Että antaa olla!
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Tää on niin noloa, että haluan tästä häpeästä pois!
- Anonyymi00002
Suljen sivut lopullisesti nyt. Miettikää minua joku😔
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Suljen sivut lopullisesti nyt. Miettikää minua joku😔
Vasta päästiin alkuun
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vasta päästiin alkuun
Mä en jaksa, hankin elämän itselleni!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä en jaksa, hankin elämän itselleni!
Todella uskottavaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Todella uskottavaa
Lopetan valehtelun heti huomenna!
- Anonyymi00003
Ja minua on turha enää syyttää toisen
s kits ofreniasta! Se ei minun syy voi olla, parasta olen yrittänyt! Mutta lopputulos aina tämä. Kiitos! - Anonyymi00004
Tää on ollut todella stressaavat puoli vuotta mulle, missä korvaus mulle tästä kaikesta! Haloo nyt vastuuta! Ei munkaan elämä voi pyöriä hänen vakavan ps yykkisen oirehdinnan mukana. Mullakin omat haasteet, niin kuin tiedätte. Tiputan syyllisyydenviitan pois harteiltani nyt!!!! Hän on s airas, teidän pitää ymmärtää, eikä vierittää asioita minun syyksi. Lopettakaa hänen kiusaaminen, olkaa fiksuja! Ehkä hänkin sitten lopettaa.
- Anonyymi00006
Lainaus sivustolta yhteiskuntaorientaatio:
Euroopan maiden yhteiskunnat, on hyvin yksilökeskeinen. Tämä tarkoittaa sitä, että ihmiset nähdään itsenäisinä yksilöinä eikä niinkään perheidensä tai yhteisöjensä edustajina. Ihmisiä kannustetaan tekemään elämäänsä koskevia päätöksiä omien kykyjensä ja unelmiensa pohjalta. Suomalainen yhteiskunta myös odottaa ihmiseltä paljon omatoimisuutta. Usein odotetaan, että ihminen osaa itse ottaa selvää omista oikeuksistaan ja velvollisuuksistaan. Kukin on itse vastuussa omista teoistaan ja valinnoistaan.
Toisen ihmisen yksilönvapauden rajoittaminen on laitonta. Toista ihmistä ei siis saa esimerkiksi estää liikkumasta vapaasti tai tekemästä töitä. Jokaisella on oikeus opiskella, mitä haluaa, viettää aikaa keiden kanssa haluaa, ja esimerkiksi itse päättää, haluaako mennä naimisiin tai hankkia lapsia.
Hyvinvointivaltio ja yksilökeskeinen yhteiskunta liittyvät toisiinsa, sillä valtion ihmisille tarjoama taloudellinen turva tekee ihmisistä vähemmän riippuvaisia perheestään ja yhteisöstään. Yksilökeskeisyys ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ihmiset eivät välittäisi toisistaan. Monet valitsevat ylläpitää lämpimiä ja läheisiä suhteita perheeseensä ja ystäviinsä sekä rakentaa erilaisia yhteisöjä.
-----
Mitäpä, jos siis tajuaisitte antaa minunkin olla yksilö siinä kiin muidenkin, ettekä yrittäisi ehdottaa jotain hemmetin typerää kollektiivitouhua. - Anonyymi00009
…..
- Anonyymi00010
…..
- Anonyymi00012
Jaa sekö, että kuvittelet minun tekevän täällä jotakin? Olet harhoissa. J
- Anonyymi00013
Eiköhän tämä ole trollausta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eiköhän tämä ole trollausta.
Eipä näistä aina tiedä. J
- Anonyymi00015
Niih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481032Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17969- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21727- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 90548
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html259476Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 36408
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 5368
- 29348