voisitko rakastua

Anonyymi-ap

suomi24 palstalaiseen vai onko sinulla paljon epäilyksiä voimisesta?

43

250

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kysytkin vielä!

Nytkin ainakin 3 palstalaista on minuun rakastuneita.

🦄

• Anonyymi00011
        UUSI

Itse olisin epäileväinen rakastumisen suhteen? Kiinnostava voi olla, mut rakastunut? Kirjoittaa voi mitä vain, yrityksen puutteesta ei voi ketään syyttää. Vastaanottaja enemmän vastuullinen?

• UUSI

Voisin varmaan sellaiseen, joka näkee kuoren alle ja kohtelee inhimillisesti.

• UUSI

Lisään kuitenkin, että en etsi tällä hetkellä kumppania ja puhun yleisesti aistit avoinna kulkemisesta. En rajoita asioita johonkin tiettyyn muottiin, kuten palsta tai live-elämä. Uskon kuitenkin live-kohtaamisiin ennemmin.

• Anonyymi00002
      UUSI

No en.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kaippa kaikki on mahdollista, mutta se vaatisi tapaamisen joissain aivan muissa merkeissä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Palstasosset asuu mutsinsa luona.
      https://www.youtube.com/watch?v=Uckm-DNga1s&list=RDUckm-DNga1s&start_radio=1

• Anonyymi00018
        UUSI

Perseet luulevat nousevan omistajaluokkaan äänestämällä oikeistoa ja omistamalla jonkun lahon tönön torakoita täynnä.

Et ole oikeistolainen elket elä pelkillä pääomatuloilla. Ellet elä on idiotismia äänestää KOK, PS, KD, RKP tai edes kes KUSTA.

Hyvin teidät lahkoLOISET on aivopesty.

>Simiti<

• UUSI

En halua rakastua keneenkään enää ikinä.

• UUSI

En enää, sekin on koettu kuten ihastumisetkin. Puuttuu rakastumisen tarve. Puuttuisi sittenkin, vaikka olisin sinkku. Mun status ei ole syy, vaan mun sydän on syy. Se ei kaipaa enää rakastumisia.

• UUSI

Ihmisistä saa ja voi tykätä ilman romanttisiakin tunteita ja suunnitelmia. Sille olen avoin, että kivojakin ihmisiä on vaikka todella moni epäkiva on mulle ihmisvastaisuutta saanut kasvateltua.

• Anonyymi00005
      UUSI

Tässä kommentoineet henkilöt ovat äärimmäisen epävakaita ja pelottavan epänormaaleja ja outoja. Luulin itse olevani omituinen mutta palstaa luettuani totesin etten ole.

• UUSI

Perustelut näkemyksellesi?

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Perustelut näkemyksellesi?

Mä itse olen jo 17:sta vuotta avoliitossa lasteni isän kanssa ja kyllä olemme törmänneet S24 keskustelujen kautta toisiimme. Sitten tietysti irl.

Tiedän hyvin, että ei tarvi olla epänormaali ollakseen ihmisen kumppani, johon törmäsi kesteluissa.

• UUSI

Kannattaa ehkä miettiä mitä sanoo ja väittää ihmisistä joita ei edes tunne.

Ja kun kerran noin on pokkaa sanoa niin ehkä voisit sen nikin laittaa rohkeasti esille.
        Nikin taikka allekirjoituksen.

Ps
        Äläkä yleistä tollain turhaan,
        etköhän sä mulle tuon tarkoittanut kuitenkin.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä itse olen jo 17:sta vuotta avoliitossa lasteni isän kanssa ja kyllä olemme törmänneet S24 keskustelujen kautta toisiimme. Sitten tietysti irl.

Tiedän hyvin, että ei tarvi olla epänormaali ollakseen ihmisen kumppani, johon törmäsi kesteluissa.

Ei ne perustele. Ne trollaa, yrittää härkkiä ja ärsyttää.

• Anonyymi00013
        UUSI

Ja tähän tärppiin tarttuivat ne kaikkein sekopäisimmät, jotka todennäköisesti ovat yksi ja sama henkilö eri profiileilla esiintyen.

• UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja tähän tärppiin tarttuivat ne kaikkein sekopäisimmät, jotka todennäköisesti ovat yksi ja sama henkilö eri profiileilla esiintyen.

Sun kuule pitäisi alkaa lottoamaan, noilla selvänäkijän kyvyillä voittorivi olisi tiedossa jo kauan ennen arvontaa :)

• Anonyymi00006
      UUSI

Tietysti voisin, jos tapaisin jonkun livenä ja kemiat osuisivat kohdilleen. Ei kai palstalle kirjoittaminen kenestäkään tee immuunia rakastumiselle?

