Nyt pitää kyllä katsoa YK:N sivulta

Anonyymi-ap

IHMISOIKEUS TEEMA NIIN EI MENE TÄMÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKEUS HUKKAAN!

Tämähän on ihmisoikeusrikos, kun vaaditaan KUNNIOITTAMAAN TOISTUVASTI RIKOLLISIA!

Edellinen kerta jo liittyi YK:N IHMISOIKEUKSIIN niin FB KUNNIALLISTA IHMISOIKEUDETKIN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!

Minä KUNNIATON HOLO EN KYLLÄ SUOSTU IHMISOIKEUKSISTA LUOPUMAAN VAIKKA FB KUNNIALLISET OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ IHMISOIKEUKSIA EI IVALOSSA EIKÄ SUOMESSA TARVITA!

15

<50

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

SUOMESSA ON SENTÄÄN MIES POLIISIT ALKANEET AKTIIVISESTI PUUTTUMAAN VIRKAMIESTEN SANOMISIIN JA HE OVAT SENTÄÄN MIEHIÄ.
      Ilkka ” Ile” Vainio pyytelee ANTEEKSI sanomisiaan!

On se kyllä aina jännä, että minä en ole kertakaan saanut mahdollisuutta PYYTÄÄ ANTEEKSI vaan minä loukkaan heti kunnioita!

Rasmus oikein iloisena naisena ja RAUHAN TURVAAJA sekä POLIISINA OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SUOMESSA JA SAAMELAIS-ALUEELLA NAISET PITÄÄ TURVAN KIINNI JA NAISTEN PAIKKA ON NYRKIN JA HELLAN VÄLISSÄ!

Justus ei ollut samaa mieltä Titta Rasmuksen kanssa vaan hän oli sitä mieltä, että kyllä nyt on parempi vaihtaa vaimoa, koska SAAMELAISET voi itse pitää vaimonsa hellan ja nyrkin välissä!

Koltta poliisi Holon vaimo oli kouluttautunut oikein KULMAKARVOJEN LAMINOIJAKSI JA RIPSIEN PIDENTÄKSI, koska hän on omasta mielestään niin ruma joten hän myy KAUNEUTTA MUILLEKKIN RUMILLE NAISILLE!

• Anonyymi00003

Dennis Pasterstein on minusta ihan hauska poliisi mitä minä olen häntä seurannut.

Minä kunniaton Holo olen aina kutsunut häntä Dennis Pattersoniksi, mutta olen sentään ollut jo kunnian loukkaus sakko vankina ja minähän olen menossa uudelleen.

Ty Jystys vi ska sen ratta para venska!
        Vörs ijen vängelse!
        Ty är mykke tykti Jystys o ty läär vurt o prata Ruotsin suomea!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Dennis Pasterstein on minusta ihan hauska poliisi mitä minä olen häntä seurannut.

Minä kunniaton Holo olen aina kutsunut häntä Dennis Pattersoniksi, mutta olen sentään ollut jo kunnian loukkaus sakko vankina ja minähän olen menossa uudelleen.

Ty Jystys vi ska sen ratta para venska!
        Vörs ijen vängelse!
        Ty är mykke tykti Jystys o ty läär vurt o prata Ruotsin suomea!

Oijoi te heter Väriges vinska inte Ruotsin suomi.
        Venska talande kan okso raatta Väriges vinska.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oijoi te heter Väriges vinska inte Ruotsin suomi.
        Venska talande kan okso raatta Väriges vinska.

Vi är vöttä i Vinlant inte i Värige

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Vi är vöttä i Vinlant inte i Värige

Ty Jystys vi är föttä i VINLANT inte i FINLAND som tom antra är!

VINLANT VINNER!!!

• Anonyymi00007

Viimeksi ei kyllä menny näin tämä sakko vankeus asia.

Onneksi voin ilmoittaa, että : Tämä on törkeä kunnian loukkaus, syrjintää, pahoinpitelyä, kiristystä, vapauden riisto sekä hyvin suunniteltu MURHA JOKA KOHDISTUU MYÖS POLIISIIN, koska Justus on poliisi ja minun mieheni ja sinä olet ulosottomies joka joudut hoitamaan asiaa vaikka TEISTÄ EI OLE KUMPIKAAN SAANUT VIRALLISTA TIETOA, että KAIKKI INARIN KUNNAN JA SUOMEN ASUKKAAT OVAT KUNNIALLISIA KANSALAISIA VAIKKA OLISITTE SYYLLISTYNEET MIHIN RIKOKSEEN TAHANSA!

