Mitähän tuosta RIKOSILMOITUKSESTA hyötyä?

Anonyymi-ap

FB KUNNIALLISIA PITÄÄ KUNNIOITTAA!

Inari 150vuotis Juhlavuosikin liittyy FB:HEN sekä koko SUOMEEN JA KAIKKIIN JOTKA OVAT ASUNEET SEKÄ KUTSUTTUINA KÄYNEET INARIN KUNNASSA ESIINTYMÄSSÄ!

Minä kunniaton Holo, Justus, lääkäri Holo ja Koltta Poliisi Holokin OLLAAN SENTÄÄN PIKKUSEN ISOMPIA JULKKIKSIA JO IVALOSSA MITÄ JOKU ANNE JYVÄSKYLÄSSÄ!

Ventseni ja naapurin The RASMUSKIN on julkkis jo täällä ja POJAT ELI PITKÄ JA PÄTKÄ SEKÄ BANAANI TYTTELI TYY!

26

72

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Me ei olla edes missään FB:SSÄ!

• Anonyymi00002
      UUSI

Suku oli ilmoittanut, että FB kunniallinen serkkuni TUHKATAAN JA HAUDATAAN MINUN OMA MIKKO-VAARIN VELJEN ROOPEN KANSSA SAMAAN HAUTAAN NIIN FB KUNNIALLISET SAAVAT KUNNIAA!

KYÖSTI MENEE NOSSE-NOSTURILLA KAIVAMAAN HAUDAN AUKI NIIN SAAVAT FB KUNNIALLISEN TUHKAT RIPOTELLA HAUTAAN NIIN EI TARVI SIITÄKÄÄN MINUA KUNNIATONTA HOLOA SYYTTÄÄ, ETTÄ OLLAAN KAIKKI TEHTY AINA VÄÄRIN!

• Anonyymi00003
        UUSI

SUVUN EX-VAIMOJEN JA EX-MIEHIEN EI TARVI PUUTTU MEIDÄN SUVUN ASIOIHIN!

Kuolleeksi julistettu on VIELÄ MAAN PÄÄLLÄ ELI SIUNAAMATTA!
        SERKKU ON VIELÄ SUKULAINEN MINULLE KUNNIATTOMALLE HOLOLLE!

Kaikki mikä liittyy minuun LIITTYY MYÖS HÄNEEN!

• Anonyymi00005
        UUSI

Hänen veljensä oli tuo joka jätti AIKOINAAN SUKUUN LIITTYVÄN KUNNIAN LOUKKAUKSEN SEKÄ MAINE HAITAN HOITAMATTA, KOSKA ROUVA OLI HÄNEN ROUVA EI MINUN KUNNIATTOMAN HOLON!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Hänen veljensä oli tuo joka jätti AIKOINAAN SUKUUN LIITTYVÄN KUNNIAN LOUKKAUKSEN SEKÄ MAINE HAITAN HOITAMATTA, KOSKA ROUVA OLI HÄNEN ROUVA EI MINUN KUNNIATTOMAN HOLON!

Minulla on oikeus saada oma sukunimi takasin yhtä SIISTINÄ mitä se oli, kun menin naimisiin ja otin silloisen mieheni sukunimen jonka hän sekä sukunsa on PASKONEET samalla tavalla niin, kuin ex-mieheni Holon suku omansa!

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minulla on oikeus saada oma sukunimi takasin yhtä SIISTINÄ mitä se oli, kun menin naimisiin ja otin silloisen mieheni sukunimen jonka hän sekä sukunsa on PASKONEET samalla tavalla niin, kuin ex-mieheni Holon suku omansa!

Minä kunniaton Holo olen AINUT sukuni naisista IVALOSSA JOKA EN OLE VOINUT OTTAA ERON JÄLKEEN OMAA SUKUNIMEÄ TAKAISIN, KOSKA TOISET OLIVAT PASKONEET SUKUNIMENI JO VALMIIKSI!
        Suvun miehet eivät suostuneet edes SIISTIMÄÄN NIMEÄ JOTEN MINÄ SITTEN SIISTIN ITSE NIIN OPPIVAT PITÄMÄÄN NIMISTÄÄN SEKÄ MAINEISTAAN HUOLTA!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo olen AINUT sukuni naisista IVALOSSA JOKA EN OLE VOINUT OTTAA ERON JÄLKEEN OMAA SUKUNIMEÄ TAKAISIN, KOSKA TOISET OLIVAT PASKONEET SUKUNIMENI JO VALMIIKSI!
        Suvun miehet eivät suostuneet edes SIISTIMÄÄN NIMEÄ JOTEN MINÄ SITTEN SIISTIN ITSE NIIN OPPIVAT PITÄMÄÄN NIMISTÄÄN SEKÄ MAINEISTAAN HUOLTA!

Ex-rouvien on ihan TURHA VEDOTA SIIHEN, että hän on SUVUN LAPSEN ÄITI JOTEN HÄNELLÄ OLI OIKEUS PASKOA KOKO IVALON MAINEKKIN!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ex-rouvien on ihan TURHA VEDOTA SIIHEN, että hän on SUVUN LAPSEN ÄITI JOTEN HÄNELLÄ OLI OIKEUS PASKOA KOKO IVALON MAINEKKIN!

