Miksi miehet oikeasti hakevat seksiä muilta naisilta.
https://www.youtube.com/watch?v=qsiLCZTTqus
Miehet menevät seksityöläisen (tai muun hron) luokse jatkaakseen omaa avioliittoaan vielä pidempään, naiset taas harrastavat suhteita päästäkseen eroon avioliitostaan.
Entinen seksityöläinen paljastaa kaiken miehistä
52
169
Vastaukset 52
- Anonyymi00001
No tuo meni nyt kahden naisen keskusteluksi tunteista ja fantasioista ja naisten asioista. En tajua miten tuossa nyt noin kävi.
En nyt jaksa katsoa, aihe on puiseva. Seksi ja työ yhdessä. 🤮
Mutta onko sillä lopulta mitään väliä miksi niitä palveluja ostaa? Päivänselvää kuitenkin on, että parisuhde yksinään ei heille riitä.- Anonyymi00002
Juu ei, tämä olikin kahden naisen tunteista puhumista, naisten juttuja. Otsikko oli tosi harhaanjohtava. Ei kannata katsoa, naisten kotkotusta koko juttu.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juu ei, tämä olikin kahden naisen tunteista puhumista, naisten juttuja. Otsikko oli tosi harhaanjohtava. Ei kannata katsoa, naisten kotkotusta koko juttu.
En usko miesten kotkotuksen olevan sen antoisempaa aihepiiristä.
- Anonyymi00003
Tökstöksnöö kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt jos on suhteessa niin miksi pettää tai hankkii tinderityttöjä eli jos tekee seksiä mieliä niin mennään omalle naiselle sanomaan että nyt tekee mieli
- Anonyymi00004
Tökstöksnöö kirjoitti:
No onhan se nyt aivan erillaista, eikä se ole kotkotusta. Kokeile itse katsoa kahden miehen keskustelua vs kahden naisen keskustelua jonkun tunnin ajan, takaan että huomaat erittäin suuren eron niissä.
Anonyymi00004 kirjoitti:
No onhan se nyt aivan erillaista, eikä se ole kotkotusta. Kokeile itse katsoa kahden miehen keskustelua vs kahden naisen keskustelua jonkun tunnin ajan, takaan että huomaat erittäin suuren eron niissä.
Olen katsellut ikäni miesten keskusteluja.
Ensin isäni matkassa kulkien siitä 4 iästä, pitkälle aikuisuuteen.
Kavereitteni siis miespuolisten keskusteluja, kumppaneiden (miehiä) ja heidän miespuolisten kavereiden tai sukulaisien välistä keskustelua.
Jo 50 vuotta miehiä ollut monin eri tavoin elämäni täynnä. Tiedän tasan tarkkaan miesten keskustelut aihe kun aihe. Naisten tiedän vähemmän.Tökstöksnöö kirjoitti:
Olen katsellut ikäni miesten keskusteluja.
Ensin isäni matkassa kulkien siitä 4 iästä, pitkälle aikuisuuteen.
Kavereitteni siis miespuolisten keskusteluja, kumppaneiden (miehiä) ja heidän miespuolisten kavereiden tai sukulaisien välistä keskustelua.
Jo 50 vuotta miehiä ollut monin eri tavoin elämäni täynnä. Tiedän tasan tarkkaan miesten keskustelut aihe kun aihe. Naisten tiedän vähemmän.Mun elämäni on ollut täysin miesvoittoisessa seurassa elettyä. Täysin, ei vähän vaan täysin. Tunnen miehien mielenliikkeet liian hyvin.
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt jos on suhteessa niin miksi pettää tai hankkii tinderityttöjä eli jos tekee seksiä mieliä niin mennään omalle naiselle sanomaan että nyt tekee mieli
No joillain myös lupa paneskella mitä vaan ja milloin vaan. Ei kaikki suhteet ole yksityisiä eikä suljettuja.
Mä syljen lohjenneen hampaan paloja. Meni sitten takimmainen puruhammas muruiksi, juurihoidettu laho. Osa vielä näkyy ikenen yläpuolella, osa ikenen alla. Oho.- Anonyymi00006
Tökstöksnöö kirjoitti:
No joillain myös lupa paneskella mitä vaan ja milloin vaan. Ei kaikki suhteet ole yksityisiä eikä suljettuja.
Mä syljen lohjenneen hampaan paloja. Meni sitten takimmainen puruhammas muruiksi, juurihoidettu laho. Osa vielä näkyy ikenen yläpuolella, osa ikenen alla. Oho.Otat tongit ja vedät sen pois. Näin MIES tekisi.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Otat tongit ja vedät sen pois. Näin MIES tekisi.
