Hämmästyn joka päivä uudestaan siitä asiasta. Ei uskoisi kuinka suuri ero voi olla, en tarkoita fyysistä eroa, vaan henkistä.
https://www.youtube.com/watch?v=g0Tt6vh2XPA
Miten paljon parempia miehet on kaikin tavoin
41
226
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
Kenelle yrität vakuutella ja mitä?? Ei mene läpi.
Yritätkö käännyttä itsesi vai jonkun muun homoksi?
- Anonyymi00002
Sivusta, ehkä kohdannut itselleen vääriä naisia? Silloin voi tällaiset seikat korostua? Paha mieli ja traumakin voi syntyä mm. vääryydestä, jonka kokenut. Uhriutumiset, mustamaalaamiset voivat synnyttää eri asioita, jotka synnyttää siemenen tällaiseen?
- Anonyymi00003
Sulla on näköjään kova tarve yrittää vakuutella itsellesi olevasi hyvä edes jossain.
- Anonyymi00004
Moni mies on. Sitten vastapainona on ne lukemattomat miehet, jotka ei ole hyviä oikein yhtään missään. Miessukupuolen suurin ongelma on se, että miehissä on nuo ääripäät ja varsin vähän keskitasoista osaamista siinä keskellä. Miehissä on ne huiput ja sitten ne, joiden käsiin ei voi usko helpoimpia ja yksinkertaisimpiakaan hommia, eikä juuri mitään tuolta väliltä.
- Anonyymi00005
Se toinen miessukupuolen suurin ongelma on se, että tuo heikkotasoinen miesjoukko on suurelta osin älyllisesti niin heikkoa tasoa, etteivät he edes itse tajua olevansa heikkotasoisia. Mikään ei ole karmeampi yhdistelmä kuin heikko älyinen ja osaamaton, joka luulee olevansa kovinkin älykäs ja hyvä kaikessa. Tuon joukon kiroavat syvimpään h.lvettiin kaikki muut, edes vähän älyä omistavat, miehetkin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se toinen miessukupuolen suurin ongelma on se, että tuo heikkotasoinen miesjoukko on suurelta osin älyllisesti niin heikkoa tasoa, etteivät he edes itse tajua olevansa heikkotasoisia. Mikään ei ole karmeampi yhdistelmä kuin heikko älyinen ja osaamaton, joka luulee olevansa kovinkin älykäs ja hyvä kaikessa. Tuon joukon kiroavat syvimpään h.lvettiin kaikki muut, edes vähän älyä omistavat, miehetkin.
Tuo on kyllä totta. Mä joudun edelleenkin, en nyt ihan päivittäin, mutta viikoittain kyllä, hämmentymään siitä miten vapaita kaikesta älystä ja taidosta iso osa miehistä on. Varmasti naisistakin sellaisia löytyy, mutta he harvemmin hilluvat tuolla itsekseen aiheuttamassa tuhoa. Tuollaiselle naiselle ehkä kuitenkin löytyy helpommin se oma aikuiselämän holhooja, jota puolisoksikin tuollaisen yksilön kohdalla kutsutaan.
- Anonyymi00008
"miehet, jotka ei ole hyviä oikein yhtään missään"
Esimerkkejä tuollaisista??
VOi olla että olet nyt nähnyt tai tavannut tietokonenörttejä jotka ovat ilman tietokonetta. Mutta odotapa kun nörtti saa tietokoneen käsiinsä, saat nähdä osaamista mikä saa sinut hämmästymään. Tai sitten voi olla joku urheilijakloppi, joka ei tajua muuten mitään, mutta on huippu siinä omassa urheilulajissaan.
Ei ole mitään ääripäitä, on vain erikoisosaamista, sinä et vain ole nähnyt sen miehen omaa erikoisalaa minkä se hallitsee täydellisesti. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
VOi olla että olet nyt nähnyt tai tavannut tietokonenörttejä jotka ovat ilman tietokonetta. Mutta odotapa kun nörtti saa tietokoneen käsiinsä, saat nähdä osaamista mikä saa sinut hämmästymään. Tai sitten voi olla joku urheilijakloppi, joka ei tajua muuten mitään, mutta on huippu siinä omassa urheilulajissaan.
