Millainen on naisellinen nainen

Anonyymi-ap

Naiset kertokaa milloin tunnet olevasi nainen

65

387

Vastaukset 65

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun saan pestä miehen boxereita käsin.

• Anonyymi00002

Haisteletko etumusta ennen pesua

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Haisteletko etumusta ennen pesua

Ja jälkeen myös.Mistäs sen muuten tietäis onko se puhdistunut.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja jälkeen myös.Mistäs sen muuten tietäis onko se puhdistunut.

Pesetkö myöskin sen mikä housujen etumuksessa on ollut

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pesetkö myöskin sen mikä housujen etumuksessa on ollut

Kädet toki pesen sen jälkeen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kädet toki pesen sen jälkeen.

No kyl sitä kätelläkin saa ja saa maistaakkin ja annatko omasi maistettavaksi ja sit leikkimään

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No kyl sitä kätelläkin saa ja saa maistaakkin ja annatko omasi maistettavaksi ja sit leikkimään

Juu käteltyä tulee tuntamattomia niinkuin sinäkin. Harvammin kukaan kättä maistanut. Mut meehän leikkimään 🥱

• Anonyymi00027
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sama kirjoittaja😂👍vastailee itselleen

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sama kirjoittaja😂👍vastailee itselleen

Juu tämä palstaäijä juuri, autuas juontaja. T naiselta koitahan pitää lippu korkealla muikku

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Juu tämä palstaäijä juuri, autuas juontaja. T naiselta koitahan pitää lippu korkealla muikku

Ei ollu muuten typo.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei ollu muuten typo.

Niin kerta kiusaamisesta uliseva maalittajalimppu, laske hanasta vaan "tuotetta" tätä lajia et osaa vaikka luulet

• Minun silmään naisellisuus on voimavara naiselle, joka huokuu naisellisuutta. Mun on vaikea vastata, kun en tunne naisellisuutta itsessäni.

• Anonyymi00004

TÄSSÄ👆 on se mikä erottaa hyvä ja pahan.
        Mutta harmittaako sinua jos toinen on naisellinen?

• Anonyymi00004 kirjoitti:

TÄSSÄ👆 on se mikä erottaa hyvä ja pahan.
        Mutta harmittaako sinua jos toinen on naisellinen?

Ei mitenkään harmita. Harmittais jos jotenkin kaipaisin olla nainen. En kaipaa, en ilmennä naiseutta, mä vaan olen siinä kehossa nainen, mutta onnellinen vain kun mun ei tarvi olla mitään naiselta odotettua. Kun minä riitän ilman sitä naishöttöä, niin kaikki hyvin.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei mitenkään harmita. Harmittais jos jotenkin kaipaisin olla nainen. En kaipaa, en ilmennä naiseutta, mä vaan olen siinä kehossa nainen, mutta onnellinen vain kun mun ei tarvi olla mitään naiselta odotettua. Kun minä riitän ilman sitä naishöttöä, niin kaikki hyvin.

Lapset sanoo äiti, se liittyy biologiaani. Muttei se ole sen valtavapi asia, kun olis olla isäkään. Sukusolut sen määrittää, en minä.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja oon oppinut olemaan näin kun oon. Välitilassa mies nainen janalla, niin en mä halua muokata itsestäni enää miestäkään. Nuorempana mietti miks vitussa, mitä pilaa tää on.

Sitten tuli tietooni transsukupuolisuus. Aha okei, en ole ainoa kuutamolla. Muttei mulla ole ikinä ollu niin suurta tarvetta muovata kehoani luontevampaan sukupuoleen, kuin on ollut tarve hyväksyä se mitä syntymässäni sain. Hassun ihmisen kehoineen.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja oon oppinut olemaan näin kun oon. Välitilassa mies nainen janalla, niin en mä halua muokata itsestäni enää miestäkään. Nuorempana mietti miks vitussa, mitä pilaa tää on.

Sitten tuli tietooni transsukupuolisuus. Aha okei, en ole ainoa kuutamolla. Muttei mulla ole ikinä ollu niin suurta tarvetta muovata kehoani luontevampaan sukupuoleen, kuin on ollut tarve hyväksyä se mitä syntymässäni sain. Hassun ihmisen kehoineen.

