Jos nyt sanon suoraan

Anonyymi-ap

Että se että olen julkisilla paikoilla tai ihmisten kanssa kovakuori päällä, niin se johtuu ihan siitä, että joudun ns. maskaamaan, ettei mua pidettäis lapsellisena. Että näin. Yritän olla vakavasti otettava, koska haluan näyttää, että olen ihan älykäs ihminen. Oikeasti olen tosi naisellinen kotona.

52

236

Vastaukset 52

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Se ei ole ok yrittää porukalla pilata jonkun elämä ja sitten uhriutua.

• Anonyymi00008
        UUSI

Ja jos päälle on punattu tiukka horomeikki, en kehtais liikkua. En edes baariin!

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja jos päälle on punattu tiukka horomeikki, en kehtais liikkua. En edes baariin!

Meikkaaminen on aika yleistä. Oletko jonkin tiukan uskonsuunnan edustaja ehkä?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Meikkaaminen on aika yleistä. Oletko jonkin tiukan uskonsuunnan edustaja ehkä?

Riippuu millainen meikki

• Anonyymi00002
      UUSI

Jos mies haluu leikkii naista kotonaan, ni suotakoon se hälle.

• Anonyymi00003
      UUSI

jos pitkään pitää yrittää maskata, se kuormittaa ja tulee ylikuumenemisreaktio. Maski tippuu ja minusta tulee entistäkin lapsellisempi ja ahdistuneempi ihmisten kanssa. Tykkään siksi lyhyistä tapaamisista ihmisten kanssa, koska silloin voimani riittää pitämään aikuismaista naamaria päässä ja siitä on helppo palata taas omana itsenä rutiinien ja arkiaskareiden pariin.

• Anonyymi00004
      UUSI

Mitä tämäkin läpätys kertoo ja kenestä? Ja kenelle yrität rakentaa tarinoita taas? Ei ole nimeä, ei osoitetta, tyhjää jauhantaa taas sille maalituspoppoolle imeskeltäväksi.

• Anonyymi00005
        UUSI

Aika teennäistä turinaa kuormittumisesta toisen suulla, vaikka tämmöset juorukerhon pullavatijutut aiheuttaa kaiken ylimääräisen vetvomisen.

• Anonyymi00006
      UUSI

Sä se jaksat rääpiä toisten asioita. Että näin!

• Anonyymi00007
      UUSI

Tietysti voin opetella tuomaan myös naisellista puolta esille muille, jos sitten olisin hyväksytympi. Överi ei missään nimessä saa olla. Mun mielestä h uo rahtava pukeutuminen näyttää epävakaalta juopolta.

• Anonyymi00012
        UUSI

Toisaalta haluan olla rento… nuorekas…tavallinen. Sanotaanko näin että siistin näköinen, mut ois kivaa että rahaa siihen olis enempi. Mutta näillä mennnään mitä on annettu. Ite pitää rahansa ansaita, pitää mennä töihin kuule! Nih

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Toisaalta haluan olla rento… nuorekas…tavallinen. Sanotaanko näin että siistin näköinen, mut ois kivaa että rahaa siihen olis enempi. Mutta näillä mennnään mitä on annettu. Ite pitää rahansa ansaita, pitää mennä töihin kuule! Nih

Vaikutat katkeralta maalittajalta.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vaikutat katkeralta maalittajalta.

Käppäukko esiintyy naisena ei täällä ole mitään nähtävää

• Anonyymi00032
        UUSI

Mitä sitten vaikka näyttäisikin? Pysyypähän sellaista karsastavat loitommalla.

• Anonyymi00010
      UUSI

"Kurkkunaamiosi takaa en sua tunnista...". Mut kotona tutti suussa sitte viimestään. -sivu

• Anonyymi00011
        UUSI

SUOLAKURKKUJA

• Anonyymi00015
        UUSI

Sinäkö oot poika jäänyt nyt ihan paitsioon kun olet kokenut olleesi vuosia palstan päällikkö joka johtaa muita soihdullaan?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sinäkö oot poika jäänyt nyt ihan paitsioon kun olet kokenut olleesi vuosia palstan päällikkö joka johtaa muita soihdullaan?

Mulla on ollu useempiki välivuosi pois palstalta. Jääny murjasus niiltäki osin lukematta, eikä harmita yhtään.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mulla on ollu useempiki välivuosi pois palstalta. Jääny murjasus niiltäki osin lukematta, eikä harmita yhtään.

Niin, miten tämä tällä tavalla onkin eskaloitunut tällaiseksi peliksi, että heitellään eetteriin legendaa puolin ja toisin?

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niin, miten tämä tällä tavalla onkin eskaloitunut tällaiseksi peliksi, että heitellään eetteriin legendaa puolin ja toisin?

Vtuttaa vaan kun landepaukut ei ymmärrä yhtään, niillä voi olla naama pitkällä ihan mistä syystä vain, yleensä joku uusi haiku

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mä asun tääl "Mustien Leskien Teleurkinta&Häirintä ry:n" korsussa näköjää, ni en tiiä eetteristäkä mitä aattelis, ku vähän välii väärän kunnan paikallisuutiset, ja rajalleki lähemmäs 100 kilsaa, niiku Hyvinkään lentokentälleki, jonka helikopterin kans mul on näköjään yhteinen musta laatikko. Eikä kyl oo enää mitää urbaanilegendaa sen enempää ku sattumaakaa.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Vtuttaa vaan kun landepaukut ei ymmärrä yhtään, niillä voi olla naama pitkällä ihan mistä syystä vain, yleensä joku uusi haiku

Landena kattelen onkimies saaliittes perään, ja miten pitkälle pokkas riittää Pöllijä-mestarina niittenki kans.

• Anonyymi00016
      UUSI

Kerran näytettiin jostain itä-Suomesta pätkä, jossa tosi ruma mies pukeutui naiseksi. Se olisi ollut järkytys, mutta vielä suurempi yllätys oli kun mies oli venäläisen naisen kanssa. Tavallaan osoitus siitä miten jotkut ihmiset ”ryömivät” pienenkin rahan vuoksi.

• Anonyymi00020
      UUSI

Itse oon kyllä kotona ja julkisesti aikalalla samanlainen ikävä kyllä.

• Anonyymi00021
        UUSI

Joillakin on vaikea hyväksyä erityisherkkyyttään. On voinut olla niin paljon ikäviä kokemuksia ihmisten kanssa, eli huomannut että kilpi päälle, taistelu alkakoon!

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Joillakin on vaikea hyväksyä erityisherkkyyttään. On voinut olla niin paljon ikäviä kokemuksia ihmisten kanssa, eli huomannut että kilpi päälle, taistelu alkakoon!

Onnea taisteluusi. Ei minusta tuntemattomilta tarvii hakea hyväksyntää. Ja tutut hyväksyy sellaisenaan.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kyse on monesti myös sosiaalisten taitojen puutteesta!

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyse on monesti myös sosiaalisten taitojen puutteesta!

Mä nyt olen aika sosiaallinen riippuen päivästä. 😅

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Onnea taisteluusi. Ei minusta tuntemattomilta tarvii hakea hyväksyntää. Ja tutut hyväksyy sellaisenaan.

ei tuossa edes väitetty että hakee hyväksyntää tuntemattomilta. Ilmeisesti opittu tapa piilottaa herkkyys ikävien kokemusten takia. Se on ihan ok, jos sillain oppinut paremmin sietää vaikeita tilanteita. Meillä kaikilla on omia opittuja käytösmalleja kokemuksten myötä tulleita.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mä nyt olen aika sosiaallinen riippuen päivästä. 😅

Sosiaaliset taidot ja sosiaalisuus ei ole sama asia. Tämänhän useimmat ihmiset tietää ilman sanomatta

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sosiaaliset taidot ja sosiaalisuus ei ole sama asia. Tämänhän useimmat ihmiset tietää ilman sanomatta

Se on hyvä kun sinä olet itse täydellisyys ja voit sanoa muille mitä tahansa.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Se on hyvä kun sinä olet itse täydellisyys ja voit sanoa muille mitä tahansa.

Ei ihan täydellinen kyllä, kun tuossa viestissä on tautologiaa. Sanomatta tarkoittaa jo että ilman että sanoo. Ilman sanomatta on jo toistoa.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Niin tiedän kyllä sen sanomattakin. Mut huomaa et sulla vähän opettelua esim. sellainen perus ystävälisyys ja käytöstavat ja tilannetaju. Mut siitä se lähtee.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

ei tuossa edes väitetty että hakee hyväksyntää tuntemattomilta. Ilmeisesti opittu tapa piilottaa herkkyys ikävien kokemusten takia. Se on ihan ok, jos sillain oppinut paremmin sietää vaikeita tilanteita. Meillä kaikilla on omia opittuja käytösmalleja kokemuksten myötä tulleita.

