Kuinka moni palstalla on kateellinen Susanna Penttilälle?

Anonyymi-ap

Millaisia ajatuksia herättää?
https://www.is.fi/viihde/art-2000011772131.html

Niin, mitä ajatuksia herättää, kun "huomattavan paljon" vanhempi nainen harrastaa seksiä nuoren miehen kanssa?

Kun täällä nyt paljon ihmetellään tätä mun kateutta, kuinka monelle on tullut mieleen tällainen seikka: vähän alle 30 vuotiaan miehen on PALJON helpompaa "saada" niitä "vähän vanhempia" naisia kuin 30 iän ylittänyt mies niitä nuorempia alle 30 v naisia, varsinkin hoikkia ja hyvännäköisiä.

Valitettavasti "helpotusta" ei ole välttämättä ollenkaan luvassa edes senkään jälkeen, kun 30 iän ylittämisestä on jo "vähän enemmän" aikaa. No siitä voidaan olla montaa mieltä, onko Susanna Penttilällä 30 iän ylittämisestä kulunut lyhyt vai pitkä aika. Eihän hänellä edelleenkään ole vaikeuksia "saada" alle 30 v miehiä. Olenko minä todellakin ainoa mies, jolle on ollut lähes mahdottomuus "saada" 30 iän jälkeen alle 30 v naisia?

Todellavaikeeta

76

376

Vastaukset 76

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole koskaan elämässäni uhrannut ainoatakaan ajatusta Susann Penttilälle. En ole kateellinen, enkö myöskään paheksu. Minulle on ihan yhdentekevää mitä hän elämällään tekee.

• Anonyymi00003

Lisään ... en ylipäänsä ymmärrär miksi kukaan miettii sitä saako allle kolmekymppisen, yli kolmekymppisen tai yhtään mitään. En ole kenestääkään kiinnostunut tämän iän takia. En ole koskaan ollut, enkä tule koskaan olemaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Lisään ... en ylipäänsä ymmärrär miksi kukaan miettii sitä saako allle kolmekymppisen, yli kolmekymppisen tai yhtään mitään. En ole kenestääkään kiinnostunut tämän iän takia. En ole koskaan ollut, enkä tule koskaan olemaan.

Sun kannattaa ymmärtää iässä tällainen seikka: jo peruskoulussa ylä-asteella on saattanut joillakin pojilla mennä luottamus oman ikäisiin tyttöihin, koska seurustelevat "väärien" poikien kanssa. Ei todellakaan ollut minulla helppoa katsoa, kun joku itseä kiinnostava tyttö toistuvasti seurusteli m**kkujen kanssa.

Sitä sitten joskus aikuisena ennen 30 ikää saattaa ajatella, että ne "vähän vanhemmat" naiset ovat luotettavampia. Vaikea tosiaan sanoa, en tosiaan tiedä, miksi mulle kehittyi silloin joskus peruskoulun jälkeen "pakkomielle" itseä vanhempiin naisiin.

Jokatapauksessa viimeistään siinä vaiheessa, kun ikää on kertynyt itselle jo tarpeeksi ja "kasvanut aikuiseksi", saattaa alkaa ajattelee asioista eri tavalla. Ongelma vaan, että "kaikki saattaa olla jo liian myöhäistä". Ei todellakaan ole enää 30 iän jälkeen helppoa "saada" 20-24 vuotiaita hoikkia ja hyvännäköisiä naisia.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sun kannattaa ymmärtää iässä tällainen seikka: jo peruskoulussa ylä-asteella on saattanut joillakin pojilla mennä luottamus oman ikäisiin tyttöihin, koska seurustelevat "väärien" poikien kanssa. Ei todellakaan ollut minulla helppoa katsoa, kun joku itseä kiinnostava tyttö toistuvasti seurusteli m**kkujen kanssa.

Sitä sitten joskus aikuisena ennen 30 ikää saattaa ajatella, että ne "vähän vanhemmat" naiset ovat luotettavampia. Vaikea tosiaan sanoa, en tosiaan tiedä, miksi mulle kehittyi silloin joskus peruskoulun jälkeen "pakkomielle" itseä vanhempiin naisiin.

Jokatapauksessa viimeistään siinä vaiheessa, kun ikää on kertynyt itselle jo tarpeeksi ja "kasvanut aikuiseksi", saattaa alkaa ajattelee asioista eri tavalla. Ongelma vaan, että "kaikki saattaa olla jo liian myöhäistä". Ei todellakaan ole enää 30 iän jälkeen helppoa "saada" 20-24 vuotiaita hoikkia ja hyvännäköisiä naisia.

