Paljon nainen ja sali aloituksia

Anonyymi-ap

Ilmeisesti uutta muotia, joten pistetään yksi lisää.

Urheilua harrastavat kuuluvat pääasiassa kahteen kategoriaan.

Kategoriaa yksi edustavat henkilöt jotka pukeutuvat muodikkaasti urheiluvaatteisiin. Parhaimmillaan vaatteissa selässä voi lukea suurin kirjaimin vaikka "weightlifting".

Toinen ryhmä pukeutuu vanhoihin t-paitoihin ja jonkinlaisiin verkkareihin. Ajattelevat ettei heidän harrastukset kuulu yleisen esittämisen piiriin.

Molemmissa ryhmissä voi olla hyväkuntoisia harrastajia, tulee vain muistaa ettei vaatteet tee kuntoa. Kunto kun näkyy parhaiten ilman vaatteita.

Oletteko tyytyväisiä alastomaan peilikuvaanne? Jopa niin tyytyväisiä että olis vara pukeutua vaikka reikäiseen t-paitaan oman arvon tunteen siitä alentumatta?

AV

40

180

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä näytän hyvältä vaikka Turhapuron verkkopaidassa AINA 💪! Perjantaina joku blondi yritti "riisua" mut katseellaan mutta koska oon jo jättäytynyt parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle eli "incelöitynyt" nii emmää jaksa mittään soidinmenoja. Eli heti sän-kyyn tai sit ei mitään ollenkaan ikinä? KYLLÄ!

Hyvältä vaikka ois jopa kaljamaha. Tällä hetkellä mun vatta on ihan siedettävässä kunnossa. En oo raskaana ☝. Ja ruokaa menee selvinpäin vain vähän. Oon lisännyt kromin määrää. Täytyy vissiin jatkaa tällä linjalla 🤔. -💊-.

• Anonyymi00002

Mjoo, olen tyytyväinen.

Joogaan paljon, ja siinä luovutaan ajatuksesta, miltä (asennon) pitäisi näyttää, ja keskitytään siihen, miltä tuntuu. Alastomaan peilikuvaan on tyytyväinen, kun kroppa tuntuu hyvältä. Menen minne menen, pukeudun oikeasti, en reikiin...

- Sheena

• Anonyymi00005

Kannatettava ajatus, tunne edellä.

AV

• En erityisemmin katsele itseäni peileistä. En ole tehnyt niin muistaakseni ikinä ellen ole ihmetellyt jotain näppylää naamassani, arpea kyljessäni tai reikää tai lohjennutta palaa hampaassani.

Mulle peili edustaa jonkin asian tutkimista ja korjaamista, ei ihailua.

• Anonyymi00006

Kuntosaleilla peilejä seinät täynnänsä, itsekin mieluummin katselen peilistä jotain kaunista naista mitä itseäni.

AV

• Tökstöksnöö
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuntosaleilla peilejä seinät täynnänsä, itsekin mieluummin katselen peilistä jotain kaunista naista mitä itseäni.

AV

Sepäs se, en käy kuntosaleilla. En ymmärrä peilien funktiota joka seinällä. Viimeksi kuntoutuksessa käytiin Lahden salilla, yhdellä niistä ja näytti sille että enemmistö siellä oli itseään ihailenassa eikä treenaamassa vakavissaan.

Pistin vähän leikiksi ja sain ikäviä mulkaisuja, mikä oli toki vähän tarkoituksenikin. Sarkastinen salinkävijä ei tunnu olevan enemmistön mieleen, niinpä en kuulu remmiin.

Pussailen hauistani joka vedon jälkeen. 😅

• Anonyymi00010
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sepäs se, en käy kuntosaleilla. En ymmärrä peilien funktiota joka seinällä. Viimeksi kuntoutuksessa käytiin Lahden salilla, yhdellä niistä ja näytti sille että enemmistö siellä oli itseään ihailenassa eikä treenaamassa vakavissaan.