Otin jo osan. Ikenen sisään ei pääse. Murenee vaan lisää ja sitten on hammaslääkärin vaikeampi ottaa se loppukin pois. Joten jätän siihen pykälän mistä kiskoa.
On 2 osassa niin ei sitä ole järkeä enää korjailla uudestaan. Osa heiluu ikenessä. Huomenna tarttee soitella jahka ehtii ensin lapsen menot hoitaa alta pois. Josko ottasvat vastaan ja hittoon hampaan. Kohta saakin alkaa miettimään muovihampaita. 🤣Tökstöksnöö kirjoitti:
Otin jo osan. Ikenen sisään ei pääse. Murenee vaan lisää ja sitten on hammaslääkärin vaikeampi ottaa se loppukin pois. Joten jätän siihen pykälän mistä kiskoa.
On 2 osassa niin ei sitä ole järkeä enää korjailla uudestaan. Osa heiluu ikenessä. Huomenna tarttee soitella jahka ehtii ensin lapsen menot hoitaa alta pois. Josko ottasvat vastaan ja hittoon hampaan. Kohta saakin alkaa miettimään muovihampaita. 🤣Kai MIESKIN sen verran isaa ajatella, ettei tee prosessista vaikeampaa itselleen eikä hampitohtorille?
- Anonyymi00011
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mun elämäni on ollut täysin miesvoittoisessa seurassa elettyä. Täysin, ei vähän vaan täysin. Tunnen miehien mielenliikkeet liian hyvin.
Sama. Me ollaan onnekkaita.
Välillä mietin et pitäis kai puoliväkisin hankkia edes yksi naispuolinen ystävä kun niitä kai pitäis olla.
Ei vaan kiinnosta yhtään.
Miesten kanssa on niin helppoa ja loogista kunhan ei pidä liikaa. Anonyymi00011 kirjoitti:
Sama. Me ollaan onnekkaita.
Välillä mietin et pitäis kai puoliväkisin hankkia edes yksi naispuolinen ystävä kun niitä kai pitäis olla.
Ei vaan kiinnosta yhtään.
Miesten kanssa on niin helppoa ja loogista kunhan ei pidä liikaa.On mulla naispuolisiakin pari läheisempääkin ollut kavereina. Nyt ehkä yksi sellainen ystäväksi laskettava eli ihminen jonka kanssa jaan avoimesti elämääni ja pidän yhteyttäkin.
Mutta jotenkin on vaan pojat/miehet ollu enemmän aina ne joiden seuraan hakeudun, kun haluan vaikkapa jutella.Tökstöksnöö kirjoitti:
On mulla naispuolisiakin pari läheisempääkin ollut kavereina. Nyt ehkä yksi sellainen ystäväksi laskettava eli ihminen jonka kanssa jaan avoimesti elämääni ja pidän yhteyttäkin.
Mutta jotenkin on vaan pojat/miehet ollu enemmän aina ne joiden seuraan hakeudun, kun haluan vaikkapa jutella.Naisissakin on niitä, jouden seurasta pidän. Mutta usein tulee sitten joku tienhaara missä meidän mielenkiinnonkohteet ja keskustelunaiheet erkanee niin paljon, ettei ole enää mitään puhuttavaa. Syvä hiljaisuus.
Joku taajuus muuttuu herkemmin, kuin miesten kanssa jutellessa. Ymmärrän naisten juttuja, mutten ole niin syväluotaavalla tavalla kiinnostunut monistakaan naisille mielenkiintoisista jutuista. Että tyssää siihen helposti.Tökstöksnöö kirjoitti:
Naisissakin on niitä, jouden seurasta pidän. Mutta usein tulee sitten joku tienhaara missä meidän mielenkiinnonkohteet ja keskustelunaiheet erkanee niin paljon, ettei ole enää mitään puhuttavaa. Syvä hiljaisuus.