Todellavaikeeta

Se kuka seurustelee kenen kanssa, peruskoulussa tai muuallakaan, ei ole mikään peruste "menettää luottamustaan". Ihmisellä, joka alunerinkään kokee noin, on jotain päässään ja ajattelussaan vialla. Kukaan koulukaverisi ei ole ollut tilivelvollinen sinulle seurusteluistaan. Se, että niä pidät jotakuta m.lkkuna, ei tee ko. ihmisestä m.lkkua. Se, että joku tykkää jostain muusta kuin sinusta, ei tee hänestä epäluotettavaa.

Omasta peruskouluajasta täytyy myös todeta, että harva siellä sen vakavammin vielä seurusteli.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

00003: "En ole kenestääkään kiinnostunut tämän iän takia. En ole koskaan ollut, enkä tule koskaan olemaan."

Itse, yksilö, ei ole käypä vasta-argumentti, kun alkuperäinen lausuma on esitetty tarkoittaen useita.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Se kuka seurustelee kenen kanssa, peruskoulussa tai muuallakaan, ei ole mikään peruste "menettää luottamustaan". Ihmisellä, joka alunerinkään kokee noin, on jotain päässään ja ajattelussaan vialla. Kukaan koulukaverisi ei ole ollut tilivelvollinen sinulle seurusteluistaan. Se, että niä pidät jotakuta m.lkkuna, ei tee ko. ihmisestä m.lkkua. Se, että joku tykkää jostain muusta kuin sinusta, ei tee hänestä epäluotettavaa.

Omasta peruskouluajasta täytyy myös todeta, että harva siellä sen vakavammin vielä seurusteli.

00012: "Se kuka seurustelee kenen kanssa, peruskoulussa tai muuallakaan, ei ole mikään peruste 'menettää luottamustaan'. Ihmisellä, joka alunerinkään kokee noin, on jotain päässään ja ajattelussaan vialla."

'Todellavaikeeta' ei sanonut, että se on PERUSTE, kertoi vain, missä yhteydessä se oli tapahtunut. Lausumassasi olet lisäksi väittänyt, että 'ihmisellä, joka alunerinkään kokee noin, on jotain päässään ja ajattelussaan vialla'. Katukieltä, hylättävää.

"Kukaan koulukaverisi ei ole ollut tilivelvollinen sinulle seurusteluistaan."

'Todellavaikeeta' ei ole sanonut, että kukaan koulukavereistaan olisi 'tilivelvollinen'.

"Se, että niä pidät jotakuta m.lkkuna, ei tee ko. ihmisestä m.lkkua."

Pitää paikkansa, mutta ei 'Todellavaikeeta' ole tällaista väittänytkään, vaan kertoi, että jotkut tytöt seurustelivat mulkun kanssa.

"Se, että joku tykkää jostain muusta kuin sinusta, ei tee hänestä epäluotettavaa."

Tämänkin päättelyn keksit omasta päästäsi. Ei 'Todellavaikeeta' päätellyt mitään, tyttöjen mahdollisesta rakastumattomuudesta häneen. Synnytät vaikutelman, että olet mahdollisesti kuvittelija tai pahalla päällä.

• Anonyymi00024
        rennosti.m kirjoitti:

00003: "En ole kenestääkään kiinnostunut tämän iän takia. En ole koskaan ollut, enkä tule koskaan olemaan."

Itse, yksilö, ei ole käypä vasta-argumentti, kun alkuperäinen lausuma on esitetty tarkoittaen useita.

Tietysti on. En ole kiinnostunut suuremmasta ihmisryhmästäkään vain heidän ikänsä takia. Ikä ei tuo ihmiseen mitään oleellista, jos kyse on kuitenkin aikuisesta ihmisestä.

• Anonyymi00025
        rennosti.m kirjoitti:

00012: "Se kuka seurustelee kenen kanssa, peruskoulussa tai muuallakaan, ei ole mikään peruste 'menettää luottamustaan'. Ihmisellä, joka alunerinkään kokee noin, on jotain päässään ja ajattelussaan vialla."

'Todellavaikeeta' ei sanonut, että se on PERUSTE, kertoi vain, missä yhteydessä se oli tapahtunut. Lausumassasi olet lisäksi väittänyt, että 'ihmisellä, joka alunerinkään kokee noin, on jotain päässään ja ajattelussaan vialla'. Katukieltä, hylättävää.

'Todellavaikeeta' ei ole sanonut, että kukaan koulukavereistaan olisi 'tilivelvollinen'.

Pitää paikkansa, mutta ei 'Todellavaikeeta' ole tällaista väittänytkään, vaan kertoi, että jotkut tytöt seurustelivat mulkun kanssa.

"Se, että joku tykkää jostain muusta kuin sinusta, ei tee hänestä epäluotettavaa."

Tämänkin päättelyn keksit omasta päästäsi. Ei 'Todellavaikeeta' päätellyt mitään, tyttöjen mahdollisesta rakastumattomuudesta häneen. Synnytät vaikutelman, että olet mahdollisesti kuvittelija tai pahalla päällä.

Kukaan ei ole kenellekään seurusteluistaan selitysvelvollinen. Toisten seurusteluista ihmisiin pettyminen on mahdotonta se ei kerro mitään luotettavuudesta.

• Anonyymi00026
        rennosti.m kirjoitti:

Olenkin jo pidempään epäillyt sinun olevan useinpien mäiden jankuttavien palstahahmojen takana. Ilmeisesti tuo yksisorminen v.ttuvaivainen vanhuksesi ei olikein ole enää kovin vetävä hahmo palstalla. V.ttuvanhuksen juttuihin ei oiken kukaan enää lähde mukaan ja siksi ilmeisesti tarvitset näitä muita jankutushahmoja.

• rennosti.m
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Olenkin jo pidempään epäillyt sinun olevan useinpien mäiden jankuttavien palstahahmojen takana. Ilmeisesti tuo yksisorminen v.ttuvaivainen vanhuksesi ei olikein ole enää kovin vetävä hahmo palstalla. V.ttuvanhuksen juttuihin ei oiken kukaan enää lähde mukaan ja siksi ilmeisesti tarvitset näitä muita jankutushahmoja.

00026, karkeakielinen salaliittoteoreetikko. Molemmat hylättäviä taipumuksia.

• Anonyymi00038
        rennosti.m kirjoitti:

00026, karkeakielinen salaliittoteoreetikko. Molemmat hylättäviä taipumuksia.

Sinulla on aina tarve hyökätä kovin kärkkäästi näihin jankuttajien ketjuihin jankuttajia puolustamaan, kun v.ttujuttusi eivät enää kerää palstalla huomiota.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sinä et voi ohittaa näitä kysymyksiä, että tyttöjen ja naistenkin valinnoilla on seuraukset. Jos valitsee m**kun poikaystävän tai aviomiehen, sillä on 100% varmuudella myös seuraukset pitkällä aikavälillä ja varsinkin, jos tätä "vapautta" tytöille ja naisille näin suurella raivolla tällä palstalla mainostat ja että "kaikki vika on aina surkimuksissa". Se ongelma on katsos pitkällä aikavälillä siinä, millaisia asenteita näillä m**kuilla miehillä on näitä "surkimuksia" kohtaan.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00002

Sinne töihin saadakseen. Kosteusvoiteita lisää

• Anonyymi00004

En ole kateellinen. En tunne minkäänlaista erityistä viehätystä saada vieraiden ihmisten peeniksiä sisääni.

🦄

• Anonyymi00006

Eiköhän se sitäpaitsi onnistuisi varsin helposti jokaiselta, edes ihan ok näköiseltä naiselta, jos hän niin haluaisi.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eiköhän se sitäpaitsi onnistuisi varsin helposti jokaiselta, edes ihan ok näköiseltä naiselta, jos hän niin haluaisi.

En keksi edes teoreettisia syitä, miksi joku haluaisi.

🦄

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En keksi edes teoreettisia syitä, miksi joku haluaisi.

🦄

Ilmeisesti joku keksii. Katso nyt vaikka Susanna Penttilä. Kai hän ihan oikea ihminen kuitenkin on.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ilmeisesti joku keksii. Katso nyt vaikka Susanna Penttilä. Kai hän ihan oikea ihminen kuitenkin on.

Niin, mutta en keksi syitä sille, miksi joku haluaa elättää itsensä sillä tavalla.

🦄

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Niin, mutta en keksi syitä sille, miksi joku haluaa elättää itsensä sillä tavalla.

🦄

Mutta jotkut ihmiset selvästi keksivät.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mutta jotkut ihmiset selvästi keksivät.

Yhtä kaikki: minulle ei ole mitään merkitystä sillä, saisiko joku nainen halutessaan vieraiden miesten peeniksiä sisäänsä.

Voit luetella lisää asioita, jotka ehkä olisivat ihmisille mahdollisia, jos he niitä haluaisivat, mutta silloin nuo ihmiset vain ihmettelisivät, miksi listaisit tuollaisia asioita.

🦄

• Anonyymi00051
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyvä! Sinä olet ymmärtänyt, kuinka "etuoikeutettuja" naiset ovat.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Hyvä! Sinä olet ymmärtänyt, kuinka "etuoikeutettuja" naiset ovat.

Todellavaikeeta

Niin mikä siinä olikaan se etuoikeus? 😄

🦄

• Anonyymi00005

Tuksu,k kumpi läskimpi onpi.

• Anonyymi00007

Oikeasti, hakeudu nyt heti hoitoon. Mitä pikemmin niin sitä parempi. Tilanteesi ei siitä parane mitä pidempään tuota asiaa lykkäät.

• Anonyymi00052

Sinun mielestä "huono-osaisten" miesten kärsimykselle ei tarvitse tehdä mitään?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00008

Et ole ainoa, vanhemmilla miehillä on yleisesti vaikeuksia "saada" nuorempia naisia. Sen sijaan vanhemmilla naisilla ei ole minkäänlaisia vaikeuksia "saada" nuorempia miehiä.

• Anonyymi00013

• Anonyymi00017

• Anonyymi00042

• Anonyymi00044

• Anonyymi00054

"Sen sijaan vanhemmilla naisilla ei ole minkäänlaisia vaikeuksia "saada" nuorempia miehiä."

Niin, eikä "vanhemman" naisen tarvitse pelätä, että saa syytteen seksuaalisesta ahdistelusta, ei ainakaan, jos mies on 18 iän ylittänyt.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00009

En ole yhtään kateellinen Suville, vaan päinvastoin!

• Anonyymi00010

Tuntuu kelpaavan varttuneempi kaunis nainen. Nuoret miehet hyppivät henkensä kustannuksella vauhdissa olevan auton kyytiin. Toivottavasti ei kukaan menetä henkeään tuon seurauksena.

• Anonyymi00014

Meinaat että on t a u t e j a ? vai mitä tarkoitat?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Meinaat että on t a u t e j a ? vai mitä tarkoitat?

Onko se tauti jos jää auton alle. Tuskin Susannalla tauteja on, eiköhän osaa pitää terveydestäön huolta.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Onko se tauti jos jää auton alle. Tuskin Susannalla tauteja on, eiköhän osaa pitää terveydestäön huolta.

SItten en tiedä mistä puhut.

• Anonyymi00015

Eikös S.P. ole kaluttu loppuun aiheena.
      Vilma

• Anonyymi00018

Ei aloittajalle. Hän on vasta löytänyt tämän aiheen.

• Anonyymi00021

Miksi pitää aina laukoa typeriä yleistyksiä? Itselläni ei ole mitään vaikeuksia "saada" parikymppisiä neitokaisia, vaikka olen itse lähes 50v ukko jo. Se riippuu monesta asiasta, mutta tärkein on tietysti luonne.

• Anonyymi00061

Ei onnen lahjat mene tasan.

Todellavaikeeta

• Nääh, hyvähän se on, että vähän varttuneempikin kelpaa. Ei hetkauta mua millään tavalla. :)

• Anonyymi00055

Olen täsmälleen samaa mieltä paitsi että miksi minä hetero mies en ole kelvannut 30 iän jälkeen?

Todellavaikeeta

• Naispuolinen esimieheni kertoi yksityiskeskustelussa, että 'naiset haaveilevat niin nuorista pojista, ettei oikein tiedä, kehtaako sitä sanoakaan.

• Anonyymi00022

No kertoiko? Siihen kehtaamattomuuteen kun voi olla ainakin kolme muutakin syytä kuin se, että kyse olisi vaikkapa lapsista.

• Monet kiirehtivät kertomaan, etteivät ole niin löysämoraalisia kuin S.P. Tarve on siis esiintyä korkeamoraalisena.

Osa kirjoituksista osoittaa myös selkeää kateutta tai molempia. Henkistä heikkouttahan se on, kun sisarta yritetään mollata. Mutta ei kai maailmalta muuta ole odotettavissakaan?

• Anonyymi00027

Tuo sisar kenties kiinnostaa miehiä enempi.
        Olen kiinnostunut puolestani miehistä.
        Mutta. Henri Saari? Mitäs miehet tuumaavat. Ovatko kateita?
        Tai jotkut Hunksit?
        Vilma

• Anonyymi00028

Onko ketjussa ollut joku viesti, jossa on puhuttu moraalista ja/tai moraalisoitu? Missä niistä?

• Anonyymi00029

Vai silleen. Itse ainakin nimenomaan korostin, etten myöskään paheksu. On ihan Susanna Penttilän oma asia mitä hän tekee. Oletan hänen pitävän elämäntyylistään. Toivon hänen pitävän elämäntyylistään. Muutoinhan siinä ei olisi mitään järkeä, että hän elää noin.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Vai silleen. Itse ainakin nimenomaan korostin, etten myöskään paheksu. On ihan Susanna Penttilän oma asia mitä hän tekee. Oletan hänen pitävän elämäntyylistään. Toivon hänen pitävän elämäntyylistään. Muutoinhan siinä ei olisi mitään järkeä, että hän elää noin.

Joojoo.
        Just.
        Pitäis omana tietonasnkin.
        Who cares?
        Vilma

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Joojoo.
        Just.
        Pitäis omana tietonasnkin.
        Who cares?
        Vilma

Jätä sinä seuraamatta hänen touhujaan, kun ei kerta kiinnosta. Minä en hänen juttuihinsa juurikaan elämässäni törmää, joten minun puolestani sen kun jakaa. Molemmissa merkityksissä.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jätä sinä seuraamatta hänen touhujaan, kun ei kerta kiinnosta. Minä en hänen juttuihinsa juurikaan elämässäni törmää, joten minun puolestani sen kun jakaa. Molemmissa merkityksissä.

No. Enpä seuraakaan, mutta on nettiuutisissa joskus ollut, joten tiedä, kenestä kirjoitetaan.
        Saaren laitoin tasapuolisuuden vuoksi. Väsähtänyt mies.
        Vilma

• Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

No. Enpä seuraakaan, mutta on nettiuutisissa joskus ollut, joten tiedä, kenestä kirjoitetaan.
        Saaren laitoin tasapuolisuuden vuoksi. Väsähtänyt mies.
        Vilma

Minä luen nettiuutisista vain oikeita uutisia, joten en törmäile Penttilöihin enkä Saariin. Kannattaa sunkin kokeilla.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Minä luen nettiuutisista vain oikeita uutisia, joten en törmäile Penttilöihin enkä Saariin. Kannattaa sunkin kokeilla.

Hänhän on tyrkyttää, joten naama pöllähtää...
        Lue sinä, mitä luet.
        Lue, kuten minä neurokirurgi Hernesniemen muistelmia. Mielenkiintoista.
        Vilma

• Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Hänhän on tyrkyttää, joten naama pöllähtää...
        Lue sinä, mitä luet.
        Lue, kuten minä neurokirurgi Hernesniemen muistelmia. Mielenkiintoista.
        Vilma

Ei näy pölähtelevän, ainakaan minun silmilleni. En lue mitään viihde"uutisia".

• Tuskin on sellaista ikää tai ikäyhdistelmää, että seksin saaminen ei naiselle olisi helpompaa kuin miehelle. Tuo ei juuri riipu edes ajasta ja kulttuurista vaan on universaali laki, jota vastaan ei voi tai kannata taistella.

Mutta eihän S Penttilä noita miehiä mihinkään muuhun saa kuin tuohon onlyfans-liiketoimintaan. Yksikään heistä ei mainitse S Penttilää jos heiltä kysytään heidän elämänsä tärkeimpiä ihmisiä. Ja tuo on naisten kannalta se niukka resurssi, jota ei kaikille ole tarjolla: jotta he olisivat jollekin oikeasti tärkeitä.

• Anonyymi00046

Niin. Vika kappale.
        Suomessa pi***lla tähteyteen!
        Vilma

• Anonyymi00062

Tästä on kuitenkin järkevää keskustella tästä, kuinka seksin saaminen on naisille helpompaa. Jos ei saa seksiä, ei synny kyllä parisuhdettakaan.

Ymmärsinkö oikein jostakin aikaisemmasta keskustelusta, että sinäkin myönnät tämän, kuinka naisen on vaan helppo valita se "paras" mies, koska miehiä jokatapauksessa pyörii naisen ympärillä, varsinkin alle 30 v hoikkien ja hyvännäköisten.

Jos tästä ei pidä ääntä, seurauksena on tuo hallitsematon metoo ja sen seurauksena "surkimusten" elämä vaikeutuu entisestään. Tuossa hyvin avattu tätä ongelmaa. Ehdin ottaa hiljattain tämän jutun yhteen toiseen aloitukseen.
        https://yle.fi/a/3-9932150

"Etenkin nuoret ajattelevat, että seksuaalinen häirintä voi tapahtua vahingossa, kertoo Ylen kysely. Naisten määritelmä seksuaaliselle häirinnälle on miehiä laajempi. Naiset myös vaativat sanallisen häirinnän kriminalisointia miehiä enemmän."

