Nainen kumman tekisit nyt

Anonyymi-ap

Jos sinulta pyydettöisiin että tekisitkö 1 paistaisit lättyjä tai plättyjä vai 2 mansikka täytekakun eli kumman tekisit

11

94

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vetäisin sua turpaan

• Kuuluu kesän perinteisiin tehdä vähintään yksi mansikkatäytekakku. Ostan valmiin kakkupohjan, mansikkahilloa, vispikerman, mansikat ja suklaalevyn.
      Kokoan, vispaan kermavaahdon ja koristelen mansikoilla, sekä raastetuilla suklaalastuilla. Helppo ja hyvä lopputulos. Onnistuu aina! 😁🍰

• Ihanko kuitenkin oikeaa kermaa? Helpommalla senkin saisi partavaahtopullosta ;D

• scrg kirjoitti:

Ihanko kuitenkin oikeaa kermaa? Helpommalla senkin saisi partavaahtopullosta ;D

Totta, partavaahtopullosta pursottaminen olisi paljon hauskempaa. Eikä joutuisi vatkaamaan kermoja ja rääkkäämään itseään sähkövatkainta asennettaessa.
        Liikaa liikkuvia osia ja silti kermapisarat pärskivät ympäri keittiötä.

Tämä mansikkakakun kasaamisprojekti on "hampaat irvessä" hauska perinne.
        Koska mansikka-aikaan täytyy vääntää mansikkakakku, vaikka motivaatio olisi nollassa, silloin se tehdään vankkumattomalla sisulla ja oikealla asenteella. Hyvä tästä tulee!

• Anonyymi00002

En kumpaakaan. Leivon vain omasta aloitteestani. Eilen tein lettuja. Seuraavan kerran ehkä ensi kesänä. Kakkuja en leivo kuin korkeintaan synttäreille, jos niillekään.

• Anonyymi00003

Pannukakun voin sekoitella ja lykätä uuniin, jos joku hakee ensiksi ainekset.

• Riippuu ihan siitä kuka jotain tollasta pyytäisi, että teenkö yhtään mitään.

Mutta noista vaihtoehdoista jos on ihan pakko valita niin (mansikka) täytekakun.

Lättyjä en halua paistella.
      Niitä teen vaan ja ainoastaan muksulle 💚

• Anonyymi00004

Varmaan kumpaakin jos en nyt ihan samaan aikaan. Tän viikon herkuksi se mansikkakakku ja ensi viikolla ne lätyt. Itse poimittuja mustikoita päälle.
      Teen kumpaankin kaikki alusta alkaen itse.
      En ollut kuullutkaan, kun ystävä tarjosi lättyjä, joihin oli ostanut pussin valmiina ja siihen vain sekoittanut kananmunan ja vettä. Ihan hyvältä toki maistuivat.
      En myöskään ole ostanut valmiita kakkupohjia. Varmaan sekin ok. Kuka mitenkin.

• Anonyymi00005

Katselin just toissapäivänä kaupassa lättytaikinaa, joka oli valmistaikina, sellasessa muovipussissa. Mietin, että ihan niin kuin lätyissä se vaivalloinen osuus olisi se taikinan teko. Itse itsensä paistava lättytaikina olisi helppo.

• Anonyymi00006

Nyt illasta ei enää innosta, mutta periaatteessa sen mukaan tekisin, kumpi maistuisi sillä hetkellä paremmalta. Plätyt ja täytteet on aika rasvaisia ja nälkä lähtisi. Täytekakkua voisi syödä useamman päivän, ellei jommalle kummalle maistuisi syödä kaikki heti.

• Tähän aikaan tekisin maailman parasta pannukakkua. Päälle dronningholmin mansikkahilloa / tuoreita mansikoita ja kermavaahtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1540
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      138
      1208
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      67
      811
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      700
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      695
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      578
    Aihe