Joku taajuus muuttuu herkemmin, kuin miesten kanssa jutellessa. Ymmärrän naisten juttuja, mutten ole niin syväluotaavalla tavalla kiinnostunut monistakaan naisille mielenkiintoisista jutuista. Että tyssää siihen helposti.Varsinkin jos ne asiat naisella pyörii ulkonäössä, muodissa, koruissa, kipoissa ja kupeissa, kakkusissa ja villasukissa. Ei tuu mitään tarvetta jutella. 😅
Tökstöksnöö kirjoitti:
Varsinkin jos ne asiat naisella pyörii ulkonäössä, muodissa, koruissa, kipoissa ja kupeissa, kakkusissa ja villasukissa. Ei tuu mitään tarvetta jutella. 😅
Ja mä en osaa jutella oikeen kovin femiinin ulosannin ihmisten kanssa luontevasti. Voisi koskea myös naisellisia homoja.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja mä en osaa jutella oikeen kovin femiinin ulosannin ihmisten kanssa luontevasti. Voisi koskea myös naisellisia homoja.
Ja onnekkuudesta niin.. Olisi minusta kiva osata olla naisseurassakin ja osaankin, mutta vaatii vähän sellaisia ei niin perin tyttömäisiä luonteenpiirteitä. Unisex tyyppisiä
Tökstöksnöö kirjoitti:
On 2 osassa niin ei sitä ole järkeä enää korjailla uudestaan. Osa heiluu ikenessä. Huomenna tarttee soitella jahka ehtii ensin lapsen menot hoitaa alta pois. Josko ottasvat vastaan ja hittoon hampaan. Kohta saakin alkaa miettimään muovihampaita. 🤣Japanilaiset testaavat systeemiä, jolla kasvatetaan uusia hampaita ja sen ihmiskokeet on jo aloitettu.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Varsinkin jos ne asiat naisella pyörii ulkonäössä, muodissa, koruissa, kipoissa ja kupeissa, kakkusissa ja villasukissa. Ei tuu mitään tarvetta jutella. 😅
Kakut ovat vallan loistava puheenaihe.
buddy-love kirjoitti:
Kakut ovat vallan loistava puheenaihe.
Hmph, paitsi silloin kun ne ei kiinnosta yhtään. 😆
buddy-love kirjoitti:
Japanilaiset testaavat systeemiä, jolla kasvatetaan uusia hampaita ja sen ihmiskokeet on jo aloitettu.
Ei taida mun fyffet riittää sellaiseen, otamme pois. Hommaamme kiskot aikanaan tms.
- Anonyymi00017
Tökstöksnöö kirjoitti:
On 2 osassa niin ei sitä ole järkeä enää korjailla uudestaan. Osa heiluu ikenessä. Huomenna tarttee soitella jahka ehtii ensin lapsen menot hoitaa alta pois. Josko ottasvat vastaan ja hittoon hampaan. Kohta saakin alkaa miettimään muovihampaita. 🤣Suosittelen sanomaan että särkee hitokseen.
Jos sanot että ei särje yhtään, ei ole akuuttia niiden mielestä ainakaan. - Anonyymi00018
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kai MIESKIN sen verran isaa ajatella, ettei tee prosessista vaikeampaa itselleen eikä hampitohtorille?
MIES hoitaa asiansa itse eikä soita puhelimella miestä apuun.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja ottaa vaikka verenmyrkytyksen paskaisilla tongilla ikenen kaivelusta. Voin kertoa, verenmyrkytys on ihan helvetin vakava tila. Olen kokenut ja olin kuolla siihen. Kuntoutuminen kesti kuukausia.
Anonyymi00017 kirjoitti:
Suosittelen sanomaan että särkee hitokseen.
Jos sanot että ei särje yhtään, ei ole akuuttia niiden mielestä ainakaan.Kyllä ne ottaa, kun on ikenen sisään jäänyt osa juurihoidetusta hampaasta. Jää hyvä reitti tulehdukselle. Ja taikasanat diabetes 2.
Anonyymi00018 kirjoitti:
MIES on sitten tyhmempi kun osasin odottaa. Ei jatkoon.
- Anonyymi00025
Tökstöksnöö kirjoitti:
MIES on sitten tyhmempi kun osasin odottaa. Ei jatkoon.
Sinusta ei koskaan tule MIESTÄ.
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sinusta ei koskaan tule MIESTÄ.
Onneksi, vaikuttavat sangen vatipäiltä liian moni. Olis noloa kuulua samaan letkujengiin.
- Anonyymi00005
Kallen ja Kiiran dialogi voisi olla mielenkiintoinen :). Ei voi tietää kuin kokeilemalla että natsaisivatko niiden keskinäiset henkilökemiat vai eivät. -💊-.
