On? Ei kertakaikkiaan mitään!
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Paljonkin rakas, se että olemme vielä lopulta yhdessä<3-sivusta
- Anonyymi00002
Rakas sä et voi tehdä mulle näin ja jättää minua. Tuo toinen on sai. R as. , et sinä rakas. Na. R SI. S. Ti uhriutuu tyypillisesti.
💛-sivusta - Anonyymi00003
Huomaa nyt tai huomatkaa!!!!
- Anonyymi00004
Loputonta tyhjän päiväsyyttä
- Anonyymi00005
Tyhjänpäiväisyys on yhdyssana -sivusta
- Anonyymi00006
Dööö
- Anonyymi00007
Jep
- Anonyymi00008
Ei niin ja siksi tämä onkin niin kivaa että järki lähtee 🤣
- Anonyymi00009
Mihin lopputulokSee.n lu.ulet pääseväsi täällä ?? Et välttämättä todellakaan siihen mihin pyrit!ajan hukkaa ja typerää touhua
- Anonyymi00010
Ei olekaan. Ei siinä, että minua yritetään lykätä äitini seuraa ole tosiaankaan järkeä ja vielä vähemmän tunnetasolla merkitystä.
En minä pyytänyt perheaikaa vanhempieni luona ja ajantuhlaaminen on tälläkin hetkellä huipussaan. - Anonyymi00011
Maailman ankein työ ehkä "sienestäjillä" seurata kansan kähinöitä muutaman palstatodellisuuteen orientoituneen huurun takia
- Anonyymi00012
Ei ehkä ihan tavallista ydintyötä, esim että menkää ja keksikää kuka tässä ketjussa x haukkuu ja ketä näyttökuvia ovat lähettäneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554