Nyt kun tätä miettii, niin ei tää vaafi mitään toimenpiteitä. Riittää olla minä, ei tarvi olla kuten muut. Selkeää sukupuolisuuttakaan.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Lisään nyt vielä, että mä nautin uskoakseni ihan yhtälailla naissukupuolen naisellisuuden, jolla se on vahva susäinen voima ja ääni, kun cis-heteromiehetkin.

Se nainen voi olla aivan maagisen ihana ja vetovoimainen naiseudessaan. Ja se mun sisäinen mies ihailee ja rakastaa sitä naista aivan kuin olisin bioliginen cismies. Ja se ei tunnu tyttörakkaudelta.

Mä en kato toista naista naisen silmin, mun kehoni katsoo muttei mun henkinen sukupuoleni. Surullisinta on etten voi ikinä tarjita mitään yhtä ihmeellistä mitä biologinen mies voi naiselle joka sitä odottaa ja haluaa.

Tyydyn tilaan ja annan muitten elää todeksi itsejään.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Lisään nyt vielä, että mä nautin uskoakseni ihan yhtälailla naissukupuolen naisellisuuden, jolla se on vahva susäinen voima ja ääni, kun cis-heteromiehetkin.

Se nainen voi olla aivan maagisen ihana ja vetovoimainen naiseudessaan. Ja se mun sisäinen mies ihailee ja rakastaa sitä naista aivan kuin olisin bioliginen cismies. Ja se ei tunnu tyttörakkaudelta.

Mä en kato toista naista naisen silmin, mun kehoni katsoo muttei mun henkinen sukupuoleni. Surullisinta on etten voi ikinä tarjita mitään yhtä ihmeellistä mitä biologinen mies voi naiselle joka sitä odottaa ja haluaa.

Tyydyn tilaan ja annan muitten elää todeksi itsejään.

Ehkä sitten seuraavassa elämässä. 🙂

• Anonyymi00003

Vastaan samalla tavalla kuin miehestä, kun arvostaa ja rakastaa itseä, se näkyy teoissa myös. Ehkä naisellisuus vaatii joskus sitä, että uskaltaa olla myös haavoittuvainen ja ottaa apua ja huomiota vastaan, varsinkin tässä nykyajan yhteiskunnassa, jossa me naiset omaksumme nykyään maskuliinisemman roolin.

• Anonyymi00005

Niin. Se on ristiriitaista. Nykynainen haluaa miesten arvostavan naisia, jotka kuitenkaan eivät itse arvosta naiseuttaan.

Surullista.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin. Se on ristiriitaista. Nykynainen haluaa miesten arvostavan naisia, jotka kuitenkaan eivät itse arvosta naiseuttaan.

Surullista.

Mä ajattelen, että tärkeintä on arvostaa ihmisyyttään ja yksilöllisyyttään, kuin biologista sukupuoltaan. Ja se ei saa varsinkaan tulla paineena ulkopuolelta.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä ajattelen, että tärkeintä on arvostaa ihmisyyttään ja yksilöllisyyttään, kuin biologista sukupuoltaan. Ja se ei saa varsinkaan tulla paineena ulkopuolelta.

Siks mä hyväksyn ihmiset, jotka korjaa kehoaankin, vaikka nään se äärimmäisenä muotona oppia hyväksymään itsensä.

• Anonyymi00011
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Siks mä hyväksyn ihmiset, jotka korjaa kehoaankin, vaikka nään se äärimmäisenä muotona oppia hyväksymään itsensä.

Aivan. Arvostetaan ja rakastetaan itseämme, jotta voidaan tehdä se myös toisille. Kaikki sielut me samassa veneessä ollaan, oli kuori minkälainen hyvänsä.

• Anonyymi00012
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Terve identiteetti lähtee siitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, mukaan lukien taustansa.

Ongelmat tai tyytymättömyys itseensä projisoidaan helposti vääriin kohteisiin. Usein ongelmista ei ole pulaa.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Terve identiteetti lähtee siitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, mukaan lukien taustansa.

