Kunniaton Holo kävin Rahajärvellä vanhojen tapojeni mukaan, koska olen kulkenut siellä monia kymmeniä vuosia vaikka se LOUKKAAKIN INARIN KUNTALAISTEN JA KEMILÄISTEN KUNNIOITA jotka ovat vasta minun jälkeen alkaneet käymään siellä.
Poroja juoksee siellä metsässä niin naiset kulkee siellä koirien kanssa ja koirat saa juosta irrallaan.
Vaikka PORONHOITO-ALUEELLA KOIRIEN IRTI PITÄMINEN ON KIELLETTY!
Siellä on myös LEIRIINTYMINEN KIELLETTY niin se tarkotti, että sinne pitää leiriytyä!
Katoin postilaatikoista keitä siellä asuu.
Lääkäri Holohan se siellä Koskelan kanssa ja molemmat TERVEYSKESKUKSESSA TÖISSÄ JA KUMPIKAAN EI OSAA LUKEA EIKÄ KUMPAAKAAN KIINNOSTA, kuin RAHA JA METTÄSSÄ NAIMINEN!
En ollu menossa edes sinne, mutta Justus kävi ja sano, että : Kipaseppa joutessas mutka Rahajärvellä ja hakase piirakka marjat jos vaikka ennen ens syksyä minäki saisin jo sitä piiraakka, koska alkaa PILLU kyllästyttämään!
Täällä on näköjään eri oikeuksia ihmisillä.
22
83
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Unohdin laittaa, että kävin tietenkin katsomassa meille TALO PAIKKAA.
Mitä se meitä Justuksen haittaa jos Lääkäri Holo asuu vaimonsa kanssa meidän naapurissa.
Onhan se mukava, että asuu naapurissa jo valmiiksi joku tuttu.
Mehän vain Justuksen kanssa rakastetaan omalla pihalla ja voidaan käydä vaikka RAKKAUS LENKILLÄ.
Me voidaan mennä vaikka käymään lääkäri Holon luona kylässä ja sanoa, että : Meillä on sydän rakkaus asiat kunnossa, mutta miten sinun sydän voi!?
Ei meillä muuta joten me lähetään kotia takasin RAKASTAMAAN. Muistakaa olla hiljaa niin meidän SYDÄN RAKKAUS EI HÄIRIINNY!- Anonyymi00003
Me ei kyllä rakennettas vaan siihen toiseen paikkaan jossa minulla on tapana ollut käydä, mutta en ole käynyt sen jälkeen siellä.
2017 minä olin KUNNIALLINEN SUOMI 100vuotta Vanhempi Panostaja ja JUOKSIN OMIEN TYTTÄRIENI KANSSA ÄITINÄ YHDEN VAARAN PÄÄLLE JOSTA NÄKYI KAUNIS MAISEMA JONKA HALUSIN NÄYTTÄÄ HEILLE.
Olin itse käynyt siellä monia kertoja aiemmin ja olin käynyt myös monien muiden vaarojen päällä RAHAJÄRVEN ympärillä.
En koskaan laittanut, että missä olen kiikkumassa ja mikä järvi näkyy.
Oltiin lasten kanssa uimassa Rahajärvellä kerran ja olin silloin jo panostaja.
Otin kuvia lapsistani, kun he olivat uimassa siellä.
Huomasin yht äkkiä, että lapset olivat keskellä kimalletta. Aurinko sattu hetken paistamaan niin, että se Rahajärven veden pinta näytti siltä niin, kuin lapset olis uineet kullassa siellä.
Lapset oli niin kaukana, että heidän siluetit näkyi.
Rahajärvlkin on KUNNIAN LOUKKAUS, koska minä olin kuvannut siellä myös kuvia ja laittanut FB:hen.
Minä kirjoitin työhakemukseen, että olen loukannut kunnioita ja he olivat todisteet hakeneet FB:stä ja en ole edes siellä.
Laitoin, että olen ainut yhteiskunta kelvoton.
Laitoin myös, että vähän kiirellä täytin tämän mutta sähköpostilla saa lisä tietoja.
Laitoin, että : MINÄ OLEN MENOSSA POIMIMAAN MARJOJA VAIKKA SEKIN ON KUNNIAN LOUKKAUS ERÄIDEN MIELESTÄ!
Hillakin on marja, mutta en tänä vuonna käynyt edes hillassa.
Sain viime vuonna niin paljon HILLOJA, että en raskinut edes syödä niitä!
Opetin, että hilloja pitää poimia sen verran, että voi sanoa käyneensä sekä voi näyttää, että on hilloja.
En kyllä siihen kuole vaikka hilloja en sais yhtään.
Minä olen kyllä saanut hillassa olla lapsena koko HILLAN KAUDEN.
Ensin me poimittiin Purnumukan tien varresta ja sen jälkeen Ivalosta ja tästä ympäriltä. Sitten ollaan oltu Pokantien varressa josta ollaan siirrytty Utsjoen ja Karigasniemen tien varteen!
Suosittelen miettimään, että KUKA LOUKKAA JA KENEN KUNNIAA!?
En ole ainut jonka MARJA PAIKAT ON VIETY!
Lääkäri Holo on kehitysvammanen!!!
Hullu oli rakentanut TALON minun mustikka paikalle! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Me ei kyllä rakennettas vaan siihen toiseen paikkaan jossa minulla on tapana ollut käydä, mutta en ole käynyt sen jälkeen siellä.
2017 minä olin KUNNIALLINEN SUOMI 100vuotta Vanhempi Panostaja ja JUOKSIN OMIEN TYTTÄRIENI KANSSA ÄITINÄ YHDEN VAARAN PÄÄLLE JOSTA NÄKYI KAUNIS MAISEMA JONKA HALUSIN NÄYTTÄÄ HEILLE.
Olin itse käynyt siellä monia kertoja aiemmin ja olin käynyt myös monien muiden vaarojen päällä RAHAJÄRVEN ympärillä.
En koskaan laittanut, että missä olen kiikkumassa ja mikä järvi näkyy.
Oltiin lasten kanssa uimassa Rahajärvellä kerran ja olin silloin jo panostaja.
Otin kuvia lapsistani, kun he olivat uimassa siellä.
Huomasin yht äkkiä, että lapset olivat keskellä kimalletta. Aurinko sattu hetken paistamaan niin, että se Rahajärven veden pinta näytti siltä niin, kuin lapset olis uineet kullassa siellä.
Lapset oli niin kaukana, että heidän siluetit näkyi.
Rahajärvlkin on KUNNIAN LOUKKAUS, koska minä olin kuvannut siellä myös kuvia ja laittanut FB:hen.
Minä kirjoitin työhakemukseen, että olen loukannut kunnioita ja he olivat todisteet hakeneet FB:stä ja en ole edes siellä.
Laitoin, että olen ainut yhteiskunta kelvoton.
Laitoin myös, että vähän kiirellä täytin tämän mutta sähköpostilla saa lisä tietoja.
Laitoin, että : MINÄ OLEN MENOSSA POIMIMAAN MARJOJA VAIKKA SEKIN ON KUNNIAN LOUKKAUS ERÄIDEN MIELESTÄ!
Hillakin on marja, mutta en tänä vuonna käynyt edes hillassa.
Sain viime vuonna niin paljon HILLOJA, että en raskinut edes syödä niitä!
Opetin, että hilloja pitää poimia sen verran, että voi sanoa käyneensä sekä voi näyttää, että on hilloja.
En kyllä siihen kuole vaikka hilloja en sais yhtään.
Minä olen kyllä saanut hillassa olla lapsena koko HILLAN KAUDEN.
Ensin me poimittiin Purnumukan tien varresta ja sen jälkeen Ivalosta ja tästä ympäriltä. Sitten ollaan oltu Pokantien varressa josta ollaan siirrytty Utsjoen ja Karigasniemen tien varteen!
