Ehkä ymmärrät sitten joskus. Kun luottamus menee, se ei enää palaa.
Tämä entiselle kaivatulleni
Miehelle
Joitakin asioita ei vaan voi antaa anteeksi
23
255
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Luottamus mennyt sulla täysin tyhjästä. Mitään en ole tehnyt sellaista. Sen sijaan itse toimit hyvin kyseenalaisesti täällä koko ajan.
Mies- Anonyymi00004UUSI
Ohi
- Anonyymi00011UUSI
Tyhjästä? Sanoo alkkisnisti mies..
- Anonyymi00012UUSI
Niinkö koet jonkun toimivan es sillä perusteella, että peilaat palstaäijän aloitusten kautta jonkun yksilön behavioralistisia ulottuvuuksia? Täällä on pelottavaa väkeä
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niinkö koet jonkun toimivan es sillä perusteella, että peilaat palstaäijän aloitusten kautta jonkun yksilön behavioralistisia ulottuvuuksia? Täällä on pelottavaa väkeä
Käyttääkö täällä edes kukaan muu kuin trollisetä tätä kuvottavaa "kaivattu" ilmaisua..
Ihan stanan oksettavaa että nämä jatkuvat naisina itkemiset menee läpi edes pintaraapaisulla joillekin miehille, ja ne tursaat kaikella todennäköisyydellä jo haluaa lähtökohtaisesti uskoa naisten olevan kynnysmattoja, pthyi. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Käyttääkö täällä edes kukaan muu kuin trollisetä tätä kuvottavaa "kaivattu" ilmaisua..
Ihan stanan oksettavaa että nämä jatkuvat naisina itkemiset menee läpi edes pintaraapaisulla joillekin miehille, ja ne tursaat kaikella todennäköisyydellä jo haluaa lähtökohtaisesti uskoa naisten olevan kynnysmattoja, pthyi.Näinhän se on, naisviha heikentää loogista ajattelukykyä. Palstaäijä on varmaan aloittanut aikoinaan tämän tavan esiintyä naisena jännittävänä kokeiluna ja ollut suorastaan euforiassa kun on huomannut, että ihmisille voi länkyttää mitä tahansa potaskaa kun vain antaa ymmärtää olevansa nainen.
- Anonyymi00023UUSI
Totta, tunne voi olla sama sukupuolesta riippumatta. Luottamuksella on suuri merkitys suhteessa. -sivusta.
- Anonyymi00002UUSI
Oletko itse ollut kuinka luotettava ja turvallinen kumppani? Joka ei petä tai jätä?
- Anonyymi00005UUSI
Ohi
- Anonyymi00010UUSI
Olen, mies ei.
- Anonyymi00013UUSI
Ihan hyvä ketjuntäytekysymys aapeeäijä. Sinulle nämä kaivatut ja kumppanit on selvästi ikään kuin sama asia. Tämä on tällaista arkipäivän erotomaniaa. T naiselta
- Anonyymi00003UUSI
Mutta kun on tuollainen epäuskoinen mieli. Ei usko eikä mikään todistus ikinä riittä
- Anonyymi00006UUSI
Ohi
- Anonyymi00007UUSI
Höpsö olet
- Anonyymi00008UUSI
Entinen elämä on osa elämää ei katoa
- Anonyymi00009UUSI
Turha paeta elämää
- Anonyymi00014UUSI
Saman katon alla se ois hengen lähtö
- Anonyymi00015UUSI
jotkut ihmiset poistavat hyviä henkiä
- Anonyymi00017UUSI
Ei multa
- Anonyymi00019UUSI
Paha mieli tulee tästä paikasta
- Anonyymi00022UUSI
Ehkä sinun kannattaa hankkia joku realiteetin hiven suhteessa aapeeäijän sydäntä särkeviin hyvästeihin, niin jää tuo uhriutuminen pois kuin itsestään. Sen moniin naisena esiintymisaloituksiin ilmestyy usein mielenvakjata kommentteja, jossa käsketään ottamaan itseään niskasta kiinni ja ottamaan "siihen mieheen" yhteyttä ja lopettamaan ulina, niin mää vähän samaa menetelmää sovelsin tässä
- Anonyymi00020UUSI
Tiesikö hän olevansa kaivattusi? Vastaa rehelisesti.
- Anonyymi00021UUSI
Muista sitten kans, kun tuosta MIEHESTÄ TULEE MINUN OMA MIES JA KUNINGAS, että sinä olet exä ja sen hetkinen SEKSIN KORVIKE VAIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741208
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️47930- 82801
- 69792
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?14772- 149736
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80709- 64709
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37695Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202596Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19595Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m120593- 52549
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115535- 90518
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet168506Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18500Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline116487YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25456Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65451