Minä en ollut FB:n käyttäjä enään 2023, kun JÄNKHÄLLÄ JYTISEE MOTORISTIT AJO IVALOSSA KUNNIA KIERROKSEN.
Minähän olin ollut keväällä KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA.
Minulla oli tuolloinkin just puhdistunut RIKOSREKISTERI, kun minä Suomi 100vuotta Vanhempana Panostajana ajoin Jänkhällä Jytisee MOTORISTIEN PERÄSSÄ.
Minä olin isäni autolla ja minä olin ensimmäinen joka lähti ajamaan heidän perässä autolla.
Minä ajoin sillalle ja siitä Inariin. Inarista minä tulin takaisin muutaman MOTORISTIN kanssa Ivaloon samaa matkaa.
Ei tämä liittynyt FB:hen vaan JÄNKHÄLLÄ JYTISEE MOTORISTEHIN.
FB kunniallisten mielestä tietenkin olen loukannut HEIDÄN KUNNIOITA, koska minä vain ajoin sinne perään!
Minä olisin sanonut heille, että : Minä olen sentään 100 vuotta vanhempi panostaja ja minä ajan KUNNIAA silloin, kun minua huvittaa enkä silloin, kun KUNNIALLISET VAATII!
Olisin sanonut, että : FB KUNNIALLISET AJAA LAAJAKAISTA KUNNIAA KOTONA KYPÄRÄT PÄÄSSÄ TEILLE!
Nythän minä muistin mitä olen tehnyt.
10
88
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
En tietenkään ole RAUTAA RAJALLA TAPAHTUMAN AUTOJAKAAN KÄYNYT EDES KATSOMASSA, koska TUO OLI ENSIMMÄISEN KERRAN SILLOIN, KUN MINÄ ALOIN EX-MIEHENI KANSSA SEURUSTELEMAAN JOKA OLI KUNNIAN LOUKKAUS!
Se on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS VAATIA MINUA KUNNIOITTAMAAN JA OSALLISTUMAAN TAPAHTUMAAN JOKA LIITTYY SUHTEESEEN JOKA ON TODETTU 8 KERTAA KUNNIAN LOUKKAUKSEKSI!
Oon jo kerran käyny vankilassa ja menen TOISENKIN KERRAN MIELUMMIN, KUIN OTAN EX-MIEHENI TAKAISIN!- Anonyymi00003
Justus oli tuo joka pasko, koska minä tykännyt hänen ulkonäöstään.
Eli se oli järjestetty juttuja ja Justus heitti sen tuopin joka olis voinut osua minua ja minä olisin voinut kuolla siihen.
Hän on vetänyt heidän kerhon toiminnalle PISTEEN ja ilmottanut, että : TÄMÄ PASKA LOPPU NYT TÄHÄN!
Tuon jälkeen minä vedin kaikki hiukset pois, koska hiusten värjäys epäonnistui.
Minulla oli tummat hiukset ja pidennykset, mutta pidennysten laittaminen oli vielä jääny kesken.
Otettiin pohjia siinä samalla ja minä en jaksanut enään laittaa niitä niin minä sanoin, että : Kyllä tämä saa luvan kelvata.
Tuo oli kyllä jo liiotella, että minut pitää MURHATA koska kampaus oli väärä!
Kaljusta minulle ilmotettiin mesen kautta, että : Et saatana kyllä toista kertaa vedä päätä kaljuksi!
Minä sentään tunnustin, että KALJULLA PÄÄSEE NAISENA ONGELMISTA EROON!
Ongelma oli se mies jonka ulkonäöstä minä en tykännyt.
Toinen alko vittuilemaan sen jälkeen, kun hänen kaverinsa ensin yritti MURHATA hänen silmien edessä!
Lähetään hallille naimaan niin päästään molemmat hengestä, koska PRESIDENTTI vähän hermostu! - Anonyymi00005
Helvetin Enkelit ovat PASKONEET TUON JÄLKEEN.
Minä kunniaton Holo kävin Ivalon kirkossa tekemässä videon jonka minä laitoin FB:hen ja IG:hen sekä liitin siihen HELVETIN ENKELEIDEN BIISIN eli tämän https://youtu.be/l3dHMIZYE0E?is=NhRhjF7I3TGbkHAc
Axel Rudi Pell ja FOR EVER ANGEL. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Helvetin Enkelit ovat PASKONEET TUON JÄLKEEN.
Minä kunniaton Holo kävin Ivalon kirkossa tekemässä videon jonka minä laitoin FB:hen ja IG:hen sekä liitin siihen HELVETIN ENKELEIDEN BIISIN eli tämän https://youtu.be/l3dHMIZYE0E?is=NhRhjF7I3TGbkHAc
Axel Rudi Pell ja FOR EVER ANGEL.Helvetin Enkelit käy minun KUNNIAN PÄÄLLE, koska MINÄ EN OLE HELVETIN ENKELI VAAN MINÄ OLEN ENKELI JA SUOMI 100vuotta Vanhempi Panostaja!
Justus on itse päättänyt vaihtaa suuntaa VELJIENSÄ KANSSA, koska jos hänen vaimonsa kouluttautui ENKELIKSI niin HELVETIN ENKELIT LOUKKAA MEIDÄN KUNNIOITA!
