Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä?
Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yritän ymmärtää miksi joku on erilainen, vaikka en samaa mieltä olisikaan.
Ajatuksena on kuitenkin katsoa asiaa postiivisesta vinkkelistä. Voi osallistua, mutta ei ole pakko.
Mikä on vahvuutesi palstalla?
86
348
Vastaukset 86
Tässä saa kehua itseään. Jeee! 😁
Heittäydyn analysoimaan itseäni.
Keskustelen asiallisesti kaikkien kanssa. Perustelen mielipiteeni, kommunkoin kohteliaasti ja minulle on helppo tulla juttelemaan. Pyrin olemaan rakentava ja kannustava. Eriävät mielipiteet eivät haittaa, kunhan pysytään asialinjalla.
On olemassa aiheita/ ketjuja, joihin en tietoisesti osallistu. Olen valikoiva. Tunnen omat rajani. ☝️🙂Niin tai ehkä halusin haastaa ihmisiä katsomaan peiliin positiivisessa mielessä. Sitähän ei tiedä kuinka moni siihen katselmukseen kykenee. Voin kyllä allekirjoittaa nuo asiat sinusta. 🙂
- Anonyymi00017UUSI
Huomasin itsessä, että olen kärsimätön
mielestäni keskeneräisyydelle, eikä
se ole ehkä ihan parasta. Yritän olla kommentoimatta,
se vaatii vielä hiomista. Anonyymi00017 kirjoitti:
Huomasin itsessä, että olen kärsimätön
mielestäni keskeneräisyydelle, eikä
se ole ehkä ihan parasta. Yritän olla kommentoimatta,
se vaatii vielä hiomista.Tuohon kärsivällisyyteen voi oppia, jos on halua. Itse en ole millään tavoin pitkäjänniteinen tapaus. Turhaudun helposti.
Tiettyjen ketjujen kommentoimatta jättäminen ei itselläni tuota vaikeuksia. Keskityn mukaviin aiheisiin, ohitan tietoisesti kaikki vähemmän mukavat ketjut.- Anonyymi00027UUSI
Miksi mielipiteensä pitää perustella etkö luota itseesi
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi mielipiteensä pitää perustella etkö luota itseesi
Täällä keskustelupalstalla saattaa tulla usein väärinkäsityksia. Koska meillä on vain tämä teksti (kaikki eleet, ilmeet ja äänenpainot puuttuvat), on hyvä perustella kantansa.
Tuo perustelu selkeyttää näkökulmaa ja kommunkointia.
Mielestäni perustelu on aina järkevää.- Anonyymi00030UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin tai ehkä halusin haastaa ihmisiä katsomaan peiliin positiivisessa mielessä. Sitähän ei tiedä kuinka moni siihen katselmukseen kykenee. Voin kyllä allekirjoittaa nuo asiat sinusta. 🙂
Entä jos ei ole mitään hyvää sanottavaa itsestään?
En tiedä, en mieti vahvuuksiani vasta kun tosi haasteen edessä.
Ja ihmisillä on minun kohdalla useimmiten tarve alleviivaten etsiä niitä heikkouksiani, eikä vahvuuksiani. Niin nekin on jääny vähän ilmaan leijumaan. 😅
En oikeasti ole eläissäni tavannut montaa ihmistä, joka ei olisi mielellään kertomassa heikkouksistani. Kyllä ne on ne mihin mielummin tartutaan, aina.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja ihmisillä on minun kohdalla useimmiten tarve alleviivaten etsiä niitä heikkouksiani, eikä vahvuuksiani. Niin nekin on jääny vähän ilmaan leijumaan. 😅
En oikeasti ole eläissäni tavannut montaa ihmistä, joka ei olisi mielellään kertomassa heikkouksistani. Kyllä ne on ne mihin mielummin tartutaan, aina.Se on niiden ihmisten omaa tyhmyyttä, muista se.
