Olivatko ihan kunnollisia vai pelkkiä p..oja?Jäittekö kaipaamaan ketään heistä
Vastaukset 54
- Anonyymi00001
Miehet jäävät kaipaamaan panojaan huomattavasti useammin kuin ulkopuolisille myöntävät. 🤭 Mutta ei se väärin ole. Tilastollisesti on todennäköisempää (anatomisista syistä), että seksi tuntuu miehen mielestä paremmalta useamman naisen kanssa kuin mitä se naisen näkökulmasta tuntuu kovin monien miesten kanssa. Tähän toki lienee biologisia syitä.
🦄- Anonyymi00002
Täytyy todeta, että oma henkilökohtainen kokemukseni on juuri tuollainen. Olen kokenut, että miehet jäävät kiinni ja "itkemään perään", vaikka olisi yhdessä sovittu vain yhdestä kerrasta. Miehet eivät vain yksinkertaisesti ole kanssani koskaan pystyneet tuohon "vain kerran", vaan ovat aina tahtoneet enemmän. Eikä todellakaan vain uutta yhtä kertaa, vaan treffeille, leffaan, teatteriin, kalliiseen ravintolaan jne.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Täytyy todeta, että oma henkilökohtainen kokemukseni on juuri tuollainen. Olen kokenut, että miehet jäävät kiinni ja "itkemään perään", vaikka olisi yhdessä sovittu vain yhdestä kerrasta. Miehet eivät vain yksinkertaisesti ole kanssani koskaan pystyneet tuohon "vain kerran", vaan ovat aina tahtoneet enemmän. Eikä todellakaan vain uutta yhtä kertaa, vaan treffeille, leffaan, teatteriin, kalliiseen ravintolaan jne.
Se johtuu siitä, että manosfääri luo diskurssin, jossa mies olisi tunteeton panokone. 😁 Käytäntö usein osoittaa, että persoonaerot vaikuttavat sukupuolta enemmän siihen, mitä tapahtuu seksin jälkeen joko tunteissa tai käyttäytymisessä. Ja kyllä, naisissakin on panokoneita.
🦄 - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se johtuu siitä, että manosfääri luo diskurssin, jossa mies olisi tunteeton panokone. 😁 Käytäntö usein osoittaa, että persoonaerot vaikuttavat sukupuolta enemmän siihen, mitä tapahtuu seksin jälkeen joko tunteissa tai käyttäytymisessä. Ja kyllä, naisissakin on panokoneita.
🦄Minä en ole ikinä ajatellut ketään panooneena, mutta aikoinaan kuvittelin, että miehet itse tietäisivät omat rajansa jne. eivätkä sopisi tuollaista, jolleivät siihen pysty. Opin sitten kantapään kautta, erreivät miehet pysty yhden illan juttuihin. Varmasti jotkut pystyvät, mutta ovat varmaan sitten sitä sorttia, josta en sitten itse kiinnostu yhtään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä en ole ikinä ajatellut ketään panooneena, mutta aikoinaan kuvittelin, että miehet itse tietäisivät omat rajansa jne. eivätkä sopisi tuollaista, jolleivät siihen pysty. Opin sitten kantapään kautta, erreivät miehet pysty yhden illan juttuihin. Varmasti jotkut pystyvät, mutta ovat varmaan sitten sitä sorttia, josta en sitten itse kiinnostu yhtään.
Se on persoonasidonnaista. Minä en ainakaan edes uskalla mennä sänkyyn ihmisen kanssa, jota en tunne yhtään. Olen sen verran väkivaltakammoinen.
🦄 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se on persoonasidonnaista. Minä en ainakaan edes uskalla mennä sänkyyn ihmisen kanssa, jota en tunne yhtään. Olen sen verran väkivaltakammoinen.
🦄En minäkään tainnut missään sanoa, että olisivat olleet täysin tuntemattomia. Mistäpä nuo edes olisivat tienneet kuinka minut myöhemmin kiinni saisi, että pystyivät niitä teatteri- ja ravintolailtoja ehdottelemaan, jos ihan tuntemattomia olisivat olleet.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En minäkään tainnut missään sanoa, että olisivat olleet täysin tuntemattomia. Mistäpä nuo edes olisivat tienneet kuinka minut myöhemmin kiinni saisi, että pystyivät niitä teatteri- ja ravintolailtoja ehdottelemaan, jos ihan tuntemattomia olisivat olleet.