Ei ole mitään ääripäitä, on vain erikoisosaamista, sinä et vain ole nähnyt sen miehen omaa erikoisalaa minkä se hallitsee täydellisesti.Näin itsekin nörttinä ja tietokonealalla työskentelevänä tiedän tuon kyllä. Nyt puhuttiinkin miehistä, jotka eivät oikein osaa mitään. Näitä riittää pilvin pimein. Miehiä, joiden kaikki tekemiset ovat sutta ja sekundaa. No sänkypuuhia en ole noiden kanssa kokeillut, kun ovat muutoin mielestäni sen verran etovia, mutta ehkä ovat siinä sitten tosi hyviä. Gigolon ammatti voisi olla se ainoa, jossa ehkä pärjäisivät.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin itsekin nörttinä ja tietokonealalla työskentelevänä tiedän tuon kyllä. Nyt puhuttiinkin miehistä, jotka eivät oikein osaa mitään. Näitä riittää pilvin pimein. Miehiä, joiden kaikki tekemiset ovat sutta ja sekundaa. No sänkypuuhia en ole noiden kanssa kokeillut, kun ovat muutoin mielestäni sen verran etovia, mutta ehkä ovat siinä sitten tosi hyviä. Gigolon ammatti voisi olla se ainoa, jossa ehkä pärjäisivät.
Lisään kuitenkin, että jokikinen tutntemani nörttipoika osaa kyllä muutakin kuin näpyttää tietokoneita. Heillä kuitenkin on yleensä varsin hyvät ja toimivat aivot, joilla voi muitakin hommia opetella.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin itsekin nörttinä ja tietokonealalla työskentelevänä tiedän tuon kyllä. Nyt puhuttiinkin miehistä, jotka eivät oikein osaa mitään. Näitä riittää pilvin pimein. Miehiä, joiden kaikki tekemiset ovat sutta ja sekundaa. No sänkypuuhia en ole noiden kanssa kokeillut, kun ovat muutoin mielestäni sen verran etovia, mutta ehkä ovat siinä sitten tosi hyviä. Gigolon ammatti voisi olla se ainoa, jossa ehkä pärjäisivät.
No nyt se esimerkki sitten. En yhtään tiedä mistä puhut. Joitain bodareita vai mitä nuo ovat?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No nyt se esimerkki sitten. En yhtään tiedä mistä puhut. Joitain bodareita vai mitä nuo ovat?
Ai esimerkki jostain tietystä ihmisestä. MItä hittoa sinä sellaisella teet. Vietä enemmän aikaa oikeiden elävien miesten kanssa ja vähemmän tuubissa, niin näet miten totaalisen tositaitoisia iso osa miehistä on. Kannattaa myös jutella muiden miesten kanssa, niin kuulet senkin miten k.rpiintyneitä miehet itsekin ovat tuohon miesjoukkoon.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole mitään ääripäitä, on vain erikoisosaamista, sinä et vain ole nähnyt sen miehen omaa erikoisalaa minkä se hallitsee täydellisesti.Jos kuvittelet, että jokaisella miehellä on jokin erikoisosaamisala, niin et kyllä tunne yhtään miestä. 🤣
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos kuvittelet, että jokaisella miehellä on jokin erikoisosaamisala, niin et kyllä tunne yhtään miestä. 🤣
Luonnollisesti vastapainona niille, jotka osaavat lähes kaiken ja tekevät hyvin kaiken mihin ryhtyvät, on sitten myös niitä, jotka eivät kykene oikein yhtään mihinkään. Näinhän se elämässä menee.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Luonnollisesti vastapainona niille, jotka osaavat lähes kaiken ja tekevät hyvin kaiken mihin ryhtyvät, on sitten myös niitä, jotka eivät kykene oikein yhtään mihinkään. Näinhän se elämässä menee.
Ja sitten on vielä enemmän niitä, jotka ovat sillä erikoisosaamisalueellaan korkeintaan keskinkertaisia, eivätkä osaa oikein mitään muutakaan. Urheilu on täynnä näitä yksilöitä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ai esimerkki jostain tietystä ihmisestä. MItä hittoa sinä sellaisella teet. Vietä enemmän aikaa oikeiden elävien miesten kanssa ja vähemmän tuubissa, niin näet miten totaalisen tositaitoisia iso osa miehistä on. Kannattaa myös jutella muiden miesten kanssa, niin kuulet senkin miten k.rpiintyneitä miehet itsekin ovat tuohon miesjoukkoon.
