajan kuluessa sitten saavat kosteudessa kunnon lisääntymisbileet. Vuorokaudeksi johonkin umohtunut hikipaita onkin sitten semmoinen pommi, että huononenäinenlin haistaa.
Vaan ei ne vanhuksilla yleensä silloinkaan haise hieltä.
- Anonyymi00080
Vanhat ihmiset syö erillaisia lääkkeitä kymmenkin pilleriä päivässä, ne voi muuttaa ihmisen ominaishajua vaikka millä tavoin.
- Anonyymi00081
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei vttu kun olet hauskaa seuraa. Ihan sääliksi käy kumppaneitasi ja ystäviäsi.
- Anonyymi00085
Anonyymi00080 kirjoitti:
Vanhat ihmiset syö erillaisia lääkkeitä kymmenkin pilleriä päivässä, ne voi muuttaa ihmisen ominaishajua vaikka millä tavoin.
Minä nyt kuitenkin puhuin tuosta vanhan ihmisen hajusta, joka liityy nimenomaan ikään, vanhentumiseen ja vanhuuteen. Se on varsin tunnistettava haju ja sen mekanismista tuossa aiemmin jo aika tyhjentävästi kerrottiinkin.
- Anonyymi00122
Huushollissa on kosteutta haju tulee siitä, ei ihminen miltään pahalta haise ikääntyneenä, jos on terve ja huolehtii hygienistaan, vanhainkodeissa voi haista, kun ei pääse suihkuun ja on voimakkaat lääkitykset, jotka haisee hien mukana.
- Anonyymi00123
Tökstöksnöö kirjoitti:
Höpö, höpö.
- Anonyymi00124
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lääkitykset vaikuttaa.
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei vttu kun olet hauskaa seuraa. Ihan sääliksi käy kumppaneitasi ja ystäviäsi.
Tuhlaa säälis niille jotka sitä kaipaa, mä en kaipaa eikä lähipiirini. Vittu.
- Anonyymi00148
Anonyymi00122 kirjoitti:
Huushollissa on kosteutta haju tulee siitä, ei ihminen miltään pahalta haise ikääntyneenä, jos on terve ja huolehtii hygienistaan, vanhainkodeissa voi haista, kun ei pääse suihkuun ja on voimakkaat lääkitykset, jotka haisee hien mukana.
Ei, vaan vanhan ihmisen haju, tulee juurikin vanhoista ihmisistä. Suihku auttaa, kuten tossa edelläkin kerrottiin jo, mutta se haju ei ole ihan helposti pois pestävissä. Tarttuu vaatteisiin ja petivaatteisiin, eli huolellinen pesu riittävän kuumassa ja tuuletusta tekstiileille ja iholle oikeat pesuaineet, jotta tuosta yhdisteestä pääsee eroon.
- Anonyymi00149
Anonyymi00124 kirjoitti:
Lääkitykset vaikuttaa.
Vaan puhun edelleenkin vanhan ihmisen hajusta, joka on ihan tieteellisesti todistettu juttu ja johtuu aiemmin mainitusta syystä. Ei tuo hyvin helposti tunnistettava vanhan ihmisen haju mihinkään lääkkeistä jankuttamalla katoa.
- Anonyymi00156
Tökstöksnöö kirjoitti:
Käy suihkussa joka päivä.
- Anonyymi00158
Anonyymi00085 kirjoitti:
Minä nyt kuitenkin puhuin tuosta vanhan ihmisen hajusta, joka liityy nimenomaan ikään, vanhentumiseen ja vanhuuteen. Se on varsin tunnistettava haju ja sen mekanismista tuossa aiemmin jo aika tyhjentävästi kerrottiinkin.
Paskaa jauhat, ei terve ihminen miltään pahalta haise, jos käy pesulla joka päivä, eikä käytä mitään lääkkeitä.
- Anonyymi00159
Anonyymi00148 kirjoitti:
Ei, vaan vanhan ihmisen haju, tulee juurikin vanhoista ihmisistä. Suihku auttaa, kuten tossa edelläkin kerrottiin jo, mutta se haju ei ole ihan helposti pois pestävissä. Tarttuu vaatteisiin ja petivaatteisiin, eli huolellinen pesu riittävän kuumassa ja tuuletusta tekstiileille ja iholle oikeat pesuaineet, jotta tuosta yhdisteestä pääsee eroon.
Suihku ja joka päivä myös puhtaat vaatteet ylle.
- Anonyymi00168
Anonyymi00148 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, olen vanhaikodissa töissä, ja me myös autetaan heitä suihkussa ei ne miltään haise, ellei ole kauhia lääkitys päällä, vanhat ihmiset ovat kuivia, iho kuiva, talirauhaset ei enää toimi, vanhukset pidetään puhtaina, vuodevaatteet vaihdetaan viikon välein ja puhtaat vaatteet päällä.
- Anonyymi00171
Anonyymi00024 kirjoitti:
Naapurista varastettuja taisivat olla! Kaikkiko sinä aiot täältä viedä,jopa likaiset naisten alusvaatteet! Tyynyn päälliset sun muut!
- Anonyymi00176
Anonyymi00158 kirjoitti:
Paskaa jauhat, ei terve ihminen miltään pahalta haise, jos käy pesulla joka päivä, eikä käytä mitään lääkkeitä.
Sinä ainakin jauhat paskaa tai voihan se olla, että sinulla on vain täysin olematon hajuaisti.
- Anonyymi00177
Anonyymi00159 kirjoitti:
Suihku ja joka päivä myös puhtaat vaatteet ylle.
Harva toimii noin.
- Anonyymi00178
Anonyymi00168 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, olen vanhaikodissa töissä, ja me myös autetaan heitä suihkussa ei ne miltään haise, ellei ole kauhia lääkitys päällä, vanhat ihmiset ovat kuivia, iho kuiva, talirauhaset ei enää toimi, vanhukset pidetään puhtaina, vuodevaatteet vaihdetaan viikon välein ja puhtaat vaatteet päällä.
En voi sille mitään, jos sinulla ei ole lainkaan hajuaistia. Jokainen, jolla on, tietää kyllä tuon vanhan ihmisen tuoksun. Se leijuu varsinkin jokaisessa vanhainkodissa, sillä te ette niissä ikinä pidä huolta riittävästä hygieniasta.
- Anonyymi00179
Anonyymi00171 kirjoitti:
Naapurista varastettuja taisivat olla! Kaikkiko sinä aiot täältä viedä,jopa likaiset naisten alusvaatteet! Tyynyn päälliset sun muut!
Ihan olivat tuttuja vaatteita, jotka olen usein nähnyt vanhempieni yllä. Lakanatkin olivat tuttuja. Osa jopa lapsuudestani. 😲
- Anonyymi00003
Aloittaja (AV? )
on niitä jotka saattaa tuottaa hyvää, selkeää tekstiä, jopa ajattelua
ja sitten tulee tällainen. Olen sanaton.
Puhunko mä sulle nyt hajuvesien käytöstä?
**
Tää on parempaa kuin deittisaitti. Muistuttaa sitä, että ihmisessä on erilaisia puolia.
Asiat ovat kuten ennenkin. - Anonyymi00004
Luonnollinen naisen haju. Naiset vaan lakkaa käyttämästä hienoja ja kalliita hajuisteita jotka peittää sen.
- Anonyymi00005
Aistiyliherkkä? Jos haistaa ihmisen 8-10 m päästä.
- Anonyymi00095
Metsäsissiainesta, pärjää hyvin tulevissa kv. kovapanosammunnoissa.
Paljon vuosituhansien mittaan puheena ollut ..., hm., ... itänaapurin haju ei ole vitsi. Se oli huomattava etu Suomelle 1940-luvun alkupuolella.
Enpä ole huomannut. Ehkä minulla on huono hajuaisti.
Pitää oikein keskittyä huomenna nuuhkimaan naisia. Joutuuko keksimään ns. tikusta ja takusta asiaa, että pääsee riittävän pitkäksi aikaa parkkeeraamaan eri ikäisten naisten kainaloon tai melkein.- Anonyymi00084
En tiedä asiasta mitään minäkään, olen keski-ikäinen mies. Minulla on niin huono hajuaisti etten haista kuin vain voimakkaat hajut, kuten tupakansavun tuoksu tai bensiini tai vastaava. Ei miehillä yleensä ole sellaista hajuaistia että ne pystyisi mitään naisista huomaamaan. No ne karmeat hajuvedet kyllä haistan mitä naiset käyttää, kadulla jos tuulee sieltä päin mistä nainen on tulossa niin haistaa jo kilometrejä ennen kuin se nainen tulee kohdalle. Tosin kuuluu kauhea kotkotus niin tietää että nainen on tulossa, joko kaverin kanssa tai sitten kotkottaa puhelimeen kovaan ääneen. Yksi nainen kuunteli korvakuulokkeilla jotain musiikkia ja vonkui itse kovaan ääneen sen mukaan, erittäin epävireisesti. Itse pitäisin noita äänihaittoja paljon suurempana ongelmana kuin naisista lähteviä hajuhaittoja.
- Anonyymi00006
Miten eristäytynyttä elämää saitin
miehet elää?
Tuollaiset asiat huomaa jo alle 20 vuotiaana.
Mihin tarpeeseen sä avauduit tästä, juuri nyt? - Anonyymi00007
Mietin vain olemmeko me miehet olleet liian kohtelijaita naisia kohtaan? Emme sano mtään vaikka kyllähän "se" joskus häiritsee.
Smaan aikaan samat naiset tekevät kymmenkohtaisia listoja ihannemiehistään...no, en tiedä miten tuohon tulisi jo suhtautua...
AV- Anonyymi00008
Eipä naisetkaan tuosta mainitse, vaikka vanhoissa miehissäkin se vanhan ihmisen haju on. Kaipa me ihmiset sitten koemme, ettei tuo ole asia, josta sopii huomauttaa. Ja siis toki sitä mielummin ottaa sellaisen, joka ei tuolta haise. Ei se mukava haju ole. Joidenkin kohdalla vaatteetkin haisevat siltä samalta ja silloin kyllä tulee jo tunne, että et kyllä koske ja tartuta tuota hajua minuun. Sellaisten oikeasti vanhojen tai vaikka liikuntarajoitteisten kohdalla sen vielä ymmärtää, ettei siellä suihkussa ehkä pysty riittävästi käymään, mutta ihan perustoimintakykyisen viisikymppisen kohdalla jo hieman etoo, ettei viitsi sitä hajua pois pestä.
- Anonyymi00010
Aa, tää oli kostoketju?
Suhtaudun ihanne mies/ nais kyselyihin,
sellasena .. mitä sais olla - ajatuksella.
Jos selkeästi epätoivonen teini kyselee, tulee fiilis, että
sillä on paine muuttaa itseään sellaiseksi mitä toivotaan.
Epärealistista. Ei ole olemassa kaikkien miesten ja naisten ihannetta.
Miehet ei yleensä kysele, koska ne ei ole kiinnostuneita.
Saitilla on joka päivä miesten ulinaa naisista.
