Odotatte vierasta ja rapusta kuuluu ääniä. Riennätte avamaan jo ovea valmiiksi ja siellä on tuiki tuntematon naapuriin menijä.
Minulla kerran kävi niin. Tokikin tuumasin siihen, että kantsii varoa. KRP kävi siellä eilen. On naapurin vieras saattanut kysellä hieman
>Simiti<
Onko teillä käynyt näin...
40
163
Vastaukset 40
- Anonyymi00001
Ei, mutta joku toisen kerroksen asukas tuli kerran portaissa vastaan. Kierähdin kuin ninja kaiteen taakse piiloon.
En kyllä muista vuoteen 1999, kun viimeksi asuin kerrostalossa. Taisin kyllä odottaa ovikellon soivan. Ei mulla yleensä kylässä käynytkään, kun vanhemmat tai poikaystävä.
- Anonyymi00002
Vanhemmat kävi tuomassa rahaa ja ruokaa, ja poikaystävä kävi pa ne massa, ja häipyi nopeaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vanhemmat kävi tuomassa rahaa ja ruokaa, ja poikaystävä kävi pa ne massa, ja häipyi nopeaan.
Joo homot vain homojen kanssa, joten ei kannata lähestyä minua!
- Anonyymi00004
Itsehän myin velattoman omakotitalon ja muutin kerrostaloyhtiöön, kun kroppa ei enää ole huippukunnossa.
>Simiti< Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei niillä ole koskaan ollut rahaa lahjoittaa. Ja poikaystäväkin pani vieraita mielummin.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itsehän myin velattoman omakotitalon ja muutin kerrostaloyhtiöön, kun kroppa ei enää ole huippukunnossa.
>Simiti<Juu, joudun se minäkin vielä joku päivä muuttamaan pienempään kotiin. Mielummin luhtitalo tai rivari ja 1 kerros. Mun liikuntakyky heikkenee jo nyt välillä ihan merkittävästi. Rolla ja kepit silloin apuna. Kädet on välillä puoli halvaantuneet.
10 vuotta ja alan olee aika selvä liikuntarajoitteinen joka ei enää omakotitalon kuvioita pysty ylläpitämään. Fakta.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, joudun se minäkin vielä joku päivä muuttamaan pienempään kotiin. Mielummin luhtitalo tai rivari ja 1 kerros. Mun liikuntakyky heikkenee jo nyt välillä ihan merkittävästi. Rolla ja kepit silloin apuna. Kädet on välillä puoli halvaantuneet.
10 vuotta ja alan olee aika selvä liikuntarajoitteinen joka ei enää omakotitalon kuvioita pysty ylläpitämään. Fakta.Mulla on selkeitä toiminnallisia hetmoston oireita FND. Niitä lääkäri ei edes osannu miettiä mutta mä osaan. Kun niitä on. Ja ne vaikeuttaa arkea toisinaan paljon, toisinaan ei oikeen ollenkaan.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, joudun se minäkin vielä joku päivä muuttamaan pienempään kotiin. Mielummin luhtitalo tai rivari ja 1 kerros. Mun liikuntakyky heikkenee jo nyt välillä ihan merkittävästi. Rolla ja kepit silloin apuna. Kädet on välillä puoli halvaantuneet.
10 vuotta ja alan olee aika selvä liikuntarajoitteinen joka ei enää omakotitalon kuvioita pysty ylläpitämään. Fakta.Sinälläänhän mun ei tarvi myydä mitään, vain pakata tavarani ja muuttaa pois täältä. Mieshän tämän talon omistaa ja varmasti myös tähän jää, vaikka minä pois muuttaisinkin ihan mistä tahansa syystä.
Sitten kun se päivä koittaa, hyvin mahdollista että jatketaan kaveri pohjalla ja molemmat keskittyy perhe-elämästä omaan elämään. Siihen suuntaan kaikki ennusmerkit menee. Ja minulle se on okei. Miehestä en osaa sanoa, kun ei tuo puhu eikä varmaan mietikkään kuin päivän kerrallaan.
Mutta nyt menen vielä aina kun pystyn tukka hulmuten talossa ja puutarhassa. 😀👍- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sellasia ne poikaystävät on. Käyvät panemassa ja häipyvät sitten nopeaan. Onneksi sentää vanhemmat jäivät kahville ja pitämään seuraa.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sellasia ne poikaystävät on. Käyvät panemassa ja häipyvät sitten nopeaan. Onneksi sentää vanhemmat jäivät kahville ja pitämään seuraa.
Eikun se kävi syömässä ja lähti panemaan muualle. Meni ihan väärin sun oletus nyt.
Vanhemmat on mulla ihanat, rakastan. ❤️Tökstöksnöö kirjoitti:
Eikun se kävi syömässä ja lähti panemaan muualle. Meni ihan väärin sun oletus nyt.