Yhteystiedot on hyvä vaihtaa myös pelkän seksin yhteydessä, koska monet sukupuolitaudit ovat oireettomia, jolloin sellaisen myöhemmin löytyessä voi varoittaa toista. Lisäksi on perinteinen raskauden mahdollisuus, kaikista varotoimista huolimatta.
Olenko hieman liian varautuvainen henkilö? 🤔
🦄 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yhteystiedot on hyvä vaihtaa myös pelkän seksin yhteydessä, koska monet sukupuolitaudit ovat oireettomia, jolloin sellaisen myöhemmin löytyessä voi varoittaa toista. Lisäksi on perinteinen raskauden mahdollisuus, kaikista varotoimista huolimatta.
🦄No varmaan on, mutta en ikinä antaisi kenellekään tuntemattomalle yhteystietojani.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
🦄En minä sanoisi sinua liian varautuvaksi. Me vain varautuisimme kovin eri tavalla.
Itse ajattelen, että kävisin varmasit itse sp-tauti testeissä jälkeenpäin, he taas saisivat tuossa tilanteessa hoitaa itse sp-tautinsa ja tekisin takuuvarmasti abortin, jos sille olisi tarvetta. Sinällään olisin siis varautunut, mutta vain itseni varalle.
Vaan siis kuten totesin, niin kyse ei ole ollut täysin tuntemattomista. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
En minä sanoisi sinua liian varautuvaksi. Me vain varautuisimme kovin eri tavalla.
Itse ajattelen, että kävisin varmasit itse sp-tauti testeissä jälkeenpäin, he taas saisivat tuossa tilanteessa hoitaa itse sp-tautinsa ja tekisin takuuvarmasti abortin, jos sille olisi tarvetta. Sinällään olisin siis varautunut, mutta vain itseni varalle.
Vaan siis kuten totesin, niin kyse ei ole ollut täysin tuntemattomista.Ok, got it.
Minä ajattelen niin, että jos minulta löytyisi esimerkiksi HIV, haluaisin myös toisen osapuolen tietävän siitä, jotta hän ei tietämättään levittäisi sitä eteen päin.
Abortin tekisin minäkin, mutta kaikki eivät halua tehdä. Sen vuoksi on reilua laittaa edes viesti perään, jos nyt jostain syystä valitsee kasvattaa yksin jonkun vieran henkilön lapsen. 😄
🦄 - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ok, got it.
Minä ajattelen niin, että jos minulta löytyisi esimerkiksi HIV, haluaisin myös toisen osapuolen tietävän siitä, jotta hän ei tietämättään levittäisi sitä eteen päin.
Abortin tekisin minäkin, mutta kaikki eivät halua tehdä. Sen vuoksi on reilua laittaa edes viesti perään, jos nyt jostain syystä valitsee kasvattaa yksin jonkun vieran henkilön lapsen. 😄
🦄Olisihan se varmasti reilua, mutta jollakulla voi olla tarkoituksenakin hakea vain siemeniä. Jos on siemenistään tarkka, niin ei kai kannattaisi jaella niitä. 😃
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olisihan se varmasti reilua, mutta jollakulla voi olla tarkoituksenakin hakea vain siemeniä. Jos on siemenistään tarkka, niin ei kai kannattaisi jaella niitä. 😃
Todellakin on joillain se tarkoitus. Miehen oikeudellinen asema on tuossa olematon. Jos nainen haluaa raskaaksi yhden illan jutusta, hän voi sen tehdä, eikä mies voi sitä estää millään muulla kuin kondomilla.
🦄 - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Todellakin on joillain se tarkoitus. Miehen oikeudellinen asema on tuossa olematon. Jos nainen haluaa raskaaksi yhden illan jutusta, hän voi sen tehdä, eikä mies voi sitä estää millään muulla kuin kondomilla.