Vetoaakohan hän Matti Nykäseen ja hänen kunnialliseen ELÄMÄÄN?
        Mies joka MÖI OLYMPIA MITALLINSAKIN, kun pääsi EDUSTAMAAN SUOMEA SUOMEN JOUKKUEESSA!

Olympia mitallit EIVÄT OLE HENKILÖKOHTAISIA VAAN MAA KOHTAISIA!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vetoaakohan hän Matti Nykäseen ja hänen kunnialliseen ELÄMÄÄN?
        Mies joka MÖI OLYMPIA MITALLINSAKIN, kun pääsi EDUSTAMAAN SUOMEA SUOMEN JOUKKUEESSA!

Olympia mitallit EIVÄT OLE HENKILÖKOHTAISIA VAAN MAA KOHTAISIA!

Matti Nykäsen tempaukset tietää koko MAAILMA niin ERÄÄT OVAT SITÄ MIELTÄ, että MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN PASKONUT KOKO SUOMEN MAINEEN MYYMÄLLÄ OLYMPIA MITALLIT!

En ole ikinä edes kuullut, että olisin ollut OLYMPIA JOUKKUEESSA EDUSTAMASSA IVALOSTA SUOMEA!

En edes tiennyt olevani noin kova URHEILIJA, mutta onhan tuo mukava saada tietää vihdoin ja viimeinen, että MISSÄ OLYMPIALAISISSA OLEN OLLUT JA MISTÄ LAJISTA SAIN MITALLIN!

Japanin Nagonin Olympialaisissa en ollut kyllä, koska minä kunniaton Holo synnytin samaan aikaan IVALOSSA, kun MIKA MYLLYLÄ HIIHTI SUOMELLE KULTAA!

Minä nauroin vielä, kun sain LAPIN KANSALTA POSTISSA SEN PÄIVÄN LEHDEN!
        Meitä oli 2 äitiä jotka synnyttämässä, mutta hän synnytti aiemmin.
        Hän ei ollut IVALOSTA, mutta minä olin ja minä synnytin 3:nen polven IVALOLAISEN, KUN SUOMI SAI KULTAA OLYMPIALAISTA JAPANISSA!

Minä jouduin jäämään toimenpide huoneeseen, koska SYNNYTYS OSASTO OLI TÄYNNÄ!
        Meidät vietiin mummojen kanssa samaan huoneeseen siksi aikaa, että meille löytyy SYNNYTTÄNEIDEN OSASTOLTA TILAA!

He olivat OIKEITA MUMMOJA EIVÄTKÄ MITÄÄN 36 vuotiaita!
        Mummot sanovat, kun meidät vietiin heidän huoneeseen, että : ME EI HALUTA VAUVOJA TÄNNE!
        Minä menin suihkuun ja vauva jäi mummojen kanssa siksi aikaa.
        Mummot oli käyneet kurkkimassa vauvaa joka kyllä näytti NUKELTA joten sitä kyllä häntä kehtas näyttää synnytyksen jälkeen.
        Mummot vielä kehuvat, että : Tämä on kiltti vauva ja kyllä me tämä vauva voidaan meidän kanssa täällä pitää!
        Me siirrettiin, mutta ei meitä päästetty pois vasta. Kyllä me oltiin 6päivää ja minä annoin aina VAUVA yöksi hoitajille niin hekin saivat hoitaa vauvaa, mutta kävin tupakalla joten he saivat hoitaa vauvaa aina silloinkin!
        Hän oll kiltti kyllä, mutta Espoossa asutut vuodet näkyy vieläkin hänessä.
        Minä pidin tiukan kurin hänelle, koska hän oli suloinen pieni tyttö joka yritti saada tahtojaan sillä läpi, mutta minä en ÄITINÄ suostunut siihen. Hän sai muutenkin kaikkea joten minä kielsin häntä kerjämästä ja jos käyttäyti huonosti niin hän ei saanut mitään!
        Nuoremman tytön kanssa toimin samalla tavalla, koska minun lapsia lelli minun omat vanhemmat silloin, kun he olivat pieniä.
        Meillä tuli välillä riitaakin siitä, kun minä halusin olla lasten kanssa kotona ja äitini olis halunnut heidät mummolaan.
        Minä kunniaton Holo ajoin oman äitini ulos meidän kotoa!
        Hän uhkas laittaa mielisairaalaan, koska minä en suostunut antamaan yhtään lapsistani hänelle mummolaan.
        Minä olin kuulemma itsekäs, oma hyväinen ja hullukin vielä siihen päälle!
        Äitin kävi heidän kanssa kaupassa ja vei lapset mummolaan ukille kaveriksi ja lähti itse töihin.
        Minä kävin hakemassa lapset niin lapset kerto, että : Ei mummo ollu edes kotona vaan me oltiin ukin kanssa!
        Minä sanoin heille, että : Äitikin oli pienenä ukin kanssa kotona ja mummo oli teidän tätin kanssa lumppuamassa jossain sukulaissa.
        En halunnut aina lähteä mukaan vaan minusta oli kiva olla rauhassa kotona.
        Piirsin, luin tai soittelin pianoa, koska Ruotsissa meillä oli oikea piano.
        Isäni oli jossain muutto firmassa töissä ja he olivat olleet viemässä kaatopaikalle pianoa joten isäni toi pianon meille tytöille kotia niin saatiin soitella, mutta minä kiikuin sen päälle!
        Minä en silloin suostunut leikkimään hienoa naista vaan minä päätin olla HIENOJEN NAISTEN APINA joka sano, että : Ei nuo mitään hienoja naisia ole vaan nuo on OHUKAINEN JA PAKSUKAINEN!
        En ollut muistanut sitä, että RANGAITUKSENA päästiin kaikki 3 tyttöä vaatehuoneeseen niin loppuu tappelu.
        Minä olin alkanut kaivelemaan tavaroita niin äitini oli käynyt sammuttamassa valot, koska se oli RANGAISTUS EIKÄ UUSI LEIKKIPAIKKA!