FB kunniallisten mielestä ENKELI LOUKKAA HEIDÄN JA HELVETIN ENKELEIDEN KUNNIOITA! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Helvetin Enkelit käy minun KUNNIAN PÄÄLLE, koska MINÄ EN OLE HELVETIN ENKELI VAAN MINÄ OLEN ENKELI JA SUOMI 100vuotta Vanhempi Panostaja!
Justus on itse päättänyt vaihtaa suuntaa VELJIENSÄ KANSSA, koska jos hänen vaimonsa kouluttautui ENKELIKSI niin HELVETIN ENKELIT LOUKKAA MEIDÄN KUNNIOITA!
FB kunniallisten mielestä ENKELI LOUKKAA HEIDÄN JA HELVETIN ENKELEIDEN KUNNIOITA!Googlen mukaan FB:ssä on yli 860 seuraaja Hell’s Angel’s Hellsinki / Espoo sivulla ja he ovat OIKEIN FB KUNNIALLISIAKIN!
Silloin tuo meidän hässäkkä oli niin ei se liittynyt muihin NAISIIN, kuin minuun Holoon, koska minun kaveri aina onnistui loukkaamaan kaikkien kunnioita.
Hän olis kyllä pärjännyt jos hän olis toiminut niin, kuin minä sanoin.
Tuskin meistä enään kavereita hänenkään kanssa tulee, koska hän onnistui jo kusemaan hyvän kaveruuden. - Anonyymi00010
Minun ja Justuksen SOPIMUS EI LIITTYNYT FB:HEN eikä Titta Rasmus liittynyt myöskään meidän sopimukseen, koska Justus on minun oma mies ja hänen ei tarvi POLIISINIKAAN KYSELLÄ NAISILTA MITÄÄN, koska HE EIVÄT OLE HÄNEN OMIA VAIMOJAAN EDES TYÖKAVEREINA!
Justuksen pitää kysyä OMALTA VAIMOLTA LUPA, että saako hän tehdä NAISTEN KANSSA SAMASSA VUOROSSA TÖITÄ!
Justus kyllä tietää, että EI SAA TEHDÄ, koska minäkään en saa tehdä miesten kanssa töitä!
Toisten äidit kyllä lupaa, mutta minä en kyllä annan lupaa, koska ei Justuskaan anna minulle lupaa lähteä miesten kanssa mihinkään!
Jos minä sanoisin Justukselle, että : Minäkin alan sinun työkaveriksi, mutta minä en kyllä tee sinun kanssa töitä, mutta sanon kaikille Justus on niin viisas, että hän syrjii minua jo valmiiksi niin hän saa tehdä minunkin työvuorot ja minä saan meidän molempien palkat!
Justus ei saa tehdä ylitöitä, mutta minun työvuoroilla hän voi laittaa hameen päälle.
Minä voin kylällä sanoa jos satutaan näkemään, että : Onko kalukukkaro täällä hameen helman sisällä, koska ei näy PERSE TASKUA?!
Jos joku kysyy jotain niin minä voin sanoa, että : Justus on tekemässä minun työvuoroja joten hän vaimoni nyt ja minun pitäs saada siltä rahat pois ennen, kuin se ehtii tuonne S-marketin lumppu osastolle jossa roikkuu samat vaatteet vuodesta toiseen! - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Googlen mukaan FB:ssä on yli 860 seuraaja Hell’s Angel’s Hellsinki / Espoo sivulla ja he ovat OIKEIN FB KUNNIALLISIAKIN!
Silloin tuo meidän hässäkkä oli niin ei se liittynyt muihin NAISIIN, kuin minuun Holoon, koska minun kaveri aina onnistui loukkaamaan kaikkien kunnioita.
Hän olis kyllä pärjännyt jos hän olis toiminut niin, kuin minä sanoin.
Tuskin meistä enään kavereita hänenkään kanssa tulee, koska hän onnistui jo kusemaan hyvän kaveruuden.Helvetin enkelit syyttävät omia äitejään siitä, kun heidän äidit ovat antaneet pillua heidän isilleen ja synnyttäneet heidät!
Eikö he ymmärrä edes oman KERHONSA SÄÄNTÖJÄ!?
Minä kunniaton Holo ymmärsin tuon säännön niin, että HEIDÄN PITÄÄ TAPPAA ÄITINSÄ, ITSENSÄ JA KAIKKI JOTKA HEIDÄN ÄITINSÄ OVAT SYNNYTTÄNEET NIIN ONGELMAT HOITUU SILLÄ!
Kyllä minäkin olen Justuksen kanssa samaa mieltä, että vankilassa kyllä oppii jos ihmisoikeuksia!
Kiviniemi Lauri Petteri on ollut minun kanssa yhtä aikaa vankilassa, kun minä olen ollut KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA!
Hänen äitinsä ja siskonsa ovat KUNNIAN LOUKKAUKSIA, koska he ovat myös ERONNEITA NAISIA!
Helvetin Enkeleiden sääntöjen mukaan EI SAA EROTA, koska sekin on kunnian loukkaus!