Mu5tasydän kirjoitti:
Minä autan: suoruus, vilpittömyys, "hyvä jätkämäisyys". 🙂
Kiitän avusta. Nämä on joidenkin mielestä myös heikkouksiani. 🙂
Mu5tasydän kirjoitti:
Se on niiden ihmisten omaa tyhmyyttä, muista se.
Se voi myös olla heudän ainoa taito. Etsiä vikoja vahvuuksien sijaan. Itse koen heidät jotenkin ahdistuneiksi ja uhatuiksi, silloin ei näe kuin uhkia ja puutteita muissa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kiitän avusta. Nämä on joidenkin mielestä myös heikkouksiani. 🙂
Ole hyvä. 🙂
Tökstöksnöö kirjoitti:
Se voi myös olla heudän ainoa taito. Etsiä vikoja vahvuuksien sijaan. Itse koen heidät jotenkin ahdistuneiksi ja uhatuiksi, silloin ei näe kuin uhkia ja puutteita muissa.
Heikko itsetunto sellaisella, joka arvostelee toisia pyytämättä.
Mu5tasydän kirjoitti:
Heikko itsetunto sellaisella, joka arvostelee toisia pyytämättä.
Juu, joskus pöhöttynyt egokin aiheuttaa samaa. Välillä pelkkä ilkeys ja omien ongelmien kosto kohdistaen ne muihin.
Kun teen toisen arvottomaksi, luulen olevani parempi. Kun satutan toista, luulen olevani vahvempi jne.- Anonyymi00018UUSI
Tökstöksnöö:
Olet sopuisa vastailija ja jos heittäydyt neliömäiseksi,
saatat tulla takaisin ja lisätä jotain pehmeästi.
Se on rohkeaa.
Avara mieli on myös ominaisuus.
Ei sais sotkeentua ihmisten elämään,
mutta meinasin eilen lähettää Vincent Tolmannin haastiksia.
Se on sellanen oho, mielenkiitoista tyyppi.
Löytyy tuubista. Anonyymi00018 kirjoitti:
Tökstöksnöö:
Olet sopuisa vastailija ja jos heittäydyt neliömäiseksi,
saatat tulla takaisin ja lisätä jotain pehmeästi.
Se on rohkeaa.
Avara mieli on myös ominaisuus.
Ei sais sotkeentua ihmisten elämään,
mutta meinasin eilen lähettää Vincent Tolmannin haastiksia.
Se on sellanen oho, mielenkiitoista tyyppi.
Löytyy tuubista.Neliömäinen? Nyt pyydän avamaan millainen on neliömäinen? Kulmikas? 🙃
Täytyy kurkata Vincenttiä.
- Anonyymi00001UUSI
vahvuuteni on heikkouteni
- Anonyymi00002UUSI
erektio ei jätä, on vahva
- Anonyymi00007UUSI
Ketään ei kiinnosta, ei varmaan edes tätä itsensä kanssa kirjoittelevaa aaoeemultinikkimiestä, pippeliinsä todellisuuden hahmottamisen kriittisellä hetkellä tarttuva defenssisetä
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta, ei varmaan edes tätä itsensä kanssa kirjoittelevaa aaoeemultinikkimiestä, pippeliinsä todellisuuden hahmottamisen kriittisellä hetkellä tarttuva defenssisetä
Kun sinua niin arvelluttaa ettei ketään kiinnosta, niin tee poikkeus ja kiinnostu. Voisi olla sullekkin ihan uusi kokemus.
- Anonyymi00013UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kun sinua niin arvelluttaa ettei ketään kiinnosta, niin tee poikkeus ja kiinnostu. Voisi olla sullekkin ihan uusi kokemus.
Mielestäni tuolle eepokkisedälle vastailu on juuri kiinnostusta :) Minua taas kiinnostaa tämä pilvi ja sitä liki seuraavan varjo.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mielestäni tuolle eepokkisedälle vastailu on juuri kiinnostusta :) Minua taas kiinnostaa tämä pilvi ja sitä liki seuraavan varjo.
