Talvella ihan helvetin kylmä ja kesällä kalsean kolea? Pohjoisessa lämpenee eniten paitsi kun ei lämpene? Tulee pitkiä hellekausia paitsi kun ei tule? Lapsemme eivät näe lunta paitsi kun näkevät joka talvi? Pohjoisnapa sulaa paitsi kun ei sula? Merenpinta nousee paitsi kun ei nouse?
Koko homma on totta paitsi kun se on täyttä roskaa?
Uusi määritelmä ilmastonmuutokselle?
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Merenpinta onkin noussut joka vuosi jo kauan aikaa, ihan ennen ilmastonmuutostakin, tuon voi jokainen lukea. Vettä on ojissa enemmän ja vähemmän, riippuu sataako vai ei. Välillä on kuuma, välillä kylmä, tulee lunta talvella, mutta voipi olla ettei tule.
Minäkin vielä odottelen sitä Keski-Euroopan ympärivuotista ilmastoa, jonka takia stadiinkin hankittiin kalliilla rahalla (veronmaksajien) palmuja. No ei niille oikein hyvin käynyt😂.
Esim jääkausi. Miksi/miten se on syntynyt vaikkei maapallolla ole käytännössä ollut mitään? Alan suuresti epäilemään, että se on ihmisen keksimä satu. - Anonyymi00002
Joku viisas (oisko ollut Abraham Lincoln) sanoi näin:
”Voit huijata joitakin ihmisiä koko ajan
tai voit huijata kaikkia ihmisiä vähän aikaa
mutta et voi huijata kaikkia ihmisiä koko ajan”
Tuo kaikkien ihmisten huijaamisen aika on mennyt ohi jo kauan sitten tässä ilmastoalarmismissä.
Ilmasto muuttuu HYVIN hitaasti niinkun on aina muuttunut. Ei ole mitään hätätilaa. - Anonyymi00003
Riippuu siitä mistä roikkuu. Vihreät jos saavat hirttotuomion tai eivät saa.
- Anonyymi00004
Todella kalsean kolea. Euroopan hirveät helteet jatkuvat nimittäin. Ei ole luvassa kuin 45 asteen helle. Kyllähän siinä kylmä tulee.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yli-40-asteen-hellehelvetti-saapuu-eurooppaan-hyvin-vaarallinen/9368298- Anonyymi00005
Vaikka Ylen ja maikkarin sääkartat kirkuvat räikeän punaisena, Madridissa, Roomassa tai Ateenassa ihan heille normaalia kesäsäätä tiedossa. Päivän ylimmät lämpötilat 35 vaiheilla, yöllä paljon viileämpää.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vaikka Ylen ja maikkarin sääkartat kirkuvat räikeän punaisena, Madridissa, Roomassa tai Ateenassa ihan heille normaalia kesäsäätä tiedossa. Päivän ylimmät lämpötilat 35 vaiheilla, yöllä paljon viileämpää.
On nuo ennustetut lämpötilat jonkin verran keskimääräistä korkeampia mutta ei esim Espanjan mittapuulla mitään kovin uutisarvoista. Toisin kun futiksen maailmanmestaruus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520