Yhdenvertaisuuslain mukaan tuo sääntö koskee kaikkia FB KUNNIALLISIA.
Eihän tuo minua kunniatonta Holoa, koska minä olen hoitanut omat eroni kunnian loukkaus sakko vankina, mutta ex-mieheni vaimo ja hänen tyttönsä eivät ole.
Ei tuo sääntö koske myöskään minun ja Justuksen lapsia, koska he ovat yhdenvertaisuuslain mukaan meidän yhteisiä lapsia, mutta koskee hänen ex-vaimojaan ja lastensa äitejä.
Vaimot pettää, kun miehet ovat vankilassa jostain rikoksesta. Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki vaimot ja lasten äidit ovat samanlaisia.
Vangit syyttää yhteiskuntaa siitä, että heille on tullut ero vaikka he ovat itse syyllisiä siihen.
Vankilassa he käyttää pappeja hyväkseen niin saavat ylimääräisiä tapaamisia, kun he ovat menossa muka RAKKAUDESTA NAIMISIIN.
He saavat hienot VALTIOLLISET HÄÄT!
Me mentiin sentään vähän niin, kuin KIHLOIHIN VALTIOLLISESTI KUNNIALLISESTI JA EI EDES SORMUKSIA TARVITTU!
Lauri Petteri Kiviniemellä ON KYLLÄ AIKA SUKU JOKA ON ONNEKSI MINUN EX-SUKU JOKA KYLLÄ KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!
En olis ikinä uskonu, että tuostakin HULIGAANISTA TULEE NOIN KILTTI!
Hyviä ilmeitä niissä kuvissa mitä lehdessä näin, kun luin näitä juttuja uudelleen!
Helvetin Enkeli loukkaa Ivalossa ENKELIN KUNNIAA JA FB kunniallisten mielestä he ovat kunniallisia ja ovat SYYTTÖMINÄ VIELÄ VANKILASSA.
- Anonyymi00008
Voi holo haluan pillua
- Anonyymi00017
Oikein Inarin kunnan sivistyslautakuntaan SUURELLA LUOTTAMUKSELLA ÄÄNESTETTY EDUSTAJA VAATI ISÄNSÄ SEKÄ USEIDEN KUNTALAISTEN KANSSA KUNNIOITTAMAAN TUOMOSTA HELVETIN ENKELIÄ!
Saivat sentään kunniaa, mutta eipä ole näkynyt Inarin kunnan 150vuotis Juhla vuonna edes NÄYTTELYÄ aihesta KUNNIALLINEN HELVETIN ENKELI JOKA ON INARIN KUNNAN KOVAN LUOKAN NYRKKEILIJÄ JONKA URA PÄÄTTYI KIVEN SISÄLLE VANKILAAN!
On heitä Inarin kunnassa muitakin joiden HUIPPU URHEILIJA ELÄMÄT ON JOHTANEET VANKILAAN!
Minä Kunniaton HOLOKIN olisin päässyt tuohon NÄYTTELYYN MUKAAN!
Minulla olis sentään ollut ihan varmasti PARAS NÄYTTELY OSASTO JA SEN NIMI OLIS OLLUT, että : Suomi 100vuotta PANOSTAJA HOLO PAMAUTTI ITSENSÄ VANKILAAN FACEBOOK KUNNIOILLA!
He saivat KUNNIAA, mutta en saanut kutsua Inarin kunnan 150vuotis juhlavuoden kunniaksi järjestää näyttelyä!
Tämä näyttely olis pitänyt tilata ennakkoon, koska MATERIAALIA ON NIIN PALJON JA SIITÄ PITÄÄ VALITA VAIN PARHAAT PALAT JOTKA MINÄ SAAN VALITA NÄYTTELYN PITÄJÄNÄ LUONNOLLISESTI ITSE!
Justus olis tietenkin seisonut siellä PATSAANA RÄJÄHTÄNYT KISSAN RAATO PERUUKKI PÄÄSSÄ!
Tuo kissan raato peruukki on ollut sentään ALUSTA ASTI OLLUT MUKANA!
Justuksen bravuuri on se, että hän osaa olla nauramatta ja seisoa HAUDAN VAKAVANA vieressä vaikka minä keskustelisin jonkun toisen miehen vaimon kanssa ja me tietenkin naurettas omia juttuja.
Jos Justus alkas nauramaan niitä meidän omia juttuja ja korjailemaan vielä niitä juttuja niin minun pitäs sanoa, että : Voi vittu ja taas tuo alotti joten meidän pittää kyllä nyt lähteä!
Minun pitää sen jälkeen pitää Justukselle puhuttelu ja sanoa, että : Toisilla vaihtuu vain VERHOT, mutta MEILLÄ ON SENTÄÄN ELÄMÄÄ joten sinun ei tarvi alkaa korjailemaan mitään, koska EIHÄN SITÄ AUTOAKAAN ENÄÄN OLE JOKA SINUN PITI KORJATA JA EI ME SITÄ ROMUA KYLLÄ TAKASIN HUOLITA!
- Anonyymi00018
Annatko?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441272- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56586
- 43540