Kunnialliset eivät ilmoittaneet, mutta minä kunniaton Holo olen kyllä ILMOITTANUT LOUKANNEENI FB:SSÄ YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKIEN KUNNIOITA!

• Anonyymi00008

Tämä vedetään nippuun nyt, koska DENNIS LÄHTI VETÄMÄÄN KIINNI HELSINGIN PÄÄSTÄ!

Justus vetää täältä, koska Rasmus ei suostunut menemään Utsjoen POLIISIN VIRKAA HOITAMAAN NAIS POLIISIEN KANSSA!

Minä en kyllä hyväksy OMAN MIEHENI TYÖKAVERIKSI NAISIA, koska he eivät suostu edes antamaan näyttöä siitä, että HE PÄRJÄÄ NAISINA POLIISINA ILMAN MIEHIÄ!

Mies poliisien palkat on huonommat jotka toimii kentällä, mutta he jotka on toimistossa saavat parempaa palkkaa.

Miehet ei senkään takia olla naisten parina töissä Poliisina, koska se ei ole muutenkaan turvallista.

Juoppo tappelu on ja joku juoppo huomaa, että toinen poliisi onkin nainen. Eihän sen tarvi ottaa tissistä kiinni tai tunkea käsi haarojen väliin nais poliisille.
        Nais poliisi keskittyy itsensä suojaamiseen ja mies poliisi tekee yksin töitä!
        Miehet toimii päissään noin jos he huomaa, että nais poliisi tulee!
        Kerran elämässä tehtävä PURISTAN NAIS POLIISIA TISSISTÄ!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Justus vetää täältä, koska Rasmus ei suostunut menemään Utsjoen POLIISIN VIRKAA HOITAMAAN NAIS POLIISIEN KANSSA!

Minä en kyllä hyväksy OMAN MIEHENI TYÖKAVERIKSI NAISIA, koska he eivät suostu edes antamaan näyttöä siitä, että HE PÄRJÄÄ NAISINA POLIISINA ILMAN MIEHIÄ!

Mies poliisien palkat on huonommat jotka toimii kentällä, mutta he jotka on toimistossa saavat parempaa palkkaa.

Miehet ei senkään takia olla naisten parina töissä Poliisina, koska se ei ole muutenkaan turvallista.

Juoppo tappelu on ja joku juoppo huomaa, että toinen poliisi onkin nainen. Eihän sen tarvi ottaa tissistä kiinni tai tunkea käsi haarojen väliin nais poliisille.

FB kunnialliset ovat kyllä mielisairaita jotka kuuluu puolisoiden, perheidensä ja sukujensa kanssa edunvalvontaan kaikki!

Nyt he pakottaa ulosottomiehen määräämään Poliisit ja vankilan vartijat kurittamaan minua, koska HEIDÄN KUNNIAT ON NIIN ARVOKKAITA, että KOKO SUOMI ON SAANUT PASKOA HEIDÄN KUNNIALLISIIN NISKOIHIN!

Eihän toiset voi olla KUNNIALLISIA, koska HE EIVÄT OLE SUOSTUNEET ILMOITTAMAAN TUOTA MEDIAN KAUTTA JULKISUUTEEN NIIN MINÄ KUNNIATON HOLO VOISIN VUOROSTANI ILMOTTAA MEDIAN KAUTTA, ETTÄ : Minä Suomi 100vuotta Vanhempi Panostaja PÄÄSIN PANOSTAJANA ANTAMAAN 6 KERTAA KUNNIAA KOKO SUOMEN KANSALLE JA KYLLÄ MINÄ TÄMÄNKIN SAKON HOIDAN KUNNIALLA VANKEUDELLA POIS NAISENA NIIN EI TARVI INTTÄÄ, ETTEI OLLA KUNNIOITA SAATU!

Ilmotan, että : EN VITTU HALUAA YHTÄÄN KUNNIAA TAKASIN! PITÄKÄÄ KUNNIOISTANNE HYVÄÄ HUOLTA, KOSKA NÄMÄ ON TEIDÄN LASTENNE PERINTÖJÄ!

6 kunniaa jokaiselle suomalaiselle niin siihen EI EDES OLYMPIA MITALLISTIT PYSTY!

Matti Nykänenkin jäi komiasti toiseksi ja me ollaan sentään samana päivänä synnytty hänen kanssa!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

FB kunnialliset ovat kyllä mielisairaita jotka kuuluu puolisoiden, perheidensä ja sukujensa kanssa edunvalvontaan kaikki!

Nyt he pakottaa ulosottomiehen määräämään Poliisit ja vankilan vartijat kurittamaan minua, koska HEIDÄN KUNNIAT ON NIIN ARVOKKAITA, että KOKO SUOMI ON SAANUT PASKOA HEIDÄN KUNNIALLISIIN NISKOIHIN!