Epoksisetä olis paljon enemmän nykyaikaa. Kaikki kun on niin muovisia kerta. 😏
- Anonyymi00003UUSI
en ole rasisti ja voin hyvin
- Anonyymi00004UUSI
matematiikka on heikko
- Anonyymi00005UUSI
osan kirjoittaa kymmensormenjärjestelmällä
- Anonyymi00006UUSI
Vahvuuteni on, etten tee itseäni korostavia aloituksia. Teen mieluummin asioista, joissa kerron raikkaat mielipiteeni.
Mieluumminmtarinan kertoja kuin itserakas esiintyjä. Toisaalta olisi luonnontieteellinen maailmakuva, mutta koska suurin osa palstalaisista omaa toisenlaisen, humanistiseksi tai holistiseksi tai teleologiseksi (päämäärä- ja tarkoitushakuiseksi, finalistiseksi) sanotun, he haluavat vatkata asioita, jotka on jo tarkoin tutkittu.
Ratkaisu kuitenkin löytyisi sieltä, ja löytyisikin yksiselitteisesti. Valtaosaan olisi ratkaisu biologiassa, mutta sen teoria vaatii matemaattista hahmotuskykyä. Se on useimpien keskustelijoiden saavuttamattomissa.
Siksi useimmat kommentit ovatkin psykologistisia eli kyökkipsykologisia, joilla on vain viihdearvo. Kaikki psykologia ei suinkaan ole viihteellistä vatkaamista, vaan nojaa RAUTAISEEN tieteelliseen tutkimukseen.
Keskustelu netissä on useimmille eräänlaista viihdettä, mutta minulla on selkeä agenda. Pyrin esittämään asiat luonnontieteellisesti niille ja vain niille, jotka eivät vielä ole joutuneet väärälle raiteelle. Jotka ovat joutuneet, ovat jo lopullisesti menetettyjä.Mu5tasydän kirjoitti:
Sanoisin vahvuudeksesi, että osaat perustella asiat hyvin.
Mustis🖤, ei voi olla vaikeaa perustella luonnontieteellistä menetelmää. Hyvää harmaata päivää! Onkohan samanlaista muuallakin Suomessa?
rennosti.m kirjoitti:
Mustis🖤, ei voi olla vaikeaa perustella luonnontieteellistä menetelmää. Hyvää harmaata päivää! Onkohan samanlaista muuallakin Suomessa?
Kiitos samoin sinne. Veikkaan, että monessa paikassa on. :)
Toinen asia, mitä ideologisesti propagoin on vapaamielyys. Se ei ole luonnontieteellisesti selitettavissä ainoaksi oikeaksi, siksi se on nimenomaan ideologinen. Palstalla voittopuolisesti on vastakkainen asenne, moralismi, varsinkin seksiasioissa.
Käsitykseni on, että moralismi ei ole pakollinen asenne. Saa sen hylätäkin ja siirtyä asiakohtaiseen harkintaan, mutta jos joku haluaa pitää moralisminsa, saa sen pitää.
Ongelma on vain siinä, että moralistit luulevat, että me vapaamieliset elämme kuin pellossa. Asiakohtainen harkinta kuitenkin johtaa vähempään hosumiseen ja peippelehtimiseen kuin moralismi.
Minäkin olen ollut yhdynnässä vain kahden sisaren kanssa, joista suloinen Nuppuseni on toinen. Hän on yhtä vapaamielinen kuin minäkin, mutta on ollut vain minun kanssani yhdynnässä. Kuulostaako, että olisi kuin peura pellossa?
Kolmas asia, josta pidän TIUKASTI kiinni, kuten nykynaisten ja -miesten valtaenemmistö, on naisten ja miesten luovuttamaton tasa-arvo.
Trollit ja kuvittelijat luulevat, että kirjoittaisin ilman nimimerkkiä myös naisvihaisia kirjoituksia. Tällaista ei tapahdu. Kirjoitan vain ja ainoastaan sinisellä nikilläni.