Vaatimuksia, väärin sitä ja tätä… - Anonyymi00160
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eipä naisetkaan tuosta mainitse, vaikka vanhoissa miehissäkin se vanhan ihmisen haju on. Kaipa me ihmiset sitten koemme, ettei tuo ole asia, josta sopii huomauttaa. Ja siis toki sitä mielummin ottaa sellaisen, joka ei tuolta haise. Ei se mukava haju ole. Joidenkin kohdalla vaatteetkin haisevat siltä samalta ja silloin kyllä tulee jo tunne, että et kyllä koske ja tartuta tuota hajua minuun. Sellaisten oikeasti vanhojen tai vaikka liikuntarajoitteisten kohdalla sen vielä ymmärtää, ettei siellä suihkussa ehkä pysty riittävästi käymään, mutta ihan perustoimintakykyisen viisikymppisen kohdalla jo hieman etoo, ettei viitsi sitä hajua pois pestä.
Ei samoja vaatteita käytetä, kun vuorokauden, joka päivä pesulla ja samoin puhtaat vaatteet päälle.
Vuodevaatteet vaihtoon viikon välein ja tyynyliinat kaksi- kolme kertaa viikossa vaihtoon, puhtaat tyynyt ja petauspatjat, ei takuulla haise, oli sitten nuori, tai vanha. - Anonyymi00175
Anonyymi00160 kirjoitti:
Ei samoja vaatteita käytetä, kun vuorokauden, joka päivä pesulla ja samoin puhtaat vaatteet päälle.
Vuodevaatteet vaihtoon viikon välein ja tyynyliinat kaksi- kolme kertaa viikossa vaihtoon, puhtaat tyynyt ja petauspatjat, ei takuulla haise, oli sitten nuori, tai vanha.Ihan hyvä periate, mutta harvempi ihminen tosimaailmassa ihan noin toimii.
Missä vaiheessa? Hiki vai mikä haisee? Itse inhoan kuukautisteni hajua, olen inhonnut aina.
Mietin, että sitten kun se ihan pysyvä menopaussi on laskeutunut, niin onko se hiki vai mikä sitten haisee?- Anonyymi00009
Menkkahaju on kyllä tosi ikävä. Se on sellainen haju, jonka kyllä haistaa myös muista, jos on tarkka hajuaisti.
- Anonyymi00012
No, minulla on tarkka vainu ollut naisten suhteen aina.
Hormonitoimintojen muutokset voivat tulla hyvin eri aikaan eri naisille. Mutta, kyllä yleisesti naisilla on se muutaman vuoden aika, jolloin keho muuttuu vastaanottamattomaksi..ja se aika on kyllä sellainen jonka miehet ympärillä tiedostavat.
Mielestäni tuo on hyvä asia, jokainen tietää miten viiriiliä sitä sitten ollaan:)
AV Anonyymi00009 kirjoitti:
Menkkahaju on kyllä tosi ikävä. Se on sellainen haju, jonka kyllä haistaa myös muista, jos on tarkka hajuaisti.
Niin on ja kyllä haistaa. Kun on oikeasti yliherkkä nenä, niin ihmispaljoudessa oleminen on jo hajujen kirjon takia ihan hirveää. Sitten äänet, kovia ääniä. 😵🤯😵💫
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hormonitoimintojen muutokset voivat tulla hyvin eri aikaan eri naisille. Mutta, kyllä yleisesti naisilla on se muutaman vuoden aika, jolloin keho muuttuu vastaanottamattomaksi..ja se aika on kyllä sellainen jonka miehet ympärillä tiedostavat.
Mielestäni tuo on hyvä asia, jokainen tietää miten viiriiliä sitä sitten ollaan:)
AVTäytyykin kysyä mieheltäni, että haisenko jo niin mummolta, ettei lähelle vällää tulla. 😅 Mä olen kyllä niin suorasukainen nykyään että se voi vaikuttaa kielteisesti. 😄
Hyvä tietää tuokin vanhan naisen haju. Joku alkaa liikaa äijäilemään, niin voi todeta "oleppas hiljaa tai hieron sinuun ällöä vanhannaisen hajua" 😂Tökstöksnöö kirjoitti:
Täytyykin kysyä mieheltäni, että haisenko jo niin mummolta, ettei lähelle vällää tulla. 😅 Mä olen kyllä niin suorasukainen nykyään että se voi vaikuttaa kielteisesti. 😄
Hyvä tietää tuokin vanhan naisen haju. Joku alkaa liikaa äijäilemään, niin voi todeta "oleppas hiljaa tai hieron sinuun ällöä vanhannaisen hajua" 😂Sen oon kyllä huomannut näin ikääntyessäni, että miehet antaa tuetä ja tilaa ihan erilailla, kun nuiremoana saattoi jäädä eteen suorastaan tiellisiksi hiipien hiljaa edeten.
Nyt lakoaa baana vapaaksi. Voi porhaltaa muori tukka suorana kaupassakin. Ehkä se on se haju ja ulkonäkö. 😅Tökstöksnöö kirjoitti:
Sen oon kyllä huomannut näin ikääntyessäni, että miehet antaa tuetä ja tilaa ihan erilailla, kun nuiremoana saattoi jäädä eteen suorastaan tiellisiksi hiipien hiljaa edeten.
Nyt lakoaa baana vapaaksi. Voi porhaltaa muori tukka suorana kaupassakin. Ehkä se on se haju ja ulkonäkö. 😅Kysyin nyt kun äkkiä kävin heittämässä hyvänyön halin nukkumaan menevälle miehelleni, että hausenko canhalle naiselle? Jep, hän sanoi. Ai, oikeesti kysyin. Joo, jos on vanha nainen niin silloin haisee vanhalle. 😂
Logiikan kukkanen rakkaan uuvattini suusta. ❤️🥰- Anonyymi00125
Tökstöksnöö kirjoitti:
Täytyykin kysyä mieheltäni, että haisenko jo niin mummolta, ettei lähelle vällää tulla. 😅 Mä olen kyllä niin suorasukainen nykyään että se voi vaikuttaa kielteisesti. 😄
Hyvä tietää tuokin vanhan naisen haju. Joku alkaa liikaa äijäilemään, niin voi todeta "oleppas hiljaa tai hieron sinuun ällöä vanhannaisen hajua" 😂Minä olen isoäiti, mutta ei minulla vielä ole menopaussia, vai alkaako nainen haisemaan, kun tulee isoäidiksi.😄
Anonyymi00125 kirjoitti:
Minä olen isoäiti, mutta ei minulla vielä ole menopaussia, vai alkaako nainen haisemaan, kun tulee isoäidiksi.😄
En tiedä, ei mullakaan vielä ole kun kuukautisetkin tulee. Mutta nämä miesten jutut on no miesten juttuja.
- Anonyymi00135
Anonyymi00012 kirjoitti:
AVOlisit hyvä vainukoira tai huumekoira.
Jos vanhus on kadonnut ja erityisesti nainen, mytty vaatteita nenäsi eteen ja niin saat pelastuspalkinnon.
Jee.
Vilma
Aloitus halventaa naista!
- Anonyymi00011
Aika ikävä aloitus. Tietysti jokaisella meistä on ominaistuoksumme ja se muuttuu iän ja elämäntilanteen myötä. Hormonimuutokset yms vaikuttavat ihmisen ominaistuoksuun. Muutoksia ei sinänsä voi estää, mutta tuoksuja voi silti hillitä esim intiimialueen tasapainoa tukemalla.
Uskoisin monen naisen tuntevan jo muutenkin olonsa ikäväksi kaikkien vaihdevuosiin liittyvien oireiden ja muutosten keskellä. Sitä ei tarvitsisi vahvistaa tällaisilla ulostuloilla.
Aletheias- Anonyymi00013
Kerro miten se on ikävä aloitus!
Onko se totta, mielestäni kyllä on.
Onko totuus ikävää, ja samaan aikaan voi naiset unelmoida epätodellisista unelmienmiehistään koko elämänsä ajan? Sillä, eihän naiset koskaan muutu?!
Joku totuus kai elämässä tulee olla?
Vain ne jotka hyväksyvät totuuden ovat sinut itsensä kanssa.
AV - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko totuus ikävää, ja samaan aikaan voi naiset unelmoida epätodellisista unelmienmiehistään koko elämänsä ajan? Sillä, eihän naiset koskaan muutu?!
AVSaa kai sitä nyt unelmoida. Jokainen saa unelmoida, sinäkin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
AVKyllä naiset nämä asiat tietävät. Tuskin se kenellekään yllätyksenä tulee, että vaihdevuodet saattavat tuoda mukanaan myös sellaisia muutoksia, jotka eivät ole niin mukavia ja epämieluisat tuoksut on yksi sellainen muutos. Kyllä minäkin olen näistä aika paljon ottanut selville, vaikka vielä en sen suurempia muutoksia olekaan havainnut.
Miten naisen tuoksu liittyy siihen, millainen on naisen unelmamies? Todellisuudessahan hyvin tavallinen mies on monen naisen unelmamies. En minäkään mieheltä mitään ihmeellisyyksiä kaipaa. Ihmeellisen lämmintä sydäntä ehkä, mutta muutoin ihan tavismies on unelmamies minulle.
Aletheias - Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
AVMiten voi suuttua, jos naiset
unelmoi? - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miten voi suuttua, jos naiset
unelmoi?Mitä ilmeisimmin AV ei itse tuoksu hyvältä. Eihän tuosta toiveesta hermostumista mikään muu syy selitä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä naiset nämä asiat tietävät. Tuskin se kenellekään yllätyksenä tulee, että vaihdevuodet saattavat tuoda mukanaan myös sellaisia muutoksia, jotka eivät ole niin mukavia ja epämieluisat tuoksut on yksi sellainen muutos. Kyllä minäkin olen näistä aika paljon ottanut selville, vaikka vielä en sen suurempia muutoksia olekaan havainnut.
Miten naisen tuoksu liittyy siihen, millainen on naisen unelmamies? Todellisuudessahan hyvin tavallinen mies on monen naisen unelmamies. En minäkään mieheltä mitään ihmeellisyyksiä kaipaa. Ihmeellisen lämmintä sydäntä ehkä, mutta muutoin ihan tavismies on unelmamies minulle.
AletheiasUnelmamies ja unelmanainen ovatkin sellaisia jotka tiedostavat jo ihmisten elinkaarien tuottamat vaikutukset parisuhteeseen. Tällöin toinen on vain ymmärtäväinen, ja toista tukeva, ilman mitään ylimääräistä ajateltavaa.
AV - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Unelmamies ja unelmanainen ovatkin sellaisia jotka tiedostavat jo ihmisten elinkaarien tuottamat vaikutukset parisuhteeseen. Tällöin toinen on vain ymmärtäväinen, ja toista tukeva, ilman mitään ylimääräistä ajateltavaa.
AVTuoko sun tekosyysi pahalta haisemiselle siis on? Onko se niin vaikeaa käyäd pesulla ja pitää hygieniasta huolta, että tuosta toiveesta pitää saada itkupotkuraivari?
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Unelmamies ja unelmanainen ovatkin sellaisia jotka tiedostavat jo ihmisten elinkaarien tuottamat vaikutukset parisuhteeseen. Tällöin toinen on vain ymmärtäväinen, ja toista tukeva, ilman mitään ylimääräistä ajateltavaa.