Eihän toiset voi olla KUNNIALLISIA, koska HE EIVÄT OLE SUOSTUNEET ILMOITTAMAAN TUOTA MEDIAN KAUTTA JULKISUUTEEN NIIN MINÄ KUNNIATON HOLO VOISIN VUOROSTANI ILMOTTAA MEDIAN KAUTTA, ETTÄ : Minä Suomi 100vuotta Vanhempi Panostaja PÄÄSIN PANOSTAJANA ANTAMAAN 6 KERTAA KUNNIAA KOKO SUOMEN KANSALLE JA KYLLÄ MINÄ TÄMÄNKIN SAKON HOIDAN KUNNIALLA VANKEUDELLA POIS NAISENA NIIN EI TARVI INTTÄÄ, ETTEI OLLA KUNNIOITA SAATU!

Ilmotan, että : EN VITTU HALUAA YHTÄÄN KUNNIAA TAKASIN! PITÄKÄÄ KUNNIOISTANNE HYVÄÄ HUOLTA, KOSKA NÄMÄ ON TEIDÄN LASTENNE PERINTÖJÄ!

6 kunniaa jokaiselle suomalaiselle niin siihen EI EDES OLYMPIA MITALLISTIT PYSTY!

Matti Nykänenkin jäi komiasti toiseksi ja me ollaan sentään samana päivänä synnytty hänen kanssa!

Tämä pitää vääntää niska lenkillä takasin niin ME NOUSTAAN 8 KUNNIALLA YLÖS JOTKA EI OLLA RIKOLLISIA EIKÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ!

Kuvitteleeko ihmiset, että ULKOMAAN VIINA-RALLEJA KATSELLAAN LÄPI SORMIEN?
        Nuo verot on Suomen valtiolta pois mitä ALKOHOLISTIT ULKOMAILLE MIELUMMIN MAKSAA!
        HE OVAT KUNNIALLISIA JA JUOPOT KYLLÄ PITÄÄ HUOLEN SIITÄ, ETTÄ HE OVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KUNNIALLISIA VAIKKA KUNNIALLISET EIVÄT EDES KERRO HEILLE SITÄ!

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei tästä kunnian loukkaus sakko vankeudesta ollu viimeksikään mitään hyötyä, koska minä lopetin tupakan polton ja kahvin juonnin.
        Ne oli ainoat huonot asiat joista minä ajattelin, että pääsen eroon kunnian loukkaus sakko vankeudessa.

Toiset oli vielä minua nuorempia ja he kiskoo tupakkaa ja ryysti kahvia kokoajan vaikka minä sanoin, että minä olen lopettanut tupakan polton kahvin juonnin.

Minä polttamaan tupakkaa, juomaan kahvia ja KIROILEMAANKIN UUDELLEEN SIELLÄ!

Eihän tässä mitään järkeä, että FB kunniallisen tyttöki oli kaupassa vielä myymässä kahvia, tupakkaa ja ALKOHOLI TUOTTEITA vaikka FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ NOIDEN TUOTTEIDEN KÄYTTÖ ON KIELLETTYÄ SIIRTOLAN RAINERIA NUOREMMILTA IHMISILTÄ, koska SIIRTOLAN RAINERI VANHIN NÄISTÄ FB KUNNIALLISTA!

Me ollaan Justuksen kanssa suhteessa oltu kokoajan, mutta EI OLLA PUSSATTU. 2 metriä lähempänä EI OLLA TOISIAMME EDES OLTU!

Siirtolan Rainerin oma tyttö ja tämän samasen tytön tyttö asuvat molemmat kuullemma SEKSI-SUHTEESSA ja ei tuo PUHDAS PULMUNEN ole.
        Itelleen haki kunniaa tyttönsä kanssa ja heidän omat perheensä OVAT ALEMPI ARVOISIA IHMISIÄ!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei tästä kunnian loukkaus sakko vankeudesta ollu viimeksikään mitään hyötyä, koska minä lopetin tupakan polton ja kahvin juonnin.
        Ne oli ainoat huonot asiat joista minä ajattelin, että pääsen eroon kunnian loukkaus sakko vankeudessa.

Toiset oli vielä minua nuorempia ja he kiskoo tupakkaa ja ryysti kahvia kokoajan vaikka minä sanoin, että minä olen lopettanut tupakan polton kahvin juonnin.

Minä polttamaan tupakkaa, juomaan kahvia ja KIROILEMAANKIN UUDELLEEN SIELLÄ!