Sisaret ovat suloisia, ihanoittavia, ystävällisiä ja nättejä kuin kuin Meloksen Afrodite. "Afrodite (m.kreik. Ἀφροδίτη) on kreikkalaisessa mytologiassa rakkauden, kauneuden, sulouden, hedelmällisyyden ja seksuaalisuuden jumalatar."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Afrodite🌹👀rennosti.m kirjoitti:
Toinen asia, mitä ideologisesti propagoin on vapaamielyys. Se ei ole luonnontieteellisesti selitettavissä ainoaksi oikeaksi, siksi se on nimenomaan ideologinen. Palstalla voittopuolisesti on vastakkainen asenne, moralismi, varsinkin seksiasioissa.
Käsitykseni on, että moralismi ei ole pakollinen asenne. Saa sen hylätäkin ja siirtyä asiakohtaiseen harkintaan, mutta jos joku haluaa pitää moralisminsa, saa sen pitää.
Ongelma on vain siinä, että moralistit luulevat, että me vapaamieliset elämme kuin pellossa. Asiakohtainen harkinta kuitenkin johtaa vähempään hosumiseen ja peippelehtimiseen kuin moralismi.
Minäkin olen ollut yhdynnässä vain kahden sisaren kanssa, joista suloinen Nuppuseni on toinen. Hän on yhtä vapaamielinen kuin minäkin, mutta on ollut vain minun kanssani yhdynnässä. Kuulostaako, että olisi kuin peura pellossa?
Kolmas asia, josta pidän TIUKASTI kiinni, kuten nykynaisten ja -miesten valtaenemmistö, on naisten ja miesten luovuttamaton tasa-arvo.
Trollit ja kuvittelijat luulevat, että kirjoittaisin ilman nimimerkkiä myös naisvihaisia kirjoituksia. Tällaista ei tapahdu. Kirjoitan vain ja ainoastaan sinisellä nikilläni.
Sisaret ovat suloisia, ihanoittavia, ystävällisiä ja nättejä kuin kuin Meloksen Afrodite. "Afrodite (m.kreik. Ἀφροδίτη) on kreikkalaisessa mytologiassa rakkauden, kauneuden, sulouden, hedelmällisyyden ja seksuaalisuuden jumalatar."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Afrodite🌹👀Ei siinä ole mitään pahaa, jos on seksuaalisesti vapaamielinen, jos se sopii kumppanille ja pelisäännöt ovat molemmille selvät.
Kaikista tärkeintä on mielestäni elää kumppania kunnioittavasti ja jokainen pariskunta määrittelee yhdessä rajansa.
Se että molemmat pystyvät keskustelemaan omista toiveistaan on asian ydin. Ainahan sellainen ei ole edes mahdollista, kumppanin ollessa väärä.
Suklaa- ja leivonnaisasiantunteneisuuteni ovat ainoat vahvuuteni.
:)- Anonyymi00009UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Teet myös hauskoja aloituksia oikeasta elämästä.
En tee yleistyksiä, en lyö leimaa otsaan täysin vieraisiin ihmisiin, en tee olettamuksia ihmisistä netti kirjoitusten perusteella.
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tee yleistyksiä, en lyö leimaa otsaan täysin vieraisiin ihmisiin, en tee olettamuksia ihmisistä netti kirjoitusten perusteella.
Tärkeä taito.
- Anonyymi00020UUSI
Ei ole sun ainoat vahvuudet!
Sä olet aina ystävällinen kaikille❣
(vttuilet toki joskus, muttet pahalla)
Sä et syrji ketään,
etkä valikoi kenelle vastaat.
Sä et usko muiden mustamaalauksiin
etkä toisten valheisiin muista.
Et anna vaikuttaa sun suhtautumisiin muihin.
❤🍫☕🥪❤ Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei ole sun ainoat vahvuudet!
Sä olet aina ystävällinen kaikille❣
(vttuilet toki joskus, muttet pahalla)
Sä et syrji ketään,
etkä valikoi kenelle vastaat.
Sä et usko muiden mustamaalauksiin
etkä toisten valheisiin muista.
Et anna vaikuttaa sun suhtautumisiin muihin.