Ongelmat tai tyytymättömyys itseensä projisoidaan helposti vääriin kohteisiin. Usein ongelmista ei ole pulaa.

Näin minäkin sen koen ja olen järkeillyn. Voisin olla kokonaisempi miehenä, mitä olen nyt naisellisuus? naisena, mutta ehkä tää on "testi" oppiiko toi uuno rakastamaan itseään ilman pippeliäkin. Ja kyllä, rakastan. Kaikki hienot kokemukset biomiehen keholliset nautinnot yms. jää kokematta, mutta niin ne jäis puolikkaana miesvariaationakin. Mielummin siis otan mitä saan irti tässä kehossa tällä psyykellä.
        Onnellinen niitten puolesta jotka sai mielen ja kehon yks yhtern, heilläkin on sitten omat ongelmansa, erilaiset mutta silti.

• Anonyymi00015

Jotakuinkin miehet ovat se ryhmä, joka ei osaa näyttää haavoittuvuuttaan. Naisten ei pidä alkaa sille tielle. Haavoittuvuus kuuluu kaikille!

- Sheena

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Jotakuinkin miehet ovat se ryhmä, joka ei osaa näyttää haavoittuvuuttaan. Naisten ei pidä alkaa sille tielle. Haavoittuvuus kuuluu kaikille!

- Sheena

Kyllä ne ossa, ne vaan näyttää sen usein erilailla kun naiset.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Kyllä ne ossa, ne vaan näyttää sen usein erilailla kun naiset.

Se haavoittuvuus miehillä käpertyy usein sisäänpäin. Voi näkyä juurikin kaikkena sellaisena minkä ulospäin haavoittuvuuttaan näyttävä nainen kokee ärsyttäväksi.

Vastavoimat näkyy tavoissakin näyttää mua sattuu saatana.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Se haavoittuvuus miehillä käpertyy usein sisäänpäin. Voi näkyä juurikin kaikkena sellaisena minkä ulospäin haavoittuvuuttaan näyttävä nainen kokee ärsyttäväksi.

Vastavoimat näkyy tavoissakin näyttää mua sattuu saatana.

Ja ite oon laittanu merkille, että kun miestä sattuu se pyrkii näyttämään, ei tunnu missään olemusta, mutta sisällä kipuaa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja ite oon laittanu merkille, että kun miestä sattuu se pyrkii näyttämään, ei tunnu missään olemusta, mutta sisällä kipuaa.

Sitähän se varmaan pääosin on, peittämistä. Etenkin jos on läpi elämänsä mennyt mentaliteetilla että mitään ei näytetä vaikka henki menisi.

Ellei pysty välillä nollaamaan itseään niin vastaan tulee välillä muutaman päivän jaksoja että on todellakin vaikea muistaa olevansa "hyvä mies", tuota öh...kaverin kertoman mukaan 🤔🙃

• Ex-Lukka kirjoitti:

Sitähän se varmaan pääosin on, peittämistä. Etenkin jos on läpi elämänsä mennyt mentaliteetilla että mitään ei näytetä vaikka henki menisi.

Ellei pysty välillä nollaamaan itseään niin vastaan tulee välillä muutaman päivän jaksoja että on todellakin vaikea muistaa olevansa "hyvä mies", tuota öh...kaverin kertoman mukaan 🤔🙃

Se on aika sidonnaista kulttuuriin ja kasvatukseen, odotuksiin mitä miehen tulisi inisemättä vaan kestää. Kaiken se kestää, kunnes ei kestäkkään ja sitten seuraukset on arvaamattomia ja usein myös, että en olis ikinä siitä miehestä uskonut mitään tollaista.

• Naisellinen nainen rakastaa miestään, mutta ei ole minkäänlaista estettä, että herttailee ja osoittaa arvostusta myös muille miehille suloista vittuaan avaamalla ja seikkaperäisesti näyttämällä myös sisältä.🌹👀

• Anonyymi00014

Nyt loppuu tuo herttailu ja vi*un avaaminen. Kaikki täällä jo tietävät pervoista systeemeistäsi, älä jaksa enää.