AVLuonnollisesti elämänkaari vaikuttaa siihen, millainen ihminen olisi unelmakumppani juuri siinä elämänvaiheessa. Vaikka arvostan edelleen samoja asioita miehessä kuin nuorempana, niin parikymppisenä miehessä painottui eri asiat verrattuna nykypäivään. Eikä minua haittaisi miehessä iän tuomat muutokset.
Jokainen meistä ikääntyy eikä aika kohtelee ketään meistä niin, etteikö se jossain näkyisi. Se, että vaihdevuosi-ikäiselläkin on jonkinlainen ajatus siitä, millainen on unelmakumppani kertoo mielestäni vain siitä, että edelleen on haaveita romanttisesta rakkaudesta ja eikö se ole aika suloista?
Aletheias - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Luonnollisesti elämänkaari vaikuttaa siihen, millainen ihminen olisi unelmakumppani juuri siinä elämänvaiheessa. Vaikka arvostan edelleen samoja asioita miehessä kuin nuorempana, niin parikymppisenä miehessä painottui eri asiat verrattuna nykypäivään. Eikä minua haittaisi miehessä iän tuomat muutokset.
Jokainen meistä ikääntyy eikä aika kohtelee ketään meistä niin, etteikö se jossain näkyisi. Se, että vaihdevuosi-ikäiselläkin on jonkinlainen ajatus siitä, millainen on unelmakumppani kertoo mielestäni vain siitä, että edelleen on haaveita romanttisesta rakkaudesta ja eikö se ole aika suloista?
AletheiasTietysti se on suloista, ja jopa toivottavaa.
AV Anonyymi00013 kirjoitti:
AVLääkityksetkin haisee ihmisen hiestä ja hengityksestäkin. Hiuksetkin voi haista lääkkeitten takia.
Alkoholistienkin ominaishaju on paha, sisuskalut erittää nekin hajua verenkiertoon ja hikeen, ihoon. Jotkut ihmiset vaan haisee niin pahalle, vaikkei sille itse mitään voi niin ei voi onalle tarkalle hajuaustilleenkaan.
Mä olen tienny olevani raskaana jo ennen testejä, virtsanhajusta.- Anonyymi00041
Tökstöksnöö kirjoitti:
Lääkityksetkin haisee ihmisen hiestä ja hengityksestäkin. Hiuksetkin voi haista lääkkeitten takia.
Alkoholistienkin ominaishaju on paha, sisuskalut erittää nekin hajua verenkiertoon ja hikeen, ihoon. Jotkut ihmiset vaan haisee niin pahalle, vaikkei sille itse mitään voi niin ei voi onalle tarkalle hajuaustilleenkaan.
Mä olen tienny olevani raskaana jo ennen testejä, virtsanhajusta."Mä olen tienny olevani raskaana jo ennen testejä, virtsanhajusta"
Mä en tiedä mistä sen tiesin, mutta tiesinpähän jostakin. Tiesin, ennen kun testi näytti mitään. Olin vain varma asiasta, vaikkei pitänyt olla edes mahdollisuutta raskauteen. - Anonyymi00042
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tietysti se on suloista, ja jopa toivottavaa.
AVNiin minunkin mielestäni. Se, että ihminen on vaihdevuosi-iässä, on vain yksi asia ihmisessä. Se ei tee kenestäkään sen kummempaa. Minä olen edelleen minä vaikka tulen käymään läpi vaihdevuodet, kuten kaikki naiset. En tiedä tulenko haisemaan jonkun mielestä pahalta, mutta toivon, että kelpaan silti itsenäni sille omalle unelmamiehelleni.
Aletheias - Anonyymi00127
Tökstöksnöö kirjoitti:
Lääkityksetkin haisee ihmisen hiestä ja hengityksestäkin. Hiuksetkin voi haista lääkkeitten takia.
Mä olen tienny olevani raskaana jo ennen testejä, virtsanhajusta.Ei hiukset haise vaan päänahka, hiukset ovat kuollutta keratiinia, tietty päänahasta, jos rasvainen, se rasva menee hiuksiin, mutta pään voi pestä joka päivä.
Anonyymi00127 kirjoitti:
Ei hiukset haise vaan päänahka, hiukset ovat kuollutta keratiinia, tietty päänahasta, jos rasvainen, se rasva menee hiuksiin, mutta pään voi pestä joka päivä.
Nojuu, hiusten hulmutessa hajut vaan leviää ilmavirtaan.
- Anonyymi00170
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä olen tienny olevani raskaana jo ennen testejä, virtsanhajusta.Ei houkset, vaan päänahka.
- Anonyymi00172
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä olen tienny olevani raskaana jo ennen testejä, virtsanhajusta.Voi jeesus sentään,et ole tain ut tuota kokea!
- Anonyymi00014
Vasta vanhana naisena yli 50 olen haistanut noitten nuorten naisten ohi mennessä sen vanhan ummehtuneen verisen rätin. Se pitäisi vaihtaa hieman useemmin. Samoin hiki ja sukka hiki..yökkkis
- Anonyymi00017
Mä olen haistanut menkkarätit aina. Se on etovaa, kun monet naiset ympärillä haisee liian pitkään käytetyiltä menkkaräteiltä.
Mä olen haistanut myös aina. Samoin joistain naisusta löyhähtää kalanhaju ohi kulkiessa, bakteerit muhii jalkovälissä. Miettikää miten vaikeaa olla hammasläkärissä, kun hammaslääkäri, nainen haisee kalalle. Ja oksettaa se haju. Eikä tämä ole edes vitsi. Vaan oikea ongelma liian tarkka nenä.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä olen haistanut myös aina. Samoin joistain naisusta löyhähtää kalanhaju ohi kulkiessa, bakteerit muhii jalkovälissä. Miettikää miten vaikeaa olla hammasläkärissä, kun hammaslääkäri, nainen haisee kalalle. Ja oksettaa se haju. Eikä tämä ole edes vitsi. Vaan oikea ongelma liian tarkka nenä.
En muista ikinä oikeasti huomanneeni kunnolla kalan hajua naisessa, vaikka olen aiheesta kuullut. Ja menkkarätin haistan yleensä sitten jos se lojunut esim. jossain vessan roskiksessa aikansa.
Ja huono hajuaisti toimii myös esim. viinien kanssa. Aika sama mitä talon pöytäviiniä juon, koska melko samalta ne kaikki maistuu.- Anonyymi00030
scrg kirjoitti:
En muista ikinä oikeasti huomanneeni kunnolla kalan hajua naisessa, vaikka olen aiheesta kuullut. Ja menkkarätin haistan yleensä sitten jos se lojunut esim. jossain vessan roskiksessa aikansa.
Ja huono hajuaisti toimii myös esim. viinien kanssa. Aika sama mitä talon pöytäviiniä juon, koska melko samalta ne kaikki maistuu.Mä haistan senkin, jos joku on harrastanut seksiä, etkä ole käynyt kunnon alapesulla. 🤣
- Anonyymi00032
Eivät pahat hajut ikinä mukavia ole ja vanha sperma on yksi karseimmista hajuista, jonka tiedän. Muutoin toki tysin yhdentekevää, mutta ikävää yökkäillä toisten lemujen takia.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eivät pahat hajut ikinä mukavia ole ja vanha sperma on yksi karseimmista hajuista, jonka tiedän. Muutoin toki tysin yhdentekevää, mutta ikävää yökkäillä toisten lemujen takia.
Mulla oli joskus opiskeluaikoina yksi tuttava, joka ihan aidosti haisi tuosta syystä. Siis hän haisi jo muidenkin kuin vain minun ääriherkkään nenääni. Muut tosin eivät tietenkään heti tunnistaneet mistä se haju tarkalleen ottaen johtui, kun eivät yleensä sellaiseen hajuun törmänneet. Miten siitä toiselle sanoo, että pese nyt hitto se värkkisi välillä, äläkä anna niiden smegmojen muhia päiväkausia?
scrg kirjoitti:
Ja huono hajuaisti toimii myös esim. viinien kanssa. Aika sama mitä talon pöytäviiniä juon, koska melko samalta ne kaikki maistuu.Miehillä on ihan tutkitusti usein huonompi hajuaisti, kun naisilla. Tää on sukupuolitettu juttu. 😄
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mä haistan senkin, jos joku on harrastanut seksiä, etkä ole käynyt kunnon alapesulla. 🤣
Sama. Kiva etten ole ainoa outonenä, joka haistaa kuin koira kaikenlaista. Inhottaa vaan kun ongelmallista elää hajujen kakofoniassa. Vaikka ne erottaa ja tunnistaa toisistaan, niin ne kuormittaa hitosti aistia.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos käyttää kortsua, niin sitten pikku-ukko saa melkoisen kylvetyksen, mutta muuten jos kaiken irtoavan pyyhkii vaikka kalsareihin ja vaihtaa ne, niin ei sitä haisevaa nyt niin paljon jää ja on vielä sillain sukupuolineutraali seos.
Tätä luultavasti naiset ei halua kuulla, mutta munat on aika kätevä pikaisesti pestä lavuaarissa, jossa nyt yleensä kai vain käsiä pestään. Tai en minä tiedä, miten taitavia naiset voivat olla kun osaavat myös kusta seisaaltaan vähintään yhtä hyvin kuin miehet.- Anonyymi00035
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sama. Kiva etten ole ainoa outonenä, joka haistaa kuin koira kaikenlaista. Inhottaa vaan kun ongelmallista elää hajujen kakofoniassa. Vaikka ne erottaa ja tunnistaa toisistaan, niin ne kuormittaa hitosti aistia.
Niinpä. Itsellä myös monesti tekisi mieli silleen nätisti sanoa, että tiedäthän tuoksahtavasi. Ei kai se nyt kenenkään mielestä ole kiva haista tolleen ihmisten ilmoilla? Siinä on kuitenkin se ongelma, että miten noista sanoo. Varsinkin tollasista, että "panit sitten aamulla, etkä känyt suihkussa" tai "ai sulla onkin menkat". 🤣
- Anonyymi00036
scrg kirjoitti:
Jos käyttää kortsua, niin sitten pikku-ukko saa melkoisen kylvetyksen, mutta muuten jos kaiken irtoavan pyyhkii vaikka kalsareihin ja vaihtaa ne, niin ei sitä haisevaa nyt niin paljon jää ja on vielä sillain sukupuolineutraali seos.
Tätä luultavasti naiset ei halua kuulla, mutta munat on aika kätevä pikaisesti pestä lavuaarissa, jossa nyt yleensä kai vain käsiä pestään. Tai en minä tiedä, miten taitavia naiset voivat olla kun osaavat myös kusta seisaaltaan vähintään yhtä hyvin kuin miehet.Miksi ihmeessä ketään kiinnostaisi missä joku munansa pesee? Harvoin niitä käsiäkään pestään, jos ne olisivat puhtaat.
- Anonyymi00038
scrg kirjoitti:
Tätä luultavasti naiset ei halua kuulla, mutta munat on aika kätevä pikaisesti pestä lavuaarissa, jossa nyt yleensä kai vain käsiä pestään. Tai en minä tiedä, miten taitavia naiset voivat olla kun osaavat myös kusta seisaaltaan vähintään yhtä hyvin kuin miehet.Lavuaarissa se vauvan paskanen pyllykin yleensä pestään. Moni nainen myös pesee verisiä käsiään ja itse pesen lavuaarissa verisen kuukuppinikin. Ei kai siinä yksi muna sen kummoisempi pesukohde ole?