❤🍫☕🥪❤Mutta minähän saatan olla se joka kiusaa puskista kaikkia!
((paras herättää välittömästi epäilyksiä, jos maineeni on noin positiivinen))
- Anonyymi00010UUSI
Olen yleensä asiallinen, ystävällinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Onhan minullakin ne omat inhoajani, mutta en heistä sen kummemmin välitä, eli minun puoleltani tulen toimeen heidänkin kanssa.
Pyrin ymmärtämään erilaisia näkökulmia ja muistamaan, etten voi tietää, millainen ihminen ruudun toisella puolella kirjoittelee ja millaisten haasteiden kanssa hän omassa elämässään kamppailee.
AletheiasSinulla on kyky ja jaksaminen alustaa mielipiteesi niin, että yksinkertaisempikin lukija ymmärtää yskän.
- Anonyymi00015UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Sinulla on kyky ja jaksaminen alustaa mielipiteesi niin, että yksinkertaisempikin lukija ymmärtää yskän.
Jokuhan minulle antoi palautetta, että vastaan itsestäänselvyyksillä ja joskus kyllä teen niin. En sen takia, että aliarvioisin palstalalsia, vaan minulla joskus on tyylinä sepustaa kautta rantain. Yritän siis napakoittaa tekstejäni 😊
Aletheias Anonyymi00015 kirjoitti:
Jokuhan minulle antoi palautetta, että vastaan itsestäänselvyyksillä ja joskus kyllä teen niin. En sen takia, että aliarvioisin palstalalsia, vaan minulla joskus on tyylinä sepustaa kautta rantain. Yritän siis napakoittaa tekstejäni 😊
AletheiasNo varmaan palautteen antaja on ollut sama, joka arvostelee muitakin samoin sanoin. Älä välitä moisesta. Tunnistettava tyylisi tekee sinusta juuri sinut.
- Anonyymi00022UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
No varmaan palautteen antaja on ollut sama, joka arvostelee muitakin samoin sanoin. Älä välitä moisesta. Tunnistettava tyylisi tekee sinusta juuri sinut.
En välitä liikaa, mutta kyllä minulle saa palautetta antaa 😊
Aina sitä ei itse tajua tekevänsä jotain ja silloin on hyvä, jos joku asiasta huomauttaa. Asiallisesti tietysti. Haukkuminen, mollaaminen ja piruilu on tietysti aina kiusaamista ja sitä ei saisi tapahtua palstalla eikä muuallakaan.
Aletheias Anonyymi00022 kirjoitti:
En välitä liikaa, mutta kyllä minulle saa palautetta antaa 😊
Aina sitä ei itse tajua tekevänsä jotain ja silloin on hyvä, jos joku asiasta huomauttaa. Asiallisesti tietysti. Haukkuminen, mollaaminen ja piruilu on tietysti aina kiusaamista ja sitä ei saisi tapahtua palstalla eikä muuallakaan.
AletheiasKyllä palautetta saa antaa varmasti monelle. Epäasiallisuudet on erikseen, raja on joskus hyvin hieno.
- Anonyymi00023UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Kyllä palautetta saa antaa varmasti monelle. Epäasiallisuudet on erikseen, raja on joskus hyvin hieno.
Palstalla näkee paljon epäasiallisuuksia ja se ei ole koskaan ok. Ja palautteenkin kohdalla kannattaa harkita aina sitä, onko se tarpeen. Ei meistä kukaan täällä palstalla arvioitavana ole, joten joskus on ihan ok pitää mölyt mahassaan.
Aletheias
Vakaus, pitkämielisyys, lukutaitoisuus ja ajan (tosin väärän) hermolla eläminen.
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuon vakauden kanssa olen kyllä samaa mieltä. Määrätynlainen asiallisuus.
Yritän rajoittaa sitä asiallisuuden määrää, kun se taas ei ole tällaisen palstan vahvuus.
Palstan ulkopuolella sellainen olisi mielekkäämpää.scrg kirjoitti:
Yritän rajoittaa sitä asiallisuuden määrää, kun se taas ei ole tällaisen palstan vahvuus.