No, itse en tunne muita miehiä kuin eri alojen ammattilaisia, rakennusmiehiä, maatalousyrittäjiä, yritysten johtajia, kansanedustajia jne. Miehiä joilla jokaisella on oma erikoisalansa missä ovat hyviä. Ja itse sijoitun siihen välimaastoon, olen moniosaaja ja osaan useita eri aloja kohtalaisen taitavasti.
Joten en todellakaan tiedä yhtään mistä sinä nyt puhut, ei ole aavistustakaan.
Nyt tiedän, sinä olet helsinkiläinen. Se selittää asian. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No, itse en tunne muita miehiä kuin eri alojen ammattilaisia, rakennusmiehiä, maatalousyrittäjiä, yritysten johtajia, kansanedustajia jne. Miehiä joilla jokaisella on oma erikoisalansa missä ovat hyviä. Ja itse sijoitun siihen välimaastoon, olen moniosaaja ja osaan useita eri aloja kohtalaisen taitavasti.
Nyt tiedän, sinä olet helsinkiläinen. Se selittää asian.Onnea sinulle siis, ette ole koskaan elämässäsi törmännyt yhteenkään mieheen, joka edes olisi törmännyt tuohon valtavaan varsin ala-arvoisten miesten joukkoon. Olet tuoikeutettu, kun et ole koskaan noit edes nähnyt. Norsunluutornisi on ilmeisen korkea.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nyt tiedän, sinä olet helsinkiläinen. Se selittää asian.En ole helsinkiläinen. Olen kuitenkin elänyt ihan tavallistenkin ihmisten joukossa ja tehnyt josus jopa ihan tavallisten ihmisten tavallisia duunarihommia. Niissä törmää aina myös noihin yksilöihin, joille ei oikein voi mitään vähänkään haastavampaa työtehtävää antaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
En ole helsinkiläinen. Olen kuitenkin elänyt ihan tavallistenkin ihmisten joukossa ja tehnyt josus jopa ihan tavallisten ihmisten tavallisia duunarihommia. Niissä törmää aina myös noihin yksilöihin, joille ei oikein voi mitään vähänkään haastavampaa työtehtävää antaa.
No nyt tiedän, puhut siis nuorista miehistä. En tunne nuoria miehiä joten en tiedä niistä mitään. Ei jonkun alan ammattilaiseksi tulla kuin joskus 30-40 vuotiaana.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nyt tiedän, sinä olet helsinkiläinen. Se selittää asian.Mutta siis toki se, ette ole koskaan elämässäsi yhdenkään tavallisen ihmisne kanssa tekemissä ollut, vaan pyörinyt vain tuolla josain sfääreissäsi, selittää kummasti hyvin oudon mieskuvasi, joka poikkeaa rajusti normaalien miesten käsityksestä siitä millaisia miehet joukkona ovat.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
No nyt tiedän, puhut siis nuorista miehistä. En tunne nuoria miehiä joten en tiedä niistä mitään. Ei jonkun alan ammattilaiseksi tulla kuin joskus 30-40 vuotiaana.
En puhu nuoristakaan miehistä. Yhtälailla noita toistaitoisia on vanhemmissa ikäluokissa. Ei kysy lainkaan miehen ikää tämä ominaisuus. Tietysti ne, jotka vielä eläkeiän kynnykselläkin ovat tuollaisia, ovat niitä kaikkein surkeimpia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta siis toki se, ette ole koskaan elämässäsi yhdenkään tavallisen ihmisne kanssa tekemissä ollut, vaan pyörinyt vain tuolla josain sfääreissäsi, selittää kummasti hyvin oudon mieskuvasi, joka poikkeaa rajusti normaalien miesten käsityksestä siitä millaisia miehet joukkona ovat.
Voi toki olla niin että kaikki ne miehet joiden kanssa olen tekemisissä ovat jonkun alan ammattilaisia. En ole ollut tekemisissä sellaisten satunnaisten miesjoukkojen kanssa, kuten esim baariväki, tai festariporukka tms. On mahdollista että mielikuvani on sen takia vääristynyt kun kieltämättä olen tekemisissä vain ammattihenkilöiden kanssa, enkä tunne tuollaisia miehiä joita sinä tunnet, en ole koskaan tavannut sellaisia. Tiedän vain että nuoret miehet osaavat olla älyvapaita, ne jotka rälläävät mopoilla ja mönkijöillä ympäriinsä, mutta heistä nyt ei siis ole kyse vaan aikuisista miehistä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
En puhu nuoristakaan miehistä. Yhtälailla noita toistaitoisia on vanhemmissa ikäluokissa. Ei kysy lainkaan miehen ikää tämä ominaisuus. Tietysti ne, jotka vielä eläkeiän kynnykselläkin ovat tuollaisia, ovat niitä kaikkein surkeimpia.
Ja voi toki olla että naiset tapaavat ihan erilaisia miehiä kuin mitä minä tapaan, nämä useimmat ovat olleet kymmeniä vuosia naimisissa, joten sinkkunaiset eivät tuollaisten miesten kanssa juttusilla ole, toivottavasti. Ero voi löytyä tästä mitä miehiä sinkkunainen tapaa ja mitä minä tapaan normaalissa elämässäni.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Voi toki olla niin että kaikki ne miehet joiden kanssa olen tekemisissä ovat jonkun alan ammattilaisia. En ole ollut tekemisissä sellaisten satunnaisten miesjoukkojen kanssa, kuten esim baariväki, tai festariporukka tms. On mahdollista että mielikuvani on sen takia vääristynyt kun kieltämättä olen tekemisissä vain ammattihenkilöiden kanssa, enkä tunne tuollaisia miehiä joita sinä tunnet, en ole koskaan tavannut sellaisia. Tiedän vain että nuoret miehet osaavat olla älyvapaita, ne jotka rälläävät mopoilla ja mönkijöillä ympäriinsä, mutta heistä nyt ei siis ole kyse vaan aikuisista miehistä.
Et näköjään juurikaan ole ollut tavallisten kanssa tekemisissä. Yhdelläkään tapaamallani normaalilla, tavallisessa elämässä kiinni olevalla miehellä ei ole noin vääristynyt kuva miehistä kuin sinulla. He tietävät kyllä miten tyhmiä ja älyvapaita iso osa miehistä on. Jokainen heistä on elämässään noihin törmännyt ja jokainen heisät myös tuota miejoukkoa kiroaa, kun joutuu heidän kanssan tekemisiin.
Mitenkäs jos mainitsen sanan "ulkomaalaiset"? Oletko edelleen sitä mieltä, että kaikki miehet ovat niin ihania, upeita ja kaiken osaavia? Vai eikö ulkomailla vain ole miehiä? - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Et näköjään juurikaan ole ollut tavallisten kanssa tekemisissä. Yhdelläkään tapaamallani normaalilla, tavallisessa elämässä kiinni olevalla miehellä ei ole noin vääristynyt kuva miehistä kuin sinulla. He tietävät kyllä miten tyhmiä ja älyvapaita iso osa miehistä on. Jokainen heistä on elämässään noihin törmännyt ja jokainen heisät myös tuota miejoukkoa kiroaa, kun joutuu heidän kanssan tekemisiin.
Mitenkäs jos mainitsen sanan "ulkomaalaiset"? Oletko edelleen sitä mieltä, että kaikki miehet ovat niin ihania, upeita ja kaiken osaavia? Vai eikö ulkomailla vain ole miehiä?"Mitenkäs jos mainitsen sanan "ulkomaalaiset"? Oletko edelleen sitä mieltä, että kaikki miehet ovat niin ihania, upeita ja kaiken osaavia? Vai eikö ulkomailla vain ole miehiä?"
Ai niin, sinähän olit laskenut mukaan kaikki tummaihoiset urheilijatkin. Sinusta kaikki afrikan mantereen miesväestökin on siis aivan upeaa sakkia, joka pitäsi heti saada tänne meille, kun ovat niin osaavia kaikessa. Näkeehän sen siellä miten upeasti ovat maitaan rakentaneet. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
"Mitenkäs jos mainitsen sanan "ulkomaalaiset"? Oletko edelleen sitä mieltä, että kaikki miehet ovat niin ihania, upeita ja kaiken osaavia? Vai eikö ulkomailla vain ole miehiä?"