Suosittelen miettimään, että KUKA LOUKKAA JA KENEN KUNNIAA!?
En ole ainut jonka MARJA PAIKAT ON VIETY!
Lääkäri Holo on kehitysvammanen!!!
Hullu oli rakentanut TALON minun mustikka paikalle!Minäkö kuule kerron tästä Justukselle niin kyllä Holo lähtee niin, että hippulat vinkuu!
Minä oon ennenkin siinä Holon kanssa tapellut ja hän muutti suosiolla KEMIIN! Tuo Holo oli minun ex-mies, mutta Justus on ihan eri minun Holon mies ja täällä EI HOLOT KUKKOILE EDES KOSKELAN MIEHENÄ! Koskelakin lähti menemään, kun Holo reippaana panostajana meni töihin. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minäkö kuule kerron tästä Justukselle niin kyllä Holo lähtee niin, että hippulat vinkuu!
Minä oon ennenkin siinä Holon kanssa tapellut ja hän muutti suosiolla KEMIIN! Tuo Holo oli minun ex-mies, mutta Justus on ihan eri minun Holon mies ja täällä EI HOLOT KUKKOILE EDES KOSKELAN MIEHENÄ! Koskelakin lähti menemään, kun Holo reippaana panostajana meni töihin.Koskela ei suostunut Ukonjärven traktorilla hinaamaan sitä minun primeraa pois sieltä penkasta, kun minä Poliisille ja pyysiin hiekkaa.
Sain hiekkaa ja määräyksen hoitaa auto pois penkasta. Kielsi vielä soittamasta mihinkään.
Minun omat vanhemmat hoiteli sitä asiaa niin saatiin auto pois penkasta. Setä tuli noin 50kilometrin päästä, koska hänellä oli semmonen auto jolla sai vedettyä ylös.
Koskela alko vittuilemaan joten KOSKELALLE EI TIPU APUA!
Justus on sentään HOLON OMA MIES!
Ei se ole mikään syy erota Koskelasta jos ei apua tipu edes Holon miehiltä Koskelan miehille! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koskela ei suostunut Ukonjärven traktorilla hinaamaan sitä minun primeraa pois sieltä penkasta, kun minä Poliisille ja pyysiin hiekkaa.
Sain hiekkaa ja määräyksen hoitaa auto pois penkasta. Kielsi vielä soittamasta mihinkään.
Minun omat vanhemmat hoiteli sitä asiaa niin saatiin auto pois penkasta. Setä tuli noin 50kilometrin päästä, koska hänellä oli semmonen auto jolla sai vedettyä ylös.
Koskela alko vittuilemaan joten KOSKELALLE EI TIPU APUA!
Justus on sentään HOLON OMA MIES!
Ei se ole mikään syy erota Koskelasta jos ei apua tipu edes Holon miehiltä Koskelan miehille!Koskelan mies on niin hullu, että vaikka olin nyrjäyttänyt nilkkani ei tippunut SAIRASLOMAA, kuin 2 päivää! Eli ihan sama, kuin EI MITÄÄN!
Holon oma mies vois vääntää Koskelan miehen nilkkaa ja sanoa, että : Kävele sillä jalalla töihin ja töistä kotia, koska ei se ole niin kipiä, että SAIRASLOMAA TARVII!
Särkylääkkeitäkään EI SAA OTTAA EIKÄ TARVI EDES MITÄÄN TUKI SIDOSTA SIIHEN LAITTAA!
Riittää pelkkä sukka jonka varsi kyllä tukee! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Koskelan mies on niin hullu, että vaikka olin nyrjäyttänyt nilkkani ei tippunut SAIRASLOMAA, kuin 2 päivää! Eli ihan sama, kuin EI MITÄÄN!
Holon oma mies vois vääntää Koskelan miehen nilkkaa ja sanoa, että : Kävele sillä jalalla töihin ja töistä kotia, koska ei se ole niin kipiä, että SAIRASLOMAA TARVII!
Särkylääkkeitäkään EI SAA OTTAA EIKÄ TARVI EDES MITÄÄN TUKI SIDOSTA SIIHEN LAITTAA!
Riittää pelkkä sukka jonka varsi kyllä tukee!Koskelan mies EI LÄÄKÄRINÄ saa määrätä lääkkeitä muuta, kuin silloin jos VARMASTI MENEE TÖIHIN. Koskelan mies käy itse henkilökohtaisesti tarkistamassa, että VARMASTI OLLAAN MENTY TÖIHIN.
Minun Holon oma mies voi tarvittaessa tulla tarkistamaan, että Koskelan mies on varmasti TOIMINUT NIIN. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koskelan mies EI LÄÄKÄRINÄ saa määrätä lääkkeitä muuta, kuin silloin jos VARMASTI MENEE TÖIHIN. Koskelan mies käy itse henkilökohtaisesti tarkistamassa, että VARMASTI OLLAAN MENTY TÖIHIN.
Minun Holon oma mies voi tarvittaessa tulla tarkistamaan, että Koskelan mies on varmasti TOIMINUT NIIN.Minä kunniaton Holo kävin tarkistamassa niin on se tuo lääkäri Holo joka on Koskelan mies.
Justuksen kanssa hoidetaan tämä henkilökohtaisena, koska EI MEKÄÄN SAADAA OLLA PARISUHTEESSA YHDESSÄ, koska se on kunnian loukkaus Holojen mielestä, mutta yks Holo meni ja rakensin talon minun marja paikalle!
Lääkärin pitäs kyllä tuon ymmärtää, että LUONTO JA METSÄ on hyvin tärkeää meille Suomen alkuperäiskansalle eli suomalaisille turjakkeille!
Mielenterveydelle erittäin tärkeä asia.
Lääkäri Holo on ollut ainakin FB:ssä ja minä näin hänestä sen painajaisen jossa minä sanoin hänelle, että : Painu helvettiin, koska minun mies suuttuu sinulle.
Kyllä Justus tästä suuttuu, koska minun ex-mies pisti minut hänen kunnian loukkauksesta niin saatiin vielä hullumpi Holo tilalle joka loukkaa niin törkeästi kunnioita.
Justus manifestoi omaa vaimoaan ja minä manifestoin kaikkea ihanaa sekä kaunista joka tekee ihmiset onnellisiksi!
Tämä ei tee ketään onnelliseksi, että taloja rakennetaan sinne missä me ivalolaiset ollaan käyty aina marjassa ja muuten vain ulkoilemassa jo ennen, kuin FB:tä oli edes olemassa!
Olis tehny talonsa sinne Nellimiin mökilleen!
Tässä nyt näette mitä tapahtuu, kun SOME MAAILMA ON NIIN ARVOKAS JA KUNNIALLINEN ASIA!!!
Justus ei saa edes MUSTIKKA PIIRAKKAA, koska LÄÄKÄRI HOLO rakensi talon minun mustikka paikalle!!!
Loukkaa meidän kunnioita ja syrjiikin vielä, koska hän ei saa minun leipomaa mustikka piirakkaa, mutta Justus saa vaikka minun leipomaa pullaa,viineripullaa ja kaikkea muuta mitä en ole JUSTUKSELLE vielä saanut leipoa!
Ei kannata Holo juosta, koska Justus kyllä sinut löytää. Venäjälle EI TULLA PERÄSSÄ, mutta rajalle voidaan tarvittaessa saattaa. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä kunniaton Holo kävin tarkistamassa niin on se tuo lääkäri Holo joka on Koskelan mies.
Justuksen kanssa hoidetaan tämä henkilökohtaisena, koska EI MEKÄÄN SAADAA OLLA PARISUHTEESSA YHDESSÄ, koska se on kunnian loukkaus Holojen mielestä, mutta yks Holo meni ja rakensin talon minun marja paikalle!
