suomi24 palstalaiseen vai onko sinulla paljon epäilyksiä voimisesta?
Vastaukset 43
- Anonyymi00001UUSI
Kysytkin vielä!
Nytkin ainakin 3 palstalaista on minuun rakastuneita.
🦄- Anonyymi00011UUSI
Itse olisin epäileväinen rakastumisen suhteen? Kiinnostava voi olla, mut rakastunut? Kirjoittaa voi mitä vain, yrityksen puutteesta ei voi ketään syyttää. Vastaanottaja enemmän vastuullinen?
Voisin varmaan sellaiseen, joka näkee kuoren alle ja kohtelee inhimillisesti.
Lisään kuitenkin, että en etsi tällä hetkellä kumppania ja puhun yleisesti aistit avoinna kulkemisesta. En rajoita asioita johonkin tiettyyn muottiin, kuten palsta tai live-elämä. Uskon kuitenkin live-kohtaamisiin ennemmin.
- Anonyymi00002UUSI
No en.
- Anonyymi00003UUSI
Kaippa kaikki on mahdollista, mutta se vaatisi tapaamisen joissain aivan muissa merkeissä.
- Anonyymi00004UUSI
Palstasosset asuu mutsinsa luona.
https://www.youtube.com/watch?v=Uckm-DNga1s&list=RDUckm-DNga1s&start_radio=1- Anonyymi00018UUSI
Perseet luulevat nousevan omistajaluokkaan äänestämällä oikeistoa ja omistamalla jonkun lahon tönön torakoita täynnä.
Et ole oikeistolainen elket elä pelkillä pääomatuloilla. Ellet elä on idiotismia äänestää KOK, PS, KD, RKP tai edes kes KUSTA.
Hyvin teidät lahkoLOISET on aivopesty.
>Simiti<
En halua rakastua keneenkään enää ikinä.
En enää, sekin on koettu kuten ihastumisetkin. Puuttuu rakastumisen tarve. Puuttuisi sittenkin, vaikka olisin sinkku. Mun status ei ole syy, vaan mun sydän on syy. Se ei kaipaa enää rakastumisia.
Ihmisistä saa ja voi tykätä ilman romanttisiakin tunteita ja suunnitelmia. Sille olen avoin, että kivojakin ihmisiä on vaikka todella moni epäkiva on mulle ihmisvastaisuutta saanut kasvateltua.
- Anonyymi00005UUSI
Tässä kommentoineet henkilöt ovat äärimmäisen epävakaita ja pelottavan epänormaaleja ja outoja. Luulin itse olevani omituinen mutta palstaa luettuani totesin etten ole.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Perustelut näkemyksellesi?
Mä itse olen jo 17:sta vuotta avoliitossa lasteni isän kanssa ja kyllä olemme törmänneet S24 keskustelujen kautta toisiimme. Sitten tietysti irl.
Tiedän hyvin, että ei tarvi olla epänormaali ollakseen ihmisen kumppani, johon törmäsi kesteluissa.Kannattaa ehkä miettiä mitä sanoo ja väittää ihmisistä joita ei edes tunne.
Ja kun kerran noin on pokkaa sanoa niin ehkä voisit sen nikin laittaa rohkeasti esille.
Nikin taikka allekirjoituksen.
Ps
Äläkä yleistä tollain turhaan,
etköhän sä mulle tuon tarkoittanut kuitenkin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä itse olen jo 17:sta vuotta avoliitossa lasteni isän kanssa ja kyllä olemme törmänneet S24 keskustelujen kautta toisiimme. Sitten tietysti irl.
Tiedän hyvin, että ei tarvi olla epänormaali ollakseen ihmisen kumppani, johon törmäsi kesteluissa.Ei ne perustele. Ne trollaa, yrittää härkkiä ja ärsyttää.
- Anonyymi00013UUSI
Ja tähän tärppiin tarttuivat ne kaikkein sekopäisimmät, jotka todennäköisesti ovat yksi ja sama henkilö eri profiileilla esiintyen.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja tähän tärppiin tarttuivat ne kaikkein sekopäisimmät, jotka todennäköisesti ovat yksi ja sama henkilö eri profiileilla esiintyen.