🦄Onhan se melkoisen olematon. Toisaalta vaikeahan sitä olisi reilusti hoitaa, kun ihmisen lisääntymissysteemi on mitä on.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onhan se melkoisen olematon. Toisaalta vaikeahan sitä olisi reilusti hoitaa, kun ihmisen lisääntymissysteemi on mitä on.
Reiluus kaipaisi vähän lisämääritelmää.
No, evoluutio ei varsinaisesti tue yksin raskaaksi hankkiutuvia naisia, ellei näillä ole muuta tukiverkkoa elämässään.
Mutta ydinperhe on kovin nuori keksintö ihmisen historiassa, joten "kertaheitolla pallo kotiin" -tyyli lienee ollut evolutiivisesti kannattavampi isompien klaanien keskuudessa. Silloin ei liene ollut niin nöpönuukaa, kuka oli isä. 😄 Eikä tullut perässä pyyntöjä, että viitsisitkö please tunnistaa isyytesi. 🤭
🦄 - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No, evoluutio ei varsinaisesti tue yksin raskaaksi hankkiutuvia naisia, ellei näillä ole muuta tukiverkkoa elämässään.
Mutta ydinperhe on kovin nuori keksintö ihmisen historiassa, joten "kertaheitolla pallo kotiin" -tyyli lienee ollut evolutiivisesti kannattavampi isompien klaanien keskuudessa. Silloin ei liene ollut niin nöpönuukaa, kuka oli isä. 😄 Eikä tullut perässä pyyntöjä, että viitsisitkö please tunnistaa isyytesi. 🤭
🦄Tunnustaa, ei tunnistaa.
🦄 - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
🦄Niin no ... yksinäänhän sitä on raskaaksi tultu melkein koko ihmiskunnan kehityshistorian ajan. Tuo isyys ylipäänsä on melko uusi konsepti noin evolutiivisessa mielessä. Eihän sitä ole kukaan edes tiennyt, tuon piilotetun ovulaation vuoksi, jos ylipäänsä on tajuttu seksin ja raskauden yhteyttäkään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin no ... yksinäänhän sitä on raskaaksi tultu melkein koko ihmiskunnan kehityshistorian ajan. Tuo isyys ylipäänsä on melko uusi konsepti noin evolutiivisessa mielessä. Eihän sitä ole kukaan edes tiennyt, tuon piilotetun ovulaation vuoksi, jos ylipäänsä on tajuttu seksin ja raskauden yhteyttäkään.
En tiedä mitä tarkoitat sanalla "yksinään". Ihminen ei missään vaiheessa historiaa ole selvinnyt yksin, eikä ainakaan ison vatsan kanssa.
Jos tarkoitat ettei isä ole ollut mukana nykyisellä tavalla, niin se on vielä uudempi juttu kuin pelkkä ydinperhe: luulen että vasta joskus 90-luvulla kehittyi isyys siinä muodossa, jossa se nyt tunnetaan. Sitä ennen isät taisivat olla vähän etäisempiä.
🦄 - Anonyymi00027
Anonyymi00005 kirjoitti:
🦄Joo. Ja mainosfääri tuo diskuteeraamista.
Vilma - Anonyymi00030
Yksi ehkä mainitsemasi arvoinen oli, mut olisi halunnut perheen luoda, enkä ollut sellaiseen valmis. En tykkää pelailla suhteilla siksi tyytynyt vain yksin oloon.
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitat sanalla "yksinään". Ihminen ei missään vaiheessa historiaa ole selvinnyt yksin, eikä ainakaan ison vatsan kanssa.
Jos tarkoitat ettei isä ole ollut mukana nykyisellä tavalla, niin se on vielä uudempi juttu kuin pelkkä ydinperhe: luulen että vasta joskus 90-luvulla kehittyi isyys siinä muodossa, jossa se nyt tunnetaan. Sitä ennen isät taisivat olla vähän etäisempiä.
🦄Tarkootan sitä, ettei sitä isää ole edes tiedetty, eikä se asia ole ollut mitenkään oleellinen. Siitä tuli oleellista vasta, kun ihminen keksi isommassa määrin omaisuuden. Aikoinaan on pidetty huolta laumasta/yhteisöstä, koko joukon hyvinvoinnista eikä niin, että tämä on minun ja mun puolesta muut saa vaikka kuolla pois (jota nykyään näkee).