Lääkärin pitäs kyllä tuon ymmärtää, että LUONTO JA METSÄ on hyvin tärkeää meille Suomen alkuperäiskansalle eli suomalaisille turjakkeille!
Mielenterveydelle erittäin tärkeä asia.
Lääkäri Holo on ollut ainakin FB:ssä ja minä näin hänestä sen painajaisen jossa minä sanoin hänelle, että : Painu helvettiin, koska minun mies suuttuu sinulle.
Kyllä Justus tästä suuttuu, koska minun ex-mies pisti minut hänen kunnian loukkauksesta niin saatiin vielä hullumpi Holo tilalle joka loukkaa niin törkeästi kunnioita.
Justus manifestoi omaa vaimoaan ja minä manifestoin kaikkea ihanaa sekä kaunista joka tekee ihmiset onnellisiksi!
Tämä ei tee ketään onnelliseksi, että taloja rakennetaan sinne missä me ivalolaiset ollaan käyty aina marjassa ja muuten vain ulkoilemassa jo ennen, kuin FB:tä oli edes olemassa!
Olis tehny talonsa sinne Nellimiin mökilleen!
Tässä nyt näette mitä tapahtuu, kun SOME MAAILMA ON NIIN ARVOKAS JA KUNNIALLINEN ASIA!!!
Justus ei saa edes MUSTIKKA PIIRAKKAA, koska LÄÄKÄRI HOLO rakensi talon minun mustikka paikalle!!!
Loukkaa meidän kunnioita ja syrjiikin vielä, koska hän ei saa minun leipomaa mustikka piirakkaa, mutta Justus saa vaikka minun leipomaa pullaa,viineripullaa ja kaikkea muuta mitä en ole JUSTUKSELLE vielä saanut leipoa!
Ei kannata Holo juosta, koska Justus kyllä sinut löytää. Venäjälle EI TULLA PERÄSSÄ, mutta rajalle voidaan tarvittaessa saattaa.Minä kunniaton Holo olis saanut AVIOEROT jo vanhojen lakien mukaan.
Valtio olis voinut määrätä eromaan, koska minun kunniattoman Holon puolisot on aina käyneet minun kunnian päälle!
Alkoholisti puoliso ei muuta teekkään, kuin loukkaa oman puolison kunniaa.
Minun lasten isät ovat kyllä kaikki osanneet ALKOHOLIA juoda ja he osaavat juoda vieläkin.
He loukkaavat minun kunniaa vaikka he kuolisivat, koska ei he ole lopettaneet minun kunnioiden loukkausta edes minun ex-puolisoina.
8 kunniallisella on vara vaatia minua kunnioittamaan heitä ja yks heistä on minun ex-puoliso.
Meillä olis tuli avio-ero joka tapauksessa vaikka hän ei olis löytänyt uutta vaimoa, koska MINÄ EN JUOPON MIEHEN KANSSA ALA ELÄMÄÄN.
Voinhan minä jonku aikaa olla hänen kanssa, mutta hän käy minun kunnian päälle ja jos hänellä on ex-vaimo ja lapsia niin hekin käyvät minun kunnian päälle!
Kyllähän se kannattaa tuommosten PULI NISTIEN kanssa olla vähän aikaa ja lähteä nostelemaan, koska he loukkaa minun KUNNIAA!
Ei se mikään kunnian loukkaus ollut vaan KUNNIALLINEN TEKO, koska EI HEIDÄN OLLUT PAKKO MUUTTAA IVALOON JA ALKAA LOUKKAILEMAAN KUNNIOITA JA VIELÄ SYRJIMÄÄN!
Tuollaisia kyllä tässä kylässä tuetaan jotka muuttaa muualta Ivaloon sikailemaan, mutta ivalolaiselta lähtee lapsetkin mutta ALKOHOLISTI NISTEJÄ VAIN TUETAAN NIIN PYSYY LAPSETKIN KOTONA!
Kyllä näitä KUNNIAN LOUKKAUKSIA LÖYTYY PAREMMISTA PIIREISTÄKIN!
Poliisilla pitää olla siveysvyö ja vaimokin pitää laittaa monta kertaa KUNNIAN LOUKKAUS VANKINA VANKILAAN, että varmasti on kunniallinen, siveellinen ja synnitön!
Lääkärin vaimo kävelee perässä ja minäkin voisin sanoa Justukselle, kun yhdessä oltais jossain, että : Minäpä sanon tuolle lääkäri Hololle päivää, koska on minun vanha tuttu.
Minä huudan, että : KATOHAN LÄÄKÄRI HOLO ON OIKEIN LÄHTENY HORON KANSSA KYLILLE! Justus tuossa just äsken vaihto kuulumisia Poliisi Holon kanssa ja hänki oli lähteny Horonsa kanssa käymään kaupoilla. Mukava, kun kylässä asuu Holoja ja heidän horoja jotka tekee lisää Holojen horoja…
Tottas maksat ostokset niin, kuin KUNNIALLISEN MIEHEN KUULUU? Ohan sinulla sentään pillu-palkka horo vaimona joka kaiken maksaa luonnossa, mutta se minun mustikka paikka ON VIELÄKIN KORVAAMATTA! Minun puolukka, juolukka ja kaarnikka paikoille ET MENE HOROS KANSSA SÖRKKIMÄÄN VAIKKA KUINKA OLISIT FB KUNNIALLINEN LÄÄKÄRI HOLO! - Anonyymi00012
Lääkäri Holo ei sitä tiennyt, että minä kunniaton Holo kävin Raaseporissa jo Justuksen vaimona koulutuksen.
Raaseporin kaupunki tarvi koulutukseen työttömiä ja he soittivat minulle, että jos minä voisin osallistua niin he saavat koulutuksen järjestettyä.
Opeteltiin puhumalla puhumaan RUOTSIA vaikka minä osasin jo ruotsia, koska olin asunut Ruotsissa. Tuohan oli jo kunnian loukkaus pyytää minua koulutukseen. Meillä oli myös liikuntaa jossa opeteltiin käyttämään HYÖTY LIIKUNTAA hyväksi!
Marjastaminen on yksi parhaista HYÖTY LIIKUNTA MUODOISTA ja kyllä LÄÄKÄRIN JA HÄNEN VAIMONSA PITÄIS TUO YMMÄRTÄÄ!
Minähän kävin siinä pihalla ja näin, että minun mustikka paikalle oli tehty oikein tie.
Eiköhän LÄÄKÄRI HOLO OLLUT TEHNYT VAIMONSA KOSKELAN KANSSA TALON!
Minä sanoin, että : Ei me nyt toisten pihoille kyllä jäädä mustikoita poimimaan!
Lähettiin toiseen paikkaan ja lähtiessä katoin POSTILAATIKOISTA NIMET eli ketä hulluja siellä asuu.
Minä sanoin, että : Minun ei tarvi muiden nimiä nähdä eikä tietää, koska tämä tieto riittää, että HOLO JA KOSKELA ASUU MINUN MARJA POIMIMIS PAIKOILLA!
Sen jälkeen keskusteltiin äitini kanssa minun poliisi miehestäni.
Minä sanoin, että : Ei hän ollu Holo!
Asia selvis ja Holo on Rasmuksen mies, mutta Justus on tullut uutena POLIISINA Ivaloon, mutta minulle KUNNIATTOMALLE HOLOLLE HÄN OLI VANHAN TUTTU POLIISI.
Lapin Kansassa kuvassa EI OLE JUSTUS vaan HOLO, mutta he eivät korjanneet tuota asia!
Me ollaan Justuksen kanssa oltu kesällä 2017 RAASEPORISSA PANOSTAMASSA, kun minä kävin SUOMI 100vuotta vuonna VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSEN TYÖSSÄ OPPIJAKSOA!
Justus tiesi sen, että minun ex-mies on Holo ja sen, että he vaimonsa kanssa väittää että minä olen loukannut heidän kunnioita FB:stä haetuilla todisteilla joilla voi pyyhkiä persettä, koska heidän logiikalla minä olen yksin PILANNUT KOKO SUOMEN MAINEEN JUSTUKSEN KANSSA!
Minä sanoin äidilleni, että : Justus on Raaseporin aikaisia tuttuja.
Justus oli kuulemma suuttunu minun äidille, kun joku oli kirjottanut lapun jossa Justusta oli haukuttu paskaksi.
Minä sanoin äidilleni, että : Ei Justus sinulle suuttunut vaan hänelle joka tuon lapun oli kirjoittanut ja jättänyt sinne putkaan!
Tuohan on asiatonta käytöstä POLIISEILTA, kun jätetään tarkistamatta PUTKA sen jälkeen, kun asiakas päästetään ulos.
Se on rikollista ja työpaikka kiusaamista jos tuollaisia lappuja jätetään putkaan jossa nimellä haukutaan poliisia.
Ei se ole rikollista jos äitini kertoo miten minun miestäni kohdellaan IVALOSSA TÖISSÄ ja minua syytetään kunnioiden loukkauksesta toistuvasti!
Mäkelän kunniaa tuskin JUSTUKSEN KANSSA PYSTYN LOUKKAAMAAN!
Mäkelä kielsi minua kertomasta POLIISIEN asioista!
Mäkelä oli nukkunutkin ainoassa PUHTAASSA PUTKASSA!
Hän jäi eläkkeelle ja hän on tavallinen rivi poliisi nykysin, kun hän tekee sijaisuuksia. Onkohan hän NUOREMPI KONSATAAPELI silloin, koska hän ei voi olla vanhempi eikä RIKOSTUTKIJA. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lääkäri Holo ei sitä tiennyt, että minä kunniaton Holo kävin Raaseporissa jo Justuksen vaimona koulutuksen.
Raaseporin kaupunki tarvi koulutukseen työttömiä ja he soittivat minulle, että jos minä voisin osallistua niin he saavat koulutuksen järjestettyä.
Opeteltiin puhumalla puhumaan RUOTSIA vaikka minä osasin jo ruotsia, koska olin asunut Ruotsissa. Tuohan oli jo kunnian loukkaus pyytää minua koulutukseen. Meillä oli myös liikuntaa jossa opeteltiin käyttämään HYÖTY LIIKUNTAA hyväksi!
Marjastaminen on yksi parhaista HYÖTY LIIKUNTA MUODOISTA ja kyllä LÄÄKÄRIN JA HÄNEN VAIMONSA PITÄIS TUO YMMÄRTÄÄ!
Minähän kävin siinä pihalla ja näin, että minun mustikka paikalle oli tehty oikein tie.
Eiköhän LÄÄKÄRI HOLO OLLUT TEHNYT VAIMONSA KOSKELAN KANSSA TALON!
Minä sanoin, että : Ei me nyt toisten pihoille kyllä jäädä mustikoita poimimaan!
Lähettiin toiseen paikkaan ja lähtiessä katoin POSTILAATIKOISTA NIMET eli ketä hulluja siellä asuu.
Minä sanoin, että : Minun ei tarvi muiden nimiä nähdä eikä tietää, koska tämä tieto riittää, että HOLO JA KOSKELA ASUU MINUN MARJA POIMIMIS PAIKOILLA!
Sen jälkeen keskusteltiin äitini kanssa minun poliisi miehestäni.
Minä sanoin, että : Ei hän ollu Holo!
Asia selvis ja Holo on Rasmuksen mies, mutta Justus on tullut uutena POLIISINA Ivaloon, mutta minulle KUNNIATTOMALLE HOLOLLE HÄN OLI VANHAN TUTTU POLIISI.
Lapin Kansassa kuvassa EI OLE JUSTUS vaan HOLO, mutta he eivät korjanneet tuota asia!
Me ollaan Justuksen kanssa oltu kesällä 2017 RAASEPORISSA PANOSTAMASSA, kun minä kävin SUOMI 100vuotta vuonna VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSEN TYÖSSÄ OPPIJAKSOA!
Justus tiesi sen, että minun ex-mies on Holo ja sen, että he vaimonsa kanssa väittää että minä olen loukannut heidän kunnioita FB:stä haetuilla todisteilla joilla voi pyyhkiä persettä, koska heidän logiikalla minä olen yksin PILANNUT KOKO SUOMEN MAINEEN JUSTUKSEN KANSSA!
Minä sanoin äidilleni, että : Justus on Raaseporin aikaisia tuttuja.
Justus oli kuulemma suuttunu minun äidille, kun joku oli kirjottanut lapun jossa Justusta oli haukuttu paskaksi.
Minä sanoin äidilleni, että : Ei Justus sinulle suuttunut vaan hänelle joka tuon lapun oli kirjoittanut ja jättänyt sinne putkaan!
Tuohan on asiatonta käytöstä POLIISEILTA, kun jätetään tarkistamatta PUTKA sen jälkeen, kun asiakas päästetään ulos.
Se on rikollista ja työpaikka kiusaamista jos tuollaisia lappuja jätetään putkaan jossa nimellä haukutaan poliisia.
Ei se ole rikollista jos äitini kertoo miten minun miestäni kohdellaan IVALOSSA TÖISSÄ ja minua syytetään kunnioiden loukkauksesta toistuvasti!
Mäkelän kunniaa tuskin JUSTUKSEN KANSSA PYSTYN LOUKKAAMAAN!
Mäkelä kielsi minua kertomasta POLIISIEN asioista!
Mäkelä oli nukkunutkin ainoassa PUHTAASSA PUTKASSA!
Hän jäi eläkkeelle ja hän on tavallinen rivi poliisi nykysin, kun hän tekee sijaisuuksia. Onkohan hän NUOREMPI KONSATAAPELI silloin, koska hän ei voi olla vanhempi eikä RIKOSTUTKIJA.Onneksi Justus on niitä vapaehtosia Kirkon SAAPPAITA vaikka meillä ole edes omia lapsia joita tarvis PAIMENTAA!
Tuossa vähän keskustelin ja hän sano myös, että : Kyllä on ikävää!
Justus sanoo aina samalla tavalla.
Hän oli saanut viimisen kupillisen kahvia ja minä jäin ilman. Ja minä sanoin, että : Ootte antaneet minun YSTÄVÄ kupista vielä kahvia.
Sanoin, että : Onneksi ei helvetti ollut mikään RAPA-JUOPPO sentään.
Oli kuulemma RAIVO RAITIS ja minä kerroin hänelle, että minä olen käynyt enkeli hoitaja koulutuksen.
Hän oli muka löytäny enkelin 2023, mutta olikin ollut PIRU eikä enkeli!
Oli tehnyt samalla tavalla niin, kuin minä eli esittänyt kysymyksen ja hakenut Raamatusta silmät kiinni sana eli onko hän enkeli!?
Ei ollut kuulemma ollut.
Pitäsköhän minunkin vielä varmistaa, että onko Justus minun oma mies.
Jos ei ole niin en minä kyllä sitä toista lääkäriä uskalla ottaa mieheksi, koska hän saattaa olla lääkäri Holo joka muka hoitelee SALA NIMELLÄ.
Hän on vaimonsa kanssa paskonut kaikki!
Vessanki tehneet sinne minun marja paikalle keskelle metsään! - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onneksi Justus on niitä vapaehtosia Kirkon SAAPPAITA vaikka meillä ole edes omia lapsia joita tarvis PAIMENTAA!
Tuossa vähän keskustelin ja hän sano myös, että : Kyllä on ikävää!
Justus sanoo aina samalla tavalla.