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Matti Nykäsen tempaukset tietää koko MAAILMA niin ERÄÄT OVAT SITÄ MIELTÄ, että MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN PASKONUT KOKO SUOMEN MAINEEN MYYMÄLLÄ OLYMPIA MITALLIT!

En ole ikinä edes kuullut, että olisin ollut OLYMPIA JOUKKUEESSA EDUSTAMASSA IVALOSTA SUOMEA!

En edes tiennyt olevani noin kova URHEILIJA, mutta onhan tuo mukava saada tietää vihdoin ja viimeinen, että MISSÄ OLYMPIALAISISSA OLEN OLLUT JA MISTÄ LAJISTA SAIN MITALLIN!

Japanin Nagonin Olympialaisissa en ollut kyllä, koska minä kunniaton Holo synnytin samaan aikaan IVALOSSA, kun MIKA MYLLYLÄ HIIHTI SUOMELLE KULTAA!

Minä nauroin vielä, kun sain LAPIN KANSALTA POSTISSA SEN PÄIVÄN LEHDEN!
        Meitä oli 2 äitiä jotka synnyttämässä, mutta hän synnytti aiemmin.
        Hän ei ollut IVALOSTA, mutta minä olin ja minä synnytin 3:nen polven IVALOLAISEN, KUN SUOMI SAI KULTAA OLYMPIALAISTA JAPANISSA!

Minä jouduin jäämään toimenpide huoneeseen, koska SYNNYTYS OSASTO OLI TÄYNNÄ!
        Meidät vietiin mummojen kanssa samaan huoneeseen siksi aikaa, että meille löytyy SYNNYTTÄNEIDEN OSASTOLTA TILAA!

He olivat OIKEITA MUMMOJA EIVÄTKÄ MITÄÄN 36 vuotiaita!
        Mummot sanovat, kun meidät vietiin heidän huoneeseen, että : ME EI HALUTA VAUVOJA TÄNNE!
        Minä menin suihkuun ja vauva jäi mummojen kanssa siksi aikaa.
        Mummot oli käyneet kurkkimassa vauvaa joka kyllä näytti NUKELTA joten sitä kyllä häntä kehtas näyttää synnytyksen jälkeen.
        Mummot vielä kehuvat, että : Tämä on kiltti vauva ja kyllä me tämä vauva voidaan meidän kanssa täällä pitää!
        Me siirrettiin, mutta ei meitä päästetty pois vasta. Kyllä me oltiin 6päivää ja minä annoin aina VAUVA yöksi hoitajille niin hekin saivat hoitaa vauvaa, mutta kävin tupakalla joten he saivat hoitaa vauvaa aina silloinkin!
        Hän oll kiltti kyllä, mutta Espoossa asutut vuodet näkyy vieläkin hänessä.
        Minä pidin tiukan kurin hänelle, koska hän oli suloinen pieni tyttö joka yritti saada tahtojaan sillä läpi, mutta minä en ÄITINÄ suostunut siihen. Hän sai muutenkin kaikkea joten minä kielsin häntä kerjämästä ja jos käyttäyti huonosti niin hän ei saanut mitään!
        Nuoremman tytön kanssa toimin samalla tavalla, koska minun lapsia lelli minun omat vanhemmat silloin, kun he olivat pieniä.
        Meillä tuli välillä riitaakin siitä, kun minä halusin olla lasten kanssa kotona ja äitini olis halunnut heidät mummolaan.
        Minä kunniaton Holo ajoin oman äitini ulos meidän kotoa!
        Hän uhkas laittaa mielisairaalaan, koska minä en suostunut antamaan yhtään lapsistani hänelle mummolaan.
        Minä olin kuulemma itsekäs, oma hyväinen ja hullukin vielä siihen päälle!
        Äitin kävi heidän kanssa kaupassa ja vei lapset mummolaan ukille kaveriksi ja lähti itse töihin.
        Minä kävin hakemassa lapset niin lapset kerto, että : Ei mummo ollu edes kotona vaan me oltiin ukin kanssa!
        Minä sanoin heille, että : Äitikin oli pienenä ukin kanssa kotona ja mummo oli teidän tätin kanssa lumppuamassa jossain sukulaissa.
        En halunnut aina lähteä mukaan vaan minusta oli kiva olla rauhassa kotona.
        Piirsin, luin tai soittelin pianoa, koska Ruotsissa meillä oli oikea piano.
        Isäni oli jossain muutto firmassa töissä ja he olivat olleet viemässä kaatopaikalle pianoa joten isäni toi pianon meille tytöille kotia niin saatiin soitella, mutta minä kiikuin sen päälle!
        Minä en silloin suostunut leikkimään hienoa naista vaan minä päätin olla HIENOJEN NAISTEN APINA joka sano, että : Ei nuo mitään hienoja naisia ole vaan nuo on OHUKAINEN JA PAKSUKAINEN!
        En ollut muistanut sitä, että RANGAITUKSENA päästiin kaikki 3 tyttöä vaatehuoneeseen niin loppuu tappelu.
        Minä olin alkanut kaivelemaan tavaroita niin äitini oli käynyt sammuttamassa valot, koska se oli RANGAISTUS EIKÄ UUSI LEIKKIPAIKKA!

Lääkäri oli tuo joka sano, että minä kunniaton Holo olen liian KILTTI joten en kai minä voi lopettaa, koska LÄÄKÄRI halusi että minä en ole niin KILTTI!

Tarviiko tähän POLIISI jos me ollaan lääkärin kanssa hoidetaan KILTIN NAISEN SYNDROOMA!?

Aina sama homma, kun yritetään hoitaa KILTIN NAISEN SYNDROOMAA niin AINA TARVITAAN POLIISIA!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Lääkäri oli tuo joka sano, että minä kunniaton Holo olen liian KILTTI joten en kai minä voi lopettaa, koska LÄÄKÄRI halusi että minä en ole niin KILTTI!

Tarviiko tähän POLIISI jos me ollaan lääkärin kanssa hoidetaan KILTIN NAISEN SYNDROOMA!?

Aina sama homma, kun yritetään hoitaa KILTIN NAISEN SYNDROOMAA niin AINA TARVITAAN POLIISIA!

Meillä ole kyllä ollukkaan vielä KESKI-SUOMEN POLIISEJA MUKANA TÄSSÄ ASIASSA!
        Meillä on vain ollut LÄNSI UUDENMAAN, LAPIN JA OULUN POLIISIT!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Meillä ole kyllä ollukkaan vielä KESKI-SUOMEN POLIISEJA MUKANA TÄSSÄ ASIASSA!
        Meillä on vain ollut LÄNSI UUDENMAAN, LAPIN JA OULUN POLIISIT!

Kylmäkosken vankilaanko tässä seuraavaksi ollaan menossa LOMALLE!?
        Eikö Jyväskylästä löydy omia jotka osaa KUNNIOITA LOUKATA?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kylmäkosken vankilaanko tässä seuraavaksi ollaan menossa LOMALLE!?
        Eikö Jyväskylästä löydy omia jotka osaa KUNNIOITA LOUKATA?

Kävin siitä kunnian loukkauksesta sakko vankina vankilassa joka liittyi KESKI-SUOMESSA ASUVAAN KUNINGAS SUKUUN!

Minun eräs sukulainen oli naimissa Kuningas sukunimeä käyttävän miehen kanssa ja ei he minusta kyllä mitään KUNINKAALLISIA OLLEET!

UFOJA he kyllä saatto olla, koska minä näin sen merkinkin jossa VAROTETTIIN UFOISTA, kun olin menossa sinne heidän TAPAHTUMAAN!

Se oli kyllä hyvä juttu ja varsinkin eräs joka esitti jotain muuta mitä hän oikeesti oli!
        Siellä minulle kerrottiin PATSAASTA joka ilmestyi POLIISIN VAATTEISSA MINUN KOTIA!
        Hän oli se ennustaja joka sanoi, että : Venäjä yrittää hyökätä, mutta vetää kalustonsa pois!
        Venäläisethän ovat hyökänneet, mutta ilman kalustoa! Vaikea tosin vetäytyä pois vaikka saisivat KALUSTONKIN, koska RAJA ON KIINNI!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kävin siitä kunnian loukkauksesta sakko vankina vankilassa joka liittyi KESKI-SUOMESSA ASUVAAN KUNINGAS SUKUUN!

Minun eräs sukulainen oli naimissa Kuningas sukunimeä käyttävän miehen kanssa ja ei he minusta kyllä mitään KUNINKAALLISIA OLLEET!

UFOJA he kyllä saatto olla, koska minä näin sen merkinkin jossa VAROTETTIIN UFOISTA, kun olin menossa sinne heidän TAPAHTUMAAN!

Se oli kyllä hyvä juttu ja varsinkin eräs joka esitti jotain muuta mitä hän oikeesti oli!
        Siellä minulle kerrottiin PATSAASTA joka ilmestyi POLIISIN VAATTEISSA MINUN KOTIA!
        Hän oli se ennustaja joka sanoi, että : Venäjä yrittää hyökätä, mutta vetää kalustonsa pois!
        Venäläisethän ovat hyökänneet, mutta ilman kalustoa! Vaikea tosin vetäytyä pois vaikka saisivat KALUSTONKIN, koska RAJA ON KIINNI!

Tämähän on sentään POSITIIVINEN ASIA, että minä kunniaton Holo olen YKSIN MUKA PASKONUT KOKO SUOMEN!

Kyllähän tämä siltä näyttää, että ITSE OVAT PASKONEET KAIKEN!

Minähän sain KUTSUN PERHE KUNINGAS LUO JA NÄIN SAIN MYÖS KUTSUN TUOHON TAPAHTUMAAN.
        Minä olin jo käynyt Enkeli koulutuksen, mutta KIELTÄYDYIN TEKEMÄSTÄ TUOTA TYÖNÄ KOSKA MINUN OMA ENKELI ILMOITTI, ETTÄ : ET RAHASTA ETKÄ TEE HYPNOOSI HOITOJA VAIKKA KUKA PYYTÄIS!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tämähän on sentään POSITIIVINEN ASIA, että minä kunniaton Holo olen YKSIN MUKA PASKONUT KOKO SUOMEN!

Kyllähän tämä siltä näyttää, että ITSE OVAT PASKONEET KAIKEN!

Minähän sain KUTSUN PERHE KUNINGAS LUO JA NÄIN SAIN MYÖS KUTSUN TUOHON TAPAHTUMAAN.
        Minä olin jo käynyt Enkeli koulutuksen, mutta KIELTÄYDYIN TEKEMÄSTÄ TUOTA TYÖNÄ KOSKA MINUN OMA ENKELI ILMOITTI, ETTÄ : ET RAHASTA ETKÄ TEE HYPNOOSI HOITOJA VAIKKA KUKA PYYTÄIS!

Lääkäri Mikkola on minun kunniattoman Holon mies, koska oli siinä VOLVOSSA!
        Mikkolat ajaa AUDILLA, FORDILLA TAI TOYOTALLA!
        Minun omalla isälläni on kyllä ollut kaikki MIKKOLAN AUTO MERKIT, mutta meillä ollut myös SUBARU myös!

Mikkola kyllä saa tästä hyvästä KIINALAISTA PÄÄ-HIERONTAA minulta kunniattomalta HOLOLTA, kun sen aika koettaa!
        Otan hänen pään oikein kainaloon ja kysyn, että : Onko hyvä olla?
        Mikkola vastaa, että : On tietenkin.
        Siitä se sitten lähtee jos asento on hyvä…

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lääkäri Mikkola on minun kunniattoman Holon mies, koska oli siinä VOLVOSSA!
        Mikkolat ajaa AUDILLA, FORDILLA TAI TOYOTALLA!
        Minun omalla isälläni on kyllä ollut kaikki MIKKOLAN AUTO MERKIT, mutta meillä ollut myös SUBARU myös!

Mikkola kyllä saa tästä hyvästä KIINALAISTA PÄÄ-HIERONTAA minulta kunniattomalta HOLOLTA, kun sen aika koettaa!
        Otan hänen pään oikein kainaloon ja kysyn, että : Onko hyvä olla?
        Mikkola vastaa, että : On tietenkin.
        Siitä se sitten lähtee jos asento on hyvä…

Mikkolalle on se ihan oikein, että joutuu minun kunniattoman Holon mieheksi niin OPPII OLEMAAN KUNNOLLA!

El TARVI EDES LAPSIA, KOSKA HÄNELLE PITÄÄ LAITTAA VALJAAT KUN LÄHTEE KAUPPAAN!
        Pitää olla vyö ja jos ei ole kunnolla niin minä voin OMALLA PAINOLLA heittäytyä jalattomaksi sekä kysyä, että : Mihin sitä ollaan niin, kuin menossa? Pikku vinkki vaan, että sinulla on VAIMOKIN mukana! Ole onnellinen, että ei tarvi sentään koko PERHEEN ROIKKUA LATTIAN RAJASSA KUN SINUN KANSSA OLLAAN JOSSAIN MUUALLA, KUIN KOTONA!

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mikkolalle on se ihan oikein, että joutuu minun kunniattoman Holon mieheksi niin OPPII OLEMAAN KUNNOLLA!

El TARVI EDES LAPSIA, KOSKA HÄNELLE PITÄÄ LAITTAA VALJAAT KUN LÄHTEE KAUPPAAN!
        Pitää olla vyö ja jos ei ole kunnolla niin minä voin OMALLA PAINOLLA heittäytyä jalattomaksi sekä kysyä, että : Mihin sitä ollaan niin, kuin menossa? Pikku vinkki vaan, että sinulla on VAIMOKIN mukana! Ole onnellinen, että ei tarvi sentään koko PERHEEN ROIKKUA LATTIAN RAJASSA KUN SINUN KANSSA OLLAAN JOSSAIN MUUALLA, KUIN KOTONA!

Minä kunniaton Holo meni Norjassa kerran jo eronneena kihloihin.
        Kemiläiset sitovat meidät ”napanuoralla” kiinni.
        Olisko mennyt noin 3 tuntia niin minä olin jo tuon ” napanuoran” ottanut irti ja minä kuljin ja juttelin tuttujen kanssa. Toiset kysy missä minä olen niin sulhanen vastas, että : Tuolla tuo näkyy tiskillä olevan!

En minä voinut loukata hänen kunniaa, koska hän oli jo itse loukannut minun kunniaa armeijassa huonolla käytöksellä!
        Minä olin tuolloin Norjassa töissä!

Sehän oli jo tuhoon tuomiottu SUHDE valmiiksi!

• Anonyymi00019
      UUSI

Minä kunniaton Holo hain varalta FB:stä 5 kuva todistetta jos TÄSSÄ FB kunniallista vastaan joutuu SUOMI24:en käyttäjänä KÄRÄJÖIMÄÄN!

FB:SSÄ kaikki aina kirjoitti, että ” Tämä on taas sitä SUOMI24:sen SAISSEA/PASKAA”

• Anonyymi00020
        UUSI

Kyllä nyt minulla kunniattomalla Hololla alko heti kiehumaan näiden FB kunniallisten kanssa!
        Tuoki saatanan Jyväskylässä läski ämmä on sukunsa kanssa jättänyt koko Sallan heitteelle!
        Onkohan siellä SALLAN KYLÄSSÄKÄÄN enään muuta, kuin pelkkä kyltti jossa lukee SALLA!