- Sheena

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Nyt loppuu tuo herttailu ja vi*un avaaminen. Kaikki täällä jo tietävät pervoista systeemeistäsi, älä jaksa enää.

- Sheena

Ja fiksuimmat tietää myös sinun psykedeelisellä tasolla olevasta huomionhakuisuudesta, itse itsensä moittijana tmv esiintyvä gubbe. Pääasia, että luot paljon naisia palstalaisille. Uffaffaa

• Anonyymi00014 kirjoitti:

- Sheena

Sheenan mielesta miesten ihan tavallista maailmaa valottava viestintuoja täytyy haukkua pervoksi. Kun miesten valtavaa kiinnostusta sulovittua kohtaan ei enää mainita, se on pois Sheenaa häiritsemästä, ja asia on ratkaistu.

Eipä onnistu karkottaminen, eikä onnistu Sheenan vaatimus asioiden pimittämisestä.

• Anonyymi00013

Tunnen olevani ihminen/nainen aina, kaiken aikaa, joka hetki.

- Sheena

• Anonyymi00016

Teinpä mitä tahansa niin tunnen aina olevani naisellinen nainen (tai siis oma itseni), kun en tiedä millaista on olla mies.

Mielestäni suurin osa kiinnostuksen kohteista tai käytöksestä ei ole yhdistettävissä erityisesti naisiin tai miehiin. Piirteet ovat enemmän yksilöllisiä eikä sukupuolittuneita. Esimerkiksi jatkuva kiroilu tai päihteiden liikakäyttö ei mielestäni ole erityisesti miehinen ominaisuus, vaikka moni (mies) tuntuu olevan sitä mieltä, että esim. kiroileva ja tupakoiva nainen tekee niin, koska haluaa olla kuin mies.

Toki sukupuolten välillä on hormooneista johtuvia eroja. Osa ammateista ja harrastuksista vetää enemmän puoleensa toista sukupuolta. Samoin käytäksessä voi olla eroja. Esimerkiksi parisuhteissa naiset ottavat pääsääntöisesti suuremman vastuun lasten, lemmikkien, molempien osapuolten vanhempien ja muiden lähisukulaisten sekä kotitalouden asioiden hoitamisesta, koska miehet heittäytyvät passiivisiksi ja näin "pakottavat" naiset tekemään kaiken. Muun asiat jäisivät hoitamatta. Naisilla on siis enemmän vastuuntuntoa ja varmaankin myös empatiaa. Miehet taas ottavat pääsääntöisesti enemmän riskejä kuin naiset (johtunee testosteronista). Siksi miehet ovat yliedustettuina esim. yritysmaailman johdossa. Naiset yleensä solmivat syvällisempiä ystävyyksiä ja ihmissuhteita kuin miehet, mutta siinä voi olla kyse yhteiskunnan asettamista rooleista eikä todellisesta sukupuolten välisestä erosta.

Jos siis tarkoitat naisellisuudella perinteisen naisvaltaisia ammatteja ja harrastuksia, niin minua ei varmaan luokiteltaisi naiselliseksi. En ole naisvaltaisessa ammatissa (sukupuolijakauma aika lähellä 50-50) enkä oikeastaan harrasta perinteisiä naisvaltaisia harrastuksia (esim. leipominen, käsityöt, spinning, aerobic, tanssi tms.), vaan kamppailulajeja ja kuntosalia sekä lenkkeilyä. Nautin myös sarjakuvista, elokuvista ja tv-sarjoista. Niiden osalta tosin tykkään romantiikasta (tai parasta olisi, jos juoni yhdistäisi romantiikan johonkin muuhun teemaan, esim. historiaan tai toimintaan), joten siinä mielessä olen kai kiinnostuksen kohteiltani stereotyyppisen naisellinen. En kuitenkaan tunne itseäni miehiseksi silloin, kun harrastan jotain kamppailulajia tai naiselliseksi, kun katson romanttista elokuvaa. Tunnen itseni aina vain minuksi eli naiselliseksi naiseksi, koska olen biologisesti nainen.

