Viime torstaina Bodenista oleva nuori urheilijaporukka kävi lounaalla Tornion Huilissa. Olivat bussimatkalla. Ja oikeastaan sikailemassa, katso kuva heidän jättämästään lounaspöydästä. Laittakaapa viestiä Bodenin suuntaan.
https://ibb.co/JF54RGc5
Urheilijaporukka Bodenissa kävi lounaalla
18
419
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Niin?
Mikä tuossa oli ongelma?
Odotin sikailuun liittyvää kuvaa kuten että ruokaa olisi ollut pitkin pöytiä ja lattioita, mutta siinähän on vain syömättä jäänyttä ruokaa lautasella.
Eihän se tietenkään oikein ole, mutta minkäs teet jos et jaksa syödä ja mukaan ei voi ottaa. - Anonyymi00002
"Laittakaapa viestiä Bodenin suuntaan."
Mikset laita itse? - Anonyymi00003
Miksi pitää ottaa ruokaa enemmän kuin jaksaa syödä. Tuhlausta! Ruottalaisilla junioreilla kotikasvatus hukassa.
- Anonyymi00011
Tuli kiire, siihen jäi sitten safkat.
- Anonyymi00004
Etikettisääntö numero 1: Noutopöydästä otat ruokaa vain ja juuri sen verran kun oletat syöväsi. Lisää saa hakea vaikka useasti.
2: Jos sinulle tuodaan valmis ateria -annos nenän eteen, siitä voit jättää syömättä jos ei vaikka kaikki lautaselle laitettu maistu tai et jaksa.
Aina riittää niitä jotka noutopöydän antimia kahmivat liikaa ja sitten laittavat roskiin, törkeitäkin tekemisiä näkee turhankin usein. Joissakin ravintoloissa peritään hävikkimaksu ja se on ilmoitettu näkyvästi.- Anonyymi00006
Indikatiivi ei toimi tässä yhteydessä. Otat sen onkeesi.
- Anonyymi00005
Ei se roskiin mene.
Oikeat siat kiittää sikailijoita.
Sitten sika teurastetaan ja samat sikailijat tulevat syömään sitä uudestaan, taas ylimääräiset viedään sioille, sika teurastetaan ja sikailijat tulevat taas syömään uudestaan... eli se on vähän kuin suljettu kierto.
Ihminen on sitä mitä hän syö vai miten se meni - Anonyymi00007
oli varmaan niin surkeaa ruokaa, ettei voinut syödä.
- Anonyymi00008
No niin☹️mitäs sitten? Tyypillistä ruotsalaisia haukutaan Aina Torniossa! Tullkaa katsomaan mitä kälken tekevät finnit Haaparannan puolella🇸🇪 Minun naapuri kertoi että mitä suomenrekistelyllä autolla pojat seisovat hänen postilaatikolla? Arvaas mitä? Kusivat sinne sinivalkoista kusta😖😖
- Anonyymi00009
olen nähnyt kun ruotsalaisen sikailevat Suomessa heittämällä roskia auton ikkunoista, parkkeevat inva-paikoille ja ovien eteen. eivät jaksa kävellä kauppaan pullamössö hurrit.
- Anonyymi00010
Ihan siistiä tuo on.
- Anonyymi00012
Ruotsalaiset kunnioittavat luontoa. Suomalaiset ovat sikolättejä ja sylkevät melkein päälle kävelytiellä 😖😩
- Anonyymi00014
haaparanan metsät ovat täynnä törky, haaparanann svenssonit kuskaavat roskat pitkin metsiä kun eivät viitti viedä kaatopaikoille.
- Anonyymi00015
Huilin valmisruuat on kyllä ällöjä.kaikki teollista pask.
- Anonyymi00016
Huilin teollisuuslounaissa ei ole hurraamista. Käydään vain koiraystävällisyyden takia.
- Anonyymi00017
Sotkuista porukkaa. Periaatteessa tarjottimet olis pitäny viedä ihan vieressä olevaan tarjotinkärryyn.
- Anonyymi00018
Mitä junnuja porukka mahtoi olla?
- Anonyymi00019
Otitko kuvan myös vessasta?
Oliko pönttö jätetty vetämättä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781240
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️47940Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?14812- 69802
- 82801
- 149746
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80719Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk38709- 64709
Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19605Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m120603Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203598- 52559
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115545- 90518
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet170518Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline118505Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18500YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25466Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65451