Palstan ulkopuolella sellainen olisi mielekkäämpää.Tämä on huomattu. 👍
- Anonyymi00011UUSI
Se miksi joku on erilainen johtuu yksinkertaisesti siitä olemme kaikki erilaisia ei ole olemassakaan kahta samanlaista on olemassa vain huonompia tai parempia aina kun ottaa suunnan huonompaan takaa itse itselleen varman pettymyksen parhaassakaan tapauksessa ei tee muuta kuin pilaa toisen elämän puolivälissä lienee kai se täydellinen helvetti
- Anonyymi00012UUSI
Olen miettinyt että rauha ja sopusointu ovat täällä aika mahdottomia. Me ollaan tuolla ulkopuolella omissa kuplissamme sosiaalisissa yhteisöissä. Siellä on käyttäydyttävä. Täällä sana on vapaa. Ei ihme että arvot törmäävät.
Toinen on ikä. Jos hajonta on 40 vuotta ei yhteentörmäyksiltä voi välttyä. Niin me olemme erilaisia. Joidenkin kanssa on vain helpompi tulla toimeen kuin toisten kanssa.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen miettinyt että rauha ja sopusointu ovat täällä aika mahdottomia. Me ollaan tuolla ulkopuolella omissa kuplissamme sosiaalisissa yhteisöissä. Siellä on käyttäydyttävä. Täällä sana on vapaa. Ei ihme että arvot törmäävät.
Toinen on ikä. Jos hajonta on 40 vuotta ei yhteentörmäyksiltä voi välttyä.Minusta se on kunnoituksen puutetta, jos ei siedä vaikka iän tai kokemuksen tuomaa oletettua viisautta, mutta se on vain minun mielipiteeni.
Monesti vanhemmat ihmiset viisastuvat käytyään omat taistelunsa ja haluavat jakaa kokemuksensa, että jonkun toisen ei pitäisi taistella.
Toki tyyli ratkaisee, että miten asian esittää ja meneekö esitystapa perille saakka, jos se nuorempi ei vaikka halua neuvovaa tyyliä.
Olen joutunut erästä opastamaan neuvontatyylissä, kun se on ollut vähättelevä ja itseään paremmaksi tekevä. Tällainen asetelma voi olla vaikka isoveli-pikkusisko -asetelmassa.- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toinen on ikä. Jos hajonta on 40 vuotta ei yhteentörmäyksiltä voi välttyä.Vapaa sana ja ikä eivät ole synonyymeja huonolle käytökselle.
Vakaus, en höntyile
- Anonyymi00014UUSI
Asiallisuus, ehkäpä tasapainoisuuskin, monimuotoisuus.
- Sheena Tuskin minulla mitään näkyviä vahvuuksia on, etenkään täällä. Periaatteessa pyrin olemaan puolueeton, mitä nyt joskus suodatin menee tukkoon.
Täällä roikun toistaiseksiMu5tasydän kirjoitti:
Leikkisyys on vahvuutesi ehdottomasti. :)
On ollut vähän kateissa muutaman päivän mutta tuntui palautuvan jossain määrin kun käväisin äsken tuulettamassa kahden korvan välistä tuulitunnelia pätkän matkaa motolla 🙃
Ex-Lukka kirjoitti:
On ollut vähän kateissa muutaman päivän mutta tuntui palautuvan jossain määrin kun käväisin äsken tuulettamassa kahden korvan välistä tuulitunnelia pätkän matkaa motolla 🙃
Jokaisella on oma tapansa nollata. Vahvuus sekin, että olet löytänyt omasi. :)
- Anonyymi00016UUSI
Sulla on positiivinen näkökulma, ajattelin aamulla samaa ja mietin
minne mun positiivisuus on kadonnut.
Kiitos positiivisuudestasi. Oikeasti.
Yksi tekijä on muutto negatiivisuuden keskelle. Huomasin sen jo ekana vuonna, ja arvasin, että se tarttuu tai pitää lähteä pois.
