Tassu pystyyn

Kuka on luullut minua aina naiseksi?
Kuka ei ole koskaan uskonut minun olevan nainen?

46

162

Vastaukset 46

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ole nýt mikä olet. Luuletko, éttä mua kiinostaa? Äinoastaan SMP:n lahkovajakleja kiinnostaa vihan voimälla

• Anonyymi00002
      UUSI

Iskikö jokin yksisarvisuus?

AV

• UUSI

Sovitaan vaikka niin. Aika päivittää status. 😆

• Anonyymi00017
        UUSI

Hei AV, trollaan sua tuolla alempana ketjussa! ⬇️⬇️⬇️😁

xLiner

• Anonyymi00003
      UUSI

Naisena olen pitänyt.

• UUSI

Mutta ihan varma et ole, vai?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mutta ihan varma et ole, vai?

No kyllähän ihminen voi esittää jotain roolia, mutta kyllä olen ollut varma.

• UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hyvä pointti. Tätä vähän hainkin.

• Anonyymi00010
        UUSI

Niin koska sinulla on voimakkaita pakkoajatuksia palstaäijän rekisteröidyistä huuhaaprofiileista, eikö niin? T naiselta

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Koska pienessä päässäsi palsta on käytännössä yksi naispuolinen henkilö? Oot tiiäkkö todella ahdistavan oloinen tyyppi

• Anonyymi00012
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Hyvä pointti. Tätä vähän hainkin.

Niin mitä sinä palstaäijä oikeasti sitten haet parhaimmillaan kymmenillä nikeillä joita pidät yllä ja keskustelet yksinäsi muka kiintoisia keskusteluja ylläpitäen? Kiva että käytät miesten kuvia vaihteeksi niin on nääs variaatiota kato

• Anonyymi00004
      UUSI

En ajattele sukupuolia niin vahvasti rajatuiksi.

Olen ajatellut sut naiseksi. Äidiksi, kumppaniksi heterolle. Sun kirjoituksissasi on jotain naisellista enemmän kuin miesmäistä.

Joskus vastaamme ulkopuolelta tulevaan oletukseen vasten omaa tuntemustamme.

Mulle on aika sama miksi joku sukupuolensa kokee. Se on kuitenkin yksi piirre mitä me kohdatessa ihmisiä huomioidaan. No, se sukupuolen jana voi olla aika pitkä.

xLiner

• UUSI

Kirjoitukset muokkaa mielikuvia, mitä kukin kertoo itsestä ja niistä tulee aika vahvojakin kun niitä alleviivataan.

Kuten joku kertoo olevansa jitain x vuosia ja se iskostuu päähämme, ihmisellä on sisäsyntyinen tarve lukita näkemyksiä ihmisistä joita useammin kohtaamme.

• Anonyymi00005
        UUSI

Ongelmiahan tulee sitten, kun joku toinen kokee sut erilailla kuin sinä itse itsesi koet. Tai että haluaisit tulla nähdyksi erilailla miten itse itsesi koet...

Ei kannata liikaa peilailla itseään muista. Tai ainakin kannattaa tarkasti valita se eliittijoukko jonka arvioita viitsii edes kuunnella. Paitsi jos muiden mielipiteillä on kovasti väliä. Jotkut ovat enemmän sillä tavalla sosiaalisia miellyttäjiä.

xLiner

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ongelmiahan tulee sitten, kun joku toinen kokee sut erilailla kuin sinä itse itsesi koet. Tai että haluaisit tulla nähdyksi erilailla miten itse itsesi koet...

Ei kannata liikaa peilailla itseään muista. Tai ainakin kannattaa tarkasti valita se eliittijoukko jonka arvioita viitsii edes kuunnella. Paitsi jos muiden mielipiteillä on kovasti väliä. Jotkut ovat enemmän sillä tavalla sosiaalisia miellyttäjiä.

xLiner

Eikä ollut tarkoitus syyttää sua vääristä näkemyksistä, käytin väärin sinä-muotoa. Ihan yleiseti tarkoitin. Epävarmuus aiheuttaa ongelmia.

xLiner

• UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

xLiner

Minä kartoitan muuden ongelmia. Niihin pääsee käsiksi näin kun minä sen teen.

Mutta nyt on pakko juoda kahvia, valvonu yön rotta potilaan kanssa.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kirjoitukset muokkaa mielikuvia, mitä kukin kertoo itsestä ja niistä tulee aika vahvojakin kun niitä alleviivataan.

Kuten joku kertoo olevansa jitain x vuosia ja se iskostuu päähämme, ihmisellä on sisäsyntyinen tarve lukita näkemyksiä ihmisistä joita useammin kohtaamme.

Joo. Tavallaan.

Jos taas mietin AVta jolla on kova tarve päteä. Niin sen juttuja en usko yhtään, kun langat siihen leuhkimaansa asiaan puuttuu. Kyllä se haluaisi sitä olla mistä kirjoittelee, muttei ole. Sitten se suuttuu kun sen kuvitelmat paljastaa.