Pukeudun välillä hameisiin tai mekkoihin ja käytän kevyttä meikkiä. Sekin on perinteisesti mielletty naiselliseksi, mutta sekään ei saa minua tuntemaan itseäni erityisen naiselliseksi, vaan miellän sen enemmän niin, että haluan olla mahdollisimman huoliteltu. Joissain tilanteissa mekko pukee vartaloani paremmin ja saa tuntemaan oloni huolitellummaksi. Minulla on pitkät hiukaset, mutta en pidä niitä pitkinä siksi, että se on naisellista, vaan siksi, että minun kasvojen piirteille ei sovi lyhyet hiukset.

Yksi asia, mikä voidaan mieltää naiselliseksi on tietyt eleet ja liikkeet. Minun eleitä on kuvailtu naisellisiksi, mutta en tee niitä tietoisesti sen takia, että se saisi minut tuntemaan itseni naiselliseksi, vaan ne tulevat luonnostaan.

Ainoa asia, mikä tulee mieleen, mikä saisi minut tuntemaan jotenkin erityisesti naiselliseksi (eikä vain omaksi itsekseni) olisi joku parisuhteeseen liittyvä asia. Esim. jos mies toisi kukkia tai pitäisi ovea auki tai nostaisi syliin tms.

Ja tähän lopppuun vielä disclaimer: Toki sellaisiakin naisia on olemassa, jotka ovat sisästäneet misogynian (vaikka ovat itsekin naisia) ja pitävät kaikkia perinteisesti naisellisiksi miellettyjä asioita heikkouksina. He pyrkivät tietoisesti valitsemaan ammatteja ja harrastuksia, jotka ovat perinteisesti miesvaltaisia ja yrittävät käyttäytyä, kuten he kuvittelevat, että tyypillinen machomies käyttäytyisi. Sitten he julistavat suureen ääneen, että he eivät ole kuten muut naiset, vaan he ovat erilaisia. Se on aika surullista. Olisi parempi, että kaikki hyväksyisivät sen, että maailmassa tarvitaan erilaisia ihmisiä ja kaikille on oma tehtävänsä yhteiskunnassa. Ja kaikki ovat yhtä arvokkaita. Ja voisivat sitten olla omia itsejään eivätkä kokisi, että pitäisi vetää jotain roolia.

• Anonyymi00017

Kun saa laittautua pitkän kaavan mukaan, huoltaa ihoa, kynsiä, hiuksia, meikata ja pukeutua rauhassa.

• Anonyymi00024

Vai että huoltaa ihoa gubbe. Millä- hiomalaikallako? Kunhan pilaan lapsellisia mielikuvia.

• Anonyymi00018

En ajattele naiseuttani arjessa sen ihmeemmin. Toki teen asioita, jotka mielletään enemmän naisellisiksi, kuten meikkaan, mutta esim ammatillisessa mielessä sukupuoleni ei vaikuta tai näy millään tavalla. Naiseuden kokemukset liittyvät enemmän esim äitiyteen tai romanttisiin tilanteisiin.

Raskaana oleminen, synnyttäminen ja imettäminen ovat vahvasti naiseuteen liittyviä asioita ja nuo kokemukset ovat minulle iso osa naiseuttani. Äitiys ei kenestäkään tee enempää tai vähempää naista, mutta minulle äitiys on kaunis osa naisena olemisen kokemusta.

Mitä tulee romanttisiin tilanteisiin, niin niissä naiseuden tunne voimistuu selvästi. Jos miehen kanssa on eroottista värinää, tunnen hyvin voimakkaan feminiinisen energian itsessäni. Voimakkaimmillaan tämä energia on tietysti seksin aikana.

Aletheias

• "Mitä tulee romanttisiin tilanteisiin, niin niissä naiseuden tunne voimistuu selvästi. Jos miehen kanssa on eroottista värinää, tunnen hyvin voimakkaan feminiinisen energian itsessäni. Voimakkaimmillaan tämä energia on tietysti seksin aikana."

Hyvin kuvailtu, tämä minulta puuttuu ja siksi en seksiä pidäkkään kaiketi kovin kummoisena juttuna. Ei se itselleni anna mitään mitä ilman en voisi olla. Ei vaikuta edes tunteisiini. Tässä voi olla osasyy myös että koko naiseus on itselläni lähinnä naisen keho.