- Anonyymi00007
Katsokaapas vaikka A-Studiota tai muuta ajankohtaisohjelmaa. Jos vetäjä on mies, pysyy keskustelu useimmiten asiallisena ja hillittynä. Tietysti, jos vieraana on jotain ääriajattelijoita, niin voivat keskenään alkaa sanaharkkaan. Mutta mutta, jos vetäjä onkin naispuolinen toimittaja, hän oikein hakemalla hakee konfliktia vieraiden kanssa. Varsinkin niiden naispuolisten..
- Anonyymi00008
kurkkaa parvekkeelta niin jooh tytöt asuvat viereisessäkin asunnossa hotellissa Kreetalla ollessa... Kreetalla kannattaa joskus käydä mutta varo tulipalloja.
- Anonyymi00009
Seksiä ostetaan jotta saa panna. Saa naisen kosketusta niin se on. Ja ei jaksa baareissa käydä niin seksiä saa helposti ostamalla.
- Anonyymi00010
Naisen kosketusta saa menemällä ruuhka-aikaan julkisen liikennevälineen kyytiin.
- Anonyymi00012
No mutta, entäs vanha lentävä huuli "parhaat ovat varattuja".
- Anonyymi00013
Haastateltava kertoi, että miehet hakeutuu hakemaan ostoseksiä,
koska niitä ei huomata kotona,
kuten ne haluaisi.
Oma näkemys tähän on suurinpiirtein:
Miehet on kehollisia. Jos ei saa seksiä, tai vastakaikua omalle
seksuaaliselle ilmaisulle ja hyväksyntää,
ne menee jotenkin rikki.
Tää on jotenkin paradoksaalista, koska
kun teinipojat lähtee riiuulle, se koko homma lähtee
lähes aina naista halveksivasta näkökulmasta, seksillä mässäillään ja
siinä rikotaan tiet ja rajat.
Sitten ne ”masentuu” ja menee ostamaan
”seksiä”… ku vaimo ei huomaa.
Onkohan tää kasvatuskysymys?
Tästä puuttuu jotain. - Anonyymi00014
"Miehet menevät seksityöläisen (tai muun hron) luokse jatkaakseen omaa avioliittoaan vielä pidempään, naiset taas harrastavat suhteita päästäkseen eroon avioliitostaan."
Käytännössä nuo on sama juttu.
- Sheena - Anonyymi00015
Aika tyypillinen kommentti videon katsojilta:
”mies pyysi naista kertomaan oman fantasiansa ja mies nauroi naiselle. Se oli kuulemma naurettavaa, eikä sisältänyt … tiettyjä juttuja. Mies nauroi ja sanoi, että se oli typerintä mitä oli kuullut. Nainen järkyttyi ja menetti luottamuksen puolisoonsa. Hän ei koskaan aiemmin ollut kertonut sellaista ja se loppui siihen”.
Mies halveksii naista. Se vaan opetaan niille ja niin se on.
Olis kiva tietää, onko mies- mies homosuhteissa
samantyylistä toisen halveksuntaa?
Nyt ihmettelen oikeasti, miksi miehet opetetaan halveksimaan naisia?Fiksu mies skippaa ne opit ja tuumaa, mjaa enpä viitti moista tyhmää kuunnella saati opiksi ottaa. Keskittyy ihan muihin juttuihin kun naisvihaajat koittaa tuputtaa agendaansa.
- Anonyymi00019
NO voin hyvin kuvitella tilanteen, sen naisen fantasia on jotain aivan älyvapaata mikä ei liity yhtään millään tavoin seksiin tai siihen mitä pidetään seksuaalisuutena. Mies alkaa automaattisesti nauramaan kun kuulee jotain täysin järjetöntä ja absurdia, sellaista missä ei ole mitään logiikkaa millään tavoin.
- Anonyymi00020
En usko että tuo nainen tuossa tarinassa oli kovinkaan kummoisen näköinen. Mikäli olisi ollut, mies olisi kuunnellut naisten puheita tarkkaaivaisen näköisesti ja myötäillyt niitä ja suostunut kaikenlaiseen pelleilyyn. Joten tässä tapauksessa vika oli täysin siinä naisessa itsessään.
- Anonyymi00021
Tökstöksnöö kirjoitti:
Fiksu mies skippaa ne opit ja tuumaa, mjaa enpä viitti moista tyhmää kuunnella saati opiksi ottaa. Keskittyy ihan muihin juttuihin kun naisvihaajat koittaa tuputtaa agendaansa.
Pojat laumaantuu poikien tavalla jo yläaseteella sellaiseen
riviin, ettei siellä enää ajatella. Se kaahotus, koko hormonilastilla.
Ihmiset suorittaa elämää, jota niille näytetään ja opetetaan.
