Oletko perussuomalainen mörrimöykky?

Anonyymi-ap

Nyt en tarkoita sitä poliittista lahkoa, vaan katsekontaktia välttelevää mörrimöykkyä.

Bussipysäkillä tuijotellaan kengänkärkiä ja ollaan hipihiljaa. Kun bussi tulee, niin raivon vallassa rynnätään sisälle ja valitaan paikka, missä on mahdollisimman pitkä matka muihin ihmispoloihin.

Jos joku istahtaa täydessä bussissa viereen, niin se on hyvin kiusallista molemmille. Jos erehdyt juttelemaan jääkiekosta, niin pian kuskikin liittyy joukkoon ja koko bussi on ihan tuuliajolla.

>Simiti<

15

107

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tiedoksi guben aloituksen kautta kaikille- en vihaa persuja, mutta vihaan sitä kaiken sallivaa ja hyväksyvää mongerrusta ja omituista selitelyä kun jollain menee lievästi sanoen yli rajan. Ps paneelikeskustelu vapun tapahtumista oli ihan anuksesta parin kommentin osalta rötöspaikan kevään viimeisessä jaksossa. Herra Eriksson- ei, kyseessä ei olit yksi lyönti ja se siitä, vaan maassa makaavan potkiminen yksissä tuumin vai miten te tykkäätte muotoilla slangillisesti

• Anonyymi00002

Ja sinä toinen selittäjä- jäi vähän auki muuta toisaalta mutuilun funktio kuin kyseessä olisi joku sidosryhmä mitä ymmärtää

• Anonyymi00003

Mörrimöykky on liian lempeä nimitys persusta.
      Vilma

• Anonyymi00012

Nyt on joku mörrimöykky jättänyt Vilman yksin pysäkille.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Nyt on joku mörrimöykky jättänyt Vilman yksin pysäkille.

Minusta siinä laulussa...ottaisin minä mörrimöykyn, jos vain kiinni saisin... pieneen koloon (hmm, oliks näin) pistäisin ja kotiin kuljettaisin....tiutautiutau tilitalitikka...
        Ihan kuin punkki...
        Vilma

• Anonyymi00004

Voisitko kuvailla vielä, miten maltillinen oikeistolainen näyttäytyy bussipysäkillä? 😁

Suhauttaa pysäkin ohi bemarilla? 😮

🦄

• Anonyymi00005

Huutaa työttömänä toiselle työttömälle että meeeee täihinn sillä ärsyttävällä intonaatiolla mikä on menettänyt tehonsa kiitos miinus satatuhatta työpaikkaa tämän kauden aikana. T

• Anonyymi00006

Vaihtaako vasemmistolaiset koskaan sukunimeään vasemmistolaiseksi, että sukunimestä näkee heti aatteen?
      Esimerkki vihervasemmistolaista sukunimestä voisi olla Kesäkurpitsapylly. Kaikki tietäisi nimestä minkä aatteen mies on kyseessä, kun esittelisi itsensä Simiti Kesäkurpitsapyllyksi.

• Anonyymi00007

Olen konservatiivinen Perussuomalaisten ja Trumpin kannattaja. Ylpeästi olen mörökölli ja salonkikelvoton.

• Anonyymi00010

Sitten varmasti tiedät mitä puoluetta Suomen rikkaimmat ja vaikutusvaltaisimmat yritysjohtajat kannattavat kulissien takana kun kokoomuksen on petytty.

Similläkin on aivovamma ja täysi juoppo. Mölyää yksin kaiket päivät epäsiistissä laukussaan kun kukaan ei enää kuuntele oikeassa elämässä. Lapsetkaan ei ole vuosiin vastanneet puhelimeen. Nämä täällä ovat täysin merkityksettömiä ihmisiä.

• Pidän hyvin epäilyttävänä, jos aikuiset ihmiset matkustavat bussilla.

• Anonyymi00008

kun lääkärit sanoivat että vähwnrää rupakan poilttamistaniin.. jos niin e3ttä poilttaa vain pie3ne3n pätän savukkeestakin.

• Anonyymi00009

Mörrimöykky en ole vaan rupattelen jos huomaan että toinenkin odottaja on juttutuulella. Jos huomaan että ei niin olen hiljaa. En silti tuijota kengänkärkiä.
      Mielestäni olen myös perus suomalainen. On meitä ulospäin suuntautuneitakin.

• Anonyymi00011

Silmiin uskallan katsella ja puhun jos joku aloittaa keskustelun. Ehkäpä rbf karkoittaa suurimman osan koska en juurikaan hymyile, kun olen ihmisten ilmoilla omissa ajatuksissani.

• No riippuu vuodenajasta. Talvella ei jaksa olla niin sosiaalinen, kun taas kesällä / humalassa jaksaa.

Nuorisoa olen ohjeistanut viereen tunkevista setämiehistä, kun saattavat tulla istumaan, vaikka bussissa olisi muuallakin tilaa.

Sanoin, että on ihan ok vaihtaa paikkaa, kun joskus tällaista on käynytkin. En tiedä mitä nämä yli nelikymppiset miehet itsestään kuvittelevat.

Kaikki eivät kaipaa sellaisia, vaan aiheuttavat lähinnä ujossa nuoressa ahdistusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1251
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      59
      771
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      742
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      136
      705
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      45
      641
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      564
    Aihe