- Anonyymi00039
scrg kirjoitti:
Tätä luultavasti naiset ei halua kuulla, mutta munat on aika kätevä pikaisesti pestä lavuaarissa, jossa nyt yleensä kai vain käsiä pestään. Tai en minä tiedä, miten taitavia naiset voivat olla kun osaavat myös kusta seisaaltaan vähintään yhtä hyvin kuin miehet.Arvaas vaan kuinka monesti olen esipessyt lavuaarissa alushousujani? Miksi mihen munanpesujen pitäsi mua ahdistaa?
Anonyymi00038 kirjoitti:
Lavuaarissa se vauvan paskanen pyllykin yleensä pestään. Moni nainen myös pesee verisiä käsiään ja itse pesen lavuaarissa verisen kuukuppinikin. Ei kai siinä yksi muna sen kummoisempi pesukohde ole?
Ei mielestäni munat olekaan sen kummempi. Mutta luulen että jotkut on aika pikkutarkkoja, ehkä. Kädet kyllä pesen aina kotiin tullessa, vaikka ei niissä mitään "likaa" olisikaan. Ja uudelleen sitten, jos alan käsitellä ruokaa.
scrg kirjoitti:
Tätä luultavasti naiset ei halua kuulla, mutta munat on aika kätevä pikaisesti pestä lavuaarissa, jossa nyt yleensä kai vain käsiä pestään. Tai en minä tiedä, miten taitavia naiset voivat olla kun osaavat myös kusta seisaaltaan vähintään yhtä hyvin kuin miehet.Siksihän niitä lavuaareja pestään, että siellä on pesty kaikenlaisia vehkeitä ja vempeleitä käsien lisäksi. T. Entinen ammattisiivooja, siistijä.
- Anonyymi00040
scrg kirjoitti:
Ei mielestäni munat olekaan sen kummempi. Mutta luulen että jotkut on aika pikkutarkkoja, ehkä. Kädet kyllä pesen aina kotiin tullessa, vaikka ei niissä mitään "likaa" olisikaan. Ja uudelleen sitten, jos alan käsitellä ruokaa.
Enpä ole tavannut naista, joka oikeasti olisi kovin pikkutarkka. Tosiaan tuota mainittua pikkupyykkiä todella moni esipesee siinä lavuaarissa. Ei niitä yleensä haluta verisinä ti muuton likaisia vahingon jäljiltä pesukoneeseen tunkea. Se toki voi olla, että naiset pesevät jälkensä tuon jälkeen paremmin.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Miehillä on ihan tutkitusti usein huonompi hajuaisti, kun naisilla. Tää on sukupuolitettu juttu. 😄
Haistan toisaalta esim. tupakan melko herkästi. Tai siis niin että se häiritsee. Samoin jotkin hajuvedet aiheuttaa pahoinvointia. Mutta en sitten noiden ihmisperäisten tuoksujen suhteen ole lainkaan tarkka. Ehkä niille on eri reseptorit tai mitä ovatkaan.
- Anonyymi00128
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jos alapää haisee kalalle, niin sillon kova tulehdus alapäässä, puhdas terve alapää ei haise, näi on minun gyne sanonut.
Anonyymi00128 kirjoitti:
Jos alapää haisee kalalle, niin sillon kova tulehdus alapäässä, puhdas terve alapää ei haise, näi on minun gyne sanonut.
Juu, bakteerivaginoosi mikälie on kaiketi kalamaisen hajun syy. Seksin jälkeen haju on kyllä aika kaltainen, jos ei käy pesulla.
- Anonyymi00174
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, bakteerivaginoosi mikälie on kaiketi kalamaisen hajun syy. Seksin jälkeen haju on kyllä aika kaltainen, jos ei käy pesulla.
Tuo on totta, että "Seksin jälkeen haju on kyllä aika kaltainen, jos ei käy pesulla".
- Anonyymi00037
Haisee ne papparatki.n
Mjoo, pers*elle kuulemma haiskahdin motoreissun jälkeen, luultavasti jo mennessä eikä pelkästään paluumatkalla. Neuvoisin välttämään kyläileviä motoristeja ainakin helleaikaan 😁.
Festarireissun jälkeen tuoksutaan rokkenrollilta 🤣, ei kuulu tosin enää harrrastuksiin
- Anonyymi00043
Luulen, että aloituksen tekijällä on niin piintynyt ominaishaju itsellään, että normaalit tuoksut vääristyvät. Se, ettei käy pesulla, jättää pyykit koneeseen märkänä muutamaksi päiväksi, syö epäterveellisesti jne, vaikuttaa asiaan.
- Anonyymi00044
On kyllä pakko sanoa, että moni ihminen haisee tosi pahalle. Minulla on tarkka hajuaisti ja haistan jos ihmisen vaatteet haisee pahalle. Hien eri sävyt jne. Ihmettelen, eikö ihmiset haista omia hajujaan. Yleensä miesten kohdalla on ollut näin, mutta naisiakin on, jotka elää ja kulkee ihmisten parissa likaisena. Itse käyn 2 krt tai useamminkin suihkussa, koska urheilen.
Aloitus sinällään on naisvihamielinen. Mies, joka kirjoittaa noin naisista on epämies.- Anonyymi00046
Ja sitten on se nuorten hormonihiki, joka haisi aina liikuntatunnilla.
Mä en usko, että itsensä puhtaana pitävät ihmiset haisevat. Sellaiset, jotka elävät lian keskellä ja eivät peseydy haisevat.
Vanha ihminen ei välttämättä jaksa peseytyä, mutta se johtuukin sitten siitä peseytymisen puutteesta ja koskee molempia sukupuolia. - Anonyymi00089
Yhyhhyhyyy käyn suihkussa kaksi kertaa päivässä ja kolme kertaa illalla. Olen typerä nainen jolla on pitkä nenä ja haistelen kaikkea ja kaikkia ja vedän nenääni kaiken ja aivastelen yhyhyhyhyhyhyhyyy....
- Anonyymi00118
Juu on ihan pakko sanoa että suomalainen juntti mies haisee ja näyttää pahalta .suorastaan vastenmieliseltä .👎
- Anonyymi00126
Anonyymi00089 kirjoitti:
Yhyhhyhyyy käyn suihkussa kaksi kertaa päivässä ja kolme kertaa illalla. Olen typerä nainen jolla on pitkä nenä ja haistelen kaikkea ja kaikkia ja vedän nenääni kaiken ja aivastelen yhyhyhyhyhyhyhyyy....
TISMALLEEN, suosittelen sinullekin senkin hajuherne. Olet varmasti yksi kaikkien aikojen haisuleimmista.
- Anonyymi00129
Anonyymi00089 kirjoitti:
Minä en muuta teekkään, käyn tunnin välein suihkussa.
- Anonyymi00182
Anonyymi00118 kirjoitti:
Juu on ihan pakko sanoa että suomalainen juntti mies haisee ja näyttää pahalta .suorastaan vastenmieliseltä .👎
Myös tuo misogynia haisee pitkälle, junteille tiedoksi, sen on tyttöihin ja naisiin kohdistuva viha.
Tällaiset tyypit vois muuttaa Afganistaniin, siellä saa oikeen lain voimalla vihata naisia.
- Anonyymi00047
Kyllä luoja on täysin oikeamielinen.
Se jonka elämä ja ajatukset ovat keskittyneet syystä tai ilman syytään nuoruuden seksuaalisuuden ihanuuksien ympärillä, saavat sen rapistuessa maksaa kovimman hinnan.
Muut sen sijaan painavat halujensa mukaan sen minkä kyvyiltään jaksavat mistään vanhenemisesta välittämättä kuin eläimet.- Anonyymi00049
Viimeinen kommentti poistettu, mutta siinä kauhisteltiin vanhuksia, jotka puuhastelevat ponnekkaasti tuon taivaallista hajuista välittämättä 🤭
- Anonyymi00050
Kaikki vanhat ihmiset haisevat vanhalta. Joskus sitä hajua selitettiin sillä, etteivät vanhat ihmiset enää jaksa peseytyä niin usein. Niin kuin ketjussakin kerrottiin, ei se ole ainoa syy pahaan hajuun.
Jotkut nuoremmatkin ihmiset haisevat vanhalta. Mulle tulee siitä hajusta mieleen likaiset lakanat. Enkä tiedä missä olen muka likaisia lakanoita haistellut.
Kaiken ikäiset ihmiset haisevat. Mitenhän ennen vanhaan on kestetty, kun tilat ovat olleet pienet, ihmisiä ja eläimiä oli siihen nähden paljon, eikä sairauksiin ole ollut hoitoja. Saunassakin käytiin vain kerran viikossa. Joskus ei sitäkään. Uh...
xLiner- Anonyymi00051
Uskon, että jotkut lääkkeet aiheuttavat myös pahaa hajua. Ja syöty ruoka. Sairaudet tietysti. Asunnon kosteusongelmat ja siivoamattomuus.
Me nyt vaan haistaan kaikki. Moni peittää lemujaan hajusteilla.
xLiner - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Uskon, että jotkut lääkkeet aiheuttavat myös pahaa hajua. Ja syöty ruoka. Sairaudet tietysti. Asunnon kosteusongelmat ja siivoamattomuus.
xLinerMulla oli jo lapsena käsitys että vanhat naiset haisevat vahvasti hajuvedeltä. Ja vanhat miehet partavedeltä. Peittävät sitä hajua.
xLiner - Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mulla oli jo lapsena käsitys että vanhat naiset haisevat vahvasti hajuvedeltä. Ja vanhat miehet partavedeltä. Peittävät sitä hajua.
xLinerLoppuviikko meneekin sitten haistellen tarkkaan kaikkea ja kaikkia.. 🤭
xLiner Anonyymi00051 kirjoitti:
xLinerHajut eivät objektiivisesti ole pahoja tai hyviä. Kuten ei oikein mikään muukaan aisteihin perustuva. Erilaisia hajureseptoreja on noin 400. Kukin niistä voi kuitenkin reagoida useisiin eri molekyyleihin ja vastaavasti samat molekyylit voivat aktivoida useita reseptoreja. Näin 400 erilaista reseptoria voi teoriassa tunnistaa miljardeja erilaisia hajuja.
Lopullinen tulkinta tehdään kuitenkin aivoissa, joten jo geneettisesti ihmisten hajuaisti riippuu sekä reseptoreja koodaavista geeneistä että aivojen toimintaan vaikuttavista geeneistä.
Tämän lisäksi ihmisen kokemusmaailma vaikuttaa siihen mihin mikäkin hajuaistimus yhdistetään.
Luulisin tunnistavani yhä koska tahansa miltä jokin ennen leikkausta annettava mömmö haisee ja miltä nukutusaine, vaikka en ole niitä aistinut vuosikymmeniin.- Anonyymi00056
Se on just tuo ”likaiset lakanat haju”, mikä haisee usein. Sitten jos on kuuma kesäpäivä osa ihmisistä haisee hien sekaiselle jollekin pahalle.