Sun kuule pitäisi alkaa lottoamaan, noilla selvänäkijän kyvyillä voittorivi olisi tiedossa jo kauan ennen arvontaa :)
- Anonyymi00006UUSI
Tietysti voisin, jos tapaisin jonkun livenä ja kemiat osuisivat kohdilleen. Ei kai palstalle kirjoittaminen kenestäkään tee immuunia rakastumiselle?
AletheiasTekeepäs, erityisesti jos lukee mies/nainen vertailuja liian kirjaimellisesti...väistöliikkeet käynnistyvät automaattisesti 😅
- Anonyymi00017UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
Tekeepäs, erityisesti jos lukee mies/nainen vertailuja liian kirjaimellisesti...väistöliikkeet käynnistyvät automaattisesti 😅
Totta, eihän sitä pääse edes alkukahinoihin, jos vertaa itseään kaikkiin listoihin, mitä täällä näkyy 😅
Haluan olla silti uskoa rakkauteen ja pieniin ihmeisiin. Jos jonkun lista olisikin sellainen, että sen pystyisi täyttämään omana itsenään 🤗
Aletheias
Minussa on selvästi aromanttisia sekä asosiaalisia piirteitä siinä mielessä, että viihdyn parhaiten yksin enkä kaipaa muita ihmisiä elämääni.
- Anonyymi00009UUSI
Luin ”aromaattisia” 😀
- Anonyymi00007UUSI
Eihän näistä anonyymeistä vierailijoista voi tietää.
- Anonyymi00008UUSI
Suuri epäilys voimisesta, eräät tekevät niin ällöjä aloituksia.
- Anonyymi00010UUSI
No en näkemättä. Täällä voi olla kuka tahansa ruudun toisella puolella väittäen että olisi tietyn ikäinen ja sukupuolinen.
Teksteihin ja asiasisältöön voin rakastua ja omiin mielikuviin toisesta. Olen viimeiset 17 vuotta ollut koukussa S24 keskustelufoorumiin. Jos tämä ei ole sokeaa rakkautta, niin mikä sitten?
Onko tämä ollut opettavaista aikaa?
Hmmm...
Lähdetään siitä, että minä en tiedä mistään mitään.
😁- Anonyymi00012UUSI
Parempi S24 on huomattavasti kuin esim tupakka tai nikotiinipussit.
- Anonyymi00014UUSI
HUomaako kukaan että tuo 17 vuotta toistuu tässä ketjussa usein? Pieni vinkki vaan lukijoille.
Anonyymi00014 kirjoitti:
HUomaako kukaan että tuo 17 vuotta toistuu tässä ketjussa usein? Pieni vinkki vaan lukijoille.
Tosiaankin, nuorimmaiseni on 17v :)
Tää oli sen myrkynsylkijän aloitus. Naiset, nostakaa kytikntä tästä ketjusta. Huomasin, että hän on täällä paikalla, kohta pahenee sylkeminen.
- Anonyymi00015UUSI
Käärmeet voi karkoittaa sylkemällä niiden päälle.
Ei itseasiassa ole, vaan minun puska aloitus. Sylkijä kyllä on saatu seuraan, sen minäkin huomasin.
- Anonyymi00016UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei itseasiassa ole, vaan minun puska aloitus. Sylkijä kyllä on saatu seuraan, sen minäkin huomasin.
Täällä on nyt ylilaudan inceleitä peräkammarista kun se muuttui maksulliseksi.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Täällä on nyt ylilaudan inceleitä peräkammarista kun se muuttui maksulliseksi.
Siellä ei kyllä täyspäiset kauaa kestä. Mitä olen murha juttuja lukenut ja google ohjannut ylilaudalle, niin käytös siellä on kokolailla tyypeillä kun hullujen huoneella.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Pahoittelut virheestä.
Mu5tasydän kirjoitti:
Pahoittelut virheestä.
Ei se mitään haittaa, mutta ajattelin vaan oikaista heti kun huomasin. Ei sillä nyt varmaan mitään väliä olisi, mutta jottet turhaan pelästy aloitusta.
Tuli mieleen tehdä tämä aloitus, kun luin nettirakastumisista toisaalla.
Tjaa, epäilen vahvasti
- Anonyymi00019UUSI
autisti rakastaa tietokoneensa
- Anonyymi00020UUSI
ketään ole olemassa, kaikki on hologrammia
- Anonyymi00021UUSI
Kaikki potentiaaliset palstan miehet ovat aina varattuja. Voisin, jos joku järkevä olisi vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751962Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571388Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71897
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70800- 47793
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656