En koe muuta yhteyttä naiseuteen.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

"Mitä tulee romanttisiin tilanteisiin, niin niissä naiseuden tunne voimistuu selvästi. Jos miehen kanssa on eroottista värinää, tunnen hyvin voimakkaan feminiinisen energian itsessäni. Voimakkaimmillaan tämä energia on tietysti seksin aikana."

Hyvin kuvailtu, tämä minulta puuttuu ja siksi en seksiä pidäkkään kaiketi kovin kummoisena juttuna. Ei se itselleni anna mitään mitä ilman en voisi olla. Ei vaikuta edes tunteisiini. Tässä voi olla osasyy myös että koko naiseus on itselläni lähinnä naisen keho.

En koe muuta yhteyttä naiseuteen.

Joskus miehiä on jotka väittäneet, että en ole tavannut vaan oikeaa miestä joka saa naisen esiin. Paskat kun ei sellaista saa esiin mitä ei ole. Sama kun painat jarrupoljinta, mutta jarrut ei toimi.

Ei auta mitään vaikka on poljin, jollei se reagoi odotetulla tavalla, vertauskuva.

• Anonyymi00025

"Jos miehen kanssa on eroottista värinää, tunnen hyvin voimakkaan feminiinisen energian itsessäni." Voi hyvän tähden palstaäijä mitä puppua. T naiselta

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

"Jos miehen kanssa on eroottista värinää, tunnen hyvin voimakkaan feminiinisen energian itsessäni." Voi hyvän tähden palstaäijä mitä puppua. T naiselta

Tää on varmaa tyypit ny se guben kaksoisliäkkipiaru

• Anonyymi00034
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Joskus miehiä on jotka väittäneet, että en ole tavannut vaan oikeaa miestä joka saa naisen esiin. Paskat kun ei sellaista saa esiin mitä ei ole. Sama kun painat jarrupoljinta, mutta jarrut ei toimi.

Ei auta mitään vaikka on poljin, jollei se reagoi odotetulla tavalla, vertauskuva.

Naiseuden tunne eroottisissa hetkissä on jotain, mitä ei voi saada väkisin esiin. Jollei se tule, se ei tule. Joillain naisilla se toki voi tulla esiin toisen naisen kanssa tai muilla tavoin, mutta itse puhun nyt heteronaisen näkökulmasta ja omasta kokemuksestani.

En ole tuntenut tuota aivan liian pitkään aikaan. Se on niin ihana tunne. On kuin koko keho pehmenisi, mutta sähköistyisi samaan aikaan. Liikkeet sulautuu yhteen miehen kehon kanssa.. Miehen jokainen kosketus saa aikaan valtavaa hyvää oloa.

Olen kokenut vähän vajautta tietyillä elämän osa-alueilla viime aikoina 😄

Aletheias

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Vie puppusi muualle.

Aletheias

• Anonyymi00019

Tänään koin itseni hyvin naiselliseksi pinotessani polttopuita talveksi. Naisellisella naisella on talvivarastoja.

• Anonyymi00020

Minulle sellainen: Nainen joka on sinuit itsensä kanssa eikä peittele mahdollisia epäkohtiaan. Nainen joka uskaltaa ja pukeutuu hameisiin tai vastaaviin.

• Anonyymi00021

Koko ajan tunnen niin. Ei se mene pois päältä. Miten voisikaan? On ihanaa olla nainen.

• Anonyymi00022

Nainen, jota miehet eivät pysty ohittamaan. Esim. Monica Bellucci. Hänestä huokuu sanoin selitämätöntä maagista vetovoimaa eli naisellisuutta, liikkeet notkeat kuin kissalla ja hän on kaunis.
      Mutta miehet osaavat vastata siihen parhaiten.

• Ja sitten yllätytään, kun ihanne naisvartalo ei olekkaan miehillä välttis ollenkaan sama, kun naisilla naisista. Monicakin puhuttelee jotain osaa miehiä, muttei suinkaan kaikkia. On naisia mitkä on kaikin puolin kauniita, ihailtavia ja sitten on ne naiset mitkä saa pään ihan ulalle. Sävyeroja.