Hän oli saanut viimisen kupillisen kahvia ja minä jäin ilman. Ja minä sanoin, että : Ootte antaneet minun YSTÄVÄ kupista vielä kahvia.
Sanoin, että : Onneksi ei helvetti ollut mikään RAPA-JUOPPO sentään.
Oli kuulemma RAIVO RAITIS ja minä kerroin hänelle, että minä olen käynyt enkeli hoitaja koulutuksen.
Hän oli muka löytäny enkelin 2023, mutta olikin ollut PIRU eikä enkeli!
Oli tehnyt samalla tavalla niin, kuin minä eli esittänyt kysymyksen ja hakenut Raamatusta silmät kiinni sana eli onko hän enkeli!?
Ei ollut kuulemma ollut.
Pitäsköhän minunkin vielä varmistaa, että onko Justus minun oma mies.
Jos ei ole niin en minä kyllä sitä toista lääkäriä uskalla ottaa mieheksi, koska hän saattaa olla lääkäri Holo joka muka hoitelee SALA NIMELLÄ.
Hän on vaimonsa kanssa paskonut kaikki!
Vessanki tehneet sinne minun marja paikalle keskelle metsään!Voihan se olla, että Koskela on nakannut Holon pihalle ja Koskela paskoo minun marja paikalla.
Pitää kaivaa se Raamattu niin ehkä se totuus löytyy sieltä! - Anonyymi00016
Minulla tuli ex-mieheni Holon kanssa Rahajärvellä siitä riitaa, kun hän meni juopottelemaan sinne ja valehteli menevänsä kalalle.
Minä ja lapset ei voitu lähteä hänen kanssa Rahajärvelle niin, että hän olis voinut käydä kalalla sillä aikaa, kun minä olisin lasteni kanssa poiminu markoja ja oltu retkellä samalla!
Hän räkytti puhelimessa minulle. Minä ajoin Rahajärvelle ja kävin sanomassa, että : Ulos sieltä autosta ja vähän äkkiä!
Hän tullu joten minä päätin, että kyllä muuten tulee ulos.
Meidän uudessa PAKASTA VEDETYSSÄ AUTOSSA oli takapuskurissa semmonen suoja, että siihen ei tuu lommoja vaikka peruuttais tiili-seinään.
Minä käänsin auton ja peruutin hänen Fordinsa perseeseen. Hänellä oli KEVYT KUORMA-AUTO ja se hyppäs ilmassa pienen matkan. Ex-mieheni tuli huutamaan minulle ja minä sanoin, että : Olis kannattanut tulla ulos, kun minä sanoin, että ulos sieltä autosta!
Minä kysyin paljo hän juonu kaljaa siellä ja minä laskin milloin hän on ajo kunnossa.
Minä sanoin, että : JOS ET OLE KELLO 18.00 KOTONA NIIN MINÄ TUUN TAKASIN JA SEN JÄLKEEN EI TARVI ENÄÄN KESKUSTELLA!
Tulihan se sieltä kiltisti kotia ja oli kunnollakin vähän aikaa, mutta alotti uudellen.
Minä kasasin hänen kamppeita ja heitin Pesulan pihalle ja ilmotin, että : Pysy sitte siellä ja minua vittu kiinnosta enään tämä avioliitto ja minun puolesta nai ketä nait.
Paremman hän itselleen löysi vaimoksi.
Pesulan takana oli siihen aikaan MÄRKÄ PÄÄ jossa asu kaikki kylän juopot joilla ei ollut asuntoa!
Minua kiinnostanut mitä hän teki ja kenen kanssa, mutta ERON SAI VAIKKA HÄNEN OLIS KUULUNUT MAKSAA MINULLE TÖRKEÄSTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSESTA!
Tuollaisia tässä kylässä ja kunnassa pitää KUNNIOITTAA JA EI HE HUOLI HEITÄ MIHINKÄÄN TÖIHIN! - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minulla tuli ex-mieheni Holon kanssa Rahajärvellä siitä riitaa, kun hän meni juopottelemaan sinne ja valehteli menevänsä kalalle.
Minä ja lapset ei voitu lähteä hänen kanssa Rahajärvelle niin, että hän olis voinut käydä kalalla sillä aikaa, kun minä olisin lasteni kanssa poiminu markoja ja oltu retkellä samalla!
Hän räkytti puhelimessa minulle. Minä ajoin Rahajärvelle ja kävin sanomassa, että : Ulos sieltä autosta ja vähän äkkiä!
Hän tullu joten minä päätin, että kyllä muuten tulee ulos.
Meidän uudessa PAKASTA VEDETYSSÄ AUTOSSA oli takapuskurissa semmonen suoja, että siihen ei tuu lommoja vaikka peruuttais tiili-seinään.
Minä käänsin auton ja peruutin hänen Fordinsa perseeseen. Hänellä oli KEVYT KUORMA-AUTO ja se hyppäs ilmassa pienen matkan. Ex-mieheni tuli huutamaan minulle ja minä sanoin, että : Olis kannattanut tulla ulos, kun minä sanoin, että ulos sieltä autosta!
Minä kysyin paljo hän juonu kaljaa siellä ja minä laskin milloin hän on ajo kunnossa.
Minä sanoin, että : JOS ET OLE KELLO 18.00 KOTONA NIIN MINÄ TUUN TAKASIN JA SEN JÄLKEEN EI TARVI ENÄÄN KESKUSTELLA!
Tulihan se sieltä kiltisti kotia ja oli kunnollakin vähän aikaa, mutta alotti uudellen.
Minä kasasin hänen kamppeita ja heitin Pesulan pihalle ja ilmotin, että : Pysy sitte siellä ja minua vittu kiinnosta enään tämä avioliitto ja minun puolesta nai ketä nait.
Paremman hän itselleen löysi vaimoksi.
Pesulan takana oli siihen aikaan MÄRKÄ PÄÄ jossa asu kaikki kylän juopot joilla ei ollut asuntoa!
Minua kiinnostanut mitä hän teki ja kenen kanssa, mutta ERON SAI VAIKKA HÄNEN OLIS KUULUNUT MAKSAA MINULLE TÖRKEÄSTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSESTA!
Tuollaisia tässä kylässä ja kunnassa pitää KUNNIOITTAA JA EI HE HUOLI HEITÄ MIHINKÄÄN TÖIHIN!Lääkäri Holo ja vaimonsa Koskela on semmosia saatanan JUOPPOJEN SUOJELIJOITA!
Noin päästään sekasin olevia LÄÄKÄREITÄ EI TÄSSÄ KUNNASSA TARVITA!
He eivät ole työkyvyttömiä jotka juovat omat työkuntonsa! He eivät ole edes oikeutettuja saamaan työkyvyttömyyseläkettä!
Tuommoset ei tarvi edes asuntoa!
Nuo kuuluu SILLAN ALLE JA OJAN POHJALLE!
He ovat juoneet omat IHMISOIKEUTENSA!!!
Me ollaan Justuksen ihmisoikeus asioita oltu hoitamassa siitä asti, kun minä menin KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN JA MINUSTA TULI HÄNEN OMA VAIMO!
Kyllä tämän kunnan IHMISOIKEUKSIA on SUURILLA KUNNIOILLA KATSOTTU! - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lääkäri Holo ja vaimonsa Koskela on semmosia saatanan JUOPPOJEN SUOJELIJOITA!
Noin päästään sekasin olevia LÄÄKÄREITÄ EI TÄSSÄ KUNNASSA TARVITA!
He eivät ole työkyvyttömiä jotka juovat omat työkuntonsa! He eivät ole edes oikeutettuja saamaan työkyvyttömyyseläkettä!
Tuommoset ei tarvi edes asuntoa!
Nuo kuuluu SILLAN ALLE JA OJAN POHJALLE!