Kaikki FB kunnialliset ovat tehneet saman tempun ja heitä pitää vielä KUNNIOITTAA!

Tuo on RIKOLLISTA VAATIA KUNNIOITUSTA, kun itse ovat jättäneet kokonaisia kyliä ja kaupunkeja HEITTEILLE!

Tuota samaa tekee venäläiset sekä kaikki pakolaisetkin ja KAIKKI SYYTTÄÄ MINUA!!!

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä nyt minulla kunniattomalla Hololla alko heti kiehumaan näiden FB kunniallisten kanssa!
        Tuoki saatanan Jyväskylässä läski ämmä on sukunsa kanssa jättänyt koko Sallan heitteelle!
        Onkohan siellä SALLAN KYLÄSSÄKÄÄN enään muuta, kuin pelkkä kyltti jossa lukee SALLA!

Kaikki FB kunnialliset ovat tehneet saman tempun ja heitä pitää vielä KUNNIOITTAA!

Tuo on RIKOLLISTA VAATIA KUNNIOITUSTA, kun itse ovat jättäneet kokonaisia kyliä ja kaupunkeja HEITTEILLE!

Tuota samaa tekee venäläiset sekä kaikki pakolaisetkin ja KAIKKI SYYTTÄÄ MINUA!!!

Minä kunniaton Holo teen rikosilmoituksen niin KAIKKI ALKAA HUUTAMAAN, että : Kyllä tuo Holo niin vittumainen ämmä ja PIKKU SIELUNEN! Vitsillä vaan tehtiin siitä KUNNIATON niin nyt se saatanan huora teki meistä RIKOLLISIA ja minä en kyllä muuta omalle kylällä takasin, koska ei siellä oo mitään!

Onneksi tuo LÄÄKÄRI MIKKOLA sentään loukkas minun kunniattoman Holon kunniaa niin pysyy PERKELE EDES YKS LÄÄKÄRI TÄSSÄKIN KYLÄSSÄ!
        Saadaan sentään nuo SAIRAAT omille kylille hoitoon niin kyllä Lääkäri Mikkola meidän TERVEIDEN KANSSA JOTKA OLLAAN SENTÄÄN OMALLA KYLÄLLÄ!

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo teen rikosilmoituksen niin KAIKKI ALKAA HUUTAMAAN, että : Kyllä tuo Holo niin vittumainen ämmä ja PIKKU SIELUNEN! Vitsillä vaan tehtiin siitä KUNNIATON niin nyt se saatanan huora teki meistä RIKOLLISIA ja minä en kyllä muuta omalle kylällä takasin, koska ei siellä oo mitään!

Onneksi tuo LÄÄKÄRI MIKKOLA sentään loukkas minun kunniattoman Holon kunniaa niin pysyy PERKELE EDES YKS LÄÄKÄRI TÄSSÄKIN KYLÄSSÄ!
        Saadaan sentään nuo SAIRAAT omille kylille hoitoon niin kyllä Lääkäri Mikkola meidän TERVEIDEN KANSSA JOTKA OLLAAN SENTÄÄN OMALLA KYLÄLLÄ!

Tuo on sentään positiivinen asia, että Jyväskylässä asuu FB kunniallinen joka on muka täysissä järjissä ja Jyväskylässä eivät tuon vertaa ymmärrä, että he tukevat Sallan kyläläistä joka on jättänyt heitteelle kokonaisen kylän!
        Sallahan olis jo kaupunki jos nuo kaikki sallalaiset olisivat omalla kylällä TERVEINÄ ihmisinä TÖISSÄ!

Lääkäri Mikkolan tuskin tarvii sairaita hoitaa Ivalossa vaan hänen tehtävä on EDES AUTTAA, että ME IVALOLAISET PYSYTÄÄN TERVEINÄ IVALOSSA!

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tuo on sentään positiivinen asia, että Jyväskylässä asuu FB kunniallinen joka on muka täysissä järjissä ja Jyväskylässä eivät tuon vertaa ymmärrä, että he tukevat Sallan kyläläistä joka on jättänyt heitteelle kokonaisen kylän!
        Sallahan olis jo kaupunki jos nuo kaikki sallalaiset olisivat omalla kylällä TERVEINÄ ihmisinä TÖISSÄ!

Lääkäri Mikkolan tuskin tarvii sairaita hoitaa Ivalossa vaan hänen tehtävä on EDES AUTTAA, että ME IVALOLAISET PYSYTÄÄN TERVEINÄ IVALOSSA!

Vuorijärven Pasikin voi ottaa Kuusiniemen Päivinsä joka on oikea SUPER HOITAJA ja painua SALLAAN ISÄNNÖIMÄSTÄ IVALOSTA!
        Kyllä sitä lunta voi Sallassakin LAPIOIDA samalla tavalla, kuin Ivalossa!

Vuorijärven Pasi on omasta mielestään ollut aina kaikista viisain mies Ivalossa ja kukaan muu ei tässä kylässä ymmärrä eikä tiedä mitään asiaa vaan VUORIJÄRVEN PASI ON AINUT VIISAS OLLU KOKO KYLÄSSÄ!