Aletheias

• UUSI

Tekeepäs, erityisesti jos lukee mies/nainen vertailuja liian kirjaimellisesti...väistöliikkeet käynnistyvät automaattisesti 😅

• Anonyymi00017
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Tekeepäs, erityisesti jos lukee mies/nainen vertailuja liian kirjaimellisesti...väistöliikkeet käynnistyvät automaattisesti 😅

Totta, eihän sitä pääse edes alkukahinoihin, jos vertaa itseään kaikkiin listoihin, mitä täällä näkyy 😅

Haluan olla silti uskoa rakkauteen ja pieniin ihmeisiin. Jos jonkun lista olisikin sellainen, että sen pystyisi täyttämään omana itsenään 🤗

Aletheias

• UUSI

Minussa on selvästi aromanttisia sekä asosiaalisia piirteitä siinä mielessä, että viihdyn parhaiten yksin enkä kaipaa muita ihmisiä elämääni.

• Anonyymi00009
        UUSI

Luin ”aromaattisia” 😀

• Anonyymi00007
      UUSI

Eihän näistä anonyymeistä vierailijoista voi tietää.

• Anonyymi00008
      UUSI

Suuri epäilys voimisesta, eräät tekevät niin ällöjä aloituksia.

• Anonyymi00010
      UUSI

No en näkemättä. Täällä voi olla kuka tahansa ruudun toisella puolella väittäen että olisi tietyn ikäinen ja sukupuolinen.
      Teksteihin ja asiasisältöön voin rakastua ja omiin mielikuviin toisesta.

• UUSI

Olen viimeiset 17 vuotta ollut koukussa S24 keskustelufoorumiin. Jos tämä ei ole sokeaa rakkautta, niin mikä sitten?
      Onko tämä ollut opettavaista aikaa?

Hmmm...
      Lähdetään siitä, että minä en tiedä mistään mitään.

😁

• Anonyymi00012
        UUSI

Parempi S24 on huomattavasti kuin esim tupakka tai nikotiinipussit.

• Anonyymi00014
        UUSI

HUomaako kukaan että tuo 17 vuotta toistuu tässä ketjussa usein? Pieni vinkki vaan lukijoille.

• UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

HUomaako kukaan että tuo 17 vuotta toistuu tässä ketjussa usein? Pieni vinkki vaan lukijoille.

Tosiaankin, nuorimmaiseni on 17v :)

• UUSI

Tää oli sen myrkynsylkijän aloitus. Naiset, nostakaa kytikntä tästä ketjusta. Huomasin, että hän on täällä paikalla, kohta pahenee sylkeminen.

• Anonyymi00015
        UUSI

Käärmeet voi karkoittaa sylkemällä niiden päälle.

• UUSI

Ei itseasiassa ole, vaan minun puska aloitus. Sylkijä kyllä on saatu seuraan, sen minäkin huomasin.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei itseasiassa ole, vaan minun puska aloitus. Sylkijä kyllä on saatu seuraan, sen minäkin huomasin.

Täällä on nyt ylilaudan inceleitä peräkammarista kun se muuttui maksulliseksi.

• UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Täällä on nyt ylilaudan inceleitä peräkammarista kun se muuttui maksulliseksi.

Siellä ei kyllä täyspäiset kauaa kestä. Mitä olen murha juttuja lukenut ja google ohjannut ylilaudalle, niin käytös siellä on kokolailla tyypeillä kun hullujen huoneella.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Pahoittelut virheestä.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pahoittelut virheestä.

Ei se mitään haittaa, mutta ajattelin vaan oikaista heti kun huomasin. Ei sillä nyt varmaan mitään väliä olisi, mutta jottet turhaan pelästy aloitusta.

Tuli mieleen tehdä tämä aloitus, kun luin nettirakastumisista toisaalla.

• UUSI

Tjaa, epäilen vahvasti

• UUSI

Entäpäminä ja pujis..? Elävä todiste, että palstalla kaikki on mahdollista.

• Anonyymi00019
      UUSI

autisti rakastaa tietokoneensa

• Anonyymi00020
      UUSI

ketään ole olemassa, kaikki on hologrammia

• Anonyymi00021
      UUSI

Kaikki potentiaaliset palstan miehet ovat aina varattuja. Voisin, jos joku järkevä olisi vapaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      175
      1962
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      157
      1388
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      223
      1020
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 58
      878
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      70
      800
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      793
    8. 93
      767
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      687
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      656
    Aihe