He ovat juoneet omat IHMISOIKEUTENSA!!!
Me ollaan Justuksen ihmisoikeus asioita oltu hoitamassa siitä asti, kun minä menin KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN JA MINUSTA TULI HÄNEN OMA VAIMO!
Kyllä tämän kunnan IHMISOIKEUKSIA on SUURILLA KUNNIOILLA KATSOTTU!Onneksi minun KUNNIATTOMAN HOLON VAARI KAIKESTA HUOLIMATTA ONNISTUI KUOLEMAAN MINUN NIMIPÄIVÄNÄ IVALOSSA VAIKKA ERÄIDEN MIELESTÄ KUOLEMA JA HEIDÄN SIUNAAMINEN SEKÄ HAUTAAMINEN IVALON HAUTAUSMAALLE ON KUNNIAN LOUKKAUS!
Hän oli yksi heistä monista jotka puolisti SUOMEA sekä maksoi muiden kanssa SOTA-KORVAUKSIA VAIKKA HÄN MENETTI ENEMMÄN MITÄ HÄN SAI.
Meidän suhde vaarini kanssa oli riitaisia, mutta kyllä me kaikesta huolimatta toisistamme välitettiin eli meillä oli sukupolvien välistä rakkautta.
Kyllä vaarini minua aina välillä näki vaikka minä en välttämättä häntä aina huomannut, koska elin omaa elämää ja vaari omaa.
Olis hän saanut meille tulla vanhempieni luo käymään jos hän olis halunnut, mutta hän ei halunnut vaan hän halusi seurailla meidän perheen elämää sivusta ja hän tiesi myös sen, että vaikka hän ei ollut aina itsekkään toiminut oikein niin kaikesta huolimatta minä muistan hänet OMANA VAARINANI JONKA KANSSA TAISTELI TAHTOJA LÄPI, mutta hän oli myös RUUMIIDEN KULJETTAJANA OLLUT RINTAMALLA.
Hän oli Ruumisauton kuljettana, kun äitini vanhemmat on siunattu viimeiselle matkalla ja viety Ivalon hautausmaalle hautaan.
En minä käy enään haudoilla, koska se on kunnian loukkaus.
Ei minun, lasteni, vanhempieni eikä veljeni tarvi huolehtia enään onko MEIDÄN SUVUN HAUDAT KUNNOSSA.
Minä olin siihen asti huolehtinut aina, kun satuin muistamaan ja ehdin töiltäni käymään haudalla.
Lomalla olleet ei koskaan edes muistaneet, että haudat pitäis laittaa kuntoon vaikka minä aina kerroin mitä minä olin tehnyt lapsena mummojen ja vaarien kanssa.
Minä olin tehnyt SAUNA-VASTOJA vaarin kanssa ja kyllä niitäkin tehtiin mökillä ja minä kerroin, että minä tein vaarin kanssa lapsena.
He kehtaavat käydä saunassa, mutta EIVÄT SAA YHTÄ HAUTAA LAITETTUA KUNTOON.
Minun oma Ruotsissa syntynyt sisko ja hänen 2 aikuista poikaansa SUORAAN SYRJII JA LOUKKAA MINUN KUNNIAA!
Minä olen vielä pojan SYLI-KUMMI joka on siskoni pojista käynyt ARMEIJAN ja minä sanoin hänelle, että : Minä olen Suomi 100vuotta vanhempi panostaja, että SIIHEN MALLIIN KÄYT SITTEN ARMEIJAN KERTA SINNE MENIT!
Minun lasten EI TARVI KÄYDÄ ARMEIJAA, koska HE PASKOO KUITENKIN OMAT JA TOISTEN MAINEET SEKÄ KUNNIAT!
Heillä on ÄITI joka olis vienyt KUNNIODEN LOUKKAUKSILLA OMIEN LASTEN SOTILAS-ARVOT, koska minun vanhemman panostajan koulutuksen kouluttaja oli ollut kuulemma ARMEIJASSA KOULUTTAJANA JA HÄN ON EVERSTI SOTILAS-ARVOLTAAN.
Näin lähtee myös SOTILAS-ARVOJA, kun menettää kunnian.
Sitähän en tiedä miten käy, kun lähetään hakemaan Justuksen kanssa kunnioita takaisin ja KATSOTAAN KETKÄ OIKEESTI PASKO JA OLIKO KUNNIA OIKEESTI SEN ARVOINEN, ETTÄ KANNATTI HAKEA FB TODISTEILLA. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onneksi minun KUNNIATTOMAN HOLON VAARI KAIKESTA HUOLIMATTA ONNISTUI KUOLEMAAN MINUN NIMIPÄIVÄNÄ IVALOSSA VAIKKA ERÄIDEN MIELESTÄ KUOLEMA JA HEIDÄN SIUNAAMINEN SEKÄ HAUTAAMINEN IVALON HAUTAUSMAALLE ON KUNNIAN LOUKKAUS!
Hän oli yksi heistä monista jotka puolisti SUOMEA sekä maksoi muiden kanssa SOTA-KORVAUKSIA VAIKKA HÄN MENETTI ENEMMÄN MITÄ HÄN SAI.
Meidän suhde vaarini kanssa oli riitaisia, mutta kyllä me kaikesta huolimatta toisistamme välitettiin eli meillä oli sukupolvien välistä rakkautta.
Kyllä vaarini minua aina välillä näki vaikka minä en välttämättä häntä aina huomannut, koska elin omaa elämää ja vaari omaa.
Olis hän saanut meille tulla vanhempieni luo käymään jos hän olis halunnut, mutta hän ei halunnut vaan hän halusi seurailla meidän perheen elämää sivusta ja hän tiesi myös sen, että vaikka hän ei ollut aina itsekkään toiminut oikein niin kaikesta huolimatta minä muistan hänet OMANA VAARINANI JONKA KANSSA TAISTELI TAHTOJA LÄPI, mutta hän oli myös RUUMIIDEN KULJETTAJANA OLLUT RINTAMALLA.
Hän oli Ruumisauton kuljettana, kun äitini vanhemmat on siunattu viimeiselle matkalla ja viety Ivalon hautausmaalle hautaan.
En minä käy enään haudoilla, koska se on kunnian loukkaus.
Ei minun, lasteni, vanhempieni eikä veljeni tarvi huolehtia enään onko MEIDÄN SUVUN HAUDAT KUNNOSSA.
Minä olin siihen asti huolehtinut aina, kun satuin muistamaan ja ehdin töiltäni käymään haudalla.
Lomalla olleet ei koskaan edes muistaneet, että haudat pitäis laittaa kuntoon vaikka minä aina kerroin mitä minä olin tehnyt lapsena mummojen ja vaarien kanssa.
Minä olin tehnyt SAUNA-VASTOJA vaarin kanssa ja kyllä niitäkin tehtiin mökillä ja minä kerroin, että minä tein vaarin kanssa lapsena.
He kehtaavat käydä saunassa, mutta EIVÄT SAA YHTÄ HAUTAA LAITETTUA KUNTOON.
Minun oma Ruotsissa syntynyt sisko ja hänen 2 aikuista poikaansa SUORAAN SYRJII JA LOUKKAA MINUN KUNNIAA!
Minä olen vielä pojan SYLI-KUMMI joka on siskoni pojista käynyt ARMEIJAN ja minä sanoin hänelle, että : Minä olen Suomi 100vuotta vanhempi panostaja, että SIIHEN MALLIIN KÄYT SITTEN ARMEIJAN KERTA SINNE MENIT!
Minun lasten EI TARVI KÄYDÄ ARMEIJAA, koska HE PASKOO KUITENKIN OMAT JA TOISTEN MAINEET SEKÄ KUNNIAT!
