Oletko nauraessasi hehettäjä?

Anonyymi-ap

Siis tosi ärsyttävää kun miettii sitä, miltä nauraminen oikeasti kuulostaa. Kuulostaako tai nauraako joku oikeasti sillä tavalla, että sen voi kirjoittaa kirjaimellisesti he heh heh heh hee he? Jotenkin se kuulostaa teennäiseltä nauramiselta, jos jokaisen naurupyrähdys alkaa "h" Kirjaimella. Tuskin kukaan oikeasti hehhettää vaan pikemmin nauru on sellaista myhähtelyä. Mitäs mieltä oot?

25

158

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hihitän, hyrisen ja räjähdän nauramaan, siis revolveri nauru tai aivan kamala harvinainen iso nauru, että hahhahhaha!
      Vilma

• Anonyymi00002

Onko tämä joku klikkihuijaus jolla yrität saada omille videoillesi katselijoita ja sitä kautta ansaita Youtube -tuloja?

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Onko tämä joku klikkihuijaus jolla yrität saada omille videoillesi katselijoita ja sitä kautta ansaita Youtube -tuloja?

Ei tuo ole mikään oma video. Minulla ei ole "omia" videoita missään.

Olen pari tuntia laiskotellut ja nauranut kaikenlaisille hassuille eläinvideoille.
        Tuo vaan sopii erittäin hyvin tämän ketjun aihepiiriin.

Nauraisit sinäkin joskus. Se tekee hyvää mielelle ja sielulle. 😅

• Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sinunhan pitää ottaa selvää mitä multinikkimies hakee ja klikkailla linkkejä auki ku huomista ei ois. Sun kelat on aika käsittämättömiä. Sivusta naiselta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinunhan pitää ottaa selvää mitä multinikkimies hakee ja klikkailla linkkejä auki ku huomista ei ois. Sun kelat on aika käsittämättömiä. Sivusta naiselta

You tube tuloja, jo toisten pennoset kiinnostaa kunhan mistään ei tulis on vissiin idea tjn

• Anonyymi00017

No onpa hauska ja ainakin näyttää aidolta.

• Anonyymi00003

minä olen ehkä "hymyilevä hymh,, en hihittäjä enkä hekottaja".

• Anonyymi00004

Tosi kinkkinen kysymys. Se voi olla, että nauru on enemmän ahhahhahhaaa tai muahahaa. Hehhehhee joo ei se oikein soinnu 😁

• Anonyymi00005

Joo mulla kans ahhhahahahaaaa hieman viskisellä vivahteella

• Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo mulla kans ahhhahahahaaaa hieman viskisellä vivahteella

😄👍

• En naura. Ei kuulu mitään.

• Anonyymi00006

En oo kuunnellut omaa nauruani. Ne harvat ihmiset jotka saa mut kunnolla nauramaan vaan tietää.

• Anonyymi00007

nauhoita omaa nauruasi, niin selviää oletko kikattava kakkiainen?

samoin myös voit itse kuvata itseäsi omassa asunnossa, että mille näytät kun touhuat asioitasi...

• Minulla on monta erilaista naurua. Kaikki aika äänekkäitä. Sellaista hersyvää käkätystä ja joskus se on oikein mukavaa kuultavaa omiin korviini.

Minä elän ja nauran aidosti ja isosti. Olen ihmisenä aika nauravainen.

• Useimmiten varmaan jokin naurunsekainen hymähdys tai lyhyenpuoleinen hähätys. Sillä nyt ei ole mitään väliä miten hekottelee, kukin tyylillään

• Anonyymi00014

On tietenkin väliä, ahhahhaaa on oikea tapa repeillä täysin, aloittaja tietää. Kannattaisi kokeilla. Myös ehhehhhehheeee voi tulla kyseeseen, mutta ahhahhahhaa on lähempänä 😁

• Anonyymi00014 kirjoitti:

On tietenkin väliä, ahhahhaaa on oikea tapa repeillä täysin, aloittaja tietää. Kannattaisi kokeilla. Myös ehhehhhehheeee voi tulla kyseeseen, mutta ahhahhahhaa on lähempänä 😁

Ehkä sitten ähähää, tosin tytär syytti hekottelusta kun viimeksi minuun suutahti 😝

• Anonyymi00008

Mulla on hehee jotsin tämösrä kovaa äänistä naurua

• Anonyymi00009

Mpäh häh häh häh hää!

• Anonyymi00011

I get the last laugh for sure hillbillies

• Anonyymi00013

En tiedä varmasti. Pallea voi saada äkillisen krampituksen, keuhkoista puristuu ilmat ulos ja kurkusta kuuluu jotain hyymhviuhaha :)

• Mä nauran silleen että "kjäh häh, rjäh häh hää!" varsinkin kun näen aisurimiehiä joiden vaimoja olen käynyt puikottamassa tatuoidulla penislihasvarrella 😆

• Anonyymi00016

Käkätän ja hirnun niin jo se itsessään muita naurattaa. Saan naurulla muut mukaan😁🤷‍♀️

• Hehetän menemään. Joskus jopa röhkäisen, kun oikein kunnolla naurattaa ja vedet valuvat silmistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      590
      1434
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      689
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      549
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      505
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe