Tuolla ikävässä joku on harmistunut, kyselyistäni lihas, lyhyt tukka ja meikittömyys. Kuulemma minä itse kuvauksessa.
En ole kuvauksessa. Minä olen myös pullukka. Se ei vaan se lihava osuus ole kuvassa, vatsa ja takamus.
Niin, kysyn nyt sitten kellä löytyy käsivarsi allit? Kellä jenkkakahvat?
Mulla ei ole alleja, lihas pitää huolen siitä käsivarsissa. Mutta jenkkakahvat löytyy, niistä piisaa laihemmallekin jos joku tarttee. 😄
Aloitus alleista
50
221
Vastaukset 50
- Anonyymi00001
Sulla tuntuu tuo kuvaus vaihtelevan tiuhaan.
- Anonyymi00002
Jep, on aivan totta, että palata äijän huuhaaprofiilien kuvat ja kuvaukset vaihtelee tiuhaan. Onko mtn ajatuksia siitä?
Kuvaus vai kuva? Pidetään nyt sitten tämä rehellisin kuva itsestäni tuossa, jos ne muut niin ärsyttää herkkää mieltäsi.
Kun ei yhtään ole leikkimieltä, tulee sinä...- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jep, on aivan totta, että palata äijän huuhaaprofiilien kuvat ja kuvaukset vaihtelee tiuhaan. Onko mtn ajatuksia siitä?
Palstaäijän* ja käyttääkö se identiteettilarppailussaan oikeiden yksityishenkilöiden kuvia? Se on vähintään kyseenalaista touhua sukupuolesta riippumatta, eikö?
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kuvaus vai kuva? Pidetään nyt sitten tämä rehellisin kuva itsestäni tuossa, jos ne muut niin ärsyttää herkkää mieltäsi.
Kun ei yhtään ole leikkimieltä, tulee sinä...Ei kai vaan androgyyniys ole perimmäinen syy mikä ärsyttää? Joillekin se on sietämätöntä, että naisihminen on miesmäinenkin. Ihan kertakaikkisen kauheaa ja vastenmielistä.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Palstaäijän* ja käyttääkö se identiteettilarppailussaan oikeiden yksityishenkilöiden kuvia? Se on vähintään kyseenalaista touhua sukupuolesta riippumatta, eikö?
Sehän selviää kun tulet moikkaamaan mua. Älä sitten kutistu luumuksi, kun näät että samannäköinen on vastassa.
- Anonyymi00004
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sehän selviää kun tulet moikkaamaan mua. Älä sitten kutistu luumuksi, kun näät että samannäköinen on vastassa.
En nyt gubbe lähde uhoosi mielenmaisemallisesti messiin
- Anonyymi00005
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei kai vaan androgyyniys ole perimmäinen syy mikä ärsyttää? Joillekin se on sietämätöntä, että naisihminen on miesmäinenkin. Ihan kertakaikkisen kauheaa ja vastenmielistä.
Niin kertovat niitä lives vitsejä ym nyyh
Anonyymi00004 kirjoitti:
En nyt gubbe lähde uhoosi mielenmaisemallisesti messiin
En uhoa koskaan. Teen mitä sanon tekeväni.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin kertovat niitä lives vitsejä ym nyyh
Kyllä minusta saa vitsejäkin kertoa, voin nauraa mukana jos on hyvä. 👍
- Anonyymi00006
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei kai vaan androgyyniys ole perimmäinen syy mikä ärsyttää? Joillekin se on sietämätöntä, että naisihminen on miesmäinenkin. Ihan kertakaikkisen kauheaa ja vastenmielistä.
"naisihminen on miesmäinenkin"
ON, se on erittäin inhottavaa ja sairasta! Kyllä, olet oikeassa. Anonyymi00006 kirjoitti:
"naisihminen on miesmäinenkin"
ON, se on erittäin inhottavaa ja sairasta! Kyllä, olet oikeassa.En aio muuttua muuksi, olkoon inhottavaa sitten vaan. 😊
- Anonyymi00007
Eihän kyseessä ollut harmistus, vaan ihmettely siitä kun paheksut
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19520745/mita-mielta-miehet-ovat-40-50v-naisista#comment-144106147
sitä, että joku kysyy miesten mielipidettä, vaikka itsekin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19520604/naisista-kysymysta
kysyt miesten mielipidettä.Kysyn mutten itsestäni, vaan yleisesti kun palstalla jankataan aiheesta. Naiset eniten äänessä yhtä jankkua vastaan. Kiinnosti tietää muittenkin miesten mielipiteitä aiheesta. Onko siinä jotain ihmettelemistä, minusta ei?
Joku pööpää luulee, että kaikki mitä kysyn liittyy minuun, ei kuule liity.Tökstöksnöö kirjoitti:
Kysyn mutten itsestäni, vaan yleisesti kun palstalla jankataan aiheesta. Naiset eniten äänessä yhtä jankkua vastaan. Kiinnosti tietää muittenkin miesten mielipiteitä aiheesta. Onko siinä jotain ihmettelemistä, minusta ei?
Joku pööpää luulee, että kaikki mitä kysyn liittyy minuun, ei kuule liity.Ps. En laske itseäni useinkaan naiseksi, kun en kuulu binääriin enkä miesten binääri naisten valikkoon. Joten ei kannata minua ynnätä aina mukaan, kun naisista puhutaan.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ps. En laske itseäni useinkaan naiseksi, kun en kuulu binääriin enkä miesten binääri naisten valikkoon. Joten ei kannata minua ynnätä aina mukaan, kun naisista puhutaan.
Tarkemmin. On ne naiset, miehet ja me muut. Me jotka ei edusteta kellekkään naista tai miestä perinteisen kaavan mukaan. Eikä näin olla tuotevalikoimissakaan tarjolla. Vaan omassa marginaalissa, sivulehdellä.
Joku näyttää naiselle/miehelle muttei edusta kumpaakaan.- Anonyymi00008
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tarkemmin. On ne naiset, miehet ja me muut. Me jotka ei edusteta kellekkään naista tai miestä perinteisen kaavan mukaan. Eikä näin olla tuotevalikoimissakaan tarjolla. Vaan omassa marginaalissa, sivulehdellä.
Joku näyttää naiselle/miehelle muttei edusta kumpaakaan.En tiedä missä sinua on naiseksi mainittu, tai miten se tähän liittyy, mutta oletusarvoisesti kyllä olet Homo sapiens -lajin naaras, sikäli kuin olet kaksi vekaraa tuherostasi tuhertanut.
Anonyymi00008 kirjoitti:
En tiedä missä sinua on naiseksi mainittu, tai miten se tähän liittyy, mutta oletusarvoisesti kyllä olet Homo sapiens -lajin naaras, sikäli kuin olet kaksi vekaraa tuherostasi tuhertanut.
En ole tuherista ulos tunkenut. Molemmat on sektioitu, muuten he ei eläis enää. Olis kuollu synnytykseen.
Naaras keholtani mutten identiteetiltäni ja en siksi halua cis naisia edustaakkaan. Poikkean jossain kohtaa paljon cis naisista kuten cis miehistäkin. Ihan jo ajatuksiltani. Edustan itseäni, en joukkoa muutakin ihmisiä tai sukupuolia. Capish?Tökstöksnöö kirjoitti:
En ole tuherista ulos tunkenut. Molemmat on sektioitu, muuten he ei eläis enää. Olis kuollu synnytykseen.
Naaras keholtani mutten identiteetiltäni ja en siksi halua cis naisia edustaakkaan. Poikkean jossain kohtaa paljon cis naisista kuten cis miehistäkin. Ihan jo ajatuksiltani. Edustan itseäni, en joukkoa muutakin ihmisiä tai sukupuolia. Capish?Cis ihmisillä on ihan erilainen kokemusmaailma sukupuolestaan, seksuaalisuudestaan, kun mulla. Siksi ei pidä suhtautua vain kehon mukaan kehenkään.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Cis ihmisillä on ihan erilainen kokemusmaailma sukupuolestaan, seksuaalisuudestaan, kun mulla. Siksi ei pidä suhtautua vain kehon mukaan kehenkään.
Jos haluaa edes vähän samaistua, niin mieti että olet mies naisen kehossa. Mikään ei toimi kuten miehenä haluaisit tai jos mikään toimii, anatomiasi on puutteellinen tai vääränlainen. Silloin yhteys omaan anatomiaan pätkii.
Se on ehkä ainoo mitä voi tehdä, jos haluaa yrittää samaistua.Tökstöksnöö kirjoitti:
Jos haluaa edes vähän samaistua, niin mieti että olet mies naisen kehossa. Mikään ei toimi kuten miehenä haluaisit tai jos mikään toimii, anatomiasi on puutteellinen tai vääränlainen. Silloin yhteys omaan anatomiaan pätkii.
Se on ehkä ainoo mitä voi tehdä, jos haluaa yrittää samaistua.Sitten sä vaan joko totut siihen mitä sait tai menet operoitavaksi.
- Anonyymi00010
Tökstöksnöö kirjoitti:
Naaras keholtani mutten identiteetiltäni ja en siksi halua cis naisia edustaakkaan. Poikkean jossain kohtaa paljon cis naisista kuten cis miehistäkin. Ihan jo ajatuksiltani. Edustan itseäni, en joukkoa muutakin ihmisiä tai sukupuolia. Capish?Aivan, voit identifioitua vaikka Töyhtöhyyppäkoiraaksi, mutta biologialtasi olet ihmislajin naaras. Onko joku muuta väittänyt?
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aivan, voit identifioitua vaikka Töyhtöhyyppäkoiraaksi, mutta biologialtasi olet ihmislajin naaras. Onko joku muuta väittänyt?
Eihän siinä muu auta kun olla. Ihan kun takki minkä otat vahingossa narikasta, tiedät ettei se ole sun takki, eikä tunnu omalle, mutta pidät sitä kun omaas 50 vuotta, kun ei muutakaan ole. Silti kokoajan tiiät ettei se ole sun.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eihän siinä muu auta kun olla. Ihan kun takki minkä otat vahingossa narikasta, tiedät ettei se ole sun takki, eikä tunnu omalle, mutta pidät sitä kun omaas 50 vuotta, kun ei muutakaan ole. Silti kokoajan tiiät ettei se ole sun.
Mä olen niitä jotka pakottaa ityensä hyväksyy tosiasian. Impomunainen mies on yhtä mies kun minäkin. On muttei vaan toimi.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä olen niitä jotka pakottaa ityensä hyväksyy tosiasian. Impomunainen mies on yhtä mies kun minäkin. On muttei vaan toimi.
Vituttaa hirveesti kun tarttis toimia, mut ei vaan toimi. Toisella on muna mikä on rikki, toisella ei ole munaa mutta miehuus on silti rikki. Joku laittoi pillun tilalle, revi siitä huumoria.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Vituttaa hirveesti kun tarttis toimia, mut ei vaan toimi. Toisella on muna mikä on rikki, toisella ei ole munaa mutta miehuus on silti rikki. Joku laittoi pillun tilalle, revi siitä huumoria.
Nää ei oo kivoja juttuja, mutta tärkeitä ymmärtää oikein.
- Anonyymi00013
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nää ei oo kivoja juttuja, mutta tärkeitä ymmärtää oikein.
Ihan totta, ja ymmärrän näiden olevan monelle arkoja ja vaikeita asioita.
Toisaalta nyky-yhteiskunnassa sukupuolella kuitenkaan ei, konkreettisten anatomiaan ja fysiologiaan liittyvien ominaisuuksien lisäksi, ole liiemmin merkitystä, niin en ainakaan omalla kohdallani edes tuota sukupuolijaottelua pohdi. Saati näitä muita kategorioita. Ihan tarpeeksi kipuilua riittää siinä, että on luokiteltu maapallon merkittävimmäksi haittaeläimeksi eli ihmiseksi.
C'est la vie, näillä mennään. Tökstöksnöö kirjoitti:
Kysyn mutten itsestäni, vaan yleisesti kun palstalla jankataan aiheesta. Naiset eniten äänessä yhtä jankkua vastaan. Kiinnosti tietää muittenkin miesten mielipiteitä aiheesta. Onko siinä jotain ihmettelemistä, minusta ei?
Joku pööpää luulee, että kaikki mitä kysyn liittyy minuun, ei kuule liity.Tämä! Todella ärsyttävää, kun kysyy muuten vain, niin ajatellaan kaiken liittyvän kysyjään!
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihan totta, ja ymmärrän näiden olevan monelle arkoja ja vaikeita asioita.
Toisaalta nyky-yhteiskunnassa sukupuolella kuitenkaan ei, konkreettisten anatomiaan ja fysiologiaan liittyvien ominaisuuksien lisäksi, ole liiemmin merkitystä, niin en ainakaan omalla kohdallani edes tuota sukupuolijaottelua pohdi. Saati näitä muita kategorioita. Ihan tarpeeksi kipuilua riittää siinä, että on luokiteltu maapallon merkittävimmäksi haittaeläimeksi eli ihmiseksi.
C'est la vie, näillä mennään.Juu, en mäkään henkilökohtaisessa elämässä näitä mieti enää, mutta somessa ne puhututtaa yhä. Ja ihmisten oudot käsitykset ja ennakkoluulot pitääkin ne pinnalla. Vielä pitkään. Kun harva näkee metsää puilta.
Ihminen on paska eläin.- Anonyymi00014
Mu5tasydän kirjoitti:
Tämä! Todella ärsyttävää, kun kysyy muuten vain, niin ajatellaan kaiken liittyvän kysyjään!
Ehkä niin, mutta tässä Jasu itse siirsi aiheen käsittelyn itseensä, jolloin jatko oli looginen.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkä niin, mutta tässä Jasu itse siirsi aiheen käsittelyn itseensä, jolloin jatko oli looginen.
Taisi olla ikävän ihminen kun siirsi toisen aiheen minuun, jonka vuoksi otin asian täällä esiin. Totuus nyt kuitenkin näin päin, ei noin päin.
- Anonyymi00015
Tökstöksnöö kirjoitti:
Taisi olla ikävän ihminen kun siirsi toisen aiheen minuun, jonka vuoksi otin asian täällä esiin. Totuus nyt kuitenkin näin päin, ei noin päin.
Pikemminkin noin päin, koska käänsit aiheen itseesi, ja etenkin kun olet täällä usein puhunut lyhyistä hiustyyleistäsi, meikittömyydestäsi ja lihaksistasi.
- Anonyymi00009
Minusta löytyy kyllä pehmeyttä. Lanteilta saa kiinni, rinnat ovat isohkot ja vatsankumpuakin on. Vatsankumpu minulla on ollut silloinkin, kun oli sikspäkki. Tavallaan pidän siitä, sillä yksi eroottisimpia tuntemuksia on, kun miehen käsi sivelee alavatsan kumpua. On minulla silti lihastakin, hauis näkyy tosin vain pingottamalla 😄
En kaipaa erityisen lihaksikasta vartaloa vaan hyvinvoivaa. Sellaista, jossa tuntee olevansa terve ja kykenevä. Jaksan liikkua ja tehdä asioita, nauttia elämästä. Haluan kyllä parantaa myös tuloksiani, mutta vain itseäni varten.
Aletheias- Anonyymi00011
Tökstöksnöö kirjoitti:
Vatsakumpu on usein myös söpö. Monet naiset sitä häpeää ja aivan turhaan.
Nimenomaan, minusta se on kaunis ja ehkä senkin takia ajattelen siitä niin lämpimästi, koska liitän sen myös raskauteen. Siihen liittyy siis paljon positiivisia tunteita ja tuntemuksia. Miten siitä voisi olla pitämättä? 😊
Aletheias
- Anonyymi00012
lplpp,isåi5öi545m eiit6o pmj6t5ö,elim tmdfom åoo uiöösde tydrjdm kpmld k¨öltrtm uiåuä
Edellisestä työstä pääsi kertymään vähän kaikenlaista. Kyllä se tästä, kun vauhtiin pääsee. Aina pitää muistaa olla kiitollinen, kun on suht terve.
Jos nyt taas vaihteeksi päästäisi ajatuksensa harhailemaan 🤭 niin otsikosta juolahtaa mieleen aikoinaan hymy-lehdessä toiminut pakinoitsija Alli Huuppa ja sitten Alli-täti, parturi nuoruudesta.
Muuta ? No allihopa toki 🤔.
Mjoo, taidan olla hiukan pitkästynyt :)Kiitos aloituksesta! Kävin profiilissasi katsomassa isompana nickin kuvaasi. Jollain naisilla on käsivartta. Joensuussa on yksi roteva naispappi, joka taisi olla Maailman Vahvin Nainen -kisassa kolmas tai jotain sinne päin. Hänellä on vielä enemmän massaa.
Onnittelut siitä, että olet täyttänyt 50 v. Huomasin senkin profiilistasi. Onko maailma muuttunut, Tökstöksnöö, kun ikä on tullut sen verran?Ei ole elämä sen kummempaa 50 iässä, mitä nyt kaikkia tyhmiä ikääntyvien naistenvaivoja alkaa ilmaantumaan.
Ja tarvii enemmän lepoa fyysisten suoritusten välussä, kun nuorempana. Onhan niillä jotka voimailee lihasta, minä kun en tee mitään voimailua, vain fyysisiä töitä pihapiirissä ja nostelen kalusteita issekseni paikasta toiseen. Mattotelineen kannoin yksin etupihalta takapihalle, astuin jonkun sienen oöölke ja oli jalat luistaa alta.
Onneks ei, olis taas selkä nytkähtäny. Se kun on ollu rikki 2011 vuodesta. Ei pal tarvi kun ottaa itteensä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei ole elämä sen kummempaa 50 iässä, mitä nyt kaikkia tyhmiä ikääntyvien naistenvaivoja alkaa ilmaantumaan.
Ja tarvii enemmän lepoa fyysisten suoritusten välussä, kun nuorempana. Onhan niillä jotka voimailee lihasta, minä kun en tee mitään voimailua, vain fyysisiä töitä pihapiirissä ja nostelen kalusteita issekseni paikasta toiseen. Mattotelineen kannoin yksin etupihalta takapihalle, astuin jonkun sienen oöölke ja oli jalat luistaa alta.
Onneks ei, olis taas selkä nytkähtäny. Se kun on ollu rikki 2011 vuodesta. Ei pal tarvi kun ottaa itteensä.Päälle... Pöölke rupee tulee viroo. 😅
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei ole elämä sen kummempaa 50 iässä, mitä nyt kaikkia tyhmiä ikääntyvien naistenvaivoja alkaa ilmaantumaan.
Onneks ei, olis taas selkä nytkähtäny. Se kun on ollu rikki 2011 vuodesta. Ei pal tarvi kun ottaa itteensä.Joo, siinä 50 vuoden paikkeilla ilmaantuu naistenvaiva - vaihdevuodet. Onneksi miehillä ei ole sellaista vaan pitempikestoinen hormonitason alentuminen.
Tervetuloa viidenkympin kerhoon! :)Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Joo, siinä 50 vuoden paikkeilla ilmaantuu naistenvaiva - vaihdevuodet. Onneksi miehillä ei ole sellaista vaan pitempikestoinen hormonitason alentuminen.
Tervetuloa viidenkympin kerhoon! :)Niinpä, naisen keho ei ole kiva paikka. Eihän sitä monikaan mies pysty edes käsittämään. Monia sellaisia ominaisuuksia ja sairauksia miltä miehenä välttyy tyystin.
Mutta eipähän tuota meistä kukaan saa valita sukupuoltaan. No nyt on 50 vuotta vielä 100 vuoteen. En kyllä meinaa 100 täyttää. 😆Tökstöksnöö kirjoitti:
Niinpä, naisen keho ei ole kiva paikka. Eihän sitä monikaan mies pysty edes käsittämään. Monia sellaisia ominaisuuksia ja sairauksia miltä miehenä välttyy tyystin.
Mutta eipähän tuota meistä kukaan saa valita sukupuoltaan. No nyt on 50 vuotta vielä 100 vuoteen. En kyllä meinaa 100 täyttää. 😆Tökstöksnöö: "Niinpä, naisen keho ei ole kiva paikka. Eihän sitä monikaan mies pysty edes käsittämään. Monia sellaisia ominaisuuksia ja sairauksia miltä miehenä välttyy tyystin.
Mutta eipähän tuota meistä kukaan saa valita sukupuoltaan. No nyt on 50 vuotta vielä 100 vuoteen. En kyllä meinaa 100 täyttää. 😆"
Minä meinaan täyttää yli 120 vuotta, sillä minulla on opiskeluoikeus yliopistossa joulukuulle 2099. Meinasin olla kirjoilla ikuisena opiskelijana siihen asti. :)
- Anonyymi00016
Osallistun tähän vaikka olen mies. Exä painoi 90 ja minä about 70 (ja pituuttakin löytyy). Ei mitään ongelmaa sen kanssa että oli mahaa ja oli persettä. Mutta jouduimme havaita, että esimerkiksi bussissa monet katseli vähän silleen lyhkäseen. Ikään kuin se heille kuuluisi että me tykättiin toisistamme.
Mu5tasydän kirjoitti:
Jotenki tää kommentti naurattaan nyt. 😄
Eiks aika moni annakkin vaikutelman möllistä, kun kattelee toisia vähän silleen, tsäh mitä noikin nyt on? Epäsuhta pari jne.
Jotenkin silleen mölli, möllimpi ja möllein. 😜
- Anonyymi00017
Mulla on allit suurinpiirtein ippelin ja ersaukon välimaastossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421014- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686