Juu olen herkkä ihminen mut ikä tekee tehtävänsä en jaksa tressata muista.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei ihan täydellinen kyllä, kun tuossa viestissä on tautologiaa. Sanomatta tarkoittaa jo että ilman että sanoo. Ilman sanomatta on jo toistoa.

Jospa lakkaisit ylitulkitsemasta toisten tekstejä ja väen väätämällä yrität vääntää niistä negatiivista. Suhtaudu elämään kevyemmin ja ihmisiin niin ehkäpä se helpottaa muiden kohtaamista.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Erityisherkkyys ei liity tuollaiseen. Eritysherkkä Son avoimempi tulkitsemaan muita ja muiden tunnetiloja osaa lukea muiden tunnetiloja ja käytöstä hyvin. Aistii ympäristöä ja pieniä yksityiskohtia tarkemmin. Monesti myös sosiaallisesti lahjakaita ja avoimia ihmisiä.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Erityisherkkyys ei liity tuollaiseen. Eritysherkkä Son avoimempi tulkitsemaan muita ja muiden tunnetiloja osaa lukea muiden tunnetiloja ja käytöstä hyvin. Aistii ympäristöä ja pieniä yksityiskohtia tarkemmin. Monesti myös sosiaallisesti lahjakaita ja avoimia ihmisiä.

Voi olla myös nepsy oireisia, joilla puutetta sosiaalisista taidoista. Nepsyt on herkkiä monesti

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Voi olla myös nepsy oireisia, joilla puutetta sosiaalisista taidoista. Nepsyt on herkkiä monesti

Nepsy siis aiheuttaa pysyviä puutteita sosiaalisiin taitoihin, toki taitoja voi oppia ja opitaankin elämänvarrella kukin nepsy tavallaan

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Jospa lakkaisit ylitulkitsemasta toisten tekstejä ja väen väätämällä yrität vääntää niistä negatiivista. Suhtaudu elämään kevyemmin ja ihmisiin niin ehkäpä se helpottaa muiden kohtaamista.

Ei se ole tulkintaa, vaan kieliopin korjaamista. Minusta on paljon negatiivisempaa kuin korjata pieni kielioppivirhe on porukalla tehdä kaikkensa pilatakseen jonkun elämä.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Voi olla en tiedä eikä minulle kuulu muiden piirteitä arvuutella. Typerää ja asiatonta mielestäni.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Nepsy siis aiheuttaa pysyviä puutteita sosiaalisiin taitoihin, toki taitoja voi oppia ja opitaankin elämänvarrella kukin nepsy tavallaan

Riippuu varmasti tilanteesta adhd on nepsyjä ja monella ihan hyvät sosiaalliset taidot. Eli ehkä ei kannata maalitella ihmisiä.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mulla on monenlaisia kokemuksia itseään erityisherkäksi väittävistä. He haukkuvat vähemmän herkkiä narsiteiksi ym. Onko se nyt sosiaalisesti taitavaa. Ja monesti he ylianalysoi rasittavasti tilanteita, tekee virhetulkintoja ja määrää ihmistä olemaan heidän mielensä mukainen. Että tällaisia kokemuksia erityisherkistä. Voi kun he on niitä enkeleitä aina

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ei se ole tulkintaa, vaan kieliopin korjaamista. Minusta on paljon negatiivisempaa kuin korjata pieni kielioppivirhe on porukalla tehdä kaikkensa pilatakseen jonkun elämä.

Kenen elämää tässä nyt ollaan pilaamassa? Herranen aika. Hakekaa nyt nuihin harhoihin ammattiapua. Eikä sinun tehtäväsi ei ole korjailla minun kirjoitusvirheitä.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mulla on monenlaisia kokemuksia itseään erityisherkäksi väittävistä. He haukkuvat vähemmän herkkiä narsiteiksi ym. Onko se nyt sosiaalisesti taitavaa. Ja monesti he ylianalysoi rasittavasti tilanteita, tekee virhetulkintoja ja määrää ihmistä olemaan heidän mielensä mukainen. Että tällaisia kokemuksia erityisherkistä. Voi kun he on niitä enkeleitä aina