- Anonyymi00065
scrg kirjoitti:
Hajut eivät objektiivisesti ole pahoja tai hyviä. Kuten ei oikein mikään muukaan aisteihin perustuva. Erilaisia hajureseptoreja on noin 400. Kukin niistä voi kuitenkin reagoida useisiin eri molekyyleihin ja vastaavasti samat molekyylit voivat aktivoida useita reseptoreja. Näin 400 erilaista reseptoria voi teoriassa tunnistaa miljardeja erilaisia hajuja.
Lopullinen tulkinta tehdään kuitenkin aivoissa, joten jo geneettisesti ihmisten hajuaisti riippuu sekä reseptoreja koodaavista geeneistä että aivojen toimintaan vaikuttavista geeneistä.
Tämän lisäksi ihmisen kokemusmaailma vaikuttaa siihen mihin mikäkin hajuaistimus yhdistetään.
Luulisin tunnistavani yhä koska tahansa miltä jokin ennen leikkausta annettava mömmö haisee ja miltä nukutusaine, vaikka en ole niitä aistinut vuosikymmeniin.Hajut ja tuoksut voivat vaikuttaa vahvasti. Nostavat asioita ja muistoja pintaan. Ja tosiaan yhdelle sama voi haista pahalle ja toiselle tuoksua hyvälle.
Luultavasti jotkut hajut ovat kuitenkin yleismaailmallisesti pahoja. Sisäinen varoitusjärjestelmä pysyä loitolla sairauksia tartuttavista ihmisistä, raadoista ja eritteistä.
Ja toki myös turvahaju eläimillä, haistaan niin pahalta ettei saalistajalle kelpaa. Ja mikä ettei ihmisilläkin, onhan noita kertomuksia millä naiset ovat pelastautuneet miesten epämieluisilta lähentymisiltä aikojen saatossa.
xLiner Anonyymi00065 kirjoitti:
Hajut ja tuoksut voivat vaikuttaa vahvasti. Nostavat asioita ja muistoja pintaan. Ja tosiaan yhdelle sama voi haista pahalle ja toiselle tuoksua hyvälle.
Luultavasti jotkut hajut ovat kuitenkin yleismaailmallisesti pahoja. Sisäinen varoitusjärjestelmä pysyä loitolla sairauksia tartuttavista ihmisistä, raadoista ja eritteistä.
Ja toki myös turvahaju eläimillä, haistaan niin pahalta ettei saalistajalle kelpaa. Ja mikä ettei ihmisilläkin, onhan noita kertomuksia millä naiset ovat pelastautuneet miesten epämieluisilta lähentymisiltä aikojen saatossa.
xLinerTotta. Monet nimetyt tuoksut liittyvät juuri ruokaan. Erilaiset maut pääosin ovat erilaisia hajuja, koska makuaisti itsessään tuntee vain viisi perusmakua.
Suuri osa hyviksi koetuista tuoksuista liittyy johonkin hyvään ja ravitsevaan, joka houkuttelee syömään. Ja yhtä lailla samat raaka-aineet pilaantuneina koetaan pahanhajuisiksi. Mutta pääsääntöön on poikkeuksia: esim. jotkin juustot tuoksuvat
lähes kaikkien mielestä pahalta, mutta lopulta kuitenkin maistuvat hyviltä. Ja toisaalta jotkin myrkyt voivat hajultaan muistuttaa jotain herkullista syötävää.
Mutta tuollaisen luonnollisen ja perityn hajumaailman lisäksi on olemassa, luultavasti täysin yksilöllinen, psykologinen kerros, jossa tietyt hajut liittyvät hajumuistojen kautta tietynlaisiin tunnelmiin.- Anonyymi00091
Ne on ne lääkkeet! uskokaa jo, vanhat ihmiset vetää lääkkeitä kymmenen pilleriä päivässä. Jotkut nuoretkin käyttää lääkkeitä ja sama vika niissä. Koita tajuta.
- Anonyymi00130
Anonyymi00051 kirjoitti:
xLinerJuurikin näin, terve siisti ihminen, oli sitten nainen, mies, tai muun sukupuolinen ei haise.
- Anonyymi00054
Ettäkö vain mummot haisee?
Tutkippa nyt asiaa huolellisesti, jos saat sen selville siihen mennessä, kun olet itse vanha, sillä papatkin haisee, etkä sä huomaa itse, että sä haiset😁. häTosin ihmettelen sun "tietojasi" mummojen anatomiasta ja ikääntymisen mukanaan tuomista vaivoista, kun oma äitini kuoli 100vee, eikä hän haissut.
No, mitä sittem vaikka haiseekin? Pahempaa on tuo sairaus, mikä si ulla on. - Anonyymi00055
Nyt on AV saanut siipeensä ja pahasti😆 jotenkin piti siitä paha olo siitä purkaa.😄 miltäkähän mahdat itse lempata🤭🤷♀️
- Anonyymi00057
Itse kuulen välillä, että tuoksun hyvälle esim. halatessa olen kuullut, että tuoksun hyvälle ja sitten huoneeseen tullessa joku on ihmetellyt, että tuoksuu joku hyvä. Tietysti kyse on shampoosta ja suihkusaippuasta, jonka tuoksu jää iholle ja hiuksiin, kun ne olleet kiinni ja avaa ponnarilta. Käytän myös hyvän tuoksuista huuhteluainetta vaatteissa. Tämä tuoksu on mieto, mutta hyvä.
Ruokavalio vaikuttaa myös paljon ihmisen hajuun. Voihan se kuitenkin olla, että ilman kaikkia näitä haisisin pahalle, who knows :) - Anonyymi00058
Miehetkin haisevat vaihdevuosissaan. Se nyt vaan on sellainen luonnollinen juttu, jonka kaikki kohtaa.
Haisteles nyt niitä omia sänkyvaatteitas. Toki voi olla, ettet huomaa sitä, kun olet tottunut omaan hajuusi, mutta jos lakanasi tyynysi on rusehtavia, niin siinä se näkyy.- Anonyymi00096
Kyllä. Gintamansa katsoneet tietävät, että vanhan miehen haju löytyy ensin juuri tyynystä.
- Anonyymi00060
Yhä useampi asuu asunnoissa, joista
rakenteiden haju tarttuu tektiileihin.
Huomaan sen,
osa Suomen talousromahdusta.
En todellakaan kommentoi asiaa sen enempää.
Ollaan matkalla kohti surullisia aikoja. - Anonyymi00062
Olen pyytänyt ketjun poistoa.
Ihmistä halventavaa kirjoittelua.
Missä näin sivistymättömiä kasvaa?- Anonyymi00063
Kieltämällä normaali tosiasia, elämä muuttuu heti paremmaksi?
Pääpensaaseen kuin pupu, kukaan ei huomaa enää mitään?
Kyllä ihmisten ikä kaikkea teettää sukupuoleen katsomatta.
Kun aika on, sehän on vain elämää. - Anonyymi00066
Äläs nyt. Ihan perus AV:ta. Vaikka on se nyt hetken yrittänyt esittää vähän fiksumpaa kun yrittää pokata Allua 😁
Ihan hyvää keskustelua tähänkin ketjuun on syntynyt, aloituksen tunneryöpystä huolimatta.
xLiner
- Anonyymi00064
Vaihdevuosiin liittyvä ominaistuoksun muutos on hormonaalinen ja täysin luonnollinen ilmiö. Estrogeenin väheneminen ja suhteellinen testosteronin määrän kasvu lisäävät iholla ja intiimialueella bakteerien toimintaa, mikä voi muuttaa hien hajua.
- Anonyymi00067
Toistan.
Pyysin ketjun poistoa.
Liikaa halventavaa tekstiä.
Joku tosi katkera kirjoittelee. Naisvihaaja.- Anonyymi00068
Määrittele halventava teksti tässä konteksissa!
Monta ketjua saa olla pinnalla joissa ihmiset tuoksuvat hyvälle, yhtään ei sallita missä kerrotaan vähän totuutta!
Eivät vanhat miehet ja naiset useinkaan hyvälle enää nuorten mielestä tuoksu. - Anonyymi00074
Anonyymi00068 kirjoitti:
Määrittele halventava teksti tässä konteksissa!
Monta ketjua saa olla pinnalla joissa ihmiset tuoksuvat hyvälle, yhtään ei sallita missä kerrotaan vähän totuutta!
Eivät vanhat miehet ja naiset useinkaan hyvälle enää nuorten mielestä tuoksu.9:33
Ihan oikeasti!
Mikä ihmisiä vaivaa? Missä tällaisia kommentoijia elää?
Landepaukkujen 2. polvi on pää
Ssyt lannan hajusta ja ympäröi itsensä freesiatuoksuilla.
Viinsnhajuisia hengityspölläyksiä on enemmän.
Vilma - Anonyymi00110
Anonyymi00074 kirjoitti:
9:33
Ihan oikeasti!
Mikä ihmisiä vaivaa? Missä tällaisia kommentoijia elää?
Landepaukkujen 2. polvi on pää
Ssyt lannan hajusta ja ympäröi itsensä freesiatuoksuilla.
Viinsnhajuisia hengityspölläyksiä on enemmän.
VilmaAi että mikä ihmisiä vaivaa? No, ne haisee pahalta!
(Oli ihan pakko.. 😁)
xLiner - Anonyymi00131
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ai että mikä ihmisiä vaivaa? No, ne haisee pahalta!
(Oli ihan pakko.. 😁)
xLinerKaikkien kannattaa kannattaa etätyötä! 🤣😂
Ihmiset tunkee lähelle ja ihmisten hengitys ja hiki haisee pahalle.
Osa vinkuu kun toisten lounasruuat haisee pahalle ja ihmiset käyttää parfyymejä! - Anonyymi00136
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ai että mikä ihmisiä vaivaa? No, ne haisee pahalta!
(Oli ihan pakko.. 😁)
xLinerKäytän tulitikkuja, kun käyn toiletissa.
Vilma - Anonyymi00145
Anonyymi00136 kirjoitti:
Käytän tulitikkuja, kun käyn toiletissa.
VilmaAuts. Minä käytän bideetä.
xLiner - Anonyymi00155
Anonyymi00145 kirjoitti:
Auts. Minä käytän bideetä.
xLinerJestamsndeera, kun nauratti.
(Ei käpyjä sentään.)
Vilma
- Anonyymi00070
Osa kirjoitti normaaleja vastauksia omista kokemuksistaan, osa taasen halusi maalittaa aloittajaa, mikä on vähän kyseenalaista vastaamista.
Vanhaan hyvään aikaan saunoissa oli selänpesijät?
Mietin olisiko tuohon vaivaan olemassa helppo lääke, saunapesusieni.
Saunassahan pintaiho pehmenee, se kuollut ihokerros. Saunasienellä kun ihoaan hinkkaa, jää terve iho jäljelle.
Voihan se olla niinkin että kuo vanha kuollut ihosolukko kerää tuoksuja?!
"Timanttihionta" auttaa?
AV- Anonyymi00071
Pesulla on varmasti vaikutusta.
Tiededokumentin mukaan vanhat ihmiset eivät haiseet, mutta murroikäiset haisivat.