Häirintä on varsinkin nuoriin naisiin suhteellisen yleistä.
        https://yle.fi/a/3-9932135

"Häirintä kohdistuu etenkin 18-24-vuotiaisiin naisiin, osoittaa Ylen laaja kysely."

On luonnollista, että siinä iässä, kun ei tarvitse tehdä "mitään ponnisteluja" sen eteen että on viehättävä, silloin myös riittää niitäkin lähestyjiä "enemmän kuin tarpeeksi", jotka ovat ei-toivottuja.

Sen sijaan, jos nainen on "kovien ponnistelujen" ansiosta ikäisekseen "poikkeuksellisen hyvin säilynyt", on luonnollista, että kysyntää on silloin enemmän myös nuorilta miehiltä, jolloin väkisinkin joukkoon mahtuu niitä ei-toivottuja lähestymisiäkin.

Palaan sitten vielä tuohon.

Kun nyt puhutaan "vähän vanhempien" naisten asenteista, tuossa mielenkiintoista:

"Miesten tapaan myös vanhemmat naiset suhtautuvat esimerkiksi tungetteleviin kysymyksiin ja härskeihin vitseihin huomattavasti ymmärtäväisemmin kuin nuoret."

Tuo on myös mielenkiintoista, miten tuota perustellaan:

"Mielestäni se kertoo siitä, että ennen sellaista katsottiin läpi sormien. Ennen oli patriarkaalisempi kulttuuri, tutkimusjohtaja Rahkonen miettii."

Yhtä hyvin asia voidaan tulkita myös niin, että "vähän vanhemmilla" naisilla on vähemmän kysyntää, jos ei ole ikäisekseen "riittävän hyvin säilynyt", jolloin sitä jää helposti kokonaan ilman, jos "pikku asioista" alkaa kitisee.

Tuossa mielenkiintoinen seikka liittyen esimerkiksi Susanna Penttilään:

"Jos henkilöt ovat huomattavan epätasa-arvoisessa asemassa toisiinsa nähden esimerkiksi valta-aseman tai iän perusteella."

Ehdin jo tuolla myöhemmin tässä keskustelussa toteamaan, että eipä Susanna Penttilä ole vankilaan joutunut, vaikka tykkääkin nuorista miehistä. Nuoret miehet harvemmin tekee asiasta numeroa, jos "vähän vanhempi" nainen "häiritsee".

Tuohon liittyen tuossa hyvin sanottu:

"Lähtökohtaisesti kaikki aloitteellisuus on häirintää, jotkut vain sattuvat pitämään siitä."

Todellavaikeeta

• Anonyymi00062 kirjoitti:

Tästä on kuitenkin järkevää keskustella tästä, kuinka seksin saaminen on naisille helpompaa. Jos ei saa seksiä, ei synny kyllä parisuhdettakaan.

Ymmärsinkö oikein jostakin aikaisemmasta keskustelusta, että sinäkin myönnät tämän, kuinka naisen on vaan helppo valita se "paras" mies, koska miehiä jokatapauksessa pyörii naisen ympärillä, varsinkin alle 30 v hoikkien ja hyvännäköisten.

Jos tästä ei pidä ääntä, seurauksena on tuo hallitsematon metoo ja sen seurauksena "surkimusten" elämä vaikeutuu entisestään. Tuossa hyvin avattu tätä ongelmaa. Ehdin ottaa hiljattain tämän jutun yhteen toiseen aloitukseen.

"Etenkin nuoret ajattelevat, että seksuaalinen häirintä voi tapahtua vahingossa, kertoo Ylen kysely. Naisten määritelmä seksuaaliselle häirinnälle on miehiä laajempi. Naiset myös vaativat sanallisen häirinnän kriminalisointia miehiä enemmän."

"Häirintä kohdistuu etenkin 18-24-vuotiaisiin naisiin, osoittaa Ylen laaja kysely."

On luonnollista, että siinä iässä, kun ei tarvitse tehdä "mitään ponnisteluja" sen eteen että on viehättävä, silloin myös riittää niitäkin lähestyjiä "enemmän kuin tarpeeksi", jotka ovat ei-toivottuja.