En usko että monella on tuollaisia kokemuksia vaan sinulla ennakko asenteita tietämätyömyyttä ja tapa mustamaalata ihmisiä. Eritysherkkyys ei suoranaisesti edes liity ihmisen hyvyyteen mitenkään. Vaan ihminen aistii ympäristöään herkemmin. Eikä se oikestaan liity sillälailla edes herkyyteenkään . Sä voit toki jankata oletuksiasi ihan niin paljon kuin haluat ymmärtämättömät ihmiset monesti toimii niin.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Veikkaan et jos joku sinulle tuollaisia sanoo johtuu se ihan sinun persoonasta ja käytösestä. Ei liity mitenkään toisen eritysherkyyteen. Omaakin käytöstä pitää oppia tarkestelemaan kriitisesti kuuluu ihmisyyteen. Eikä ole reilua leimata ihmisiä jos joku sinulle sanonut jotain.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kenen elämää tässä nyt ollaan pilaamassa? Herranen aika. Hakekaa nyt nuihin harhoihin ammattiapua. Eikä sinun tehtäväsi ei ole korjailla minun kirjoitusvirheitä.

En minä sua tarkoittanutkaan. Se oli vain vertaus kahden asian välillä.

• Anonyymi00031
      UUSI

Ei kannata. Hommaa mielummin ne oikeat tyypit ympärille.

• Anonyymi00034
      UUSI

Jokaisella on syynsä muokata käytöstään. Minä olen opetellut olemaan välittämättä sosiaalisista vinkkailuista yms. koska jo välittäisin niin en edes poistuisi kotoa. Samoin olen peittänyt huumorintajuni ja spontaaniuden, koska minulta ilmeisesti odotetaan vakavaa ja hillittyä suhtautumista tilanteessa kuin tilanteessa ja jostakin syystä myös matalaa ja vivahteetonta puhetyyliä. En tosiaankaan viihdy tässä roolissa johon minut on ympätty. Lisänä vielä kannustamien Poliisiksi tai maansiirtokoneista kiinnostumiseen.

Ei kiitos. En oikein intoudu liikennevälineistä tai trukeista saati muutoinkaan kovin maskuliinisista rooleista. Ennemmin lakkaan kynteni, laitan korkkarit jalkaan ja pukeudun mekkoon ja ilmaisen feminiinisyyttäni, kuin raahustan ympäriinsä ojankaivuu vehkeissä. Mies puolestaan saisi olla hyvinkin maskuliinisemmalta puolelta (aidosti eikä machoillen). Kyllähän se itseasiassa käy henkisestä väkivallasta, jos jatkuvasti ratkutetaan vaihtoehdoista, joista ei ole kiinnostunut tai joita ei koe itselleen oikeiksi.

• Anonyymi00035
      UUSI

Kylläpä taas on sellaista sontaa, että sääliksi käy jos kohde uskoo

• Anonyymi00050
      UUSI

Lukematta paskaa kaikki kun keskustelussa mainittu erityisherkkyys, nepsy ja sosiaaliset taidot! 🤣
      Menkää jonnekin muualle lätkimään teidän leimoja! Ja lopettakaa tämän palstan kautta henkilöiden diagnosointi!

• Anonyymi00052
      UUSI

Miten naisellisuus ja maskaaminen mielestäsi poissulkevat toisensa?
      Naiselta

• Anonyymi00053
      UUSI

Eli jos aloituksen aukaisee niin yritätkö jollain tavalla sheimata tästä kovakuorisuudesta, minkä on pakko olla maskaamista tai muilla tavoin diagnoosein selitettävissä.

Onko jonkun luonne sellainen millainen itse haluaisit olla? Onko peräti niin, että jonkun koko minuus triggeröi sinua koska et koskaan tule saavuttamaan mitään sinnepäinkään. Kaikenlisäksi olet mies joka on armottoman kateellinen vähän kaikille...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      54
      1084
    2. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      1049
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      861
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      769
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      747
    6. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      206
      640
    7. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      631
    8. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      105
      627
    9. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      201
      610
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      99
      582
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      263
      495
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      102
      488
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      471
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      434
    15. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      413
    16. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      5
      408
    17. 30
      407
    18. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      400
    19. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      144
      390
    20. Miten viikonloppu meni

Mielestäsi? Tapasitko kaivatun? Jos, etenivätkö asiat?
      Ikävä
      29
      358
    Aihe