Noin pieni AUTO ja ei osannu isolle pihalle ajaa sitä.
Minun kunniattoman Holon tyttö osas sentään PERUUTTAA saman kokosen pikkusen auton meidän pihalle.
Meillä on vielä vaikeampi liittymä mihin peruutetaan autot.
Meillä ei ole edes AIDAN TOLPPIA MERKKINÄ JOIDEN AVULLA NÄKIS MISSÄ OJAT MENEE.
En minä joutanu vahtimaan, koska minä kävin kylällä.
Jätin vielä silimälasit kotia ja laitoin hiukset vielä toisella tavalla, että kukaan EI TUNNE.
Kyllä sieltä KUNNIAN LOUKKAUKSIA napsahteli ja FB KUNNIALLINEN KÄVELI RÖYHKEÄSTI KAUPASSA VAIKKA HÄNEN PITÄIS HOITAA KAIKKI ASIAT JA TYÖTKIN NETIN KAUTTA.
Tietenkin vittuiltiin kaverin kanssa puolin ja toisin, koska hän oli myös ollut Siirtolan Rainerilla töissä minun työkaverina.
Siirtolan Raineri ARVOSTAA ENEMMÄN VENÄLÄISIÄ TYÖNTEKIJÖITÄ MITÄ SUOMALAISIA!
Suomalaiset työntekijät loukkaa hänen ja hänen perheensä KUNNIAA!
Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki FB kunnialliset ovat samaa mieltä.
Pitää yrittää jos huomenna jaksa käydä PASKOMASSA ne uudet laitteet vielä siellä JÄNKKÄVAARAN KUNTOPORTAIDEN LUONA, koska Inarin kunnan FB:n sivulta kävin VAINOAJANA KATSOMASSA että mitä sinne on laitettu, koska minä kunniaton Holo en saa TIETOJA MISTÄÄN joten minun pitää käydä aina VAINOAMASSA FB:SSÄ Inarin kunnan FB:STÄ!
Jos tuo on hyvä niin minä pyydän Inarin kunnalta omat vuorot meille jotka EI OLLA FB:N TAI MUUNKAAN VASTAAVAN SOMEN KÄYTTÄJIÄ NIIN SAADAAN RAUHASSA HARRASTAA ILMAN SOMETTAJIA.
Jos me saadaan 2 tuntia joka päivä niin SOMETTAJILLE jää 22tuntia aikaa käyttää kuntoportaita ja laitteita!
Ei minua saa syrjiä vaikka olenkin KUNNIOITA LOUKANNUT.
Kyllä oli saanut AUTON MAHTUMAAN PIHALLE.
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
FB:n kuvissa se ulko kuntosali näytti kyllä ihan SIISTILTÄ, mutta voihan sekin olla TÄYS PASKA!
Siinä oli ohje, että : ENSIN VEDETÄÄN PORTAAT YLÖS JA ALAS. SEN JÄLKEEN KÄYDÄÄN KAIKKI LAITTEET LÄPI SITTEN VOI VETÄÄ TOISEN KIERROKSEN JA LISÄTÄ KIERROKSIA PIKKU HILJAA!
Voin tunnustaa, että ehkä minäkin jaksan VAIN SEN YHDEN KIERROKSEN VETÄÄ, KOSKA MINUA ON KIELLETTY ADDIKTOITUMASTA.
ADHD VOI TULLA RIIPPUVAISEKSI JA SE ON KUNNIAN LOUKKAUS PÄIHTEIDEN JA SOMEN KÄYTTÄJIÄ KOHTAAN, KUN TULEE RIIPPUVAISEKSI JOSTAIN MUUSTA, MUTTA EI PÄIHTEISTÄ JA SOMESTA. - Anonyymi00002
Unohdin, että nuohan on YKSITYSVUOROJA ja Justus joutuu vielä VARTIOIMAAN MINUA, kun minä siellä PIKKU PULLUKKANA HÄNEN OMANA VAIMONA JUMPPAAN MENEMÄÄN!
Joka päivä 2 tuntia ja hänen pitää olla vielä NAURAMATTA!
Onneksi minulla sentään ILOISEN VÄRINEN HELLO KITTY PAITA!
Minulla oli tänään sentään päällä VAALEAN PUNAINEN HELLO KITTY HUPPARI JA VIELÄ HELLO KITTY SUKATKIN!
Minulla on sentään HELLO KITTY TENNARITKIN, mutta ne pitää imuroida koska leikkasin ruohoa ne jalassa.
HELLO KITTY EI SENTÄÄN OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS, KOSKA OSTIN HELLO KITTY VAATTEITA VASTA VIIME KUUSSA!
POKEMONI PIKACHU, ANGRY BIRD’S JA MIKKI HIIRI VAATTEITA KYLLÄ KÄYTIN JA NUO OLI MYÖS KUNNIAN LOUKKAUKSIA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ!
HELLO KITTY ON SENTÄÄN IHAN MAAILMAN RAUHAN TEEMANAKIN HIENO JA KAIKKI RAKASTAA HELLO KITTYÄ JA HÄNEN YSTÄVIÄ!
PANDAKIN ON HELLO KITTYN YSTÄVÄ JA KOALA SEKÄ RONSUT, RINOSAURUKSET, RONTTOSAURUKSET!
Jos Putin sais maailman suurimman HELLO KITTYN KREMLIIN niin eiköhän hän lopettais SOTIMISEN SIIHEN!- Anonyymi00003
Alko vettä satamaan joten Jumala on sitä mieltä, että kunniaton Holo ei lähde Jänkkävaaraan jumppaamaan ennen, kuin FB kunnialliset ovat käyneet ensin näyttämässä miten tuo tehdään!
Onkohan heillä edes JUMPPA-PUKUJA… - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alko vettä satamaan joten Jumala on sitä mieltä, että kunniaton Holo ei lähde Jänkkävaaraan jumppaamaan ennen, kuin FB kunnialliset ovat käyneet ensin näyttämässä miten tuo tehdään!
Onkohan heillä edes JUMPPA-PUKUJA…Pitää Inarin kunnan FB sivun vainoamista jatkaa niin näen, että ovatko he käyneet KUNNIA JUMPALLA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3701498Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2409352 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk74849Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54803
- 40779
- 57722
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa67706- 59705
- 62691