Ai niin, sinähän olit laskenut mukaan kaikki tummaihoiset urheilijatkin. Sinusta kaikki afrikan mantereen miesväestökin on siis aivan upeaa sakkia, joka pitäsi heti saada tänne meille, kun ovat niin osaavia kaikessa. Näkeehän sen siellä miten upeasti ovat maitaan rakentaneet.No, pakko myöntää etten ole ollut missään tekemisissä tummaihoisten miesten kanssa, tai kovin paljoa urheilijamiesten kanssa ylipäätään. En osaa heistä mitään sanoa.
En vaan vieläkään tiedä millaisten miesten kanssa sinä olet normaalisti tekemisissä, mitään esimerkkejä et ole antanut. En tosiaan tunne tuollaisia kuvailemasi kaltaisia miehiä ollenkaan. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
No, pakko myöntää etten ole ollut missään tekemisissä tummaihoisten miesten kanssa, tai kovin paljoa urheilijamiesten kanssa ylipäätään. En osaa heistä mitään sanoa.
En vaan vieläkään tiedä millaisten miesten kanssa sinä olet normaalisti tekemisissä, mitään esimerkkejä et ole antanut. En tosiaan tunne tuollaisia kuvailemasi kaltaisia miehiä ollenkaan.Eli sinun mieskuvasi perustuu siis Hyvin pieneen prosenttiin maailman miehistä. No syyt kuvitelmillesi alkavat tässä pikkuhiljaa selkiytyä. Sinulle kuitenkin sitten kelpaavat nuo ulkolaisten miesten saavutukset leuhkimisen aiheiksi. Yhdessä asiassa sinä ainakin olet tosi hyvä ... poimimaan rusinat pullasta.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eli sinun mieskuvasi perustuu siis Hyvin pieneen prosenttiin maailman miehistä. No syyt kuvitelmillesi alkavat tässä pikkuhiljaa selkiytyä. Sinulle kuitenkin sitten kelpaavat nuo ulkolaisten miesten saavutukset leuhkimisen aiheiksi. Yhdessä asiassa sinä ainakin olet tosi hyvä ... poimimaan rusinat pullasta.
Siis esimerkiksi mitkä "ulkolaisten miesten" saavutukset?
Olen tässä alusta asti kysellyt esimerkkejä sinulta niistä epäkelvoista miehistä mistä puhut mutta yhtäkään esimerkkiä et kykene niistä antamaan? Olisi paljon selkeämpää mikäli saisimme nyt esimerkin tarkasteltavaksi niin olisimme edes samalla sivulla asian suhteen. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olen tässä alusta asti kysellyt esimerkkejä sinulta niistä epäkelvoista miehistä mistä puhut mutta yhtäkään esimerkkiä et kykene niistä antamaan? Olisi paljon selkeämpää mikäli saisimme nyt esimerkin tarkasteltavaksi niin olisimme edes samalla sivulla asian suhteen.Juurihan tuossa noita urheilijoita mm. hehkutit. Eipä siellä suomalaisia tuolla maailman kärjessä juuri näy ja Iso osa suomalaisista miehistä häviää ulkolaisille naisillekin. Jos suomalaisten tieteellisillä ansioillakin yrittäisit ratsastaa, niin kovin heikoksi jää sekin siivu.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olen tässä alusta asti kysellyt esimerkkejä sinulta niistä epäkelvoista miehistä mistä puhut mutta yhtäkään esimerkkiä et kykene niistä antamaan? Olisi paljon selkeämpää mikäli saisimme nyt esimerkin tarkasteltavaksi niin olisimme edes samalla sivulla asian suhteen.Kaikki linkkaamasi videotkin ovat ulkolaisten teoksia. Ei ilmeisesti löydy Suomesta löydy yhtä hyviä. Ovatko ulkolaiset niin paljon parempia kuin suomalaiset miehet?