Kovin paljon hajumuistoja, pelkoja ja tunteita tämä keskustelu kuitenkin herätti. - Anonyymi00073
Itse maalitit vaihdevuosi-ikäisiä naisia. Älä selitä.
- Anonyymi00077
Miten tehdään henkistä hiontaa?
- Anonyymi00083
Onko mahdollista, että sun nenässäsi tai poskionteloissasi on vikaa?
Kotonahan vei ihmisiltä hajuaistin. Herkistikö se joiltain ylirekisteröiväkdi.ävoisit olla hyvä huumeiden nuuskija. Tökstöksnöö kirjoitti:
Ääh, hiekkapuhallukseen vaan suoraan. Mitään helliä hoitoja.
Soodalla puhaltaminen on vähän hellävaraisempaa, vettä soodan perään ja saa vaahtopesun siinä samalla, kyllä lähtee 😅
Ex-Lukka kirjoitti:
Soodalla puhaltaminen on vähän hellävaraisempaa, vettä soodan perään ja saa vaahtopesun siinä samalla, kyllä lähtee 😅
Soodat on vedetty närästykseen, jäi vaan lekasoraa. 😅
- Anonyymi00072
Missä vaihdevuosien vaiheessa tarkalleen ottaen?
- Anonyymi00075
Tämä on ihan sairasta.
Jotkut ottavat tikkataulukseen jonkin ihmis- tai ikäryhmän ja alkavat maalittamaan.
Vilma
Aikoinaan puhuttiin 50-villityksestä ja viitattiin miehiin. Sehän tarkoitti juuri miesten menopaussi-iän saavutramista. Pelko potenssihäiriöistä.
Diabetesta sairastavilla on potenssihäiriöitä 50 - 75 %:lla.
Haisevatko pahalle?- Anonyymi00076
Kyllähän pahasti epätasapainossa olevan diabeteksen voi ihmisestä haistaa.
- Anonyymi00078
En tiedä, mitä yrität todistaa, mutta insuliini on mielestäni pahan hajuista.
Tuskin kyse on potenssihäiriön pelosta, vaan ymmärryksen herääminen oman elämän rajallisuudesta.
xLiner - Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
En tiedä, mitä yrität todistaa, mutta insuliini on mielestäni pahan hajuista.
Tuskin kyse on potenssihäiriön pelosta, vaan ymmärryksen herääminen oman elämän rajallisuudesta.
xLinerYmmärsitkö.
Diabetes aiheuttaa häiriöitä noin paljon.
Eikä ole kyse elämän rajallisuudesta.
Kyse on siitä, että pitää kiinnittää huomiota siihen, että elää niin, miten on mahdollista välttyä tai myöhentää diabeteksen haittoja.
Kyse on näin myös miesten elämänlaadusta, ettei tarvitse katua, hämmöstellä tai yllättyä.
Tämän ketjun aloittaja voisi perehtyä tähän, varsinkin se koskee miehiä.
Vilma - Anonyymi00144
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ymmärsitkö.
Diabetes aiheuttaa häiriöitä noin paljon.
Eikä ole kyse elämän rajallisuudesta.
Kyse on siitä, että pitää kiinnittää huomiota siihen, että elää niin, miten on mahdollista välttyä tai myöhentää diabeteksen haittoja.
Kyse on näin myös miesten elämänlaadusta, ettei tarvitse katua, hämmöstellä tai yllättyä.
Tämän ketjun aloittaja voisi perehtyä tähän, varsinkin se koskee miehiä.
VilmaEn ymmärtänyt. En ymmärrä sun juttujasi, mutta ei se haittaa 😄. Jatketaan!
xLiner
- Anonyymi00082
Ketjun aloittaja vois kokeilla sienellä pesemistä ja ihosolukon irrottelua ihan itseensä. Vois samalla pestä suunsa ja putsata ajatuksensa🤷♀️
- Anonyymi00088
Mjoo, niin teenkin.
"Hauska ketju" siinä mielessä miten jotkut ovat loukkaantuneita pelkästä ajatuksesta jossa nainen tuoksahtaisi epämiellyttävälle.
Näin miehenä voin sanoa rehellisesti kyllä monasti itse olen ollut ihan tunkkistapaus helteisen päivän jälkeen. Se että tuoksahtaa tunkkaiselta, sitä ei kyllä voi joskus ehkäistä eikä itseltäänkään kieltää.
Normaalia lähinnä. Mjoo, kaikesta sitä ihmiset nykyisin tuntuvat loukkaantuvan.
AV Anonyymi00088 kirjoitti:
Mjoo, niin teenkin.
"Hauska ketju" siinä mielessä miten jotkut ovat loukkaantuneita pelkästä ajatuksesta jossa nainen tuoksahtaisi epämiellyttävälle.
Näin miehenä voin sanoa rehellisesti kyllä monasti itse olen ollut ihan tunkkistapaus helteisen päivän jälkeen. Se että tuoksahtaa tunkkaiselta, sitä ei kyllä voi joskus ehkäistä eikä itseltäänkään kieltää.
AV""Hauska ketju" siinä mielessä miten jotkut ovat loukkaantuneita pelkästä ajatuksesta jossa nainen tuoksahtaisi epämiellyttävälle."
Naiset nyt loukkaantuvat ja kimmastuvat milloin mistäkin, jos heitä ei käsittele silkkihanskoin ja puhu miellyttävästi muunneltua totuutta. Toivotaan näihin asioihinkin vähän lisää tasa-arvoa, että naiset viimeistään keski-ikään mennessä olisivat saaneet kasvatettua itselleen vähän sietokykyä ja kestävyyttä.- Anonyymi00101
scrg kirjoitti:
""Hauska ketju" siinä mielessä miten jotkut ovat loukkaantuneita pelkästä ajatuksesta jossa nainen tuoksahtaisi epämiellyttävälle."
Naiset nyt loukkaantuvat ja kimmastuvat milloin mistäkin, jos heitä ei käsittele silkkihanskoin ja puhu miellyttävästi muunneltua totuutta. Toivotaan näihin asioihinkin vähän lisää tasa-arvoa, että naiset viimeistään keski-ikään mennessä olisivat saaneet kasvatettua itselleen vähän sietokykyä ja kestävyyttä.8:49
Kamalaa yleistystä.
Olen seurannut sivusta, kun mies on raivonnut milloin mistäkin. (Ei minun avec) - Anonyymi00102
Anonyymi00088 kirjoitti:
Mjoo, niin teenkin.
AV19:23
Minusta todella tasotonta tehdä tällainen aloitus.
Mitens lääkkeet. Eivätkös nekin tule ihosta lävitse on nainen tai mies. scrg kirjoitti:
""Hauska ketju" siinä mielessä miten jotkut ovat loukkaantuneita pelkästä ajatuksesta jossa nainen tuoksahtaisi epämiellyttävälle."
Naiset nyt loukkaantuvat ja kimmastuvat milloin mistäkin, jos heitä ei käsittele silkkihanskoin ja puhu miellyttävästi muunneltua totuutta. Toivotaan näihin asioihinkin vähän lisää tasa-arvoa, että naiset viimeistään keski-ikään mennessä olisivat saaneet kasvatettua itselleen vähän sietokykyä ja kestävyyttä.Tässä kohtaa on pakko todeta, että useinmiten nauset loukkaantuu herkemmin kuin miehet. Tai ainakin näyttää sen.
Silkkihansikkain käsittely vain pahentaa asiaa. Niin ei ikinä totu muuhun.Tökstöksnöö kirjoitti:
Tässä kohtaa on pakko todeta, että useinmiten nauset loukkaantuu herkemmin kuin miehet. Tai ainakin näyttää sen.
Silkkihansikkain käsittely vain pahentaa asiaa. Niin ei ikinä totu muuhun.Tää tulee irl ja nettikeskustelujen perusteella vuosikausien ajalta. Jo lapsena huomasin tyttöjen ja naisten olevan helpommin uhreja ihan tekemällä itsestään uhrin. Vaikka kyse olisi vain totuudesta.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tää tulee irl ja nettikeskustelujen perusteella vuosikausien ajalta. Jo lapsena huomasin tyttöjen ja naisten olevan helpommin uhreja ihan tekemällä itsestään uhrin. Vaikka kyse olisi vain totuudesta.
Saan varmasti verbaalisesti turpaani, mutta ei haittaa yhtään. Näin sen nyt kuitenkin olen todennu menevän minäkin.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Saan varmasti verbaalisesti turpaani, mutta ei haittaa yhtään. Näin sen nyt kuitenkin olen todennu menevän minäkin.
Mutta yksi syy miksen helposti naissuhteeseen ryhtyisi. On tämä herkkähipiäisyys mitä naisissa usein on liikaakin. Pitäisi varoa mielipiteissään ettei vaan millään saa toista omimaan sanottua itseensä ja sitä kautta suutu niin perkeleesti sitten. Liian dramaattista.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tää tulee irl ja nettikeskustelujen perusteella vuosikausien ajalta. Jo lapsena huomasin tyttöjen ja naisten olevan helpommin uhreja ihan tekemällä itsestään uhrin. Vaikka kyse olisi vain totuudesta.
En tiedä johtuuko pelkästään sukupuolesta vai persoonasta, mutta luulen että kaikki solvaukset on jo niin nähty. Sitä tietää olevansa kaikin tavoin huono, väärän hajuinen, väärän näköinen, väärillä ajatuksilla ja väärällä historialla. Sekä henkilönä, että ryhmän edustajana. Ja kuitenkin ne on aina yhden ihmisen mielipiteitä. Yhdelle olet liian pyöreä, toiselle soikea, mutta koskaan et oikea. Tulipa muuten hieno runo. Ja sitten jos joku oikein yrittää solvata, niin sitten se ei enää edes yritellä mitenkään, vaan kokoaa kaiken vain toteamukseen ajattelevansa kaikkea negatiivista.
- Anonyymi00090
PÄÄ POIS SIELTÄ PERSEESTÄ, NIIN HAISEE VÄHEMMÄN!
- Anonyymi00092
Pynf eli häpyhaisu
- Anonyymi00093
Elimistö vanhenee
Elkää nyt loukkaantuko. Ihminen haisee aina, ihan sama missä iässä eletään. Normaalia, vaikka ihmisotuksella on tarve päästäkin eroon kaikesta nirmaalusta pesuainein, rasvoin ja erilaisin hajustein. Jopa rumasta naamasta muotoilemalla ja meikkaamalla sitä.
Ei tosiasioista kannata suuttua.- Anonyymi00099
En henkoht loukkaannu, mutta tunnen myötätuntoa niitä kohtaan jotka loukkaantuu. Kyllä mielestäni aikuisen ihmisen täytyy olla vastuussa siitä minkälaisia aloituksia tänne laittaa. Ja selvästi aloitus oli tehty pilkkaamismielessä, sen näkee sokea reettakin. Voisi edes pahoitella jos tuli kiukkupuuskassa ylilyönti.Aloittaja kantakoon vastuun aloituksestaan.🤷♀️
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
En henkoht loukkaannu, mutta tunnen myötätuntoa niitä kohtaan jotka loukkaantuu. Kyllä mielestäni aikuisen ihmisen täytyy olla vastuussa siitä minkälaisia aloituksia tänne laittaa. Ja selvästi aloitus oli tehty pilkkaamismielessä, sen näkee sokea reettakin. Voisi edes pahoitella jos tuli kiukkupuuskassa ylilyönti.Aloittaja kantakoon vastuun aloituksestaan.🤷♀️
Joo. Ja näitä pilkkaamista on ihan liikaa täällä.
