Nimimerkki Martta kirjoitti tässä taannoin jollekin, että
"Syötätkö kissalle sheboja ja purkkiruokaa? Munuaisvika ehkä siitä syystä, ja aika mahdotonta parantaa."
Onko totta ja faktaa? Jos, niin mikä nimenomaan mössössä aiheuttaa munuaisvikaa? Onko kuivapavut eli siis ne nappulat terveellisempiä?
Martta ! ...kissan purkkiruoasta munuaisvikaa???
2
377
Vastaukset
mun mielest
Kirjoittanut: kissanainen 29.7.2005 klo 21.10
luulempa,että kultainen keskitie on paras ratkaisu.liiasta raksujen syönnistä taas voi tulla virtsakiviä(ei ole pelkkä leikattujen kollien ongelma,kuten moni luulee).eli tasapainosesti kumpiakin.mul on sellai,et raksui on kokoajan kupis ja sit annan pari kertaa päiväs "latzia". pirskattia ja biorionia annan myös ravinnon lisäksi.kannattaa ostaa ainakin raksut eläinkaupasta,vaikka ovatkin kalliimpia.ne ovat moninverroin terveellisempiä,kuin päivittäistavarakauppojen ruoat ja antavat näin pidemmän ja terveellisemmän elämän.mene lemmikkiexpressin sivuille käymään,jos haluat laadukasta ravintoa halvemmalla.ruokakauppojen ruoat tehdään yleensä teurasjätteestä.en edes halua tietää,että mitä kaikkea sinne on mukaan jauhettu.lisäksi niissä ei ole läheskään tarpeeksi ravintoaineita.viljaa ja kaikkea muuta kyllä senkin edestä.lisäys
Kirjoittanut: kissanainen 29.7.2005 klo 21.16
niin siis en tiedä,et onko faktaa "latzin" kohdalla,eli jos joku tietää,ni muaki kiinnostas.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834