Miksi vielä monien vuosien jälkeen, siltikin, vaikka ei edes nähdä? Jotain sinussa täytyy olla, tai ehkä meidän välillä. Näkymätön ja vahva side? Minähän sitä kiinnostusta osoitin.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Mitä nainen teki?
- Anonyymi00002
Oli oma itsensä. -sivusta
- Anonyymi00003
Ohi menee, harmi kyllä. Minä olin se, joka kiinnostusta osoitti meidän tapauksessa.
- Anonyymi00004
Henkinen yhteenkuuluvuuden tunne.
- Anonyymi00005
Ehkä meidän välillä ei ole muuta kuin vahingossa tänne eksyminen, joka on pitänyt yllä tunteita…
- Anonyymi00006
Kuvittelemme sen toisen olevan hän, se kaivattu, vaikka sattuukin olemaan ihan joku muu samassa tilanteessa oleva.
Surullista jos näin. - Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuvittelemme sen toisen olevan hän, se kaivattu, vaikka sattuukin olemaan ihan joku muu samassa tilanteessa oleva.
Surullista jos näin.nn tietenkin se on juuri näin. Mikä voisi olla sattuma % tässä tarinassa?. Vähän sivuaa omaa tilannetta, vaikka en ihan tiedä kuka, ken on osoittanut lopulta kiinnostusta ja kenelle ja kuinka selvästi on sen tehnyt. Vai jäikö epäselvyyksiä ja kukaan ei niitä halua selvittää ja ollaan vaan tahoillamme 🫤. Aika säälittävää 😌.
- Anonyymi00007
Niinhän sinä osoitit
- Anonyymi00008
Kerro lisää ,siitä miten osoitit, minä kylmä rekisteröin muutamia asioita silloin.
- Anonyymi00009
No rakkautta ja yhteys.
- Anonyymi00010
Suoli24 kirjottelu ei ole vielä sitä aitoa kiinnostuksen osoittelua.
- Anonyymi00013
Sitäkö tässä tarkoitettiin?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sitäkö tässä tarkoitettiin?
On tuolla alempana ihan kysymyksiäkin sulle, mene vastaamaan heille.
- Anonyymi00020
Se on kaukana todellisuudesta! Ehkä nuoremman on sitä vaikea ymmärtää!
- Anonyymi00011
Kuinka monia vuosia?
- Anonyymi00015
?
- Anonyymi00012
Kovasti halusit rikkoa sen siteen josta nyt kertoilet?!
Jos noin, niin mikä muuttui? - Anonyymi00014
”Minähän sitä kiinnostusta osoitin.”
Perustele vähän enemmän väitettäsi. - Anonyymi00018
Kiinnostusta? Aloit seurustelemaan, olit kuin minua ei olisi olemassa, et edes tervehtinyt ja tönit minua. Sekö oli kiinnostuksen osoitusta? Sinulla on kyllä erikoinen tapa näyttää kiinnostus. Mutta eipä sillä ole minulle enää väliä, koska tunne ei ole molemminpuolinen.
- Anonyymi00022
Ei se ole koskaan ollut molemminpuolinen! Koska minä en ole koskaan halunnut elämääni oman lapseni ikäistä henkilöä, enkä siksi ole koskaan ollut otettu siitä, että minua paljon nuorempi henkilö ns. piiritti minua, olipa syy siihen mikä tahansa!
- Anonyymi00019
En saanut häntä omakseni,
enkä saanut unohdettua.
En saanut kerrottua,
enkä osannut näyttää,
kuinka paljon hän minulle merkitsi.
Ehkä en edes itse ymmärtänyt,
kuinka tärkeä hän oli minulle.
Yritin löytää oikeat sanat,
mutta ne eivät koskaan riittäneet.
Enkä saanut häntä koskaan ymmärtämään,
mitä kaikkea hän minulle merkitsi.
Miehelle❤️❤️❤️❤️- Anonyymi00021
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00023
Meidän välillä on todella vahva side. En minäkään ole pystynyt unohtamaan häntä, miestä. Luulen että miehellä on tässä välillä ollut muita naisia, mutta hän ei voi myöskään minua unohtaa.
- Anonyymi00024
Minä en ole enää moneen vuoteen kokenut sen olévan niin, että minun ja minua paljon nuoremman henkilön välillä olisi joku side! Kyllä se minun puolelta ollut jo kauan pelkkää inhoa! En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi, hän suostunut ymmärtämään sitä, etten pidä hänestä millään tavalla! Oliko sen niin, että hän käänsi asiat päässään toisin ja luuli, että minä olen kenties ujo tai muuten puhumaton! Mutta siitä ei koskaan ollu kyse! En vain voi sietää sellaista toimintaa, että minua stalkataan ja otetaan siihen muitakin mukaan minua stalkkaamaan!!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minä en ole enää moneen vuoteen kokenut sen olévan niin, että minun ja minua paljon nuoremman henkilön välillä olisi joku side! Kyllä se minun puolelta ollut jo kauan pelkkää inhoa! En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi, hän suostunut ymmärtämään sitä, etten pidä hänestä millään tavalla! Oliko sen niin, että hän käänsi asiat päässään toisin ja luuli, että minä olen kenties ujo tai muuten puhumaton! Mutta siitä ei koskaan ollu kyse! En vain voi sietää sellaista toimintaa, että minua stalkataan ja otetaan siihen muitakin mukaan minua stalkkaamaan!!
Projektia ei olisi saanut aloittaa kysymättä sinulta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671131
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️45845- 69782
- 82771
- 149736
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80689Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37685- 64683
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202586Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?11584Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m117578Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19565- 52539
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115515- 90498
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline114465YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25446Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet144427