Ei ole näkynyt pitkään aikaan palstalla.
Todellavaikeeta
Tietääkö kukaan, mitä Disselle kuuluu?
10
72
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä hän täällä aina välillä pyörähtää. Ei siitä kovin kauaa ole, kun hänen kanssaan itsekin kirjoittelin.
- Anonyymi00002UUSI
Joo kyllä niitä vanhoja hyviä aikoja aina muistelee varsinkin siinä lähes 10 vuotta sitten, kun kirjoitteli paljonkin. Disse on ilman muuta yksiä palstan parhaimpia kirjoittajia, vaikka en aina ole samaa mieltä kaikesta hänen kanssaan.
Todellavaikeeta - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo kyllä niitä vanhoja hyviä aikoja aina muistelee varsinkin siinä lähes 10 vuotta sitten, kun kirjoitteli paljonkin. Disse on ilman muuta yksiä palstan parhaimpia kirjoittajia, vaikka en aina ole samaa mieltä kaikesta hänen kanssaan.
TodellavaikeetaEn tiedä kuinka usein hän täällä pyörii, mutta kyllä mä hänet ainakin tässä nyt viimeaikoina olen montakin kertaa täällä nähnyt.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
En tiedä kuinka usein hän täällä pyörii, mutta kyllä mä hänet ainakin tässä nyt viimeaikoina olen montakin kertaa täällä nähnyt.
Voi olla väärässäkin, mutta tuli ensimmäisenä tunne, että olisin hänet vastikään jostain sinunkin ketjustasi bongannut.
- Anonyymi00005UUSI
Lupasi vastata mun treffi-ilmoitukseen, mutta eipä ole postia kuulunut. 🫥
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lupasi vastata mun treffi-ilmoitukseen, mutta eipä ole postia kuulunut. 🫥
Dissehän oli melkein aina rekisteröitynyt kirjoittaja. Oliko hänellä sähköposti käytössä, siis Suomi24 sähköposti. Vai onko täällä vielä sitä olemassa?
Todellavaikeeta - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
En tiedä kuinka usein hän täällä pyörii, mutta kyllä mä hänet ainakin tässä nyt viimeaikoina olen montakin kertaa täällä nähnyt.
Rekisteröityneellä nimimerkillä? Tämä on Dissen viimeinen kommentti ainakin sillä vanhalla rekisteröityneellä nimimerkillä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18790861/vastausviestit-eivat-nay-vellikellon-alla--palsta-temppuilee-taas-#comment-133506522
Tietysti, jos Disse on tehnyt jonkun uuden tai kirjoittelee "anonyymina".
Todellavaikeeta
Disukka tulee ja menee. Anona kirjoitellut jo jonninaikaa.
- Anonyymi00008UUSI
Joo, hyvä tosiaan, jos vielä joskus kirjoittelee. Ei toivoisi, että hyvät kirjoittajat häviäisi palstalta.
Todellavaikeeta - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo, hyvä tosiaan, jos vielä joskus kirjoittelee. Ei toivoisi, että hyvät kirjoittajat häviäisi palstalta.
TodellavaikeetaSinäkin pitkästä aikaa kommentoit minun aloituksiin. Mitäs sinulle kuuluu, kirjoittelet edelleen säännöllisesti? Mä muistaisin, että joskus keskustelimme vähän enemmänkin.
Todellavaikeeta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52980
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106913Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust19861Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4781- 71673
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2632Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185594- 57573
- 71568
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24540