Vanhemmat on mulla ihanat, rakastan. ❤️Mä olen nuirena osannu jotenkin valita niitä tyhmempiä miehiä, silleen tunnetaidoiltaan. Muuten on voinu olla näppäriä mutta emootiot on ollu jotenkin vammautuneet. Taito se on sekin.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä olen nuirena osannu jotenkin valita niitä tyhmempiä miehiä, silleen tunnetaidoiltaan. Muuten on voinu olla näppäriä mutta emootiot on ollu jotenkin vammautuneet. Taito se on sekin.
Kai se on itelläkin ollu lapsellisuutta olettaa, että kun minä tunteilen niin toinenkin. Sekottanu jotenkin sen ettei yksilöiden tunteet ole sama yksikkö, vaan kummallakin on oma yksikkö. Ja toinen ehkä tykkää oikeasti, toinen leikisti.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Syvemmässä analyysissä vanhemmat olivat kylässä ensin, ja istuivat kahvipöydässä, koska heidät mainittiin ensin. Sitten tuli viimeiseksi mainittu poikaystävä todeten:
- Moi, olen Pera. Tulin vain panemaan, eikä mene kuin yksi minuutti.
Todella lyhyen panon jälkeen, Pera lähti sanomatta sanaakaan.
Ei vanhemmat sitten kahvipöydässä sanoneet mitään, että ovat ylpeitä tai jotain? Tökstöksnöö kirjoitti:
Kai se on itelläkin ollu lapsellisuutta olettaa, että kun minä tunteilen niin toinenkin. Sekottanu jotenkin sen ettei yksilöiden tunteet ole sama yksikkö, vaan kummallakin on oma yksikkö. Ja toinen ehkä tykkää oikeasti, toinen leikisti.
Ja mun kohdalla useampi mies on tykänny enemmän leikisti, kun oikeasti. Nähny tilaisuuden höynäyttää lapsellista romantikkoa.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Syvemmässä analyysissä vanhemmat olivat kylässä ensin, ja istuivat kahvipöydässä, koska heidät mainittiin ensin. Sitten tuli viimeiseksi mainittu poikaystävä todeten:
- Moi, olen Pera. Tulin vain panemaan, eikä mene kuin yksi minuutti.
Todella lyhyen panon jälkeen, Pera lähti sanomatta sanaakaan.
Ei vanhemmat sitten kahvipöydässä sanoneet mitään, että ovat ylpeitä tai jotain?Onpa kaukaa haettu stoori. Ei osu. Keksi uus.
- Anonyymi00010
Tökstöksnöö kirjoitti:
Onpa kaukaa haettu stoori. Ei osu. Keksi uus.
Kirjaimellinen tulkinta. Sinun uusintaversio vaatii arvauksia ja oletuksia.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kirjaimellinen tulkinta. Sinun uusintaversio vaatii arvauksia ja oletuksia.
En jaksa näitä lapsellisia juttuja taas. Mä kyllä osaan ja kehtaan kertoa suoraan miten mikäkin menee tai on menny. En tarvi mitään mielikuvitus tarinoita kertomaan.
Tökstöksnöö kirjoitti:
En jaksa näitä lapsellisia juttuja taas. Mä kyllä osaan ja kehtaan kertoa suoraan miten mikäkin menee tai on menny. En tarvi mitään mielikuvitus tarinoita kertomaan.
Mähän en ole koskaan ollut hyvä löytämään ihan erinomaisia miehiä suhteisiin, vaan mä olen aina ollut erinomainen sopeutumaan. Ja se on nyt sitten tehnyt sen, etten enää sopeudukkaan kun se ei anna mulle enää mitään.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mähän en ole koskaan ollut hyvä löytämään ihan erinomaisia miehiä suhteisiin, vaan mä olen aina ollut erinomainen sopeutumaan. Ja se on nyt sitten tehnyt sen, etten enää sopeudukkaan kun se ei anna mulle enää mitään.
Mä olisin kyllä itte ollut erinomainen mies, mutta eihän se paljon auta tässä skenaariossa. 😅
- Anonyymi00014
Tökstöksnöö kirjoitti:
10 vuotta ja alan olee aika selvä liikuntarajoitteinen joka ei enää omakotitalon kuvioita pysty ylläpitämään. Fakta.Eikö mieluummin kerrostalon 1. kerros? Rappukäytävä näet tuo turvaa ja rivitalossa on usein lumityöt yms riesana ja talous kuralla, luhtitaloissa epämääräisiä hiippareita kytiksellä.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikö mieluummin kerrostalon 1. kerros? Rappukäytävä näet tuo turvaa ja rivitalossa on usein lumityöt yms riesana ja talous kuralla, luhtitaloissa epämääräisiä hiippareita kytiksellä.
Ei vuokralla tarvi lumitöitä tehdä. Ei rivarissa eikä luhtitalossa. 🙂👍
Oman portaan edustan voi lakaista ja hiekottaa, jos huvittaa. Mutta huoltohan sen vuokrakohteissa hoitaa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Oman portaan edustan voi lakaista ja hiekottaa, jos huvittaa. Mutta huoltohan sen vuokrakohteissa hoitaa.Ja ei minua pelota. Olen asunu metikössä vuosia ja yksinkin ollut.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja ei minua pelota. Olen asunu metikössä vuosia ja yksinkin ollut.