Joskus kysynyt nimiesimerkein näitä ja enemmän naiset oli näihin vanhoihin ikonisiin naisiin kallellaan. Naissymbolit on Harmiksen ihanne, mutta oikeassa elämässä ne Harmiksetkin kattelee ihan muita kun kiiltokuvia.

• Anonyymi00028

Kiinnostaisi se mistä ketjussa kyse, naisellinen nainen. Lukea siitä.
      Pelkkiä transuja täällä. .

• Anonyymi00037

Niin. Se mitä ihminen itse kokee, ei usein ole linjassa sen kanssa miten muut ihmiset sen kokevat. En minäkään pidä juuri yhtäkään itse itseään miehekkäänä pitävää ja miehekkääksi kutsuvaa miestä lainkaan miehekkäänä. Tuon naisellisuus ja miehekkyys on hyvin subjektiivisia tunteita.

• Anonyymi00029

voimaantuminen jotenkin eufoorinen olo kumpaisenkin synnytyksen jälkeen se on naisen honmaa ja ehdottomasti erittäin brutaalia mut oli tosi siistiä kyllä silti

• Aikoinaan, kun Espoossa ei ollut vielä synnytyssairaalaa, oli Eiran sairaalassa 4 paikkaa varattuna espoolaisille. Jos ei mahtunut, sitten Naitenklinikalle. Sattui vielä niin harvinaisesti, että naapurimme oli yht'aikaa vaimoni kanssa synnyttämässä, ja kummallakin mies mukana.

Miesten mukanaolo oli uutta, ja naistenlehdissä miehen läsnäollessa synnyttäneiden siskojen kuului vielä silloin sanoa, että ääh-lääh, se on niin ihanaa. Vaan eipä kumpikaan nyt synnyttävistä siskoista sanonut näin.

Naapurin rouvalla oli vielä häntäluu taipunut sisäänpäin, joten synnytys oli vaikeahko. Mutta se on kyllä myönnettävä, että omien miesten läsnaolo teki siskoille miellyttävämmän tunteen.

• Anonyymi00033

Silloin, kun on itsellä hyvä ja pirteä olo ja on miehestä varma.

• Anonyymi00036

Toisin kuin laulussa "saa(t)n miehen kyyneliin" niin saan miehen nauramaan on eräs mittari. Ollaan aaltopituuksilla.
      Vilma

• Anonyymi00014 eli Sheena , 2026-07-30, klo 19:55:41:

"Nyt loppuu tuo herttailu ja vi*un avaaminen. Kaikki täällä jo tietävät pervoista systeemeistäsi, älä jaksa enää. - Sheena"

Ensin muutama sana väestön suhtautumisesta pornoon Väestöliiton pitkittäistutkimuksessa Finsex.

”Pornografian käyttöön suhtaudutaan suomalaisten parissa sangen myönteisesti. Kaikista miehistä 83 prosenttia ja naisista 58 prosenttia piti pornografian katselua vuonna 2015 hyvin kiihottavana.”
      https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/porno-koetaan-entista-kiihottavammaksi/

Heteromiehille suunnatun pornon lähde on nykyisin melkein kokonaan netissä, koska miestenlehden ovat tehneet – ainakin Suomessa – konkurssin, ja ulkomaillakin harvat ovat joko sensuroituja tai huonon menekin takia henkitoreissaan.

Pornoa on pääasiassa kahta lajia 1) liikkumattomien kuvien gallerioita, joissa herttaiset sisaret näyttävät ystävällisin ilmein vittuaan, joissakin kuvissa myös avaten ja emätintä suloisesti näyttäen ja sillä herttaillen.

2) ’Jyystämisvideoita’, joita on tarkoituksellisesti venytelty niin pitkäksi, että katsoja voi itsetyydytyksellä saada orgasmin yhden videon aikana.

Itse katson kauneussyista vain ja ainoastaan 1-kohdan gallerioita, joita olen nimittänyt KAUNIIKSI PORNOKSI – ja nimitän tulevaisuudessakin, vaikka seksihalu on minulta jo poistunut tyysten korkean ikäni, monien sairauksien ja ennen kaikkea runsaan lääkityksen sivuvaikutuksena.