- Anonyymi00032
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sorry to say that mutta samaa roikkumista saavat osakseen jopa kehitysvammaiset. Siis jos seksiä on heti.
Jos joku haluaa esitellä sinut kavereilleen ja sukulaisilleen niin sitten vasta voi paukutella henkseleitä.
Varatuilla miehillä on usein kukkaronnyörit auki. Tulet halvemmaksi kuin maksullinen. Anonyymi00032 kirjoitti:
Sorry to say that mutta samaa roikkumista saavat osakseen jopa kehitysvammaiset. Siis jos seksiä on heti.
Jos joku haluaa esitellä sinut kavereilleen ja sukulaisilleen niin sitten vasta voi paukutella henkseleitä.
Varatuilla miehillä on usein kukkaronnyörit auki. Tulet halvemmaksi kuin maksullinen.Miksi jonkun kanssa haluaisi seksiä vain yhden kerran? Keksin hyvin vähän syitä yhden kerran puolesta, paljon enemmän perusteluja useamman kerran puolesta.
Yhtä kerta puoltaa se, jos alun alkaen seksi itsessään ei ole ollut tärkeää vaan "kaato" tai miksi sitä nyt sitten kutsuisikaan. Toinen mahdollinen syy on, että toinen on sillä ensimmäisellä kerralla ollut jotenkin erityisen huono tai vaivaannuttava tai väärä tai jotain. Kolmas syy voi olla, että kohtaaminen vain on ainutkertainen, koska toinen tai molemmat ovat jossakin mihin eivät yleensä palaa.- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tarkootan sitä, ettei sitä isää ole edes tiedetty, eikä se asia ole ollut mitenkään oleellinen. Siitä tuli oleellista vasta, kun ihminen keksi isommassa määrin omaisuuden. Aikoinaan on pidetty huolta laumasta/yhteisöstä, koko joukon hyvinvoinnista eikä niin, että tämä on minun ja mun puolesta muut saa vaikka kuolla pois (jota nykyään näkee).
Aivan. Kyllä, isyyden tietäminen liittyy omistukseen, elatukseen ja omaisuuden perimiseen.
🦄 - Anonyymi00036
scrg kirjoitti:
Miksi jonkun kanssa haluaisi seksiä vain yhden kerran? Keksin hyvin vähän syitä yhden kerran puolesta, paljon enemmän perusteluja useamman kerran puolesta.
Yhtä kerta puoltaa se, jos alun alkaen seksi itsessään ei ole ollut tärkeää vaan "kaato" tai miksi sitä nyt sitten kutsuisikaan. Toinen mahdollinen syy on, että toinen on sillä ensimmäisellä kerralla ollut jotenkin erityisen huono tai vaivaannuttava tai väärä tai jotain. Kolmas syy voi olla, että kohtaaminen vain on ainutkertainen, koska toinen tai molemmat ovat jossakin mihin eivät yleensä palaa."Miksi jonkun kanssa haluaisi seksiä vain yhden kerran?"
Ihmiset ovat realisteja. Jos haluaa jotakuta aivan vimmatusti, ei siis vain seksiä vaan seksiä juuri tuon yhden henkilön kanssa ja toive täyttyy (...you shook me all night long...), ehkä liiankin kanssa, niin sen jälkeen osaa ajatella realistisesti. Se mikä toimii yhden yön vallan hurjan hyvin, ei ajan saatossa välttämättä tee niin. Etenkään jos toinen tai molemmat ovat varattuja toisaalle. - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
"Miksi jonkun kanssa haluaisi seksiä vain yhden kerran?"
Ihmiset ovat realisteja. Jos haluaa jotakuta aivan vimmatusti, ei siis vain seksiä vaan seksiä juuri tuon yhden henkilön kanssa ja toive täyttyy (...you shook me all night long...), ehkä liiankin kanssa, niin sen jälkeen osaa ajatella realistisesti. Se mikä toimii yhden yön vallan hurjan hyvin, ei ajan saatossa välttämättä tee niin. Etenkään jos toinen tai molemmat ovat varattuja toisaalle.En paheksu suhteen ulkopuolista seksiä, jos:
- kaikki varatut osapuolet ovat saaneet siihen vapaaehtoisesti ja painostamatta luvan omalta kumppaniltaan
JA
- kaikki varatut osapuolet ovat vapaaehtoisesti ja painostamatta antaneet omille kumppaneilleen vastaavan kaltaisen luvan suhteen ulkopuoliseen seksiin.
Molempien ehtojen on täytyttävä, jotta minä en paheksuisi suhteen ulkopuolista seksiä.
Mikäli molemmat ehdot eivät täyty, kyseessä on pettäminen, ja sitä pidän erittäin tuomittavana.
Et kysynyt mielipidettäni, mutta kerroin sen silti. 😄
🦄 Anonyymi00036 kirjoitti:
"Miksi jonkun kanssa haluaisi seksiä vain yhden kerran?"
Ihmiset ovat realisteja. Jos haluaa jotakuta aivan vimmatusti, ei siis vain seksiä vaan seksiä juuri tuon yhden henkilön kanssa ja toive täyttyy (...you shook me all night long...), ehkä liiankin kanssa, niin sen jälkeen osaa ajatella realistisesti. Se mikä toimii yhden yön vallan hurjan hyvin, ei ajan saatossa välttämättä tee niin. Etenkään jos toinen tai molemmat ovat varattuja toisaalle.Ai. Voihan se noinkin olla, että vasta se yksi kerta jotenkin havahduttaa todellisuuteen.
Minusta yksi kerta joka tapauksessa kuulostaa siltä kuin lukisi kirjasta vain prologin. Myönnän, että en tiedä yhden yön tai päivän seksistä mitään. Ehkä rutinoituneimmilla sitten on jotkin keinot viestittää mitä täsmälleen haluavat. Kun minä taas lähtisin siitä että juttuja voi kokeilla ja pitää ne jotka toimivat hyvin.
Voihan sitten olla että elämäntilanteista johtuen pitää lopettaa. Mutta se nyt on elämän perusominaisuus, että kaikki loppuu aikanaan eikä välttämättä kauniisti.Anonyymi00039 kirjoitti:
En paheksu suhteen ulkopuolista seksiä, jos:
- kaikki varatut osapuolet ovat saaneet siihen vapaaehtoisesti ja painostamatta luvan omalta kumppaniltaan
JA
- kaikki varatut osapuolet ovat vapaaehtoisesti ja painostamatta antaneet omille kumppaneilleen vastaavan kaltaisen luvan suhteen ulkopuoliseen seksiin.
Molempien ehtojen on täytyttävä, jotta minä en paheksuisi suhteen ulkopuolista seksiä.
Mikäli molemmat ehdot eivät täyty, kyseessä on pettäminen, ja sitä pidän erittäin tuomittavana.
Et kysynyt mielipidettäni, mutta kerroin sen silti. 😄
🦄Miten monta ihmistä maailmassa luulet olevan, joita kiinnostaa mitä sinä hyväksyt tai paheksut? Luulen että tasan yhtä monta kuin kiinnostaa mitä minä paheksuisin tai hyväksyisin.
- Anonyymi00046
scrg kirjoitti:
Miten monta ihmistä maailmassa luulet olevan, joita kiinnostaa mitä sinä hyväksyt tai paheksut? Luulen että tasan yhtä monta kuin kiinnostaa mitä minä paheksuisin tai hyväksyisin.
No ainakin sinä luit kommenttini, ja vielä vastasitkin. 😁👍
🦄
- Anonyymi00003
Parikymmentä. Pelkkiä sellaisia on vain 5..
Ainoastaan suhteita kaipaan jotka olivat pisimpien kanssa. Ketään sellaista en kaipaile enkä itseasiassa edes niitä entisiä kumppaneita. - Anonyymi00004
Ollut kauniita asioita ja iloista keppostelua. Ero on aina raskasta molemmille mutta omanlainen tunne jäänyt. Jopa ensirakkauteni kyselee joskus asioita. Ihana ihminen. En kaipaa, mutta hyviä asioita joskus käy mielessä.