ERVASTI ON VUORIJÄRVEN PASIN KAVERI JA HYVÄ YSTÄVÄ!
        REHELLISETI VOIN TUNNUSTAA KUNNIATTOMANA HOLONA, ETTÄ EN EDES TIEDÄ KUKA TÄMÄ KYSEINEN ERVASTI ON!
        Minä tiedän vain, että ERVASTILLA ON MÖKKI SYYSJÄRVEN VALLEJEN MAILLA, KUN VALLEN POIKAMIEHET AIKOINAAN MÖIVÄT ERVASTILLE MÖKKI PAIKAN!
        VALLET SANOVAT ITSE, ETTÄ ERVASTI ALKO ISÄNNÖIMÄÄN SYYSJÄRVLLÄ!
        Nämä Vallet on kuolleeksi julistettuja sekä haudattujakin.
        Minulle kunniattomalle Hololle annettiin tehtäväksi SYYSJÄRVELTÄ ottaa selvää, että ketä siihen ERVASTIN SYYSJÄRVEN ISÄNNÖINTI PORUKKAAN KUULUU!
        Minähän sain selville, että VUORIJÄRVEN PASIHAN SIELLÄ OLI TOISENA!
        Minä sanoin tuosta, että : Vuorijärven Pasihan se siellä taas viisaana on siellä ja hän on SALLAN KYLÄSTÄ!
        Sanoin kyllä, että: Minusta tämäkin asia olis kuulunut Sietiön Hugon porukalle ottaa selvää eikä minulle jonka suku ei edes asu enään Kaamasessa vaan meillä on vain mökki jolla käydään silloin tällöin!
        Sietiön Hugon pojan eli Joukon tyttö oli tuon Vuorijärven Pasin ja hänen vaimonsa Kuusiniemen Päivin työkaveri!

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Vuorijärven Pasikin voi ottaa Kuusiniemen Päivinsä joka on oikea SUPER HOITAJA ja painua SALLAAN ISÄNNÖIMÄSTÄ IVALOSTA!
        Kyllä sitä lunta voi Sallassakin LAPIOIDA samalla tavalla, kuin Ivalossa!

Vuorijärven Pasi on omasta mielestään ollut aina kaikista viisain mies Ivalossa ja kukaan muu ei tässä kylässä ymmärrä eikä tiedä mitään asiaa vaan VUORIJÄRVEN PASI ON AINUT VIISAS OLLU KOKO KYLÄSSÄ!

ERVASTI ON VUORIJÄRVEN PASIN KAVERI JA HYVÄ YSTÄVÄ!
        REHELLISETI VOIN TUNNUSTAA KUNNIATTOMANA HOLONA, ETTÄ EN EDES TIEDÄ KUKA TÄMÄ KYSEINEN ERVASTI ON!
        Minä tiedän vain, että ERVASTILLA ON MÖKKI SYYSJÄRVEN VALLEJEN MAILLA, KUN VALLEN POIKAMIEHET AIKOINAAN MÖIVÄT ERVASTILLE MÖKKI PAIKAN!
        VALLET SANOVAT ITSE, ETTÄ ERVASTI ALKO ISÄNNÖIMÄÄN SYYSJÄRVLLÄ!
        Nämä Vallet on kuolleeksi julistettuja sekä haudattujakin.
        Minulle kunniattomalle Hololle annettiin tehtäväksi SYYSJÄRVELTÄ ottaa selvää, että ketä siihen ERVASTIN SYYSJÄRVEN ISÄNNÖINTI PORUKKAAN KUULUU!
        Minähän sain selville, että VUORIJÄRVEN PASIHAN SIELLÄ OLI TOISENA!
        Minä sanoin tuosta, että : Vuorijärven Pasihan se siellä taas viisaana on siellä ja hän on SALLAN KYLÄSTÄ!
        Sanoin kyllä, että: Minusta tämäkin asia olis kuulunut Sietiön Hugon porukalle ottaa selvää eikä minulle jonka suku ei edes asu enään Kaamasessa vaan meillä on vain mökki jolla käydään silloin tällöin!
        Sietiön Hugon pojan eli Joukon tyttö oli tuon Vuorijärven Pasin ja hänen vaimonsa Kuusiniemen Päivin työkaveri!

Se on niin paksua valetta, että minä kunniaton Holo olen muka LOUKANNUT KAAMASLAISTEN KUNNIAA!
        SYYSJÄRVEN VALLET LASKETTIIN VIELÄ KAAMASLAISIIN!
        Sietiön Hugon PORUKALLA EI OLE IKINÄ EDES KIINNOSTANUT MUU, KUIN JUOPOTTELU KAAMASESSA!
        Oikein HAKEMALLA HAKIVAT FB:STÄ TODISTEITA NIIN MINÄ KUNNIATON HOLO VOIN ANTAA HEILLE KUNNIAA!
        Minä sentään kuvittelin, että SIETIÖN HUGON PORUKKA HOITAA KAAMASEN KYLÄLLE KAIKKI PUUTUVAT PALVELUT!

Syksystä 2018 kun sain kunnian loukkaus tuomion niin aloin seuraamaan miten KAAMASEN KYLÄ NOUSEE ENTISEEN LOISTOONSA!
        Kaamasesta lähti kylän ainut kauppakin lopulta ja eihän siinä keskustassa ole enään muuta, kuin KIEVARI!

