kun alkaa syksyn tohinat. Juuri kun ihminen on oppinut nukkumaan lomalla. Millä hoidat untasi?
Vastaukset 17
Tuo on jännä, miten yksilöllistä se on. Itse nukun sikeämmin pimeään aikaan.
Palaudun parhaiten touhuamalla, kuuntelemalla musiikkia, liikkumalla ja nukkumalla kunnon yöunet. Myös fyysinen työ auttaa unensaannissa.
Uneni kaipaa sen pimeän ja raikkaan ympäristön, joten pimennän huoneen.- Anonyymi00001
Ulkoilu joko piristää tai nukuttaa.
Vilma - Anonyymi00002
Anonyymi00001 kirjoitti:
VilmaTää on totta, joskus iltalenkki piristää ja
joskus koko päivän ulkoilu
unettaa oikein makeasti. Anonyymi00001 kirjoitti:
VilmaItsellä vaikuttaa se mihin aikaan käyn liikkumassa, liian myöhään, niin se piristää.
- Anonyymi00003
Mitä ihmettä, oppinut nukkumaan hölynpölyä. Nythän vasta alkaa saamaan hieman unta kun se aurinko menee h_lvettiin edes muutamaksi tunniksi joskus.
- Anonyymi00004
Minäkin nukun paremmin, kun syksy tulee. Varsinkin kun päästään takaisin ns. normaaliaikaan, niin ah ihanuutta. Kaikki koko kesän vaivanneet uniongelmani, nukahtamiset, heräilyt jne. korjaantuvat kuin taikaiskusta. ✨
- Anonyymi00005
Unet parani kertaheitolla. Nukuin yökylässä ja herra veti ruskean samettiverhon ikkunan eteen. Tuli melkein pilkkopimeä. Nukuin kuin tukki. Ja koe toistamiseen.
Siitä kangaskauppaan ja ostin mustaa kangasta, kivan näköistä kiiltävää, ei edes verhokangasta. Ei paistanut valo läpi. Leveää ja vähän ikkunaa pidemmän, että varmasti peittää ikkunaruudun joka puolelta, eikä sivuihin jää rakoja joista päivä paistaisi. Runsailla nipsuilla kiskoon, että on helppo vetää päiväksi sivuun. Mielettömän hieno ratkaisu ja toimii minulla. On muutenkin musta-valkoinen makuuhuone niin väri sopi täydellisesti, siis tyylikästäkin. - Anonyymi00006
Laukkane ja syksy saa, mutta minä en....
- Anonyymi00007
Kuntoilemalla, syömällä hyvin ja lopettamalla joidenkin nautintoaineiden käyttämisen.
Ottamalla lungisti, hengittäen raikasta ilmaa keuhkot täyteen.
Unen tuleminen ja pituus on mielialan ja tilan kysymys.
AV - Anonyymi00008
Pimeys väsyttää ja rauhoittaa. Helpompaa tämä on kuin lähes yötä päivää paistava aurinko.
Hoitaminen? Juon iltaisin yrttiteetä ja ostin muotoillun tyynyn. Niska kiittää. Mulla on kaksi peitettä joita vaihtelen lämpötilan mukaan vaikka kesken unieni.
Pitäisi myös liikkua enemmän ja monipuolisemmin. Sitku taas töitä on taas lähemmäs normaalia määrää. Nyt on melkein liikaa.
Ihan hirveän paljon on kaikenlaisia hoidettavia asioita. Niistä kun hoitelee joka kerta tärkeimmät, niin ei tarvitse murehtia tekemättömiä töitä öisin.
xLiner- Anonyymi00011
"Ihan hirveän paljon on kaikenlaisia hoidettavia asioita".
Kylläpä joku on ollut tuhma, liian paljon kuormaa sinulle antanut.
Soita ja sano sille että höllää vähän tavoitteellisuudessa.
Erojakin tulee pareille "kun on liikaa tekemistä".
AV - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Ihan hirveän paljon on kaikenlaisia hoidettavia asioita".
Kylläpä joku on ollut tuhma, liian paljon kuormaa sinulle antanut.
Soita ja sano sille että höllää vähän tavoitteellisuudessa.
Erojakin tulee pareille "kun on liikaa tekemistä".
AVIhan ikiomia hoidettavia tehtäviä tarkoitan. Vaikkapa ihan vaan kotona: pyykin pesut (keräys, lajittelut, kuivaus, viikkaus, hyllytys), vuodevaatteiden vaihto, astioiden pesut, ruokahuollon toimivuus (tästä olen ulkoistanut tässä työruuhkassa ihan liikaa, mutta siihenkin jo menee aikaa että ihan kaikki perustarvikkeet oikeasti riittävät jos pariin päivään ei ehdi kauppaan, ja aina välillä on ehdittävä..), roskien lajittelu ja vienti (yölläkö, stana..? Pitäis nukkuakin..).. ja mitä vielä 😵...
No ei tämä hurjimus enää montaa viikkoa kestä. Pari kk jo takana, loppua kohti aina tiivistyy. Ja tavallaan on ihan kiva välillä haastaa itseään, vähän överistikin.
Olen muuten lihonut kaksi kiloa tän työruuhkan aikaan. Koko kroppa ja etenkin pötsi turpoaa stressistä. Energiakulutus on ollut välillä.. no, aikamoista 😁. Zikabossu 🐷🐖
xLiner
- Anonyymi00009
En tiedä. Nukuin ensimmäisen kerran viisivuotiaana, ja vieläkin harjoittelen.
- Anonyymi00010
Nukahdan levollisesti kun tiedän, että näen hänet mahdollisesti unissani. Ihan kuten viimeyönä. Kiitos alitajunnalleni, vai mikä se onkaan joka unet mahdollistaa.
- Anonyymi00012
Paan illalla pään tyynyyn ja nostan aamulla ylös. T naiselta vahva suositus monille
- Anonyymi00015
Botitko palstan suoltaa täyteen skeidaa sitten, vaikea uskoa.
- Anonyymi00014
Olen aina tykännyt elokuusta nyt elämäni on ihan paskaa. Kiitos Kokoomus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639