Sinä osaat ajatella, 80% ei. - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
En usko että tuo nainen tuossa tarinassa oli kovinkaan kummoisen näköinen. Mikäli olisi ollut, mies olisi kuunnellut naisten puheita tarkkaaivaisen näköisesti ja myötäillyt niitä ja suostunut kaikenlaiseen pelleilyyn. Joten tässä tapauksessa vika oli täysin siinä naisessa itsessään.
00020
kuulostaa masentuneelta.
Aika kova osoitoitus poikien rivistä.
Lähdit komppaamaan fiktiivisen tarinan miestä.
”viha naista kohtaan” leimahti kuin ”kananliha” käsivarsille liikutuksesta.
Reaktiona. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
00020
kuulostaa masentuneelta.
Aika kova osoitoitus poikien rivistä.
Lähdit komppaamaan fiktiivisen tarinan miestä.
”viha naista kohtaan” leimahti kuin ”kananliha” käsivarsille liikutuksesta.
Reaktiona.Sinä itse näet sitä "vihaa" joka paikassa ja joka viestissä. Tarvitset psykologin apua, selkeästi. Mitä pikemmin sitä parempi.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sinä itse näet sitä "vihaa" joka paikassa ja joka viestissä. Tarvitset psykologin apua, selkeästi. Mitä pikemmin sitä parempi.
Voinko lähettää sut Marokkoon?
Menolippu. - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Voinko lähettää sut Marokkoon?
Menolippu.Sekö on kotimaasi?
- Anonyymi00016
Ja miehet leikkii uhria, mennessään hakemaan ostoseksiä.
- Anonyymi00022
Että semmosta sitten. Mitäs muuta kuuluu?
- Anonyymi00026
Ööö.. hut..la ei parisuhdetta paranneta. Katsokaa itseänne peiliin jos parisuhde tökkii. Ensitreffit alttarilla on aivan mahtava ohjelma hokata missä mättää. Mutta ne joilla mättää ei sitä kykene katsomaan/ kohtaamaan. Olin esim ensin naisen puolta ja jakson edetessä mieli muuttui. Kuin myös toisinpäin. Ei ole vikaa ainoastaan yhdessä vaan ihan meissä jokaikisessä. Rohkeutta on myöntää se, eikä uhritua. Mutta myös nähdä mikä nähtävä on eikä selitellä sitä itselleen parhainpäin. Joskus on parempi laittaa hanskat tiskiin, vaikka kuin tunteita olisi. Aivan mahtava ohjelma kun uskaltaa laittaa itsensä likoon. Katsojanakin.🤷♀️
- Anonyymi00027
On ihmisìä jotka eikykene ohjelmaa katsomaan, koska se osuu ja uppoaa juurikin omaan arkaan paikkaan.ei tahdo hyväksyä virheitä itsessään. Helppo se on toista syytellä, mutta meneppä näiden tuomareiden eteen itse.🤷♀️
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
On ihmisìä jotka eikykene ohjelmaa katsomaan, koska se osuu ja uppoaa juurikin omaan arkaan paikkaan.ei tahdo hyväksyä virheitä itsessään. Helppo se on toista syytellä, mutta meneppä näiden tuomareiden eteen itse.🤷♀️
Tunnistan tästä nyrkin seinään, peiliin ja meikkipöytään iskeneestä hyväksyneen naisen joka kaikesta huolimatta yritti ymmärtää ja juoksi perään, ettei vaan pahoinpitelijälle tulisi paha mieli. Olen koko elämäni ollut liian kiltti ja ymmärtäväinen ja säälin tätä naista joka on kaltaiseni, kuin olin aikoinaan. Kyllä sen jälkeen mies kyynelehti, lupasi kuin muuttuu ja lähtee terapiaan. Ja katinkontit. Seuraavana päivänä oltiin taas niis mustasukkaisia että. Uhkasi köyttää patteriin , kellariin ja kaikki vaan siksi että kuvitteli minulla olevan toinen mies! Aivan sairasta. Mutta olei meillä hyvääkin ja siitä oli vaikeaa päästää irti. Se vielä että syyllistää asioista joita ei koskaan edes tapahtunut! Mutta se oli parhaakseni tajuu etten ansaitse tuollaista pskaa. Olen sen kautta kasvanut, että kiitos siitä oppikoulusta. Rankka oli, mutta enää ei harmita.👍🤷♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35013992 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk67808Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä186788- 54783
- 38755
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28735- 55682
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa65675- 60659
- 57648