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olen tässä alusta asti kysellyt esimerkkejä sinulta niistä epäkelvoista miehistä mistä puhut mutta yhtäkään esimerkkiä et kykene niistä antamaan? Olisi paljon selkeämpää mikäli saisimme nyt esimerkin tarkasteltavaksi niin olisimme edes samalla sivulla asian suhteen.Koska vain ulkolaiset miehet ovat hyviä, niin miten sinä suomalaisella vvoit heidän hyvyydellään ratsastaa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kaikki linkkaamasi videotkin ovat ulkolaisten teoksia. Ei ilmeisesti löydy Suomesta löydy yhtä hyviä. Ovatko ulkolaiset niin paljon parempia kuin suomalaiset miehet?
Ehkä amerikkalaiset ovat parempia, voisin oikeastaan olettaa että ovatkin kun amerikka on maailman johtava valtio.
No, oma kokemukseni suomalaisista miehistä oli se mitä jo kuvailin, eri alojen ammattilaisia. Myönnän että kokemukseni on suppea ja rajoittunut, eikä varmasti ole ollenkaan vastaava kuin mitä vaikka sinkkunaisella on.
En siis osaa arvioida suomalaisten miesten tasoa verrattuna esim. amerikkalaisiin. Jotain tilastoja voisi tutkia mutta en jaksa kun ei oikein kiinnosta.
Noin yleisesti ottaen se vaan on niin että miehet vaan ovat parempia kaikessa kuin naiset. Asia on erittäin helposti todettavissa. - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ehkä amerikkalaiset ovat parempia, voisin oikeastaan olettaa että ovatkin kun amerikka on maailman johtava valtio.
No, oma kokemukseni suomalaisista miehistä oli se mitä jo kuvailin, eri alojen ammattilaisia. Myönnän että kokemukseni on suppea ja rajoittunut, eikä varmasti ole ollenkaan vastaava kuin mitä vaikka sinkkunaisella on.
En siis osaa arvioida suomalaisten miesten tasoa verrattuna esim. amerikkalaisiin. Jotain tilastoja voisi tutkia mutta en jaksa kun ei oikein kiinnosta.
Noin yleisesti ottaen se vaan on niin että miehet vaan ovat parempia kaikessa kuin naiset. Asia on erittäin helposti todettavissa.Lähinnä itsenäs äahdinkoon ajanut entinen johtava valtion. Kyllähän kiina on vetänyt oikeastaan jo kaikilla mittareilla ohitse.
- Anonyymi00007
Lopettaisit näiden jokapäiväisten polarisaatioaiheiden pakkosyöttämisen. Palstan naiset ja miehet ovat sellaisia kuin ovat. Täällä on eriävää keskustelua, joka on monesti kivaakin, mutta sinä yrität myrkyttää kaikki tuolla wokella.
- Anonyymi00011
Sä kai tiedät, että nykyään on hyväksyttävää olla avoimesti homo.
- Anonyymi00023
Elät siis maailmassa, jossa miesten paras kymmenes = kaikki miehet, eikä loppuja miehiä ole olemassakaan.
Sisarten ei suinkaan kannata provosoitua miehestä, joka kehuu omaa sukupuoltaan. Jokainen kuiteskin ymmärtää, että sellainen on jokseenkin tyhjän päällä, kun ei ole muuta aihetta.
Siitä huolimatta, että ajan täydellistä tasa-arvoa, viihdyn verrattomasti paremmin - hetero kun olen - sisarten seurassa, sillä he ovat avoimia, fiksuja, monipuolisia sekä lisäksi kauniita. 🌹👀- Anonyymi00035
Mitäpä provosoitumista siinä olisi. Kyllähän jokainen vähänkään muiden ihmisten kanssa tekemisissä ollut tietää, että miehiäkin on ihan joka lähtöön.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mitäpä provosoitumista siinä olisi. Kyllähän jokainen vähänkään muiden ihmisten kanssa tekemisissä ollut tietää, että miehiäkin on ihan joka lähtöön.
Niin kummallista että joidenkin ihmisten täytyy provosoitua vähän joka asiasta. Se vika on näissä ihmisissä itsessään, eikä provosoijassa.
- Anonyymi00038
Hanki itsellesi mies niin tuskasi loppuu. Me muut viihdymme oikein hyvin naisten kanssa.
Mää taas oon sitä mieltä, et provosoija on kahedorga trolli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639