Eihän tässä mitään järkeä, että FB kunniallisen tyttöki oli kaupassa vielä myymässä kahvia, tupakkaa ja ALKOHOLI TUOTTEITA vaikka FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ NOIDEN TUOTTEIDEN KÄYTTÖ ON KIELLETTYÄ SIIRTOLAN RAINERIA NUOREMMILTA IHMISILTÄ, koska SIIRTOLAN RAINERI VANHIN NÄISTÄ FB KUNNIALLISTA!

Me ollaan Justuksen kanssa suhteessa oltu kokoajan, mutta EI OLLA PUSSATTU. 2 metriä lähempänä EI OLLA TOISIAMME EDES OLTU!

Siirtolan Rainerin oma tyttö ja tämän samasen tytön tyttö asuvat molemmat kuullemma SEKSI-SUHTEESSA ja ei tuo PUHDAS PULMUNEN ole.
        Itelleen haki kunniaa tyttönsä kanssa ja heidän omat perheensä OVAT ALEMPI ARVOISIA IHMISIÄ!

Siirtolan Anneki näky SIVEELLISENÄ JA KUNNIALLISENA NAISENA SEISOVAN NAIMISSA OLEVIEN MIES MINISTEREIDEN KANSSA JA LOUKKAA HEIDÄNKIN VAIMOJEN KUNNIAA.

Hän oli tehnyt jo minusta KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSEN JA MINÄ OLIN JO KÄYNY JUSTUKSEN VAIMONA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA!

Ei me olla SIVEETTÖMÄSTI SEN JÄLKEEN OLTU TOISTEMME KANSSA TEKEMISSÄ!
        Ollaan me nähty kaupassa, kirkossa ja muissa paikoissa, mutta EI ME OLLA, kuin VAIN KATSOTTU TOISIAMME!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Siirtolan Anneki näky SIVEELLISENÄ JA KUNNIALLISENA NAISENA SEISOVAN NAIMISSA OLEVIEN MIES MINISTEREIDEN KANSSA JA LOUKKAA HEIDÄNKIN VAIMOJEN KUNNIAA.

Hän oli tehnyt jo minusta KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSEN JA MINÄ OLIN JO KÄYNY JUSTUKSEN VAIMONA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA!

Ei me olla SIVEETTÖMÄSTI SEN JÄLKEEN OLTU TOISTEMME KANSSA TEKEMISSÄ!
        Ollaan me nähty kaupassa, kirkossa ja muissa paikoissa, mutta EI ME OLLA, kuin VAIN KATSOTTU TOISIAMME!

Löysin vielä toisenkin kuvan vuodelta 2018 jossa Siirtolan Anne SIVEELLISENÄ JA KUNNIALLISENA NAISENA SEISOO PETTERI ORPON VIERESSÄ!

On loukannut jo Petteri Orponkin vaimon kunniaa!

Minä kunniaton Holo olin kunnian loukkaus käräjillä tuon jälkeen!

Kehtasivat vielä porukalla tehdä KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA JA VÄITTÄÄ ME OLLAAN MUKA JUSTUKSEN OLTU SIVEETTÖMIÄ SEKÄ TOIMITTU KUNNIATTOMASTI!

Kyllä minä olen ollut OMIEN VANHEMPIENI SILMÄN ALLA KOKOAJAN.

Äitini kanssa olen käynyt kaupassa, mutta jos olen yksin ollut niin minun omat vanhemmat ovat sanoneet, että : Kyllä voit mennä yksin, koska siellä on aina joku tuttu joka kyllä kertoo jos MIESTEN KANSSA SIVEETTÖMÄSTI OLET!

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Löysin vielä toisenkin kuvan vuodelta 2018 jossa Siirtolan Anne SIVEELLISENÄ JA KUNNIALLISENA NAISENA SEISOO PETTERI ORPON VIERESSÄ!

On loukannut jo Petteri Orponkin vaimon kunniaa!

Minä kunniaton Holo olin kunnian loukkaus käräjillä tuon jälkeen!

Kehtasivat vielä porukalla tehdä KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA JA VÄITTÄÄ ME OLLAAN MUKA JUSTUKSEN OLTU SIVEETTÖMIÄ SEKÄ TOIMITTU KUNNIATTOMASTI!

Kyllä minä olen ollut OMIEN VANHEMPIENI SILMÄN ALLA KOKOAJAN.

Äitini kanssa olen käynyt kaupassa, mutta jos olen yksin ollut niin minun omat vanhemmat ovat sanoneet, että : Kyllä voit mennä yksin, koska siellä on aina joku tuttu joka kyllä kertoo jos MIESTEN KANSSA SIVEETTÖMÄSTI OLET!