Heillä on ÄITI joka olis vienyt KUNNIODEN LOUKKAUKSILLA OMIEN LASTEN SOTILAS-ARVOT, koska minun vanhemman panostajan koulutuksen kouluttaja oli ollut kuulemma ARMEIJASSA KOULUTTAJANA JA HÄN ON EVERSTI SOTILAS-ARVOLTAAN.
Näin lähtee myös SOTILAS-ARVOJA, kun menettää kunnian.
Sitähän en tiedä miten käy, kun lähetään hakemaan Justuksen kanssa kunnioita takaisin ja KATSOTAAN KETKÄ OIKEESTI PASKO JA OLIKO KUNNIA OIKEESTI SEN ARVOINEN, ETTÄ KANNATTI HAKEA FB TODISTEILLA.Minun poika menin Sodankylään armeijaan ja minä olin siinä vaiheessa jo sitä mieltä, että hänen ei tarvi sinne lähteä PASKOMAAN TOISTEN NISKAAN.
Hän laitto minulle viestin, että hän tulee pois sieltä.
Minä vastasin, että KÄYT SIVIILIPALVELUKSEN.
Hänelle oli huudettu ja TARJOTTU PUNASTA PAPERIA JA HAUKUTTU HULLUKSI.
Hän ei halunnut SISSI KOULUTUKSEEN.
Hän tuli kotia Sodankylästä ja kerto tuon niin minä sanoin, että : SINÄHÄN KÄVIT SISSI-KOULUTUKSEN KUITENKIN JOS TERVEENÄ PÄÄSIT POIS JA NYT KÄYT VAIN SIVIILIPALVEKSUN KUNNOLLA!
En tavannut häntä ja en tiedä onko hän tavannut ÄITIÄ JOKA KOULUTTI POJASTAAN SISUKKAAN SISSIN JOKA EI PIKKU HUUDOISTA HÄTKÄHTELE!
Häntä ei saanut kotonakaan hereille joten minä ajattelin siinä vaiheessa, että tuo poika jos menee armeijaan niin kouluttajat saattaa soitta mulle kotia ja kysyä, että : Miten tämän alokkaan saa hereille?
Olisin vastannut, että : Mie en kyllä tiiä, koska mie rynkytin sänkyä ja nostelin pohjaa ja vaikka sängynkin kaatais niin hän nukkuu vaan joten suosittelen laittamaan kotia jos noin vaikeaa juuri on!
Minä olin sen verran älykkäämpi, että minä ilmoitin vain : Tule vain pois sieltä ja suorita siviilipalvelus, mutta PUNASELLA PAPERILLA ET TULE ARMEIJASTA POIS!
Kyllä MIEHEN PITÄÄ SEN VERRAN ARMEIJASSA KÄYDÄ, että hän näkee millainen paikka se on.
Hänellä on 3 vaihtoehtoa eli :
1. Käy armeijan
2. Käy siviilipalveluksen
3. Ottaa punasen paperin jolla saa vapautuksen eli ei tarvi käydä terveydellistä syistä. Yleisin syy on se, että psyyke ei kestä.
Nuoremman kasvatukseen en saanut puuttua vaikka hänellä olls ollut LUONNETTA, mutta onneksi hän ymmärsi itse, että hänen ARMEIJAAN MENO SAA VAIN LISÄÄ SOTKUA AIKAAN.
Lääkäri oli hänen kanssa ollut samaa mieltä.
Hän sentään ymmärsi itse joka viittaa siihen, että hän ymmärtää, että ei ARMEIJAAN KANNATA MENNÄ JOS TOISET SAA PASKOA VAPAASTI KAIKKIEN MAINEET JA HÄNEN ÄITI ON PASKONUT KAIKKIEN MAINEET JA KUNNIAT. - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minun poika menin Sodankylään armeijaan ja minä olin siinä vaiheessa jo sitä mieltä, että hänen ei tarvi sinne lähteä PASKOMAAN TOISTEN NISKAAN.
Hän laitto minulle viestin, että hän tulee pois sieltä.
Minä vastasin, että KÄYT SIVIILIPALVELUKSEN.
Hänelle oli huudettu ja TARJOTTU PUNASTA PAPERIA JA HAUKUTTU HULLUKSI.
Hän ei halunnut SISSI KOULUTUKSEEN.
Hän tuli kotia Sodankylästä ja kerto tuon niin minä sanoin, että : SINÄHÄN KÄVIT SISSI-KOULUTUKSEN KUITENKIN JOS TERVEENÄ PÄÄSIT POIS JA NYT KÄYT VAIN SIVIILIPALVEKSUN KUNNOLLA!
En tavannut häntä ja en tiedä onko hän tavannut ÄITIÄ JOKA KOULUTTI POJASTAAN SISUKKAAN SISSIN JOKA EI PIKKU HUUDOISTA HÄTKÄHTELE!
Häntä ei saanut kotonakaan hereille joten minä ajattelin siinä vaiheessa, että tuo poika jos menee armeijaan niin kouluttajat saattaa soitta mulle kotia ja kysyä, että : Miten tämän alokkaan saa hereille?
Olisin vastannut, että : Mie en kyllä tiiä, koska mie rynkytin sänkyä ja nostelin pohjaa ja vaikka sängynkin kaatais niin hän nukkuu vaan joten suosittelen laittamaan kotia jos noin vaikeaa juuri on!
Minä olin sen verran älykkäämpi, että minä ilmoitin vain : Tule vain pois sieltä ja suorita siviilipalvelus, mutta PUNASELLA PAPERILLA ET TULE ARMEIJASTA POIS!
Kyllä MIEHEN PITÄÄ SEN VERRAN ARMEIJASSA KÄYDÄ, että hän näkee millainen paikka se on.
Hänellä on 3 vaihtoehtoa eli :
1. Käy armeijan
2. Käy siviilipalveluksen
3. Ottaa punasen paperin jolla saa vapautuksen eli ei tarvi käydä terveydellistä syistä. Yleisin syy on se, että psyyke ei kestä.
Nuoremman kasvatukseen en saanut puuttua vaikka hänellä olls ollut LUONNETTA, mutta onneksi hän ymmärsi itse, että hänen ARMEIJAAN MENO SAA VAIN LISÄÄ SOTKUA AIKAAN.
Lääkäri oli hänen kanssa ollut samaa mieltä.
Hän sentään ymmärsi itse joka viittaa siihen, että hän ymmärtää, että ei ARMEIJAAN KANNATA MENNÄ JOS TOISET SAA PASKOA VAPAASTI KAIKKIEN MAINEET JA HÄNEN ÄITI ON PASKONUT KAIKKIEN MAINEET JA KUNNIAT.Minä kunniaton Holo olin sitä mieltä FB:ssä, että Suomi EI SAA LIITTYÄ NATOON!
Ivalossa ja Inarin kunnassa on paljon juoppoja joilta olis pitänyt POISTAA ENSIN SOTILAS-ARVOT ja sen jälkeen vasta olis voitu liittyä NATOON!
Kunniallisten mielestä sekin oli kunnian loukkaus!
Joku vielä kirjoitti minulle FB:ssä, että : ET PUUTU TÄHÄN ASIAN VAAN NYT MENNÄÄN KYLLÄ NATOON!
En kehannu laittaa, että : Olis kannattanut ensin poistella JUOPOILTA AINAKIN SOTILAS-ARVOT, koska minua ainakin hävettää Suomen JUOPPO-KOMPPANIAT jos heidän pitäis Ivalossa NATON kanssa pitää SOTA-HARJOITUKSET jossa pitäis evakoida ihmiset!
Ivalossa pitää ensin EVAKOIDA SOTILAAT ja sen jälkeen vasta voidaan aloittaa EVAKOINTI HARJOITUKSET.
Täällä on varmaan suurin osa sotilaista JUOPPO-KOMPPANIASSA ja heidän kanssa kuolee KOMPPANIAN JOHTAJAKIN!