Jyystämisvideoissa en voi nähdä mitään kaunista, ainoastaan kömpelöita maneereja.

Porno ei ole joko-tai -asia, vaan sitä harrastavat yleensä nekin, joilla on erittäin tyydyttävä seksielämä, kuten meillä on ollut aivan vuosikymmeniä ihanuutta ihanuuden päälle. Emmekä KOSKAAN ole kieltäytyneet seksistä, kun toinen on halunnut.

On aivan selvä, että Sheenalla on oikeus pitää näkemyksensä ja tuoda se esiin, vaikka ei edustakaan enemmistöä, saati ymmärrä puolen ihmiskunnan, miesten, psyykistä laatua, mutta ei hänellä ole kuitenkaan oikeutta haukkua PERVOKSI miestä, joka ajattelee miesten lailla. Täysin hylättävä ja kauhistuttava tapa!

Hänen tulisi kiinnittää enemmän huomiota siihen, että miehet harvoin kritisoivat minua. Mutta hänen tapaisensa ovat ottaneet oikeuden vaatia muilta heidän ajatteluaan, ja vielä pyrkivät karkottamaan palstalta ja häväisemään sopimattomilla sanoillaan.

Niin kauan, kuin jaksan ja tarvetta on, en lopeta äänitorvena olemista, en tässä enkä muissakaan asioissa, vaan valotan asioita niille, jotka eivät niitä tunne, jopa eivät usko olevan olemassakaan.

• Tietysti vapaamielisenä yhtälailla arvostan myös bi- ja homomiehiä, mutten voi olla heidän äänitorvenaan, koska en voi myöskään tuntea, kuin he tuntevat. Sama tietysti naisista siltä osin, kuin heillä on miehistä poikkeava psyyke. 🌹👀

• Mielestäni naisellisuus näkyy itsevarmuutena, oikeana itserakkautena ja lempeytenä.

Naisellinen nainen kantaa itsensä hyväryhtisenä, pukeutuu esim. klassisiin vaatteisiin (tai luo itse oman tyylinsä) ja omaa erittäin hyvät käytöstavat.

Hän osaa pyytää tarvittaessa apua, hänen itsetuntonsa ei kärsi siitä. Hän on kuitenkin kekseliäs, että selviää monesta yksinkin.

Kyllähän nykyäänkin on kuninkaallisissa on tyyliä ja naisellisuutta. Esimerkiksi Madeleine, Victoria tai Kate. Ennen vanhaan naisellisia naisia olivat Marilyn, Audrey Hepburn jne.

Tavikselle ulkoisesti naisellisuuden kriteerit ovat mielestäni siinä miten itsensä kantaa ja tyylikkyydessä, geeneille kun ei voi mitään.

• Mustis🖤, erittäin osaava kuvaus, totta puhuen kaiken osaavempi, minkä olen lukenut.

• Anonyymi00038

Kun ajelee pikkuautolla maalaisteitä pitkin hyvin varustettuun pikkupaikkakunnan kauppaan ja katsoo shampoovalikoimaa. Tekee löytöjä etsiessään sulfaatitonta shampoota. Done. 🎯

• Anonyymi00039

Tunnen itseni aina naiselliseksi.
      Täällä joku kettuilija halua alentaa nimittämällä mieheksi.
      Isäni kasvattama tahtoihminen ja asiansa hoitava koetaan joskus miehekkääksi.
      Miksi.
      Vilma
      Minulla menee polvet veteläksi avuttoman miehen kanssa.

• UUSI

Koska kuten sekä yleisö että tutkijatkin ovat havainneet, että naisten ja miesten välille on kasvanut laajempi kuilu, kuin aikaisemmin koskaan lienee ollut, on viimeistään nyt aika pyrkiä kaventamaan tuota kuilua.

Omalta vähäiseltä osaltani pyrin kommenteillani lähentämään naisia ja miehiä tiukan tasa-arvon hengessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1268
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      995
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      663
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      658
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      417
    9. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      409
    Aihe