Oisko täällä varattua vanhempaa naista joka haluis 23v kollin seuraa.Haen 30-45v naisia. Oon Tampereen suunnilla
Anonyymi00007 kirjoitti:Jyväskylän itäpuolella. N38Voisin ajella! Isokaluinen Mies Kuopiosta0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00014 kirjoitti:Voisin ajella! Isokaluinen Mies KuopiostaOih, niinkö voisit? N380ÄänestäKommentoi
Anonyymi00015 kirjoitti:Oih, niinkö voisit? N38Ehkä! Tottakai kiinnostaa...Sinä pillu paljaana sängyllä...avaat reidet ja vedät jalat koukkuun...maistaa sun molempia reikiä...0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00016 kirjoitti:Ehkä! Tottakai kiinnostaa...Sinä pillu paljaana sängyllä...avaat reidet ja vedät jalat koukkuun...maistaa sun molempia reikiä...Huh0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00020 kirjoitti:Joo kelpaisiPolvillaan sun reisien välissä...hieron terskalla sun häpyhuulia ja klitorista...ihanan märkänä0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00021 kirjoitti:Polvillaan sun reisien välissä...hieron terskalla sun häpyhuulia ja klitorista...ihanan märkänäOhjaa sisään se...terskaa sisään ja ulos...0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00022 kirjoitti:Ohjaa sisään se...terskaa sisään ja ulos...Äläpäs tule minun paikalle. N380ÄänestäKommentoi
Anonyymi00023 kirjoitti:Äläpäs tule minun paikalle. N38No kivahan sua olis kiusata... polvillaan sun reisien välissä...vähän sisään ja ulos joka työnnöllä.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00023 kirjoitti:Äläpäs tule minun paikalle. N38Avata isolla kyrvällä sun kiimaista pillua0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00025 kirjoitti:Avata isolla kyrvällä sun kiimaista pilluaOlishan se toki kiva0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00026 kirjoitti:Olishan se toki kivaPitkiä ja hitaita työntöjä aluksi...ihanan kosteeseen...0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00027 kirjoitti:Pitkiä ja hitaita työntöjä aluksi...ihanan kosteeseen...Uuuhh0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00027 kirjoitti:Pitkiä ja hitaita työntöjä aluksi...ihanan kosteeseen...Nyt mentävä saunaan, palaan jossain vaiheessa. N380ÄänestäKommentoi
Anonyymi00030 kirjoitti:Pidän kyrpää pohjassa...anna kielarit...Pallit ihan märkänä sun kiimamehuista0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00029 kirjoitti:Nyt mentävä saunaan, palaan jossain vaiheessa. N38Ok...otatko selänpesuun?0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00029 kirjoitti:Nyt mentävä saunaan, palaan jossain vaiheessa. N38Tuutkos hajareisin kasvoille...voisin maistaa...0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00032 kirjoitti:Ok...otatko selänpesuun?Ei ollut nyt mahdollisuutta kun mies kotona. N380ÄänestäKommentoi
Vastaukset 30
Vanhimmat
On täällä mutta en ole ihan sillä suunnalla. N38
Rämesika riehaantui hyh hyh
Vittu, että olet ääliö.
Missä n38?
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
Jyväskylän itäpuolella. N38
Mites suhun sais yhteyden.
Voisin ajella! Isokaluinen Mies Kuopiosta
Oih, niinkö voisit? N38
Ehkä! Tottakai kiinnostaa...Sinä pillu paljaana sängyllä...avaat reidet ja vedät jalat koukkuun...maistaa sun molempia reikiä...
Huh
Sormella pyllynreikää hyväillä...kieli klitoriksella.
Sormi pyllyssä ja kieli häpyhuulien välissä...
Joo kelpaisi
Polvillaan sun reisien välissä...hieron terskalla sun häpyhuulia ja klitorista...ihanan märkänä
Ohjaa sisään se...terskaa sisään ja ulos...
Äläpäs tule minun paikalle. N38
No kivahan sua olis kiusata... polvillaan sun reisien välissä...vähän sisään ja ulos joka työnnöllä.
Avata isolla kyrvällä sun kiimaista pillua
Olishan se toki kiva
Pitkiä ja hitaita työntöjä aluksi...ihanan kosteeseen...
Uuuhh
Nyt mentävä saunaan, palaan jossain vaiheessa. N38
Pidän kyrpää pohjassa...anna kielarit...
Pallit ihan märkänä sun kiimamehuista
Ok...otatko selänpesuun?
Tuutkos hajareisin kasvoille...voisin maistaa...
Ei ollut nyt mahdollisuutta kun mies kotona. N38
Ok!
Kasva ensin aikuiseksi sit onnistuu seksi🤣