Pitää edes olla uskottava 😄

xLiner

• Anonyymi00009
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Minä kartoitan muuden ongelmia. Niihin pääsee käsiksi näin kun minä sen teen.

Mutta nyt on pakko juoda kahvia, valvonu yön rotta potilaan kanssa.

No voi rottaa! Minä saan kohta kahvini juorua ja lähden töihin... Loputtomiin töööiiihiiin... 💀

xLiner

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eikä ollut tarkoitus syyttää sua vääristä näkemyksistä, käytin väärin sinä-muotoa. Ihan yleiseti tarkoitin. Epävarmuus aiheuttaa ongelmia.

xLiner

Juu, en sitä niin ottanut. Ei muhun oikeestaan enää kukaan pääse vaikuttamaan, olen kasvattanut paksun nahan ja välinpitämättömän luonteen muiden henkilökohtaisille mielipiteille minusta.

Ihmisiä kuitenkin on melko helppoa pyöritellä mitenkä vaan ihan sillä miten mitäkin kertoo. Sanoiksi pukee. Huomannut sanojen voiman ja vaikutuksen.

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No voi rottaa! Minä saan kohta kahvini juorua ja lähden töihin... Loputtomiin töööiiihiiin... 💀

xLiner

Työniloa. Keuhkokuume taitaa olla, kun on vettä keuhkossa. Tai niin lääkäri totesi olevan vettä ja räkää. Yhtenään juostu höyryä hengittelemässä, kun meinaa tukehtua limaan. Pahaa pelkään ettei korjaannu enää.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Työniloa. Keuhkokuume taitaa olla, kun on vettä keuhkossa. Tai niin lääkäri totesi olevan vettä ja räkää. Yhtenään juostu höyryä hengittelemässä, kun meinaa tukehtua limaan. Pahaa pelkään ettei korjaannu enää.

Rottien vaivoista en tiedä mitään, mutta aika yleisesti on taistalla jotain muutakin vialla jos keuhkokuume pääsee iskemään.

Rotat ovat siitä kurjia lemmikkejä, että ovat niin lyhytikäisiä.

xLiner

• Anonyymi00015
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, en sitä niin ottanut. Ei muhun oikeestaan enää kukaan pääse vaikuttamaan, olen kasvattanut paksun nahan ja välinpitämättömän luonteen muiden henkilökohtaisille mielipiteille minusta.

Ihmisiä kuitenkin on melko helppoa pyöritellä mitenkä vaan ihan sillä miten mitäkin kertoo. Sanoiksi pukee. Huomannut sanojen voiman ja vaikutuksen.

"Ihmisiä kuitenkin on melko helppoa pyöritellä mitenkä vaan ihan sillä miten mitäkin kertoo. Sanoiksi pukee. Huomannut sanojen voiman ja vaikutuksen. " Ja siinähän sinun elämänilosi sitten onkin monologia pitävä aapeeäijä🥱

• Anonyymi00018
        UUSI

Me ollaan aikaisemminkin keskusteltu sukupuolista. Ainakin muistan kertoneeni, että mun sukupuoleni on ok enkä tarvitse siihen kenenkään muun määritelmiä tai hyväksyntää. Mulle käy se mikä hetun lopussa näkyy.

Sukupuoli ei rajaa mitään pois eikä anna lisää. Siis pääpiirteittäin...

Suomi on naisille hyvä maa. Vielä.

xLiner

• UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Rottien vaivoista en tiedä mitään, mutta aika yleisesti on taistalla jotain muutakin vialla jos keuhkokuume pääsee iskemään.

Rotat ovat siitä kurjia lemmikkejä, että ovat niin lyhytikäisiä.

xLiner

Usein potevat hengitysteitä. Mycoa taitaa kantaa lähes ellei jokainen. Vanhuus voi aktivoida senkin ja joillain ei mikään.

Tärkein ei ole se elämän pituus, vaan se laatu ja siihen koitan panostaa eläimissäkin.

• UUSI

No juu, naiseksi tai naisenmieliseksi hyväksi jätkäksi olen aina mieltänyt. Suora ja vilpitön.

• Anonyymi00013
        UUSI

Tosi aidon oloinen profiili multinikkimies eli aapee tämäkin akkain aikakauslehden verkkosivuilta tmv otettu ns kiiltokuvamainen foto. T naiselta

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tosi aidon oloinen profiili multinikkimies eli aapee tämäkin akkain aikakauslehden verkkosivuilta tmv otettu ns kiiltokuvamainen foto. T naiselta

Se yks kuva oli salee nuori Britney Spears

• UUSI

Juu. Nainen joka imitoi miestä. 😅
        En kyllä osaa niin saappaaksi heittäytyä, kun moni mies. 😝

• UUSI

En mä oo aatellu sun sukupuolta, enkä yleensäkä toisen osapuolen sukupuolta. Koska parhaat keskustelut syntyy sillon kun ei aattele sitä sukupuolta.

