Ovat metsäpuvut päällä ja aseet olalla VENÄJÄN RAJAN VIERESSÄ.
Ei ainakaan minusta kunniattomasta Holosta siltä jos ulkomaalaisena turistina katson, että ovat METSÄSTÄMÄSSÄ vaan enemmänkin siltä, että he ovat käymässä sotaa Venäjän kanssa.
Parpalan Teijan pojasta olin näköjään löytänyt IG:stä kuvia joissa hän on aseiden kanssa!
Siinä on kyllä KUNNIALLINEN SEKÄ ESIMERKILLINEN ÄITI JOKA EDUSTAA ASEPOLITIIKKAA JA HÄNEN FB KUNNIALLISET YSTÄVÄNSÄ VIELÄ VÄITTI POLIISILLE, ETTÄ ASEET OVAT KAAPISSA!
Olin löytänyt semmosenkin kuvan jossa Lagerin Eijan mies istuu KIVÄÄRI KÄDESSÄ, LAGER OLUT TÖLKKI MAASSA, PUHELIN KORVALLA JA TALON NUMERO ON 53, mutta en nyt muista mitä tuo numero 53 oikein tarkotti, koska ei minun kunniattoman Holon tarvi kaikkea muistaa. Samalta sivulta löytyi myös se paska sieltä vessan pöntöstä jota FB KUNNIALLINEN ROUVA LAGER OLI OIKEIN KOMMENTOINUT ja PASKA EI LOUKANNUT EDES HÄNEN KUNNIAA VAIKKA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN HÄN ON YHDENVERTAINEN FB KUNNIALLISTEN KANSSA SEN KUNNIAN PASKAN KANSSA!
Vinkki vitonen: HÄNEN PERHEENSÄ ON LAPSEN KAUTTA SENTÄÄN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN MINUN YHDEN LAPSEN KANSSA!
Lagerin lapset eivät ole minun kunniattoman Holon omien lasten kanssa yhdenvertaisia.
Minun kunniattoman Holon lapset ovat käyneet Ivalossa, Inarissa ja Sevetissä PERUSKOULUA ja nämä PERUSKOULUT INARIN KUNTA ON PURKANUT JA RAKENTANUT UUDET KOULUT TILALLE!
Minulla oli sentään 3 lasta jotka kävivät Inarissa ja Sevetissä peruskoulua.
Minä kunniaton Holo kävin 3 lapseni kanssa tutustumassa Sevetin peruskouluun, kun minun oma poikani oli vähän aikaa sijaisperheessä Sevetissä.
Sanilan Toini oli rehtorina ja sijaisperhe oli hyvä, mutta Sevetti on niin kauakana Ivalosta.
Siellähän palaa helvetti koko kylä ennen, kuin palokunta ehtii Ivalosta sinne!
Norjastahan se sammutus yksikkö meni sillon, kun kauppa palo!
Sanilan Toini rehtorina kaltoin kohteli minuakin!
Kehtas vielä sanoa, että : Anna tyttö meille asumaan!
Kyllähän minun oma poika oli turvassa heidän kotona johon minä hänet vein, mutta TURVALLISUUS loppu siihen, kun minun kunniattoman Holon auton takavalot näky, kun poistuin pihalta ja ajelin tyttöjen kanssa kotia INARIIN!
Lopulta he toivat minun kunniattoman Holon pojan kotia Sevetistä!
Minun kunniattoman Holon oma poika oli laskenu Sevetin koululla pulkalla ja huutanut, että : TUONELA KOHTI MENNÄÄN!
Suhosen Pekka oli opettajana antanut hänelle 1 tai 2 luokalla HARRY POTTERIN kirjan luettavaksi ja hän oli lukenut ne kaikki.
Nälkä peli tuli tuon jälkeen ja hän halus Sevettiin mukaan Nälkä peli pokkareita. Minä kysyin omalta vanhemmalta tytöltä niistä nälkä peli pokkareista niin hän sano, että : Nuo on vähän samanlaiset kuin Harry Potteri.
Joten minä ostin ne hänelle, koska minun omat nuoremmat lapset leikkivätkin kotona Nälkä peliä.
Tuohan perustui siihen, että ruoka haettiin luonnosta!
Ei heillä mitään aseita ollut vaan repuissa oli PILLI MEHU PURKIT JA MUOVIRASIAT JOISSA OLI KEKSIÄ!
Inarin kunnan LASU oli sitä mieltä, että minun kunniattoman Holon omien lasten NÄLKÄ PELI LEIKKI OLI HENGEN VAARALLINEN!
Lapset ei saaneet edes omalla KOTIPIHALLA KÄYDÄ RETKELLÄ! Minä kunniaton Holo olin äitinä antanut omille lapsilleni AUTOTALLIN käyttöön jossa oli isoja tyhjiä pahvilaatikoita joissa he muka asuvat.
Kyllä meillä sai käydä muidenkin lapset leikkimässä.
Jos kerta tilaa oli niin miksi minä olisin kieltänyt omia lapsia leikkimästä!?
Kyllä minä olin itse tuo KUNNIATON ÄITI HOLO JOKA AINA KEKSI LAPSILLE JOTAIN UUTTA NIIN HE EIVÄT RIIDELLEET VAAN HE KÄYTTIVÄT MIELIKUVITUSTA!
Kunnian loukkaus tuokin oli, koska FB kunnialliset ovat samoihin aikoihin kunnioittaneet PASKAA, kun minä olen tuolla samaisella FB profiililla SOMETTANUT RAASEPORISSA.
Loin ensimmäisen FB profiilin marraskuussa 2007, kun olin äitiyslomalla pikku Holon kanssa.
Kaverit asuivat etelä Suomessa jotka halusivat nähdä minun lasten kuvia eli minkä näköisiä he ovat.
Ivalolaiset ja Inarin kuntalaiset olisivat voineet tulla KOTIA KATSOMAAN minua sekä lapsiani!
En ole ikinä oppinu ymmärtämään, että jos naapureina tyyliin asutaan ja nähdään kylillä niin mihin helvettiin he vielä FB:TÄ sekä muita vastaavia SOMEJA TARVII!?
Minun FB kaverit eivät asuneet edes Ivalossa.
En kyllä viitti olla FB KUNNIA PASKOJEN KAVERI VUOSIMALLIA 2014!
Miltähän nuo metsästys kuvat näyttää ulkomaalaisista
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
He ovat inarilaisia ja ei hekään koskaan valittaneet Inarissa minulle, kun FB:ssä sometin menemään silloin, kun asuin siellä.
Inarilaiset oli sentään tyytyväisiä, koska hekin saivat samalla näkyvyyttä ja lopettivat HÄPEÄMÄSTÄ ITSEÄÄN, koska EI HE OLE MITÄÄN ENKELEITÄ JA PYHIMYKSIÄ OLLEET KOSKAAN!
He kysyvät minulta ihan suoraan, että : Mikä tämän sinun ENKELI JUTTU OIKEIN ON?
Vastasin silloin, että : En mie tiiä, mutta kai tämäkin jossain vaiheessa selviää!
Enkelit ovat rehellisiä ihmisiä jotka tunnustaa tekevänsä virheitä!
Kunnian loukkaus tuomiohan on semmonen, että : NYT SUKELLETAAN SUORAAN PASKAAN JA TUNNUSTETAAN, ETTÄ HOMMAT MENI PÄIN VITTUA JA LÄHTI IHAN LAPASESTA!
Sen jälkeen noustaan sieltä PASKASTA YLÖS JA ALETAAN HAKEMAAN SITÄ PASKAA!
Minähän löysin tuon paskan vasta, kun piti SUKELTAA TOISEN KERRAN VIELÄ SYVEMMÄLLE SINNE FB KUNNIA PASKAAN!
En olis ikinä saanut kunnian loukkaus tuomioita jos minä olisin tuon KUNNIA PASKAN NÄHNYT JO VUONNA 2014 JOTA INARIN KUNNANJOHTAJAKIN LEUHKANA EDUSTAA!
Inarissa on sentään paska ollut pöntössä FB kuvassa josta en ollut edes tienny, mutta noin arvokas paska että minä olen saanut 8 kunnian loukkaus tuomiota ja käyny vielä KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA!
Eivät sitten tuoneet sitä PASKAA TODISTEEKSI JA SANONEET, että : HOLON PITÄÄ KUNNIOITTAA TÄTÄ FB PASKAA!
KEITISKEPPIHÄN OLI INARISSA TUNNETTU PASKAN KEHITTÄJÄ JA PASKAN KEHITTÄJIÄ ME OLLAAN KAIKKI!
LAIHOJA KUTSUTTIIN ENNEN INARIN KUNNASSA LÄPI PASKUREIKSI SEKÄ NÄLKÄ KURJIKSI!- Anonyymi00002UUSI
Minä kunniaton Holo olin alkamassa KORJAAMAAN SITÄ SIETIÖN PASKAA JOSTA SAIN ENSIMMÄINEN FB KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION JA SAKON!
Minä päätin, että minä käyn sen kunnian loukkaus sakon hoitamassa sakko vankina vankilassa, koska minä sanoin käräjillä : MIELUMMIN VANKEUTTA, KUIN MAKSAN SAKON!
FB kunnialliset LATASIVAT KUNNON PASKAN VIELÄ TUOHON PÄÄLLE!
Kansanedustaja Mikko Kärnä ehti tekemään tässä välissä KAIKISTA LAPIN ALUEEN ASUKKAISTA KUNNIATTOMIA.
Ei hän minusta kunniattomasta Holosta voinut tehdä, koska minä olin kunnian loukkaus rikoksista epäiltynä samaan aikaan!
Minä olin käynyt kunnian loukkaus sakko vankinakin tuossa välissä.
Minunko se pitää KANSANEDUSTAJA KÄRNÄN PASKOMISETKIN TYÖTTÖMÄNÄ SIIVOOTA JA TOISET KERÄILEE VAIN RAHOJA SEKÄ SYYTTÄÄ MINUA?!
Kaikki haukkuu minut kunniattoman Holon rosvoksi, hulluksi ja sairaaksi tuosta hyvästä!
Kierros on 160 000euroa ja kiitos FB kunniallisten jotka KUNNIOITTAA SITÄ FB PASKAA!
Jos ei ole rahaa maksaa niin menkää Venäjälle siellä ei ihmis henki ole PASKANKAAN ARVOINEN!
Ensin maksatte minulle niin minä kunniaton Holo annan kuitin jolla voitte hakea Mikko Kärnältä rahat takaisin! - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä kunniaton Holo olin alkamassa KORJAAMAAN SITÄ SIETIÖN PASKAA JOSTA SAIN ENSIMMÄINEN FB KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION JA SAKON!
Minä päätin, että minä käyn sen kunnian loukkaus sakon hoitamassa sakko vankina vankilassa, koska minä sanoin käräjillä : MIELUMMIN VANKEUTTA, KUIN MAKSAN SAKON!
FB kunnialliset LATASIVAT KUNNON PASKAN VIELÄ TUOHON PÄÄLLE!
Kansanedustaja Mikko Kärnä ehti tekemään tässä välissä KAIKISTA LAPIN ALUEEN ASUKKAISTA KUNNIATTOMIA.
Ei hän minusta kunniattomasta Holosta voinut tehdä, koska minä olin kunnian loukkaus rikoksista epäiltynä samaan aikaan!
Minä olin käynyt kunnian loukkaus sakko vankinakin tuossa välissä.
Minunko se pitää KANSANEDUSTAJA KÄRNÄN PASKOMISETKIN TYÖTTÖMÄNÄ SIIVOOTA JA TOISET KERÄILEE VAIN RAHOJA SEKÄ SYYTTÄÄ MINUA?!
Kaikki haukkuu minut kunniattoman Holon rosvoksi, hulluksi ja sairaaksi tuosta hyvästä!
Kierros on 160 000euroa ja kiitos FB kunniallisten jotka KUNNIOITTAA SITÄ FB PASKAA!
Jos ei ole rahaa maksaa niin menkää Venäjälle siellä ei ihmis henki ole PASKANKAAN ARVOINEN!
Ensin maksatte minulle niin minä kunniaton Holo annan kuitin jolla voitte hakea Mikko Kärnältä rahat takaisin!Justus oli ainut FB käyttäjä joka sentään rehellisesti pyysi kunniattomaan häntä, koska hän oli FB käyttäjänä syyllistynyt myös KUNNIOIDEN LOUKKAUKSEEN, mutta FB kunnialliset eivät uskaltaneet käydä AIKUISEN MIEHEN KIMPPUUN PORUKALLA!
Titta Rasmus ei maininnut sanallakaan, että hän on myös FB:N KÄYTTÄJÄNÄ SYYLLISTYNYT KUNNIAN LOUKKAUKSEEN!
Hänen piti päästä FB KUNNIALLISENA KUNNIA PASKANA AJAMAAN POLIISI-AUTOA!
Justus ajo minun kunniattoman Holon oman isäni auton kotia, koska minä olin sopinut isäni kanssa, että AUTO TUODAAN KOTIA ENNEN, KUIN LÄHETÄÄN MUILLA KYYDEILLÄ MIHINKÄÄN!
Kyllä POLIISIEN TUON VERRAN KUULUU KUNNIOITTAA, koska asun sentään Ivalon kylällä.
Ajatelkaa Utsjoen kunnasta ollaan saatu Ivaloon FB KUNNIALLINEN KUNNIA PASKA VANHEMPI KONSTAAPELI TITTA RASMUS JOKA EI EDES SUOMEN VALTION PALKKAAMANA POLIISINA SUOSTUNUT TUNNUSTAMAAN, ETTÄ : KYLLÄ MINÄKIN OLEN SYYLLISTYNYT KUNNIOIDEN LOUKKAAMISEEN FB:SSÄ JOTEN EN LÄHDE KYLLÄ AJAMAAN VANKI-KULJETUSTA, KOSKA TÄMÄ ON IHMISOIKEUS RIKOS!
Ei minun tarvi tykätä Titta Rasmuksesta, koska ei Justuskaan varmaan hänestä niin välitä.
Titta Rasmus osottaa Inarin kunnassa poliisina mieltään Utsjoen kunnan yrittäjien puolesta ja heidän lohestus oikeuksista.
Tuohan oli kunnian loukkaus, kun Justus oli pölvästinä sinne mennyt!
Minä olin Helsingissä edelleenkin tuolloin!
JUSTUS EI OLLUT TAPOJENSA MUKAAN TAASKAAN MUISTANUT KYSYÄ OMALTA VAIMOLTA LUPAA!
Minä olisin sanonut, että : Kuule en anna lupaa tuollaisiin pöljyyksiin, mutta koska sie menet kuitenkin joten sama kai tuo on vaikka miekin meen sitten omia reissuja!
Meillä on ainut ollut Justuksen kanssa näin helppo parisuhde.
Ollaan yhdessä ja ehkä nähdään tai ehkä ei nähdä ikinä!
Meillä sentään toimii niin myötä-, kuin vastamäetkin.
Me ollaan sentään kunniattomia yhdessä, mutta kunniallisten kanssa eläminenhän on hauskaa koska kunnialliset huolehtii kaikesta.
Ei meidän tarvi sanoa, kuin : Mikä tuo tuossa on?
Minusta oli hauska katsoa ikkunasta, kun Justus joutu kunniallisten vinkuvien banaaneiden kaltoin kohtelun kohteeksi ja he kaltoin kohtelivat minua samalla!
Justuksella oli PELTTOORIT KORVILLA JA HUPPUKIN päässä niin banaanien vinkumiset kuulu ihan varmasti läpi, koska minä kuulin keittiöön asti ja tulin oman huoneen ikkunasta katsomaan, että teuraastako täällä joku sikaa!
Justus oli banaanien kanssa ulkoilemassa! - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Justus oli ainut FB käyttäjä joka sentään rehellisesti pyysi kunniattomaan häntä, koska hän oli FB käyttäjänä syyllistynyt myös KUNNIOIDEN LOUKKAUKSEEN, mutta FB kunnialliset eivät uskaltaneet käydä AIKUISEN MIEHEN KIMPPUUN PORUKALLA!
Titta Rasmus ei maininnut sanallakaan, että hän on myös FB:N KÄYTTÄJÄNÄ SYYLLISTYNYT KUNNIAN LOUKKAUKSEEN!
Hänen piti päästä FB KUNNIALLISENA KUNNIA PASKANA AJAMAAN POLIISI-AUTOA!
Justus ajo minun kunniattoman Holon oman isäni auton kotia, koska minä olin sopinut isäni kanssa, että AUTO TUODAAN KOTIA ENNEN, KUIN LÄHETÄÄN MUILLA KYYDEILLÄ MIHINKÄÄN!
Kyllä POLIISIEN TUON VERRAN KUULUU KUNNIOITTAA, koska asun sentään Ivalon kylällä.
Ajatelkaa Utsjoen kunnasta ollaan saatu Ivaloon FB KUNNIALLINEN KUNNIA PASKA VANHEMPI KONSTAAPELI TITTA RASMUS JOKA EI EDES SUOMEN VALTION PALKKAAMANA POLIISINA SUOSTUNUT TUNNUSTAMAAN, ETTÄ : KYLLÄ MINÄKIN OLEN SYYLLISTYNYT KUNNIOIDEN LOUKKAAMISEEN FB:SSÄ JOTEN EN LÄHDE KYLLÄ AJAMAAN VANKI-KULJETUSTA, KOSKA TÄMÄ ON IHMISOIKEUS RIKOS!
Ei minun tarvi tykätä Titta Rasmuksesta, koska ei Justuskaan varmaan hänestä niin välitä.
Titta Rasmus osottaa Inarin kunnassa poliisina mieltään Utsjoen kunnan yrittäjien puolesta ja heidän lohestus oikeuksista.
Tuohan oli kunnian loukkaus, kun Justus oli pölvästinä sinne mennyt!
Minä olin Helsingissä edelleenkin tuolloin!
JUSTUS EI OLLUT TAPOJENSA MUKAAN TAASKAAN MUISTANUT KYSYÄ OMALTA VAIMOLTA LUPAA!
Minä olisin sanonut, että : Kuule en anna lupaa tuollaisiin pöljyyksiin, mutta koska sie menet kuitenkin joten sama kai tuo on vaikka miekin meen sitten omia reissuja!
Meillä on ainut ollut Justuksen kanssa näin helppo parisuhde.
Ollaan yhdessä ja ehkä nähdään tai ehkä ei nähdä ikinä!
Meillä sentään toimii niin myötä-, kuin vastamäetkin.
Me ollaan sentään kunniattomia yhdessä, mutta kunniallisten kanssa eläminenhän on hauskaa koska kunnialliset huolehtii kaikesta.
Ei meidän tarvi sanoa, kuin : Mikä tuo tuossa on?
Minusta oli hauska katsoa ikkunasta, kun Justus joutu kunniallisten vinkuvien banaaneiden kaltoin kohtelun kohteeksi ja he kaltoin kohtelivat minua samalla!
Justuksella oli PELTTOORIT KORVILLA JA HUPPUKIN päässä niin banaanien vinkumiset kuulu ihan varmasti läpi, koska minä kuulin keittiöön asti ja tulin oman huoneen ikkunasta katsomaan, että teuraastako täällä joku sikaa!
Justus oli banaanien kanssa ulkoilemassa!Kuulu äsken taas, että joku ampu kiväärillä tai jollain muualla vastaavalla vaikka FB KUNNIALLISET VÄITTIVÄT, että EI SUOMESSA KUKAAN AMMU VAAN KAIKKI ASEET ON KAAPISSA!
En viittiny kysyä siltä naapurilta joka sen LAMBIN PASKA PAPERISÄKIN PAISKAS KÄMPPÄNSÄ OVESTA SISÄÄN JA HILLU SEN KIVÄÄRINSÄ KANSSA, että : Onko väärässä kaapissa se kivääri vai miksi otit sen kaapista ulos ja toit tänne ulos?
Jos oli Titta Rasmuksen sukulainen niin sehän olis saattanu haastaa käräjille, koska Titta Rasmus on FB kunniallisena kunnia paskana paskonut hänenkin maineen ja hän ei ole edes FB:SSÄ!
Karigasniemellä joku Rasmuksen miehistä oli hakenut kuulemma minua kunniatonta Holoa RAIVAUSSAHAN KANSSA!
En ole sen jälkeen suostunut menemään Karigasniemelle auttelemaan heitä!
Titta Rasmus voi mennä ihan itse sinne FB kunniallisena kunnia paskana hoitamaan omat asiansa!
Se oli sovittu, että Utsjoen kuntalaiset hoitaa itse omat hevosensa jotka olivat sentään siihen arvokkaampia, kuin ihmiset!
Sota-korvaus savotoilla olivat siellä Lemmenjoella ja Utsjoen kuntalainen lähti lätkimään ja Inarin kuntalaisten olis pitäny vielä hänen hevosta hoitaa ilmaseksi!
Tuohan oli kunnian loukkaus joten he päättivät porukalla, että : Nyt kyllä katotaan, että kuka hoitaa ja kenen hevosia!
Äitini isä oli Presidentti Rytin sukua ja äitini äiti oli Presidentti Sthålbergin ja Mannerheimin. Veljensä oli omasta mielestään parempi ihmisenä, koska hän oli viestimiehenä sodassa.
Kaikki olivat kersantteja arvoltaan joten tuohan aiheutti riitaa työporukassa.
Hän oli joutunut Kaamasesta palamaan takaisin, koska vaarini oli jättänyt hänen hevosen Lemmenjoen savottakämpälle ja sanonut, että : HAE VAIN IHAN ITTE HEVOSES KERTA SINNE SEN JÄTIT!
Kyllä täällä on saamelaisten puolia pidetty vaikka FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SEKIN ON KUNNIAN LOUKKAUS! - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuulu äsken taas, että joku ampu kiväärillä tai jollain muualla vastaavalla vaikka FB KUNNIALLISET VÄITTIVÄT, että EI SUOMESSA KUKAAN AMMU VAAN KAIKKI ASEET ON KAAPISSA!
En viittiny kysyä siltä naapurilta joka sen LAMBIN PASKA PAPERISÄKIN PAISKAS KÄMPPÄNSÄ OVESTA SISÄÄN JA HILLU SEN KIVÄÄRINSÄ KANSSA, että : Onko väärässä kaapissa se kivääri vai miksi otit sen kaapista ulos ja toit tänne ulos?
Jos oli Titta Rasmuksen sukulainen niin sehän olis saattanu haastaa käräjille, koska Titta Rasmus on FB kunniallisena kunnia paskana paskonut hänenkin maineen ja hän ei ole edes FB:SSÄ!
Karigasniemellä joku Rasmuksen miehistä oli hakenut kuulemma minua kunniatonta Holoa RAIVAUSSAHAN KANSSA!
En ole sen jälkeen suostunut menemään Karigasniemelle auttelemaan heitä!
Titta Rasmus voi mennä ihan itse sinne FB kunniallisena kunnia paskana hoitamaan omat asiansa!
Se oli sovittu, että Utsjoen kuntalaiset hoitaa itse omat hevosensa jotka olivat sentään siihen arvokkaampia, kuin ihmiset!
Sota-korvaus savotoilla olivat siellä Lemmenjoella ja Utsjoen kuntalainen lähti lätkimään ja Inarin kuntalaisten olis pitäny vielä hänen hevosta hoitaa ilmaseksi!
Tuohan oli kunnian loukkaus joten he päättivät porukalla, että : Nyt kyllä katotaan, että kuka hoitaa ja kenen hevosia!
Äitini isä oli Presidentti Rytin sukua ja äitini äiti oli Presidentti Sthålbergin ja Mannerheimin. Veljensä oli omasta mielestään parempi ihmisenä, koska hän oli viestimiehenä sodassa.
Kaikki olivat kersantteja arvoltaan joten tuohan aiheutti riitaa työporukassa.
Hän oli joutunut Kaamasesta palamaan takaisin, koska vaarini oli jättänyt hänen hevosen Lemmenjoen savottakämpälle ja sanonut, että : HAE VAIN IHAN ITTE HEVOSES KERTA SINNE SEN JÄTIT!
Kyllä täällä on saamelaisten puolia pidetty vaikka FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SEKIN ON KUNNIAN LOUKKAUS!Äitini isä eli minun kunniattoman Holon vaari oli jäänyt eläkkeelle, kun minä kunniaton Holo olen syntynyt.
He möivät Puutteen tilaan ja olis kai heidän lapset saaneet tuon ostaa jos olisivat halunneet.
Minun kunniattoman Holon omat vanhemmat lähtivät minun kanssa Ruotsiin töihin.
Äitini vanhemmat halusivat lähteä meidän kanssa Ruotsiin. Isäni oli ollut töissä vaarilla ja he halusivat vuorostaan auttaa minun omia vanhempia ja minä olen ollut mummolassa hoidossa, kun minun omat vanhemmat olivat töissä.
Mummolassa olis saaneet kaikki heidän lasten lapset hoidossa, koska vaari oli kotona ja mummo kävi osa-aika siivoojana Korsnäs Marman tehtaalla.
Tämäkin on ollut kunnian loukkaus FB kunniallisten mielestä, mutta minun oma vaarini nukkui pois, kun minä olin täyttänyt 3vuotta. Hänellä oli sydän vika ja hän oli saanut SYDÄN KOHTAUKSEN pikkusta ennen Ivaloa ja hän ei selvinnyt siitä enään.
Kunnian loukkaus tuokin on FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ! - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Äitini isä eli minun kunniattoman Holon vaari oli jäänyt eläkkeelle, kun minä kunniaton Holo olen syntynyt.
He möivät Puutteen tilaan ja olis kai heidän lapset saaneet tuon ostaa jos olisivat halunneet.
Minun kunniattoman Holon omat vanhemmat lähtivät minun kanssa Ruotsiin töihin.
Äitini vanhemmat halusivat lähteä meidän kanssa Ruotsiin. Isäni oli ollut töissä vaarilla ja he halusivat vuorostaan auttaa minun omia vanhempia ja minä olen ollut mummolassa hoidossa, kun minun omat vanhemmat olivat töissä.
Mummolassa olis saaneet kaikki heidän lasten lapset hoidossa, koska vaari oli kotona ja mummo kävi osa-aika siivoojana Korsnäs Marman tehtaalla.
Tämäkin on ollut kunnian loukkaus FB kunniallisten mielestä, mutta minun oma vaarini nukkui pois, kun minä olin täyttänyt 3vuotta. Hänellä oli sydän vika ja hän oli saanut SYDÄN KOHTAUKSEN pikkusta ennen Ivaloa ja hän ei selvinnyt siitä enään.
Kunnian loukkaus tuokin on FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ!Minun kunniattoman Holon oma vaarini oli kuulemma hyvä luonteinen sekä ihmis rakas.
Hänellä oli elämän kokemusta Jalasjärveltä josta hän oli syntyjään.
Sieltä hän oli nuorena miehenä mennyt Petsamoon, kun Petsamo kuului Suomelle.
Siellä hän tapasi mummoni ja he menivät Presidentin luvalla naimisiin.
Molemmat olivat tuolloin ISÄTTÖMIÄ, mutta Presidentti oli tullut Petsamoon vierailulle.
Vaarini oli myös uskovaisesta perheestä ja heillä EI TEHTY SYNTIÄ vaikka mummoni olikin SYNNISTÄ SAANUT ALKUNSA.
Minun omat vanhemmatkin on MARSSITETTU VIHILLE, kun oli selvinnyt, että SYNTIÄ ON TEHTY JOTEN EI MUUTA, KUIN VIHILLE VAAN!
Minä olin ainut meistä joka olin sentään siunattu, koska omat vanhempani olivat molemmat langenneet syntiin ja näin loukanneet kunnioita, mutta kunnia kuuluu minulle koska minun molemmat omat mummot ja vaarit loukkasivat minun kunnioita!
Vaari sano minulle, että : Vaari on niin monet sodat käynyt jo joten en minä kyllä enään voi kuolla!
Televisiosta tuli uutissa jostain sodasta ja minä leikin omia leikkejä, mutta satuin näkemään ne uutiset vahingossa. Olen ollut 1-2vuotias ja minä järkytyin, koska näky kuolleita verisiä ihmisiä. Aloin itkemään ja vaarilla otti SYRÄMMESTÄ joten me lähettiin hänen kanssa nukkumaan. Uutisia katsottu mummolassa jos minä olin siellä illalla, koska vaarilla otti SYRÄMMESTÄ.
Me mentiin nukkumaan vaarin kanssa, kun uutiset alko.
Minä kunniaton Holo en vieläkään katso enkä lue sotaan liittyviä uutisia, koska sodissa ihmisten henget ei ole paskaankaan arvoisia.
Ei heidän olis edes pakko noudattaa määräystä jos he eivät haluais, koska ei MAIDEN JOHTAJAT SENTÄÄN MITÄÄN JUMALIA OLE!
Putin olis voinut painua itse ETULINJASSA, mutta eipä häntä yhdessäkään sodassa ole näkynyt sotimassa.
Ukrainan presidentin lentokonetta oli vissiin yritetty ampua droonilla alas, kun oli Norjasta ollut menossa takaisin.
Hänkin on puhaltanut rahoja taivaan tuuliin joita Suomikin on antanut, mutta ei sitä rauhaa ole vieläkään tullut.
Ukrainahan on teoriassa hyökännyt Suomeenkin, mutta ei tuokaan kiinnosta Suomen Presidenttiä vaikka hänkin on FB KUNNIALLINEN joka ei tee mitään virheitä!
Häntä ei edes huoleta vaikka drooni voi yhtä hyvin ampua lentokoneen alas jolla hän matkustaa vaimonsa kanssa.
Hänellä ei ole minkäänlaisia välejä Putinin kanssa, mutta on kyllä kokoajan nokkimassa tuossa asiassa.
Paljonko lie maksaa nuo Presidentti Stubbin ja hänen oman valitseman vaimonsa matkustelut ympäri maailmaa ja mitään ei ole saanut aikaan.
Golfia pelannut Trumpin kanssa ja puhunu Suomen kansan äänillä ja meillä ole edes tietoa, että mitä paskaa hän jauhattaa FB KUNNIALLISENA KUNNIA PASKANA! - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minun kunniattoman Holon oma vaarini oli kuulemma hyvä luonteinen sekä ihmis rakas.
Hänellä oli elämän kokemusta Jalasjärveltä josta hän oli syntyjään.
Sieltä hän oli nuorena miehenä mennyt Petsamoon, kun Petsamo kuului Suomelle.
Siellä hän tapasi mummoni ja he menivät Presidentin luvalla naimisiin.
Molemmat olivat tuolloin ISÄTTÖMIÄ, mutta Presidentti oli tullut Petsamoon vierailulle.
Vaarini oli myös uskovaisesta perheestä ja heillä EI TEHTY SYNTIÄ vaikka mummoni olikin SYNNISTÄ SAANUT ALKUNSA.
Minun omat vanhemmatkin on MARSSITETTU VIHILLE, kun oli selvinnyt, että SYNTIÄ ON TEHTY JOTEN EI MUUTA, KUIN VIHILLE VAAN!
Minä olin ainut meistä joka olin sentään siunattu, koska omat vanhempani olivat molemmat langenneet syntiin ja näin loukanneet kunnioita, mutta kunnia kuuluu minulle koska minun molemmat omat mummot ja vaarit loukkasivat minun kunnioita!
Vaari sano minulle, että : Vaari on niin monet sodat käynyt jo joten en minä kyllä enään voi kuolla!
Televisiosta tuli uutissa jostain sodasta ja minä leikin omia leikkejä, mutta satuin näkemään ne uutiset vahingossa. Olen ollut 1-2vuotias ja minä järkytyin, koska näky kuolleita verisiä ihmisiä. Aloin itkemään ja vaarilla otti SYRÄMMESTÄ joten me lähettiin hänen kanssa nukkumaan. Uutisia katsottu mummolassa jos minä olin siellä illalla, koska vaarilla otti SYRÄMMESTÄ.
Me mentiin nukkumaan vaarin kanssa, kun uutiset alko.
Minä kunniaton Holo en vieläkään katso enkä lue sotaan liittyviä uutisia, koska sodissa ihmisten henget ei ole paskaankaan arvoisia.
Ei heidän olis edes pakko noudattaa määräystä jos he eivät haluais, koska ei MAIDEN JOHTAJAT SENTÄÄN MITÄÄN JUMALIA OLE!
Putin olis voinut painua itse ETULINJASSA, mutta eipä häntä yhdessäkään sodassa ole näkynyt sotimassa.
Ukrainan presidentin lentokonetta oli vissiin yritetty ampua droonilla alas, kun oli Norjasta ollut menossa takaisin.
Hänkin on puhaltanut rahoja taivaan tuuliin joita Suomikin on antanut, mutta ei sitä rauhaa ole vieläkään tullut.
Ukrainahan on teoriassa hyökännyt Suomeenkin, mutta ei tuokaan kiinnosta Suomen Presidenttiä vaikka hänkin on FB KUNNIALLINEN joka ei tee mitään virheitä!
Häntä ei edes huoleta vaikka drooni voi yhtä hyvin ampua lentokoneen alas jolla hän matkustaa vaimonsa kanssa.
Hänellä ei ole minkäänlaisia välejä Putinin kanssa, mutta on kyllä kokoajan nokkimassa tuossa asiassa.
Paljonko lie maksaa nuo Presidentti Stubbin ja hänen oman valitseman vaimonsa matkustelut ympäri maailmaa ja mitään ei ole saanut aikaan.
Golfia pelannut Trumpin kanssa ja puhunu Suomen kansan äänillä ja meillä ole edes tietoa, että mitä paskaa hän jauhattaa FB KUNNIALLISENA KUNNIA PASKANA!Minä kunniaton Holo kävin tarkistamassa niin kyllä Alexander Stubb on ollut vuonna 2014 Suomen pääministeri eli FB KUNNIALLINEN KUNNIA PASKA!
En ollut kyllä minä tuo joka tuon PASKAN KUVAN OLI FB:HEN LAITTANUT JA ROUVA LAGERI OLI OIKEIN FB KUNNIALLISEN KUNNIA PASKANA KOMMENTOINUT SITÄ KUVAA JA INARIN KUNNAN SIVISTYSPALVELUIDEN SIHTEERINÄ KEHTAA VIELÄ SYYTTÄÄ MINUA KUNNIATONTA HOLOA!
Opettaja vielä saamelaisia opettanut ja minun pitäis kunnioita, kun hän on OPETTANUT KÄYMÄÄN INARIN KUNNASSA SYNTYNEITÄ PASKALLA!
Tuo on kyllä paskan vale, koska täällä on osattu paskantaa ennen, kuin ARVON FB KUNNIALLINEN FB KUNNIA PASKA OPETTAJATAR LAMPINEN ON EDES INARIN KUNNASTA KUULLUT!
Hänenkin olis kyllä kannattanut kuunnella mitä hänen kaverinsa hänelle aikoinaan sanoi.
Minä kunniaton Holo olin hänen kaveri joskus nuorena tyttösenä, kun me käveltiin Ivalon raitilla ja istuttiin välillä rivissä TYÖVOIMATOIMISTON LIHATISKILLÄ!
ME OLTIIN MUKAVIA, ETTÄ ME EI PÄÄSTETTY MANTA-KOULULAISIA LIHATISKILLE.
Ei me syrjitty heitä vaan he pääsivät sentään KORVAUKSENA ANGELIN POIKIEN AUTOJEN KYYTIIN! He pääsivät sentään lämpimään, kun me istuttiin PERSEET JÄÄSSÄ LIHATISKILLÄ!
Minun piti olla Ruotsissa asuvan serkkuni isän puolen serkun kaveri, mutta hän ei halunnut olla minun kaveri joten hän alko minun kaveriksi.
Eihän tuo meitä tietenkään enään haittaa, koska ei hän suostunut tälläkään kertaa päästämään meidän yhteistä Ruotsin serkkua kotiaan kylään!
Edellisellä kertaa me oltiin Inarissa Näkkäläjärven kaupassa käymässä niin hän laitto viestin, kun oltiin lähdössä pois Inarista, että : Tulkaa Inari Hotelliin niin minä tarjoan teille aamupalan!
Minä sanoin, että : Kello on 12:sta ja me ollaan herätty jo monta tuntia sitten sekä juotu monet aamukahvit sekä syöty aamupalat niin lounas aikaan hullu serkkus tarjoaa aamupalaa TÖISSÄ!
Ei menty vaan minä sanoin, että : Nyt ajetaan tuonne DIGITAN MASTOLLE, koska se menee hyvästä SEITASTA JA SIELTÄ NÄKEE SENTÄÄN KAIKKI!
Serkkuni isä eli minun oman tätini mies kuului meidän yhteen suureen PERHEESEEN.
Tätini oli Kaamasen Postissa töissä ja hoiteli siinä sivussa LENNÄTTIMEN PUHELINVAIHDETTA. Hänen mies oli siellä Lennättimellä myös töissä, mutta he vetivät PUHELINLANKOJA PITKIN METSIÄ.
Eihän tässä kunnassa olis mitään yhteyksiä jos niitä ei olis aikoinaan vedetty, mutta FB KUNNIALLISISTA SÄHKÖTKIN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!
Heidän mielestä sähkötkin pitää katkasta, koska ne ovat yksi suuri ongelma ja jos ei olis sähköjä niin ei olis myöskään ONGELMIA! - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä kunniaton Holo kävin tarkistamassa niin kyllä Alexander Stubb on ollut vuonna 2014 Suomen pääministeri eli FB KUNNIALLINEN KUNNIA PASKA!
En ollut kyllä minä tuo joka tuon PASKAN KUVAN OLI FB:HEN LAITTANUT JA ROUVA LAGERI OLI OIKEIN FB KUNNIALLISEN KUNNIA PASKANA KOMMENTOINUT SITÄ KUVAA JA INARIN KUNNAN SIVISTYSPALVELUIDEN SIHTEERINÄ KEHTAA VIELÄ SYYTTÄÄ MINUA KUNNIATONTA HOLOA!
Opettaja vielä saamelaisia opettanut ja minun pitäis kunnioita, kun hän on OPETTANUT KÄYMÄÄN INARIN KUNNASSA SYNTYNEITÄ PASKALLA!
Tuo on kyllä paskan vale, koska täällä on osattu paskantaa ennen, kuin ARVON FB KUNNIALLINEN FB KUNNIA PASKA OPETTAJATAR LAMPINEN ON EDES INARIN KUNNASTA KUULLUT!
Hänenkin olis kyllä kannattanut kuunnella mitä hänen kaverinsa hänelle aikoinaan sanoi.
Minä kunniaton Holo olin hänen kaveri joskus nuorena tyttösenä, kun me käveltiin Ivalon raitilla ja istuttiin välillä rivissä TYÖVOIMATOIMISTON LIHATISKILLÄ!
ME OLTIIN MUKAVIA, ETTÄ ME EI PÄÄSTETTY MANTA-KOULULAISIA LIHATISKILLE.
Ei me syrjitty heitä vaan he pääsivät sentään KORVAUKSENA ANGELIN POIKIEN AUTOJEN KYYTIIN! He pääsivät sentään lämpimään, kun me istuttiin PERSEET JÄÄSSÄ LIHATISKILLÄ!
Minun piti olla Ruotsissa asuvan serkkuni isän puolen serkun kaveri, mutta hän ei halunnut olla minun kaveri joten hän alko minun kaveriksi.
Eihän tuo meitä tietenkään enään haittaa, koska ei hän suostunut tälläkään kertaa päästämään meidän yhteistä Ruotsin serkkua kotiaan kylään!
Edellisellä kertaa me oltiin Inarissa Näkkäläjärven kaupassa käymässä niin hän laitto viestin, kun oltiin lähdössä pois Inarista, että : Tulkaa Inari Hotelliin niin minä tarjoan teille aamupalan!
Minä sanoin, että : Kello on 12:sta ja me ollaan herätty jo monta tuntia sitten sekä juotu monet aamukahvit sekä syöty aamupalat niin lounas aikaan hullu serkkus tarjoaa aamupalaa TÖISSÄ!
Ei menty vaan minä sanoin, että : Nyt ajetaan tuonne DIGITAN MASTOLLE, koska se menee hyvästä SEITASTA JA SIELTÄ NÄKEE SENTÄÄN KAIKKI!
Serkkuni isä eli minun oman tätini mies kuului meidän yhteen suureen PERHEESEEN.
Tätini oli Kaamasen Postissa töissä ja hoiteli siinä sivussa LENNÄTTIMEN PUHELINVAIHDETTA. Hänen mies oli siellä Lennättimellä myös töissä, mutta he vetivät PUHELINLANKOJA PITKIN METSIÄ.
Eihän tässä kunnassa olis mitään yhteyksiä jos niitä ei olis aikoinaan vedetty, mutta FB KUNNIALLISISTA SÄHKÖTKIN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!
Heidän mielestä sähkötkin pitää katkasta, koska ne ovat yksi suuri ongelma ja jos ei olis sähköjä niin ei olis myöskään ONGELMIA!Riikka Purrakin valtiovaraministerinä ja vielä FB kunniallisena KUNNIA PASKANA valehteli, että Suomessa ei voi polttoaineen hintoja laskea koska VALTIOLLA EI RAHAA!
Milläs rahalla Presidentti vaimonsa kanssa oikein matkustelee jos SUOMEN VALTIOLLA EI OLE RAHAA!
Onkohan heillä joku rajaton maailmanpankin LUOTTOKORTTI jolla he maksaa kaikki laskut!
FB kunnialliset KUNNIA PASKAT KUNNOSTAUTUU!
Rajat kiinni ja ulkomaalaiset ulos maasta, koska koko maailma kuolee nauruun Suomen FB KUNNIALLISTEN KUNNIA PASKOJEN KANSSA!
Olis ehkä kannattanut vain niellä ne vittuilut ja jättää kunnian loukkaus rikosilmoitukset tekemättä! - Anonyymi00010UUSI
Minun kunniattoman Holon toiminimen nimi on omat ETUNIMET ja työntekijä ei uskonut minua, kun minä sanoin, että : Et sinä voi olla minulla töissä!
Hän loukkasi suoraan minun kunniaa, koska hän ei ollut minun oma äiti, isä, lapsi eikä edes puoliso!
Ei minun oma äiti voinut pakottaa edes minua ottamaan töihin ihmistä joka kävi suoraan minun kunnian päälle!
Minulla on oikeus saada korvauksia ansionmenetyksistä, mutta FB kunnialliset vaativat kunnioittamaan myös häntä, koska hän on myös FB kunniallinen KUNNIA PASKA!
Minulle annettiin puhelimessa ohjeet, että minun pitää perustaa Helsingissä PRH toimistolla toiminimi ja laittaa omat ETUNIMET YRITYKSEN NIMEKSI.
Valtiolta kai nuo ohjeet oli annettu, koska toiminimi on henkilökohtainen ja hän jonka nimellä tuo on HÄN JOTA KUNNIOITETAAN, mutta jos et kunnioita niin sinä maksat TÖRKEÄSTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSESTA JA EI AUTA SANOA, ETTÄ : MINÄ EN TIENNYT/ MINULLA ON LUKIHÄIRIÖ!
Ei voi olla niin TYHMÄ, että EI tiedä ihmisen nimeä jolle on VÄÄNTÄNYT ITSENSÄ VÄKISIN TÖIHIN! - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minun kunniattoman Holon toiminimen nimi on omat ETUNIMET ja työntekijä ei uskonut minua, kun minä sanoin, että : Et sinä voi olla minulla töissä!
Hän loukkasi suoraan minun kunniaa, koska hän ei ollut minun oma äiti, isä, lapsi eikä edes puoliso!
Ei minun oma äiti voinut pakottaa edes minua ottamaan töihin ihmistä joka kävi suoraan minun kunnian päälle!
Minulla on oikeus saada korvauksia ansionmenetyksistä, mutta FB kunnialliset vaativat kunnioittamaan myös häntä, koska hän on myös FB kunniallinen KUNNIA PASKA!
Minulle annettiin puhelimessa ohjeet, että minun pitää perustaa Helsingissä PRH toimistolla toiminimi ja laittaa omat ETUNIMET YRITYKSEN NIMEKSI.
Valtiolta kai nuo ohjeet oli annettu, koska toiminimi on henkilökohtainen ja hän jonka nimellä tuo on HÄN JOTA KUNNIOITETAAN, mutta jos et kunnioita niin sinä maksat TÖRKEÄSTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSESTA JA EI AUTA SANOA, ETTÄ : MINÄ EN TIENNYT/ MINULLA ON LUKIHÄIRIÖ!
Ei voi olla niin TYHMÄ, että EI tiedä ihmisen nimeä jolle on VÄÄNTÄNYT ITSENSÄ VÄKISIN TÖIHIN!Kyllä Suomen valtio voi tarvittaessa määrätä perustamaan YRITYKSEN SEKÄ OHJEISTAMAAN MITEN TOIMITAAN, koska YRITTÄJÄT EIVÄT ITSEKKÄÄN TOIMI AINA REHELLISESTI!
Konkurssit on KUNNIAN LOUKKAUKSIA JOTKA AIHEUTTA TOISILLE YRITTÄJILLE MAINE HAITTAA, MUTTA MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN FB KUNNIALLISTEN VÄITTÄMÄN MUKAAN AINUT KOKO SUOMESSA JOKA ON TEHNYT KONKURSSIN!
En ole kehannut edes velkojilta kysyä, että : Miksi teillä pitää olla monta sataa työntekijää töissä perimässä minun velkoja, koska EI SUOMESSA OLE MUITA JOTKA ON TEHNEET KONKURSSIN, KUIN MINÄ.
Minulla on sentään 8 FB KUNNIALLISTA KUNNIA PASKA TODISTAJAA!
Ei Suomessa ole muita asukkaitakaan, kuin minä Kunniaton Holo ja mieheni Justus joka aina välillä ilmoittaa, että : MINÄ OLEN ELOSSA!
Isäni ja veljeni sekä äitini kissa on tietenkin ovat myös elossa! Äitikin välillä kun hän on kotona!
Kaikki toiset ovat muuttaneet SOMEEN eli he ovat FB KUNNIALLISIA KUNNIA PASKOJA!
Kauhean sotkun ovat kyllä FB kunnialliset kunnia paskat saaneet aikaan!
Justuksen pojat kyllä kävivät taas tuossa leikkikentällä huutamassa VITTUA!
Eihän Justuksen pojat kyllä FB:SSÄ ole vaan pikku Holo kerto kilttinä tyttönä äidilleen, että he ovat TIK TOKISSA!
Nuoret eivät kuulemma kunnioita Sebastian Tynkkystä joka on kuulemma SOMESTA SAANUT LUKUISIA KANSAN KIIHOTUS TUOMIOITA JA HÄN ON VIELÄ FB KUNNIALLINEN KUNNIA PASKA EUROOPAN PARLAMENTIN JÄSEN!
Kansa on äänestänyt häntä, mutta en minä kunniaton Holo tuommosia TYNKKYSIÄ ÄÄNESTÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101501Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja143703Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40581Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö205564Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540