Rollaattoreilla nuo juopot joutuu REPPUNSAKIN KANTAMAAN!
Minä laitoin meidän kissalle valjaat jotka oli vähän niin, kuin olis repun laittanut selkään.
Kissa lähti kävelemään ja otti 2 askelta ja kaatu kyljelleen.
Minä nostin sen takasin jaloilleen ja sanoin, että : Lähetään ulos ja kyllä sinun pitää pystyssä pysyä.
Oli lähössä, mutta se ei pystyssä niitten valjaitten kanssa.
Minä sanoin, että : Tämä kissahan on niin, kuin joku juoppo jota pitää kuntouttaa niin oppii kävelemään ja siitä pikku hiljaa se työ urakin alkaa aukeamaan.
Juopoilla on uus BUUMI ja he voi asua kohta edes kerrostaloissa, koska he putoaa portaista päissään.
Lääkäri Holo on kuulemma laittanu lähetteitä OYKSIIN.
Ei heillä KELA-TAKSIIN 25euroa.
Kyllä he takasin aina pääsee vaikka ei olis rahakaan. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä kunniaton Holo olin sitä mieltä FB:ssä, että Suomi EI SAA LIITTYÄ NATOON!
Ivalossa ja Inarin kunnassa on paljon juoppoja joilta olis pitänyt POISTAA ENSIN SOTILAS-ARVOT ja sen jälkeen vasta olis voitu liittyä NATOON!
Kunniallisten mielestä sekin oli kunnian loukkaus!
Joku vielä kirjoitti minulle FB:ssä, että : ET PUUTU TÄHÄN ASIAN VAAN NYT MENNÄÄN KYLLÄ NATOON!
En kehannu laittaa, että : Olis kannattanut ensin poistella JUOPOILTA AINAKIN SOTILAS-ARVOT, koska minua ainakin hävettää Suomen JUOPPO-KOMPPANIAT jos heidän pitäis Ivalossa NATON kanssa pitää SOTA-HARJOITUKSET jossa pitäis evakoida ihmiset!
Ivalossa pitää ensin EVAKOIDA SOTILAAT ja sen jälkeen vasta voidaan aloittaa EVAKOINTI HARJOITUKSET.
Täällä on varmaan suurin osa sotilaista JUOPPO-KOMPPANIASSA ja heidän kanssa kuolee KOMPPANIAN JOHTAJAKIN!
Rollaattoreilla nuo juopot joutuu REPPUNSAKIN KANTAMAAN!
Minä laitoin meidän kissalle valjaat jotka oli vähän niin, kuin olis repun laittanut selkään.
Kissa lähti kävelemään ja otti 2 askelta ja kaatu kyljelleen.
Minä nostin sen takasin jaloilleen ja sanoin, että : Lähetään ulos ja kyllä sinun pitää pystyssä pysyä.
Oli lähössä, mutta se ei pystyssä niitten valjaitten kanssa.
Minä sanoin, että : Tämä kissahan on niin, kuin joku juoppo jota pitää kuntouttaa niin oppii kävelemään ja siitä pikku hiljaa se työ urakin alkaa aukeamaan.
Juopoilla on uus BUUMI ja he voi asua kohta edes kerrostaloissa, koska he putoaa portaista päissään.
Lääkäri Holo on kuulemma laittanu lähetteitä OYKSIIN.
Ei heillä KELA-TAKSIIN 25euroa.
Kyllä he takasin aina pääsee vaikka ei olis rahakaan.Ei kunniallisten tytöt ja pojatkaan ole käyneet ARMEIJAAN ja he jotka ovat käyneet niin he ovat kyllä häpässeet itsensä OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN.
Heidänkin olis pitänyt hoitaa nuo juopot ensin ja sen jälkeen lähteä hakemaan kunnioita, mutta he toimivat toisinpäin. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei kunniallisten tytöt ja pojatkaan ole käyneet ARMEIJAAN ja he jotka ovat käyneet niin he ovat kyllä häpässeet itsensä OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN.
Heidänkin olis pitänyt hoitaa nuo juopot ensin ja sen jälkeen lähteä hakemaan kunnioita, mutta he toimivat toisinpäin.Ex-mieheni Holon serkku kuuluu heidän juoppo porukkaan. 2007 hän oli ylennyt muistaakseni Lennoston Huutomajuriksi jos minä kunniaton Holo oikein muistan.
En ollut hän joka haki FB:stä todisteita joilla saavat KUNNIAA.
En minä ole ikinä edes tavannut häntä, mutta hänen pojan tapasin ja hän oli 16-17vuotias.
Hän sano minulle, että : Ei kannata välittää minun isän ja miehes jutuista, koska he on hulluja olleet aina.
Molempien suvuissa on ilmeisesti korkea arvoisia SOTA-HERROJA,
Minä vain sanoin minun tytölle, kun hän kysy onko meillä jotain kuuluisia sukulaisia, koska tutkivat sukuja ja heillä oli kaikkia hienoja sukulaisia.
Minä sanoin, että : Ei meillä ole, kuin vain Presidenttejä eli Suomen ensimmäinen Sthålberg, Ryti ja Mannerheim joten voit sanoa heille, että on meilläkin äitin kanssa hienoja sukulaisia.
Sain kuulla olevani paska, kun olin ANTANUT KÄRÄJILLÄ heille KUNNIAA!
Annoin sentään toisenkin kerran, koska ei maailma ole vieläkään muuttunut vaan PAHENTUNUT!
EU haki METALTA mielenterveys hoitoon avustusta, mutta auttaakohan nuokaan varat!? - Anonyymi00026
Siellähän he FB:ssä kunnialliset hoitaa, huolehtii ja viettää aikaa omien vanhusten kanssa jotka asuvat HOIVAKODISSA.
Lääkäri Holo ja Johtava lääkäri Liisanantti sentään huolehtii heistäkin jotka HOIVAKODISSA sauvassa.
Totta se lääkäri Holon vaimo Koskela on hoitaja niin heillä työt sentään hoituu. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Siellähän he FB:ssä kunnialliset hoitaa, huolehtii ja viettää aikaa omien vanhusten kanssa jotka asuvat HOIVAKODISSA.
Lääkäri Holo ja Johtava lääkäri Liisanantti sentään huolehtii heistäkin jotka HOIVAKODISSA sauvassa.
Totta se lääkäri Holon vaimo Koskela on hoitaja niin heillä työt sentään hoituu.Kyllä minuakin vähän ihmetytti, että miksi lääkäri Holo minut määräs tarkkailuun ja mielenterveystoimistoon asiakkaaksi.
Minähän olen kokoajan asunut kotona OMIEN VANHEMPIENI KANSSA eli huolehtinut omistani vaikka kokoajan toiset väittää, että olen jättänyt omat vanhemmatkin HEITTEELLE!
SISKONI ON LÄHI-HOITAJA JOKA HOITAA VANHUKSIA, mutta OMAT VANHEMMAT HÄNKIN ON JÄTTÄNYT HEITTEELLE!
EN MINÄ KUNNIATON HOLO OLE HOITAJA VAAN OLEN PANOSTAJA.
Tuo on viiminen KOULUTUS JONKA OLEN KÄYNYT ELI TUO ON MINUN VIRALLINEN AMMATTI.
Kyllä panostajatkin voivat tehdä siivous työtä samalla tavalla, kuin monet muut jotka eivät ole käyneet SIIVOUS-ALAN KOULUTUSTA, mutta toimivat alalla
Minun äitini on käynyt ja minä olen oppinut hänen kanssa tekemään siivouksia. Olen ollut myös muilla siivous yrittäjillä töissä ja oppinut heiltä lisää.
- Anonyymi00002
Saako sulta?
- Anonyymi00018
Vain laadukasta koivua,Ostatko?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639