Me mentiin minun oman tytön kanssa äitienpäivänä Jänkkävaaran kuntoportaisiin juoksemaan kunniaa, koska Karhunpesäkiven portaisiin saatu lupaa mennä.
        Oltiin käyty yleensä kiikkumassa nuo portaat ylös, mutta sekin olin FB kunniallista kunnian loukkaus heitä kohtaan!

Ei me tiedetty, että siellä oli Lapin susien SUUNNISTUS ÄITIENPÄIVÄ ILTA!

Siinä parkkipaikalla oli yks auto ja siellä portaissa ei näkynyt ketään.
        Minä sanoin tytölle, että : Mennään vaan, koska tuo on jossain juoksemassa.
        Me oltais käyty Jänkkävaaran Karhunpesäkivellä jos portaat olis olleet varattuna, mutta PURURATA oli varattuna niin me mentiin portaisiin ÄITIENPÄIVÄN KUNNIAKSI.

Tämä oli vain meidän omia KUNNIA asioita joita meillä on tapana tehdä tyttäreni Holon kanssa vaikka se, kuinka LOUKKAIS TOISTEN KUNNIAA!

Me ollaan Holoja, mutta EI ME OLLA SUKUA TOISILLE HOLOILLE.
        Silloin, kun me tehdään Holoina omia asioita niin me tehdään MINUN HOLON SUKUNA JA EI MINUN SUVUSSA OLE MUITA, KUIN MINÄ ÄITINÄ JA TYTTÄRENI!

Tyttäreni isällä ja hänen tyttärellä on oma suku!

Kaikki jotka ovat vaatineet KUNNIAA ovat saaneet KUNNIAN TEHDÄ OMIA KUNNIA ASIOITA!
        Toisten mielestä on KUNNIALLISTA HÄPÄISTÄ KOKO SUOMEN KANSA TUNKEMALLA ITSENSÄ SAMAAN MIESTEN KANSSA JA VÄITTÄÄ OLEVANSA SIVEELLINEN SEKÄ KUNNIALLINEN NAINEN!

• Anonyymi00016
        UUSI

Minun kunniattoman Holon omalla ISÄLLÄ on sentään hiuksetkin vielä päässä vaikka hän on Siirtolan Raineria VANHEMPI.
        FB kunniallisten pitää kunnioittaa Raineria, koska hän on heidän isä!

Minun kunniatomman Holon oma isä on minun oman äitini aviomies ja hän on minun OMAN MIEHENI JUSTUKSEN OMAN VAIMON ISÄ JOTEN MIEHENI JUSTUS SAA KYLLÄ ÄITINI KANSSA PITÄÄ HIUKSET PÄÄSSÄ JOS HÄNELLÄ ON HIUKSIA!

Hänellä oli pitkät hiukset silloin, kun minun piti kunnioittaa häntä. Justus ei ollut varma siitä, että kuka minun kunniattoman Holon isä on!
        Ei varmasti olis huolinut omaksi vaimoksi jos ISÄNI OLIS OLLUT KALJU PÄINEN MIES!

Minun oma isäni täyttää ens vuonna 80vuotta ja näyttää vieläkin paljo nuoremmalta mitä hän on.
        Hänen vanhuus näkyy siinä, ettei hän enää jaksa samalla tavalla mitä hän jaksoi noin 30vuotta sitten.

En minäkään enään viitsi samalla tavalla tehdä töitä mitä ennen tein!

Risu-savottakin jäi kesken, koska sekin KÄY KUNNIALLISTEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE JOS PIHAA SIIVOAA!

Siirtolan Raineri on pitempi mitä minä, mutta minulla kunniattomalla Hololla on parempi ryhti ja LEVIÄMMÄT HARTIAT. Oli muuten isommat RINTALIHAKSETKIN!

Minulla oli paljasjalka kengät jalassa jotka jalassa voi mennä vaikka uimaan!
        Eli olin minä vähän niin, kuin pelkät SUKAT jalassa kaupassa.
        Kyllä minä reippaana kävelen nämäkin tennarit puhki, koska minulla oli aiemmin saman tapaiset ja olin onneksi ostanut FB:n käyttäjänä PASKAT BAREFOOTIT jotka makso melkein 200euroa. Nuo oli yhdet kunnian loukkaus kengät!

HAGSLÖFSIN JA KARHUN TENNARIT EHDIN KÄVELLÄ PANOSTAJANA PUHKI JA NUOKIN OLI FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSIA!