Ihmiset joilla on heikko itsetunto tekevät niin. - Anonyymi00103
Anonyymi00100 kirjoitti:
Joo. Ja näitä pilkkaamista on ihan liikaa täällä.
Ihmiset joilla on heikko itsetunto tekevät niin.Se on juurikin näin. Omaa riittämättömyyttään he täällä esiin tuovat.🤷♀️
- Anonyymi00104
Anonyymi00099 kirjoitti:
? Onko kysymyksessä nyt sokea "tuoksuva" Reetta?
Eipäs nyt skitsoilla ja sekoilla, koko aloitus on lähtöisin Prisman käytävältä.
AV - Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
AVHajut tehty sokeita varten.
- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Hajut tehty sokeita varten.
Tärkeää myös viinin maistelussa, ennen suukontaktia.
- Anonyymi00112
Anonyymi00104 kirjoitti:
AV9:22
No, millaiset vaihdevuosioireet sinulla on?
Avaudu nyt vähän, että voimme varautua ja verrata.
Vilma Anonyymi00099 kirjoitti:
No ihmiset loukkaantuu yleensä silloin kun ei kestä totuutta tai ymmärrä sitä tai ei koe tulleensa kohdelluksi hyvin.
Muitten puolesta ei kannata loukaantua.- Anonyymi00132
Ihminen haisee ihmiseltä, jopa villipedot, kuten sudet ja karhut haistaa ihmisen jo kaukaa, ja välttelevät kohdata ihmistä.
Anonyymi00132 kirjoitti:
Ihminen haisee ihmiseltä, jopa villipedot, kuten sudet ja karhut haistaa ihmisen jo kaukaa, ja välttelevät kohdata ihmistä.
Toki haisee eikä kovin usein edes hyvältä, hajustettunakaan ja varsinkaan hajustettuna.
- Anonyymi00134
Anonyymi00112 kirjoitti:
9:22
No, millaiset vaihdevuosioireet sinulla on?
Avaudu nyt vähän, että voimme varautua ja verrata.
VilmaEi ole tullut vastausta.
Kerro nyt ihmeessä.
Vilma - Anonyymi00138
Tökstöksnöö kirjoitti:
No ihmiset loukkaantuu yleensä silloin kun ei kestä totuutta tai ymmärrä sitä tai ei koe tulleensa kohdelluksi hyvin.
Muitten puolesta ei kannata loukaantua.Anteeksi, mitä.
Sinusta on siis ihan ok., jos naista halvennetaan näin.
Oho oho.
Vilma Anonyymi00138 kirjoitti:
Anteeksi, mitä.
Sinusta on siis ihan ok., jos naista halvennetaan näin.
Oho oho.
VilmaMä en näe halvennusta, ehkä vähän sarkastista huumoria höysteenä tosiasiat.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä en näe halvennusta, ehkä vähän sarkastista huumoria höysteenä tosiasiat.
Tai en vaan koe olevani halvennuksen kohde. Kyllä mäkin hausen, tottahan tuo ja varmasti ikääntyessäni hajut muuttuu. Paheneekin jopa.
- Anonyymi00142
Tökstöksnöö kirjoitti:
Muitten puolesta ei kannata loukaantua.Ei se noin ole.
Taidat nautiskella tästä.
Av + tökstökstöö, mitä saatte tällaisesta. ÄO? Anonyymi00142 kirjoitti:
Ei se noin ole.
Taidat nautiskella tästä.
Av tökstökstöö, mitä saatte tällaisesta. ÄO?Noinhan se just on. Ei ihmiset suutu kovin monesta eri syystä ja taustalla on aina joku noista kolmesta.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Noinhan se just on. Ei ihmiset suutu kovin monesta eri syystä ja taustalla on aina joku noista kolmesta.
Mun ÄO on nettitestin jonkan tein pikatestinä 115 eli ei kovin kummoinen. Mulla onkin sitten sellaista älyä mitä ei kukaan osaa edes mitata millään mittareilla, se on mikä muita aina harmittaa.
- Anonyymi00153
Anonyymi00134 kirjoitti:
Ei ole tullut vastausta.
Kerro nyt ihmeessä.
VilmaAi kysyt millaisia oireita minulla on?
No, räjähtävän voiman osuus on pienentynyt, unen määrä on vähentynyt.
Nämä kaksi tulee ensimmäisenä huomattavina muutoksina mieleeni.
Hyväksyttävähän muutokset ovat, ei ikääntymistä voi estää.
AV
- Anonyymi00097
Kukaan ei ole maininnut (lääkitsemätöntä) aspergeria / adhd:tä mahdollisena hajun perussyynä. Ei lähde pesemälläkään, lievenee vain hetkeksi. Refluksi on tietysti vielä yksi vastava.
- Anonyymi00098
Vanhat naiset hoitaa itseään ja tuoksut ei haittaa yhtään. Miksi ihmeessä miesten suu löyhkää ja ikenet ja resut hampaat tuoksuu likakaivolle?
- Anonyymi00107
Julkisuuteen tuomisesta voi olla apua toisille.
Riitta Väisänen avaa haastattelussa vaihdevuosia:
-"Minulla on yhä hormonikorvaushoito, muuten tulisin puolihulluksi. Minusta on tullut takakireä ja äkkiväärä.
Väisänen pohti, että elämä on nyt tätä, kun estrogeeni vähenee kehossa. Hiki valui, pissatti ja muitakin vaivoja oli.
Haastattelussa selviää, että alkuvuodesta 2024 Väisänen alkoi olla tuttu näky apteekissa. Kahden vuoden aikana hän on syönyt neljäkymmentä antibioottikuuria virtsatietulehduksiin.
Väisäsen mukaan terveyskeskuksessa lääkärit kirjoittivat aina uuden antibioottikuurin, mutta eivät tehneet lähetettä tutkimuksiin.
Arki oli hankalaa, ja vaipat piti olla jalassa.
-Tuntui, että minua vähäteltiin. Oli se hankalaa ja aika ahdistavaa. Koko ajan on ollut tunne, että pitää mennä vessaan. Olen käynyt vessassa välillä tunnin välein ja yöllä 3-4 kertaa. Kaikkeen tottuu, mutta ei ole kiva olla vaipoissa, Väisänen paljastaa terveyskeskuksen toiminnasta IS:lle.
Riitta Väisänen ei saanut julkiselta puolelta apua, mutta yksityisellä puolella apu löytyi.
Oikean hoidon löytyminen vei Väisäsen mukaan melkein 13 kuukautta. Lopulta heinäkuussa 2025 asiat etenivät urologian osaston naisylilääkärin toimesta.
Lääkäri kirjoitti kiireellisen lähetteen tietokonetomografiaan. Kuvista selvisi, että munuaisissa on suhteellisen kookkaat kivet ja munuaisallas on infektoitunut yläreunasta.
IS:n haastattelussa Väisänen kertoo ajasta diagnoosin jälkeen, jolloin uusia terveysongelmia on ilmennyt. Munuaiskivien leikkauksista eli laseroinnista toipuminen on ollut oma prosessinsa - ja inkontinenssi vaivaa.
Väisänen haluaa kertoa, että vaippoihin turvautumisessa ei ole mitään ihmeellistä.
-Halusin tulla julkisuuteen auttaakseni muita. Vertaistuesta voi olla hyötyä toisille, hän pohtii IS:n haastattelussa".- Anonyymi00108
Hyvä että tuo kokemuksiaan esiin,muita auttaakseen. Mutta miksi aina yleistetään. Minä en tiedä vaihdevuosioireista, en kuumista alloista, unettomuudesta tai muusta yhtään mitään, vaikka tuon vaihdevuosi ikäinen olen. Ihmettelen mistä ne oikein puhuu. Siksi tuo yleistäminen ihmetyttää. Toki kuivumista huomaan mutta siihen auttaa vagisan😄 ja sitä esiintyy jo nuorilla, ihan kakskymppisillä. Itsellä pikkuhousunsuojia kului päivittäin ja käytän kyllä vieläkin, että älkää yleistäkö, kiitos🙂🤷♀️
Mä taas haistan - nuorten miesten lemun. jo kaukaa 🤣😂🤣
- Anonyymi00114
👍Ja sinne vaan skeittilaudan ja potkupallon kanssa mukaan lemottamaan 😂⚽
Anonyymi00114 kirjoitti:
👍Ja sinne vaan skeittilaudan ja potkupallon kanssa mukaan lemottamaan 😂⚽
No eilenkin yhden tyypin vanavedessä kävelleenä, teki mieli kysyä-
""" Mitä on nää tuoksut mun ympärilläin? Mitä on tämä hiljaisuus? Mitä tietävi rauha mun sydämessäin, tää suuri ja outo ja uus? """" EinoLeinoo <3- Anonyymi00115
Mummunen kirjoitti:
""" Mitä on nää tuoksut mun ympärilläin? Mitä on tämä hiljaisuus? Mitä tietävi rauha mun sydämessäin, tää suuri ja outo ja uus? """" EinoLeinoo <3No voi 🥲 mummunen osaa puhua niin kauniisti.
Anonyymi00115 kirjoitti:
No voi 🥲 mummunen osaa puhua niin kauniisti.
ja se tuoksu:) se oli niin lembee =D
- Anonyymi00133
Mummunen kirjoitti:
""" Mitä on nää tuoksut mun ympärilläin? Mitä on tämä hiljaisuus? Mitä tietävi rauha mun sydämessäin, tää suuri ja outo ja uus? """" EinoLeinoo <3Nykynuoriso haisee kuin freesiakimppu. Koko bussilastillinen kärvisteler pwrfyymipilvessä. Parfyymi on iltakäyttöön.
Entäs jos joku saa astmakohtauksen, milä voi olla hengenvaarallinen?
Vilma
Voisivatko äidit hieman infota. - Anonyymi00140
Mummunen kirjoitti:
ja se tuoksu:) se oli niin lembee =D
Oijoi 😂
mummunen herättää itse monenlaisia ajatuksia 🌻🐝
- Anonyymi00113
Mieheni haisee tuolta. Ikä 63v. Tuo on siis sinullakin vielä edessä. Tai luultavasti jo takana.
Haju kertoo siitä ettei käytä syöpää aiheuttavaa keltarauhashormonia. - Anonyymi00116
Eilen illalla kun pääsin (lopultakin) töistä kotiin ja suihkuun, pesin korvantaukseni poikkeuksellisen huolellisesti 😁. Veikkaan etten ollut ainoa 😂
xLiner Biologinen selitys on selkeä. Elämällä ei ole mitään tarkoitusta, mutta helpoimmin lisääntyvät valikoituvat lisääntyminen eniten. Tätä palvelee kyky havaita, onko vastapuoli lisääntymiskunnossa vai ei.
Kyky havaita fertiiliyden taso on siis evoluution luoma sopeuma.