Minusta kunniattomasta Holosta rikosilmoituksia ja kunnialliset jättää HEITTEELLE kyliä joissa heidän suvut asuu!
        Sietiön Hugo ja Ellen olisivat ihan varmasti voineet asua kotona jos Kaamasessa olis ollut edes kauppaa ja kunniallinen olis käynyt auttamassa heitä OMAISHOITAJANA.
        He asuu Attendossa LUKKOJEN TAKANA IVALOSSA! Ihmiset jotka ovat tottuneet menemään ovesta omalle pihalle jossa he ovat ikänsä asuneet ja HE OVAT KYLLÄ OMAA POIKAANSA JA HÄNEN LAPSIAAN AUTTANEET NIIN SITTEN, KUN HE TARVII APUA NIIN HEIDÄT PISTETÄÄN LUKKOJEN TAAKSE LAITOKSEEN!

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Se on niin paksua valetta, että minä kunniaton Holo olen muka LOUKANNUT KAAMASLAISTEN KUNNIAA!
        SYYSJÄRVEN VALLET LASKETTIIN VIELÄ KAAMASLAISIIN!
        Sietiön Hugon PORUKALLA EI OLE IKINÄ EDES KIINNOSTANUT MUU, KUIN JUOPOTTELU KAAMASESSA!
        Oikein HAKEMALLA HAKIVAT FB:STÄ TODISTEITA NIIN MINÄ KUNNIATON HOLO VOIN ANTAA HEILLE KUNNIAA!
        Minä sentään kuvittelin, että SIETIÖN HUGON PORUKKA HOITAA KAAMASEN KYLÄLLE KAIKKI PUUTUVAT PALVELUT!

Syksystä 2018 kun sain kunnian loukkaus tuomion niin aloin seuraamaan miten KAAMASEN KYLÄ NOUSEE ENTISEEN LOISTOONSA!
        Kaamasesta lähti kylän ainut kauppakin lopulta ja eihän siinä keskustassa ole enään muuta, kuin KIEVARI!

Minusta kunniattomasta Holosta rikosilmoituksia ja kunnialliset jättää HEITTEELLE kyliä joissa heidän suvut asuu!
        Sietiön Hugo ja Ellen olisivat ihan varmasti voineet asua kotona jos Kaamasessa olis ollut edes kauppaa ja kunniallinen olis käynyt auttamassa heitä OMAISHOITAJANA.
        He asuu Attendossa LUKKOJEN TAKANA IVALOSSA! Ihmiset jotka ovat tottuneet menemään ovesta omalle pihalle jossa he ovat ikänsä asuneet ja HE OVAT KYLLÄ OMAA POIKAANSA JA HÄNEN LAPSIAAN AUTTANEET NIIN SITTEN, KUN HE TARVII APUA NIIN HEIDÄT PISTETÄÄN LUKKOJEN TAAKSE LAITOKSEEN!

Inarin kunnan FB KUNNIALLISET KEHTAA VIELÄ VAATIA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, KOSKA HEIDÄN MIELESTÄ VANHUKSET KUULUU LAITOKSEEN KUN OMA PERHE ON RYÖSTÄNYT HEIDÄN RAHAT SEKÄ OMAISUUDET JA EIVÄT SUOSTU EDES AUTTAMAAN HEITÄ NIIN SAAVAT ASUA OMASSA KODISSAAN!

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Inarin kunnan FB KUNNIALLISET KEHTAA VIELÄ VAATIA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, KOSKA HEIDÄN MIELESTÄ VANHUKSET KUULUU LAITOKSEEN KUN OMA PERHE ON RYÖSTÄNYT HEIDÄN RAHAT SEKÄ OMAISUUDET JA EIVÄT SUOSTU EDES AUTTAMAAN HEITÄ NIIN SAAVAT ASUA OMASSA KODISSAAN!

Minun kunniattoman Holon omat vanhemmat kyllä pärjäis vieläkin kotona ilman minuakin, mutta FB kunniallisethan VÄITTÄVÄT, että minun kunniattoman Holon omat vanhemmat ovat niin HUONOSSA KUNNOSSA OLLEET YLI 10vuotta, että minun pitää asuu HEIDÄN TUKENA JA TURVANA KOTONA NIIN HE SELVIÄVÄT ARKISTA ASKAREISTA ELI HEITÄ EI TARVI VIELÄ LAITTAA LAITOKSEEN ASUMAAN TOISTEN ARMOILLE JA ARMO PALOILLE!

Minun sisko on VANHUSTENHOITAJA KOULUTUKSELTA JA MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN VANHEMPI PANOSTAJA ENKÄ MIKÄÄN VANHUSTEN KODINHOITAJA!
        Panostajilla EI SAA OLLA RIKOSREKISTERISSÄ MERKINTÄÄ JOTEN EN VOINUT EDES TYÖLLISTYÄ PANOSTAJANA, KOSKA FB KUNNIAT OVAT NIIN TÄRKEÄT!

SUOMI24 KUNNIAA ON KYLLÄ SUURI KUNNIA ANTAA, MUTTA SEURAAVAT HAKEE VARMAAN KUNNIANSA GOOGLESTA!

Minun kunniattoman Holon elämän tehtävä on JAELLA KUNNIOITA IHAN VITUN KUVASTA LÄHTIEN VAIKKA EN EDES HALUA NÄHDÄ KOKO KUVAA!

• Anonyymi00026
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      313
      1245
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      73
      876
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      803
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      683
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      662
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      42
      659
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      596
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      51
      573
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      39
      549
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      542
    11. 45
      527
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    13. 32
      511
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    15. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      466
    16. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      19
      447
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      78
      440
    18. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    19. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      28
      424
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      411
    Aihe