Minun kaverit sano jotka harrastaa urheilua niin he oli katsoneet minun tennareita ja googlettaneet.
        He kysyvät minulta, että : Miten sinulla on TYÖTTÖMÄNÄ vara kulkea monen sadan euron tennarit jalassa.
        He oli töissä ja ei hekään olleet raskineet ostaa niin kalliita tennareita.
        Minä kerroin heille, että : Hagslöfseistä maksoin 20euroa ja ostin ihan heidän OUTLET liikkeestä, kun menin katselemaan mitä siellä on myynnissä.
        Karhuista maksoin 50euroa ja nämä oli poistomyynnissä. Luuletko, että minä suostun tennareista maksamaan yli 50 euroa!?

Mieheni Justus on sentään niin ÄLYKÄS, että hän mene HAGSLÖFSIN liikkeeseen edeltä ja maksaa tennarit sekä sanoo, että : Laita tähän 20 euron tarjous kyltti, koska minun oma vaimo tulee kohta ja hän näkee tämän tarjouksen niin hän pakottaa minut ostamaan nämä vaikka minä sanosin, että EN MINÄ TARVI UUSIA LENKKAREITA!

En minäkään tarvinnut, mutta ostin Suomi 100vuonna, kun olin panostaja koulutuksessa ja käytiin Haaparannalla ostoksilla.
        Ostin toukokuussa -17 nuo ja ne oli viimiset jotka kävelin PANOSTAJANA PUHKI.

Olihan minulla MERELLIN lenkkarit joilla kävelin talvella. Niistä suostuin maksaan yli 100euroa.
        Tuolla ne jossain laatikossa saattaa olla, mutta nekin oli sen näköiset kyllä näillä on kävelty!
        Niissä oli KITKA pohjat niin pystyin kävelemään JÄISELLÄ TIELLÄ.
        Olin Ukonjärvellä lomakylässä siivoamassa.
        Ukonjärven lomakylä oli VALLHALLAN VIIKINKI-KYLÄ ja sieltä pelata VIIKINKEJÄ PIHALLE.

VALLHALLA LOPPU, MUTTA KUNNIATON HOLO JÄI YKSIN SIIVOAMAAN MÖKKEJÄ.
        Ei minulla autoa joten minä vedin pulkalla tai vein kottikärryillä siivousvälineet ja autolla hakivat likaset sekä toivat puhtaat pyykit.

Jonku turkis ketunhäntä pannaan löysin ja tämän Vallhalla porukan oma pomo tuli käymään siellä.
        Minä annoin hänelle, että voi viedä vaimolleen sen.
        Venäläisillä hienoilla naisilla on semmoset reuhkat päässä ja hän oli ulkomaalainen joten hänen oma vaimonsa oli HIENO ROUVA!
        Hullu englantilainen mies yritti tukkia minulle sitä takasin väkisin.
        Minä sanoin hänelle englanniksi, että : Minä olen VAIN SIIVOOJA ja en minä tuommosia tarvi!

Sen jälkeen minä sanoin äidilleni, että : Mitähän nämä ÄIJÄT TÄÄLLÄ OIKEIN TOUHUAA OPPAINA?

He kanteli kaikki huonekalut ja astiat eri mökkeihin.
        Me mietittiin NAISTEN KANSSA 3:TAAN vasta iskua näille VIIKINGEILLE
        Ilmotettiin, että : JOS TAVARAT ALA PYSYMÄÄN MÖKEISSÄ NIIN ME NAULATAAN HUONEKALUT LATTIOIHIN KIINNI JA LIIMATAAN ASTIAT KAAPPIIN NIIN EI TARVI PITKIN METTIÄ VIELÄ HAKEA KATTIOILTA JA KULHOJA JOITA NUO HELVETIN VIIKINGIT OLIVAT VIENEET!

Mitäkö he tekivät? Juopottelivat asiakkaiden kanssa ja katselivat revontulia samalla.
        Vallhallan pomon vaimo ilmestyi eräänä iltana katsomaan, että mitähän täällä tapahtuu.

En minä sanonut hänelle, että : Minä olen loukannut kunnioita, mutta onhan se mukava, kun minusta tuli oikein PRINSESSA näillä sinun asiakkaiden siivouksilla ja olihan kyllä harmi, kun et itse viitsinyt tehdä näitäkään SIIVOUKSIA!

Viikinki oli ajattanut minun oman äitini penkkaan ja onneksi hän ei sentään kuollut siinä rytäkässä.
        Heillä tuli riitaa siitä minun äitini kanssa ja lomakylän omistaja oli sopinut, että minä hoidan keskustelut ja siivoukset. Heillä jääty auto onneksi pihalle eikä tien päälle, mutta minä olin se idiootti joka sano, että teillä väärät nesteet autossa ja se on hengenvaarallista.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minun kunniattoman Holon omalla ISÄLLÄ on sentään hiuksetkin vielä päässä vaikka hän on Siirtolan Raineria VANHEMPI.
        FB kunniallisten pitää kunnioittaa Raineria, koska hän on heidän isä!