Pistin vähän leikiksi ja sain ikäviä mulkaisuja, mikä oli toki vähän tarkoituksenikin. Sarkastinen salinkävijä ei tunnu olevan enemmistön mieleen, niinpä en kuulu remmiin.

"Pussailen hauistani joka vedon jälkeen."

Itseriittoisuus kunniaan arvaamattomaan:)

AV

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Hauispenkissä mihin menin yhden itseriittoisen miehen jälkeen, tyyppi kommentoi vieressä seisten etten saa nostettua noilla painoilla. Pustä pienempää sisään. Nostin ja aika monta kertaa per käsi ja ukko oli tuohtuneen näköinen.

Eihän nää itään paina, huikkasin. En edes jääny katselemaan kilomääriä. Riitti että oli vastusta ja tuntui hauiksessa, että se tekee töitä.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

"Pussailen hauistani joka vedon jälkeen."

Itseriittoisuus kunniaan arvaamattomaan:)

AV

Juu, en oikein ymmärrä sitä keikarointia siellä salilla. Jotkut mimmit pumppasi jalkoja ja käsiä ja juosten kameran eteen keikistelemään. 😝

Pääsi hörönauru. Jos mä joskus salilla rupeankin käymään, tiputan peilit ensimmäisenä. Ei siellä mitään mallin töitä tehdä, vaan lihastreeniä.

• Anonyymi00013
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Hauispenkissä mihin menin yhden itseriittoisen miehen jälkeen, tyyppi kommentoi vieressä seisten etten saa nostettua noilla painoilla. Pustä pienempää sisään. Nostin ja aika monta kertaa per käsi ja ukko oli tuohtuneen näköinen.

Eihän nää itään paina, huikkasin. En edes jääny katselemaan kilomääriä. Riitti että oli vastusta ja tuntui hauiksessa, että se tekee töitä.

Sinulla on siis luontaisia lahjoja, monet ovat saaneet geeneissä jo tiettyjä etuuksia.

AV

• Anonyymi00014
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, en oikein ymmärrä sitä keikarointia siellä salilla. Jotkut mimmit pumppasi jalkoja ja käsiä ja juosten kameran eteen keikistelemään. 😝

Pääsi hörönauru. Jos mä joskus salilla rupeankin käymään, tiputan peilit ensimmäisenä. Ei siellä mitään mallin töitä tehdä, vaan lihastreeniä.

Peileistä on hyötyä liikkeen tasapainon kontrolloimisessa, ei ne ihan turhan vuoksi seinillä yleensä ole. Tosin ei moni ammattilainen missään kyykyssäkään enää mitään peiliä tarvitse, aloittelijalle siitä on taasen hyötyä.

Ja kyllä sitä omaa peilikuvaakin on joskus syytä katsoa? Onhan sanonta... olisiko syytä katsoa peiliin olemassa:)

AV

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Sinulla on siis luontaisia lahjoja, monet ovat saaneet geeneissä jo tiettyjä etuuksia.

AV

Joo, meillä on miehen kanssa välillä lapsellisen hauskaa kauppareisun jälkeen, kun kumpikin nostelee täysiä kauppaksseja minkä jaksaa ja pussaa hauistaan.

Hän johtaa 1:llä kauppakassillisella. Saa kolme täyttä muovikassillista per käsi suutelukorkeuteen, minä saan vaan 2! ☹️

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Peileistä on hyötyä liikkeen tasapainon kontrolloimisessa, ei ne ihan turhan vuoksi seinillä yleensä ole. Tosin ei moni ammattilainen missään kyykyssäkään enää mitään peiliä tarvitse, aloittelijalle siitä on taasen hyötyä.

Ja kyllä sitä omaa peilikuvaakin on joskus syytä katsoa? Onhan sanonta... olisiko syytä katsoa peiliin olemassa:)

AV

Nojoo, tiedän vaikka soitan suutani niistä, ihmiset on mieltäneet ne ihailuun ja kännykät pois salimta. Menee muittenkin mieli matalaksi, kun joukko wannabe:tä tulee sinne vaan poseeraamaan. Ja oottelet koska kuvat on otettu ja välineet vapaat.