- Anonyymi00006
Tasan sen verran että jokaisella on ollut merkitys, ja jokaisen muistan. Sekä yhden illan jutuilla sekä vakavimmallikin suhteilla. Sen enempää en kaipaa. En halua kokemuksia elämääni, mitkä ovat merkityksettömiä.
- Anonyymi00020
Toista sataa. Kaipaamaan jäin aikanaan ehkä noin viittätoista... pidemmän ajan kanssa noin 5-6. Näistä ehkä 2-3 olisi sellaisia että jos näkisin uudelleen niin voisin heittää nykyiset nopat roskikseen ja yrittää uudelleen.
- Anonyymi00034
joskus miettinyt 50 80
En osaa sanoa tarkalleen, riippuu vähän siitä mitä on ollut tarkoittaa. Ei monta kuitenkaan.
Kunnollisia ovat olleet. En usko että muunlaiset edes voisivat olla kiinnostuneita minusta. En jää kaipailemaan. Siihen varmaan on ollut pätevä syy, jos joku loppuu. Alkaisin ehkä olla kiinnostunut syistä, jos määrä olisi suurempi ja joku kuvio toistuisi.- Anonyymi00022
Kukaan neljästä ei ole ollut pano. Olen hyvilläni jokaisesta suhteesta, loppu on joko käsitelty yhdessä tai sitten olen kärvistellyt ja käsitellyt yksin. Kaipaus ja suru ovat kurjia tunteita, mutta kuuluvat kuvioon. Kaikista suhteista olen saanut paljon hyvää. Jälkikasvua, kanssasäästäjän asuntoon, yhteisiä saavutettuja tavoitteita, harrastus- ja matkaseuraa, lämmintä yhdessäoloa ja seksiä. On vain tullut sellaisia tapoja ja tekoja, joita emme ole toisissamme hyväksyneet. Ihmisen vain kuuluu elää sitä elämää kuin tahtoo ja rahkeet riittää. Olen jopa erojen ja kuolemankin myötä kääntynyt sille kannalle, että yksi nuoruudesta vanhuuteen kestävä suhde ei minulle ole se paras mahdollinen. Tämä tulos, koska nyt olen sinut menneisyyteni kanssa ja tyytyväinen tähän hetkeen.
- Anonyymi00023
Voi perhana, en nyt poiskaan pyydä ottamaan. Olen nainen ja luin otsikon huonosti. Sorry.
- Anonyymi00028
Mä olen tullut tulokseen, että on muutamaa lajia ihmistä.
Kasvaakseen, jotkut tarvitsevat useamman parisuhteen, eri tasoisenkin, ketjussa.
Mieluummin niin, ettei ruiki koko kylää tai ole patja koko kylälle.
Toiset ovat sitoutuneet vaikka hampaat irvessä hamaan tappiin.
Sitten on niitä, jotka saattavat esittää, mutta emme voi olla varmoja totuudesta.
Uutisista voi havaita, mitä neljän seinän sisällä voi tapahtua. Niin mukava naapuri.
Muunlaisia?
Vilma
Nykyään ei ole pakkoa. Sen valinnan tekee aikuinen.
- Anonyymi00024
Olen kiltti ja kunnollinen mies. En ole saanut sitä määrää seksiä minkä olen oikeasti ansainnut.
- Anonyymi00025
Evoluutio ei optimoi seksin vaan jälkeläisten määrää.
🦄
- Anonyymi00026
Aloituksen kysymykseen on jonkun hyvä myös vastata, ettei mene kokonaan höpötykseksi.
Yksi nainen on ollut, ja on läsnä yhä.
AV- Anonyymi00029
Ethän sinä voi vaatia.
Onko AV = Töks? Anonyymi00029 kirjoitti:
Ethän sinä voi vaatia.
Onko AV = Töks?Mikä kysymys toi on? Miks olis?
Moniko vastanneusta on mies tai oletettu mies? Koitan haravoida erot naisten vastaaviin kommentteihin.
Vaikka löysinkin maailman ehdottomasti kaiken suloisemman ja herttaisemman tytön, Nuppusen, niin silti kaipaan myös Tähtisilmää.