Myös haju tuottaa informaatiota, fertiili - muiden seikkojen ohella - on erihajuinen kuin fertiilin iän ohittanut. Myös miehet, joiden seksuaaliset kyvyt ja toimet vähenevät iän mukana, tulevat erihajuisiksi, mutta vähitellen.- Anonyymi00141
No ettei viriili siitossonni suotta köyräise.
- Anonyymi00143
Eikö aloittaja ole sietänyt kaikkia kommentteja? 15 poistoa.
- Anonyymi00146
Kysehän ei ole naisien tuoksusta, vaan sinun hajuaistista.
Ja sinäällään siinä joku "luoja" on "v.ttumainen". Kun tykkäisit nuorempien naisien tuoksuista, mutta kun ainoa mihin olisi "shäänsejä" olisi vaihdevuosi-ikäiset, niin onhan se pers.estä sun kannalta.
Täällä nyt tuntuu olevan palstalla miesoletettuja, jotka kipuilevat aistiensa kanssa.
Sääli, kun poistivat lobotomian hoitotoimenpiteenä. Sille ois käyttöä... - Anonyymi00147
Ehkä luonto on järjestänyt niin, että kun nainen ei enää voi saada lapsia, sitten ei ole miesseurastakaan enää niin väliksi. Pahanhajuiset eritteet ovat hyvä karkotin, ja naisrauha on taattu.
- Anonyymi00150
Olen suihkutellaan ja kylvettänyt ikäihmisiä eikä mun nokkaan ole mikään lemunnut. Ihomuutokset on tosin sydäntäsärkeviä: sellaista ohutta suomukasta pergamenttia. Sinunkin kohtalosi mikäli meinaat vanhaksi elää.
- Anonyymi00151
Luoja ollut tasavertainen tässä suhteessa ,sillä mies vaihdevuosissa haisee , kuin härski läski ja rankki tynnyri. Miehelle luoja suonut vielä masennuksen päälle ja avioeron freesistä ja itseään nuoremmasta sporttisesta ja vetävän näköisestä naisesta , jolla terveiden elintapojen ohella naispontentiaalia riittää ja vientiä miesmarkkinoilla.
- Anonyymi00152
Kyllä tuon ikäisillä järkevillä on muita tavoitteita kuin olla vetävä naismarkkinoilla.
No tässä on vähän yritystä. Muistutellaan nyt vielä vakiohuomiot, että kusi tihkuu kuin vanhalla vaarilla, hiukset lähtee päästä suunnilleen samaan tahtiin kuin muisti ja järki ja kyrpäkään ei ota eteen ilman sinisiä pillereitä eikä niiden kanssa.
- Anonyymi00154
Vanhaks jäykäks tullu ei yllä pyyhkimään ees persaustaan.
Vejettävä persuust mattoo vasten koirain lailla.Heh, viiden pennin rahtia. Koiralla anaalirauhaset saattaa vaivata, kun vetää mattoa pitkin perseytään. Purskahtaa sitten mattoon ne rauhasmönjät. Ja haju on kauhea.
- Anonyymi00167
Tökstöksnöö kirjoitti:
Heh, viiden pennin rahtia. Koiralla anaalirauhaset saattaa vaivata, kun vetää mattoa pitkin perseytään. Purskahtaa sitten mattoon ne rauhasmönjät. Ja haju on kauhea.
Kissalla sama juttu.
- Anonyymi00157
jos se johtuu lääkkeiden tuoksu.
joku oli ihmeellinen juttu kun pikkulinto kirjosieppo-naaras, tuli ihan lähelle ja tuojotteli minua, ihan kuin pyytämässä jotain apua jättiläiseltä eli ihmiseltä.
jos oli hukannut poikasen, sellainen löytyi vesiasta varmaankin, jos oli yrittänyt lentoon oli vahingossa tipahtanut sadevesi ja hukkunut sadevesi astiaan. - Anonyymi00161
Minusta Taksin mielipide, että ketju sisältää sarkasmia.
Ei minun mielestä.
Ihmettelen, että säästät aloittajaa.
Koko ketju on jotenkin perverssi.
Miettikää äitejänne, jotka teidät ovat synnyttäneet (vahinko?) ja epäsuorasti solvaatte heitä.
Vilma
Fyi fan- Anonyymi00162
Taksi = Töks
Saa sitä ihmetellä. Ei mulla ole pylvelinviittaa, niin hoitakoo muut homman. Itse en jaksa suuttua kielipiskessa tehdyistä teksteistä. Tarkoituskin taisi olla vähän ärsyttää ja se toimi kun junan vessa, taas.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Saa sitä ihmetellä. Ei mulla ole pylvelinviittaa, niin hoitakoo muut homman. Itse en jaksa suuttua kielipiskessa tehdyistä teksteistä. Tarkoituskin taisi olla vähän ärsyttää ja se toimi kun junan vessa, taas.
Pyövelin korjaan.
- Anonyymi00185
Tökstöksnöö kirjoitti:
Joopa joo, noin ne koulukiusaajatkin itselleen jälkeenpäin selittelee.👎🤷♀️
- Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
Joopa joo, noin ne koulukiusaajatkin itselleen jälkeenpäin selittelee.👎🤷♀️
Ja komppaajat komppaa.👎 tuohon en lähde.🤷♀️
- Anonyymi00163
Onko se tuoksu toffee / vanilja?
- Anonyymi00164
Khyll
uppp
- Anonyymi00166
Aloitus on hassun hauska esimerkki, miten miehen oma vanheneminen pelottaa niin, että pitää siirtää tuo tuska ja syyllistää naisia. Ei. Vaihdevuosinainen ei haise. Haiseeko samanikäiset miehet?
- Anonyymi00173
Eikö ne haise sille sillille,kuten olet mm.kaupassa huomannut ja niin monesti täällä siittä kertonut!
- Anonyymi00188
Anonyymi00173 kirjoitti:
Eikö ne haise sille sillille,kuten olet mm.kaupassa huomannut ja niin monesti täällä siittä kertonut!
Täällä on kehitysvammanen selvästi paikalla jep jep sillit ja kaikki😅😂
Edelleen biologinen selitys on ainoa, joka tavoittaa ilmiön. Kyky aistia hajua ei ole yhdellä parametrillä selvitettävissä, vaan yksilöidet erot asettuvat normaalijakaumalle eli Gaußin käyrälle.
Kuitenkin, että ihmisellä ylipäänsä on kyky saada myös hajuaistin kautta infoa vastapuolen hedelmällisyydestä, on evolutiivisesti hyödyllinen. Se lisää hyödyllisiä yhdyntöjä - eli jälkeläisiä tuottavia - ja taas vähentää hyödyttäviä.
Se on siis evoluution luoma, ja kellä hajuaisti on voimakas
lisääntyy premmin kuin sellainen, jolla hajuaisti on vähäinen.
Keskustelu on aivan harhapoluilla. Pilkataan toista kuvittelijaksi tai kehutaan, kun joku ei tuntenut toisen tuoksua. Asia on selvitetty monin tutkimuksin.
Jos tieteellisesti havaitut seikat ja jo sata vuotta varmana pidetty biologian teoria ei kelle kelpaa, keskustelu on silkkaa häväisemistä ja tyhjän vatkaamista.Tulipa paha painovirhe: ...ja taas vähentää hyödyttäviä. > ...ja taas vähentää hyödyttömiä.
Huh, huh, vain kaksi kirjainta pieleen, ja asia muuttuu päinvastaiseksi. Nöyrimmästi, sulimmasti ja matelevasti anteeksi.
- Anonyymi00181
Haisee raha
https://vaurastuviisaasti.webnode.fi/sijoitusvinkkeja/
Ja rakkautta myös jakoon. - Anonyymi00183
Hormoni muutos ja huono hygienia luulen syyksi Jotkut käyttävät vielä vanhoja tuoksuja ja liian voimakkaita. Lääkkeet, prosessoitu ruoka myös poistuvat kehosta ja aiheuttavat hajua.
Eläkkeellä olen ja käyn 2 kertaa päivässä suihkussa, hygienia tuotteet vaihdan iän kanssa. Tuoksuja jota käytin nuorena en käytä enää. Myös ruokavalio puhdistaa sisäisesti. Vaatteet vaihdan joka päivä. Aamulla tuuletan makuuhuonetta avaamalla ikkuna vähintään kymmenen minuuttia säästä riippuen vaikka oli
mitä pakkasilma. - Anonyymi00184
Vaihdevuodet eivät naisen ominaistuoksua muuta. Kuukautiset ovat yleensä loppuneet jo ajat sitten. Pesulla tulee käytyä parikin kertaa päivässä liikunnan jälkeen, ja rakkaat hajuvedet ovat edelleen käytössä. Likaiset vaatteet ja huono hygienia lienevät hajun taustalla.
- Anonyymi00187
Miksi maalitat naisia suomi24:ssä?!
Vastenmielinen ihminen olet. Lietsot naisvihaa.
Mieheltä sivusta.- Anonyymi00189
Jos aloitus herättää sinussa naisvihaa, suosittelisin käymään lääkärissä!
AV - Anonyymi00190
Anonyymi00189 kirjoitti:
Jos aloitus herättää sinussa naisvihaa, suosittelisin käymään lääkärissä!
AVVoi hyvä sylvi! Noin pimeeksi en sua uskonut. Sairas olet oikea ällötys.🤷♀️
- Anonyymi00191
Anonyymi00190 kirjoitti:
Voi hyvä sylvi! Noin pimeeksi en sua uskonut. Sairas olet oikea ällötys.🤷♀️
Tiedän että edellinen viesti poistuu mutta näet sen kyllä. Olet ylittänyt alimmatkin odotukset.🤷♀️
- Anonyymi00192
Anonyymi00190 kirjoitti:
Voi hyvä sylvi! Noin pimeeksi en sua uskonut. Sairas olet oikea ällötys.🤷♀️
Aloituksen sisällöstä ei tulisi herätä mitään epänormaaleja tuntemuksia.
Kysymys oli validi, ja osa siihen asiallisesti vastasikin.
Viesteistä löytyi kyllä todennäköisimmät syyt. Kiitos asiallisille vastaajille.
AV - Anonyymi00193
Anonyymi00192 kirjoitti:
Aloituksen sisällöstä ei tulisi herätä mitään epänormaaleja tuntemuksia.
Kysymys oli validi, ja osa siihen asiallisesti vastasikin.
Viesteistä löytyi kyllä todennäköisimmät syyt. Kiitos asiallisille vastaajille.
AVJoopajoo, nyt ylitit kyniksenkin , meni ohi että heilahti.😄🤷♀️
- Anonyymi00194
Anonyymi00193 kirjoitti:
Joopajoo, nyt ylitit kyniksenkin , meni ohi että heilahti.😄🤷♀️
Anteeksi, en voi auttaa sinua tässä kysymyksessä.
AV - Anonyymi00195
Anonyymi00194 kirjoitti:
Anteeksi, en voi auttaa sinua tässä kysymyksessä.
AVPyysinkö apuasi? Ja mikä sai sinut tuollaista kuvittelemaan? 🤷♀️
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601059
- 981034
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21892Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60820- 135812
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124805Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25699- 55689
- 45666
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen15636Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142582- 35580
- 46578
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128573Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6543Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11529