Sen sijaan, jos nainen on "kovien ponnistelujen" ansiosta ikäisekseen "poikkeuksellisen hyvin säilynyt", on luonnollista, että kysyntää on silloin enemmän myös nuorilta miehiltä, jolloin väkisinkin joukkoon mahtuu niitä ei-toivottuja lähestymisiäkin.

Kun nyt puhutaan "vähän vanhempien" naisten asenteista, tuossa mielenkiintoista:

"Miesten tapaan myös vanhemmat naiset suhtautuvat esimerkiksi tungetteleviin kysymyksiin ja härskeihin vitseihin huomattavasti ymmärtäväisemmin kuin nuoret."

"Mielestäni se kertoo siitä, että ennen sellaista katsottiin läpi sormien. Ennen oli patriarkaalisempi kulttuuri, tutkimusjohtaja Rahkonen miettii."

Yhtä hyvin asia voidaan tulkita myös niin, että "vähän vanhemmilla" naisilla on vähemmän kysyntää, jos ei ole ikäisekseen "riittävän hyvin säilynyt", jolloin sitä jää helposti kokonaan ilman, jos "pikku asioista" alkaa kitisee.

"Jos henkilöt ovat huomattavan epätasa-arvoisessa asemassa toisiinsa nähden esimerkiksi valta-aseman tai iän perusteella."

Ehdin jo tuolla myöhemmin tässä keskustelussa toteamaan, että eipä Susanna Penttilä ole vankilaan joutunut, vaikka tykkääkin nuorista miehistä. Nuoret miehet harvemmin tekee asiasta numeroa, jos "vähän vanhempi" nainen "häiritsee".

"Lähtökohtaisesti kaikki aloitteellisuus on häirintää, jotkut vain sattuvat pitämään siitä."

Todellavaikeeta

Naiset joskus sanovat että heilläkin on vaikeaa, mutta en tiedä mikä varsinaisena tekemisenä on vaikeaa. Noinhan se pääpiirtein menee, että nainen valitsee parhaan tarjolla olevista. Ongelmat tulevat kahta kautta: Valitseminen ei ole houkuttelevaa, jos parhainkaan tarjolla olevista ei ole tarpeeksi hyvä. Toisaalta parhaalle saattaa riittää ja kelvata pelkästään seksi, mutta mikään sitoutuminen ei kiinnosta.

Tuota jälkimmäistä toteamustasi korjaisin niin, että vaikka nainen vanhempana olisi miten hyvin säilynyt ikäisiinsä verrattuna, ei hän pysty kilpailemaan nuorempiaan vastaan. Hänelle jää se mitä nuoremmilta jää yli.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Todellavaikeeta

En tiedä oletko tutustunut Penttilän toimintatapaan, mutta hän on itse sanonut, ettei koskaan lähesty miehiä. Hän on siis hyvin konservatiivinen. Siinä mielessä hän välttää nuo "häirintäsyytteet", koska hän vain valitsee parhaat niistä, jotka lähestyvät häntä. 😄🤭

🦄

• Anonyymi00031

Ei tämä kyllä herätä yhtään kateutta. En haluaisi elää kuten Susanna. Hänellä on oikeus ja vapaus elää haluamallaan tavalla, mutta oma elämänkatsomukseni on niin kaukana hänen omastaan, etten haluaisi saati pystyisi elämään kuten hän.

Ja kyllähän sitä seksiä nuorilta miehiltä saisi, jos haluaisi. Nuoremmat miehet eivät kuitenkaan kiinnosta minua sen erityisemmin eroottisessa mielessä. Tunnen vetoa enemmän kypsiin, selvästi aikuisiin miehiin. Ja tämän sanon kaikella kunnioituksella nuorempia miehiä kohtaan.

Aletheias

• Anonyymi00033

En haluaisi olla Penttilä (enkä myöskään ole). Hällä on oma tapansa elää, ja omanlaisensa arvot, jotka poikkeavat omistani. Hän ei tietääkseni riko lakia touhuillaan. Hiukan mietityttää ovatko kaikki parikymppiset miehet henkisesti niin aikuisia, että pärjäävät nykyisten touhujensa kanssa myöhemmin elämässään.

xLiner

• Koska kuulun paheksuvaistoon, niin luonnollisesti paheksun kyseistä toimintaa.
      (ja hyvin monia muitakin asioita)

• Anonyymi00036

Rupesi naurattamaan kun luin aloituksen! En todellakaan ole koskaan ollut mustasukkainen moisen puuhan harrastamsesta!

• Varmaanhan tuosta nyt kateudesta kiehuen kaikki murisee. 😂

Kuka vaan nainen voi alkaa moiseen touhuun ja aina on kohderyhmää, olipa hottis tai splottis. Kaikkia ei taida kiinnostaa moinen nulikoitten kanssa säätely.