• Anonyymi00016
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Joo, meillä on miehen kanssa välillä lapsellisen hauskaa kauppareisun jälkeen, kun kumpikin nostelee täysiä kauppaksseja minkä jaksaa ja pussaa hauistaan.

Hän johtaa 1:llä kauppakassillisella. Saa kolme täyttä muovikassillista per käsi suutelukorkeuteen, minä saan vaan 2! ☹️

Laita ukon kassiin vesimeloneja, kassi täyteen...loppuu se pullistelu.

AV

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Laita ukon kassiin vesimeloneja, kassi täyteen...loppuu se pullistelu.

AV

Täytyy kokeilla, se jättää mulle aina mehu- ja maitotölkkikassit. Liekö hänkin laskelmoi. 😜

• Anonyymi00018
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sivusta on pakko kommentoida, että peilien tarkoitus on se, että näkee, tekeekö liikkeen oikein/oikealla tekniikalla. Siihen tarvitaan peiliä. Peilejä on muuallakin kuin kuntosaleilla (kamppailulajit, nyrkkeily yms.). Ei niitä ole tarkoitus käyttää itsensä ihailuun, vaikka sitäkin varmasti tapahtuu.

• Enpä ole ollut pitkään aikaan tyytyväinen peilikuvaani. Sille on syitä ja osa niistä on tekosyitä. Siispä välttelen jatkossakin Petäistön tyyppistä valmennustapaa: "Juokse tai k*ole".

• Anonyymi00007

Arvostan rehellistä vastausta, voit tosin olla liian ankara itsellesi?
        Harva täysin tyytyväinen itseensä on.

AV

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Arvostan rehellistä vastausta, voit tosin olla liian ankara itsellesi?
        Harva täysin tyytyväinen itseensä on.

AV

Mulla on ärsyttävä maha, eikä se siitä miksikään muutu, jos en saa itseäni niskasta kiinni. Eikä se muutu laskettelemalla luikuria. Mut on toki paljon niitä kehonosia, joista tykkään myös. Ja se terveys...

• Anonyymi00011
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mulla on ärsyttävä maha, eikä se siitä miksikään muutu, jos en saa itseäni niskasta kiinni. Eikä se muutu laskettelemalla luikuria. Mut on toki paljon niitä kehonosia, joista tykkään myös. Ja se terveys...

Aikuisella ihmisellä on 206 luuta, yli 600 lihasta ja 78 elintä.
        Masu on vain yksi paikka monista. Moni muu voi olla vielä "tikissä kunnossa". Enemmän kehuttavaa mitä moitittavaa:)

AV

• Mu5tasydän kirjoitti:

Harmi kun asut jossain toisessa päätä maata. Sun kanssa voisin salille lähtöä jopa harkitakin. Masun polttotreenit molemmilla. 😅👍

Mullekin toi keskivartalo on se mikä tulee kenkkuilemaan. Selkä, jalat ja käsivarret, naama ei kerää rasvaa mutta vyötärö kerää. 🫩

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Harmi kun asut jossain toisessa päätä maata. Sun kanssa voisin salille lähtöä jopa harkitakin. Masun polttotreenit molemmilla. 😅👍

Mullekin toi keskivartalo on se mikä tulee kenkkuilemaan. Selkä, jalat ja käsivarret, naama ei kerää rasvaa mutta vyötärö kerää. 🫩

Joo, tympeä, kun koipireisi näyttää ihan kivalta, niin vatsa pilaa näkymän.
        Olispa kyllä kiva lähteä yhdessä salille. ☺️

• Anonyymi00021
        Mu5tasydän kirjoitti:

Älä välitä, itse heilun hullunlailla, liikuntaa joka lähtöön, vaan maha on se mikä on, pullea 🤭 Mieliala ja olotila on kuitenkin parempi, kun vain hyväksyy mahan, se on ainoa oma maha ❤️

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Älä välitä, itse heilun hullunlailla, liikuntaa joka lähtöön, vaan maha on se mikä on, pullea 🤭 Mieliala ja olotila on kuitenkin parempi, kun vain hyväksyy mahan, se on ainoa oma maha ❤️

Kivasti ajateltu. Se on toistaiseksi terve oma maha. 🙂

• Anonyymi00003

Olen huomannut, että vaikka liikkuisin yksin ja kotona, ilman että kukaan näkee, monesti se liikunta on kivempaa, tuntuu kivemmalta, jos on päällä vaatteet, jotka näyttää ja tuntuu hyvältä päällä. Vaikuttaa jotenkin fiilikseen.

Mun vaatteet taas yleisellä salilla jos käyn, on mitä sattuu löytymään. Mulla tulee aina kuuma ja hiki ja haluaisin siksi olla pelkissä urheiluliiveissä, ( ja sortsit) mutta koska muut tuskin ihastuisivat mun hikeen niissä laitteissa, joudun pitää jotain vanhaa teepaitaa legginsien kanssa.

• Anonyymi00004

Jatkan: en muista, milloin olisin katsonut alastonta itseäni peilistä.

Joskus uimahallissa? Punainen iho ainakin näyttää olevan saunan jälkeen.

• Anonyymi00008

Onko jotain suosikki t-paitaa?
        Itse käytin yhtä paitaa 10 vuotta, harmi kun tuli jo liian reikäiseksi.
        Siinä on tunne mukana kun joutuu laittamaan suosikkipaidan roskiin.

AV

• Anonyymi00022
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jatkan: en muista, milloin olisin katsonut alastonta itseäni peilistä.

Joskus uimahallissa? Punainen iho ainakin näyttää olevan saunan jälkeen.

Eikö sinulla kotona ole peiliä?
        Lähes päivittäin suihkusta tullessani "tarkastan" kroppani.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Onko jotain suosikki t-paitaa?
        Itse käytin yhtä paitaa 10 vuotta, harmi kun tuli jo liian reikäiseksi.
        Siinä on tunne mukana kun joutuu laittamaan suosikkipaidan roskiin.

AV

Jos suosikkipaita on erityisen rakas, sitä ei vain voi heittää roskiin.

• Anonyymi00009

En voi sanoa olevani täysin tyytyväinen, jos katson kehoani pelkästään pinnallisten lasien läpi ja vertaan siihen, mitä kehoni joskus oli. Minulla oli nuorempana todella timmi vartalo, jossa lihakset erottuivat pehmeän kauniisti. Olen kuitenkin oppinut hyväksymään kehoni sellaisena, kuin se on ja arvostan valtavasti sitä, mitä pystyn kehollani tekemään.

En ole vielä siellä, missä haluan olla kehoni suorituskyvyn osalta, mutta olen todella kiitollinen, että olen niin onnekas, että terveyteni mahdollistaa suorituskyvyn jatkuvan parantamisen. Tuo on asia, jota olen oppinut iän myötä arvostamaan yhä enemmän.

Aletheias

• Anonyymi00012

Naisen seksikkyys tulee tyylikkäästä kokonaisuudesta, ei virheettömyydestä. Virheettömät ovat kyllä ihan out!
        Nuorempaan itseensä ei ehkä kannata itseään vertailla? Kannattaa verrata kuvitteelliseen tulevaan 100 vuotiaaseen minäänsä, on paljon tyytyväisempi olo:)

AV

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Naisen seksikkyys tulee tyylikkäästä kokonaisuudesta, ei virheettömyydestä. Virheettömät ovat kyllä ihan out!
        Nuorempaan itseensä ei ehkä kannata itseään vertailla? Kannattaa verrata kuvitteelliseen tulevaan 100 vuotiaaseen minäänsä, on paljon tyytyväisempi olo:)

AV

Olet oikeassa, enhän minä enää 20-vuotias ole 😊 Eikä minulla ole tavoitteena saada sikspäkki-vartaloa takaisin, mutta haluan esim. jaksaa juosta yhtä pitkiä lenkkejä kuin joitain vuosia sitten ja tehdä salilla kovemmilla painoilla. Tuo minua motivoi; ajatus siitä, että voin tehdä kehollani asioita, joista tulee entistä parempi fiilis.

Hyvä olo heijastuu ulospäin ja virheet jäävät silloin toisarvoiseen asemaan 😊

Aletheias

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olet oikeassa, enhän minä enää 20-vuotias ole 😊 Eikä minulla ole tavoitteena saada sikspäkki-vartaloa takaisin, mutta haluan esim. jaksaa juosta yhtä pitkiä lenkkejä kuin joitain vuosia sitten ja tehdä salilla kovemmilla painoilla. Tuo minua motivoi; ajatus siitä, että voin tehdä kehollani asioita, joista tulee entistä parempi fiilis.

Aletheias

Virheitä ei edes huomaa jos toiseen oikeasti ihastuu.
        Mutta, itse voi toki olla tavoitteellisempi mitä ympäristö normeja asettaa.

AV

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Virheitä ei edes huomaa jos toiseen oikeasti ihastuu.
        Mutta, itse voi toki olla tavoitteellisempi mitä ympäristö normeja asettaa.

AV

Noinhan se menee, pinta on lopulta pelkkää pintaa. En sano, ettäkö pinta olisi täysin merkityksetön, mutta jos pidän toisesta ihmisestä, pidän kaikesta hänessä eikä virheet ole edes mitään virheitä vaan osa toista ihmistä.

Aletheias

• Anonyymi00025

Eilen katselin itseäni peilistä, suihkun jälkeen ja kiinnitin erityistä huomiota kehoni arpiin, ilman niitä olisin kuollut ja sillä silmällä katsottuna arvostus kehoa kohtaan vain kasvaa.

Nuorena olin varsinainen nipo ja täydellisyydentavoittelija esimerkiksi vatsan suhteen, mutta raskaudet paransi sen "vaivan".

• Anonyymi00026
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Aletheias

" haluan esim. jaksaa juosta yhtä pitkiä lenkkejä kuin joitain vuosia sitten "

Joo ei kuule tarvitse! Ajattelin itsekin noin pitkään ja olin murheellinen, kun en enää pinkonut yhtä lujaa kuin 40 v sitten. Sitten luin, että vanhempana vaikka suoritus vähän laskee, niin on ihan yhtä hyvä tai jopa parempi (esim Cooperin testi).

• Anonyymi00020

2h liikuntaa päivässä. Syön vaan käsittelemätöntä, ja terveellistä ruokaa. Olen niin tottunut tähän, etten osaisi elää toisella tavalla.

En pidä itseäni urheilullisena. En pukeudu urheilullisesti.

Miehet aina luulevat, että mulle voi haukkua lihavia naisia. Jostain syystä eniten haukkuvat lyhyet tai lihavat miehet.

• Anonyymi00027

"mulle voi haukkua lihavia naisia"

Miksi on noin keljuja haukkuvia ihmisiä?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

"mulle voi haukkua lihavia naisia"

Miksi on noin keljuja haukkuvia ihmisiä?

Sitä minäkin. Pidän itse suuresti esim. Miisa Asikaisesta. Ihastuttava tyyli!!

• Anonyymi00023

Aloittajalle.
      Kyse on aika usein kadonneen kunnon metsästyksestä.
      Jos on liikunnasta lintsannut, niin puhehan on itsebuustausta, ettei löpsähdä kuin kanan lento.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      126
      1367
    2. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      253
      1208
    3. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      68
      1024
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      61
      1021
    5. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      900
    6. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      42
      853
    7. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      795
    8. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      782
    9. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      746
    10. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      58
      730
    11. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      67
      713
    12. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      124
      652
    13. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      27
      627
    14. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      618
    15. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      85
      611
    16. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      187
      544
    17. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      524
    18. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      24
      514
    19. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      13
      514
    20. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      487
    Aihe