Väkisinkin se aina välillä pulpahtaa mieleen. Just kun olin kansanterveystieteen opintojen verkkoesittelyssä, niin meinas tulla paniikki, kun taas kaikki muut osallistujat oli naisia. Mutta sitten rauhotin mielen ja asia unohtu.

• UUSI

Niinhän se onkin, kun ei mieti sukupuolta silloin se "sielu" puhuu ja kun siihen keskittyy ymmärtää enemmän, kun sukupuolia miettimällä.

• Anonyymi00019
      UUSI

En ole ajatellut sun sukupuolta,
      luen tekstin sisällön.

Sukupuoli ei kuulu mulle.

• UUSI

Fiksusti mietitty. 👍

• UUSI

Luulen luulevani edelleenkin naiseksi, väitä muuta jos haluat :)

• UUSI

Myydään perussiisti ex-lukka kivalle sinkku naiselle. Ei palautusoikeutta. 😆

Miehet ei kirjoittais näinkään. 😊👍

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Myydään perussiisti ex-lukka kivalle sinkku naiselle. Ei palautusoikeutta. 😆

Miehet ei kirjoittais näinkään. 😊👍

No ei kirjoittaisi ja korjataan ilmoitusta vähäsen, "lainattavissa määräajaksi, mielellään loppuelämäksi" :)

• Anonyymi00020
      UUSI

Ajattelen jokaisesta kirjoittelijasta, että on (tai ainakin kokee olevansa) sitä sukupuolta mitä sanoo olevansa. Ja jos ei ole, niin onko sillä jotain väliä?

• UUSI

Kivasti osaat ottaa asian. Arvostan. Noin sen pitäiskin olla. ❤️

• Anonyymi00021
      UUSI

Muuan Jasu oli jokunen aika sitten lesbopalstalla.

• UUSI

Jo aikoja sitten trollit ovat kehittäneet trollaamisen muodon, jossa ovat kutsuneet trollaamaansa henkilöä eri sukupuolta tarkoittavalla sanalla, kuin mitä itse arvelevat. Esimerkiksi, jos trollit uskovat jonkun olevan nainen, nimittävät häntä gubbeksi.

Ennen oli palstalla kielletty esiintymästä toisena sukupuolena kuin on, mutta kielto poistui, kun palstan omistaja ihastui woketismiin ja innostui ajatuksesta, että sukupuolia on monia ja eriasteisia.

Wokeinnostus on jo ohi, mutta edelleen palsta pysyy kiellon poistossa. Trollit ovat poiston jälkeen kehitelleet uuden trollausmenetelmän, mikä onkin palstan omistajille hyödyllinen, koska trollit trollaa sukupuolella, ja trollatut puolustautuvat, mikä merkitsee lisää keskusteluja, lisää klikkauksia ja lisää mainostuloja.

• Anonyymi00022
        UUSI

"Ennen oli palstalla kielletty esiintymästä toisena sukupuolena kuin on.."

Täh? Millä tuota on muka valvottu? En usko.

xLiner

• UUSI

En tiennyt tuosta.

• UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

"Ennen oli palstalla kielletty esiintymästä toisena sukupuolena kuin on.."

Täh? Millä tuota on muka valvottu? En usko.

xLiner

Siitä huolimatta, ettet usko, se oli kielletty. Eikä sitä tietenkään voinut valvoa. Woketismin ollessa muotia kielto poistettiin.

Siitä en voi tietää, perustuiko kiellon poisto johonkin tutkimukseen, joka lupasi parempaa menestystä palstalle, mutta ainakin jälkikäteen omistajat havaitsivat, että sen poistaminen oli tuottava.

Palsta on kamppaillut suurissa talousvaikeuksissa. Lehden (en muista, oliko Ilta-Sanomat vai Italehti) digitaalisivuilla kerrottiin, että muut palstat olivat jo menneet konkurssiin, paitsi Ylilauta oli muuttunut maksulliseksi ja S24 oli menettänyt lyhyessä ajassa puolet (!) asiakkaistaan.

🌹👀

• Anonyymi00023
      UUSI

Olet joku inhottava välimuoto mitä ei kuuluisi olla olemassa

• UUSI

Eriävä mielipide tähän kohtaan, saat pitää omasi. Jasuja saisi olla enemmänkin :).

• Anonyymi00024
      UUSI

Liekö multinikillä kumppania edes

• Anonyymi00025
      UUSI

Ilmoitan esiintyväni tässä valepuvussa, mutta onneksi kukaan ei tunnista.
      (arvaa kuka)
      ((ja miksei taaskaan epäillä mistään, vaikka aivan varmasti olen aivan kaiken takana))

🦄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1368
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1124
    3. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      929
    4. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      922
    5. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      917
    6. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      4
      909
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      130
      841
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      66
      715
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      55
      679
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      34
      590
    Aihe