• Hah, taas opin uuden sanan. Splottis. 😁

• Mu5tasydän kirjoitti:

Hah, taas opin uuden sanan. Splottis. 😁

Sellainen kolmiulotteinen lätsäys. 😄

• Anonyymi00039

En nyt oikein ymmärrä mistä hänelle pitäisi olla kateellinen? Kuvitteleeko joku oikeasti munan saamisen olevan vaikeaa?

• Anonyymi00040

Penttilä on kyllä jo aika kulahtanut ja iäkäs Milf:iksi. Tuon ikäiset ovat pornosaiteilla Gilf:ejä.

• Anonyymi00047

Miksi kukaan olisi sille römpsä epätoivoisille miehimyksille auki olevalle noita-akalle kateellinen?

• Voit olla varma, että ainakaan sinulle katukieltä käyttävälle ja ruokottomalle herjaajalle ei olla kateellisia.

• Anonyymi00048
        rennosti.m kirjoitti:

Voit olla varma, että ainakaan sinulle katukieltä käyttävälle ja ruokottomalle herjaajalle ei olla kateellisia.

Herjasithan sinäkin.

• Anonyymi00053

Dunja::
      Susannalla on kaunis vagina.

• Anonyymi00057

Tuosta keskustelun aloituksesta ajattelin kommentoida tähänkin.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/19529826/onko-naisten-quotahdisteluhysterianquot-kulttuuria-kritisoivat-miehet-itse-ahdistelijoita

Yksärin kommentti: "Pariutuminen ei ole itsestäänselvyys kenellekään. Se voi olla vaikeaa, tuskallista tai jopa mahdotonta.

Mutta se ei ole tekosyy seksuaaliselle ahdistelulle tai sellaisen yritykselle."

Eipä ole Susanna Penttilällä mitään ongelmaa "pariutumisessa" edes 50 iän ylittäneenä.

Eipä ole Susanna Penttilä vankilassa, vaikka tykkääkin seksistä nuorten miesten kanssa. Mistä sitä voi tietää, vaikka olisikin yrittänyt "ahdistella" nuoria miehiä, kun seksistäkin tykkää nuorten miesten kanssa. Nuoret miehet eivät ole vain tehneet asiasta numeroa toisin kuin nuoret naiset tekee, jos "ällöttävä vanha ukko" haluaa seksiä heidän kanssaan.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00058

Yksäri kirjoittaa:

"En ole kateellinen. En tunne minkäänlaista erityistä viehätystä saada vieraiden ihmisten peeniksiä sisääni."

Yksärille vastataan:

"Eiköhän se sitäpaitsi onnistuisi varsin helposti jokaiselta, edes ihan ok näköiseltä naiselta, jos hän niin haluaisi."

Todellavaikeeta vastaa:

"Hyvä! Sinä olet ymmärtänyt, kuinka "etuoikeutettuja" naiset ovat."

Tksäri vastaa:

"Niin mikä siinä olikaan se etuoikeus? 😄"

Todellavaikeeta vastaa Yksärille:

Katso edellinen kommentti.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00059

Siinä ei ole mitään etuoikeutta, että jollakulla on teoreettinen mahdollisuus saada vieraiden ihmisten sukuelimiä sisäänsä. 😄

Sellainen ei aiheuta minussa kateutta vaan hieman kuvotusta. En kuitenkaan tuomitse ketään, joka haluaa seksiä vieraiden ihmisten kanssa. Ei se ole minulta pois. Mutta en todellakaan kutsu sitä "etuoikeudeksi"!

Se on sama kuin joku kertoisi, että olen etuoikeutettu, koska minulla on mahdollisuus kävellä kauppaan ja hommata ruohonleikkuri. En hanki sellaista, koska en tarvitse sellaista, enkä ole millään tavalla etuoikeutettu ruohonleikkureja hamuavien ihmisten näkökulmasta. Sori nyt vain. 😄

🦄

• Anonyymi00060

Sinulla on noita -- anteeksi nyt vain -- outoja mieltymyksiä vieraiden ihmisten kanssa kanssakäynnistä, mutta voisit olla tekemättä niistä mitään kaikkia ihmisiä koskevia yleisiä tarpeita ja fantasioita. Se olisi kunnioittavampaa. Kiitos.

🦄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      143
      2068
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      185
      924
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      907
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      848
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      762
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      51
      726
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      711
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      284
      709
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      35
      660
    Aihe