Minun kunniatomman Holon oma isä on minun oman äitini aviomies ja hän on minun OMAN MIEHENI JUSTUKSEN OMAN VAIMON ISÄ JOTEN MIEHENI JUSTUS SAA KYLLÄ ÄITINI KANSSA PITÄÄ HIUKSET PÄÄSSÄ JOS HÄNELLÄ ON HIUKSIA!

Hänellä oli pitkät hiukset silloin, kun minun piti kunnioittaa häntä. Justus ei ollut varma siitä, että kuka minun kunniattoman Holon isä on!
        Ei varmasti olis huolinut omaksi vaimoksi jos ISÄNI OLIS OLLUT KALJU PÄINEN MIES!

Minun oma isäni täyttää ens vuonna 80vuotta ja näyttää vieläkin paljo nuoremmalta mitä hän on.
        Hänen vanhuus näkyy siinä, ettei hän enää jaksa samalla tavalla mitä hän jaksoi noin 30vuotta sitten.

En minäkään enään viitsi samalla tavalla tehdä töitä mitä ennen tein!

Risu-savottakin jäi kesken, koska sekin KÄY KUNNIALLISTEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE JOS PIHAA SIIVOAA!

Siirtolan Raineri on pitempi mitä minä, mutta minulla kunniattomalla Hololla on parempi ryhti ja LEVIÄMMÄT HARTIAT. Oli muuten isommat RINTALIHAKSETKIN!

Minulla oli paljasjalka kengät jalassa jotka jalassa voi mennä vaikka uimaan!
        Eli olin minä vähän niin, kuin pelkät SUKAT jalassa kaupassa.
        Kyllä minä reippaana kävelen nämäkin tennarit puhki, koska minulla oli aiemmin saman tapaiset ja olin onneksi ostanut FB:n käyttäjänä PASKAT BAREFOOTIT jotka makso melkein 200euroa. Nuo oli yhdet kunnian loukkaus kengät!

HAGSLÖFSIN JA KARHUN TENNARIT EHDIN KÄVELLÄ PANOSTAJANA PUHKI JA NUOKIN OLI FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSIA!

Minun kaverit sano jotka harrastaa urheilua niin he oli katsoneet minun tennareita ja googlettaneet.
        He kysyvät minulta, että : Miten sinulla on TYÖTTÖMÄNÄ vara kulkea monen sadan euron tennarit jalassa.
        He oli töissä ja ei hekään olleet raskineet ostaa niin kalliita tennareita.
        Minä kerroin heille, että : Hagslöfseistä maksoin 20euroa ja ostin ihan heidän OUTLET liikkeestä, kun menin katselemaan mitä siellä on myynnissä.
        Karhuista maksoin 50euroa ja nämä oli poistomyynnissä. Luuletko, että minä suostun tennareista maksamaan yli 50 euroa!?

Mieheni Justus on sentään niin ÄLYKÄS, että hän mene HAGSLÖFSIN liikkeeseen edeltä ja maksaa tennarit sekä sanoo, että : Laita tähän 20 euron tarjous kyltti, koska minun oma vaimo tulee kohta ja hän näkee tämän tarjouksen niin hän pakottaa minut ostamaan nämä vaikka minä sanosin, että EN MINÄ TARVI UUSIA LENKKAREITA!

En minäkään tarvinnut, mutta ostin Suomi 100vuonna, kun olin panostaja koulutuksessa ja käytiin Haaparannalla ostoksilla.
        Ostin toukokuussa -17 nuo ja ne oli viimiset jotka kävelin PANOSTAJANA PUHKI.

Olihan minulla MERELLIN lenkkarit joilla kävelin talvella. Niistä suostuin maksaan yli 100euroa.
        Tuolla ne jossain laatikossa saattaa olla, mutta nekin oli sen näköiset kyllä näillä on kävelty!
        Niissä oli KITKA pohjat niin pystyin kävelemään JÄISELLÄ TIELLÄ.
        Olin Ukonjärvellä lomakylässä siivoamassa.
        Ukonjärven lomakylä oli VALLHALLAN VIIKINKI-KYLÄ ja sieltä pelata VIIKINKEJÄ PIHALLE.