En tykkää haisevista kerrostalokäytävistä. Mielummin luhtitalo ja rivari, oma ulko-ovi suoraan ulos, ei rappukäytävään. Ja maantasalla jotta heikoillakin päivillä kykenee kulkemaan ilman portaita ja hissejä.
Tökstöksnöö kirjoitti:
En tykkää haisevista kerrostalokäytävistä. Mielummin luhtitalo ja rivari, oma ulko-ovi suoraan ulos, ei rappukäytävään. Ja maantasalla jotta heikoillakin päivillä kykenee kulkemaan ilman portaita ja hissejä.
Pieni terassi olis kiva mihin laittaa kasvulaatikoihin vähän tomaattia, kurpitsaa, salaattia, kukkia. Puutarhakalusteita. Semmonen kiva viihtyisä kesäolkkari mitä näperrellä.
- Anonyymi00015
Tökstöksnöö kirjoitti:
Itse kuselle haiseva umpijuntti sekoilee
Anonyymi00015 kirjoitti:
Itse kuselle haiseva umpijuntti sekoilee
Se on hyvä jos sulla ei hajuaisti toimi. Mulla se on yliherkkä. Tuskin pystyt samaistumaan.
- Anonyymi00018
Tökstöksnöö kirjoitti:
Oman portaan edustan voi lakaista ja hiekottaa, jos huvittaa. Mutta huoltohan sen vuokrakohteissa hoitaa.Kyllä se huolto hoitaa ihan omistusosakkeissakin.
>Simiti< - Anonyymi00019
Tökstöksnöö kirjoitti:
Se on hyvä jos sulla ei hajuaisti toimi. Mulla se on yliherkkä. Tuskin pystyt samaistumaan.
Syö huora paskaasi.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä se huolto hoitaa ihan omistusosakkeissakin.
>Simiti<Vain, jos sellainen on taloyhtiön toimesta palveluna ostettu. Rivari osake jossa asuin paritalo muodostelmassa, meillä ei ollut asunto-osakeyhtiössä ostettu, joten asukkaat teki vuorotellen talvityöt ja ajeli nurmet. Muut tehtiin talkoilla, maalaukset yms.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Syö huora paskaasi.
Älä tyrkytä tapojasi ja omaa titteliäsi mulle.
- Anonyymi00022
Tökstöksnöö kirjoitti:
Vain, jos sellainen on taloyhtiön toimesta palveluna ostettu. Rivari osake jossa asuin paritalo muodostelmassa, meillä ei ollut asunto-osakeyhtiössä ostettu, joten asukkaat teki vuorotellen talvityöt ja ajeli nurmet. Muut tehtiin talkoilla, maalaukset yms.
Ikävä juttu. Silloin on sama missä työleirillä asuu. Tässä taloyhtiössä kaikki työt tekee taloyhtiön tyypit.
>Simiti<
- Anonyymi00005
Voi kuule gubbe täällä järjen hylkäämässä tylsyyden pihatossa riittää tavallinen liikkuva partio siihen, että puoli kylää tulee torille maleksimaann ja tuijottelemaan. Kieltämättä minäkin odottaen sitä päivää kun voi huudella oo leeo leo leo lee, meeppä kertoileen. Kun puhut heti totta autat ittiäs ny on aika ajatella sinun omaa etua
- Anonyymi00006
Guben hokija on narsisti ja vähä-älyinen umpijuntti.
- Anonyymi00007
Hoen persenaamana guppea. Olenhan seksuaalisuuttani etsivä kersahomo persu homoperheestä.
- Anonyymi00011
Voi teitä. Monenlaisia ihmiskohtaloita on. Itseäni harmitti aikoinaan, kun Katja vainaa kuoli.
Tuo gupen hokija on todella vajaa idiootti. Ihan kuin vammanaama osaamaton hallitus ja osaamaton irvihevoshammas presidentti.
Ulisevat vammanaamatrollit laittavat rahat mielummin mafiaukreille, kuin omalle kansalle. - Anonyymi00013
Naapurit ja KRP, minullakin kävi jotain opiskelijanuoria joskus eräskin yritti jopa puukollakin huitoa, tökkäsin sen tiiliseinään ja pamautin oven kiinni.
Joskus niin, opiskelija-asunoissa yleensä on levotonta... kerran kävi KRP ovella kyselemässäj jotain minä kysyin miksi oikein Keskusrikospoliisi? Sanoivat että no meidän partio sattui olemaan lähinnä.. Ei ole käynyt. Ei ole rappua, eikä rappukäytävää.
- Anonyymi00016
Turvallisuussyistä en milloinkaan avaa ovea etukäteen, vasta sitten kun ovikelloa kilkutellaan. Silloinkin teen vielä tarkastuksen ovisilmästä. Vaikka on rappuun ovikoodit ja kameravalvonta. Koskaan ei voi olla liian tarkka turvallisuuden suhteen.
- Sheena - Anonyymi00017
En koskaan avaa ovea, jos en tiedä etukäteen että joku on tulossa. Joten ei ole käynyt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41646- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 34504
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384