En ollut hänen kanssaan yhdynnässä, mutta hän sai viitoslaisena vaikeita omantunnon rääkkääntymyksiä, kun nautti paljaan vittunsa hyväilystä ja emättimen sormeilusta.
Kävi viitoslaisella 'sielunhoitajalla' ja ratkaisi dilemman katkaisemalla kanssakäymisemme. Jatkuvasti tulee mieleeni, onko enää hengissä ja kuinka elämänsä sujuu ja on sujunut.
Rinnakkaisluokkani sisaren kanssa en myöskään ollut yhdynnässä, mutta yritin häntäkin vaimokseni. Kaipaus kesti yli 20 vuotta, jolloin tapasin hänet ja huomasin, että olikin ihan tavallinen miellyttävä sisko.- Anonyymi00037
Voi kuule.
- Anonyymi00038
Ei koskaan ketään, yksin olen aina ollut. Ehkä olenkin sellainen... wanha sielu?
- Anonyymi00040
Olen aika valikoiva. En kaikkia huoli. Kauniita ihania naisia olisiko kymmenkunta pitkällä aikajanalla. Nuoruusiän neitosia en ole laskenut. Tähtään aikuisiällä pysyvään rakkauteen ja suhteeseen... ja sen olen tainnut kaunottarestani löytää ❤️
- Anonyymi00041
ei yhtään, ei edes suulliseb seurustelun kumppania, t impiheteropoika 43
- Anonyymi00043
Arvostus menee miehelle, joka ei ole paneskellut ympäriinsä. Tosimies valikoi ja osaa myös odottaa halutessaan. Se tekee hänestä vain entistä miehekkäämmän.
- Anonyymi00044
On todella miehiä jotka arvostaa Naista ja omansa löydettyään pitävät hänestä uskollisesti kiinni.
- Anonyymi00045
Mitä sitä tuollakin nyt taas tarkoitrtaan?
Ei miehillä ole mitään naisia, sillä naiset ovat omia itsenäisiä yksilöitään eivätkä kenenkään omia tai mitään numeroitavissa olevaa massaa.
Oli ensimmäinen tyttöystävä ja hänen kanssaan sitten pidettiin kädestä kiinni ja joskus voitiin pussatakin. Hän löysi ihanan miehen, jolle antoi Ooppelin takapenkillä. Oli kuulemma nöyryyttävää, kun en ottanutkaan häntä takaisin.
Seuraava lähti litomaan viiden vuoden seurustelun jälkeen. Hänen elämänsä jää elämättä kanssani ja menee siis pilalle. Löysi ulkomaalaisen miehen ja muutti eksoottisempiin ympäristöihin perustamaan perheen.
Sitten oli hyvin lyhyen ajan joku stanan sekoboltsi, jonka poistin fyysisesti ovesta ja elämästäni. Osasi muuten todella hyvin esittää normaalia, kunnes...
Sitten menee melkein 20 vuotta ja suureksi yllätyksekseni vedin viikseen jamaikalaista naista Lontoossa melkein viikon.
Sitten oli muutaman satunnainen kesäheila, mutta heidät vei syksy.
Nyt on nainen, mutta minua ahdistaa. Odotan joka hetki, että hän lähtee.
No, sitä odotellessa. - Anonyymi00047
On ollut, en muista... ;-))
Jaa'a, enpä ole pitänyt kirjaa, mutta eipä noita nyt tuhottomasti ole ollut, sanoisin oikeastaan että ihan passeli määrä.
-Neljä pidempää suhdetta
-Pari semipitkää, jotka eivät lopulta olleet toteuttamiskelpoisia
-Ehkä kymmenisen tuuppausta, joista parin kohdalla tuli ajateltua, että enemmänkin olisi kiinnostanut, mutta meni jo
En mä noista panohommista ketään osaa kaivata, pidemmistä suhteista jokaista, mutta vain ihmisinä enkä muuten, kun olihan ne kaikki aivan loistavia tyyppejä, vaikkei suhteet hautaan asti kantaneetkaan.- Anonyymi00048
0 naista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110553- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 57509
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34478Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää125472Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445