VALLHALLA LOPPU, MUTTA KUNNIATON HOLO JÄI YKSIN SIIVOAMAAN MÖKKEJÄ.
        Ei minulla autoa joten minä vedin pulkalla tai vein kottikärryillä siivousvälineet ja autolla hakivat likaset sekä toivat puhtaat pyykit.

Jonku turkis ketunhäntä pannaan löysin ja tämän Vallhalla porukan oma pomo tuli käymään siellä.
        Minä annoin hänelle, että voi viedä vaimolleen sen.
        Venäläisillä hienoilla naisilla on semmoset reuhkat päässä ja hän oli ulkomaalainen joten hänen oma vaimonsa oli HIENO ROUVA!
        Hullu englantilainen mies yritti tukkia minulle sitä takasin väkisin.
        Minä sanoin hänelle englanniksi, että : Minä olen VAIN SIIVOOJA ja en minä tuommosia tarvi!

Sen jälkeen minä sanoin äidilleni, että : Mitähän nämä ÄIJÄT TÄÄLLÄ OIKEIN TOUHUAA OPPAINA?

He kanteli kaikki huonekalut ja astiat eri mökkeihin.
        Me mietittiin NAISTEN KANSSA 3:TAAN vasta iskua näille VIIKINGEILLE
        Ilmotettiin, että : JOS TAVARAT ALA PYSYMÄÄN MÖKEISSÄ NIIN ME NAULATAAN HUONEKALUT LATTIOIHIN KIINNI JA LIIMATAAN ASTIAT KAAPPIIN NIIN EI TARVI PITKIN METTIÄ VIELÄ HAKEA KATTIOILTA JA KULHOJA JOITA NUO HELVETIN VIIKINGIT OLIVAT VIENEET!

Mitäkö he tekivät? Juopottelivat asiakkaiden kanssa ja katselivat revontulia samalla.
        Vallhallan pomon vaimo ilmestyi eräänä iltana katsomaan, että mitähän täällä tapahtuu.

En minä sanonut hänelle, että : Minä olen loukannut kunnioita, mutta onhan se mukava, kun minusta tuli oikein PRINSESSA näillä sinun asiakkaiden siivouksilla ja olihan kyllä harmi, kun et itse viitsinyt tehdä näitäkään SIIVOUKSIA!

Viikinki oli ajattanut minun oman äitini penkkaan ja onneksi hän ei sentään kuollut siinä rytäkässä.
        Heillä tuli riitaa siitä minun äitini kanssa ja lomakylän omistaja oli sopinut, että minä hoidan keskustelut ja siivoukset. Heillä jääty auto onneksi pihalle eikä tien päälle, mutta minä olin se idiootti joka sano, että teillä väärät nesteet autossa ja se on hengenvaarallista.

Viikingit kulkivat missä kulkivat asiakkaiden kanssa. Inarin kunnassa paljon katve alueita jossa ei saa puhelimella yhteyttä. Olihan se kunnian loukkaus sanoa, että : Teillä on niin hullut pomot, että heitä kiinnostaa vain RAHA, mutta ei haittaa vaikka työntekijät ja asiakkaat jää sekä jäätyy tuonne pakkaseen keskelle ei mitään, koska he ovat sentään saaneet jo rahat!

Ukonjärven lomakylästä ei minun kunniattoman Holon työ-uran aikana yhtään ihmistä kadonnut.

Sieltä varastettiin televisio, kattolamppu ja löylykauha!
        Televisio saatiin ensin takasin ja siitä meni vuosia niin Helsingistä oli poliisi soittanut ja ilmoittanut, että : Kattolamppu löyty ja me laitetaan se teille takasin.

Minä menin siihen mökkiin ja huomasin, että televisio oli lähtenyt kävelemään.
        Minä kävin myöhemmin sanomassa, että : LÖYLYKAUHANKIN OLIVAT VARASTANEET!

Telkkari ja lamppu oli normi juttuja mitä varastetaan, mutta tuo LÖYLYKAUHA oli meistäkin outoa, koska se ei 5 markkaa enempää ollu edes maksanu!
        KEHTASIVATKIN varastaa sen ja sitten he jättivät maksamatta yöpymisen.
        Nukkuvat ja elivät, kuin siat siellä, varastivat, jättivät maksamatta ja KIITOKSENA KAIKESTA NIIN HE OLIVAT JÄTTÄNEET VAUVAN PASKA JA KUSI VAIPAT PÖYDILLE JOILTA IHMISET SYÖ RUOKAA!

Kunniallisten mielestä tuollaisiakin ASIAKKAITA KUULUU KUNNIOITTAA!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1293
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1067
    3. 64
      877
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      871
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      427
      738
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      649
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      72
      598
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      584
    9. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      456
      577
    Aihe