Toinen on koettu elämä. Olen saanut kokemuksia.Kiitos osallistumisesta.
Itse olen kokenut, varsinkin tuolla oikeassa elämässä, että jos ympäröi itsensä negatiivisilla asioilla, niin se oma katsontakanta alkaa muuttumaan.
Vedän nykyisin selvät rajat kenelle annan aikaani.
Ensin yritän auttaa ja kuunnella, mutta jos huomaan, että toisella ei ole halua tarttua tarjottuun apuun, niin pistän hommalle pisteen.
Muuten vain valittajat - ei kiitos. Toinen on, jos sama laulu soi vuodesta toiseen ilman konkreettista työskentelyä asian / itsensä kanssa, syövät omankin kyvyn katsoa asiaa positiivisemmasta vinkkelistä.
Ja kyllä, syyllistyn myös itse valittamiseen, mutta yritän kehittää sitä puolta itsessäni.
- Anonyymi00021UUSI
Ooh olen niin ihana! Olen nainen ja niin ihana, on niiin ihanaa saada kehua itseäni monen eri nimimerkin voimin! Oooh kun on ihanaaa!
Sitten joskus kun sinut lyödään aateliseksi vuosikymmenien palstaponnistelujen jälkeen niin ehdotan tulevaan vaakunaan kuvaavaksi lauseeksi seuraavaa:
"Yksi kaikille ja kaikki yhdelle", ei ihan kuin muskettisotureilla mutta melkein 😁.
Kuvaksi sitten pari tikkua ristiin, en tiedä sitten mistä mieleen juolahti. Visuaalinen ilme jää vähän köyhäksi mutta niin se tuppaa jäämään palstallakin 😄
Suurin vahvuuteni palstalla on myös suurin heikkouteni. Ja se on se, että olen aidosti vain minä itse.
Toki suojelen yksityisyyttäni ja anonyymiteettiäni sen verran, etten kerro palstalla ihan kaikkea.
Eli sanoisin siis että aitous.Sen sijaan, kun on kyse toisesta, saatat kirjoittaa ilkeimpiä sanoja, jotka mieleesi nousevat, ja taatusti nousevat.
- Anonyymi00024UUSI
Laajat tiedot, kokemus, kirjoitustaito, kyky löytää uusia näkökulmia, kaavoihin kangistumattomuus, luovuus, mielikuvitus, äly ja edellä mainituista seikoista johtuen, kyky voittaa väittelyt ja vittuiluskabat.
- Anonyymi00025UUSI
Hiihtokilpailuihin osallistuisi 120 hiihtäjää, tulisin sukset lipsuen kieli vyön alla maaliin ollen 78.
Haastattelija kysyisi "mikä oli vahvuutesi". Olisi pakko vastata pitovoide.
Mjoo, ei ole vahvuuksia, mutta heikkouksillakin voi päästä maaliin saakka.
AVKoko rakuunapataljoona, n. 1000 miestä komennettiin 60 km:n kansanhiihtoon. Tulin maaliin viimeisenä koko pataljoonasta. Ilmoittauduin eskadroonan vahtimestarille (vääpelille) ja kerroin, että tulipa hiihdettyä.
Vahtimestari: "Kele, alikersantti, hiihdittekö siis koko lenkin."- Anonyymi00026UUSI
rennosti.m kirjoitti:
Koko rakuunapataljoona, n. 1000 miestä komennettiin 60 km:n kansanhiihtoon. Tulin maaliin viimeisenä koko pataljoonasta. Ilmoittauduin eskadroonan vahtimestarille (vääpelille) ja kerroin, että tulipa hiihdettyä.
Vahtimestari: "Kele, alikersantti, hiihdittekö siis koko lenkin."Noin se menee, ei tärkeintä ole menestyminen, vaan osanottaminen.
AV
- Anonyymi00028UUSI
IDGAF
- Anonyymi00029UUSI
En käy usein palstalla
- Anonyymi00031UUSI
Moninäkökulmaisuus, josta sitten koetan valita sen eettisesti painavimman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411324
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 70567